סוגרים עונה סדירה עם כל הליגה – פריוויו למשחקי יום ראשון האחרון / צוות הופס

המאבק ביניהן לא יוכרע במפגש ישיר, אבל זה עדיין המאבק המרכזי הלילה…

15 משחקים יש לנו הלילה, כלומר כל 30 הקבוצות עולות על הפרקט לסגור עונה סדירה טובה ומהנה, רגע לפני פלייאוף שמבטיח רבות. לאור העומס הכבד בכמות המשחקים, גויס הגולש רועי עזריה לסייע לעמיחי קטן שכותב בדרך כלל את הפריוויו ביום ראשון, והוא כתב על המשחקים של קליבלנד-מילווקי, ממפיס-בוסטון, ניקס-טורונטו וקליפרס-אוקלהומה. מעבר לכתיבה על כל המשחקים, צורפו כל התרחישים האפשריים עבור כל קבוצה במאבקי הפלייאוף והפליי-אין.

22:30 ברוקלין נטס (43- 38) – אינדיאנה פייסרס (25- 56):

ברוקלין עם 3 ניצחונות רצופים והבטיחו לעצמם מאזן חיובי. ניצחון ביתי על אינדיאנה גם יבטיח להם את המקום השביעי, כלומר מצב שבו יספיק להם ניצחון ביתי אחד כדי לעלות לפליי-אין, בעוד שבמקרה של הפסד הם עלולים לרדת עד למקום ה-9 בתרחיש מסוים.

אינדיאנה יסיימו במקום ה-13 במזרח ובמקום החמישי במרוץ לבחירה הראשונה בדראפט. הגרלת הלוטרי תחשוף הרבה לקראת ההמשך, אבל הפייסרס בכל מקרה הצליחו להשיג את הבחירה הכי גבוהה שלהם מזה שנים רבות.

יש לברוקלין כל סיבה בעולם לנצח. ברוקלין ב-22.

התרחישים:

ברוקלין:

ניצחון / הפסד + הפסד של קליבלנד – מקום 7 במזרח.

הפסד + ניצחון של קליבלנד + הפסד של שארלוט – מקום 8 במזרח.

הפסד + ניצחון של קליבלנד + ניצחון של שארלוט – מקום 9 במזרח.

אינדיאנה הבטיחו מקום 13 במזרח.

22:30 קליבלנד קאבלירס (43- 38) – מילווקי באקס (51- 30):

קליבלנד פתחו את העונה כסינדרלה של הליגה היו במקום השלישי במזרח אבל אז הגיעו הפציעות שחיסלו אותם והנה הם נאבקים על מיקום בפלייאין והמשחק הזה מאוד חשוב להם הם יגיעו אחרי הפסד לברוקלין שאיתם הם נלחמים על המקום השביעי ויקוו להפסד של ברוקלין.

חסרים אצל קליבלנד: ג'רט אלן קולין סקסטון ודין וויד.

מילווקי פתחו את העונה בצורה מקרטעתת בגלל הרבה פציעות אבל לאט לאט הם עלו על דרך המלך בהובלת יאניס והוכיחו למה הם זכו באליפות למילווקי המשחק הזה פחות חשוב כשהם ככל הנראה יסיימו במקום השני במזרח ורוב הסיכויים שיפגשו את ברוקלין לסדרה בסיבוב הראשון.

אצל מילווקי הם ככל הנראה יתנו מנוחה ליאניס, הולידיי, מידלטון, פורטיס, היל, לופז.

בעקבות כל החיסורים שיהיו אצל מילווקי אני הולך עם קליבלנד ב-13.

התרחישים:

קליבלנד:

ניצחון + הפסד של ברוקלין – מקום 7 במזרח.

ניצחון + ניצחון של ברוקלין / הפסד + הפסד של שארלוט + הפסד של אטלנטה – מקום 8 במזרח.

הפסד + ניצחון של שארלוט + הפסד של אטלנטה / הפסד + ניצחון של אטלנטה + הפסד של שארלוט – מקום 9 במזרח.

הפסד + ניצחון של שארלוט + ניצחון של אטלנטה – מקום 10 במזרח.

מילווקי:

ניצחון / הפסד + הפסד של בוסטון – מקום 2 במזרח.

הפסד + ניצחון של בוסטון – מקום 3 במזרח.

22:30 יוסטון רוקטס (20- 61) – אטלנטה הוקס (42- 39):

יוסטון יודעים שהפסד יבטיח להם את המאזן הגרוע בליגה, אבל בכל מקרה הם כבר עשו את שלהם עם 14% לבחירה הראשונה בדראפט. ג'יילן גרין נראה כמו שציפו ממנו בחצי השני של העונה, ואולי יחד עם בחירה גבוהה נוספת והצעירים האחרים הרוקטס יתחילו בצעדים שלהם קדימה.

אטלנטה מגיעים אחרי הפסד למיאמי ובמקום התשיעי במזרח, ומדובר בקבוצה עם הצטרפות התרחישים הכי מסובכת להבנה מבין ה-30 שיעלו על הפרקט הלילה, כאשר הם יכולים לנצח ולסיים במקום ה-10 או להפסיד ולסיים במקום ה-9. בין לבין, ניצחון ישאיר להם סיכוי גם למקום ה-8 במזרח, ואילו במקרה של הפסד הם יסיימו 9-10.

לא קשה להמר כאן. אטלנטה ב-28.

התרחישים:

יוסטון הבטיחו מקום 15 במערב.

אטלנטה:

ניצחון + הפסד של קליבלנד – מקום 8 במזרח.

ניצחון + ניצחון של קליבלנד + הפסד של שארלוט / ניצחון + ניצחון של ברוקלין + ניצחון של קליבלנד + ניצחון של שארלוט / הפסד + הפסד של שארלוט – מקום 9 במזרח.

ניצחון + ניצחון של קליבלנד + ניצחון של שארלוט + הפסד של ברוקלין / הפסד + ניצחון של שארלוט – מקום 10 במזרח.

22:30 שארלוט הורנטס (42- 39) – וושינגטון וויזארדס (35- 46):

ההורנטס נמצאים בעמדה הכי פחות טובה מבין 4 הקבוצות במאבק הפליי-אין המזרחי, כאשר הפסד שלהם ישאיר אותם במקום ה-10 בכל מקרה, כמו גם מצב שבו 3 האחרות מנצחות. בין לבין, כלומר ניצחון של שארלוט והפסדים של אחרות במאבק הזה, והם יסיימו 7, 8 או 9, ועיינו בתרחישים.

אצל וושינגטון, מה שמעניין אותנו זה סיום טוב לעונה של דני אבדיה, כשפורזינגיס, קוזמה וקולדוול-פופ לא ישחקו הלילה, ומדובר בשעה נוחה עבור הקהל הישראלי. וושינגטון מחזיקים כרגע בבחירה ה-10 בדראפט, וזו אחת הקבוצות המסקרנות מבחינת הכיוון שהיא תיקח בקיץ לקראת ההמשך.

ההורנטס זקוקים לניצחון, ואנחנו נקווה למשחק טוב של דני. שארלוט ב-15.

התרחישים:

שארלוט:

ניצחון + הפסד של ברוקלין + הפסד של קליבלנד + הפסד של אטלנטה – מקום 7 במזרח.

ניצחון + ניצחון של קליבלנד + הפסד של ברוקלין / ניצחון + ניצחון של קליבלנד + הפסד של ברוקלין + הפסד של אטלנטה / ניצחון + ניצחון של ברוקלין + הפסד של קליבלנד + הפסד של אטלנטה – מקום 8 במזרח.

ניצחון + ניצחון של ברוקלין + הפסד של קליבלנד + ניצחון של אטלנטה / ניצחון + ניצחון של ברוקלין + ניצחון של קליבלנד + הפסד של אטלנטה – מקום 9 במזרח.

ניצחון + ניצחון של ברוקלין + ניצחון של קליבלנד + ניצחון של אטלנטה / הפסד – מקום 10 במזרח.

וושינגטון הבטיחו מקום 12 במזרח.

2:00 ממפיס גריזליס (56- 25) – בוסטון סלטיקס (50- 31):

אחרי שאתמול במשחק נגד ניו אורלינס ג'ה מוראנט חזר נתן הופעה וביחד עם ממפיס הם פירקו את הפליקנס, קשה לצפות מהחבורה הצעירה שרוצה לדרוס את הליגה להירגע, וזו גם אחת הסיבות שכל השחקנים המרכזיים שלהם צפויים לשחק, לפחות על פי הדיווחים בעת כתיבת שורות אלו, בזמן שהם מכוונים לניצחון ושיא מועדון חדש.

אצל בוסטון, גם הם מכוונים לניצחון כדי להימנע מליפול למקום הרביעי ולמצוא את עצמם בסדרה מאוד קשה נגד טורונטו, ויש לשער שהם גם יפללו לניצחון של מילווקי כדי שהם ישארו במקום השלישי ויוכלו לשחק נגד שיקגו שנמצאת בכושר פחות טוב, לעומת ברוקלין שצפויה להעפיל מהפליי-אין, ככה שהם יגיעו לסיבוב השני, בתקווה שרוברט וויליאמס יספיק להחלים.

אצל בוסטון בחוץ רוברט וויליאמס.

המשחק הזה הרבה יותר חשוב לבוסטון שיקשו על ממפיס בהתקפה והסלטיקס ינצחו ב-6 בסיומו של משחק צמוד.

התרחישים:

ממפיס הבטיחו מקום 2 במערב.

בוסטון:

ניצחון + הפסד של מילווקי – מקום 2 במזרח.

ניצחון + ניצחון של מילווקי / הפסד + הפסד של פילדלפיה – מקום 3 במזרח.

הפסד + ניצחון של פילדלפיה – מקום 4 במזרח.

2:00 ניו-יורק ניקס (36- 45) – טורונטו ראפטורס (48- 33):

אחרי שבעונה שעברה הניקס הגיעו לפלייאוף והיה נראה שהם עושים קפיצת מדרגה, בפלייאוף הבנו שזה לא הולך לשום מקום, והעונה הם שוב פעם נשארו מחוץ לפלייאוף כשרנדל לקח צעד אחורה. הדבר החיובי המרכזי מהעונה הזאת הוא אר. ג'יי. בארט שמראה שביחד עם סופרסטאר לצידו הוא יכול להיות אופציה שניה אמינה ואיכותית בקבוצה שמכוונת לאליפות.

אצל הניקס בחוץ אר. אר. ג'יי. בארט, רנדל, רובינסון, דריק רוז, נרלנס נואל, קאם רדיש וקמבה ווקר.

טורונטו פתחו את העונה בצורה לא טובה ולא יציבה, ולאט לאט הם התייצבו, בעיקר כשמכת הפציעות פחתה. פסקל סיאקם מציג עונה נהדרת, וביחד עם המועמד המוביל שלי לרוקי השנה, סקוטי בארנס, ופרד ואנווליט הם קבוצה מאומנת היטב שאף אחד לא רוצה לפגוש בפלייאוף.

אצל טורונטו בחוץ פרד ואן וליט ואו ג'יי אונונובי.

משחק קליל לראפטורס. טורונטו ב-21.

התרחישים:

הניקס הבטיחו מקום 11 במזרח וטורונטו הבטיחו מקום 5 במזרח.

2:00 אורלנדו מג'יק (21- 60) – מיאמי היט (53- 28):

אורלנדו יסיימו במקום האחרון במזרח והבטיחו לעצמם 14% לבחירה הראשונה בדראפט. מצד אחד, יש להם את ג'יילן סאגס, השחקן הכי פחות מרשים מבין בחירות הטופ 5 בדראפט האחרון, אך מצד שני, יש להם גם את פרנץ ואגנר שרשם עונת רוקי טובה מאוד, והוכיח כבר בתור רוקי שהוא שחקן טוב יותר מהאח הגדול שלו, איתו הוא נפגש לפעמים על הספסל.

מיאמי יסיימו במקום הראשון במזרח ויחכו בסבלנות לראות מי תהיה היריבה בפלייאוף אחרי הפליי-אין. בינתיים, ההיט יכולים להיות מרוצים מעונה סדירה שהראתה שיש כאן קבוצה שיכולה לתת ריצת פלייאוף כמו ב-2020, גם אם היריבות העיקריות במזרח התחזקו מאז, ויש כמה קבוצות שאנשים יהמרו עליהן לפני מיאמי.

ההיט נוהגים לשמוט משחק באורלנדו בכל עונה, והם לא עשו את זה כבר שנה וחצי. אורלנדו ב-8.

התרחישים:

אורלנדו הבטיחו מקום 15 במזרח ומיאמי הבטיחו מקום 1 במזרח.

2:00 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (50- 31) – דטרויט פיסטונס (23- 58):

פילי מגיעים יממה אחרי משחק 40-20 ראשון העונה של אמביד, והבטיחו לעצמם מקום בטופ 4 במזרח, בזמן שאמביד קרוב מאוד להבטחת תואר אישי של הסקורר המוביל בליגה בממוצע למשחק. הסיקסרס יעקבו במקביל אחרי המשחק בממפיס, שם הם יקוו להפסד של בוסטון שיאפשר להם להעפיל למקום השלישי עם ניצחון, כשלאור פערי הכושר הנוכחי בין טורונטו לשיקגו ייתכן שמדובר בהבדל משמעותי.

דטרויט יסיימו במקום ה-14 במזרח והפסד כאן יסייע להם לשמור על המקום השלישי מהסוף בליגה, מה שמוסיף עוד קצת כדורי לוטרי. קייד לא יתנגד לקבל עוד בחירה מאוד גבוהה לידו.

הסיקסרס טובים הרבה יותר ורוצים לנצח הרבה יותר. פילדלפיה ב-17.

התרחישים:

פילדלפיה:

ניצחון + הפסד של בוסטון – מקום 3 במזרח.

ניצחון של בוסטון / הפסד – מקום 4 במזרח.

דטרויט הבטיחו מקום 14 במזרח.

3:30 מינסוטה טימברוולבס (46- 35) – שיקגו בולס (45- 36):

מינסוטה הבטיחו את המקום השביעי במערב ויארחו את הקליפרס בלילה שבין שלישי לרביעי, כשהמנצחת תפגוש את ממפיס בפלייאוף והמפסידה תארח את המנצחת בין הפליקנס לספרס בליל הסדר. הטימברוולבס הפתיעו רבים השנה כשהקבוצה הצעירה והמאוד מוכשרת הזאת הצליחה סוף סוף לרשום עונה חיובית, וכל מה שנשאר זה ניצחון אחד בפליי-אין ומקום בפלייאוף, ומשם כל דבר כבר יהיה בונוס, כשהם יקוו להמשיך באותו קצב בעונה הבאה.

גם אצל שיקגו העונה הנוכחית טובה בהרבה מהעונות הקודמות, ובמקרה שלהם זה מגיע גם עם מקום מובטח בפלייאוף, למרות פציעות לא מעטות וכושר לא הכי טוב בשלב הזה של העונה. הפלייאוף הזה יהיה קריטי במיוחד עבור דמאר דרוזן והתדמית השלילית שהוא קיבל בפלייאופים קודמים, אותו הוא יקווה לתקן במישור האישי, גם אם כקבוצה נדמה שהסיכוי של הבולס לעבור את הסיבוב הראשון הוא לא מאוד גבוה כרגע.

במשחק הזה אני אלך עם הביתיות ועם מינסוטה ב-10.

התרחישים:

מינסוטה הבטיחו מקום 7 במערב ושיקגו הבטיחו מקום 6 במזרח.

4:30 דאלאס מאבריקס (51- 30) – סאן-אנטוניו ספרס (34- 47):

דאלאס רושמים את העונה הטובה שלהם מאז עונת האליפות לפני 11 שנים, ובשבוע הבא הם יהיו עם יתרון הביתיות בסדרת פלייאוף, לראשונה מאז אותה עונת אליפות. עם זאת, מאז האליפות האולם הביתי של דאלאס חווה מאזן של 3 ניצחונות פלייאוף, 2 מהם נגד הספרס ב-2014, לעומת 9 הפסדים, כולל 3 בעונה שעברה, לעומת מאזן 5- 11 במשחקי חוץ ו-2- 4 בבועה. יהיה מעניין לראות אותם הפעם.

הספרס מבחינתם רושמים הישג נאה עם עצם המקום בפליי-אין, ואם סופרים בועה ופליי-אין, הרי שהרצף של הספרס מעולם לא נגמר. דג'ונטה מארי קיבל הזדמנות להוביל קבוצה ונבחר לאולסטאר וגם כל הצעירים האחרים חוו עונה טובה מאוד שמובילה לכך שהספרס מסיימים עם מאזן טוב יותר ממה שהכישרון של השחקנים על הנייר הורה.

למאבס יש עדיין על מה להיאבק. דאלאס ב-14.

התרחישים:

דאלאס:

ניצחון + הפסד של גולדן סטייט – מקום 3 במערב.

ניצחון של גולדן סטייט / הפסד – מקום 4 במערב.

הספרס הבטיחו מקום 10 במערב.

4:30 ניו-אורלינס פליקנס (36- 45) – גולדן סטייט ווריורס (52- 29):

הפליקנס רשמו מהפך מרשים בחלק השני של העונה, כשהטרייד על מקולום דאג שיהיה להם כוכב זמין, אינגרם הוביל בהצלחה לא רעה כשהיה בריא והמאמן גילה כמה שחקנים צעירים ומעניינים במהלך העונה. כל מה שנשאר עכשיו זה להכניס בחוזים מענק של המבורגרים על העפלה לפלייאוף ועל כל ניצחון שם, ואתם יודעים מי פתאום יצטרף לקבוצה.

גולדן סטייט אמנם כבר לא מרשימים כמו בפתיחת העונה, אז הם נראו כמו הקבוצה הטובה בליגה, אבל בניסיון שלהם לא כדאי לזלזל, ורוב השחקנים הבכירים שלהם מצליחים להגיע לפלייאוף בכושר טוב. אם סטף יחזור בריא לתחילת הפלייאוף, או לפחות בשלב מספיק מוקדם שלו, הווריורס יהיו בעמדה טובה בפוסט-סיזן.

במשחק הזה, נדמה לי שדווקא ניו-אורלינס ישקיעו בו יותר חשיבות ומאמץ. הפליקנס ב-14.

התרחישים:

הפליקנס הבטיחו מקום 9 במערב.

גולדן סטייט:

ניצחון / הפסד של דאלאס – מקום 3 במערב.

הפסד + ניצחון של דאלאס – מקום 4 במערב.

4:30 דנבר נאגטס (48- 33) – לוס אנג'לס לייקרס (32- 49):

דנבר היו האחרונים מבין תריסר הקבוצות שהבטיחו את מקומן בפלייאוף ישירות, והם עדיין נמצאים במאבק עם יוטה על מקומות 5-6, מאבק שבו לא ברור איפה עדיף להיות, כשמקום 5 אמור לפגוש את פיניקס בשלב יותר מוקדם. בכל מקרה, יוקיץ' ממשיך עם העונה הנהדרת שלו, ובכל רשימה הוא לפחות מועמד בולט ל-MVP, בזמן שהנאגטס מחפשים מניות בטוחות חוץ ממנו, ומקבלים לאחרונה תקופה טובה של ארון גורדון.

הגענו לקטע שצריך לכתוב על הלייקרס, אז אני מתנצל מראש בפני האוהדים – חחחחחחחחחחחחחח.
מעבר לזה, הורטון-טאקר, ריבס ומונק זו שלישייה צעירה עם פוטנציאל, ואם ללייקרס תהיה אי פעם בחירת דראפט אולי יהיה אפשר להתחיל בניה מחדש. חוץ מזה, תמיד יש סיכוי שהם יצליחו לחלץ טרייד או שחקן משמעותי בשוק השחקנים החופשיים.

נלך עם ההימור הצפוי. דנבר ב-15.

התרחישים:

דנבר:

ניצחון + הפסד של יוטה – מקום 5 במערב.

ניצחון של יוטה / הפסד – מקום 6 במערב.

הלייקרס הבטיחו מקום 11 במערב.

4:30 פורטלנד טרייל בלייזרס (27- 54) – יוטה ג'אז (48- 33):

פורטלנד הרכיבו את מה שכונה "טנקינג אמצע עונה הגדול ביותר בהיסטוריה" והצליחו לספוג רצפי תבוסות היסטוריים לאורך העונה כולה, ובעיקר בחודשיים האחרונים.

יוטה גם הם ניצחו יותר בחצי הראשון של העונה מאשר בחצי השני, אבל במקרה שלהם זה לא מכוון ואיש לא יופתע אם הם יהיו הבאים בתור אחרי פורטלנד לפרק את החבילה. בינתיים יש להם עוד פלייאוף לעבור.

את המשחק הזה יוטה ינצחו ב-30.

התרחישים:

פורטלנד הבטיחו מקום 13 במערב.

יוטה:

ניצחון / הפסד של דנבר – מקום 5 במערב.

הפסד + ניצחון של דנבר – מקום 6 במערב.

4:30 לוס אנג'לס קליפרס (41- 40) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24- 57):

הקליפרס זו קבוצה שאין כמעט מילים לתאר אותה. השחקן הכי טוב שלהם יושב בחוץ כל העונה והשחקן השני הכי טוב ישב בחוץ כמעט שלושה חודשים, והם עדיין יסיימו במאזן חיובי או חצוי ותפסו מקום טוב בפלייאין. זה הישג אדיר, ועכשיו כשפול ג'ורג ונורמן פאוול חזרו הם יכולים לעשות רעש בפלייאוף, מספיק כדי להעלות כותרות לפיהן לכאורה יש לקוואי סיכוי לחזור.

אצל הקליפרס בחוץ פול ג'ורג, מרקוס מוריס, נורמן פאוול וכמובן קוואי לאונרד.

העונה הזו הלכה בדיוק כמו שאוקלהומה רצתה. גידי התגלה כאחד השחקנים הכי טובים במחזור שלו ושחקן שיעבוד נהדר עם SGA, ומהצד השני הם לא הפסיקו להפסיד, מה שאומר שהם יקבלו שוב בחירה מאוד גבוהה בדראפט 2022, דראפט שייש בו הרבה מאוד כישרון.

אצל אוקלהומה בחוץ קנריך וויליאמס, טרה מאן, דריק פייבורס, דריוס בייזלי, ג'וש גידי, SGA, מייק מוסקלה, לו דורט וטיי גרום, או בקיצור, כל הקבוצה.

הרבה שחקנים אצל הקליפרס ירצו להוכיח שמגיע להם מקום ברוטציית פלייאוף. הקליפרס ב-17.

התרחישים:

הקליפרס הבטיחו מקום 8 במערב ואוקלהומה הבטיחו מקום 14 במערב.

4:30 פיניקס סאנס (64- 17) – סקרמנטו קינגס (29- 52):

פיניקס כבר מזמן הבטיחו את המאזן הטוב בליגה ומחכים ליריבה בפלייאוף.

סקרמנטו כבר מזמן הבטיחו שהם ימשיכו עם הרצף מחוץ לפלייאוף, הארוך בתולדות הליגה, והם יקוו לשינוי בעתיד.

פיניקס ב-12.

התרחישים:

פיניקס הבטיחו את המאזן הטוב בליגה וסקרמנטו הבטיחו מקום 12 במערב.

לפוסט הזה יש 156 תגובות

  1. סליחה מכל אוהדי גולדן אבל אני ממש ממש רוצה שדאלאס יסיימו שלישים ואז יוכלו אולי להגיע לגמר המערב.ואם כבר הקלפים מסתדרים אז עדיף שיוטה יסיימו שישי

    1. בוא, הג'אז משחקים מול פורטלנד…
      להזכירך זו הקבוצה שלמרות לוח המשחקים הקל ביותר בהפרש עצום נמצאים במאזן 20-2 מאז האולסטאר כולל לא פחות מע-ש-ר-ה הפסדים במעל 30 נקודות. קבוצה שזה עתה הפסידה למאבס ב50 והלילה תלביש אולי 8 שחקנים שאם יש לך מזל תכיר שניים מתוכם.
      אז תחזיר את הקלפים לדילר – פולד.

  2. תודה חברים, צלחתם יופי טופי את האתגר של לכתוב על כל כך הרבה משחקים.
    ג'ו ספרס ג'ו, ואני מתכוון לג'ו וויסקאמפ, זה הזמן שלך להפציץ!

  3. קצת רעש רקע מאתמול – לוקה חטף את הטכנית ה-16 שלו ממי אם לא טוני בראתרס. הליגה ביטלה אותה (די בצדק האמת) ולוקה יוכל לשחק הלילה (תחייך מאנו).

  4. עוד לא נגמרה, ואני כבר מתחיל להרגיש נוסטלגיה לעונה הזו. יש עוד הרבה חלקים בתצרף שצריכים למצוא את מקומם, בהחלט יש למה לקום מחר בבוקר (ולא, החיים עצמם זו סיבה בינונית במקרה הטוב. אלא אם אתם מתייחסים לסדרה שאשתי רואה בשם 'החיים עצמם'. אם כן, זו כבר סיבה עלובה ממש, ברמת הgoat של העלובות).
    תודה רבה לכל הנוטלים חלק במשימה, הערב ובכל העונה, ונתראה בפלייאין

  5. מה עוד יש לשחק
    ראשית על התארים האישיים
    אך בעקבות אי עמידת לברון בקריטריון נראה שתואר מלך הסלים יילך לאמביד שמוביל ב 0.7 נק' על יאניס שזה משמעותי מאד וכמעט בלתי ניתן להפיכה במשחק בודד
    כרגע לוקה מקדים את יאנג בעשירית הנקודה במקום 3 במלך הסלים וזה אולי המאבק המעניין

    עוד משהו מעניין שקשור לדני אבדיה הוא שנותרו רק 5 שמות בתחרות "איש הברזל" אלו ששיחקו את כל המשחקים העונה
    אם לא תהיה תקלה חלילה אז ברגע שדני אבדיה יעלה על הפרקט הוא ייכנס לחמישייה המכובדת הזו (במקסימום חמישייה )
    יש לציין שזו תחרות "איש הברזל" הקשוחה אי פעם ולראייה מסיימים עם 82 הם הכי קצת בהיסטוריה
    אבדיה אם ישחק היום יהיה הראשון שישלים את המשימה כשמאוחר יותר הלילה צפויים לעשות זאת
    סאדריק ביי דטריוט ( 02.00 בפילי )
    מייקל ברידג'ס פינקס (מול סקרמנטו בבית ב 4.30)
    דוויט פאוול מדאלאס ( מול ס.א כאמור ב 4.30)
    קבון לוני ג.ס (בניו אורלינס 4.30)

    עוד חזית מעניינת היום הוא מאבק מזרח /מערב
    המצב העונתי כרגע 223-224 מערב
    נותרו 3 משחקים אותם מארחות היום קבוצות מערביות
    אבל דווקא המזרחיות צריכות יותר את המשחק ב 2/3 המקרים
    המשחקים
    22.30 יוסטון -אטלנטה כאשר יוסטון גמרה את העונה וההוקס חייבת ניצחון במאבק מיקום בפלי אין צפי מזרח
    02.00 ממפיס -בוסטון כאשר ממפיס בטוחה במקום 2 במערב בעוד בוסטון נאבקת על 3/4 מזרח
    3.30 מינסוטה -שיקגו אמנם 2 הקבוצות בטוחות במקומם אבל מינסוטה תעלה כבר ברביעית לפני בוקר לפלי אין מול הקליפרס וצפויה לתת מנוחה
    בקיצור מעולם התחרות הבין אזורית לא הייתה דרמטית יותר

    1. לאור העובדה שיאניס לא ישחק זה בהחלט בלתי סגיר ולמי אכפת מהמקום השלישי…
      אתה רוצה מאבק אז יאנג מוביל בסך הכולל של הנקודות על דרוזן ב-9 בלבד.
      כל החמישה ישחקו היום והסיבה למיעוט של אנשי הברזל היא פרוטוקול הקורונה מאמצע העונה שגם הביא לשיא בהפרש עצום של 604 שחקנים שראו פרקט העונה (וזה עוד יגדל היום).

      1. ולאור העובדה שגם החמישיה של הבולס תנוח גם המירוץ הזה פאסה.
        (ינון זה רלבנטי גם אליך… קאט בחוץ כדי לאזן.)

  6. תודה, וואו איזו השקעה.
    פילי צריכים להישאר במקום הרביעי – סיבוב ראשון מול הראפטורס, סיבוב שני (אם וכאשר) מול מיאמי, ואח"כ (אם וכאשר 2) זה כבר מין אללה – מתוך בוסטון, מילווקי או הנטס. שווה.
    .
    אוף טופיק ללא קשר לפלייאוף – דני אבדיה יסיים הלילה עונה מלאה של 82 משחקים. כמה יש כאלה בליגה העונה, שישה כולל דני?
    בשתי מילים – אל תמסור. או בארבע למהדרין – אל תמסור לאף אחד.

  7. בוסטון קצת במלכוד
    הם מקום שלישי אבל לא ישארו שם עם זה שמילווקי ישחקו עם קבוצת הג'י ליג שלהם
    אם בוסטון מנצחים הם נגד ברוקלין
    אם הם מפסידים הם נגד טורונטו ואז יש לה כנראה את ג'יילן בראון שלא יכול לשחק בקנדה

  8. תודה למסקרים פשששש חתיכת פרוייקט. מעולה.
    מקווה שבוסטון יסיימו שניים. שיהיה לנטס סיכוי סביר לעבור סיבוב (בלי להעליב רזיאל מילווקי זה אלימים מפחידים).
    בלי קשר – הקטע עם טורונטו והקורונה לא לעניין. שלא ישחקו בקנדה אם יש להם בעייה. מה פתאום בראון לא יכול לשחק שם? לא ספורטיבי

        1. אתה סלטיק? אין מצב! אם כן קבל את התנצלותי הכנה – אני מעדיף אותכם על הצבאים בכל יום בשבוע…
          בכל מקרה בוא עם הטמיר ואיתי לעגלה של הקליפס – ריק שם כמו ביציעים ביוסטון ברבע הראשון חחח

            1. שי,לא קבענו כלל לגבי הברוקולי?
              כשעולים לעגלה בצוותא אין ברוקולי 24 שעות לפני,טוסט ואורז נקי
              אני ניגש לכפר לטיפול

            1. אל דאגה סנטי אדאמה משחק.

            2. הוא לא עבר את גיל חמישים? לא שזה מפריע יותר מדי ביום כזה.

            3. כן ברחה לי שם ל

  9. הרבה תרחישים. תודה לצוותים על הפריוויוס והסיקורים. היתה עונה סבבה. ממשיכים לפליאוף הכי פתוח שזכור לי בשנים האחרונות יהיה מעניין.

  10. מלווקי עם סגל חסר ביותר ועם האח הלא נכון בדרך להפסד כדי להימנע מברוקלין. נראה אם בוסטון תעשה מהלך דומה.

    1. זה מדהים שהם אשכרה מוותרים או מסכנים יתרון ביתיות בסיבוב השני – עד כדי כך הספינה המג׳עג׳עת של הנטס מפחידה?

  11. מי שמעוניין ניסיתי לעשות קוד שעובר על התגובות בעונה האחרונה, ומנסות לאסוף נתונים.
    https://f2h.io/dfo07d9wabcp
    (יש להתעלם מהעמודה של מתי הפעם האחרונה שגולש הגיב)
    אם למישהו יש רעיון למידע מעניין מוזמן להעלות.

    שאלת חימום איזו מילה הופיעה העונה יותר בהופס פיניקס או ספרס?

    1. בונדלהוזר נתן אור ירוק לא לקחת סיכון כלל.
      במידה וקליבלנד יובילו בסוף הרבע ה3 "רק" ב143 הפרש הוא יעלה גם את כל משפחת יאניס המורחבת.

    1. חחחח לגמרי.
      דוראנט אשכרה מוותר על זריקה סבירה בכל התקפה. הוא משתף מטעמים סוציאליסטיים. למה קרי לא משחק? פילי מכרו לנו להקת חתולים בשקית 😬😬😬😬

  12. הפסקת חשמל אצלי בכל השכונה – נוכלים בוזזים שודדים – תיכף נגמרת לי הסוללה בנייד – לא נורא ממילא דוראנט לא מסוגל לקנות סל.
    מילווקי הפחדנים זה יעלה להם ביוקר. קארמה היא חוף

  13. אנדרה דה ג׳יאנט עם 14 נק ו-11 ריב עוד לא מחצית והוא בכלל היה תוספת על חתולים בשקית יושבים על אזרחי על הספסל שישלמו על הכרטיס. דוראנט קולע כמו שילוב של ראס ובלדסו

  14. הסאנס יושיבו את כל החמישיה מינוס ברידג'ס שישחק בטח עד הטיימאאוט הראשון וגם את פיין.
    צפי לנקודות דניות ראשונות.

      1. מה כבר יכול לקרות? זה לא שסימונס הוא בן אדם בעל בעיות נפשיות חסר חוט שדרה לא עומד בלחץ ויפילו אותו לסיר הלחץ של הפלייאוף
        יש מצב שנראה את התמוטטות העצבים על המגרש לראשונה בהיסטוריה

  15. בקיצור, מי שרצה לנצח ניצח ומי שרצה להפסיד הפסיד.
    ותכלס בטח ככה הולך להיראות המשך המחזור. בפלייאין ננוחם.

  16. טייטום במשחק בלי הכרה
    הכל נכנס לו….
    משום מה אני לא מתחבר לא אליו ולא לבראון (כמו שהייתי מחובר לפירס וגארנט) למרות שהם הכוכבים של הקבוצה.
    אני יותר איש של סמארט והורפורד.

    1. יואל
      ביקשת כל כך יפה ולכן תקבל את זורעים (או מזריעים) עננים של TOXIDOMOON
      ראיתי 3 הופעות שלהם ואף פעם לא התאכזבתי.
      אחת היתה בהיכל התרבות 1986 כמדומני.
      .
      They're seeding the clouds today
      Watch nothing's going to go your way
      They're seeding the clouds today
      Watch
      .
      And when you go to sleep tonight
      You'll find you have that same old dream
      When you go to sleep tonight
      You'll be dreaming of the T.V. screen
      .
      When you go to sleep tonight
      You'll find you have that same old dream
      When you go to sleep tonight
      You'll be watching you on T.V. screen
      .
      They're seeding the clouds today
      Seeding the clouds today
      Seeding the clouds today
      Watch
      .
      Seeding the clouds
      Seeding the clouds

        1. מזכיר לי את פיטר פרינסיפל סטיבן בראון שמופיע עכשיו ובליין רנינגר שמנגן בוויולה במקום אחר.
          איזו להקה תוצרת סאן פרנציסקו.

  17. רזיאל אתם הולכים הביתה סיב 1 🤣🤣🤣 דור4נט מוריד עליכם 50 כל משחק השאלה אם נלך הביתה יחד אתכם 🤣🤣🤣 מקווה שטריי יעלה מהפליי אין מול ההיט יהיה מצחיק. מתי גון קולינס השודד בטרנינג חוזר?

      1. חחחח דוראנט ינגב אותם ואת האידיוטקה ואנחנו יש מצב נעוף צודק אבל בעקרון יש לנו עם הראפס ומיאמי קליר פאת חגמר המזרח. נראה אם ריברס והארדן יצליחו לחרב גם את זה😎

        אם גון קולינס יחזור טריי הולך לגרום לרועי וציקו להזיע

  18. סוף סוף אפשר להינות מהלייקרס: מונק, הורטון, ריבס, ג׳ונסון וגבריאל – חמישיה של סייחים צעירים. רצים ומשקיעים באוויר הדליל של מייל היי. תענוג

    1. עשיתם עסקה עם השטן. רק תדמיין איתם את אינגרם, קוזמה, לונזו, קרוסו, הארט, קלארקסון בגרף השיפור שהקבוצה הייתה… (ותוסיף וטרנים או איזה כוכב לא שיקוצי).
      הרבה יותר כיף, ולשנים. קבוצת בית אמיתית

  19. השטן לבש פראדה אשך – אבל הביא אליפות. כסף בלייקרס קינגדום סופרים במדרגות. אבל יש משהו במה שאתה אומר – מחלקת הסקאוטניג שלנו זה הדבר היחיד שלא רקוב באימפריה המתפוררת לנגד עיננו

  20. דונקיץ' נפצע? כמה זמן יעדר? למה מיקל ברידג'ס שיחק רק 6 דקות (סתם כדי לא לשבור לו את הרצף המטורף מאז ימי התיכון או כי נפצע)? אם מישהו יודע תשובות אפילו חלקיות זה המקום לשתף.

    1. זה כנראה לא רציני (ויש לו שבוע להחלים)
      ברידג'ס רק שומר על הרצף. בדיוק אותו דבר שעשה במשחק האחרון של העונה שעברה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט