הקאבס נ' הנטס, ההיט נ' ההוקס והסאנס נ' הג'אז ביום שישי הגדול האחרון של העונה עם תוספת מוזיקלית מיוחדת – שירים של סוף העונה של הקבוצות המשחקות! / דור בלוך

הקאבס נ' הנטס, ההיט נ' ההוקס והסאנס נ' הג'אז ביום שישי הגדול האחרון של העונה עם תוספת מוזיקלית מיוחדת – שירים של סוף העונה של הקבוצות המשחקות! / דור בלוך

2:00 דטרויט פיסטונס (57-23) – מילווקי באקס (30-50):

עושה רושם שגורלם של הבאקס נחרץ והם יסיימו את העונה במקום השני אלא אם דברים מוזרים מאוד יקרו במחזורי הסיום במשחקים של מיאמי ומילווקי, משהו מוזר כזה יכול להיות הפסד לפיסטונס שעדיין מחזיקים בנצחון אחד פחות מאוקלהומה במאבק על המקום ה-3 מהסוף לקראת הגרלת הדראפט.

המשמעות היא, ככל הצפוי מאבק סיבוב ראשון מול ברוקלין, התרחיש הכי פחות נוח מבחינתם של האלופים, אבל לא נראה שהם מפחדים מכך במיוחד. חלק מהאנשים נבהלו מההפסדים של הבאקס לקליפרס ולדאלאס, אבל אני חושב שאלופה שכבר יודעת מה צריך לעשות כדי לנצח בפלייאוף הארוך והשוחק יודעת להוריד את הרגל מהגז מדי פעם ושני המשחקים הללו שבאו אחרי נצחונות על פילי וברוקלין, ולפני הזדמנות לסיים את העונה עם שלושה נצחונות רצופים (אחרי נצחון על שיקאגו) ולפני המשחק נגד דטרויט הלילה), הם זמן מתאים.

יאניס איבד את הסיכוי לזכות במלך הסלים, אבל הוא עדיין יכול לזכות ב-MVP, כאשר הוא אמביד ויוקיץ' יגיעו ככל הנראה צמודים צמודים אל קו הגמר.

עבור שתי הקבוצות, סוף העונה הוא רק ההתחלה – עבור דטרויט התחלה של מסע הבניה מחדש עם קייד ומי שהם לא יבחרו בבחירה הגבוהה שלהם בדראפט הקרוב, מילווקי במסע ליצירת שושלת של יותר מאליפות אחת מאחורי השחקן הכי דומיננטי בדורו.

הימור: הבאקס ב-15

2:00 וושינגטון וויזארדס (45-35) – ניו יורק ניקס (45-35):

באמת שלמעט סקרמנטו אין גרוע מלהיות אוהד של אחת משתי הקבוצות הללו, ומבין השלוש כנראה שלהיות אוהד הניקס זה הגרוע ביותר בגלל הציפיות והפוקוס האינסופי, וכתוצאה מהם גם הלעג המוגבר שאתה סופג על היכולת העלובה של קבוצתך, כאשר דווקא עונה חריגה כמו העונה שעברה מדגישה את העליבות הכללית.

הניקס והוויזארדס מחזיקות באותו מאזן נכון לעכשיו, ושתיהן רחוקות לא פחות מ-6 משחקים מהפלייאין. זה שם אותן במקום אקסקלוסיבי יחד עם הלייקרס והקינגס כקבוצות היחידות בליגה שלא עשו טנקינג מובהק, ולא מגיעות לפלייאין, מועדון שאתה בהחלט לא רוצה להשתייך אליו.

אבל לא נסיים בלי טיפה אופטימיות, בוויזארדס אנחנו כישראלים נהנים מהיכולת של דני אבדיה שלקראת סוף העונה מקבל יותר דקות ומקום יותר משמעותי בהתקפה, שתי עובדות שישרתו היטב את קריירת ה-NBA המתפתחת שלו.

בניקס, הדעיכה בואכה היעלמות של רנדל, באה לצד פריחה של RJ בארט, שאוהדי הניקס מאוד אוהבים כשהוא מראה ניצוצות של שחקן שיכול להיות כינור שני לכוכב אמיתי בקבוצה שתלך רחוק בפלייאוף.

הימור: הניקס ב-5

2:30 ברוקלין נטס (38-42) – קליבלנד קאבלירס (37-43):

הקאבס פתחו את העונה נפלא ואחרי הפציעה של סקסטון ששמה במוקד את שיתוף הפעולה בין גארלנד לגבוהים של הקבוצה ובראשם הרוקי מובלי, הם הפכו רשמית לדארלינג של הליגה, אבל מאז חודש פברואר אותו פתחו עם 5 נצחונות ב-6 משחקים הקבוצה נמצאת בצלילה חופשית, עם 8 נצחונות בלבד ב-24 המשחקים האחרונים שלהם.

זה יספיק לפלייאין, אבל בסבירות גבוהה אפילו לא לסיבוב ראשון בפלייאוף כשאם אני צריך להמר אני מהמר על ברוקלין ואטלנטה כשתיים שיעלו במזרח, מה שמעביר אותנו באופן טבעי לנטס עצמם.

המארחת של המשחק הלילה נמצאת בשוויון מאזני עם אטלנטה במקום ה-9 ויש לכך חשיבות קריטי – מי שתסיים 8 תזכה לשתי הזדמנויות לעלות לפלייאוף בעוד מי שתסיים 9 תצטרך לנצח פעמיים כדי להגיע לשם.

העונה הכיאוטית של הנטס מקשה להעריך איך להתייחס אליהם לקראת הפלייאוף. קיירי ניצח במאבקו עם עיריית ניו יורק והוא ישחק גם במשחקי הבית של הקבוצה בפלייאוף (כאשר רק מפגש עם טורונטו ישאיר אותו מחוץ לגבולות המדינה הצפון אמריקאית השפויה יותר), וברוקלין גם קיבלה בחזרה את סת' קארי שהפך חשוב באופן מפתיע עבור נאש והרוטציה הסופר קצרה ובעייתית שלו.

קיירי ספציפית הוא שאלה מעניינת ובאופן ממוקד – האם הוא נראה כל כך טוב דווקא בגלל ששיחק רק פעם בשבוע ויכל לתת את כל כולו או שהוא יצליח לנפק יכולת כזאת גם ב-3 משחקים בשבוע באינטניסביות של פלייאוף? הלילה נקבל תשובה ראשונית במשחק שיש לו חשיבות גדולה עבור הנטס.

הימור: ברוקלין ב-10

2:30 טורונטו רפטורס (33-47) – יוסטון רוקטס (60-20):

השמועות על מותם של הקנדים היו מוקדמות, ואחרי העונה שעברה הרפטורס עושים התאוששות מופלאה, כדי לסיים במקום ה-5 במזרח, ואם אתם חושבים שפילדלפיה, היריבה המסתמנת שלהם יהיה קל מול הרפטורס המציקים והקשוחים הרי שטעות בידכם.

הרפטורס היו רעים מאוד בעונה שעברה כאשר סיאקאם פשוט קרס ביכולתו לעומת עונת הבועה, ואחרי הפרידה מלאורי היה נראה שהרפטורס הולכים לבניה מחדש, אבל ניק נרס חשב אחרת. להצלחה של הרפטורס יש שתי סיבות עיקריות עם תשאלו אותי – הראשונה היא החזרה של סיאקאם לחיים והעובדה שהרפטורס לא וויתרו עליו, לא לכלכו עליו ולא ניסו להחליף אותו. השנייה היא הבחירה בסקוטי בארנס שמסתמן כאחת הבחירות המבריקות בדראפט ושחקן שיכול להפוך לפרנצ'ייז גיי אבל הרפטורס.

הרוקטס קבוצה שבורה לחלוטין, גרין נראה בסדר ומשתפר כדרכם של רוקיז, אבל מלבדו באמת לא ברור מה יש לקבוצה הזאת, והיא תצטרך לקוות לבחירה גבוהה ומבריקה ממש בקיץ כשהפיירול שלה נאלץ להמשיך ולגרור גם את החוזה המסריח של וול (מישהו אמר טרייד על ווטברוק?)

הימור: הרפטורס ב-20

3:00 מיאמי היט (28-52) – אטלנטה הוקס (38-42):

מישהו אמר היום בפודקאסט של ביל סימונס משהו שהצחיק אותי – "אני מדמיין את מיאמי עולה לגמר ואני כזה – כן, אני לא רואה את זה", ואני ממש מזדהה עם האמירה. כבר שנים על גבי שנים (ותוך תגובות נגד חותכות של רועי ויינברג, אגדת הופס), מאז שלברון עזב את מיאמי אני פשוט לא רואה את הקבוצה הזאת מצליחה לאיים על תואר ברצינות. בעונת הבועה הוכתי שוק על ירך אבל אני חושב שבסה"כ לסקפטיות על מיאמי יש בסיס לא רע, השנה הזאת היא שנת מבחן גדולה לקבוצה הזאת שקיבלה את הוטראן שרצתה, נהנת מבריאות יחסית סבירה, עברה משבר של אלימות בתוך הקבוצה (אל תסתכל אחורה בכעס ג'ימי), ומגיעה לפלייאוף, ככל הנראה, מהמקום הראשון במזרח.

כל זה אומר שיתכן מאוד שהמשחק הזה הוא קדימות לסיבוב הראשון בפלייאוף במזרח, אם ההוקס אכן יסיימו במקום ה-9 או ה-10 וינצחו את שני משחקי הפלייאין שלהם כפי שאני מצפה שיקרה.

מי שצריך לקבל הרבה קרדיט ולא מקבל מספיק ממנו הוא טריי יאנג. אחרי העונה שעברה היו שציפו שאטלנטה תמשיך להתקדם, אבל האמת שכשאתה מסתכל על הסגל שלהם העונה שעברה נראית קצת כמו אנומליה שנובעת מהמוזרות של המזרח בעונה שעברה, ובעונה רוויית פציעות כמ והעונה הנוכחית, יאנג פשוט מחזיק את הקבוצה שלו עם הראש מעל המיים.

הגארד קולע 28 נקודות לערב כאשר התורם הבא אחריו הוא קולינס שקולע 16 לערב אבל שיחק רק 54 משחקים, כשאף שחקן אחר לא קולע מעל 15, והרוטציות של הקבוצה מבולגנות, כמו ההגנה שלה. הלילה מופע היחיד של יאנג יפגוש את התלכיד הקשוח של מיאמי, במה שיהיה מבחן חשוב עבור החבורה הזאת, שנמצאת במומנטום נהדר עם 6 נצחונות ב-7 המשחקים האחרונים (אומנם מאחורי לוח משחקים מאוד נוח אבל עדיין).

הימור: מיאמי ב-3

3:00 שיקאגו בולס (35-45) – שארלוט הורנטס (39-41):

שיקאגו עוררה הרבה התלהבות בתחילת העונה ובעיקר הדברים אמורים על דרוזן שאפילו עורר שיח על MVP, אבל אני קצת חושב שהדרך של הקבוצה הזאת מובילה לשום מקום וסיום העונה שלה ממחיש מדוע. הבולס הפסידו את 3 המשחקים האחרונים שלהם כשהם מפגינים את ההגנה הגרועה ביותר מבין 12 הקבוצות שצפויות לעלות לפלייאוף ישירות בשני האיזורים. אפשר להאשים בזה את הפציעות, אבל האמת שהסגל שלהם פשוט לא בנוי כדי לתת הגנה טובה ולא בטוח שיש להם התקפה מספיק אקספלוסית כדי לפצות על כך על אף היכולת הבאמת טובה של דרוזן ולווין.

אם על שיקאגו עוד אפשר להזות שמדובר בקבוצה שיכולה עם עוד מהלך נכון להפוך לקונטנדרית, לא ברור לי מה בדיוק חושבים בשארלוט, קשה להיות תקועים יותר גרוע ממה שההורנטס תקועים, ודומה שזה לא משנה גם כשהם עושים מהלכים טובים ונכונים, בוחרים היטב בדראפט עדיין לקבוצה חסר כוכב של ממש שלא מתפרק אחת לשני משחקים, ואת זה אין ולא נראה שיהיה להם בעתיד הנראה לעין.

הימור: שיקאגו ב-7

3:30 דאלאס מאבריקס (30-50) – פורטלנד טרייל בלייזרס (53-27):

all hale luka, בניכוי פתיחת העונה שבה הגיע שמן, לא בכושר, ונפצע, כל אלה כמעט במכוון, מוצהר ומתריס, לוקה נכנס לכושר תוך כדי העונה, וסחף את קבוצתו למקום ה-4 במערב ולעמדת פייבוריטית בקרב סיבוב ראשון מול יוטה או דנבר, כאשר הם רחוקים פציעה של כריס פול מסיכוי אמיתי לעשות גמר NBA העונה.

האמריקאים מאוד אוהבים את הביטוי addition by subtraction וזה בדיוק מה שדאלאס עשתה כששיחרה את פורזינגס וקיבלה במקומו שני שחקנים עם חוזים לא טובים וקליעה מפוקפקת. מאז דאלאס היא קבוצה מאוזנת הרבה יותר, כשהיא נהנת, מהיכולת ההגנתית של דוייט פאוול בקו הקדמי, ויכולות מגוונות יותר בקו האחורי.

אבל בואו לא נתבלבל הריצה של המאבס שסופרים 6 נצחונוות ב-7 המשחקים האחרונים נשענת על אדם אחד, האיש הזה:

על פורטלנד אין הרבה מה להגיד למעט זאת שזה אחד הביצועים המרשימים שראיתי לטנקינג שהוחלט עליו תוך כדי העונה, מחיאות כפיים.

4:30 יוטה ג'אז (32-48) – פיניקס סאנס (17-63):

דומה שהמוטיב של היום הוא קבוצות תקועות ואין תקועה כמו יוטה, אבל זאת תקיעות מתעתעת כמו האקורדים של stuck in the middle with you שאינם מרמזים על העתיד לקרות בסצנה האייקונית של כלבי אשמורת.

עם הדואו שלה, יוטה היא קבוצת עונה סדירה נהדרת מדי עונה, אבל היא גם קבוצת עונת סדירה שמתדרדרת מעונה לעונה כשהעונה נראה שהם ממש עייפים מהדריל של לנצח 50-55 משחקים לעונה ואז להיות מובסים בפלייאוף, ונראה שגם העונה הם לא יוכלו לחמוד מהגורל הזה, באופן אירוני יכול להיות שלג'אז עדיף להפסיד הלילה לסאנס העדיפים, לסיים במקום ה-6 ולשחק מול גולדן סטייט, עם הפציעות החוזרות של קארי וגרין, ולא מול דאלאס עם לוקה.

הסאנס לעומת זאת הם הקבוצה של הרגע, הם יסיימו את העונה עם אחד ממאזני העונה הסדירה המרשימים ועל אף הורדת הרגל מהגז במשחקים האחרונים, ברור לכולם, אני חושב, שהסאנס הם הטים טו ביט במערב, ובכלל.

הימור: פיניקס ב-12

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (49-31) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (56-24):

זה לא יפה לשמוח בפול אויבך, אז פשוט אשים את השיר הזה כאן ואזוז אחורנית בהליכת ירח.

לפוסט הזה יש 130 תגובות

  1. עוד פקטור שעזר לרפטורס, ונוטים להתעלם ממנו לדעתי, הוא החזרה הביתה. ממש לא קל, עד בואכה בלתי נתפס, לשחק שנה שלמה רחוק מהבית, מהאוהדים, ממתקני האימון שלך ובאופן כללי מהחיים. וזה עוד בלי להביא בחשבון את נושא היתרון הביתי וכו' וגו'.
    פריוויו מעולה, והדובדבן בסוף פשוט נהדר (לא שאני קורא חס וחלילה לשמוח על מותן של מכשפות. גם להן יש רגשות, אולי. WLM).
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  2. משחק ראש בראש אחרון של מזרח-מערב, לפני ליל המשחקים האחרון שבו כולם ישחקו.
    אם יוסטון תנצח היום את טורונטו, למערב מובטח לפחות תיקו במאזן השנתי בין הקונפרנסים, עוד לפני ליל המשחקים האחרון שיכלול שלושה משחקי ראש בראש.

          1. נכון, וגם לא שמלך הסלים זה לא הדבר הכי חשוב לו בעולם, שהוא כזה מתוכנן ומחושב ששמר את כל כוחותיו במיוחד בשביל לקלוע כמה שאפשר נגד התאנדר ושמשום מה הוא סתם המציא נקע ועכשיו צריך לגרום לזה להיראות אמין – הגיוני בסך הכל!

          2. ואחרון חביב – הוא גם לא רוצה שיידעו שהפער מאמביד 0.1 גדול מדי בשבילו מול הגנות מפחידות כמו של התאנדר והנאגטס

      1. אני ניחשתי את זה עם כל הלב ות'וג החזיק החרה אחרי – כל השאר גימגמו
        🙂
        ואור – תפסיק עם האיירבולים – אחרי ה-44 של אמביד ולפני ההרכב המלא של פיניקס הוא הבין שהגיע לגבול – הלחץ התקשורתי ועוד איך עבד, זה היה שקוף מדי אפילו במונחים שלו, הפער מאמביד נראה בעייתי לסגירה, אז הוא עשה את המעשה היחידי שנותר לו לעשות – וסיים את העונה.
        או במילים של ג'רי סיינפלד:
        https://www.youtube.com/watch?v=YTZ10rZ6XA0
        .
        מציע שאתה וגיא תנסחו ביחד הודעת התנצלות.

            1. תבחר, או שתגיד שאתה מטריל או שאכריח אותך להתמודד עם הטענות המגוחכות שלך אחת אחת.

            2. אני אף פעם לא מטריל אתה יודע את זה (טוב אולי רק חלקית, אבל לא "על מלא").
              מציע לך לא להתחיל, נימקתי את כל הטענות שלי בתגובות קודמות.
              אחסוך לך.
              1. לברון לא היה מוותר על ההזדמנות להוציא תואר אישי מהעונה הזאת.
              2. ה-44 של אמביד גמרו אותו. הוא היה צריך עוד שני משחקים של 38 נקודות פלוס – זה קשה מאוד בגילו ועם קרסול שלא בריא במאה אחוז.
              3. כן הקרסול שלו היה נקוע – אבל משחקים עם זה אם צריך – ואם היה לו סיכוי טוב למלכות הסלים הוא היה עולה ועוד איך.
              4. הוא בחיים לא היה בוחר לשחק נגד פיניקס בהרכב מלא ואחרי שכל החזקים שם נחו במיוחד לכבוד המשחק הזה (תראה לי בבקשה דוגמה נוספת ל-"הושבה" רבתי כזאת אצלכם העונה).
              5. הוא ידע מה שכולם יודעים – שפיניקס ממש לא רוצים לפגוש את הלייקרס בפלייאוף. האפשרות היחידה הייתה בסיבוב הראשון. פיניקס באו להתאבד על המשחק הזה (לא שהיה באמת צורך). עם דיוויס אף פעם אי אפשר לדעת.
              6. אחרי שלא שיחק נגד פיניקס הלחץ בתקשורת גבר, השיחה על בחירת המשחקים שלו עלתה השולחן (ראה הקישור של הטמיר). ואז… ראה 7
              6. בהתחשב בכל האמור לעיל – הבחירה להישאר בחוץ עד סוף העונה הייתה מתבקשת.
              או במילים של סיינפלד…
              (חחחחח ראה למעלה)
              .
              עכשיו תגיד, בשביל מה לך להיכנס לקרב אבוד?
              חחחחחח

            3. אתה ביקשת…
              נתחיל בטענת האמביד .
              אתה מורה למתמטיקה (השם ישמור…)
              מה בדיוק לא סגיר ב0.1 נקודות? כמה לברון היה צריך לקלוע בשני המשחקים שנותרו לו (רמז זה לא 38)? למה זה קשה כל כך לבן אדם בגילו לטענתך כשהממוצע שלו בעשרת המשחקים האחרונים היה אותם 38 שאתה טוען שהוא לא מסוגל לשים?
              ומה זה משנה עם הוא מוביל ב0.1 או מפגר ב-0.1?
              ואם קשה לו לקלוע x בשני משחקים אז שישחק ארבע ויקלע בממוצע x-3

            4. יפה שיש לך כוח לזה. גם הרגע אמביד קלע 30 ורואים שהם לא יזרקו אותו סתם למגרש בשביל מלך הסלים כך שהממוצע שלו עוד עלול לרדת. אולי בעצם בגלל זה לברון לא משחק? 🙂

            5. אין לי…

            6. 0.1 על 60 משחקים זה 6 נקודות מעל לממוצע. לא רחוק מ-38
              בהנחה שאמביד לא יוותר – 30 לא היו מספיקות במשחק השני.
              לא בדקתי טוטאלס, ה-0.1 לא חייב להיות בהכרח מדוייק, יכול להיות גם 0.14 ואז אתה כבר ב-38
              🙂
              טייק דאט פור דאטא
              נקסט? (מציע לך לפרוש)

            7. אז עברנו ללא בדקתי. הוא צריך עשר נקודות=35למשחק וכמו שאמרתי על ארבעה משחקים זה 32-33. התירוצים שלך עלובים ואני מזכיר לך שהממוצע שלו בחמש האחרונים היה 38.
              בקיצור 🤦🏼‍♂️

            8. טוב בדקתי טוטאלס
              לברון
              1695 נקודותעל 56 משחקים
              ממוצע 30.267
              אמביד (אחרי משחק ה-44)
              2008 נקודות על 66 משחקים
              ממוצע 30.424
              ההפרש 0.157
              על 58 משחקים זה 9 נקודות
              אז כדי לעבור את אמביד לברון היה צריך משחק של 40 נקודות
              🙂
              חחחחחחחחחח

            9. נעבור לטענת התקשורת ההזויה. אין שום 'לחץ תקשורתי' שני פרש ים בתוכניות קשקושים שמדברים על זה זה לא לחץ. אבל עזוב את זה מה נראה לך שלברון יושב ורואה תוכניות קשקשת בזמנו החופשי? אם כן אז באמת תצטרף לכת ההזויה שמנהלת פה את האתר בשבועות האחרונים. חשבתי שאתה קצת מעל זה.
              אם כן אז תהיה אובססיבי באותה רמה ותביא 5 דוגמאות של ראשים מדברים שאומרים מפורשות שלברון פוגע בלגסי שלו אם הוא חוזר לשחק.
              אחרי זה אפשר יהיה אולי לדבר על 'לחץ' עלאק.

            10. 1. אתה מניח שאמביד היה נשאר עם 30 עד הסוף. הוא לא
              2. לברון בכל זאת פצוע – ארבעה משחקים לא בא בחשבון. שניים כן.
              3. אתה מתעלם מכך שפיניקס באו למשחק הזה עם סכין בין השיניים (מתי הושיבו שם השנה את כל הגדולים?)
              4. ארבעת המשחקים כללו גם את דנבר בחוץ – אחד האולמות הקשים גם בגלל הגובה (על אחת כמה וכמה לקשישים).
              ה-32/33 שלך זה הולכת שולל.

            11. נו באמת דה שוט, זה לא 40 אלא 34.5 על שני משחקים, וכאמור פחות ממה שהוא קולע לאחרונה. אל תהיה מצחיק

            12. חוץ מזה שבלי ראס ודייויס הטענה שלכם הייתה שהוא יזרוק כמה שהוא רוצה וכל הקבוצה תתגייס למענו, נראה לך שהוא לא היה מגיע לכמה שצריך?

            13. ועכשיו לטענת הסאנס המגוחכת.
              הסאנס נתנו מנוחה לחמישיה כי אין לנו על מה לשחק ומשחק קודם מול ההרכב השלישי של ממפיס (בהרכב מלא שלנו) נראנו כאילו אין לנו חשק לזה. משחק מול קבוצת הג'י ליג של התאנדר לא היה משיג כלום. לעומת זאת הזדמנות להשפיל את הלייקרס ועוד איך. אני לא הולך לפרוס את כל ההיסטוריה בין המועדונים אבל מספיק להזכיר את הטענות ממחנה הלייקרס על איך בלי הפציעה של דיוויס לא היינו עוברים אותם.
              אבל כל זה לא קשור לכמה לברון יקלע זה לא עניין לאף אחד בקבוצה את הקצה של הזנב. הוא עשה בדיוק את הממוצע הרגיל שלו נגדנו העונה כשבמשחק האחרון הוא אפילו לא עלה ברביעי כי פירקנו אותם.
              היחידי בעולם בערך חוץ ממך שחושב שהלייקרס היו יכולים לעשות משהו מולנו בסיבוב הראשון זה שאק – הבן אדם שלא ראה משחק אחד מאז הפרישה שלו אפילו שהוא יושב באולפן
              בקיצור נכנסת לשאקטין.

            14. אור – ראה הסבר לגילרי למטה. גם אמביד ממשיך לשחק. אתם מתעלמים מזה. בעולם האמיתי זה 38
              .
              גילרי – הקטע עם התקשורת לא בא ממני. אין לי בעיה לוותר עליו. יש לי קייס מספיק חזק גם ככה. לכם אין כלום
              🙂
              אם יש לו נקע – איך הוא קלע 38 בארבעים דקות נגד הפליקנס?

            15. אתה מתעלם מדברים שכבר רשמתי בנידון. יאללה תחשוב מה שבא לך, לילט

            16. תחליט מאיזה צד אתה רוצה להחזיק את מקל הנקע כי כרגע אתה תופס בשני הקצוות. בכל מקרה כל פעם מחדש זה מזעזע אותי לגלות שאתה מלמד אנשים מחשבה מתמטית.

            17. איףףףף
              איזה גועל נפש של אנשים.
              אני קורא את זה ונגעל. אין מה לעשות בשישי בערב אז קבוצה של משועממים, ילדי כאפות לשעבר שנשארו מבוגרי כאפות, יורדת על בן אדם אחד, בבחינת נקמת היורמים?
              עידו, תנקה את הפה שלך באקונומיקה
              חשבתי אם בכלל שווה לי להגיב פה או לוותר כמו יותר מדי פעמים שוויתרתי אבל אני לא יכול לשתוק כשאתה מקטין את מוריה ומזלזל ביכולת שלו כמורה. פוגע ביושרה המקצועית שלו ואולי דופק לו את השבת, הוא בוודאי יכחיש.
              ואם אתה כראש הקנונייה חושב הנה שוב ד"ר נייטרלי פותח תפה ופולט הרי הוא זה שממציא שמות פה הכי הרבה. אז אני אחזור בשביל שאולי תקלוט. האנשים שעליהם אני יורד, חוץ ממך, לא קוראים הופס קו אי אל, לא קראו אף פעם וגם לא יקראו…
              הם לא קוראים? אז גם לא יכולים להעלב. בנת?
              מוריה, עזוב שטויות, לא שווה לריב עם חבילת הגילריז האלה וזו עצה שקיבלתי בעבר מלא אחד מחבורת פורשי הופס שיש להם עדיין בטן מלאה על החבורה הזו.

            18. דוק מצטער הפעם אני לא איתך פה, לא ראיתי שום דבר שגילרי ואור עשו חוץ מלפרק לגורמים את הטיעון השגוי של דה שוט, לגבי לברון והפציעה.

            19. כשבן אדם שמלמד מתמטיקה מעלה טיעונים כל כך לקויים מתמטית אז תסלח לי שאני מזועזע. כן זה מטריד אותי.
              בתור מי שהשמיץ פה על ימין ועל שמאל, האשים בצנזורה, שולח לאבחונים פסיכולוגיים ומה לא.
              עוד אחרי שרק לפני יומיים צרחת תביא לי לינק תביא לי לינק ובסוף למרות שאמרתי שלא הבאתי לך והתעלמת כמו תמיד כשלא נוח לך.
              שוב אתה מביא מקורות עלומי שם. אם יש שלהם כזו בטן מלאה אז שיפסיקו להתחבא מאחורי השמלה שלך.
              כל מי שלא מוצא חן בעיניך הופך לגילריז כי לך מותר להשתין פה ולחרבן איפה שבא לך באתר אבל חס ושלום מישהו יגיד לך על זה משהו תתחיל לצווח להשתולל ולירות לכל כיוון

            20. רזיאל חבריקו תודה על כתב ההגנה 🙏 אבל באמת אין צורך 🙂 זה התחיל ברוח טובה וקצת הדרדר – לא נורא…
              באשר ליושרה המקצועית שלי – צריך יותר מזה כדי לקלקל לי את השבת
              🙂
              בזה שלא ניפגש בסיבוב ראשון כמו אשתקד – ננוחם
              🙂

            21. בקיצור יצאת מהארון עם לברון אז בוא תמשיך ותגיד:
              'עידו אני שונא אותך, אני לא יכול לסבול את הנוכחות שלך באתר ואני רוצה שתיעלם מכאן'.
              יהיה לך הרבה. יותר קל אחרי

            22. דר, נייטרלי
              אני עושה לך הנחות כי כבר הסברתי מספר פעמים את הבעייה שנפשית שלך כאן, וזה מרגיש מיותר לציין זאת שוב, אבל פור דה לאב אוב הופס תפסיק להשליך את הפגיעה האישית שלך על אנשים אחרים.
              מופע ה"אני מגן על מגיבי הופס התמימים בפני תוקפים מרושעים כמו שפוטין מגן על אזרחי אוקראינה מנאצים" הוא עצוב במיוחד ואף אחד לא קונה אותו.

            23. אוווו
              באמת?
              אתה בטח חושב שגילריז סו המצאה שלי?
              זכות היוצרים היא לא שלי אלא כפי שכתבתי קודם.
              ועידו, כל מה שהוצאתי עליך בעבר תקף ואמרתי לך, אתה הולך בדרך שרבים ממנו מתעבים. אמרתי גם שמה שאתה מקבל ממני הוא תולדה של הדרך הזאת. התקיפה שלי עליך ועל החברייה שלך היא תוצר של מה שאתם מבשלים.
              אני לא בורח משום דבר. במקום לקשקש היית צריך למצוא לינק שמחזק את דבריך, לא מצאת כי אין שום לינק שקשור בי ואומר שאני יודע או לא יודע שהסלטיקס קיבלו את וויט גם עבור בחירת דראפט ראשונה של השנה, שהרי על זה התחיל כל הוויכוח.
              אז מה אתה מביא את זה כדוגמה? דוגמה למה? להתחמקות? ההתחמקות שלך אז אתה הופך אותה עלי?
              איך אמרת על מוריה? ליצן? הליצן זה אתה.

            24. אני ללא ספק הליצן כי אני ממשיך להתייחס אליך כשברור שאתה פשוט לא מסוגל להודות בכלום. לא בצורך שלך לשנוא ולא בזה שאתה מדבר שטויות.
              מה שאתה מוציא עלי הוא תולדה ישירה מהצורך שלך לפרוק. זה בסדר אתה לא הראשון. אז יש לך מועדון נחמד מאחורי הקלעים שבו אתה יושב ומרכל על הגילריז המרושעים – כמה חמוד.
              .
              ובוא נעשה בפעם האחרונה רברס לדיון ההוא. אני אמרתי שמסתבר שכל הפעמים שהסברתי לך שהספרס עשו את הטרייד על ווייט היה כדי לקבל מהסלטיקס בחירה היו לשווא. אתה אמרת תראה לי לינק שידעת. אני נשברתי והבאתי לינק לתגובה שאתה הגבת אליה. אז עכשיו אתה למעשה טוען שלא ידעת כי לא כתבת שידעת? תמרוני ההתחמקות שלך נהיים מגוחכים מפעם לפעם. אבל זה היה צפוי.
              יאללה תמשיך לפרוק – בוא תשווה אותי לפוטין.

          1. תקשיב מר ליצן, כדי שיחשיבו ללברון את הטייטל הוא צריך 58 משחקים או שיחשבו לו כאילו הוא שיחק 58. אז משחק אחד תמיד לא היה אופציה (אלא עם התוכנית היא לקלוע 70).

            1. עברנו לתארים? סימן שאתה בלחץ. הצעתי לך לפרוש – אל תאשים אותי.
              אני יודע שחייב שני משחקים! אבל אתה שוכח שגם לאמביד נשארו משחקים. מספיק שהוא קולע 36/7 באחד מהם אז לברון צריך שני משחקים של 38 – וזה בדיוק מה שאמרתי!!!!!!!

            2. הרגע הוא קלע 30 במשחק צמוד ויותר הגיוני שיושיבו אותו לקראת הפלייאוף אבל מזה אתה מתעלם באלגנטיות

            3. יושיבו אותו – במידה ולא יהיה צמוד במשחקים האחרונים

            4. אני אסכם בזה שהצלחת להעלים את שאריות ההערכה שעוד נשארו לי כלפיך (והייתה) אז קבל אימוג'י חדש לכבוד האירוע 🤮

            5. הוא קלע 30 כי לברון פרש מהמירוץ. אחרת היה קולע יותר. ולא היו מושיבים אותו כי הוא בקרב על ה-MVP
              .
              גילרי לטענת פיניקס – הראיתי שלברון בשישה משחקי פלייאוף נגדכם קלע בערך 25 בממוצע. אתם באתם למשחק הזה כמו לפלייאוף. בעצמך אמרת משהו דומה. יש משחקי אש גם בעונה הרגילה.
              .
              אור אם ראס ודייוויס בחוץ ללברון יהיה יותר קשה לקלוע. הוא גם לא יכול לסמוך עליהם שלא יעשו לו דווקא.
              .
              גילרי ואור – די – תיכנעו
              🙂

            6. ועברנו לתארים כי אפילו חשבון פשוט אתה לא מסוגל לעשות.

            7. אני באמת נכנע.
              תשמח לשמוע שאפסיק להתייחס לשטויות שלך מעכשיו והלאה.

            8. הלו גילרי מה לקחת לך עוד אימוג׳י? זה כבר השלישי שלך – תשאיר משהו לאחרים…
              ואל תכעס תשתה מים המלצתי לך לא להיכנס לזה – כל ילד יכול לראות שלברון עשה חשבונות והחליט לוותר. למי יש כוח ״להתפוצץ״ בגיל 700 על פיניקס ודנבר בחוץ? (גם על הלוחמים זה לא פיקניק)

            9. אני לא נכנס – תמשיך בעולם ההזיה שלך. תגובות ממני לא תראה יותר.

            10. שוט
              ה'די תכנעו' זה סימן ההכר שלך לזה שהטענה שלך פורקה לחלוטין ואין לך עוד כלום חוץ מלחזור עליה ולדרוש כניעה למרות שברור ששגית והפסדת? (כי התחלת להשתמש בזה בצורה זו כדרך קבע לאחרונה)

            11. ת׳וג
              הראיתי שאחרי משחק ה-44 של אמביד חסרו ללברון 10 נקודות.
              לפילי נותרו מאז עוד 3 משחקים. כל נקודה שאמביד היה קולע מעל 30 הייתה מגדילה את הפער שעל לברון לסגור. זה בקלות יכל לעלות גם ל-20
              ללברון נותרו באותה נקודה 4 משחקים כולל פיניקס ודנבר בחוץ. הוא היה צריך בערך 35 למשחק כדי לעבור את אמביד. אם היה מוותר על משחק אחד זה היה עולה ל-37 ואם על שניים אז ל-38/9
              איזו טענה שלי בדיוק פורקה?
              אני טענתי שלברון היה זקוק לשני משחקים של 38 – עוד הייתי לארג׳ איתו

            12. כמה אמביד קלע בשני המשחקים מאז משחק ה44?
              כמה לברון צריך כרגע בשני משחקים כי לעבור אותו? (רמז זה לא 37/8 למשחק למרות התשובה של השאלה הקודמת)
              ההנחה שלך שאמביד יתן משחקים שדורשים מלברון בעצם לקלוע יותר למשחק ממה שיש כרגע בפועל היא הנחה בלבד שאין מאחוריה כלום אלא אם אתה מוכן לומר גם על אמביד שהוא הולך לרדוף אחרי התואר הזה על חשבון הקבוצה וכו'. באותה מידה הוא יכול לקלוע גם פחות ככה שלברון יהיה צריך פחות נקודות כדי לעבור אותו.
              בפועל ניתן לפעול רק על פי המספרים הקיימים בשטח ואתה כל הזמן צריך להמציא נתונים כדי להגיע למספר 38 שאתה מציג. בקיצר החשבון הבסיסי שלך כאן מבייש מורה למתמטיקה בארץ ואני מקווה שאף תלמיד שלך לא יאלץ להחרד לראות מה שאתה כותב כאן.
              כל הטענות שלך פורקו.
              אתה פשוט נאחז בהן כרגיל מכח האמונה בשם הרגש.

            13. ת׳וג
              אתה יודע מה חבל – שאנשים כאן אשכרה קונים את ״החישובים״ שלכם בזמן שאתה וגילרי יודעים שאתם טועים ומטעים.
              אני הכרזתי שלברון לא יחזור אחרי משחק ה-44 של אמביד (אתה אפילו הסכמת איתי שם).
              .
              באותה נקודה נותרו לאמביד 3 משחקים וללברון 4
              הפער ביניהם עמד על 10 נקודות.
              החשבון של לברון פשוט:
              אם אמביד יקלע 32/3 ממוצע בשלושת המשחקים הנותרים – לברון יצטרך 35 בארבעה משחקים.
              כשהוא קצת פצוע – פיניקס ודנבר בחוץ זה קשה – אז אם יוותר על שני משחקים אלה – יצטרך לקלוע 38 נגד ג״ס ואוק סיטי.
              .
              וזה בדיוק מה שאמרתי.
              תפסיק לגנוב דעת אתה הרי יודע שאני צודק
              🙂

            14. טוב,
              הבנתי את הבעיה הראשונה. כשאתה אומר משחק ה44 נקודות אתה בעצם מתכוון משחק ה45 נקודות שהיה אחרי המשחק 44 נקודות.
              משחק שכאשר התרחש למיטב זכרוני כבר היה נתון שלברון לא ישחק בערב ההוא מול הסאנס.
              .

              'אני הכרזתי שלברון לא יחזור אחרי משחק ה-44 של אמביד (אתה אפילו הסכמת איתי שם).'
              כן, אבל נראה שברור שמסיבות שונות לחלוטין.
              .
              אתה לא יכול להחליט מראש מה אתה חושב שלברוןמ יצטרך לקלוע בשני משחקים ועל בסיס זה להחליט מה יהיה הממוצע של אמביד כדי שתצא התוצאה שאתה מחפש. זה פשוט לא עובד ככה.
              העובדה שזה הטיעון שלך מראה כמה הוא לא קיים.
              פשוט תגיד זרקתי סתם מספר שהתאים לי רגשית בשביל התזה ואחר כך מצאתי את כל התירוצים הדרושים כדי להצדיק אותו אנד טרות בי דמד.

            15. או!
              עכשיו אתה מתחיל לדבר.
              נכון – זרקתי מהראש 38 לא עשיתי על זה דוקטורט אבל זה בגלל שחישבתי מהר מאוד בראש ונראה שפגעתי מאוד קרוב למציאות:
              44 מעל 30 (זה הממוצעים של שניהם בערך) זה בערך 10 נק׳ פלוס בטוטאל.
              אמביד מן הסתם יגדיל את זה עוד קצת, כלומר יקלע מעל 30 במשחקים הנותרים, הקבוצה גם תעזור לו (היו תקדימים).
              לברון יבחר משחקים ולא ישחק בהכל (הרי ויתר על הפליקנס יום קודם)
              אז בשניים שלושה משחקים לסגור 20 הפרש זה בערך 7 למשחק שזה בערך 38 (צריך להוסיף ל-30 וצריך עוד עודף כדי לעקוף).
              הכל בערך – והכל בשלוף – אבל הכל מבוסס מתמטית.
              אתה באמת חושב שאני לא יודע מתמטיקה?
              🙂

            16. לדעתי דה שוט רק מטריל בנושא הזה כמו בנושא הוויתורים ללברון. לפעמים הטרלות לא נלקחות טוב אני חושב שזה אחת מהפעמים הללו

            17. דה שוט למה שלברון לא ישחק מול דנבר? ההגנה שלהם בדיוק כמו זאת של הפליאקנס.
              .
              אני לא מדבר על העובדה שהסאנס וגודלן סטייט לא הציגו הגנת עילית במשחקים האחרונים (מובן הפלייאוף כאן), ואת זה שדיוויס וראס לא משחקים ולברון יכל לזרוק כהוות נפשו אם היה רוצה (לפי הטיעון שהבאת).

            18. עברנו ל'פגעתי קרוב מאוד' כאשר קרוב מאוד זה 3 נקודות?
              אתה רציני? אתה רוצה שניקח אותך ברצינות עם טענות כאלה?
              די נו, זה שקוף לגמרי אבל אתה משום מה מתבייש להגיד את זה. זה בסדר שזרקת מספר בערך. תגיד זרקתי בערך. אל תמציא תירוצים וסיפורים כדי להפוך את המספר בערך הזה לפגיעה בול.
              אני לא חושב שיש כאן מישהו שלא מסוגל לעשות את החישובים האלה. אבל כן יש כאן אנשים שלא עושים אותם, זורקים משהו בערך ואז כשמגלים שהבערך די רחוק מהמטרה מתחילים לסובב מילים וסיפורים בסיבובים, במקום להודות בטעותם.

          2. ברוך – לברון לא היה משחק בחיים את 4 המשחקים הנותרים במלואם גם אם היה בריא וגם לא היה עובר את אמביד עם שניים או שלושה משחקים של 32 נקודות.
            אתה יודע את זה, גם גילרי ות׳וג יודעים את זה. גם אור.
            אז מי מטריל?

            1. מי שמטריל זה מי שיודע על אנשים אחרים שיש להם רגישויות לחוסר דיוקים והנחות מרחיקות לכת על אופי ומחשבות של אנשים שנשאבות מהרצון הפנימי של הכותב ואז זורק להם אותם בפרצוף פעם אחר פעם.

            2. נו באמת, רגישויות לחוסר דיוקים… לקחת את זה צעד או שניים רחוק מדי.
              יאללה מתחיל הנטס – אני פורש מהוויכוח הזה. תאכלס לפחות לפי התגובות נראה שניצחתם
              🙂

            3. ויכוח נפלא. באמת תודה חברים.
              עידו – טענה נגד ידע מתמטי היא לא לעניין. הבעיה היא בבחירת הנתונים, לא בניתוח שלהם.
              דה שוט – בין השורות כתבת והודית שפילי כנראה יעזרו לאמביד להגדיל ממוצע אם ירצה. אז זה בסדר כשקבוצת פלייאוף שמתמודדת על מיקום וביתיות עושה את זה, וזה לא בסדר כשקבוצת סף פליי אין עושה את זה?!? זה מוסר כפול.
              ואתם אפילו לא מתייחסים לעניין שכדי שהלייקרס היו משתחלים בנס כלשהו לפלייאין, היה צורך בהפסדים נון סטופ של הספרס, שכנראה לא היו מגיעים ולכן מראש זה היה קרב אבוד.

          1. רגישות לחוסר דיוקים זה גדול 😂😂, מצד שני רגישות ליכולות המקצועיות של בנאדם זו כבר דרישה מוגזמת..
            'הנחות מרחיקות לכת על אופי ומחשבות של אנשים' – כבר די הרבה זמן מתייחסים פה לטנקינג של פורטלנד כעובדה מוגמרת תוך התייחסות לכך שבערך כולם אצלם 'פצועים' (דווקא אחרי הטריידים הם התחילו בטעות לנצח אז זה לא על זה מדובר). איפה הזעקה על הטענה המרומזת שהם 'מזייפים פציעות'?!
            .
            – לברון לא מתעניין בנראטיבים עליו.
            – לאמביד לא אכפת מהסקורינג טייטל.
            – אין סיכוי שלברון היה מוריד את הממוצע מול פיניקס שבאו עם אש בעניים (כמו שעידו הסביר), ובאותו זמן סיכוי קלוש שאמביד היה מעלה את הממוצע שלו במשחקים הנותרים כשהוא יודע שזה מה שהוא צריך כדי לשמור על היתרון.
            .
            לחלקינו קצת קשה לקבל את הקביעות האלו כבסיס עובדתי למשהו. נסכים שלו להסכים, זה גם בסדר.

            1. אני לא חושב שלטעון שאנשים טוענים טענות שהם לא זה דרך ישרה להגיב (וזה מה שעשיתי כאן בתגובה זו)

            1. אז עברנו לחרוזים…?

  3. אז כפי שחששתי – מכבי שוב בדילמה לא ספורטיבית לקראת ההצלבה, בעקבות ההפסד הביתי של ריאל והפסד החוץ של אפס.
    ניצחון ביתי על פער במשחק ההשלמה ייתן לה את המקום החמישי המכובד, אבל מפגש ללא ביתיות עם ריאל מדריד האימתנית (וכבונוס בארסה בחצי גמר אם היא בטעות עוברת את ריאל).
    הפסד, מצד שני, יסדר לה את מילאנו המקרטעת לאחרונה, עם ניחוח וזיכרון עונת 2014 ברקע.
    .
    מה יעשו הצהובים? מה אתם מציעים להם?

  4. ייתכן שגיילן בראון ואל הורפורד לא יוכלו לשחק במשחקי פליאוף חוץ בטורונטו בגלל שלפי שמועות לא חוסנו….
    הסלטיקס חייבים לנצח את ממפיס בראשון על מנת לא לפגוש את טורונטו בסיבוב ראשון בפליי-אוף

  5. טורונטו זה הקבוצה הכי מוזרה שאני מכיר
    מקבלים בראש מנמושות על ימין ועל שמאל ואיכשהוא כל פעם שהם משחקים נגד פילי הם הופכים לבולס 96

  6. איזה שחקן זה גרלנד לא להאמין מזכיר לי מאוד את כריס פול הצעיר, היכולת שלו להפעיל קבוצה היא לא פחות מדהימה. אני מקווה מאוד ש קאבס לא יעשו טעות ויחזירו את לברון

    1. ברוך
      רק תסביר לי.
      אתה עם גילרי שקורא למוריה ליצן ומזלז בו כמורה למתמטיקה?
      תאר לעצמך את הסצנריו הבא שתלמידים שלו נכנסים פה לאתר וקוראים שאנשי מקצוע מטילים ספק זאיכות ההוראה שלו….

      1. אם התלמידים שלו נכנסים ומחליטים דיעה עליו בגלל דברים שאמרו עליו באינטרנט אז שימצא תלמידים חדשים

  7. מדהים הקאבס הפכו מינוס 17 לפלוס 5 סטיבנס לוחץ על דוראנט כל המגרש עובר או ממשיך בחסימות – דוראנט התעייף, איבד והחטיא. הנטס מאוד פגיעים

    1. מוריה בשביל מה נכנסת למכבסה הזו עם הגילריס?
      כל הביקורת הזו על משחק 38 הנקודות והוויתור על המשחק בפיניקס שנראים להרבה עיתונאים וחובבי הופס כ-הפנים הלא יפות והאמיתיות של לברון הכו בו בחזרה. ההחלטה הזו לסיים את העונה ולא ללכת על התואר היא החלטה שנראית לרבים כהחלטה פוליטית….
      אתה לא חוזר מנקע ישר ל 38 נקודות ואחרי כן משבית את עצמך סתם. יש פה החלטה לוותר על תואר בשביל להרגיע את העליהום שיש עליו עכשיו. זה ברור. לא יודע מי משנינו העלה את הרעיון שישנה האופצייה לוותר על המשחקים שנותרו, זה לא משנה בכלל.

      1. התחיל ברוח טובה – הפך למשהו אחר 🤷‍♂️
        תודה על ההגנה יפה מצדך 🙂🙂 אבל בוא ננסה להנמיך את הלהבות.
        מים מתחת לגשר
        דראמונד מנגב – נראה שתמא טקס בברוקלין.

        1. לא אוהב שזה הופך למשהו אחר
          לא בשביל זה אני נכנס להופס.
          ממש חרה לי הכניסה הזו של הגילריס בך.

      2. רזי,
        "אתה לא חוזר מנקע ישר ל 38 נקודות ואחרי כן משבית את עצמך סתם"
        זו קביעה ללא אחיזה למציאות.
        .
        נקע דרגה 1 שאחריו חוזרים מהר מדי לשחק, ישפיע אחרי המשחק, לא במהלכו.
        על אחת כמה וכמה עבור שחקן בן 37 (מה לעשות, פציעות קלות אותן בן 20+ מנער בקלילות הופכות למטרד ככל שמתקרבים לגיל 40)
        .
        אם לא היה פצוע, היה פשוט עולה לשחק במשחקים מול דנבר ופיניקס. אז עדיין היה לו יתרון בטבלת מלך הסלים וסיבה לשחק (הלייקרס עדיין לא הודחו).
        הנרטיב המשעשע התחיל כאשר לא עלה לשחק והמקהלה התחיל לתזמר את "בגלל מלך הסלים…" (רק כאן בהופס. לא קראתי בשום מקום טענה שפציעתו מזויפת).
        .
        זה באמת כזה פשוט.
        גם שחקן שנורא רוצה לזכות במלך הסלים,
        גם אם הוא דוש,
        גם אם הוא רשע, או מחושב, או (השלם את החסר מדף המסרים) –
        יכול להיפצע ולנקוע את הקרסול.
        שחקן שכזה, אם עלה לשחק מוקדם מדי (מול הפליקנס), בקלות יחמיר את הפציעה, ואז שוב יחמיץ משחקים עד לאבדן הסיכוי לתואר.
        כל ההמצאות של כל מה שמסביב?
        נטו דיון מיותר שעשה צחוק מאתר שפעם לקח את עצמו יותר ברצינות בכל מה שקשור לדיווח.

            1. אוקיי
              אז הפסיד את שניהם ואחרי שראה שאמביד עשה 44
              נכנע לנקע? או שנכנע לנקע ואמביד עשה 44?
              או?

            2. ההודעה שהוא לא משחק מול הסאנס יצאה לפני המשחק של אמביד.
              זה לא היה game time
              אם לא היה פצוע, יכל לשחק ב-2 המשחקים בהם הלייקרס היו "בחיים", אז לא הייתה כלל שאלה מדוע שיחק.
              הבן אדם קלע יותר מ-35 נק' בכל אחד מ-5 משחקיו הקודמים (ביותר מ-60% אפקטיבי),
              אם לא היה פצוע ומטרתו הייתה מלך הסלים בוודאי שהיה עולה לשחק.
              שים 35+ בצמד המשחקים, והוא עדיין ראשון למרות המשחק של אמביד
              (רק להזכיר, שבועיים קודם לכן קלע 31 מול הסאנס ב-3 רבעים, ואז לא שיחק יותר כי המשחק היה גמור)

            3. נכון
              ורק נזכיר את אותו משחק שנשאר בסוף רק עם מחליפים ולא וויתר על סל בשניות האחרונות למרות שהמשחק היה גמור.

            4. לגבי ההודעות לפני ואחרי, הן לא אומרות הרבה שהרי הכל אפשר להנדס היום באן בי איי, כמו למשל ההוצאה של 3 הגדולים שלכם לנוח ממשחק חסר חשיבות.

            5. שוב, רזי.
              מעולם לא קראת תגובה שלי הטוענת שלברון לא מחפש סטטיסטיקות. כמעט כולם עושים את זה, וזה בסדר גמור.
              .
              בין זה לבין הטיעון התלוש שהוא זייף פציעה?
              שמיים וארץ.

          1. אתה לא פוסל את זה שעלה לשחק מול קבוצה נחותה בשביל מלך הסלים?
            חוץ מזה עם לברון גיימס אי אפשר לדעת מה נכון ומה לא, לא לחינם זכה בכינוי לה-פלופ.
            נוסיף שבמשחק הקודם הסאנס השביתו את פול אייטון ובוקר והנה היום הם עולים דנדשים, בלי פציעות ועניינים וכל מיני כיביכולים … (מודה שאת 3 הנקודות האלה לקחתי מהדיון הקודם שלנו- הן שלך)
            מה שמראה שיש לקבוצות ולשחקנים הרבה מאד גמישות היום מי מה כמה ולמה.
            לברון בריא? לא בריא? לא אתה ולא אני יודעים. גם הסקביאס לא יודע.

            1. בשביל "לא יודעים" יצאו כאן באתר בהכרזות מפוצצות.
              .
              חוץ מזה, בוודאי שיודעים. את הנקע ניתן היה לראות בזמן אמת.
              .
              מה שגם יודעים, זה שכאשר היו סיבות טובות לשחק (פלייאין) והוא לא שיחק, זה רק הוריד את הסיכוי שלו לזכות במלך הסלים
              (מה שפוסל את הטענות הקונספירטביות מלכתחילה.

            2. דרך אגב,
              אף פעם לא פסלתי שעלה לשחק מול הפליקנס (גם) בשביל מלך הסלים.
              .
              אני התייחסתי רק לעובדות.

            3. לא התעייפת? אני עייף רק מלראות

            4. אין ספק שהיה נקע רק לא ברור לי אם לברון שם 38 בשביל הפלייאין הכמעט אבוד שלו או מלכות הסלים.
              מה באמת (מילה מודגשת באמת) קורה באמת מאחורי הקלעים אחרי ה 44 של אמביד לא אני ולא אתה יודעים. אני וחבורה גדולה של אנשים כולל בתקשורת חושבים שמה שעיניין את לברון זה הסטט שלו ושהוא כשיר לשחק אחרי שנתן משחק של 38 ונח שני משחקים. לדעתנו יכל לחזור והחליט לא לחזור בגלל שרבים בתקשורת מאשימים אותו שזה בעצם מה שמעניין אותו.
              חד וחלק. זו ההרגשה בין אם אתה חבר כבוד ב LLL או סתם אחד בתקשורת או אחד שקורא ביקורות על השחקן מגורנליסט שחושב שזה בעצם מה שהניע אותו בשבועות האחרונים. כל האופציות פתוחות.
              נחכה לספר שיוציא אנתוני דייויס אחרי הפרישה: "לעגועיי למלך לברון" או "המלך ואני" או "אני המלך האמיתי"

            5. אין לי עניין בדיון אודות "מה היה לו חשוב יותר?"
              זה לא מעניין אותי, ולא לקחתי בכך חלק.
              אותי מקומם ההצהרות וההמצאות. הקביעות החד ערכיות ללא כל אחיזה למציאות שהוא מזייף פציעה.
              כל אחד הימוקים התנפץ לנוכח העובדות,
              ואז הנרטיב שוכתב שוב, רק בשביל להתנפץ שוב (ושוב להיכתב מחדש)
              .
              "קליר פאת הגנרל הקטן", "קליר פאת קרי וקר", "יחזור ל2 המשחקים האחרונים".
              .
              אתה יודע מה המכנה המשותף לאותם טיעונים משתנים שמתאימים עצמם למציאות המשתנה?
              כולם מציירים את המטרה סביב החץ.

            6. ככה זה שיש שחקן שמנקז אליו את החיצים.
              הוא זכה בכל השנאה בזכות האישיות שלו ובזכות הנכלוליות.
              נזכיר? אם אתה גיא כינית אותו דושבג=שקץ

            7. לא ברור לי איך דוש קשור לדיון אודות זיוף פציעה.

  8. וואוווווווווווווווווווו
    איזה וווווווווווווווווווווווררררררררררוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    של מיצל. לא ראיתי התקפה כזו מהירה וואווווווווווווווווו

  9. חסן וויטסייד אחד השחקנים הכי גמלוניים שראיתי. לגמרי לא ברור לי מדוע ריילי נתן לו אז חוזה ענק?
    הוא לא היה שווה את הכסף אז והוא לא שווה כמעט כלום היום.

  10. הכי קל להיות אוהדים שהם גם מאמנים.
    יש לי המון ביקורת על פסקי זמן שלא לוקחים בזמן.
    סניידר היה צריך לקחת פס"ז מהלך או שנים קודם לעצור את המגמה. עכשיו הסאנס גבר בדרייב.
    יהיה קשה לעצור אותם גם אחרי הפסז

    1. ועכשיו סניידר צריך לבזבז עוד טיימאאוט, אין לו ברירה.
      היה חייב לקחת את הטיימאאוט כשהוביל ב 12 או כשהוביל ב 10.
      הטיימאאוט הקודם לא עצר את המומנטום של פיניקס.
      הלוואי שיהיה גמר פיניקס מול סלטיקס. זה יכול להיות גמר גדול ואז נראה מי מאמן טוב יותר יודוקה או מונטי?

  11. אני פגשתי את דה שוט. בן אדם מקסים.
    כאן ידידנו פשוט מנצל את הפלטפורמה המרשתתית בשביל מעט הטרלה ידידותית
    (לי זה מרגיש כמו מבחן קבלה ל-ללל…)
    .
    מה זה משנה,
    העיקר –
    בוקר טוב!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט