הבאקס יארחו את הסלטיקס בקרב מיקומים מזרחי, הנאגטס יפגשו את הגריזליס ו-5 משחקים נוספים בפריוויו חמישי אחרון לעונה הסדירה/ רותם אלרן

מנת השף

2:30 – מילווקי באקס (30-49) VS בוסטון סלטיקס (30-50)

המשחק הגדול והבולט ביותר בליל חמישי האחרון של העונה יגיע אלינו מוינקונסין, שם הבאקס יארחו את הסלטיקס בקרב מיקומים חשוב לקראת סוף העונה.

הבאקס יגיעו למשחק מהמקום השלישי במזרח וכשהם נמצאים בהפרש חצי משחק בלבד מהסלטיקס השניים, סיטואציה שנוצרה לאור כך שנשארו לבאקס 3 משחקים (כולל האחד שישחקו הלילה) בעוד לבוסטון נותרו שניים בלבד. ניצחון הלילה יהיה קריטי עבורם לאור כך שהם נמצאים כרגע בפיגור במשחקים בין השתיים, והפסד יגרור הפסד בשובר שוויון פוטנציאלי. לא בטוח שהבאקס ירצו לסיים במקום השני אשר עשוי לגרום למפגש עם הנטס בסיבוב הראשון בעוד הבולס הם יריבים קלים יותר, אך בהנחה שירצו לסיים במקום זה ניצחון זה יהיה משמעותי. יאניס אנטטקומפו עשוי להיעדר ומוגדר כ-GTD, דבר אשר מוריד משמעותית את הסיכויים שלהם לניצחון, אך יש להם את הכלים ההגנתיים בכנפיים על מנת להגביל את הכוכבים של הסלטיקס, כך שיהיה משחק מעניין גם במידה ויאניס ייעדר.

אצל הסלטיקס רוברט וויליאמס (קרע במיניסקוס) ימשיך להיעדר, אך מלבדו השחקנים החשובים בסגל ישחקו. אם יאניס ייעדר הם ככל הנראה עדיפים במצ'אפ זה, אך אם ישחק היעדרותו של וויליאמס עלולה להשפיע לא מעט עקב היחלשות הכוח ההגנתי של הקבוצה, הדבר עליו התבססה לאורך מרבית העונה. מאז האולסטאר הסלטיקס מחזיקים בכמות הניצחונות הגבוהה ביותר בליגה (16), ברייטינג ההתקפי הטוב ביותר ובהגנה השנייה בטיבה בליגה, והדומיננטיות הזו עשויה להתבטא גם היום, במיוחד אם נראה את טייטום מנצל היעדרות פוטנציאלית של אנטטקומפו ומספק משחק התקפי מצוין, דבר הגיוני לאור המספרים שלו מאז הפגרה – 30.3 נקודות, 6.9 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים, כשהוא קולע ב-49.6% מהשדה ו-40% משלוש על 9.2 זריקות בממוצע למשחק.

ההימור שלי הוא על ניצחון צמוד של הסלטיקס, בעיקר לאור העובדה שיאניס בספק הערב.

שאר המשחקים

1:00 – שארלוט הורנטס (39-40) VS אורלנדו מג'יק (59-21)

במשחק המוקדם ביותר של הלילה ההורנטס ינסו לנצח על מנת לשפר מיקומים לקראת הפלייאין המתקרב, בעוד המג'יק ינסו להישאר במקום האחרון במזרח לקראת הדראפט הקרוב.

ההורנטס מגיעים למשחק לאחר שהבטיחו כניסה אל הפלייאין, וכעת הם נמצאים במרחק משחק וחצי בלבד מברוקלין ואטלנטה, אשר מחזיקות במקומות 8 ו-9 במזרח (בהתאמה). הקבוצה עשויה לקבל את גורדון הייוורד בחזרה הלילה לאחר ששיחק 17 לפני שני משחקים מול הסיקסרס, והחזרה שלו משדרגת קבוצה שצברה מומנטום מצוין גם בלעדיו – שארלוט חוותה שיפור משמעותי לאחר האולסטאר וניצחה 11 מ-19 משחקים מאז הפגרה, כשההתקפה שלה עולה למקום הרביעי בליגה אך ההגנה ממשיכה לקרטע ומורידה אותה ברמה. מול המג'יק הגנה חלשה לא צפויה לשנות יותר מדי, כך שההורנטס מגיעים למשחק זה כפייבוריטים ברורים.

במפתיע, גם אורלנדו נראית טוב לאחר האולסטאר ואף מחזיקה בהגנה השישית בטיבה בליגה, אך למרות מאזן טוב ביחס ליתר העונה שלה (8 ניצחונות לעומת 12 הפסדים), היא עדיין קבוצה משמעותית פחות טובה משארלוט. אין לה את הכלים ההתקפיים הדרושים על מנת לנצל את ההגנה החלשה של ההורנטס, וההגנה האישית שלה (במיוחד על גארדים) עשויה לקרוס מול לאמלו בול ומיילס ברידג'ס.

ההימור שלי הוא על ניצחון של שארלוט בפער מכובד.

1:30 – טורונטו ראפטורס (33-46) VS פילדלפיה סיקסרס (30-49)

במשחק הבא, הסיקסרס יגיעו אל קנדה הרחוקה על מנת להתמודד מול הראפטורס ההולכים ומשתפרים, אשר כבר עלו למקום החמישי במזרח כשהסיקסרס עצמם במקום 4 ובמרחק 3 משחקים מהם.

טורונטו תגיע למשחק מהמקום החמישי במזרח וכשהיא נמצאת בשיאה של תקופה נהדרת – הקבוצה ניצחה ב-12 מ-15 משחקיה האחרונים, ולא מעט קרדיט על המומנטום המצוין הזה מגיע לפסקל סיאקם, אשר מעמיד 25.8 נקודות יחד עם 8.7 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים בממוצע למשחק, ואף קולע ב-40% משלוש. עם התקפה נהדרת בהובלת סיאקם, ואן וליט, בארנס וגארי טרנט ג'וניור יחד עם הגנה מגוונת ובעלת יכולת להחליף הראפטורס פורחים, ובמהלך 15 המשחקים האחרונים מחזיקים בהגנה השנייה בטיבה בליגה, מה שגורם לסיכויים שלהם לניצחון הלילה להיות פחות או יותר שווים לאלו של הסיקסרס.

פילדלפיה תשחק הלילה ללא מטיס ת'ייבול שייעדר כתוצאה מנסיבות אישיות, אך מלבדו תגיע למשחק בסגל מלא לחלוטין. היתרון המרכזי והבולט שלה לקראת משחק זה יהיה ההימצאות של ג'ואל אמביד בקבוצה – הסנטר הקמרוני נותן את העונה הטובה בקריירה, ועשוי להנות ממחסור הגובה של הראפטורס, אשר לא מחזיקים בשחקן גבוה מ-2.06 מ' בסגל. המפגש בין השתיים עשוי להיות גם סדרת סיבוב ראשון בפלייאוף הקרוב, ודומיננטיות של אמביד בו יכול להיות הצהרת כוונות מצוינת לקראת סדרה פוטנציאלית.

ההימור שלי הוא על ניצחון חוץ של הסיקסרס במשחק צמוד.

2:00 – ניו אורלינס פליקנס (44-35) VS פורטלנד טרייל בלייזרס (52-27)

הבלייזרס יגיעו ללואיזיאנה במשחק חסר חשיבות מצידו הפורטלנדי, בעוד הפליקנס ירצו ניצחון על מנת לא לרדת למקום עשירי.

הפליקנס עשויים להגיע ללא יונאס ולנצ'יונאס אשר נמצא בספק למשחק זה, אך ככל הנראה זה לא ישפיע על תוצאת המשחק – הבלייזרס ישחקו ללא מרבית הסגל כשדמיאן לילארד, יוסוף נורקיץ', נאזיר ליטל, אנפרני סיימונס, אריק בלדסו, ג'סטיס ווינסלו, ג'וש הארט, טרנדון ווטפורד וג'ו אינגלס ייעדרו הלילה, ולאור כך שרשימת הפצועים דומה באופן מחשיד לסגל המלא סביר להניח שהמשחק הזה יסתיים בהפסד של הבלייזרס, שכרגע בעיקר מכוונים לבחירת דראפט גבוהה. כשניו אורלינס מחזיקה בשמונה ניצחונות ב-15 משחקיה האחרונים ופורטלנד ב-2 בלבד, ניתן לראות את המומנטומים ששתי הקבוצות מחזיקות בהם, כך שניצחון של הפליקנס לא יפתיע אף אחד.

הבלייזרס מחזיקים בהתקפה ה-29 בטיבה בליגה ב-15 משחקיהם האחרונים, ואם זה לא מספיק, הרייטינג ההגנתי שלהם נמצאים באותו מיקום בדיוק בין 30 קבוצות הליגה. השחקנים המובילים לא יעלו לשחק והסגל למשחק יורכב בעיקר משחקני ספסל (לכל היותר), כך שסביר להניח שלא נראה משחק יותר מדי תחרותי מצידם ובשל כך הם כמעט בוודאות יסיימו את המשחק בהפסד, שרק יחזק את סיכוייהם לבחור גבוה בדראפט.

ההימור שלי הוא כמובן על ניצחון של ניו אורלינס.

2:00 – מינסוטה טימברוולבס (35-45) VS סן אנטוניו ספרס (45-34)

במשחק זה נראה מפגש בין שתי קבוצות פלייאין, כשהטימברוולבס יגיעו מהמקום השביעי וישחקו מול הספרס שהבטיחו כניסה לטורניר כשניצחו במשחקם האחרון את הנאגטס.

מינסוטה עשויה להגיע ללא מאליק ביזלי, ג'יידן מקדניאלס ופטריק בברלי שמוגדרים כ-GTD לקראת המשחק, אך למרות ההיעדרויות הפוטנציאליות היא ככל הנראה הקבוצה החזקה מהשתיים. הקבוצה נמצאת במרחק 2 משחקים בלבד מהנאגטס במקום השישי, כך שהיא לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד הלילה, ובהובלת טאונס, אדוארדס וראסל היא גם מחזיקה בסיכוי גבוה יותר לניצחון. דבר שמוסיף לסיכויים של הטימברוולבס במשחק זה הוא מצב הפציעות אצל סן אנטוניו – הספרס ישחקו ללא דג'ונטה מארי וכשלוני ווקר ודווין ואסל נמצאים בספק הלילה.

הספרס נותנים תקופה טובה וניצחו ב-10 מ-15 משחקיהם האחרונים, כשבתקופה זו הם מחזיקים בהגנה התשיעית בטיבה בליגה, בעוד הטימברוולבס מחזיקים בהתקפה השביעית בטיבה במהלך פרק זמן זה, כך שמסוגלות של סן אנטוניו להאט את השחקנים המובילים של מינסוטה תהיה משמעותית ועשויה להטות את המשחק לכיוון הטקסני. הפציעות עשויות להאט אותם ולהכריע את המשחק לכיוון הטימברוולבס, אך הגנת הצבע בהובלת פלטל יחד עם פריחה של הצעירים טריי ג'ונס וקלדון ג'ונסון עשויה להשאיר את הדורבנים במשחק ולתת להם סיכוי לניצחון בו.

ההימור שלי הוא על ניצחון של מינסוטה במשחק צמוד שעשוי להשאיר את חלום הפלייאוף המובטח בחיים.

3:00 – דנבר נאגטס (33-47) VS ממפיס גריזליס (24-55)

במשחק השישי בלילה נראה את הנאגטס מארחים את הגריזליס נטולי ג'ה בקולורדו, כשהנאגטס ינסו לחזור למקום 5 במערב בעוד הגריזליס קבעו את מקומם המובטח במקום השני באיזור.

דנבר תבוא למשחק ללא ג'מאל מארי, מייקל פורטר ג'וניור וזיק נאז'י, בעוד ג'ף גרין נמצא בספק אליו. לאורך העונה דנבר התמודדה עם הפציעות של מארי ו-MPJ בצורה מצוינת ואין סיבה שתפסיק הלילה, למרות שתפגוש יריבה קשוחה מאוד בדמות הגריזליס. מאז פגרת האולסטאר ממפיס ניצחה ב-14 מ-19 משחקים, מחזיקה ברייטינג ההגנתי הטוב בליגה וברייטינג ההתקפי השמיני בטיבו, ואת כל זה היא משיגה כשג'ה מוראנט שיחק ב-10 משחקים בלבד מתוך ה-19. הקבוצה בנויה נהדר בשני צידי המגרש, ובהובלת ג'ארן ג'קסון ג'וניור יחד עם הסכמות של טיילור ג'נקינס היא מחזיקה בהגנה מצוינת, דבר שיכול להתבטא בהגבלה של השחקנים ששמם הוא לא ניקולה יוקיץ'. בדומה לרוב קבוצות הליגה, היא עדיין תתקשה לעצור את יוקיץ' שממשיך עונה נהדרת ובחודש האחרון מעמיד ממוצעים של 32 נקודות, 13.5 ריבאונדים, 7.8 אסיסטים, 1.6 חטיפות ו-1.4 חסימות למשחק, כשהקבוצה ניצחה ב-10 מ-17 המשחקים ששיחקה בתקופה הזו. ממפיס כנראה לא תצליח להגביל אותו, אבל אם בדומה לסן אנטוניו תצליח להאט את שאר הסגל, היא מחזיקה בסיכוי טוב לניצחון הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון ביתי צמוד של הנאגטס.

4:00 – גולדן סטייט ווריורס (29-50) VS לוס אנג'לס לייקרס (48-31)

המשחק שיחתום את הפריוויו יגיע אלינו מסן פרנסיסקו, שם הווריורס יארחו את הלייקרס, שבמשחקם האחרון הבטיחו לעצמם את המקום ה-11 במערב.

הווריורס יגיעו למשחק כאשר נשארו להם 3 משחקים בלבד לשמור על היתרון בו הם מחזיקים במקום השלישי במערב, וניצחון הלילה יהיה משמעותי לאור כך שהמאבריקס נמצאים על הזנב שלהם עם הפרש של חצי משחק בלבד. בדומה למרבית התקופה האחרונה, אצל גולדן סטייט סטף קרי לא יעלה לשחק, אך גם בלעדיו הם פייבוריטים במשחק זה – הלייקרס איבדו את סיכוייהם להעפיל אל הפלייאין, כך שלא נותרו להם יותר מדי סיבות לנצח, וכשלברון, ווסטברוק ודיוויס עשויים לא לשחק הסגל שלהם חלש באופן ניכר מזה של הווריורס. גולדן סטייט לא קבוצה טובה ללא קרי ומחזיקה ב-3 ניצחונות בלבד בתשעת המשחקים האחרונים, אותה שיחקו בלעדיו, אך למזלה היא פוגשת קבוצה אפילו חלשה יותר הלילה.

כפי שציינתי, הלייקרס באים עם סגל פצוע ובידיעה שהעונה שלהם תיגמר לאחר שלושת המשחקים אשר נותרו לה, כך שסביר להניח שהרצון שלה לנצח הוא לא גבוה במיוחד כרגע. ב-15 משחקיהם האחרונים הקבוצה ניצחה 3 פעמים בלבד, ובמהלך התקופה הזו היא מחזיקה בהגנה ה-28 בטיבה בליגה. אמנם הווריורס לא מבריקים התקפית לאחרונה, אבל שחקנים כמו וויגינס או תומפסון מסוגלים לנצל את החולשה הזו, כך שהסיכויים של הלייקרס להשיג ניצחון במשחק זה קלושים.

ההימור שלי הוא על ניצחון קליל של גולדן סטייט.

לפוסט הזה יש 172 תגובות

  1. סלטיקס באקס זה לא משחק על מיקומים, זה וואחד גמר המזרח. בכלל יש לא מעט משחקים מעניינים, גם בשלב זה של העונה שפעם היה ידוע כזמן זבל. מניח שיש להודות לפלייאין על כך. תודה פלייאין.
    תודה גם לך רותם, על עונה סדירה שלמה של פריוויוים בחמישי. כיף תמיד לקרוא

    1. לדעתי הוא שוקל להחליף את אייזאה תומס (עד עכשיו החתמה "בעייתית") ומחפש מישהו "ראוי" שיכנס לנעליים הגדולות שלו. יש רק קצת פערי שכר יכול להיות שהוא יוסיף כמה שחקנים "משלימים".

      🙂

            1. אז היה מופיע כrest

            1. הדביל בחוץ לגבי שני האחרים עוד אין תשובה.

            2. כל שלושת הסטוג'ס בחוץ
              מרוצה?

            3. הופה! איפה ת'וג? התחזית שלנו עוד תתממש

            4. הלחץ במטה ה-ללל בשיאו, כל התיאוריות הולכות להתנפץ!

          1. יכול להיות שלברון נלחץ מהדיבורים בתקשורת אז הוא מוכיח לכולם שהוא אכן פצוע ולכן לא ישחק היום? אני בטוח anyhow ששני משחקים הוא כן ישחק העונה. סוג של תחושה מוזרה כזאת שעולה מירכתי הקודקוד. נראה.

            1. קודם כל נראה, הכל אפשרי, אבל כשמציירים את החץ סביב המטרה ככה זה נשמע – "לברון נלחץ מהדיבורים בתקשורת". LOL

            2. חד משמעית כן. האיש הזה זה יחידת מחשב. הכל שיקולי מורשת וקריירה. וכן הוא קיבל שטיפה מהתקשורת שלא קיבל מאז ההחלטה. וזה חשוב לו (וזו בדיוק הבעיה שלו).

            3. יחידת מחשב. OK.
              .
              ועדיין, גם יחידת מחשב יכולה לסבול מנקע בקרסול.
              הבעיה היא הנרטיב שבכוח ניסו לכתוב על מה שמהרגע הראשון נראה בבירור כנקע.

            4. מבחינתי הבעיה היא שמה שלא יעשה ימצאו איך לסובב את זה נגדו כי הוא "יחידת מחשב". יושב לכולם פה עמוק בתוך הראש. וזה לא משנה בכלל אם הם צודקים או לא

            5. בהחלט יכול להיות. לא רק בהופס זה היה הדיון הבוער.
              נראה מה יעשה בשני האחרונים

            6. מה עשיתם ממנו כזה mastermind? אפילו בסרטים הכי טובים הנבלים לא כאלה מתוחכמים

            7. השאלה בגדול היא מי צריך לשחרר. זה לא תאוריות שעפות פה באתר. זה בתקשורת זה בכל מקום. זה הפך להיות דיון חשוב מאוד. כי אם באמת הוא החליט כבר לפני איזה חודש לוותר על העונה הזאת וללכת על התואר של מלך הסלים (החלטה סבירה בהתחשב בעובדה שדיוויס פצוע וראו עליו בשני המשחקים ששיחק שקשה לו – ולברון כנראה העריך שהוא לא חוזר לפליאוף) אז זה חוסר ספורטיביות מדרגה ראשונה של מישהו שלכאורה יש לו תדמית של ספטרטאי נקי (אין לו – זה רק לכאורה). וכל הסימנים מראים שזה בדיוק מה שהוא עשה. זה דיון חשוב מי זה האיש הזה בכלל ואני מציע להפסיק לטמון את הראש בחול. הבן אדם פתאום העלה הילוך התחיל לקלוע כמו משוגע כמות האסיסטים שלו ירדה ושיחק רק במשחקים קלים. הלינק שהאשך הביא אתמול מדייק מאוד את הנושא הזה – זה לא "תאוריות" של הייטרים כמוני פה באתר. וזה נושא חשוב. תוציאו את הראש מהחול גם אם הוא פצוע איך זה שבאופן מקרי יוצא לו לשחק ורק את המשחקים הקלים? ולפני שאתה מתחיל להוכיח לי שלא מדובר במשחקים הקלים כי זה מה שתעשה על אוטומט – אז לא אני אמרתי את זה. זה בתקשורת. תתמודד איתם.

            8. איזה כלי תקשורת רציני כתב שלברון זייף פציעה?
              .
              אני הראשון שכתב שהוא משחק בשביל מלך הסלים.
              בין זה לבין לזייף פציעה יש פער עצום.

            9. ראש בחול?
              אני לא חושב שהעכירות במשקפי ההייטר מאפשרת לראות רזולוציות כאלו …

            10. אני לא מקשיב לראשים המדברים בתקשורת (וגם יש בה כל דעה שרק תרצה אז זה כבר לא תורם לדיון) כי אני בטוח שפה באתר ההבנה בכדורסל הרבה יותר גבוהה, אז מצטער מראש שאני לא אתייחס לזה כמוך. ברגע שמתחילים להתפתל עם התירוצים המצחיקים למה המציאות לא מתיישרת עם התיאוריות (או איך שלא תקרא להן) אז אין לי מה להתמודד עם שום טענה, זו כבר הבעיה שלכם.

          2. כל התיאוריות היו מוצדקות – גם גיא טעה – מה שהיטה את הכף היו ה-44 נקודות של אמביד וההפסד לדנבר. מצד אחד נהיה קשה יותר לתפוס בחזרה את ההובלה ופיניקס היא בטח לא המקום לעשות את זה, ומהצד השני אחרי ההדחה זה כבר שקוף מדי. אפילו בשבילו.

            1. לאור

            2. הוא בפיגור של 0.1 נקודות למשחק ואם הוא רוצה יכול לקלוע הרבה מעל ה-30 בלי בעיה, בטח בלי ראס ודייויס, נראה לך שבגלל זה הוא פתאום יוותר?
              .
              "לברון חושב שכבר אין לו סיכוי", "שקוף מדי" – חחח, עוד כמה חיצים שמצוירים מסביב למטרה

            3. אם הוא לא היה פצוע,
              יכל היה לשחק מול הסאנס אחרי שראה שאמביד קלע 44
              .
              ללא כל קשר לכך שהוא לא משחק הלילה,
              התאוריה הוכחה המטופשת כאשר לא שיחק מול הסאנס.

            4. בדיוק, היה מחליט שכל משחק הוא game-time decision ואז מחליט לפי אמביד ויאניס. אבל הוא ממש מפחד מההגנות של דנבר, סאנס וג"ס שעכשיו חוץ מהתאנדר אין לו ברירה אלא לשחק נגד אותה דנבר במחזור האחרון!

            5. וואו גיא ואור כמה איירבולים מסכנים האוהדים שקנו את הכרטיסים היקרים מאחורי הסל למטה…
              1. אור נראה לך שכל כך קל לקלוע מעל 30 מול פיניקס? ועוד במשחק שחשוב להם (פיניקס רצו לוודא הריגה כדי שחס וחלילה הרוח של הלייקרס לא תופיע להם פתאום בסיבוב הראשון). וכדי להדביק 0.1 בסוף העונה צריך לקלוע קרוב ל-40.
              2. גיא עקבתי אחרי ההסבר הלוגי שלך בדיון, חזרת עליו אלף פעמים – ואלף פעמים טעית. נכון, לברון ראה את אמביד קולע 44 ומבחינה מתמטית קרה היה הגיוני שישחק כמה שיותר – אם הוא לא באמת פצוע – אבל! משחק רע נגד פיניקס עם 25 נקודות או משהו כזה היה סוגר לו את כל האופציות, וגם חושף את הפציעה המדומה (אם היא באמת מדומה). למה שיעשה את זה? שוב אתה נופל בססטיסטיקה היבשה.

            6. דה שוט,
              הסאנס משחקים בהילוך ראשון. גמרו את העונה. אותם לא מעניין הנרטיב של ה-ללל
              מה שמעניין אותם זה לשמור על הרגליים ולא להיפצע.
              מי שראה את המשחק נגד הלייקרס יודע שהגנות לא היו במשחק.
              .
              מצחיק,
              מתמטיקה פשוטה היא "שטויות" או "איירבול" כאשר לא נותר משהו אמיתי לכתוב …
              .
              עצה קטנה לחיים –
              נרטיב הוא כמו לגדל ילדים קטנים –
              Choose your battles
              זה היה קרב אבוד.

            7. ולך נראה שהוא יתאבד על מלך הסלים ויסיים עם 25 נקודות? אני יכול להתווכח על כמעט כל משפט שכתבת אבל עייפתי. עזוב זה חסר טעם תמיד תמצאו טיעון אחר

            8. אור –
              18
              23
              21
              25,
              24
              29
              זה מה שלברון קלע בשנה שעברה בפלייאוף נגד פיניקס.

            9. פלייאוף.
              עונה רגילה.
              עונה רגילה כאשר לסאנס לא נותר עבור מה לשחק.
              .
              די, שחרר.

            10. 25
              34
              31
              העונה נגדכם
              ותפסיק להיתמם – המשחק הזה היה סופר חשוב בשבילכם כדי לא לפגוש בטעות את הלייקרס בסיבוב הראשון – כי הלייקרס בריאים נחשבו גם בתקשורת בארה"ב לאיום העיקרי עליכם במערב.
              סתם הושבתם את שלושת הגדולים משחק אחד לפני כן?
              חחח
              יאללה אני משחרר
              😉

            11. זהו שברת אותי
              🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️

            12. דה שוט, לפי אמנת "קליר פאת" והעסקתו של CP3 בתאגיד (גם אם הוא לא משחק הוא יצעק על מי שצריך בחדר ההלבשה) אף אחד לא הולך להפריע ללברון לקלוע כמה שהוא רוצה, לא?
              .
              יאללה, שחררתי

            13. דה שוט,
              הקבוצה מלוס אנג'לס אכן עוררה דאגה.
              הקליפרס.
              .
              הלייקרס?
              הם חטפו מאתנו על הראש השנה.
              (2 מ-3 משחקים עם מעל 30 נק', וזה לא בתקופה של מרדף אחרי שיא. נחמד שאתה מחזק את הפואנטה שלי)

            14. גיא זה לך זה יצא לא במקום אז לא מתעצל ושולח את זה עוד פעם:
              השאלה בגדול היא מי צריך לשחרר. זה לא תאוריות שעפות פה באתר. זה בתקשורת זה בכל מקום. זה הפך להיות דיון חשוב מאוד. כי אם באמת הוא החליט כבר לפני איזה חודש לוותר על העונה הזאת וללכת על התואר של מלך הסלים (החלטה סבירה בהתחשב בעובדה שדיוויס פצוע וראו עליו בשני המשחקים ששיחק שקשה לו – ולברון כנראה העריך שהוא לא חוזר לפליאוף) אז זה חוסר ספורטיביות מדרגה ראשונה של מישהו שלכאורה יש לו תדמית של ספטרטאי נקי (אין לו – זה רק לכאורה). וכל הסימנים מראים שזה בדיוק מה שהוא עשה. זה דיון חשוב מי זה האיש הזה בכלל ואני מציע להפסיק לטמון את הראש בחול. הבן אדם פתאום העלה הילוך התחיל לקלוע כמו משוגע כמות האסיסטים שלו ירדה ושיחק רק במשחקים קלים. הלינק שהאשך הביא אתמול מדייק מאוד את הנושא הזה – זה לא "תאוריות" של הייטרים כמוני פה באתר. וזה נושא חשוב. תוציאו את הראש מהחול גם אם הוא פצוע איך זה שבאופן מקרי יוצא לו לשחק ורק את המשחקים הקלים? ולפני שאתה מתחיל להוכיח לי שלא מדובר במשחקים הקלים כי זה מה שתעשה על אוטומט – אז לא אני אמרתי את זה. זה בתקשורת. תתמודד איתם.

            15. כן גיא מרוב זה שלא ספרתם אותם כל השביעייה הראשונה שלכם שחקה 25 דקות פלוס.
              הטרול כאן מעלי צודק במאה אחוז.
              מי שמחבק נירטיבים פה בכל הכוח זה אתה – הפוסל במומו וכאלה…
              🙂

            16. וגילרי – שלושה?! נראה לי שקצת נסחפת…

            17. דה שוט,
              תן לי לנחש. לא צפית במשחק
              (עזוב דפי סטטיסטיקה. אם מגיעים עם מסקנות מהבית, הם שווים בדיוק כמו דף המסרים)

            18. מה זה קשור ראה או לא ראה את המשחק. מה שהוא אומר נכון פיניקס עלתה בהרכב הכי חזק שלה כדי להרוג את הלייקרס שלא יצוצו שוב. לברון לא טרח להופיע. אם יש לו נקע אז איך זה שהוא צץ למשחק שניים חוזר ושוב צץ. אני הייטר אבל אני לפחות מודה בזה. מה אתה?

            19. לא צפיתי – צפיתי במשחק לפני כן – מה אני מזוכיסט?

  2. תודה על הפריוויו – וואו ערב של כיסאות מוזיקליים.
    במזרח – אולי כדאי לברוח ממקומות 2-1 הנטס נכנסים לקצב, קיירי נראה שמח והוא הברומטר. אם סת' יהיה בריא ברצף סוף סוף ופטי יחזור לכושר קליעה סביר – הם צרה צרורה לכל מי שיבוא. לגבי חתול בשקית כבר התייאשתי.
    במערב לא פחות מעניין – הלוחמים חייבים להישאר במקום השלישי אם יש להם חלומות. מקום 4 מוביל לאריזונה.
    הדילמה היא דווקא בקולורדו – מה יש לדנבר לחפש במקום 5? רק אסונות! דאלאס ואז פיניקס. שוב פעם – רק לא אריזונה! שישארו ב-6 ועוד יצליחו לגנוב גמר מזרח
    🙂
    .
    ולמי שפספס – דני שלנו בתקופה נהדרת וגילה פתאום שהוא גדול וחזק (סוף שנה שנייה, מן הסתם הוא התחזק עוד בזמן הזה).
    הנה הוא נותן too small למק'דניאלס ואז לגלינרי.
    לא יודע… גם כספי היה גדול וחזק ואף פעם לא עשה דברים כאלה. אני לא מת על זה. מקווה מאוד בשביל דני שזה לא יחזור אליו, אתם יודעים, חופים הם לפעמים געגועים וגו'
    בינתיים תהנו מהילד
    https://twitter.com/NBCSWizards/status/1511505701356642307
    https://twitter.com/NBCSWizards/status/1511869275744702466

      1. חחחחחח לארי דיוויד הזה קטנוני פתטי ממורמר בלתי נסבל לא מוכן להבליג על שום דבר ורק רוצה לריב עם כולם כל הזמן – ועשה מזה מיליונים. אני מת עליו

    1. מה אתה כזה אולד-סקול ותמיד חייב לשמור על ה"כבוד" וה"חוקים הבלתי כתובים".. בנוסף להשחלות של טריי וכו.. תהנה קצת מה קרה 🙂 עוד מעט שמעון יבוא להרביץ בך תורה

          1. חחחחח אסור לך יאשימו אותך כאן בגילנות (אפילו אותי האשימו בזה).
            יאללה אני פורש – נתתי כאן איזה 100 תגובות ועוד במשחקי סוף עונה רגילה – נהייתי לברון (גילרי שים כאן את הרביעי חחחח)
            בדוראנט ננוחם

    1. המשחק הזה זה כדי להוכיח שהוא באמת פצוע (ולכן לא שיחק במשחק הקודם שעוד קבע משהו לקבוצה).. שני המשחקים הבאים אם הוא רק יריח סיכוי הוא לא יעמוד בפיתוי ו"יתאושש".

  3. 2 פוסטים מיותרים וכמה מאות של תגובות ירדו לטמיון (או שאולי תפסו טרמפ עם מטוס הנייר שבעברו היה דף המסרים…)
    .
    רזי,
    לפעמים סיגר הוא רק סיגר
    (ולפעמים קליק בייט עושה את העבודה).

      1. הלוואי וישחק את 2 המשחקים האחרונים –
        זה לא ישנה את העובדות.
        הוא לא שיחק נגד הסאנס,
        הוא לא ישחק נגד גולדן.
        זה עובדתית פגע בסיכוי שלו לזכות במלך הסלים.

            1. אתה ואור היחידים שיושבים על הלוגיקה המטופשת הזאת כאילו מצאתם זהב

            2. יפה.
              כאשר היגיון פשוט לא בנמצא,
              אנחנו במחוזות ה-מטופשת.
              .
              לוותר על הסאנס וגולדן סטייט בשביל לפגוש את דנבר במשחק האחרון אחרי שהכרזת שהוא החמיץ את דנבר בגלל שהוא לא רוצה לשחק מולם …
              כן, זה היגיון צרוף.
              .
              פרטים למועד השיעור אצל דה שוט בפרטי.

            3. 😂😂😂😂😂😂
              גוד וואן

            4. גולדן או דנבר זה לא הבדל גדול.
              מה גם שהבנתי מהפריוויו שהמשחק סופר חשוב לגולדן.
              האם לדנבר יהיה על מה לשחק במשחק האחרון?
              יכול להיות שזה היה תמיד המשחק העדיף, ובכל מקרה אמרנו שיהיה אופציה.
              הוא כן מאבד מהגמישות ומהאפשרויות פה.
              יכול להיות שזה המחיר שנאלץ לשלם מהביקורת.
              עדיין חושב שלא יוכל לעמוד בפיתוי ושהכל מחושב.

      2. אני מסכים, ועדיין זה מצחיק שפתאום הנראטיב (אהבת?) התחלף ל"לברון נלחץ מהתקשורת" / "הוא לא מאמין שיכול להדביק את הפיגור העצום של 0.1 מאמביד" / "לא משחק כדי שיחשבו שבאמת פצוע" / "לא רוצה להיות שקוף מדי", זה הכל. אם פספסתי משהו מוזמנים לסגור עוד כמה פינות אפשריות.
        .
        בכל מקרה קחו את זה בקלות, העניין יצא מכלל פרופורציה 🙂

          1. תאמין לי שאשמח לשכוח מלברון ומהעונה הזו של הלייקרס כמה שיותר מהר (למרות שאני חופר פה כי יש בויכוחים האלה משהו נחמד). הפלייאוף לא יכול להגיע מהר מספיק!

            1. אני ממש לא חוגג. רק משועשע מעט.
              .
              יש לי חשש עצום שבטעות נקבל את הקליפרס בסיבוב הראשון.
              הם בדיוק הקבוצה שיכולה להפוך אותנו ל-דאלאס עפים בסיבוב הראשון.

            2. הקליפרס, בניגוד ללייקרס, זה צרה צרורה.
              במיוחד אחרי שג'ורג' ופאואל חזרו.

            1. וואי תודה שהזכרת – לא יכול לחכות לסיכום העונה שלו זה יהיה פרייסלס.

            2. נראה לי שכחנו אותו טמון בחול, מקווה שהוא בסדר.

            3. למרות אי חיבתי הבולטת ללברון,
              הללל נתנו פייט לא קטן לבוני העונה בחלוקת דוקים וזריקת תירוצים למרחק

            1. נכון ואם ישחק במקום את השניים האחרונים אז זו טעות קטנה מאוד ולא משמעותית

            2. אז זה כבר לא הגנרל הקטן, קרי וקר, והקליר פאת…
              כבר לא מפחד מדבר ולכן לא משחק מולה.
              טעות קטנה…

            3. כן גיא, לבחור גולדן ואוק' ודנבר אופציה ובסוף יהיה אוק' ודנבר זה טעות קטנה.
              כשהעיקר בה נכון – בורר את משחקיו בשביל מלך הסלים ולא בגלל נקע.
              גם אם תעשה פה מסיבה שלמה לא תשנה את זה.
              חכה עוד משחק אחד לחגיגות.

          1. יאללה, ניצחת. אני זה שמתעלם מהמציאות למרות שכל יום אתם אלה שמשנים את התחזית שלכם לגביה ואת התיאוריות למה היא השתנתה בניגוד למה שטענתם. מצידי גם שיעלה לשני המשחקים ויקלע 60+, אתם תהיו מבסוטים ותצאו במחולות ואני אתברר כטמבל של האתר, לא ידיר שינה מעיניי. מבחינתי בסוף הכל שטויות להעביר תזמן

            1. הכל זה להעביר את הזמן .
              המוח הישר שלך לא מסוגל להבין צורת חשיבה פתלתלה ןנכלולית אתה שופט בכלים ובסטנדרטים שלך.
              לא נורא 2משחקים נדע.
              הכל זה סבבה ולהעביר זמן.

            2. תודה, אני מניח?
              כשאתה מחליט שמישהו נכלולי אתה לא יכול לראות את ההסבר ההגיוני והפשוט במקומו 🙂

            3. בכל אופן הייתי מתרכז במקומכם בחגיגות הכישלון של לברון והלייקרס בכפר ולא במוח המעוות שאתם מייחסים לו, אבל זה רק אני..

            4. למה להסתפק באו כשאפשר גם וגם. אתמול היה המשתה והיום ההוצאה ל(ה)אור(ג). זה בוטה מידי וכמובו מגעיל אז רשמתי את במרומז … לא יכולתי לעמוד בפיתוי

              🙂

            5. מדגיש שזה סתם שימוש במטבע לשון מאחל לשיקוץ למשחתו מכריו וידידיו חיים ארוכים בריאים ושמחים . בסהכ מדובר בספורט ופאן אני לא שוכח את זה

              🙂

            6. 🙂

        1. לא הבנתי איפה הנרטיב השתנה, נוסף פה עוד נדבך.
          כן? יש עכשיו עליהום עולמי על לברון גיימס בתקשורת? כן או לא?
          יש או אין? האם לברון גיימס מושפע ומתחשב בתקשורת?
          האם הוא רוצה להוריד את האש שמופנית נגדו או שהוא מתעלם מהתקשורת ומסע הציד?
          מדוע יש מסע ציד? מאיפה זה בא? שנאת חינם או ניסיון והיכרות עם לה-פלופ?
          אדם שלימד את הליגה שהרמאות משתלמת….

            1. איזה רמאות מדובר דוקטור?

    1. כשמדובר במלך הפרצוץים אז לפעמים סיגר זה בעצם כלמידה…
      🙂
      עם כל הביקורת שיוצאת עליו עכשיו בתקשורת אולי הוא צריך להוכיח שהם טועים גם במחיר של לא לשחק?

  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מכל הוויכוחים הנ"ל, סתם אנחנו טוחנים מים. מה זה משנה?
    הסלטיקס משחקים בלי טייטון בלי רוב ובלי הורפורד (גב תחתון=גם בעייה של רזי:(
    קיצר מילווקי לוקחים פילי לוקחים ובוסטון יורדים למקום הרביעי?
    זה מה שבעצם חשבתי שיקרה. הסלטיקס כנראה יפגשו את טורונטו בשלב א בפלייאוף או את שיקאגו.

  5. הבאקס פותחים עם אנק כאן פופקורן כצפוי
    סלטיקס מובילים ב 2 אבל זה רק עד שהבאקס יתחילו ללחוץ. יהיה פה בלו אפ, בלי רוב אל וגייסון, שחקני חמישייה זה פשוט לא כוחות…

    1. לסלטיקס פשוט אין מה למכור הלילה….
      אני רואה מי המחליפים ולא חושב שיש שם משהו שיכול לתת איזה קרב למחליפי מילווקי….

      1. והנה הבאקס כצפוי עוברים להוביל לפני שיפתחו פער שיוביל לבלאו אפ אבל המחליפים יקבלו כנראה הרבה דקות וזה טוב

  6. רק 2 וחצי דקות במשחק וכבר עם מדד פלוס מינוס הכי גרוע בקבוצה.
    נשאר רק לקוות שלא נראה אותו בפלייאוף וששנה הבאה ישחק במקום אחר.

  7. מילווקי לוקחים את המשחק מאד ברצינות, הרבה יותר מהסלטיקס.
    החמישייה הפותחת עדיין על המגרש. הם משחקים ברצינות על המקום השני ולא משנה מה הסלטיקס זורקים מולם.
    הסלטיקס עם קורנט על המגרש נמול יאניס, זה כמו נמלה מול פיל.

  8. אפילו השיפטוט עם מילווקי
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה סיכוי זה משאיר לסלטיקס?
    חמישייה שניה ש ל בוסטון מול הראשונה של מילווקי פלוס השופטים?

  9. זורק שלשה הקורנט אבל לא מוצא אפילו את החישוק וזה מול מידלטון לופז הולידיי ויאניס…..
    הרכב הזוי של מחליפי המחליפים מול חמישייה פותחת מלאה של מילווקי.

  10. לפחות במשחק הזה אני רואה הרבה פסקי זמן של יודוקה, אין לו שום ברירה…
    ההרכבים של הסלטיקס מאולתרים, למחליפי המחליפים אין בכלל ניסיון.
    קורנט היה בדרך לסל ובמקום לסיים עם דאנק מהדהד מסר כדור החוצה.
    עדיף 2 בטוחות ביד מאשר שלשה שלא נכנסת. זה רק מעיד על חוסר ביטחון, מצד שני יש נייסמית שזורק כמו משוגע ומאבד כדורים בסיטונות.
    נזק מהלך שצריך למצוא קבוצה אחרת לשנה הבאה.
    הייתי משאיר את האוזר ופריצארד ואולי גם קורנט לשנה הבאה וכמובן אם אפשר גם את תייס.

  11. הנה מול עיני השופט (מטר מהארוע) מידלטון נתן קטנה בפנים של סמארט וקלע סל השופטוטים היו צריכים לבטל את הסל ולתת עבירת תוקף…

  12. נראה לי שלקחו עכשיו צאלנג כי השופטוטים נתנו עבירת תוקף לסמארט
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אפשר לסגור תבסטה.

    1. הצאלאנג עבד
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      סמארט קיבל 2 מהקו.
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      לא היה צריך צאלאנג בכלל זה היה ברור שלא היתה שם עבירת תוקף אבל שופטוטים

  13. איזה באזזר ביטר של סמארט מוריד למחצית ב 8 הפרש.
    לא רע בשביל חמישייה שניה מול התותחנים של מילווקי

  14. עמבה בכלל לא זורק לסל
    כאילו שאין תחרות על השקץ
    אני בטוח שלברון צופה עכשיו במשחק ועושה את החישובים שלו….
    מקווה שעמביד ייתן פחות מ 30

  15. מילווקי פשוט לא מצליחים לברוח.
    ברור שיקחו ניצחון פה וישבו במקום השני בסוף המשחק אבל היה צריך להיות בלוטאו אפ ואין….
    בבוסטון 23 שחקנים עם 20 ומעלה, תייס בראון וסמארט

  16. אמביד תקוע על ה 23 ואנחנו ברבע השלישי. טורונטו יקחו את המשחק הזה בסוף והסלטיקס חייבים לנצח את המשחק מול הגריזלים כדי לסיים מקום 3 ולא לפגוש את טורונטו במחזור הראשון בפליי אוף

  17. טורונטו מובילים ב 8
    אמביד תקוע ולא זורק יותר.
    נראה לי שהכל יתנקז למשחק האחרון של הסלטיקס מול הגריזלים. אם ינצחו יפגשו את שיקאגו
    לברון יחזור לשני המשחקים האחרונים?
    שווה לו

  18. הסלטיקס עוד הובילו ב 3 אבל זה לא יעזור מול גרו הולידיי
    הלוואי והיה בבוסטון עם בראון וטייטום, זו היתה קבוצה לאליפות….

  19. לא שיש איזו אמונה אבל כל הכבוד למחליפי הסלטיקס ולצוות האימון.
    עושים עבודה מצוינת למרות ההפסד הצפוי

  20. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איך מתלהבים שם במילווקי מחזרה להובלה מול מחליפי המחליפים של הסלטיקס מחוזקים בבראון.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  21. הסלטיקס יקחו את הכבוד מהמשחק הזה כי איך שלא יהיה אי אפשר לנצח מול חמישיית מילווקי בלי החמישייה וכשבראון משחק בכזה טמטום.
    כאלה איבודים יש רק לו ולנייסמית באן בי איי.

  22. סלטיקס עוברים היום למקום שלישי עם סיכוי ענק להשאר שם אחרי ההפסד של פילי.
    חובה על הסלטיקס לנצח את המשחק האחרון כדי לא לפגוש את טורונטו ונרס.

  23. איבודי הכדור של בראון העונה (ויש לו המון איבודים מטומטמים) הם עקב אכילס האמיתי של הסלטיקס, עליהם תיפול העונה.

  24. משהו טוב קורה בבוסטון. בלי טאטום והורפורד הם הלכו צמוד מול הבאקס במילווקי.
    30 אסיסטים על 43 סלי שדה. סמארט נראה כאילו חזר לימי הקולג' שהוא עושה שולט במגרש בשני הצדדים.
    החטאה של חוסר מזל של ת'ייס ואז לא שרקו לרגל של היל שלא נתנה לסלטיקס אפשרות לעשות מהלך בפיגור 4.
    .
    גרייסון אלן לא שיחק ואיבקה לא קיבל דקות. הבאקס קצרים בספסל ותלויים לגמרי בחמישייה שלהם. אין להם ממש מישהו שיתן פוש עם החמישייה השניה והם יצטרכו לחלק את הדקות של שלושת הכוכבים כדי שתמיד יהיה אחד מהם על המגרש.

  25. ון וליט לא שיחק. טוב לדעת שלא דימיינתי את זה (אני בדרך אבל עוד לא שם…)
    אז גם אכן לא ישחק עד לפלייאוף.
    הלייקרס אכן הפכו למוקש אחרי ששלושת הסטוג'ס ישבו – בלי לראות דקה מהמשחק אני יכול להסביר למה – אין חורים שחורים, יש חבר'ה שאכפת להם, עם כבוד עצמי, שמתייחסים למאמן, נותנים מאמץ וגם יודעים לקלוע. כישרון יש תמיד.
    השיקוץ אחראי על 100% מהאשמה, שזה מגלם בתוכו גם את הבאת ראס ומה שזה כולל.

    1. מכרו לנו דב פנדה בשקית. פילי כמו ההוקס לא יכולים לנצח שום קבוצה קצת קשוחה חחח. תכלס טורנטו ומיאמי זה קליר פאת לגמר המזרח. שני קבוצות אשפה חלשות בלי התקפה. נבעיה שפילי בלי אופי ועם פיגור מנטלי אז איכשהו צפוי שיסתבכו.
      הארדן גמור לא יכול לקלוע כבר שום סל על שומר בסטפבק בלי הקפיצות על המגינים הלך כל היתרון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט