פריוויו ליום שישי הסביר/רועי ויינברג

לילה עמוס שכולל 12 משחקים, ביניהם מפגש צמוד בין הבולס והבלייזרס, וקרב על המקום השישי במערב בין ממפיס וגולדן סטייט. עשרת המשחקים הנותרים משמימים.

***

גולדן סטייט ווריורס (27-44)-ממפיס גריזליס (28-43)

2 הקבוצות מגיעות למשחק כאשר כ"א מייחסת לו חשיבות רבה- הווריורס צריכה לנצח כדי להגדיל את הפער מהגריזליס ל-2 משחקים, ולהוריד (אף להשתוות, בהנחה שהטרייל בלייזרס מפסידה לשיקגו), את הפער מהמקום החמישי של פורטלנד לחצי משחק, והגריזליס זקוקה לניצחון כדי לחלוף על פניה של ג"ס בדרך למקום השישי, ועל מנת הגדלת המרחק מהמקום התשיעי.

השחקנים המרכזיים אצל כל מועדון הערב הם הפוינט גארדים. מצד אחד הסופרסטאר של גולדן סטייט, סטפן קארי, ומצד שני מייק קונלי, ההצלחה השקטה של הגריזליס. כל אחד מהם הוא השחקן המרכזי בקבוצתו, ויצטרך להוסיף לניהול משחק משובח תצוגה מרשימה ב-2 צדדי המגרש, כל הדרך לניצחון הלילה.

תחזית: גולדן סטייט תנצל את הביתיות, ותנצח.

***

שיקגו בולס (31-40)-פורטלנד טרייל בלייזרס (27-46)

הבולס יכולה להשתלט על המקום השלישי, אם תנצח הלילה, ולכן תעלה לשחק עם אש בעיניים. הבלייזרס איבדו סיכוי ריאלי לביתיות בפלייאוף, אבל מנסים לא ליפול נגד הקליפרס/הת'אנדר/הספרס, וצריכה לנצח, כדי לשמור על פער בין משחק ו-2 משחקים מהווריורס והגריזליס בהתאמה.

השחקנים המשמעותיים ביותר הערב הם ג'ואקים נואה ולה מרקוס אולדריג'. נואה ואולדריג', 2 מ-10 שחקני הפנים הטובים בליגה, הביאו קבוצותיהם לאן שהן כרגע, ויאבקו אחד בשני במשך 48 דקות לפחות. המנצח במצ'-אפ ביניהם יהיה המנצח הערב.

תחזית: שיקגו, בדרך למקום השלישי.

***

שאר משחקי הלילה:

אורלנדו מג'יק (52-20)-שרלוט בובקאטס (37-35). למג'יק אין על מה לשחק העונה, אבל הבובקאטס נלחמת בכל כוחה כדי לא לפגוש את מיאמי/אינדיאנה בפלייאוף. לכן, האורחת תנצח הערב. שרלוט.

טורונטו ראפטורס (31-40)-בוסטון סלטיקס (48-23). הראפטורס צריכה לנצח הערב כדי לשמור על המקום השלישי בידיה (במידה והבולס תפסיד, הם יפתחו יתרון של משחק), והירוקים איבדו סיכוי ריאלי לפלייאוף. הקנדים יתנו הכל, וינצחו. טורונטו.

וושינגטון וויזארדס (35-36)-אינדיאנה פייסרס (20-52). הפייסרס טובה יותר בהרבה מהוויזארדס המשתפרים, ולכן תנצח. אינדיאנה.

דטרויט פיסטונס (45-26)-מיאמי היט (22-48). למרות התקופה החלשה שעוברת על האלופה, היא לא תפסיד נגד קבוצה שניצחה 2 מ-10 משחקיה האחרונים. מיאמי.

מינסוטה טימברוולבס (35-35)-לוס אנג'לס לייקרס (47-24). למינסוטה יש סיכוי קלוש, אך אפשרי, להגיע לפלייאוף, והם לא יוותרו עליו, גם הלילה. מינסוטה.

ניו אורלינס פליקינס (40-31)-יוטה ג'אז (49-23). הפליקינס טובה יותר בצורה משמעותית מהג'אז, ולכן תנצח. צפו לדאבל-דאבל, ו-20 נקודות, של ההוא עם הגבה. ניו אורלינס.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-52)-סקרמנטו קינגס (46-25). הבדלי הרמות עושים את שלהם. אוקלהומה, אפילו בהנחה שדוראנט יזכה למנוחה הערב.

דנבר נאגטס (40-36)-סן אנטוניו ספרס (16-55). גם כאן, הבדלי הרמות יעשו את שלהם. סן אנטוניו.

פניקס סאנס (29-43)-ניו יורק ניקס (42-30). הקבוצה המאכזבת נגד הקבוצה המפתיעה של העונה. הסנסציה של הסאנס תמשיך, ותגדיל הפער ביניהם ובין המאבריקס, במקום ה-9 במערב. פניקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. רועי אני אוהב את המאמרים שלך,אבל אני שם לב שאתה תמיד הולך על בטוח בתחזיות.תהמר תלך על איזה הפתעה פה ושם.
    אני אלך על ממפיס,הם יכולים לעצור את קארי על איזה 3-17 מהשדה.
    וושינגטון ירצו לתת הצהרה וינצחו את אינדי.
    אני חושב שמיאמי יתקשו מול דטרויט,ינצחו ב-5 ומטה.

  2. משחק הערב הוא לדעתי בשיקגו. שתי הקבוצות חייבות לתת הצהרה. אבל בגלל משחקי המכללות המטרפים של הערב, ה-NBA מתגמד. ככה זה תמיד!

  3. אז טיילר אניס נכנס לדראפט, אמביד קרוב גם כן להודיע רשמית על כניסה ואת זה קובי צייץ:

    Rocky Marciano @DonPEscobar
    Jabari Parker or Andrew Wiggins to the Lakers? @kobebryant

    Kobe Bryant ✔ @kobebryant
    Follow
    @DonPEscobar both have great potential. Id mentor either one
    11:33 PM – 27 Mar 2014

  4. איזו מכה ליוסטון שכנראה איבדו את בברלי לעונה אחרי שעשו טרייד על ברוקס. עכשיו נראה אם אייזאה כנען יכול למלא את הנעליים הגדולות

  5. הספרס הם תענוג. אין מה להגיד. כדורסל מעולם אחר.

    הופתעתי מההפסד של ממפיס. הולך להיות קרב אדיר בין ממפיס, דאלאס ופניקס. הן נפגשות לטורניר משולש בשבוע האחרון של העונה
    יהיה חם.

    בברלי זה חדשות רעות אך מעז ייצא מתוק. גרמי לין הולך לתת לינסניטי 2

  6. מיאמי יכולים להכין את חולצות האליפות למזרח.
    ספולטרה מכניס את כל הסגל לכושר בדיוק בזמן, ואם הניצחון על ההיט לא הוציא אות אינדיאנה מהמשבר, אני כבר לא יודע מה יעזור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט