המשבצת של המכללות (28/3): מלחמת עולם בין לואיוויל וקנטקי / מנחם לס

 

נו? מה אתם אומרים על משחקי אמש? דייטון!!! פלורידה!!! אריזונה!!!ויסקונסין!!!

אני משוכנע ש-90% לפחות ממלאי הבראקט רשמו את פלורידה ואריזונה בעלית 8. אולי 30% האמינו בויסקונסין, ואולי 4-6% בדייטון.

טוב, נעבוד למשחקי היום. אפילו שהמשחק בין קנטקי ולואיוויל מתחיל רק ב-9:45 (אם אצלכם מזיזים את השעון אז זה יהיה ב-4:45 לפנות בוקר, זמן עשר להתעורר בו בשבת בבוקר!), אני חייב להתחיל בו כי זה היאנקיס נגד הרד סוקס, ברצלונה נגד ריאל, מנצ'סטר סיטי נגד יונייטד, הסלטיקס נגד הריינג'רס בסקוטלנד, והסלטיקס כאן נגד הלייקרס ב-1985 – כולן ביחד.

הקרב האולטימטיבי. EPIC BATTLE. קנטקי נגד לואיוויל מקנטקי, שתי האוניברסיטאות השכנות במרחק יריקה. 80 או 90 ק"מ. שעה נסיעה (עשיתימ את הדרך מלקסינגטון ללואיוויל כמה וכמה פעמים). דם ותמרות עשן. האלופה נגד הקבוצה המלאה בפרשמנים ש-5-7 מהם ישחקו יום אחד ב-NBA!

 

9:45: לואיוויל – קנטקי (4:45 בבוקר בתל חנן)

(תל חנן? הגלידה הטובה בארץ!)

 

החלום של ריק פיטינו להתחיל ב-"מיני דיינסטי" עם נצחון שני רצוף ב-NCAA חייב לעבור דרך היריבה האחרונה שהוא רוצה לפגוש הערב – אוניברסיטת קנטקי. יריבות של 100 שנה. הסטוריה. קנטקי (8) מגיעה הערב עם רקורד של 10-26 נגד המדורגת רביעית, הקרדינלס מלואיוויל, עם רקורד של 5-31. ב-NCAA לואיוויל מובילה 2-3. במשחקי עונה רגילים בין השתיים היא מובילה 15-31, אחרי שהסרייה הופסקה לאיזה 20 שנה בגלל יריבות ארבית מדי. יותר מדי שנאה וקנאה. העונה לואיוויל ניצחה את קנטקי 66-73 במשחק בביתה בלקסינגטון, אבל אז קנטקי היתה באמת קבוצה של ילדים.

הם התבגרו מאז, אוי כמה שהם התבגרו!

הם היום קבוצה אחרת לחלוטין. ה-15 משחקים האחרונים הפכו את הילדים לבוגרים. היום הם שייכים לטורניר כמו כולם.

מה שקנטקי רוצה לעשות הערב זה למנוע מלואיוויל הגעה שלישית רצופה לפיינל 4, וכמובן לנצח אלךיפות שנייה בשלוש שנים. הטורניר הזה הפך כמעט למגרש המשחקים הפרטי של מדינת קנטקי. לא יאומן.

ריק פיטינו אמר לשחקניו אמש באימון: "תשכחו מההסטוריה. תחשבו רק כיצד ניצחתם ב-14 מ-15 המשחקים האחרונים, ומה עשיתם כדי להשיג את הנצחונות.

מדוע לואיוויל תנצח?

לוק הנקוק. קווין לאב מס' 2 – אפילו במראה!

נסיון, נסיון, נסיון. ללואיוויל ישנם שלושה שחקנים משנת האליפות הקודמת, הווה אומר 'הם היו שם והם עשו זאת': שמם לוק הנקוק, ראס סמית', ומונטרזל הראל. אמנם בוויקאנד שעבר סמית' עיצבן את פיטינו עד שפצצת הזמן הזאת הנקראית מאמן כמעט התפוצצה, ורשמה על הלוח בחדר ההלבשה באותיות קידוש לבנה "RUSSDICULOUS" על כמה MOVES טפשיים, פיטינו יודע טוב כמו K-700 שבלעדי ה-'ראסדיקיולוס' אין לא צ'אנס. הוא הקטליסט. הוא המנוע. הוא המבער של כל הקבוצה, ולוק הוא מנהל חברא קדישא של העיר לואיוויל: קובר אותם טוב מכל אחד אחר בטורניר. והראל? כתבתי כבר במשחק הראשון שהוא קרל מלון הבא. חכו ותראו אם הדוק הקשיש צודק או לא. אם הוא לא ניבחר בדראפט הראשון כלוטרי פיק, אני הופך את עשרת הג'נרל מנג'רים הראשונים שלא בחרו בו לאוספי זבל. אבל נגרים לא יגיע להם להיות. מה אני אוהב אצל ההנקוק הזה: הוא קובר אותן בשקט הנפשי כאילו הוא על דוגית הכנרת. וככל שה-CALENDAR של מרץ מגיע לקראת בופו, ואז עובר לאפריל, כך ידו מתאפסת יותר ויותר. הוא הרוצח קר הרוח ביותר בכל הטורניר. קווין לאב נמוך במקצת. אפילו דומה לו בפרצוף כמו שתי טיפות מים.

מדוע קנטקי תנצח?

ג'וליוס רנדל – בנוסף לדברים האחרים הוא גם שמאלי!

ראשית, כי היא בתנופה הסוערת ביותר מכל 68 הקבוצות שהחלו את הטורניר. הפרשמנים שלה – כל החמישייה ממקדונלד אול-סטארס – גרמו לה להיות מדורגת נומרו אונו בתחילת העונה. חשבו שהם כמו הפרשמנים של 2012 בראשות אנטוני דייויס שהרסו ודרסו את כל הליגה. אבל בדיוק ההיפך קרה: המכללות המבוגרות דרסו את הילדים. הם היו בטוטאל-הרס. אבל לאט-לאט, ובהדרגה, ג'ון קליפרי אמר להם, 'אל תשימו לב להפסדים עכשיו; כל מה שקובע הוא חודש מרץ. כל מה שאני רוצה זה שתלמדו ותשתפרו כל משחק', וזה מה שקרה. בדיוק!  המשתפר הראשי הוא ג'וליוס רנדל שהיה פעם מס' 1 בדראפט אקספרס, ולפני חודשיים ירד עד מס' 7. היום? אני לא יודע בקשר לדראפט אקספרס, אבל הוא יכול להיות בכל מקום מ-1 עד 5, תלוי מה הקבהוצה רוצה. בינתיים בטורניר הוא יושב על דאבל-דאבל ממוצע, ולדעתי הסנטר מס' 1 בטורניר. ה-13 נק' ו-10 ריב' נגד מס' 1 וויצ'יטה סטייט היה מאסטר-פיס. ארון הריסון קולע בממוצע בטורניר 18.5, ואחיו התאום מיד אחריו. בקיצור – לואיוויל פוגשת הערב קבוצה חדשה!

אני מאמין שלואיוויל  – בעיקר בגלל נסיונה – תנצח במלחמת האזרחים הזאת במשחק בו כל פוזשיון יכול לנצח או להפסיד.

 

7:45: מישיגן  -טנסי (2:45 בקרית טבעון)

(קרית טבעון? הנערות היפות בארץ!)

 

מדוע מישיגן  תנצח?

סטאוסקאס – נולד לדאונטאונים!

אלופת הביג-10 היא טובה בכל דבר שצריך להיות בו טובים, בהתקפה ובהגנה. מבחינה זאת היא, אולי, 'הקבוצה המושלמת' ביותר בטורניר.  אתה מזכיר 'מישיגן', ו-K-700 רץ להחליף תחתונים. אתה רוצה שלשות? תקבל שלשות ב-41% דיוק. אתה רוצה 'דוסים' (צמדים) בתוך הקשת? תקרבל אותם ב-56% דיוק. אתה רוצה "קווים"? תקבל 76% מהפאול. אתה רוצה TO? (איבודים?) מצטער! תקבל רק 9.3 למשחק – מה שעושה מהם הקבוצה היעילה והבטוחה ביותר עם הכדור בכל המדינה הענקית הזאת, כולל ה-NBA. ניק סטואסקאס (הופה! K-700 רץ להחליף עוד זוג תחתונים) הקולע 17.4 נק' למשחק קבר 13 מ-27 דאונטאונים שלו. הוא לא הגיע לדאבל דיג'יט רק ב-4 מתוך 35 משחקי הוולבורינס העונה.

מדוע טנסי תנצח?

ג'רום מיימון – נולד לאכול מישיגנים!

זהו טורניר של מצ'-אפס, ולטנסי ישנם בני אדם שהם גיהנום בכבודו ובעצמו לוולוורינס. יש להם פרונט קורט ענק שמסוגל להכות את מישיגןמ טוב-טוב פיזית. הם פשוט גדולים מדי על מישיגן. הם התחילו את העונה חלש, ולכן הרקורד שלהם הוא רק 12-24, אבל הם ניצחו את כל האחרונים כשבטורניר הזה הם הגיעו לשיאם ממש. טנסי היא קבוצת קליעה ממוצעת, ודאונטאונית? פחות מממוצעת. אבל זה לא מעניין אותה כי הדבר שהיא אוכלת ושותה הם סלים מ-2-3 מטרים, ופחות אם אפשר.  ג'רנל סקוקס (22 דאבל-דאבלים העונה) וג'רום מיימון (10.8 נק', 8.3 ריב') יאכלו את מישיגן תחת הסל. בפרימטר יש להם מגן מהטובים מכולם ה- 6'6 ג'אש ריצ'רדסון. אני בטוח שהוא ישמור על הליטאי אישית.

אני הולך הערב עם טנסי!

 

7:27: איובה סטייט – קונטיקוט (2:27 בחדרה)

(חדרה? הקלייה הטובה בארץ)

מדוע איובה סטייט תנצח?

 

דאדרה קיין – גארד גבוה פר אקסלנס!

כי ליוקון אין את הגובה לשמור על הגארד הגבוהשל איובה דאנדרה קיין  והפורוורד מלווין אג'ים. הם מחפים  על חסרונו של ג'אורג'י ניאנג לפציעה בכף הרגל. נגד צפון קרולינה השניים קלעו יחד 43 עם 16 ריב', ואני לא רואה מישהו בהגנה החלשה של יוקון שיעצור אותם.

 

מדוע יוקון תנצח?

שבאז נפייר – קנון!

כי שבאז נפייר משתפר ממשחק למשחק אחרי משבר קשה בתחילת העונה ובאמצעה. בנצחון על וילנובה בסיבוב השלישי הקבוצה הראתה שיווי משקל מצויין עם 5 דאבל-פיגרים כששבאז מנצח עליהם כמו בתיאטרון בובות.

איובה סטייט תנצח כי היא גדולה יותר וחזקה יותר פיזית תחת הסל!

 

9:57: וירג'יניה – מישיגן סטייט (4:57 בת"א)

(ת"א? העיר הכי כיפית בעולם!)

 

למה וירג'ינה תנצח?

רלף סמפסון מס' 2 אין להם. אבל יש להם קבוצה!

הגנה, הגנה, ושוב פעם הגנה. ההגנה הטובה ביותר במכללות יחד עם פלורידה ולואיוויל, אבל בכמה משתנים עולה על השתיים האחרות. הם לו שומרים אישית לוחצת אלא מעמיסים בשר על באזור בו נמצא הכדור. קוראים לזה "PACK-LINE DEFENSE" והם הטובים ביותר בזה. זהו הסמל המסחרי של מאמנם טוני בנט, מאמן שמאמני NBA באים ללמוד ממנו. הקבליירס מלאה גם בשחקני התקפה שאין בהם אנוכי אחד לרפואה. הקבוצה היחידה מכל אלה שנשארו שאין צורך להזכיר בה שם אחד – כולם טובים באותה מידה. הקבוצה החכמה ביותר שנותרה בטורניר.

 

מדוע מישיגן סטייט תנצח?

אדריאן פיין – לדעת הדוק השחקן הטוב מכולם, BAR NONE!

כי יש להם מאמן איזו – שפיל ג'קסון מת להביא לניקס – שעונה אחרי עונה מרים קבוצה שיכולה לקחת את כל האינצ'לדה.  לספרטנס ממישיגן סטייט ישנה התקפה טובה יותר מאשר לוריג'יניה, ולוירג'יניה ישנה הגנה טובה יותר. גארי האריס מאחור ואדריאן פיין תחת הסל הם מהטובים בנמצא. פיין קלע 41 במשחק העונה האחרון אחרי שחזר מפציעה ארוכה, ואגיד לכם עתה דבר שיפתיע אתכם, ותזכרו שאמרתי אותו:

אדריאן פיין הוא השחקן מס' 1 במכללות, ויהיה השחקן הטוב מכל אלה שהיו, ועדיין ישנם, בטורניר: הוא יהיה טוב יותר מויגינס, מאקסום, מפרקר, מאימביד, מרנדל. פרופסור לס יעמוד מאחורי מילתו!

מישיגן סטייט תנצח בגללו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 84 תגובות

  1. תל חנן כבר מזמן לא הגלידה הטובה בארץ ……
    יש טרנד של גלידות איטלקיות
    אייסברג , ונילה , הסיציליאנית אניטה בפלורנטין
    שהייתי ילד הגלידה בתל חנן הייתה מאסט בדרך לצפון , לא עוד

  2. אין שם כבר כניסה נורמלית בגלידה תל חנן, לדעתי מגרשים זבובים שם היום.

    ומנחם מה קרה שינית את דעתך? לפני חודש אמרת לי הבנות היפות בארץ נמצאות בבסמת טבעון…

  3. 2014 Division I All-America Teams

    First Team

    Nick Johnson, Arizona
    Doug McDermott, Creighton
    Shabazz Napier, Connecticut
    Jabari Parker, Duke
    Nik Stauskas, Michigan
    Second Team
    Cleanthony Early, Wichita State
    C.J. Fair, Syracuse
    Sean Kilpatrick, Cincinnati
    Russ Smith, Louisville
    Andrew Wiggins, Kansas
    Third Team
    Julius Randle, Kentucky
    Marcus Smart, Oklahoma State
    Fred VanVleet, Wichita State
    T.J. Warren, North Carolina State
    Scottie Wilbekin, Florida

  4. וירג׳יניה זה הקולג׳ של הבתולות ?
    מומי מבולבול ולא מבין גדול בקולג׳ בסקטבול
    בזכות הדוקטור פרופסור מומי מתחיל להבין קצת
    שתגיע לארץ מומי ידאג לך למסעדות לוקס את הגלידה נשאיר לילדודס
    איפה הימים שמומי היה אוכל גלידה מסטיק אסלי בשדרות ירושלים ביפו
    אם הדוקטור בקטע של מתוק מומי יפנק את הדוקטור בכנאפה ובקלאוות עם קפה שחור נחוואי בנצרת

    1. לא יודע מה זה כנאפה. הפרופסור אוהב אולד פשיון חלבה עם פיסטוק.
      בקלאווה מתוק לי מדי.
      גלידה מסטיק כן, ביפו. פעם היה בנמל הישן בת"א.

  5. אני גם אוהב את אדריאן פיין.
    אני חושב שהוא קצת אנדרייטד ועד להצגות האחרונות הוא היה במוקים בסוף הסיבוב הראשון.

    מצד שני אתה לא יכול להשוות לכשרונות הגדולים של הדראפט הוא ארבע שנים יותר מבוגר ויש לו חסרים משחק ההגנה שלו קצת רך, רנדל חגג עליו השנה. בהתקפה אין לו הרבה מגוון זה או אתלטיות ליד הסל או קליעה נהדרת משלוש.
    הוא מזכיר קצת את ויקטור אלכסנדר ששחק בגולדן סטייט ובמכבי רק יותר מוכשר ואתלטי. קצת מרקיף מוריס.

    הוא צריך להבחר מיד אחרי ההבטחות הגדולות של הדראפט כי כבר עכשיו הוא שחקן די שלם. כל קבוצה שתבחר בו ממקום עשירי ומעלה תעשה בשכל.

    1. פיין הוא אחד מהשומרים הטובים השנה בין הנסטרים במכללות.
      אני אומר לך את זה בביטחון.

      פתיחה טובה של מישיגן. הם צריכים לשחק זהיר עם הקצב, הם עם גבוה אחד פחות או יותר(אח של אל הורפורד הוא נגר שעוד שנה מגיע להפועל גליל עליון) וזה חיסרון בטח מול קבוצה של סיניורים כמו טנסי.

      מצד שני יש להם שני סטופרים מצוינים(לאברט וגלן רובינסון ה-3) שיכולים להאט את הקליעה של טנסי מ-3 שגם זה חשוב במאץ' אפ.

      אהה וערן סלע הזה והטמבלית לידו פשוט מביכים.

      1. בשעות כאלה המשחק על מיוט אוטומטי
        אני זוכר כנער לפני המון שנים את שימי ריגר מפרשן פיינל פור בלייב
        זה היה מביך לא פחות
        יש סיכוי למישגן מול מישגן סטייט ?

        1. רק בגמר.

          אני לא מאמין שמישיגן מגיעה לפיינל פור השנה(עם כל הצער). יש גבול כמה אתה יכול לעשות עם גבוה אחד בסגל שגם הוא חתיכת גולם(אח של הורפורד).

          מישישגן כל השנה בונה על הריצה שלה, על סטאוסקאס והסמול פוורדים.
          אבל כאמור יש גבול.

          ההגנה של לואיוויל אמורה לנטרל אותם, ואם לא הם אז וויסקונסין או אריזונה יעשו את זה.

          סלע הזה פשוט מביך, רב 5 דק' עם הבלונדה לידו אם סטאוסקס הוא ליטאאי, יווני או שמי.
          בחייאת זום זום השחקן הוא נבחר לחמישייה ראשונה במכללות קצת שיעורי בית לפני שאתה משדר משחק בטורניר, לא יודע כנס לפחות לוויקיפדיה.
          עכשיו הוא גם בלבל את המוח על אלברכט שכאילו השחקן הזה ערך את הבכורה שלו בגמר שנה שעברה ולפני זה לא שמעו עליו.
          מביך ממש.

          ואתמול הוא כל כך התלהב מקייל אנדרסון וכאילו לא מבין מי זה הזאק לבין הזה שיוצא גם לדראפט(והכי מצחיק שהוא כבר קובע שאנדרסון יבחר גבוה בסיבוב הראשון כשדווקא לבין צפוי להיות שם).
          אין לי עין לאידיוט הזה, קורא מהדף סטט' וזהו.

        1. נו ביג דיל.
          אז הוא לא התמודד עם הריבאונדר הכי טוב במכללות השנה במשחק נתון, נו ו?

          אני אומר לך מעשרות משחקים שלו שראיתי שזה אחד מהשומרים הכי טובים השנה במכללות, בין הסנטרים הוא טופ 3, בטורניר עד עכשיו הוא השומר הכי טוב בצבע.

          1. גם אני לטובתו ואם זה נכון מה שאתה אומר.[אני רואה מעט מכללות] אז הוא באמת צריך להיבחר מאד גבוהה.
            רק שלדעתי בנבא הוא יפגוש כל יום רנדלים ומעלה ויש לי חשש שהוא לא מסוגל עליהם באחד על אחד כמו שנדרש מסנטר/פאואר פותח.
            [אם ראית את הקטע או המשחק רנדל פשוט חוגג עליו:no man land]

        2. חוץ מזה בסרטון שהבאת שים לב איך תוך כדי הבוקס אאוט שחקן של קנטאקי אשכרה נתלה על פיין, מושך אותו ולמרות הכל פיין משתחרר ממנו ויוצר מגע שם עם רנדל.

          דווקא מרשים מאוד.

          1. כל יום רנדלים?? כמה גבוהים יש להם משחק אתה מכיר שמשחקים ככה בצורה מגוונת עם פנים וגב לסל בNBA??

            כמה גבוהים שמאליים בכלל יש בNBA??

            לשתי השאלות שלי התשובה היא לא יותר מ-5.

            היום הNBA מבוססת יותר על כוח של סטראץ' פוורדים.

    1. צהוב זרחני מול כתום בוהק יש אחלה תאורה בבית
      תמיד שאני צופה במישגן אני נזכר בפאב 5 .
      וובר , רוז , הווארד , קינג , ריי ג'קסון . אלו הימים של הנפלד ושפר ולי הייתה חולצה של מישגן.
      מישגן בורחת נראית לא רע ומשחקת אחלה כדורסל

  6. שאלוהים יקח אותם איך הם מדברים לי על זרים מליגת העל…..

    תכנסי כבר לויקיפדיה ותבררי מה המוצא שלו יחתיכת קורבה.

    טנסי לא פראיירים, פעם זו הייתה המכללה הכי צבעונית בעולם עם המאמן הכי צבעוני בעולם, ברוס פרל היהודי שפעם הגיע ערום למשחק של המכללה עם צבעי גוף כתומים.

    איזה מלך הוא!@!@@(ולפני חודש קיבל חוזה של מיליונים באוניברסיטת אאובורן לכמה שנים טובות).

    1. הגברתי קצת את הווליום
      סלע באמת לא מאופס בשעות האלה
      אני מחבב את הכתיבה שלו על ליגת העל אין בארץ פרשן ראוי לקולג׳ים

  7. מנחם, אני רוצה שתפרגן פעם אחת ותספר לכולם מי אמר לך על סטאוסקאס לראשונה, שנה שעברה כשעוד היה פרשמן עם חצ'קונים שהיה עולה מהספסל לאיזה 3 דק'.

  8. אני כבר לא יכול לחכות למישיגן סטייט – ורג'יניה(התקפת המעבר הטובה במכללות מול הגנת המעבר הטובה במכללות)
    וכמובן לדרבי הכי גדול שיש קנטאקי- לואיוויל.

  9. לוורט השוטינג גארד של מישגן נראה לי פוטנציאל לא רע
    הוא יוצא השנה לדראפט ? שנה הבאה ?
    הוא נראה בחירת אמצע סיבוב ראשון סולדית ( השנה כנראה למטה מכך )

  10. מנחם בלי קשר למשחק
    דטרויט החתימו את מלקי המלך קבררה לחוזה שקרוב ל 300 מיליון דולר
    החתמה אדירה רק שלא ירד ביכולת כמו אלברט פוהולוס

      1. למה מדברים עליו כל העונה.
        ברוב חלקי העונה הוא אפילו היה מדורג גבוה מסטאוסקאס.

        הוא באמת אחד מהשחקנים האתלטים בSG. למרות שהוא לא גבוה לשחק SF הוא הרבה פעמים משחק את העמדה הזאת ושומר על SF.

        מאוד מאוד אתלטי.

  11. תענוגגג המכללות!!

    תראו איזה מגע השופטים נותנים, איפה יש דברים כאלה בNBA????

    לברון עושה אפצ'י והחיידקים חייבים לתפוס מרחק של חצי מטר רדיוס ממנו.

  12. ההגנה הזאת של לואיוויל תאכל את מישיגן ביום ראשון. לא רואה באמת סיכוי למישיגן ועם כל הכבוד לקליעה שלהם מ-3 עד כה בטורניר.

      1. נכון מאוד, מחצית שנייה הוא היה רע למרות שסיים עם 3 מ-8 ל-3 שזה לא כזה רע.

        אבל היום שחקנים אחרים תפסו יום מנצוין ל-3.

        לואיוויל ON FIRE!!!!

  13. מנחם שווה להכניס כאן איזה סיקון של משחקי הסוויט סיקסטין, מה שהיה אתמול ומה שהיה הערב. קצת בשר ומידע לקראת האליט 8.

      1. אין לי צוות, וכאן נמצאים אצלנו נכד של גייל עם 3 נינים.
        אבל אני אעשה זאת מחר וביום ראשון לקראת הפיינל פור כי יהיו לי רק 2 משחקים בשבת ו-2 ביום ראשון.
        איפה הנקוק? עברתי מקודם קצת למשחקי הNBA וכשחזרתי הוא לא שיחק

      2. אאין לי צוות, וכאן נמצאים אצלנו נכד של גייל עם 3 נינים.
        אבל אני אעשה זאת מחר וביום ראשון לקראת הפיינל פור כי יהיו לי רק 2 משחקים בשבת ו-2 ביום ראשון.
        איפה הנקוק? עברתי מקודם קצת למשחקי הNBA וכשחזרתי הוא לא שיחק

  14. קנטקי- לואיויל
    איזה קרב היה בין הראל לרנדל מתחת לסלים. תענוג.
    חבל שהראל יצא לקראת הסוף ב5 עבירות.
    הגג של רנדל 15 שניות לסיום על בלקשיר היה פאול ברור.
    כבוד ללואיוויל וקנטקי על משחק נפלא.

    יוקון – איוה סטייט
    איוה נתנו יוקון לקחו, כשאתה קולע 6-15 מהעונשין לעומת 20-22 של יוקון אין לך הרבה סיכוי.
    איזה יום קליעות תפסו החברה של יוקון במחצית הראשונה…..
    שאבז נפייר במשחק גדול שלט בקצב ובמהלכי הקלאץ כשאייוה עשו רעש של חוזרים לעניינים.

    וירגיניה- מישיגן סטייט
    לא מבין איך במוקים מדורגים זאק לוין רודני הוד ואירלי לפני אהרון גורדון, דאג פיין והראל ……
    מישיגן פתחו חזק והובילו במהלך המחצית הראשונה ביתרון של 10 נקודות, לקראת סוף המחצית הקבלירס מחקו את היתרון והתפתח משחק צמוד שבו היתרון עבר מצד לצד.
    פיין ודואסון טחנו את ורגיניה עם 40 נקודות משותפות

    מישיגן – טנסי
    ללא מילים .
    בפוטנציאל טנסי קבוצה יותר טובה. פשוט נתנו למישיגן כבוד ומישיגן לקחו. מיימון לא היה פקטור. קשה לקחת למישיגן משחק כשאתה מרשה להם 45 נקודות במחצית.

    1. לפי איזה פוטנציאל טנסי טובה יותר??? קבוצה שנכנסה בחסד לטורניר.

      זאק לבין ורודני הוד לשניהם פוטנציאל גבוה מאוד להצליח בNBA.
      לווין מזכיר לי קצת את ווסטברוק. שחקן שהיה משחק 10-12 דק' בUCLA, לא הותיר שם שום רושם רציני, היה מחליף של דארן קוליסון אבל היה ברור שהוא חומר שמתאים הרבה יותר לNBA מאשר למכללות.

      תוסיף קליעה יפה מאוד שיש היום ללווין ושלראסל לא היה בזמנו והרי לך שחקן שיבחר גבוה מאוד.

      ועדיין אני לא ראיתי שהוא נבחר לפני אארון גורדון, אבל הפוטנציאל שלו לא הרבה מתחת.

      1. מה שאתה אומר לגבי ווסטברוק נכון לגבי עונת הרוקי שלו אז מיעט לשחק והיה המחליף של קוליסון
        בעונה השנייה שלו הוא היה סטארטר והוביל את הקבוצה לפינל פור והפסיד לדרק רוז בחצי הגמר
        ווסטברוק לא היה כזה גרוע בקולג׳ים כפי שאתה מציג

        1. הוביל? לא יכול להגיד שהוא הוביל.
          הוא שיחק בקבוצה טובה מאוד עם לאב, דארן קוליסון, לוק אמבה מוטה שעשה קריירה מצוינת בUCLA.

          שנה לפני הפיינל פור מול ממפיס גם שיחק שם ארון אפללו שהיה הכוכב של UCLA.
          בוא נגיד שהוא ממש לא הותיר איזה רושם יוצא דופן גם בעונת הסופרמור שלו במכללה.

          זה לא ממש דומה.

          ווסטברוק נבחר גבוה בדראפט על סמך הכישרון וההבנה שהאתלטיות הנדירה שלו היא משהו ששווה בחירה גבוהה בדראפט.
          לווין גם כן.

          אגב לווין, אם היה נשאר עוד עונה הוא היה הופך כמובן לסטרטר בעונה הבאה, הסטט' שלו הייתה נראית הרבה יותר יפה וברורה לעין. אבל ההתאמה של המשחק שלו לNBA גבוהה מדי כדי שיבזבז עוד שנה אצל אלפורד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט