חולון מנצחת את שטרסבורג ועולה ליתרון 0-1 בסדרת רבע הגמר – סיקור מהשטח/ שחר צ'קוטאי

ליגת האלופות של פיב"א, משחק ראשון של סדרת רבע הגמר בין הפועל חולון לשטרסבורג הצרפתית.

צילום: אלן שיבר

הכנתי את המשפחה שאני הולך לראות את המשחק. האישה הציבה תנאי שהילדים יקלחו קודם. הילדה חזרה מהגן ועוד לפני שהספיקה לדקלם "מה נשתנה" היא כבר הייתה במים, היורש הצטרף אליה כעבור חצי דקה. התארגנות, ארוחת ערב לילדים ויצאנו.
השמש מולי, עושה את צעדיה האחרונים היום ומזג אוויר נעים אמר לי שיהיה ערב מוצלח.

ההתרגשות מורגשת כבר בכביש ליד היכל הקרח, החנייה מלאה ואני חונה בקצה ומתחיל ללכת בקצב 8. אני מגיע באיחור קטן ולבינתים חולון פותחת פער 9-2.

מהלך המשחק:

רבע ראשון: הקהל הסגול ממלא את ההיכל ומרעיד את אמות הסיפין. לחץ על כל המגרש של הסגולים מקשה על הצרפתים שלא מצליחים לקלוע ובצד השני רגלנד מחלק מסירות לכל מאן דבעי, הוא מסיים את המחצית הראשונה עם 7 אס'. ג'ונסון דואג לסדר את ההגנה ואת ההתקפה של חולון ואז סמית עושה וויל ותוקע שתי שלשות בפרצוף של שטרסבורג, שמצליחה לצמצם לפני הבאזר. סיום רבע ראשון 25-19 חולון.


רבע שני: פניני נכנס ומעיר את הקהל עם הוכיחה ולייאפ. מיד לאחר מכן הוא תופר שלשה וסל של קייזר מוריד את הלבנים לפסק זמן. חטיפה של בורדיון שולחת את רגלנד ללייאפ חופשי.
קמרון טיילר מוריד את הפער, אך מגי עונה בפייד-אווי אללה ג'ורדן. טיילר לא אומר נואש וחוסם שלשה בהגנה וחותך את הפער לחד ספרתי בהתקפה. גודס מזעיק פסק זמן. הגנה טובה של ג'ונסון ושני רב' התקפה שלו מרימים את הקהל הסגול. הצרפתים מגיבים בריצת 9-0 מורידה את הלהבות וסוגרת את הרבע. 46-39 חולון

רבע שלישי: קייזר פותח עם הטבעה אך מיטשל תופר שלשה. רגלנד לייאפ קל אך מנגד מיטשל ומורין ממשיכים להוריד את הפער ל-4 בלבד, ג'ונסון 2 מהקו ואז מיטשל מרים את כריס וסוחט סל ועבירה. 54-51 לחולון. הקהל מנסה לדחוף את הקבוצה שלו מול המהפכה הצרפתית, והוא מצליח עם עידוד בלתי פוסק והרבה אהבה לשחקנים. מנקו נכנס וסוחט עבירה, הוא מדייק בראשון ומחטיא את השני אך ג'ונסון שואב את הכדור החוזר כמו דייסון לפני פסח ושולח למנקו שמדייק מחוץ לקשת. הצרפתים מאבדים כדור ומנקו מנצל את זה כדי להגיש שי לחג. קייזר ורגלנד מצטרפים לחגיגה ומשלימים ריצת 11-0. שלשה מחד ומגי על הבאזר מדייק וחותם את הרבע בתוצאה 66-54 חולוניה.

רבע רביעי: בורדיון יורה שלשה ומיד סוחט עבירת תוקף, פניני מנצל מהלך קבוצתי נהדר כדי להישאר לבד בפינה לשלוש. בורדיון ממשיך עם המומנטום, חוטף כדור והולך כל הדרך ל-20 הפרש. מכאן חולון המשיכה לניצחון משמח לקראת המשך הדרך. 93-75 בסיום.

בחולון: רגלנד (12 נק' 12 אס') ומנקו (12 נק') נבחרו לשחקנים המצטיינים. ג'ונסון קלע 18 וקטף 9, 6 מהם בהתקפה. קייזר קלע 15 וקטף 7. מגי 11, אדם סמית קלע 10 לפני שירד לחדר ההלבשה ולא חזר וגיא פניני 8.
בשטרסבורג: מיטשל 18 עם 7 רב', טיילר 16, הווארד 14, מורין 12.

מאמן היריבה אמר: חולון הגיעו מלאי אנרגיה וניצחו אותנו בצדק היום. הם שלטו כל המשחק והגיע להם. הם נלחמו על כל כדור, לחצו על כל המגרש, מסרו ועשו את הדברים נכון. אנחנו נצטרך לצפות בוידאו כדי ללמוד הלאה מה אפשר לעשות.
קרייר: חטפנו תבוסה, הקהל והשחקנים היו גדולים עלינו. נגיע למשחק הבא אחרי עבודה יסודית.

גיא גודס, מאמן הפועל חולון פתח בחדשות על אדם סמית, זוהי כנראה הפציעה שהשביתה אותו לאחרונה, בשריר התאומים. הוא הוסיף ואמר שאדם לא ישחק במוצ"ש מול מכבי תל אביב.
"אנחנו מתרכזים כעת במכבי תל אביב ונסתכל בחצי עין על יום שלישי" הוא הוסיף ואמר: "שיחקנו טוב, עשינו עבודה טובה, כעת עלינו לעשות את ההתאמות שלנו, אני בטוח שהם יעשו".
"כריס חזר מפציעה ונלחם כי הוא כזה. הוא לוחם, הוא קיבל מכה בצוואר והמשיך, כי זה האופי, זה חלק מה-DNA. הוא המנהיג שלנו, הוא עוגן ההגנתי שלנו והוא העוגן הקשיחותי. אני שמח שיש לנו אותו".

במוצאי שבת יפגשו הסגולים את מכבי תל אביב בשעה 20:00. ביום שלישי הם ישחקו בצרפת וינסו כבר אז לעלות לפיינל-פור בבילבאו. בהצלחה!

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. יייאיייי איזה כיף לך שחר
    אחלה מקום יצא לך, אני נהנתי מהיציע עם בן שבע הקטן + חבר + עוד חבר אוהד שהגיע לביקור מאיביזה(הוא שופט כדורסל שם, ליגה שלישית)
    איזה משחק מעולה, המאמן הצרפתי הגדיר את זה מצויין עם תיאור מדוייק של כל האלמנטים שעבדו.
    אין על הקהל של חולון
    ואפילו כמעט קיבלנו האלי-הופ עם הטבעה אחורית אבל זה נעצר בעברה
    💜🐅💜

  2. חולון אחלה קבוצה. צדים זרים טובים יחסית בזול בעונות האחרונות וזה משדרג אותם + ישראלים מנוסים כמו פניני ומנקו. בשנים האחרונות באמת גם בונים מסורת אירופאית יפה. תודה שחר על הסיקור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט