דיון הופס ליום חמישי: באיזה שני משחקים משלושה לברון יחליט לשחק, ולמה? / מנחם לס

לברון אמר שלשום את דברו באי הופעה למשיחק נגד פיניקס סאנס: הסיכון שהלייקרס תפסיד בלעדיו, ובכך – רשמית – לא תהיה בפלייאין (וכמובן בפלייאוף), פחות מעניין אותו מאשר המרוץ לקלעי העונה.

עם ה-45 נק' של אמביד אמש, המצב נכון לבוקר שה הוא:

1.ג'ואל אמביד – 30.4
2. לברון ג'יימס – 30.3
3. יאניס – 29.9

לאמביד ישנם באמתחתו 66 משחקים, ליאניס 65 משחקים, וללברון 56 משחקים. 58 משחקים הם המינימום שחובה לשחק כדי להיות ELIGIBLE לבחירה.

אמביד ויאניס לא חייבים לשחק יותר עד סיום העונה, ואם ישחקו או לא תהיה החלטה שהם יחליטו בוודאי בהתאם למצב קבוצתם בפלייאוף, ומצב הריצה לתואר 'מלך הסלים' של העונה. ללברון ההחלטה היא הרבה יותר פשוטה: הוא חייב לשחק שני משחקים כשהמשחק הביתי נגד הת'אנדר הוא NO BRAINER. אלה שלושת המשחקים שנותרו ללייקרס לשחק:

1)נגד הווריורס בווריורס הלילה
2) נגד הת'אנדר בבית מחר
3) נגד הדנבר נאגטס בדנבר, ב-10 לאפריל.

בהנחה שהוא ישחק מחר נגד התד'אנדר בבית, באיזה משחק לדעתך הוא יעדיף לשחק: נגד הווריורס בווריורס הלילה או נגד הנאגטס בנאגטס ב-10 לאפריל, ולמה?

(אגב, יש מצב שלברון ייאלץ לשחק גם נגד הווריורס, הת'אנדר, והנאגטס למקרה שהוא מפגר לעומת אמביד בלילה האחרון של המשחקים).

או…עוד אפשרות: לברון פצוע "ממש ולא ישחק באף אחד משלושת המשחקים הנותרים"?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
187 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ד"ר פופרס
07/04/2022 2:06:01

יופי של מיץ בבונים לס
אני משאיר את הבמה לאחרים הפעם
חחחח אישית אשמח אם ישחק בכולם ולא יזכה בכלום

Smiley
07/04/2022 2:08:10

למי אכפת? 🤷‍♂️

אור
אור
07/04/2022 2:14:14

מציע דיון חלופי – האם הייתם מפטרים את ווגל? נותנים לו עונה נוספת? כמה מהכישלון בעונה הזו רשום עליו?

Smiley
07/04/2022 2:16:55
הגב ל  אור

קח הצעה נוספת:
איזו פיניקס הטובה ביותר, בהתחשב במאזנים, הסגל, תוצאה, האזור המערבי, הליגה בכלל
62 של בארקלי
62 של נאש
63 ועדיין סופרים הנוכחית

גיא רוזן
07/04/2022 5:16:47
הגב ל  Smiley

שאלה יפה שמצדיקה התייחסות.
.
לגרסאות הסאנס הקודמות היה כוכב ענק אחד שבלט, וסגל משלים (אם כי חסר בתחומים מסויימים) טוב.
לקבוצה הנוכחית אין mvp,
אבל יש סגל עמוק, שלם, אם הרבה יותר יכולת להתמודד עם חיסורים ופציעות.
נוסיף את הפרש הסלים,
ואת העובדה שבשנה שעברה היינו בפיינלס (סגל צעיר שהספיק לרכוש ניסיון יקר),
והתגובה היא (טפו, טפו, טפו) שהשנה הקבוצה מוכנה לקחת את הצעד הנוסף ולהחזכר כקבוצה הגדולה ביותר של המועדון.

Smiley
07/04/2022 10:32:34
הגב ל  גיא רוזן

זה לדעתי בין הקבוצה הנוכחית לזו של בארקלי. ההיא של נאש לא הגיעה לגמר ולכן היא די יוצאת מהמירוץ, אם כי התחילה את טרנד ה-7 שניות ומטה.
בארקלי היה בשנה ההיא השחקן מספר 2 בליגה וזכה ב-MVP. הייתה שם חמישייה אדירה ו-KJ היה PG נפלא. בסופו של יום הם הפסידו לשושלת של הבולס עם העז.
הקבוצה הנוכחית סגל כמוק יותר ומאוזנת, אבל לא חושב שיש שחקן שמבדיל את עצמו כמו בארקלי בזמנו (אי אפשר לומר על בוקר שהוא שחקן טופ 3 או אפילו 5 ב-NBA כיום). בנוסף, הם הפסידו ליאניס והבאקס (שלא ממש שלט והבאקס לא ממש שלטו בליגה כמו הבולס וג'ורדן בזמנו).

Avri
Avri
07/04/2022 16:29:23
הגב ל  גיא רוזן

גיא ועידו, אתם שופטים לחומרה את פיניקס של נאש על העדר ההישגים. המערב בתקופתו היה מערב, לא הפדיחה שהולכת שם היום. בכלל נאש התמודד מול קבוצות הסטוריות כמו הלייקרס של שאקובי והספרס בשיאם. לקבוצה הנוכחית אין שום דבר אפילו קרוב לזה מול העיניים (עם כל הכבוד למלווקי).

עידו גילרי
07/04/2022 16:30:54
הגב ל  Avri

ממש לא זו הייתה קבוצה אדירה. הדגשתי את ההבדל המהותי.
אנחנו לא מדברים כאן על יופי או חן. just win baby

עידו גילרי
07/04/2022 16:32:10

ואתה עושה כאן קצת האדרה נוסטלגית (מה גם שעם שאקובי לא היינו צריכים להתמודד).

Avri
Avri
07/04/2022 18:34:32

האדרה נוסטלגית זה שמי השני. אבל גם בהנתן המשקפיים הנוסטלגיים שלי, אני עדיין חושב שהמערב של השנה הוא אחד הבזיוניים שיצאו לי לראות. זה רק לא שאין קבוצות חזקות, זה יותר מכך, אין אפילו קבוצות טובות במיוחד השנה. תראה את דנבר או הקליפרס בלי רוב הכוכבים שלהם משייטות בלי טיפת תחרות. יוטה ודאלאס הסופר אפרוריות בעונות בינוניות עמוק בפנים. חוץ מקצת גריזליז ודאבס (בחצי הילוך וצליעה), זה די בושה לתואר 'מערב' מה שהולך שם השנה.
דמיין את הקליפרס עם קוואי, דנבר עם מארי ופורטר, והלייקרס עם… הגרסא הנורמלית של לברון ודייויס – ככה אמור היה להראות המערב.

Yinon Yavor
07/04/2022 18:59:48

מסכים אברי.
כבר שנתיים (לפחות) שהמערב חלש בהשוואה להיסטוריה שלו

עמיחי קטן
07/04/2022 6:43:39
הגב ל  Smiley

אני לא אובייקטיבי, אבל פיניקס של נאש לוקחת אצלי בינתיים. טבעת תאלץ גם אותי להודות.

עידו גילרי
07/04/2022 7:38:06
הגב ל  Smiley

של העונה בקלות.
אני חושב ששאר האוהדי הסאנס יסכימו איתי. אף פעם לא הייתה לנו קבוצה שהיא חזקה בשני צידי המגרש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

קל. הסאנס הנוכחית

Yinon Yavor
07/04/2022 19:04:28
הגב ל  Smiley

אצלי הקבוצה של בארקלי הכי גדולה.
היו שם ארבע חמישיות אולסטאר בואך hof. לדעתי הם היו הקבוצה הכי טובה באותה עונה. נכנעו בגלל אופי של צעירות וחוסר נסיון בגמר, לקבוצה מנוסה שידעה לנגן על החוזקות שלה וגנבה את שני המשחקים הראשונים בחוץ. וגם אחד, מייקל ג'ורדן

ברוך רובין
07/04/2022 3:13:34
הגב ל  אור

ווגל זה עציץ, אין ללבנבן שום החלטה בפועל אחרי זה מזמן היה זורק את האפס ראס, ואומר לרודף הסטטיסטיקות השני לשחק גם בהגנה. רוב האדמה על ״מלך הסלים״ המלכה.

עמיחי קטן
07/04/2022 6:42:33
הגב ל  אור

אני הייתי משאיר את ווגל ומקיף את לברון בשחקני הגנה טובים

ברוך רובין
07/04/2022 7:00:28

איזה שחקן ירצה לשחק ליד שלקם שלא עושה הגנה יזרוק אותם מתחת לגלגלים ורק לוקח קרדיט על כמה שהוא גדול וחף מאשמה , כשדיוויס הגיע היה מנטליות שכל פושיזון משנה וכל הלייקרס נלחמה.

עמיחי קטן
07/04/2022 7:24:00

אני לא הייתי רוצה לשחק ליד לברון, אבל ההתרשמות שלי היא שיש לא מעט שחקנים שדווקא ישמחו

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:42:50

100+

etayle
etayle
07/04/2022 8:04:07

מי שישלמו מספיק

אופק
07/04/2022 15:05:51
הגב ל  אור

מפטר את ווגל, למרות שהוא לא אשם במצב הנוכחי בכלל!
קשה למאמן הגנתי לאמן קבוצה ללא מגינים,שחקנים צעירים או שחקנים שניתנים לאימון. אז למה לפטר אותו? כי מה עוד אפשר לעשות עם הלייקרס, אין להם יכולת לבצע טריידים, להשיג כישרון בדראפט או אפילו להחתים שחקנים בשוק החופשי.

Avri
Avri
07/04/2022 16:23:42
הגב ל  אור

ווגל יפוטר אבל לא בגל הוא אשם במשהו ממה שהלך העונה בלאלא-לנד. פשוט מישהו חייב לאבד את התפקיד שלו אחרי העונה הסופר בזיונית שעברה עליהם. לדעתי גם פלינקה על הכוונת.

ירון, החלום
ירון, החלום
07/04/2022 5:33:59

בס"ד
שלום מנחם.
אני מאמין שישחק ב 2 המשחקים הקרובים,
ובהתאם למצב אולי גם באחרון, בכל זאת נראה לי שאמביד יזכה.

thejanitor
thejanitor
07/04/2022 6:28:21

ייפ

trusttheprocess
trusttheprocess
07/04/2022 5:44:24

אני לא חושב שאמביד יקח
מחר ניק נרס יעשה עליו טריפל טים בחדר ההלבשה נונ סטופ

ברוך רובין
07/04/2022 7:01:53
הגב ל  trusttheprocess

הבנתי שגם על הארדן יש טריפל טים במועדון חשפנות

עמיחי קטן
07/04/2022 6:41:48

אין ללברון שום סיבה לשחק, ואני מאמין שהוא מודע לזה

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:42:33

מלך הסלים כמובן

עמיחי קטן
07/04/2022 7:47:10

אמביד נגד אינדיאנה ודטרויט אחרי טורונטו. אתה חושב שיש ללברון סיכוי נגד זה?

עידו גילרי
07/04/2022 7:51:42

זה מאד תלוי בהלך המחשבה של אמביד – יש לו פלייאוף על הראש.

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:52:06

כן כי ריברס עלול להושיב אותו (בצדק).
בכל מקרה לברון מבחינתו עושה את השיקולים שלו איך לנפח, על המספרים של אמביד אין לו שליטה.

Berch
07/04/2022 7:03:10

לא אופתע אם לברון ישחק עם אחרוני שחקני הספסל כדי שכולם ימסרו לו…
🤣

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:42:17
הגב ל  Berch

נו בריינר

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 8:08:51
הגב ל  Berch

זה ברור לגמרי.
אם הוא יחליט לשחק.
כי הוא יכול לא, ולקוות שהמספרים של אמביד ירדו.

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 8:30:56

הוא צריך עוד 2 משחקים

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 9:25:04

ברור! אבל עם כל הביקורת שיש עליו עכשיו הוא יכול להחליט פתאום שהוא יוצא מהמאבק הזה.
זו עוד אופציה שקיימת למרות שהסיכוי שואף לאפס….
אז אני אומר את כל האופיות מראש.
🙂

אור
אור
07/04/2022 9:27:56

היופי זה שלא משנה מה הוא יעשה אתם תמצאו את הדרך להגיד כמה הוא חרא ואיך צדקתם כל הזמן

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 10:07:49
הגב ל  אור

מה אתה חושב עליו?
מעניין

אור
אור
07/04/2022 11:24:51
הגב ל  אור

באיזה מובן

thejanitor
thejanitor
07/04/2022 12:44:45
הגב ל  אור

היופי גם שלא משנה מה יגידו עליו ״אתם תמצאו דרך״ להגן.
.
שוב, נכתב על ידי אדם שמעריך את לברון רבות

אור
אור
07/04/2022 12:46:56
הגב ל  אור

אני מזמן לא מגן עליו, רק מתנגד להמצאות האלה על כל דבר שהוא עושה ואומר כאילו הוא השטן עלי אדמות

חתוליו
07/04/2022 12:55:23
הגב ל  אור

הסיפור כבר נכתב מראש, נותר רק להדק אליו את המציאות בדיעבד

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 13:29:52
הגב ל  אור

גם את גורדן לא אהבתי (תמיד העדפתי את בארקלי וקלייד עליו) אבל לא שנאתי אותו אלא הערכתי. את לברון אני לא יכול אפילו להעריך כי כל הדברים הטובים שיש בו (יש כמה) לא יכולים להתקרב לדברים השליליים שקשורים בו. בין אם זה הפלופינג, הקלאץ' העובדה שהוא משאיר חורבות מאחוריו, מקבל יחס מיוחד מהשופטים וזה על קצה המזלג. לא מספיק שהוא השחקן הכי טוב בליגה ב 20 השנים האחרונות הוא גם משיג חלק מהגלורי על ידי רמאות? עם הגדולה צריכה לבוא גם אחריות. זו דעתי.

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 13:30:35
הגב ל  אור

אור
בכל המובנים.

אור
אור
07/04/2022 13:48:03
הגב ל  אור

"בכל המובנים" זה מורכב לי כרגע, אולי אח"כ, אבל הדגש הוא על "מורכב" ולא כמו שאתם עושים ממנו

אור
אור
07/04/2022 13:48:39
הגב ל  אור

מורכב מכדי שאגיב כמו שצריך כרגע

thejanitor
thejanitor
07/04/2022 16:51:03
הגב ל  אור

אור אני גם מתנגד ל-ללל ולהייטריות כלפיו ולהייטריות באופן כללי. אבל מה שלברון עושה בסוף העונה הזו זה ביזיון, וכשם שה-ללל מגנים כל פיפס קטן, המגיבים מהקבוצה הנגדית מגנים עליו כמו קדוש מעונה עם שבר מורכב בקרסול, למרות שיש לו נקע קל והוא בוחר סלקטיבית איזה משחקים לשחק ואיזה לא לטובת המורשת שלו, זה כל כך ברור שגם אני מאוהדיו הגדולים רואה את זה מול עיניי באופן בהיר כמו זריחת השמש בבוקר.

thetroll
thetroll
07/04/2022 7:20:50

נראה לי שישחק בשני המשחקים הקרובים כי חייב להגיע ל 58 ואם לא יהיה ראשון לפני המשחק האחרון אז ישחק גם בו. אם יהיה ראשון יש מצב שהוא "יתלבט".

thetroll
thetroll
07/04/2022 7:31:38
הגב ל  thetroll

מסבער פה על בסיס מה שכתבתי כאן – הכונה שלפני המשחק הקודם וה 44 נקודות של אמביד לברון הוביל את הטבלה אז הסיכון שלו היה סיכון מלמטה – כלומר שיעלה וישחק ולא יקלע את הממוצע ואז הממוצע ירד לו (בהנחה שיש לו ארבעה משחקים והוא צריך לשחק לפחות ב 2).אבל עכשיו אחרי שאמביד עבר למקום הראשון אני חושב שאין לו מה להפסיד ולכן הוא ישחק 2 או שלושה משחקים. הוא ינסה להתפוצץ ב 2 הראשונים ואם יגיע לממוצע טוב לא ישחק את המשחק האחרון מול דנבר. לכן אני חושב ששני המשחקים הקרובים הוא בטוח ישחק (למרות הנקע הפתוח באגן הים התיכון שלו – רזי בשבילך 🙂 ) והשלישי זה תלוי במצב.
מה שברור בכל מקרה זה שהדבר היחיד שמעניין אותו זה מלך הסלים וזה כנראה כבר מזמן (מאז שהתחילו ההתפוצציות שלו לפני איזה חודש שגיא השתפך פה עליהן (השחקן הראשון שבגיל 37 וכ וכ וכ… להבין מה עובר לו בראש ומה מניע אותו זה הכי קליר פאת שיש – מה שמעניין אותו -בגדול – וגם בקטן- זה רק הוא והוא והוא).
תודה מנחם

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:41:31
הגב ל  thetroll

מה שמעניין אותו זה רק מלך הסלים (ולעבור את קארים – שזה סיים-סיים להתרכז רק בסקורינג) כבר לפחות שנה.
כשהבין עונה שעברה שהסיפור בלייקרס נגמר ואליפויות לא יהיו שם יותר.

thetroll
thetroll
07/04/2022 7:43:32

+23

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 8:12:41
הגב ל  thetroll

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שי נקע באגן הים התיכון של לברון גיימס לטרול זה -23
+++

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

אתה צודק טרולי ישחק בכולם. גולדן סטייט זה קליר פאת לפחות ל40 נק מלכותיות OKC זה 70 נק ומחליפי דנבר זה גם 50-60 נק.

לאמביד יש את הזסבלה נרס שיביא עליו קוואדרופל טים שרק לא יקלע ואחכ אינדי ודטרויט לניפוח סטט

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 13:31:41

הבנתי שפון-פליט לא משחק, נרס אמור לתת לו מנוחה עד הפלייאוף?

רן הנרגן
07/04/2022 7:32:15

לברון הצהיר שהשחקן שהוא הכיר רוצה לשחק איתו הוא קרי. על הניר וויגינס וויסמן שווים את השכר של לברון בעונה הבאה. מי חושב שזה יקרה (לא מי חושב שזו עסקה כדאית)? האם ג"ס ילכו על זה? מבחינת לברון זו תהיה הפעם הראשונה שלו בקרירה שהוא יגיע למקום מגובש עם מאמן ושחקנים שלא יתכופפו מולו. אפילו במיאמי זה לא היה המצב בקרב השחקנים.

עידו גילרי
07/04/2022 7:34:20
הגב ל  רן הנרגן

not in a million years

Smiley
07/04/2022 7:35:13
הגב ל  רן הנרגן

איך בדיוק השחקנים של מיאמי התכופפו מולו אי שם בסאות' ביץ'?

רן הנרגן
07/04/2022 17:36:15
הגב ל  Smiley

התלבטתי אם לתחום את הזמן במיאמי . כבר שם הוא היה דומיננטי אם כי לא כמו בהמשך וספולסטרה ודאי שלא התכופף (ריילי דאג שזה לא יקרה). אז בו נסכם שמאז מיאמי.

Smiley
07/04/2022 21:32:17
הגב ל  רן הנרגן

זאת הפעם היחידה אולי שלברון הגיע למועדון מסודר עם הנהלה חזקה (לא סתם… אלא ריילי).
יש סיפור שתמיד הפמליה שלו הייתה טסה במטוס של הקבוצה וריילי הפסיק את זה.
הוא גם רצה לפטר את ספולסטרה וריילי לא נתן לזה לקרות.
לברון היה אז השחקן הטוב בעולם בכושר עילאי, אבל ריילי הוא הסנדק של הביזנס

thetroll
thetroll
07/04/2022 7:37:02
הגב ל  רן הנרגן

לא יקרה. למה גולדן סטייט צריכה להכניס את הדבר הזה עם כל הקומבינות והשטיקים למועדון שהדבר הכי יפה שיש בו חוץ מכדורסל זה אחוות האדם ?

ד"ר פופרס
07/04/2022 7:37:28
הגב ל  רן הנרגן

חחחח נרגן
תאמין לי אתה לא מעוניין ב-ללל נושף בעורפכם

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:39:16
הגב ל  רן הנרגן

😂

עמיחי קטן
07/04/2022 7:44:56
הגב ל  רן הנרגן

קודם כל, ברור שזה לא כדאי לאף אחד מהצדדים. לשאלתך – אני לא רואה מצב שגולדן סטייט עושים את זה.
בהמשך לכך – קשה לי לראות קבוצה שלוקחת את לברון כרגע, לפחות לא מבחינה מקצועית.

Guy d
Guy d
07/04/2022 8:37:31

אם ירד בשכר ל10-20 מיליון?

עמיחי קטן
07/04/2022 8:39:17
הגב ל  Guy d

אבל אז זה לא טרייד, ואין ללייקרס סיבה לשחרר אותו בחינם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

70 אחוז מהליגה תקח אותו ואת ברוני כעת

אבג
אבג
07/04/2022 11:46:35

אתה לא מאמין שגולדן סטייט יעדיפו את לברון על ויגינס? אתה חייב להסביר קצת יותר.
ברור שמהצד של הלייקרס מה יעשו עם ויגינס. ישארו עם לברון ככה וככה.
אולי אם ילכו לבנייה מחדש, אבל גם אז ויגינס זו אופציה גרועה

עידו גילרי
07/04/2022 11:48:44
הגב ל  אבג

ה-ג-נ-ה

Avner
Avner
07/04/2022 21:40:56

1000+

עמיחי קטן
07/04/2022 11:52:16
הגב ל  אבג

1. זה נזק תדמיתי עצום לשני הצדדים.
2. גולדן סטייט זו קבוצה שמשחקת בסגנון שלא מתאים ללברון, ואף אחד מהצדדים לא ירצה להתאים את עצמו.
3. בשביל מה שגולדן סטייט צריכה, וויגינס שחקן טוב יותר מלברון.

אבג
אבג
07/04/2022 12:29:47

לגבי הנקודה הראשונה אני מסכים.
אבל לברון עדיין שחקן משמעותית יותר טוב מוויגינס. נראה לי שקצת הגזמת בהערכה שלו.
מבחינת סגנון משחק, קל למצוא סגנון שיתאים לסטף ולברון. זה כמעט נו בריינר, וכמעט כל שיטה תתאים.
אם גולדן הנוכחית היו קונטנדרים אז אולי היה שיקול לא לפרק, אבל במקרה הנוכחי אין סיכוי שאם היה על הפרק גולדן היו מסרבים.
כמובן שהלייקרס לא יסכימו בחיים

עמיחי קטן
07/04/2022 13:00:03
הגב ל  אבג

אני לא מסכים לגבי זה. לברון טוב יותר כשהוא מופיע על הפרקט ובריא, אבל זה קורה הרבה פחות וזה לא במקרה שהוא נעדר משליש עונה או יותר ב-3 מ-4 העונות האחרונות שלו.

אבג
אבג
07/04/2022 14:07:29
הגב ל  אבג

לקבוצה כמו גולדן הרבה יותר חשוב הפלייאוף בהנחה שינהל עומסים כמו שצריך יוכל לתרום הרבה יותר.

רן הנרגן
07/04/2022 17:40:48
הגב ל  אבג

נוטה למסכים עם רוב הדברים שכתבת ב 1, 2 אבל אני לא בטוח שהליקרס לא יסכימו. א) אם לברון ירצה הוא יכריח אותם ב) מה הם יכולים לקבל תממורתו ממישהוא אחר אם הוא מצהיר שהוא רוצה ג"ס?

Jonathan
07/04/2022 14:46:30

אני לא חושב שויגינס יישאר בשנה הבאה בכל מקרה. לצערי.
ג"ס כבר הרבה מעבר לתקרת השכר, צריכה לתת חוזה חדש לפול וגם צריכה להביא גבוהים ואולי פוינט גארד מחליף רציני (פול הוא באמת יותר שוטינג גארד). אי אפשר לתחזק את בעלי השכר הגבוה בהרכב הנוכחי לעוד הרבה זמן…

רן הנרגן
07/04/2022 17:44:00
הגב ל  Jonathan

יש בעסקה הזו 2 נקודות חולשה, אחת זה שהיא טובה לעונה אחת ולא תורמת לעתיד ובזה מנוגדת לקו של ליקוב והשניה שהיא לא מאפשרת הפחתה תקציהית. זו דרך אגב עוברת דרך החלפה של וויגינס או קלי (מאד לא סביר). החוזה החדש של פול, יקר כמה שיהיה יתחיל רק בשעוד שנה. עד אז הוא מקבל שכר נמוך של 4 מיליון.

Jonathan
07/04/2022 18:57:50
הגב ל  Jonathan

כן. אבל צריך לשריין אותו. ויש לדעתי גם את לוני ולהבין מה עושים עם וייזמן שכבר הלכו שתי עונות.
להביא את לברון על ויגינס יהיה הזוי. אבל אני פשוט לא בטוח שאפשר יהיה לשמור על ויגינס. אם זה לא היה תלוי בתנאי התשלום – אז אני לגמרי בעד להשאיר אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חחחח בטח שהוא רוצה לשחק עם סטף וקליי איזה קליר פאת יהיה לו וכל מסירה אסיסט חחחחחחחחח והוא יקח את כל הקרדיט. האמת הלוחמים תפורים עליו וגם קר חולה לו על התחת ושפוט היטב. הבעיה מי ישמור שם חחח

Avri
Avri
07/04/2022 16:34:11
הגב ל  רן הנרגן

חבורת הזויים אתם. בשביל וויגינס ווייסמן הם לוקחים את לברון בלי למצמץ. לברון שחקן מאוד קבוצתי ויתאים שם בול, ואין איך לשמור על הדאבס איתו ביחד. אני מאוד לא מחבב את לברון אבל מה אנשים עשו ממנו כאן אללה יסתור.

yaniv
07/04/2022 16:55:32
הגב ל  Avri

אין שום סיכוי בעולם שלברון מתאים לשם,וגם קבוצתי זה לא מדוייק.מסירת אסיסטים זה לא אומר בהכרח שאתה קבוצתי.קבוצתי בטח בגולדן זה לעשות תנועה ללא כדור,זה לא לכדרר 20 שניות ואז לעשות מהלך.
בלי שום קשר למה שאדם חושב על לברון ביו אם לחיוב או בין אם לשלילה להביא את לברון אלייך זה אומר שאתה מתחייב לשיטת משחק ייחודית שבה לברון הוא המרכז.איך אתה רואה את זה קורה בגולדן?

Avri
Avri
07/04/2022 18:39:50
הגב ל  yaniv

לברון לא שחקן קבוצתי? זה חדש. אני גם ממש לא חושב שהוא יצטרך לעשות התאמות, והוא לא צריך את הכדור אצלו כמו שאתה מתאר (בצדק – אבל רק על בסיס העונה ההזוייה שעוברת עליכם). להזכיר הוא שיחק די הרבה עם שחקנים כמו קיירי וווייד שהחזיקו בכדור די הרבה. דווקא בדאבס זה ילך טוב כי קארי וקליי שניהם אוהבים לזוז בלי כדור. תחשוב על דריימונד משודרג (ז'א דריימונד עם התקפה), ככה זה יראה.

רן הנרגן
07/04/2022 17:50:42
הגב ל  Avri

אני עם אברי. אם לברון בא לשחק עם קרי ותחת סטיב ברור לו שהוא מתאים עצמו לקבוצה ולא להפך. הוא גם ישחק 25 – 30 דקות ולא 38 בכמו בליקרס וינוח במשחקים גב לגב. הוא גם ישמור.

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 17:53:56
הגב ל  רן הנרגן

אלוהים ישמור

ד"ר פופרס
07/04/2022 18:24:15

חחחחחח 19 שנה של התנהלות,ועדיין הנרגן מאמין בזבל עופות הזה.
מה אתה חושב,שהבבון ילך בתלם של טובת הקבוצה חחחחחחחחחח
בדיוק מה שעשה העונה כמובן

ד"ר פופרס
07/04/2022 18:27:51
הגב ל  ד"ר פופרס

נרגן,אם אתם מביאים את הבבון למפרץ,
אני מצהיר שה-ללל ישבו לך על הוריד כל העונה עם מלח ששורף.
אתה משיגנע לרצות אותו

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 18:30:33
הגב ל  ד"ר פופרס

נאיביות בדבקות דתית ממש
למזלנו קר את קרי והחבר'ה במפרץ קצת יותר מפוקסים

עמיחי קטן
07/04/2022 18:12:01
הגב ל  רן הנרגן

לברון לא רוצה ולא יכול להתאים את עצמו לאחרים והדבר העיקרי שמעניין אותו זה הישגים אישיים. כשהוא היה בשיאו, או קרוב לזה, הוא היה שווה את החסרונות שלו לכל קבוצה. היום זה משתלם לקבוצות מאוד ספציפיות (סקרמנטו למשל – לפלייאוף הוא יכול להביא אותם).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  רן הנרגן

חחחחחחחחל לברון מתאים את עצמו לקבוצה חחחחחחחחחחחח גדול אתה נרגן

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 20:59:02

ישר ללוח הבא

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:36:24

בבקשה, לשבת ולראות:
https://youtu.be/bM72gUTkceI?t=20

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:38:24

תקשיבו לדבריו של ריק ביוצ'ר לאורך כל הדיון.
מסכם את זה חד וחלק.

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 8:17:31

+מליארד
שקץ, שיקוץ, שיקוצינו, שוקצמוטו, שקצתי, שקצת, שקט שם בבקשה.
שוקו-מוקה, צקוציטו, שיקצטו, פיקצ'ו, שקוצרו, שקימקוץ.
שמקוצי, שקצהמוצי, קישוץ, קישוא בעעעעעעע…..

ד"ר פופרס
07/04/2022 8:18:54

ריק ביוצ'ר מעניין
האמת כבר לא מסוגל לשמוע את השם שלו ומאיזה צד הוא הפליץ בבוקר
שילך להתנקנק עם עצמו.
רגע האמת של הטינופת אצלי, היתה בעונת האליפות של דאלאס עם מופע השיעולים המבחיל והדחקות שלו ושל חברו לבננות, כשנוביצקי שיחק חולה.

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 8:31:57
הגב ל  ד"ר פופרס

זה היה דוחה גם בסולם שיקוץ

ד"ר פופרס
07/04/2022 8:43:22

האמת תודה שי על הורדת החומר מיוטיוב,אין סיכוי שאני אחפור על כל זה.
אתה מחדש לי כל פעם.

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 9:26:12
הגב ל  ד"ר פופרס

אני מתחיל לחשוב שה GOAT של LLL זה בעצם שי ולא אתה.
🙂

ד"ר פופרס
07/04/2022 10:17:03
הגב ל  ד"ר פופרס

ברור ששי GOAT
תמיד היה אני העין👀👀👀

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 14:15:33
הגב ל  ד"ר פופרס

הוא העז, אני העיזה השחורה

thetroll
thetroll
07/04/2022 7:42:40

ואאי וואי וואי… עכשיו זה לא איזו תגובה "מתלהמת" בהופס… וואי וואי וואי.
מדויק. הוא כבר מזמן לא עושה הכל כדי לנצח משחקים. רק דבר אחד מעניין אותו. אכן ספורטאי למופת. אות ודוגמא.

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:46:05
הגב ל  thetroll

ריק ביוצ'ר חד וחלק ולעניין. באמת יוצא דופן בנוף.

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 8:18:39

לא לאורך זמן?
השקץ יגיע גם אליו?

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 8:32:30

לא. הוא רק תופס ביטחון להגיד את האמת כשהשקץ בישורת האחרונה של הקריירה.

לירון
לירון
07/04/2022 11:52:17

לא ראיתי את כל הדיון, אבל נקודה אחת שבדקתי בעצמי אתמול שמחזקת את העובדה שהוא מעוניין במלכות הסלים יותר מכל דבר אחר – השנה מספר האסיסטים שלו למשחק הנמוך ביותר בעשור האחרון וירד ב 2.6 אסיסטים למשחק ביחס לשנה הקודמת. כלומר, פאק למסור לאחרים, אני צריך לקלוע כמה שיותר

thetroll
thetroll
07/04/2022 19:09:10
הגב ל  לירון

נקודה יפה מאוד. שאפו

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:45:26

חשבתי שהגנו כאן על "הפציעה" ואמרו שהוא לא משחק כדי לשמור על הגוף ולא לגמור כמו קובי ולכן לא עוזר לקבוצתו במאבק האחרון לפליי-אין, מה יגידו אותם אנשים כשיעלה במלוא הדרו עם "הנקע" למשחקים חסרי משמעות ל-40 דק' כל משחק?
כשיכול פשוט לנוח ולצאת לפגרה ולתת ל"נקע" "להחלים".

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 7:49:13

הדבר הכי טוב שיכול לקרות זה אם ההצעה של אבנר תתקבל, והלייקרס יעשו שריר מולו ויושיבו אותו בכוח במשחקים האחרונים כדי "לא לסכן את בריאותו".
זה לצאת למלחמה גלויה ולשרוף את כל הגשרים.
האמת? כדאי להם.
הם חייבים להטרידו בקיץ, וגם את דייוויס.
את ראס איש לא ייקח אז שיוביל אותם לבחירה גבוהה עונה הבאה.

עמיחי קטן
07/04/2022 7:53:36

הפליקנס יכולים להחליף בחירות עם הלייקרס בעונה הבאה, ככה שזה לא יעזור ללייקרס להיות גרועים.

עידו גילרי
07/04/2022 7:54:56

הטרייד על דיוויס מתחיל להיראות ממש מוצלח…

yaniv
07/04/2022 9:53:56

גם היום אני עדיין חושב שהטרייד היה מוצלח ללייקרס ולמרות שאפילו אני מתחיל להתייאש מרגלי הזכוכית של דיוויס,גם ללא אליפות אני עדיין חושב שזה טרייד מוצלח ללייקרס

עידו גילרי
07/04/2022 10:35:19
הגב ל  yaniv

מוצלח – רק בגלל האליפות.

yaniv
07/04/2022 12:17:50

לא רק. אני עדיין מאמין בדיוויס ומקווה שייגמר פסטיבל לברון והשיא של קארים יצליחו לבנות קבוצה מספיק טובה סביבו0בהנחה שהוא לא יתפרק עד אז) גם בוא זה לא שנתנו יותר מדי סך הכל בסופו של דבר מכל מה שמסרנו אז זה אינגרם ובול ששניהם שחקנים נחמדים+ אבל אף אחד מהם לא דיוויס (גם לא ביחד) מה שכן הבחירות כנראה היו מוגמות למרות ששוב נסתדר גם בלי הבחירות

עידו גילרי
07/04/2022 12:22:14

יש לך שתי בעיות עיקריות
1. הוא מתפרק.
2. הלייקרס רוקנו את עצמם מנכסים.

אור
אור
07/04/2022 12:29:52

הלייקרס כמעט תמיד יכולים להביא כוכבים בפרי איינג'סי במקום לפתח רוקיז וכאלה

עידו גילרי
07/04/2022 12:33:20

בשביל זה צריך לפייד קודם את משכורות העתק של לברון וווסטברוק.

אור
אור
07/04/2022 12:50:39

נכון, אני מדבר בכללי בטווח הארוך. כל פעם יש cycle של כמה שנים ולא כל קיץ אפשר להביא מי שרוצים (אם יש כזה)

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 14:18:46
הגב ל  yaniv

זה לא רק רגלי הזכוכית, זה האופי
הוא לא מתאמץ
הוא פלגמט
הוא לא מנסה להשתפר
הוא לא מוכן לעשות מה שצריך לטובת הקבוצה (למשל, לשחק סנטר) ומעדיף את נוחותו

עידו גילרי
07/04/2022 14:21:42

שיחק רוב השנה (כששיחק…) כסנטר.
ופלגמט הוא לא.

yaniv
07/04/2022 16:09:52

פה אני לא מסכים איתך.שום דבר שהוא עשה לא מראה את מה שאמרת.הוא כן מתאמץ,הוא כן מנסה וכמו שעידו כתב הוא שיחקרוב העונה(שזה אצלו בעתם 20 משחקים בערך…)כסנטר.
מה שכן משהו אצלו אכן נראה כבוי בתחילת השנה אבל זה בטח לא בגלל הסיבות שמנעת.
כל הבעיה איתו זה שהוא מתפרק,נקווה שהפגרה הארוכה תעשה לו טוב

עידו גילרי
07/04/2022 16:24:03

one tiny problem…

yaniv
07/04/2022 16:51:12

חחחחח
כן בעיה קטנטונת שאפשר לפתור בדקה…

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 18:02:08

נסכים לא להסכים, אני עומד ב-100% מאחורי דברי

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 20:31:16

בבקשה
https://youtu.be/KbZjT6G6xEc?t=987
זה ברור לחלוטין מלראות אותו משחק, או אפילו את שפת הגוף שלו כשלא משחק, מתראיין או על הספסל. ומהבולשיט שהוא מקשקש.
נפילה ענקית דייוויס

Avri
Avri
07/04/2022 18:41:34
הגב ל  yaniv

ברור שזה טרייד מוצלח. יצא לכם אליפות מזה, כאן זה מתחיל וכאן זה נגמר.

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 18:45:34
הגב ל  yaniv

הטרייד כמובן קבר את הלייקרס עמוק בחרא לשנים רבות, אחרי כמה שנים של צבירת נכסים וצעירים ועלייה איטית.
עד שהצלחתם להתאושש מהחוזים הנוראיים של באס ג'וניור ולחזור לדרך המלך, נקברתם עמוק יותר בחסות השיקוץ.
הפרחים למג'יק.
ולא, אליפות בועה עם שופטים מכורים לא מצדיקה את זה.

Avri
Avri
07/04/2022 21:49:31

על מה אתה מדבר, מה כבר היה להם ביד? אינגרם, ראסל ולונזו? אלו הניצנים שעל בסיסם הם היו בונים אולי גרסא פחות טובה של ניו אורלינס. אליפות לא היו רואים שם גם עם טלסקופ בלי הטרייד הזה

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 14:16:35

חחחח איזה חרבנה

ד"ר פופרס
07/04/2022 8:20:55

חחחח
קרמה איז א ביץ'

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/04/2022 8:16:09

הכל אצל לברון זה 'ההחלטה'. הכל צריך להיות במתח עד לרגע האחרון, גם מלכות הסלים. איזה דרמה קינג האיש

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 8:22:49

אני זוכר גם את המשחק השני העונה מול בוסטון, לא היה ברור אם הוא ישחק או לא כי חזר מפציעה.
נדמה לי שהייתי היחידי שהימר שהוא יופיע במלוא הדרו…..
יש לא מעט פתגמים שמתארים את המצב כמו אין עשן בלי אש או כשאומרים על מישהי שהיא…. וכו וכו.
האיש הוא פצצת אטום מקופלת.

ד"ר פופרס
07/04/2022 8:31:40

ייפ רזי אתה הימרת שהבבון יופיע

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 14:21:14

גם הכל מחושב להשגת רווח אישי מקסימלי

אופיר נ.
אופיר נ.
07/04/2022 8:52:56

ווגל צריך לייבש אותו עד סוף העונה.
ולרשום כמו שפופ רשם בזמנו על דאנקן:
DNP OLD

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 14:24:03
הגב ל  אופיר נ.

ווגל לא יכול לקחת החלטה כזו
ג'יני כן

ד"ר פופרס
07/04/2022 18:09:40

אין לה בייציות לקחת החלטה ברמה הזאת

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 18:23:08
הגב ל  ד"ר פופרס

אתה רואה את הסידרה ווינינג טיים?

yaniv
07/04/2022 18:41:32

אפרופו וויניגרט טיים. אתה יודע איך יקראו לעונה הבאה. לו ינג טיים ויכבו בה לברון ארס וכל הלייקרס הנוכחים

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 18:46:19
הגב ל  yaniv

1+

ד"ר פופרס
07/04/2022 18:50:36

הבנתי ממכם שהיא מעניינת,לא אהבתי את הלייקרס בזמנו,אז לא,אולי כשישעמם לי אראה

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 19:13:28
הגב ל  ד"ר פופרס

עזוב, יש פצצות ועירום

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 19:13:38
הגב ל  ד"ר פופרס

יש גם צחוקים

ד"ר פופרס
07/04/2022 10:11:33

מי הגנוב שקבע שהבבון חכם?
הדפקט הזה טיפש כמו נעל,
להביא בכוח את ווסטברוק,ללחוץ על כולם מההנהלה בעלים עד לאחרון השחקנים,
ועכשיו או שהוא פצוע באמת(מצידי סבבה)ושם את טובתו כבר חודשים לפני הקבוצה והבעלים.
או שהוא מזייף פציעה בשביל שיא חסר ערך ובדרך הוא שם את עצמו על המדורה(גם סבבה)
בקיצקיץ טיפש ב 100% ודפק את עצמו בוודאות,
ההוצעה להורג התחילה הלילה,
כמות הרעל מניפולציות יחס ורוע שהולכים לצאת עליו,לא תישכח לעולם
המדיה זאת חרב פפיות…..הוא ניצל אותם שנים(איגוד) ITS TIME 2 PAY BITCH

דה שוט
07/04/2022 13:26:26
הגב ל  ד"ר פופרס

עזוב אותך מכל השטויות – איך אתה מתכנן את החגיגות בכפר? אילו אומנים יופיעו? יהיו גם נקניקיות vegan friendly ?

ד"ר פופרס
07/04/2022 17:38:08
הגב ל  דה שוט

קודם כל כמו בקואליציה אני עולה ללשכה של שי עם מלא דרישות .
נו פאקינג ווי וויגן התחרפנת? בשר חזק הרבה נקניקוס גרמני חזק וחריף
סטקים,סלט בשר ולחם טורקי מעולה
10 סיבובי הילולה סביב פסל הMVP קלינגון האחד והיחיד ,כל סיבוב נותנים נשיקה עם הלשון לבוהן השמאלית,עם הפלולה.

יהלי אולמר
07/04/2022 10:27:54

אז שוב לברון מגיע לקיץ של מונדיאל במצב בטטה
אותו הדבר כבר 12 שנה…

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 17:59:54

אבחנה מעניינת!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/04/2022 11:09:16

הלייקרס לא ישחרו בווריירס כי ווריירס אינו שם המקום שבו משחקת הקבוצה!!!

thejanitor
thejanitor
07/04/2022 12:42:13

אם לברון משחק 2/3 משחקים עד הסוף, שבר ניצחו את טנש רישמית

גיא רוזן
07/04/2022 12:56:29
הגב ל  thejanitor

אם לברון לא משחק הלילה?
אתה חושב שמי מחוגגי פסטיבל הלמדים יבוא ויכתוב "אופס טעיתי?"
או שימצאו תירוץ אחר שמסביר מדוע זה שלברון לא משחק זה ממניעים אנוכיים וכ"ו?
.
(העובדה שלברון לא שיחק מול הסאנס לבדה מפריכה את הטענות הנרטיביות שדף המסרים מכתיב אודות הפציעה)

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 13:34:35
הגב ל  גיא רוזן

אני העליתי כבר את האפשרות הזו ואמרתי שיכול להיות שהלחץ יעשה עכשיו את שלו ולברון יחליט בשיתוף עם הלייקרס שתמה העונה מבחינתו. הסיכוי קלוש אבל קיים.

אור
אור
07/04/2022 13:51:27

"יכול להיות שהלחץ יעשה עכשיו את שלו" – חחחחחחחחח אתה רואה? בחיים לא תגיד "טעיתי" אלא "אני צדקתי קודם אבל הלחץ יעשה את שלו אז התוכנית של לברון תמיד הייתה כמו שטענתי רק שבגלל הלחץ הוא זה שבכלל שינה את דעתו ". סיכמת יפה את דף המסרים

ירושלמי
ירושלמי
07/04/2022 13:57:42
הגב ל  אור

כשיוצאים מנקודת הנחה שלברון הוא שיקוץ וכו' אז ברור שכל מה שיעשה יתפרש בצורה שיקוצית

ירושלמי
ירושלמי
07/04/2022 13:58:17
הגב ל  ירושלמי

לא שייך פה עניין של טעות,זאת הסקה ישירה מההנחה

ירושלמי
ירושלמי
07/04/2022 13:59:38
הגב ל  ירושלמי

יותר נכון-התאמה של המציאות עפ ההנחה

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 14:17:11
הגב ל  אור

מה הקשר? אמרתי שקיימת אופציה, לא התייחסתי אם חיובי או שלילי צדקתי או טעיתי.
כולה העליתי תרחישים אפשריים נוספים. אין שום דבר רע בזה. זה קיים אבל הסיכוי קלוש.
אם יעשה את זה דווקא עשוי לשפר את יחסי הציבור הגרועים שלו, מה שעולה בימים האחרונים בכל התקשורת העולמית.
התכנית המקורית? לזכות בכל התארים האפשריים קודם באליפות, לא הסתייע אז הרמתי ידיים, מלון? השגתי, מלך הסלים? אולי, צריך לנפח כי לא נשאר ללייקרס על מה להילחם (גם לו חלק רציני מאד בזה בינינו) רק על הלג'נד שלי….

אור
אור
07/04/2022 14:35:31

התייחסתי פה רק למלך הסלים ותכנון המשחקים שהוא יעלה בהם. אם הוא יושבת זה לא מלחץ ציבורי אלא מזה שהעונה של הלייקרס נגמרה ויחליטו שאין טעם שישחק (במיוחד עם נקע) ואם הוא ישחק ויזרוק יותר מהרגיל אני אגיד שטעיתי.

אור
אור
07/04/2022 14:37:13

בקיצור אני חושב שבסיום העונה יהיה די ברור האם הוא עלה למשחקים מסוימים רק בשביל להגיע ל-58 ולהיות מלך הסלים או לא.

Avner
Avner
07/04/2022 23:32:44
הגב ל  אור

1) גם אוהדיו במדיה אומרים שזה די לא לעניין שימשיך לשחק עכשיו, ככה שלא בטוח שזה יחזק את הלגסי יותר מיהרוס.
2) אם הוא חושב שיש סיכוי סביר שיפסיד את 'התואר' עדיף כבר להסתפק בחוסר השתתפות על 'רקע אידאולוגי' ותמיד יוכלו לטעון ש'יכל לזכות בגיל 37 אם זה לא היה מתחת לכבודו'.

בתכלס כולנו ראינו איך הוא נשאר לשחק במשחקים גמורים רק בשביל עוד כמה נקודות.

אור
אור
07/04/2022 13:53:57

וזה בכלל לא משנה אם אתה צודק או לא. אני לפחות מודה בטעויות שלי במידת הצורך כשהדברים מתבררים אחרת ממה שחשבתי כי לא הכל אני יודע בביטחון כזה

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 14:17:50
הגב ל  אור

תקרא מה כתבתי מעל לתגובתך

thejanitor
thejanitor
07/04/2022 16:55:11
הגב ל  גיא רוזן

גיא, אני לא קיבלתי שום דף מסרים. האמת שלהתשמש במושג הזה לגבי לברון זה קצת דמגוגיה, כי דף מסרים זה כלי מושחת שהורס את המדינה שלנו. אני אוהד ומעריך את לברון מאז ומעולם. אבל השנה מה שהוא עושה בלתי ניתן להתכחשות. ואם כבר מישהו מפיץ כאן דף מסרים זה אתה, את דף המסרים של פציעת הקרסול של לברון.

גיא רוזן
07/04/2022 17:05:20
הגב ל  thejanitor

שרת,
התגובה שלי כלל לא התייחסה למה שאתה כתבת על לברון,
אלא לכל שאר "הדיון" שמתנהל.
.
את הפציעה בקרסול ניתן היה לראות בזמן אמת מול הפליקנס.
מאז, זה לא אני שמפרש את העובדה שהוא לא משחק בגלל פציעה כמשהו אחר.

דוקטור רזי הופמן
07/04/2022 18:31:55
הגב ל  גיא רוזן

אבל אין שום וויכוח שהוא נפצע באותו המשחק, זה ברור.

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 18:33:54

יש וויכוח
הוא לא באמת נפצע. רק סיבב קצת את הקרסול. לא ברמה של פגיעה אמיתית.
כתבתי כבר את הסיבות פעמיים בעבר

גיא רוזן
07/04/2022 17:20:22
הגב ל  thejanitor

מעבר לכך,
קראת את מה שכתבתי על לברון בחודשים האחרונים?
אני הראשון שכתב שתואר מלך הסלים הוא (לדעתי) בעדיפות גבוהה.
אני כותב פעם אחר פעם שזו שטות להפיל את האחריות על ווסטברוק ושלברון נמצא בראש הרשימה של האחראיים לכישלון.
דף מסרים …

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 18:01:17
הגב ל  גיא רוזן

נרטיב
דף מסרים
========
זה הפאפי קיקי של טנ"ש

גיא רוזן
07/04/2022 18:08:41

נייר טואלט…

ד"ר פופרס
07/04/2022 18:13:11

חחחחח

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 18:20:31

חחח טוב גיא
"נייר טואלט" זה השילוב של השניים, פרי האהבה מהסטוץ
(ומשהו שהשתמשנו בו רבות בלילה ההוא)

גיא רוזן
07/04/2022 18:23:34

לברון מעניין את (השלם את החסר. ברוח השיחה "תחת" משתלב היטב).
אני מחכה להודעה שאתה חוזר בך בכל הנוגע לחוזה מקס…

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 18:32:29

לברון מעניין את כולם.
אבל מת להיפטר ממנו כבר ולהתעסק נטו בכדורסל.
לא חוזר בי לגבי חוזה מקס, לא ראיתי בעיניי משהו שיגרום לי לחזור בי.
שחקן משלים

גיא רוזן
07/04/2022 19:25:10

עכשיו אני מבין למה נעלמה מודעת הדרושים של ארגון ה-ללל –
.
היושב ראש מכהן בכפל תפקידים. הוא גם רופא אליל…

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 19:35:15

הלו מה זה הזלזול הזה.
תואר שני בוודו מעשי במכללת נהללל

דה שוט
07/04/2022 13:23:32

לברון לא ישחק יותר העונה. זה הניחוש שלי (ובדרך כלל אתם יודעים שאני פוגע… הפוך)
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
07/04/2022 13:28:00
הגב ל  דה שוט

זה גם מה שאני חושב אבל פחדן מדי להקליד (אז עכשיו זה בכלל יוצר לחץ מיסטי שיגרור אותו למגרש)

דה שוט
07/04/2022 13:44:50

חחחחח היה איזה 2% שזה יקרה, עכשיו ירד ל0.5% לא נורא גם זה משהו

אשך טמיר המקורי
07/04/2022 14:28:17
הגב ל  דה שוט

הוא לא יוותר על זה. הוא חיכה לרגע הנכון. הולך להיות פיצוץ רציני בינו לבין ראס והגבה אחרי שנתן להם להתאמץ לבד ולהיכשל לבד במשחקים המכריעים ועכשיו ישחק עבור עצמו כשהם יושבים על הספסל.

ד"ר פופרס
07/04/2022 18:12:47

לא יוותר

Avner
Avner
07/04/2022 23:35:48
הגב ל  דה שוט

כמה נותנים בוגאס?

ד"ר פופרס
07/04/2022 18:12:18
הגב ל  מנחם לס

חחחח
כמו שציינתי בתגובה הראשונה לס
הצלחת להוציא מיץ מהבבון,חזק

ד"ר פופרס
07/04/2022 19:45:33
הגב ל  ד"ר פופרס

חחחחח
הבבון נעל את עצמו במלכודת דבש
אם הוא משחק כדי לזכות במלכות הסלים(מתאים לי) ימלקו אותו ויקרצפו איתו את המחראות מכל הכיוונים(על הבגידה הבזויה בקבוצה וידה ידה ידה)
אם הוא לא משחק כדי לכסות טוסיק(מתאים לי)הוא מאבד את מלכות הסלים,והאמת הבבון איחר את הרכבת בחודשיים,כיסוי טוסיק זאת כבר לא אופציה ריאלית
בכל מצב הוא אכל אותה ,הוא לא חכם כמו שמציגים אותו,ואם במקרה הזוי המפרץ נוגע בגופה שלו בטעות,הולכים לרוץ פה דחקות כל העונה(האמת אני אצטער עבור המפרץ)

Yinon Yavor
07/04/2022 19:26:18

לא קראתי הכל, אבל הנה דעה (אולי) לא פופולרית:
אם העונה הזו אבודה, למה לא להתגייס לטובת תואר אישי של חבר לקבוצה?
אתם חושבים שהקבוצות של שאק והאדמירל לא התגייסו בשביל לתת להם תואר אישי? ששחקני הלייקרס לא מסרו לקובי כל הזמן במשחק הפרידה, שחבריו של ווילט לא הלעיטו אותו בכדורים במשחק המאה?
אין עם זה שום בעיה, בטח כאשר זה שחקן שגם מוסר המון אסיסטים וגם קולע באחוזים גבוהים. זה לא שהאופציות האחרות היו יותר מדי טובות בתקופה האחרונה. אז כן, אם רואים שזו ממילא עונה שלא ייצא ממנה כלום, אין שום בעיה בלשחק עבור שיא אישי של אחד השחקנים. כמו שאין בעיה לנסות לגרום לחבר לקבוצה להיכנס לאחת מחמישיות הליגה. כל עוד אין כאן פגיעה משמעותית בקבוצה, ובוודאי שאין כאן לטעמי, זה בסדר גמור.

עמיחי קטן
07/04/2022 19:37:44
הגב ל  Yinon Yavor

הבעיה היא יחסית – הוא לא שיחק עבור הקבוצה בגלל פציעה, אז הפציעה הזאת אמורה למנוע ממנו לשחק גם כשזה רק לטובתו האישית.

Yinon Yavor
07/04/2022 19:41:56

זו לא בעיה. העונה הזו אבודה לא משלשום

gonzi
gonzi
07/04/2022 20:24:59

מה שלברון עושה בעיניי זה מגעיל.
כנראה הוא זה שבנה את הלייקרס העונה ועל אחריותו לדאוג שזה יעבוד ולא להתייאש באמצע מהקבוצה.
גם לשחק בגארבג טיים ולסכן את הבריאות שלו(ואת העתיד של הלייקרס) בשביל מלך הסלים לא משהו לספר עליו.
אם ישחק ב2 משלושת האחרונים זו החותמת הסופית לעונה המבישה שלו.