מילווקי פוגשת את שיקגו והזדמנויות אחרונות לפגוש את נמושות הליגה השנה! – פריוויו שלישי/ אינדיאני ועמיחי קטן

יום שלישי אחרון לעונה הרגילה ואיתו כמה משחקים חשובים למאבקי המיקום הצפופים וגם כמה שייגרמו לנו לתהות מה אנחנו רואים ולהתגעגע לימי הזוהר של הקבוצות.

נעשה זאת עם מקבץ מתוך זוכי הגראמי שחל אתמול. נתראה בפלייאין:

02:00     אורלנדו מג'יק (59-20) – קליבלנד קבאלירס (36-43)

הביתית

איך הייתה העונה? האורווה נקייה, צריך רק להכניס סוסים. השנה אורלנדו סיימה להעביר את הכוכבים שלה לקבוצות אחרות בתקווה שבעונה הבאה תתחיל להיבנות קבוצה שמתאימה לליגת ה NBA.

העתיד כבר כאן? קול אנתוני לקח על עצמו את הקבוצה אבל יש לו עוד דרך ארוכה לעשות. ההגנה של אורלנדו במקום ה 19 והלא-נורא בליגה, אבל ההתקפה פשוט לא הייתה קיימת ואנתוני הוא המייצג הגדול שלה. יחד עם פרנץ ווגנר ווונדל קרטר ג'וניור שקולעים יותר טוב בעיקר מהשדה יש לקבוצה בסיס שיצטרך עזרה של ווטרן כדי לתת להם להיכנס לעניינים.

למה נתגעגע? לכלום, כנראה.

לא יופיעו: כולם, כנראה.

האורחת

איך הייתה העונה? מבחינת הקאבס העונה עדיין בעיצומה. הסיכוי שתעלה למקום השישי קטן עד אפסי אבל היא חייבת לנצח את המשחקים הבאים כדי לא לרדת בטעות למקום התשיעי או העשירי ששניהם ריאליים. קליבלנד של השבועות האחרונים מתקשה להתמודד עם העייפות ולפני חודשיים הייתה הפעם האחרונה שהיא ניצחה יותר משני משחקים ברצף. קליבלנד פתחה את העונה עם הבטחה גדולה מאוד והיא תנסה להסתבך כמה שפחות כדי לעלות לפלייאוף ולהוכיח שהיא על אמת. מדובר באחת הקבוצות המהנות השנה שבתקופות מסוימות שיחקה עם הגנת ברזל והקשתה מאוד על היריבות שלה לייצר נקודות. המחיר של היכולת הפחות טובה בתקופה האחרונה יהיה פלייאין (בתקווה שלא מול ברוקלין) וסיבוב ראשון מול הסלטיקס. שיהיה בהצלחה.

העתיד כבר כאן? ביג טיים. מישהו אמר ג'ליוס גארלנד?

לא יופיעו: מוביליי, אלן.

עוצרים בווגאס: הקאבס חייבים ניצחון. קליבלנד ב 23

02:00     אינדיאנה פייסרס (54-25) – פילדלפיה 76'ס (30-48)

הביתית

איך הייתה העונה? בתחילת העונה אינדי עוד הייתה באזור החיוג של 5 הראשונות (לפחות שלי) עם סגל מצוין. גם קרלייל לא הצליח לעשות קסמים עם הסגל והקבוצה הלכה לבנייה מהירה תוך כדי העונה וייתכן שכבר בעונה הבאה תדבר חזק. יש הרבה אופטימיות בבירת החיטה של ארצות הברית.

העתיד כבר כאן? לגמרי. האליברטון ודואורטה הולכים להיות אחד הצמדים הבאים, תזכרו שאמרתי את זה. גוגה ביטדזה סנטר פותח בליגה, תזכרו גם את זה.

מה נזכור? אף לא רגע אחד במהלך העונה שהקבוצה הייתה במאזן חיובי.

לא יופיעו הלילה: כמעט כולם, יוצאים לחפש"ש מוקדם אצל הפייסרס.

האורחת

איך הייתה העונה? האמת שנכון לעכשיו פילי במצב אידיאלי. סיבוב ראשון מול שיקגו הוא מתכון מוצלח לסוויפ ג'נטלמני. מדובר במצ'אפ נח לסיקסרס כך שיכול להיות שלא נראה אותם מתאמצים מאוד להגיע למקום יותר טוב ונכון לעכשיו אפשר לומר שפילי, לפחות בחמישייה שלה, במצב טוב. אלא שכמו שרבים וטובים ממני אמרו, כל דבר פחות מגמר (ויש שיגידו אליפות) יהיה כישלון ועוד חשיבה מחדש לקבוצה שכבר ניסתה הכל.

כוכבים בחוץ? זאת אולי ההזדמנות האחרונה של הארדן להגיע רחוק בפלייאוף בתור מספר 1 או 2 ואם יש מוטיבציה לאיש זה הזמן להראות את זה. אמביד, ה MVP הצפוי יהיה קצת כמו יאניס: לא מעט סימני שאלה עד שיזכה באליפות. יותר מזה לא מספיק.

לא יופיעו הלילה: כולם בריאים ושלמים. וזה לא מובן מאליו עבור אמביד.

עוצרים בווגאס: פילי תשחק על ניצחון למרות שלא בטוח שכדאי לה. סיקסרס ב 12.

02:30     ברוקלין נטס (38-40) – יוסטון רוקטס (59-20)

הביתית

איך הייתה העונה? כרגע – לא פחות מזוועה. הקבוצה נמצאת במקום העשירי וככל הנראה תצטרך לנצח פעמיים כדי לעלות לפלייאוף מול מיאמי או בוסטון בלי שום ייתרון ביתיות. יצירת נקודות יש לקבוצה בכמויות אבל ההגנה לא מחוברת ולא בטוח שהיא בנויה לקבוצות מאוזנות כמו בוסטון או מילווקי. היה מי שחשב שנראה גמר בין הלייקרס לבין ברוקלין. ובכן, הראשונה כנראה לא תגיע לפלייאוף והשנייה עדיין לא משכנעת. האם סימונס יגיע ויעשה את ההבדל? מסופקני.

כוכבים בחוץ? דוראנט עושה את שלו, קיירי מראה ניצוצות וסימונס עוד לא שיחק שנייה עם הקבוצה. גם אם יחזור השאלה היא – מי המנהיג? שני הכוכבים לא בנויים למשימה והצליחו רק כשהיו לידם מובילי כדור שידעו ללכד את הקבוצה על המגרש ולא פחות חשוב מחוצה לו. היחיד שקרוב לאזור החיוג הזה הוא פטי מילס שמחלק 2.3 אסיסטים למשחק…

לא יופיעו הלילה: סת' קרי, דרגיץ'.

האורחת

איך הייתה העונה? מעל לכל הציפיות. האחרונה במערב ובליגה כולה (מנצחת בשובר השיוויון עם אורלנדו) מחכה למושיע הבא בדראפט ומחזיקה צוות מסייע סביר שיש מה לעבוד איתו.

הפתעת העונה? אריק גורדון קיים. והוא גם קולע לא רע לשלוש.

לא יופיעו הלילה: שרודר, גורדון, ווד.

עוצרים בווגאס: אם ברוקלין לא תנצח ביותר מ 15 הפרש… נטס ב 14.

02:30     מיאמי היט (28-51) – שארלוט הורנטס (38-40)

הביתית

איך הייתה העונה? כרגע נראה שהעונה של ההיט תסתיים על רגל ימין. ארבעה הפסדים רצופים העלו קצת דאגה בקרב האוהדים אבל שלושה ניצחונות מרשימים על בוסטון, שיקגו וטורונטו שולחים את הקבוצה לעוד שלושה משחקים קלים על הנייר. ההיט אולי יקוו למקום השני כי מהמקום הראשון סבירות גבוהה שיפגשו בסיבוב הראשון את דוראנט וחברים.

כוכבים בחוץ? מיאמי רצה עם אותה שלישייה כבר כמה שנים ובכל שנה זה נראה אחרת. העלייה מהספסל של הירו מתבררת כצעד חכם וג'ימי באטלר יכול תמיד לזרוק 2 זריקות למשחק ולמחרת להפציץ עם 40 נקודות. אבל כמו תמיד, ההגנה היא זאת שבונה את הקבוצה שתהיה כאב ראש רציני לכל כוכב בקונפרנס. אין לדעת כמה זמן באטלר יהיה בשיאו והאליפות השנה אמנם נראית קרובה אבל נתקלת בחומה בצורה של מזרח קשוח שלא ראינו שנים.

לא יופיעו הלילה: טאקר, לאורי, מוריס. כולם בספק.

האורחת

איך הייתה העונה? לרגעים הקבוצה הייתה מרעננת מאוד לצד אטלנטה והקפיצה את המניות של לאמלו בול פלאים. הקבוצה מחזיקה לא מעט שחקנים מסקרנים כמו קלי אוברה שנראה לא רע וגם פי ג'יי וושינגטון שנותן דקות יפות וייתכן שבעתיד היא גם תצטרך את הארל. יש לקבוצה הרבה שחקנים שאפשר לעבוד איתם וסיבוב ראשון בפלייאוף יכול להיות בית ספר לא רע. יש קבוצה בשארלוט. הלילה היא תנסה להדביק את ההוקס שמעליה במשחק ולהגדיל את הסיכויים לעלות לפלייאוף דרך החלק העליון של הפלייאין.

כוכבים בחוץ? אפשר לדבר על מיילס ברידג'ס. האחוזים שלו אמנם צריכים שיפור אבל הקבוצה ב +1.9 כשהוא על המגרש, הכי גבוה מבין כל השחקנים הפעילים. יחד עם לאמלו מדובר בצמד מלהיב ועם הרבה פוטנציאל אם כי ההגנה זקוקה לכיוון.

לא יופיעו הלילה: דף החיסורים של הקבוצה ריק. כולם יעשו הכל כדי לנצח את ההיט האימתניים.

עוצרים בווגאס: יש לי תחושה שזה של הצרעות. שארלוט ב 4.

02:30     טורונטו ראפטורס (33-45) – אטלנטה הוקס (37-41)

הביתית

איך הייתה העונה? קשה. קשה מאוד. החבורה המלוכדת העבירה את עצמה בכל המכשולים הקיימים וחפרה את הניצחונות שלה דרך הגנה טובה והתקפה בינונית. טורונטו משחקת לאט מאוד והיא תלויה בדיוק של הכוכבים ושאר השחקנים מחוץ לקשת. מדובר בקבוצה בלי מנהיג ברור וקצת כמו הקליפרס בנויה המון על תיאום ועבודה משותפת. מקום שישי במזרח לא בא ברגל כשיש לה עוד סיכוי להגיע למקום החמישי על חשבון שיקגו שנמצאת בירידה.

כוכבים בחוץ? לגמרי בחוץ. וואן ווליט, סיאקם ובושה נמצאים כבר עונה שלמה ביחד (בניגוד ללא מעט הרכבים בעונה האחרונה) וינסו לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב.

לא יופיעו הלילה: אננובי בספק, כל השאר מתייצבים.

האורחת

איך הייתה העונה? מקום שמיני בקושי במזרח עם ההתקפה במקום הרביעי בליגה אומר רק דבר אחד: ההגנה החמישית הגרועה בליגה. זה פחות או יותר הסיפור של אטלנטה שבפלייאוף תצטרך לשמור על ג'ייסון טייטום. שיהיה בהצלחה.

כוכבים בחוץ? טריי בעונה שנראית משהו כמו עוד מאותו הדבר והשחקנים שסביבו כנראה לא מספיק מתאימים למנף את היכולות האישיות שלו בהתקפה למומנטום הגנתי

לא יופיעו הלילה: כולם ישחקו הלילה.

עוצרים בווגאס: זה של טורונטו. דינוזאורים ב 7.

03:00     שיקגו בולס (33-45) – מילווקי באקס (30-48)

הביתית

איך הייתה העונה? היו כמה קבוצות שההבדל בין תחילת העונה שלהם לסופה הייתה דרסטית. לולא גולדן סטייט הייתה קיימת הבולס היו מקבלים את התואר. הקבוצה התחילה עם טריו שלא היה אפשרי לשמור עליו ומסיימת באופן צולע ועם סכנה לרדת למקום השביעי. תחילת העונה של הקבוצה עזרה לה לשמר את המקום החמישי בו היא נמצאת כשטורונטו נושפת בערפה. וכדי להוסיף לצרה, יש לה משחק הלילה מול מילווקי ובהמשך את בוסטון, שארלוט ומינסוטה. קל זה לא יהיה.

כוכבים בחוץ? הקבוצה הביאה שני שחקנים לחמישיות של האולסטאר. זה הזמן להצדיק את הבחירות.

לא יופיעו הלילה: לונזו בול בחוץ.

האורחת

איך הייתה העונה? כרגע נראה שהעונה של מילווקי עונה על כל הציפיות. זה נראה שהאלופה משחקת בהילוך ראשון ועדיין מחזיקה במקום השלישי במזרח. לא היו כמעט שינויים אצל הקבוצה שהשלשות שיאניס נותן לה נכנסות באחוזים נהדרים ושאמורה לא בקושי רב להגיע לגמר המזרח.

כוכבים בחוץ? בעונה שבה הביגמנים עושים קאמבק (יותר נכון בשנים האחרונות) עדיין לא נמצאה תשובה ליאניס. הילד מזכיר את לברון בימיו הגדולים וגם לפעמים קולע מיד ריינג'. מפחיד.

לא יופיעו הלילה: כולם אמורים ללבוש מדים הערב ולפזול לעבר המקום השני.

עוצרים בווגאס: לרוע מזלם של הבולס מילווקי צריכה לנצח את המשחק הזה. והיא תנצח. באקס ב 10.

03:00     מינסוטה טימברוולבס (34-45) – וושינגטון וויזארדס (44-34)

הביתית

איך הייתה העונה? היה כיף לראות משחקים של הוולבס העונה. הטריו הצעיר הביא איתו את הכדורסל המהיר בליגה ויחד עם קליעה יציבה (53.8% אפקטיבי קבוצתי) והגנה סבירה (מקום 13 בליגה) אפשר בהחלט לומר שסיבוב ראשון תחרותי עבור הזאבים יהיה הישג נאה. מינסוטה תנסה במספר המשחקים שנשארו להוציא את עצמה מביצת הפלייאין וכך גם לפגוש את הווריירס הלא יציבים. כרגע מהפלייאין הם יפלו ישר לזרועות הדב האיום ממפיס שם יש להם פחות סיכוי.

כוכבים בחוץ? דיאנג'לו ראסל מצא בית. כשהוא לא צריך להתאים את עצמו כמו בגולדן סטייט או להוביל כמו בברוקלין הוא יכול לתת את הנקודות החשובות שלו ולהשאיר את השאר בידיים של אדוארדס וקא"ט.

לא יופיעו הלילה: ביזלי בספק אבל אמור לשחק.

האורחת

איך הייתה העונה? מלבד היושבים בציון, אף אחד מאוהדי וושינגטון לא אהב את מה שהוא ראה. ביל נעלם מהעונה, לפעמים פיזית ולפעמים מנטלית, וול וראס כבר היסטוריה והררי הנכסים שהקבוצה קיבלה מהלייקרס מתחילים להיגמר. יש לקבוצה המון חושבים לעשות אחרי שהעיפה כמעט כל שחקן טוב שהיה בשורותיה ותנסה לבנות את עצמה מחדש אחרי שההבטחה הגדולה לא התקיימה.

כוכבים בחוץ? האם קוזמה מספיק? KCP שווה את זה? איך ביל יחזור?

לא ישחקו הלילה: קוזמה לא יתלבש הערב.

עוצרים בווגאס: הזאבים יבואו רעבים. וולבס ב 15.

03:00     אוקלהומה סיטי ת'אנדר (55-23) – פורטלנד טרייל בלייזרס (51-27)

הביתית

איך הייתה העונה? כיף גדול. אפס ציפיות ואפס אכזבות לקבוצה שעוד מריצה ניסויים. נחכה לעונה הבאה.

הפתעת העונה? 23 ניצחונות. מי היה מאמין.

לא יופיעו הלילה: רשימה שעושה כאב ראש. טרה מאן הטרי ביותר.

האורחת

איך הייתה העונה? ניסיון אחרון בהחלט להריץ את לילארד ומקולום נגמר כשהאחרון נשלח לפליקנס והראשון לרשימת 75 השחקנים הטובים בכל הזמנים. רמז?

יש עתיד? קשה לדעת, בווגאס עוד עובדים על המספרים.

לא יופיעו הלילה: ווינסלו, בלדסו, הארט, נורקיץ'… בקיצור, הבנתם את הרעיון.

עוצרים בווגאס: המשחק המרתק של הלילה. אוקלהומה ב 9 במידה ויהיו נקודות על הלוח.

04:00 דנבר נאגטס (47- 32) – סאן-אנטוניו ספרס (33- 45)

הביתית

איך הייתה העונה? פורטר הצטרף למארי ברשימת הפצועים בשלב מוקדם של העונה, ובהתחשב בנסיבות ובצוות המסייע, יוקיץ' וחבורתו בדרך לעבור בשלום את העונה הסדירה, בתקווה לראות את מארי בחזרה בקרוב.

כוכבים בחוץ? יוקיץ' עם עוד עונה בקליבר של MVP. המאבק שם צמוד, אבל זה לא צריך להפתיע אף אחד אם הוא יזכה שוב בתואר האישי.

לא יופיעו הלילה: חוץ ממארי ופורטר, גם זיק נאג'י וולאטקו צ'נצ'אר לא ישחקו.

האורחת

איך הייתה העונה? הייתה גמורה והוקדשה לבנייה מחדש, עד שפתאום הספרס מצאו את עצמם במקום שמוביל לפליי-אין, פחות משבוע לפני סיום העונה הסדירה.

כוכבים בחוץ? דג'ונטה מארי הפך לאולסטאר העונה, ולאחרונה קבע שיא קריירה חדש של 33 נקודות ב-2 הזדמנויות שונות. גם קלדון ג'ונסון ויאקוב פולטל ראויים לציון.

לא יופיעו הלילה: גם המארי של הספרס לא ישחק, כמו גם ג'וק לנדייל ומקדרמוט. רומאו לנגפורד בספק.

עוצרים בווגאס: ניצחון של הספרס יקרב אותנו למפגש פוטנציאלי בין שתי הקבוצות בפליי-אין. דנבר ב-11.

04:00 יוטה ג'אז (46- 32) – ממפיס גריזליס (55- 23)

הביתית

איך הייתה העונה? התחילה טוב והעניקה לנו תחושה שלמרות האכזבות בפלייאוף, יש כאן קבוצת עונה סדירה מצוינת. כל זה השתנה בערך בנקודת האמצע של העונה, והיום יש לנו קבוצה שמסומנת אולי כמועמדת הבטוחה ביותר ללכת הביתה בסיבוב הראשון.

כוכבים בחוץ? מיטשל וגובר. כתב כבר ראב"ע "לא יחרוש בשור ובחמור יחדיו / השור ילך במישור והחמור בהר המור". עכשיו השאלה היא מי מהם השור, מי החמור, והאם יוטה מעדיפים להיות המישור או הר המור.

לא יופיעו הלילה: אוזובוקי לא ישחק ופורסט בספק.

האורחת

איך הייתה העונה? במרחק ניצחון אחד משיא המועדון, ועם אליפות דיוויז'ן ראשונה אי פעם, מדובר בעונה הסדירה המוצלחת ביותר בתולדות ממפיס, והסגל הצעיר מפזר המון אופטימיות להמשך, כשאולי אפילו העונה הם יכולים להפתיע.

כוכבים בחוץ? מוראנט כמובן, אבל הסיפור של ממפיס הרבה יותר גדול מזה, כשביין עבר את ברוקס בסיבוב בתפקיד הסגן וברוקס יכול להתחרות עם טריפל ג'יי על התפקידים הבאים.

לא יופיעו הלילה: מוראנט עדיין בחוץ, כמו גם קיליאן טיל וטירייל טרי. דילון ברוקס בספק.

עוצרים בווגאס: הגריזליס עם 7 ניצחונות רצופים ויוטה בתקופה שקשה לראות אותם עוצרים דובים דוהרים. ממפיס ב-12.

05:00 סקרמנטו קינגס (29- 50) – ניו-אורלינס פליקנס (34- 44)

הביתית

איך הייתה העונה? ה-16 ברציפות מחוץ לפלייאוף. הקינגס שוברים כל שיא שלילי אפשרי בערך, והפעם הם הראו סימני ייאוש עם הויתור על האליברטון בתמורה לסאבוניס. את העונה הזאת זה לא הציל, אבל הם יקוו לתרחיש דומה לזה של שיקגו בעונה שעברה, שם בעונה אחרי הטרייד העסק התחיל לעבוד טוב יותר.

כוכבים בחוץ? פוקס וסאבוניס אמורים להיות הצמד המוביל, אבל לאחרונה זרח דווקא כוכבו של דביון מיטשל שמוסיף לרפרטואר ההגנתי המרשים גם יכולות התקפיות עם הכדור ביד.

לא יופיעו הלילה: פוקס וסאבוניס בחוץ היום, הולמס וטרנס דיוויס גמרו את העונה ואלכס לן בספק.

האורחת

איך הייתה העונה? התחילה רע מאוד עם ניצחון אחד בלבד ב-13 המשחקים הראשונים, אבל ולנצ'יונאס בעונה טובה, אינגרם כשהוא בריא והטרייד על מקולום החזירו את הפליקנס לעניינים, וניצחון היום יבטיח להם מקום בפליי-אין, הישג מרשים אחרי פתיחה כל כך רעה.

כוכבים בחוץ? מקולום ואינגרם. בסדר הזה רק בגלל שאינגרם סובל יותר מפציעות העונה, בעוד מקולום די יציב, לפחות בהקראת השמות, מאז שנחת בניו-אורלינס.

לא יופיעו הלילה: זאיון כמובן בחוץ, כמו גם קירה לואיס, ואילו ולנצ'יונאס בספק.

עוצרים בווגאס: הפליקנס רוצים ניצחון והקינגס ישמחו לראות שזה הורס ללייקרס. ניו-אורלינס ב-8.

05:30 פיניקס סאנס (62- 16) – לוס אנג'לס לייקרס (31- 47)

הביתית

איך הייתה העונה? פיניקס הבטיחו את המאזן הטוב בליגה בזמן שרק ממפיס הבטיחו מקום בפלייאוף חוץ מהם. כרגע הם עם 2 הפסדים רצופים, תוצאה של הורדת הילוך ומנוחות יזומות, אבל הניצחון הבא יהיה זה שישבור את שיא הניצחונות של המועדון.

כוכבים בחוץ? החבורה של מונטי וויליאמס מפגינה איזון משובח, אבל בסוף זה דווין בוקר. בלעדיו הם במאזן 8- 4 לעומת מאזן 11- 4 בלי פול ו-18- 4 בלי אייטון.

לא יופיעו הלילה: לפי הדו"ח הרשמי, נראה שהמנוחות נגמרו ורק שאריץ' וקמינסקי ימשיכו לשבת בחוץ.

האורחת

איך הייתה העונה? טרגדיה שיקספירית או יוונית. עכשיו זה השלב שבו כולם מודים על טעותם, אך הנביא העיוור מסביר שזה כבר מאוחר מדי.

כוכבים בחוץ? באופן אישי, לברון רושם עונה מרשימה מאוד, ביחס לגילו ולא רק. המרדף שלו אחרי מלך הסלים עדיין קיים, בניגוד לשאיפות הפלייאוף של הלייקרס כנראה.

לא יופיעו הלילה: שום שינוי מהרישום הרגיל בדו"ח הפצועים. לברון ודיוויס בספק וקנדריק נאן בחוץ.

עוצרים בווגאס: פיניקס שמרו על הכוכבים כדי להרוס ללייקרס עוד קצת. פיניקס ב-8.

לפוסט הזה יש 207 תגובות

    1. גווווו סאנס שבר מתגופפים עם טנש בעגלה העמוסה
      טנש עם שבר צמודים ואת הרשעים מל.א בועטים
      ואת ה MVP כולנו אוהבים

  1. כל ההעדרויות של מובלי בגלל הפציעה בזמן האחרון יכולות להשפיע על הבחירה לרוקי העונה? עד עכשיו הוא היה מקום ראשון באנקר.

    1. גם אם בארנס ישחק את שאר המשחקים העונה הפער בההעדרויות ממשחקים בין שניהם עדיין יהיה קטן ולא יהווה פקטור להכרעה.
      אם יתנו לבארנס לדעתי זה יהיה הרבה יותר על ההשתחלות לפלייאוף על חשבון קליבלנד.

  2. הלייקרס גמורים. אין להם שום סיכוי להעפיל אז לפחות שלברון ייקטוף את מלכות הסלים.(יש לי תחושה שזה אל ייקרה).
    מעבר לכך, מסכים גם אם מגי'ק וגם עם כארים.
    כארים צודק על הטרלול של לברון לגבי הזלזול בקורונה.
    מג'יק צודק שלברון דחף לראס במקום דמאר והסוף היה די ידוע(למרות שרציתי לחשוב אחרת).

  3. תודה רבה
    גף גרין גם בחוץ וטוני בראדרס שוב ישפוט את דנבר,מעניין מה יעשה הפעם.
    חברות ההימורים הולכות חזק על יוקיץ כשנותרים עוד שלושה משחקים לסוף העונה אבל בתקשורת האמריקאית זה ממש לא הדיבור,שאלה אם הפער הוא מלאכותי ובתקשורת עושים את זה בשביל ליצור מתח ועניין.

      1. שרוב המשתתפים בתוכניות לא מציגים אותו בתור mvp לדעתם,ממה שראיתי לרוב יש חלוקה יחסית שווה בין שלושת המובילים בכל תכנית.
        ולבנתיים שמעתי רק על שני בעלי הצבעה שהביעו את דעתם-אחת מצביעה לאמביד והשני ליאניס.

        1. אין לי סבלנות לכל הטוקשואס למיניהם אבל בסקר האחרון מלפני שבוע יוקיץ' הוביל בהפרש גדול מאד בין הבוחרים.

            1. נכון,זאת בדיוק הטענה שלי.
              התוכניות המובילות ממש לא מייצגות את הסקר הזה.

            2. הבנתי, מבחינתי זה לא ה'דיבור' אלא ה'קשקוש'.

            3. ושוב אני חייב לתהות למה אתה עושה לעצמך את זה..

            4. 1+ על ה'קשקוש'.
              הם צריכים לייצר רייטנינג, על זה הם נמדדים ובזה הם ממוקדים – לא בלספק איזשהם תובנות משמעותיות על כדורסל/ספורט בכלל.

            1. מה שהבאת כאן זה המקבילה הספורטיבית של לצפות בפוקס ניוז ואלכס ג'ונס. זה ההפך ממתכון לקבלת פרספקטיבה מציאותית.

  4. וסטיבן איי סמית' הכי הזיה,בשבוע שעבר הציג את יוקיץ ועכשיו עבר לבוקר וזה בכלל בשבוע שבוקר לא שיחק בו טוב ויוקיץ היה נפלא.

      1. חח הוא בחור מקורי ויצירתי.
        דווקא יש בזה משהו נחמד ועדיף על פני לשמוע אנשים שאומרים את מה שאתה כבר יודע או שאתה כבר יודע מה הם יגידו,זה משעמם..
        גם ניק ווריט עשה שלשום מונולוג הזוי ומופרך לחלוטין על כמה שנתונים מתקדמים לא אומרים כלום ושלא צריך להתייחס אליהם בכלל וכל זה רק בשביל להוריד מיוקיץ.
        באמת שכיף לראות איזה שטויות הם פולטים רק בשביל לחזק את הנרטיב שלהם.
        נגיד ריצרד גפרסון אמר אתמול שמארי ופורטר גוניור זה הסיפור של עונה שעברה ולכלא תקף גם לעונה הנוכחית.

        1. אפשר לקרוא לזה ככה ואפשר גם לקרוא לזה פרובקטור.
          בכל מקרה אפשר לתת פרשנות שלא תהיה 'מה שאתה כבר יודע' וגם לא סתם מה שיצית אש רק שכנראה כבר אין לזה קהל.

  5. 'החבורה של מונטי וויליאמס מפגינה איזון משובח, אבל בסוף זה דווין בוקר. בלעדיו הם במאזן 8- 4 לעומת מאזן 11- 4 בלי פול ו-18- 4 בלי אייטון.'
    אני חושש שאתה קורא את הנתונים באופן שגוי. זה די ברור שהסאנס מרשים לעצמם להפסיד 4 משחקים פר כוכב, הם פשוט לא הספיקו לשחק מספיק משחקים בלי בוקר…
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  6. “I’m doing everything I can. People know I play through injury. I hate missing basketball games. I’m a team-first guy. Even when I’m not 100%, I’m helping the team,”

  7. אמביד קיבל בהזמנה את הפייסרס כדי לקחת את היתרון בתחרות מלך הסלים.
    הבעיה שהמשחק גמור והוא הולך לנוח אחרי שהסיקסרס שמו 82 נקודות בחצי

  8. עמביד צריך לשים 50 נקודות הערב כדי שהשקץ יזיע
    גם ליפול מהפליי אין וגם בלי תואר מלך הסלים?
    אוייש עה ברוךךך

  9. ע'מבה עם 41 ועוד שבע וחצי דקות…
    לה חברון מזיכ בעצבעות הקטנות של הרגליים, מוקוס נוזל לו מהאף וחררה על הבטן.

      1. הצטרפת לכוחותנו?
        עמביד עם 45 נקודות.
        השקץ יצטרך לקלוע המון בשביל לשמור על מקומו.
        מקווה שיחליק על בננה רקובה!

  10. ילה תמא, פילי התעוררו בזמן, יותר נכון דוק ריברס הפסיק לפשל.
    אמביד הגיע ל 45 נקודות מלחיץ את לברון. לדעתי יש מצב שעבר אותו בעשירית נקודה.

    1. חבל, יכול היה לשים עוד שתיים, השקץ היה עושה את זה ולא מוותר על עוד שתי נקודות קלותץ
      אולי ה 2 האלה יכריעו את המאבק?

  11. טורונטו יעברו היום את שיקאגו
    ניק נרס אחד מ 5 המאמנים הטובים ביותר באן בי איי כיום.
    איזו חבורה מגובשת בנה שם.
    אין כוכבים, יש קבוצה.

    1. אם הסלטיקס יפגשו אותם סיבוב ראשון בפלייאוף זה עשוי ללכת ל 7 משחקים ואני לא מהמר איך ייגמר.

  12. אנקל דרו עם 42 נקודותץ אין דוראנט? נו פרובלם, קיירי עם 8 שלשות ב 50% אבל מול יוסטון זו לא חכמה.

  13. המלך הגואט ברח מנעיצת הסכין אה? 😂😂😂 רציתי לראות אם לגנרל יש אומץ לנעוץ את הסכין בבוס שלו. הבוס ברח😂😂😂

    גו ספרס לדרוס למחוץ ולהבטיח פליי אין (יוקיץ לא להפריע) נצחון של הספרס והפסד ללייקרס סוגר את הסיפור סופית נכון?

    חבל שאמביד קלע רק 45. לשקץ יש אוק מתישהו והוא יקלע שם 70 בקליר פאתס לפנתיאון מול הרכב ג שלהם. הם השביתו אפילומאת טריי מאן כבר 🤣

  14. הרגעים בהם הנרטיב קרס.
    .
    עכשיו לברון לא משחק, והוא בפיגור מול אמביד בטבלה. המשמעות היא שיש לו פחות הזדמנות להקטין /להדביק את הפער מאמביד, ולכן סיכוי נמוך יותר לסיים במקום הראשון. מתמטיקה פשוטה.
    .
    הרי יכלו הלייקרס להודיע "game time decision" לגבי לברון, אם הסיבה ל-משחק/לא משחק היא מלך הסלים ולא פציעה. יכלו לראות איך מסתיים המשחק של הסיקסרס, כמה קלע אמביד, ואז לקבל החלטה.
    .
    ועדיין, מה שהתרחש זה, ובכן, כפי שזה נראה בזמן אמת. פציעה בקרסול.

      1. כל מה שלא מתאים לנרטיב או לדף המסרים של ה-ללל זה "איזה שטויות".
        .
        מתמטיקה פשוטה, טמיר. יש לו פחות משחקים בשביל להדביק את הפער, ולכן הוא צריך לקלוע יותר נק' בכל משחק בו הוא כן ישחק.
        משחק מול הסאנס כאשר לאלו יש 0 סיבות להתאמץ בהגנה?
        דווקא על המשחק הזה הוא מוותר?
        .
        שחרר את הנרטיב. יש לפעמים הגיון בריא פשוט.

        1. ההיגיון הפשוט היה שהוא ינוח כמה שיוכל ויוותר על המשחקים הקשים ויחזור לנפח את הממוצע מול דנבר ואוק', וזה מה שיקרה
          .
          כתבתי ב-31.3:
          "לפי דברי המומחים, הנקע ימנע ממנו לשחק נגד קבוצות חזקות בשארית המשחקים שנותרו, ויאפשר לו רק לעלות לנפח סטט' מול נמושות.
          "הטיפול במקרה כזה של נקע במורשת הוא קונבציונלי, חיזוק האדרה אישית מצד אחד בעזרת זכייה במלך הסלים, ומצד שני הרחקת הכישלון הקבוצתי במקרה של אי-עלייה לפליי-אין," אמרו הרופאים."

            1. ברור. מול ההגנה מס' 2 בליגה הוא "בוחר" לשחק…

            2. אני חשבתי שהנרטיב מספר ש-"הגנרל הקטן" גם נותן לו לחגוג?
              או שזה מתעדכן בהתאם למה שמתרחש בשטח?

          1. לכתוב את הנרטיב שוב ושוב לא הופך אותו לאמת.
            .
            המשחק מול דנבר הוא משחק קל?
            לא ברור שפחות משחקים כאשר לברון בפיגור במירוץ משמעותם שבכל משחק הוא צריך לקלוע יותר?
            לא ברור שמבין המשחקים, משחק מול קבוצה שכבר אין לה עבור מה לשחק ושהדבר החשוב ביותר מבחינתה זה להגיע לפלייאוף בריאים זה דווקא המשחק הקל יותר (מה לעשות, הסאנס יתנו פחות מאמץ בהגנה בשלב הזה של העונה)?

            1. מה שהדוק כתב. שכחתי שיש ווריירס. ג"ס ואוק', דנבר תהיה החלטה לפי הצורך

            2. כל הפותחים משחקים, אחרי שAD ליכלך עליהם לפני איזה שבוע, לא הייתי בונה על פחות מאמץ מהם.
              בניגוד לג"ס לפיניקס יש שחקנים עם גוף שיפריעו ללברון, בממוצע הוא קלע נגדם 30 העונה ככה שלשחק במשחק הזה יכול גם לגרום לכך שיצטרך לקלוע עוד יותר בכל אחד מהמשחקים הבאים.

  15. היום ראיתי שפופ מרוויח הכי הרבה בליגה 11 מליון לשנה
    לא תאמינו מי שני ,סטיב נאש עם 8.5 מליון , בדיחה
    ברוקלין נותנים לניק נרס 8.5 הוא מתפטר תוך שנייה(הוא מרויח היום 6 מליון)

      1. הסיבה שגירשו את הינקי זה כי לא הייתה לו בעיה להודות בזה ושהוא לא שיתף פעולה עם הסוכני שחקנים במשחק ה"שמור לי ואשמור לך" שלהם

    1. ניצחו את הגאון כי פופ הסנילי עדיין גדול עליו, מה לעשות?
      עדיין אחד מ 4 המאמנים הגדולים בהיסטוריה.

  16. פיניקס מרטשים את הלייקרס, לברון לא יכול היה לעזור, הוא יודע!
    היה שם שם 25, 28? הוא צריך לשים 35 אחרי המשחק של ע'מבה.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        אני חושב שמגיע לי פרס רוקי העונה, הנה אני ממשיך לנפח סטט…..

        1. לך מגיע פרס ראזי על התלוננות-בלתי-פוסקת-על-קבוצה-מעולה-עם-שני-כוכבים-נהדרים-ומאמן-מצויין
          🙂
          ראית את דה ברויינה טופ-3 אתמול? סיטי פיצחו את הכספת של צ׳ולו

          1. אתה וטנ"ש יודעים יפה מאד מדוע התלוננתי.
            הסלטיקס שיחקו אחרת לגמרי בתחילת העונה. התחלה אומללה שנבעה מהחלטת אימון נוראית. אפשר היה לשחק רע אבל לא נורא כמו שהיה. עוד 4 נצחונות על הנמושות והסלטיקס היו במקום הרבה יותר טוב. מזל שיודוקה הבין בזמן שהוא מתנדנד על חוט דק אז עשה את השינויים המתבקשים.
            ולמי שבוכה לי שבראון והטיימלורד היו פצועים, בתחילת העונה הם שיחקו, אבל היו רעים כי שיחקו בעיקר איסו. המשחק הקבוצתי השתפר אחרי האולסטאר, ללא ספק בכלל. יודוקה תיקן את הטעות.

            1. יודוקה אחלה מאמן. יש בליגה גרועים ממנו. נראה מה יהיה בפלייאוף

  17. ראס גבר עולה כל משחק לא עושה חשבונות. עצוב לי עליו אבל הוא יתאושש. הוא אוהב כדורסל 🙂
    פיניקס יעשו במערב פו פו אנד פו אולי דאלאס או הקליפס יאתגרו אותם. הלוחמים רק עם סטף התאום הסיאמי יחזרו 🙂
    זאת הנבואה שלי – טנש ראו הוזהרתם 🙂

            1. חברות הקיבוץ

            2. 😂😂😂😂

    1. הוא הכין את הבמה ובמשחקים שיעלה יקלע המון כי הכדורים ילכו אליו.
      אם אני ראס או גבבון לא הייתי מוסר לו אבל AD הוא יס מן ויעשה הכל בשביל לה פלופ

  18. מגיייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    איזו חסימה על הטלולה טרלהלהלה.
    וגיא טען שלא תהיה הגנה. הראייה 30 נקודות ברבע הראשון.
    לייקרס חוגגים עם 80 נקודות אחרי 3 רבעים. אין הגנה?
    פיניקס היום, גם הגנה וגם התקפה. קיצר אףחד לא עושה שם הנחות ללייקקרס

      1. התאגיד לא משחק
        רק לייקרס אחרי שדרסו אותם וחזרו ברוורס לוודא הריגה.
        לפעמים מיקטרת היא ליוויתן כחול או אפילו גודזילה.
        🙂

        1. אם קראת תגובות שלי בחודשים האחרונים בוודאי קראת שכתבתי שהתייקרס מסריחים ושזה בראש ובראשונה על לברון.
          .
          זה לא משנה את העובדות –
          הוא נקע את הרגל.
          להחמיץ את המשחק הלילה פגע בסיכויו לזכות במלך הסלים.
          .
          אז אתה/אתם מוזמנים לקחת את הנרטיב לאן שמתחשק לך בהתאם לדף המסרים של ה-ללל.
          אני ברשותך אמשיך לדבוק בעובדות.

          1. קראתי וכבוד לך על הביקורת שהיטחת בו.
            אתה גם כינית אותו דושבאג! אני לא רואה הבדל בין זה לכל צורות הש.ק.ץ הקיימות. אנחנו רק יותר י-ללל-נים ממך בכל מה שקשור באיש.
            אין בכלל ספק שנקע קלות את רגלו ואפילו החלים על מנת לשים 38 נקודות מופלאות. הבעייה היא עם מה שהוא עושה עכשיו. כולם רואים וחלקנו חושבים שזו גודזילה.
            אשמח עם עוד 10 שנים שחקנים יוציאו ספר על ההיסטוריה שלהם עם לברון, אבל לך תלחם אחרי זה בבתי משפט עם מיליארדר….

    1. מעבר לצמרת הליגה,
      הקבוצה שהכי מאכילה אותנו קש ורוצה אנחנו ממש לא רוצים לפגוש בפלייאוף אלו הקליפרס.
      להם יש שילוב ייחודי של אורך בעמדות הכנף וקשיחות בהגנה על הצבע מהזן שממש מאמלל אותנו.

  19. אז מה חברון עשה בלייקרס אחרי שהגיע לקבוצה בעלייה מתמדת מלאה בצעירים ונכסים?
    – לא עלה לפלייאוף
    – לקח אליפות בועה עם שופטים מכורים
    – עף סיבוב ראשון
    – לא עלה לפלייאין
    – השאיר עיי חורבות עם גופות, בלי צעירים, בלי נכסים ובלי בחירות עם 2 חוזי מקס נוראיים

  20. איי מגי מגי
    שיר הבוקר מגי של להקת אקספלוייטד
    נדמה לי שזו פעם שניה שאני שם פה
    .
    Twenty five quid to live on
    Seven days a week to survive
    Five and twenty pictures of the queen
    You won't see the starvation in her eyes
    Twenty five quid to dish out
    And you're already ten in debt
    So with fifteen singles left over
    The landlord gets the rent
    .
    Maggie, Maggie you cunt Maggie, Maggie you cunt Maggie
    Maggie you cunt Maggie Maggie Maggie Maggie you fucking cunt
    .
    Twenty five reasons for trouble
    Three million mouths to feed
    They're destroying your mind and body
    While they increase their own needs
    Twenty five quid of insult
    Two meals soon kills your health
    They want to see you suffer
    They want to see you dead
    .
    .
    Maggie, Maggie you cunt Maggie, Maggie you cunt Maggie
    Maggie you cunt Maggie Maggie Maggie Maggie you fucking cunt
    .
    Fuck you Maggie

  21. יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

  22. טוב אפשר לחזור להתעסק בכדורסל ולא ב"קבוצת" כדורסל מפוררת?
    בחיי שצריך שקית הקאה כדי להיכנס לאתר בחודש האחרון.

    1. כדורסל? מה פתאום. עכשיו יהיה קרב האשמות, פיטורים, שמועות טריידים, ציוצים בטוויטר… ללייקרס יש יותר זמן פנוי לייצר חדשות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט