מעורב הופס ליום ג': קנזס. בשיניים / מנחם לס

1.קנזס. בשיניים

המשחק הזה היה למעשה שלושה משחקים:

1)מחצית ראשונה בה צפון קרולינה נראתה כ-WORLD BEATER. הובילה בחצי 40-25 בזכות משחק מצויין תחת הסל שגרם לקנזס לעשות פאולים (קנזס הייתה 3 מ-4 מהקו בעוד שהטאר הילס היו 13 מ-16). זה לבד מסביר את הדפיציט של 15.

2) בחצי הראשון של המחצית השנייה קנזס נראתה כמו…קנזס. הם מחקו את ה-15 הפרש תוך 6:43 ומיד הובילו 50-56. ז"א קנזס קלעה 31 נק' לעומת 10 של צפון קרולינה. היה זה HUGE RALLY.

3) 8 הדקות האחרונות היו משחק מכללות טיפוסי ושקול. המון אנרגיות, המון אמוציות, הרבה שגיאות. המון מתח. תענוג של מלחמה. קנזס שרדה 69-72. מלבד דחואן האריס שאר הארבעה בספרות כפולות. אז בא רמי מרטין וקבר את הכפולות שהלילה לא הלכו לכיוונו של האריס.

עם 4.3 שניות הטאר הילס יכולים היו להשוות, אבל רק 'יכולים'. הזריקה לשלוש ניזרקה במהירות ובמצב לא טוב והאלופה היא קנזס.

הוריי לקולג' בסקטבול!

(אסיים כאן ולא אקח מיהלי את התענוג לסקר את המשחק ביתר פרטים)

2. המרוץ לתואר 'מלך הסלים' הצמוד אי-פעם

ביום ראשון ג'ואל אמביד קלע 44, קטף 17 ריב' וחסם 5 בנצחון פילדלפיה על קליבלנד 108-112. עם ה-44 נקודות הוא עד 7 מאיות הנקודה מהמוביל לברון ג'יימס, עם 30.20 ל-30.27. ג'ואל אמביד שלישי עם 30.08.

מאתר ה-NBA:

At the close of Week 22, the race between Embiid, LeBron and Giannis had only gotten tighter, as the three players were now separated by just 0.03 ppg. That would not only be the closest three-player race ever, but the closest any race has ever been decided, topping the 0.07 from George Gervin and David Thompson back in 1977-78.

Entering a 12-game Sunday, the top three contenders for the scoring title were separated by just 0.29 points per game in scoring average. At the end of Sunday, that margin got even smaller. Giannis Antetokounmpo was the first contender to take the floor but was unable to make up any ground as he finished with 28 points in Milwaukee’s 118-112 loss to Dallas, dropping his scoring average to 30.08 ppg.

אחרי שלברון החמיץ שני משחקים, לברון לפתע חזר בריא ושלם לקלוע 38 נקודות נגד הפליקנס, ללא צליעה קלה שבקלות. אבל באתר שלנו ישנם כמה רופאים וירטואלים שקבעו שהוא "עדיין משחק עם נקע". אני ראיתי את כל המשחק וכאחד שראה את לברון גם בצעירותו במיאמי וגם בשנים האחרונות בטיווי אני יודע שהוא היה הכי טוב, הכי קליל, והכי דינמי שהיה אי-פעם. ככה לא מסוגל אדם עם נקע לשחק אפילו אם הוא לברון.

אני כמובן לא לברון אבל נקע הוא נקע. אני סבלתי מנקע כרוני משך כל הקריירה הצעירה שלי. אז מה עשיתי בין לבין? העקב היה מורם כמה שיכולתי; העקב היה עטוף בקרח, וכך שרדתי ממשחק למשחק, ומאימון לאימון משך איזה 8 שנים.

אבל כמובן שאיש מאיתנו לא יודע על בטוח אם ללברון יש עדיין נקע, או אם בכלל היה לו נקע.

ואני הייתי הראשון שדיווחתי שהוא נחת לא טוב על העקב וכנראה נפצע. כתבתי שהוא כנראה נקע את עקבו. מיד כתבתי על כך למעורב שהודפס בחצות כאן – שבע בבוקר בישראל – ואפילו בבוקר כשהתעוררתי לא קראתי על 'הנקע' שלו בשום מקום. למעשה חשבתי שאולי טעיתי, אבל כאחד ששיחק כל ימי חייו ואימן 10 שנים, אני יודע פציעה בעקב או נקע כשאני רואה כזה.

את העקב של לברון לא בדקתי. אני גם לא רופא אבל הייתי חבר משך שנים בקבוצות כדורסל וכדורגל ומשך השנים היו עשרות צעירים וצעירים פחות שנקעו עקבים, וכמאמן היו לי עשרות שחקנים שסבלו פציעת עקב.

עם נקע רציני איך מצב שלברון ישחק כפי ששיחק כמו נגד הפליקנס.

נקעים בעקב מדורגים בשלוש דרגות: דרגה 1: OVERSTRETCHED LIGAMENTS. דרגה 2: PARTIAL TEAR OF LIGAMENTS, ודרגה 3: COMPLETE TEAR. ללברון יש מ-ק-ס-י-מ-ו-ם דרגה 1, ואולי אפילו לא דרגה 1. הווה אומר התנועה הלא נכונה שביצע גורמת לנפיחות (מהצטברות נוזלים שהם DEFENSE MECHANISM של הגוף ותפקידם למנוע מהפצוע לנוע כרגיל עד שהנפיחות עוברת), ואת הנפיחות הזאת ניתן להקטין ע"י הרמת הרגל וקרח, ולעתים 'שאיבת הנוזלים' החוצה, מה שעשו לסנדי קופאקס משך שנתיים.

לא רק 'דרגת הנקע' קובעת את רצינות הפציעה.

בכל דרגת נקע, ישנן כל מיני השפעות של אותם נקעים על אנשים שונים. אחד המשתנים הקובעים הם סוג הגוף – אנדומורף, מזומורף, ואקטומורף. ואז קיים הגורם של INDIVIDUAL DIFFERENCE: שני אנשים עם אותו מבנה גוף, אחד יכול להיות 'LOOSLY JOINTED' (ולכן גמיש הרבה יותר, ואתה יכול לראות את הקיצונים שבהם בקרקס מבצעים תנועות שקשה להסתכל עליהן), ואז ישנו עוד משתנה שהוא כלל לא מובן והוא מה גורם לאנשים מסויימים שהכל שווה אצלם מאנשים אחרים להחלים מאותה פציעה מהר יותר או לאט יותר.

הצורה שלברון שיחק נגד הפליקנס היוותה עבורי הוכחה שהנקע שהוא עבר החלים לחלוטין, או שהוא ברמת "1" נמוכה כזו ש-ELEVATION, ICE, TAPING – ואם חובה אז ישנן מספיק ANTI-INFLAMATION MEDICATIONS – וזריקות – שיירשו לו לשחק מתי שירצה. סנדי קופאקס היה פיצ'ר שזרק כל ארבעה ימים עם מרפק דפוק משך שנתיים עד שהחליט שהוא פורש. אצל לברון זה עניין של עוד 2 משחקים שעליו לשחק והוא יכול להפריד ביניהם כל ארבעה ימים. הוא יחליט עליהם על פי קריטריון אחד, ואחד בלבד: האם זה טוב או רע עבורו בקשר למרוץ ל'מלך הסלים'. לא אם זה טוב או רע ללייקרס. אם זה יהיה טוב למרוץ למלך הסלים אולי נראה אותו בשלושה משחקים. אולי ארבעה? הכל תלוי באמביד ויאניס. אם הם יתחילו לקלוע 50-60 נק' למשחק (קצת בעזרת חברי קבוצתם) גם לברון ייאלץ לשחק כל משחק ולקלוע 50-60. ייתכן שיאניס יהיה היחיד שלא ייכנס למרוץ החולני הזה וימשיך לשחק טבעי כי זהו יאניס: נראה לי שחקן נשמה, אולי מעט נאיבי, אבל לך תדע.

אתמול היה ערב חופשי ב-NBA, אבל הערב מתקיימים משחקים שכל קבוצות המעורבים בריצה לתואר משתתפות בהם. פילי מבקרת באינדיאנה, ולדעתי זה סכוי טוב לאמביד לקבור עוד 40-50. יאניס מבקר בשיקגו. האם ישחק? ההרגשה שלי היא שהוא כן ישחק. הסברתי למה. השאלה הגדולה היא לברון בסאנס. לאמביד וליאניס יש את 58 משחקי המינימום הדרושים לתואר. ללברון ישנם 56 משחקים. האם יחליט לשחק הערב נגד הסאנס, או אולי יחליט שיהיה לו הרבה יותר קל לקלוע נגד הווריורס? התאנדר זה NO BRAINER. הוא בטוח ישחק נגדם. משחקו האחרון הוא נגד הנאגטס בחוץ. הוא ישחק במשחק האחרון רק אם מצבו בריצה ל'מלך הסלים' יכריח זאת.

3. ג'מאל מוריי חוזר לשחק לפני סיום העונה (75%) או לפלייאוף (100%) – האחוזים פרי ידי, אבל הוא חוזר לשחק

Denver Nuggets excited by Jamal Murray's potential return, Aaron Gordon's highlight dunk | Nuggets | gazette.com

4. הקשיבו לקריין הרדיו של אוניברסיטת צפון קרולינה ג'ונס אנג'לס עם השלשה של כאלב לאב לקראת סוף משחק חצי הגמר

5. קצת מאוחר, אבל גם ב-NBA 'אין מוקדם ומאוחר' (כמו בתורה)

רק היום זה הגיע אלי. כמראה שמה שג'יימס הארדן אמר על יאניס שהוא "יודע רק לרוץ ולדנקק" פגע בציפור נפשו של היווני. זה מה שהוא אמר אחרי השלשה המצויינת נגד הנטס לפני כמה ימים:

https://lh6.googleusercontent.com/proxy/YhSHf3tzmJwX7tf-m6LM4FnDY5sE-i8NGiZ59BhRAzU61ENCMHBvWNFl1fQFg1-0vpNkV7A3K4rLL7xtAMbNJPVhbKRFx4yubIM6ISAzWGUBkJM=w1200-h630-p-k-no-nu

נראה מה יאניס יגיד בעוד כמה ימים לזה שהגדירו כ-"ראסל ווסטברוק גבוה"…

6. מג'יק מאשים את לברון בדבר אחד: 'בגלל לברון ווסטברוק בלייקרס במקום דמאר זדרוזן'

דברי מג'יק בתכנית on ESPN’s “Get Up.”:

The blame he’s gotta take is the fact that DeRozan ended up in Chicago and not with the Lakers,” Johnson said of James on ESPN’s “Get Up.” “DeRozan wanted to play for the Lakers and when I got the call from his agent, [Aaron Goodwin], I called the Lakers, said, ‘Hey [DeRozan] wants to come home.’

We could’ve made that deal,” Johnson added about the Lakers. “But when Russell [Westbrook] and LeBron started talking, that’s when they nixed that deal and went with Westbrook… If you signed DeRozan and you only trade [Kyle] Kuzma for Buddy Hield, we would be playing in the Western Conference championship this year with those two guys.”

7. קווין דוראנט מאשים את פציעתו בחוסר היציבות של הנטס, והסיבה לבעיות אחרות בקבוצה

בקיצור, מאתמול:

To be honest, I feel like our season was derailed by my injury,” Durant said, via Nick Friedell of ESPN. “So I’m not looking at it like we’re just not a good basketball team. It’s like there wasn’t a lot of continuity with me and Kyrie out of the lineup, that’s just what it is. When we’re all on the floor together, I like what we got.”

8. עם אבא כמו שמעון, לאייל טבלי בן ה-6 צפוי עתיד מבטיח בכדורסל כפוינט גארד (אני מבסס את 'הפוינט-גארד' ע"פ מבנה הגוף של האבא, ועכשיו הילד)

שחקני כדורסל לבנים לא סתם 'נוצרים'. עליהם להתאמן אקסטרה הארד, וככל שיותר מקדימים – טוב יותר. שמעון שלנו משקיע זמן וישנה לו סבלנות לעבוד עם בנו בן ה-6 בנוסף למה שהוא לומד עם מאמנו.

תנו מבט:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
157 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יהלי אולמר
05/04/2022 7:20:09

תודה מנחם
משחק גמר קלאסי של כדורסל מכללות, חזרה מפירוק גדול וקצת מאני טיים לנשמה. סוגרים עונה מעולה ואישית סוגר עונת רוקי ומתכנן להמשיך בשנה הבאה לעונה מלאה.
שמעון יביא את הבן שלו לnba כי הוא מבין שזו הדרך היחידה שלו לקבל גוב בליגה ולמוטט את הקליר פאת מבפנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח עלית על התכנית הסודית. עד אז השקץ יהיה הקומישנר.
היה משחק אש חבל פיספסתי את כל הקאמבק של קנזס

יהלי אולמר
05/04/2022 10:25:17

אני בכלל נמנמתי וקמתי היישר למהלך האחרון. לאב היה זבל אורגני היום.

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 7:32:01

זה לא רק שאין מצב שישחק עם נקע, אין בכלל מצב שיעשה את כל מה שעשה התקפית במשחק עם 38 נקודות…
אדם בן 37 שמחלים מנקע לא שם 38 נקודות במשחק, גם לא הרקולס.
שווין, שיהיה מלך הסלים וגם ישאיר את הלייקרס מחוץ לפליי אין.
בתכלס אני מקווה שאמביד יעשה את העבודה ויאניס לא, כי לאחרון משחק מול בוסטון, מקווה שיקלע שם פחות.

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 7:47:38

ברור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שזה הצגה של השיקץ להעצים ולהאדיר את הפציעה ואז לקלוע הרבה כדי שיגידו וואו הוא בן 37 עם נקע ומשחק מדהים 🙂

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 7:40:55

נפלא מנחם.
הנקע – תראו את הסירטון:
https://www.youtube.com/watch?v=TEtIR6u2Br4
זה הנקע הקל ביותר שיש.
למעשה, זה לא נקע, זה סתם סיבוב קרסול קטן כמו שיכול לקרות לכם גם תוך כדי הליכה ואז אתם ממשיכים כרגיל.
מדוע?
כי אין שום משקל על הקרסול המסתובב.
1. הוא לא קפץ לגובה ונחת עם כל המשקל על הקרסול. הוא בגובה הפרקט לחלוטין.
2. המשקל שלו לא קדימה על הרגל. הוא לא נתן איזה דריכה חזקה לזינוק. הוא שלח רגל קדימה ומשקל הגוף שלו היה אחורה כשהקרסול מעט הסתובב. אז הוא רק איבד שיווי משקל אבל הקרסול המסתובב לא ספג עומס.
3. הוא נתקע במגן שעוצר לו את המומנטום ולכן גם המשקל שלו לא נע קדימה ומופנה לקרסול אחרי רגע הדריכה.
.
בקיצור, זה כלום בריבוע.
הוא עושה מזה מטעמים, פרצופים מיוסרים, גיבור שממשיך לשחק עם נקע, אח"כ חוזר בהירואיות לתפור 38 נק' על קרסול פגוע, ואז "פצוע" כדי לברור לעצמו את המשחקים שרוצה לשחק בשביל מנוחה והסקורינג טייטל כשלא עוזר לקבוצתו בצ'אנס האחרון להגיע לפלייאוף… איזה כוכב היה מוותר ככה ולא עוזר לקבוצתו?
זה "נקע" שכל שחקן היה קם ישר וממשיך כרגיל בלי למצמץ בכלל ואיש לא היה מדבר על זה.

גיא רוזן
05/04/2022 10:36:07

נראה לי שבאחת התגובות בהמשך תיארת את הנדרש במדויק ובתמציתיות מופתית.

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 7:42:25

לגבי ET, כבוד לשימון על ההשקעה.
אני רואה את הסרטונים ואיך הוא מתקדם, אם יתמיד יהיה שחקן טוב ליורוליג אולי אפילו לאן בי איי. איכשלא יהיה יהיו לו זכרונות טובים מיחסי אבא-בן בגיל הזה וגה גם פלוס גדול.
שימון דו איט יור וואי!
לגבי מכניקת הזריקה, זה ישתנה כשיגדל יתחזק ויתפוש גובה. יסודות יש לילד והשמים הם הגבול.

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 7:46:34

כל הכבוד על הקרדיט לשמעון.
שמעון, או "לבאר טבדי", יוצר כאן מפלצת.
אנו מקבלים דיווחים כאן מהרגע שET ויתר על הכדורגל ולקח כדור ביד.
היום זה נראה ממש מרשים – וזה הרבה עבודה מצד שניהם.
ממש נראה שמתפתח כאן שחקן שיכול להיות מיוחד.
אהבתי את מיכניקת קארי – מצוין לדעתי לשחקן בגובהו וכרגע לגילו, בסיס מצוין לזריקה להמשך.
זריקת ג'אמפ שוט כמו שדה-שוט רוצה? שיוסיף מאוחר יותר, אחרי שיגדל קצת.
הקלעים הגדולים היום זורקים מלמטה ב-one motion. קל יותר לזרוק מטווח רחוק וזריקה טבעית יותר. וגם קשת גדולה יותר לדעתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שדה שוט אמר זה זריקה שזורקים שחקנים 1.95 ומעלה לרוב. הסיכוי של ET להגיע לזה שואף ל-0.
אם מסתכלים היום בNBA וגם באירופה על שחקנים עד 1.90-1.92 שזה תקרת הזכוכית ביום הכי טוב ואופטימי עבורו (יש לנו במשפחה המורחבת רק 1.90 אחד אבל הרוב מעל 1.80) אין לאיש מהם גאמפ שוט כמו דוראנט, בוקר, דרוזן, קובי, מייקל.
לכן יותר נכון לדעתי להסתכל על טריי, איזייה תומאס, סטף, מקונל, כריס פול, לארקין, ווילבקין מבחינת סגנון הקליעה.
דה שוט אודה להתייחסותך

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 8:44:45

אמרתי לך מה אתה צריך לעשות עם תזונה נכונה.
פחות ממתקים יותר בשר חלב דגים, מזונות עשירים בסידן וגם תקווה בלב שהגנטיקה תהיה גמישה עם הילד.
פחות ממטר שמונים וחמש, הילד יתאים לליגה הישראלית ואירופה, גם טוב.
אנחנו עוקבים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עזוב את הילד תראה איזה סקילס של באגס באני -ניגובים בוניס ביץ
https://youtu.be/1PmIFxNlQv4?t=124

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 9:25:55

שוב אכלת אנקל דרו?

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 8:50:38

מסכים מאוד. שיפתח פלואטרים

ברוך רובין
ברוך רובין
05/04/2022 15:48:52

שמעון תתבייש לך!!!! איפה החשפניות לאחרי אימון. אני כרגע הגעתי למדריד הולך להיות באירופה שבועיים ולטייל עם הנכדות אולי אגיע לארץ, לסדר את מערכת האימון, שחסר בה אלמנט קריטי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חשפניות זה רק אחרי ברינקס לא לפני

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 7:47:14

מג'יק מפוצץ את בועת "לברון אולי עודכן אבל אין לו אחריות" על הטרייד הכושל של ראס.

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 8:45:26

לתאגיד יש אצבעות בכל מקום?

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 8:51:42

כן, גם בתחת

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/04/2022 7:52:21

תודה רבה על המעורב

asaf
05/04/2022 7:52:33

תודה מנחם. האם יהיה מעשה דיוויד רובינסון ומישהו ייתן איזה 70 נק' במשחק אחרון בשביל מלכות הסלים?
שימון אחלה זמן איכות עם הילד רק לא לדחוף ולהמאיס עליו את המשחק יותר מדי… אהה ותדאג לו קצת לקליר פאת' כן??

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  asaf

הוא מעמיס עליי כל הזמן מבקש אימונים.

Tzafriros
05/04/2022 7:59:14

נשבר לי הלב מהסעיף על מג׳יק. אני רק מקווה שזה יפגע במורשת של מי שהוגדר פה מספר 2. אני סופר לפי טבעות (חוץ מראסל כי הוא סלטיק)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/04/2022 8:42:32
Reply to  Tzafriros

זה שראסל סחטיק חא אומר שצריך םחות לספור לו טבעות מאחרים וגם לא יותר! זה צריך להיות שווה בין כולם ללאנקשר לקבוצה שאתה אוהד. אחרת, דבריך בעניין זה חסרי ערך וחסרי משמעות!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/04/2022 8:43:29

*זה שראסל סלטיק לא אומר שצריך פחות…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/04/2022 8:47:50
Reply to  Tzafriros

ברל מקרה למי שיש יותר טבעות לא מעיד שהוא שחקן יותר טוב מאחר שיש לו פחות טבעות.
למשל זה שלדאנקן 5 טבעות ולבירד 3 לא אומר שדאנקן כדורסלן יותר טוב.

captain beefheart
captain beefheart
05/04/2022 8:07:46

אבא שמעון גור בעוני?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מג'יק צודק. יפה מצד דוראנט לקחת אחריות, אבל הוא טועה. תודה רבה מנחם

Jonathan
05/04/2022 9:03:01

שמעון, הבן שלך מדהים. בין אם זה ייקח את זה רחוק ובין אם זה יישאר כתחבעב עם החבר'ה – לבחור יש את זה.

אבג
אבג
05/04/2022 9:07:26

הירידה על לברון במה שמגיק אמר היא קטנה מאוד לעומת הירידה על ווסטברוק.
ווסטברוק צודק בכעסים שלו. כאילו עם דרוזן היו לוקחים אליפות ורק בגלל שהוא שם הם לוטרי.
למגיק יש עדיין אחוזים בלייקרס? אם כן זה חמור פי כמה

yaniv
yaniv
05/04/2022 9:19:42
Reply to  אבג

אתה כנראה לא הבנת עד הסוף את הבעיה עם ווסטברוק.
נתחיל ונאמר שווסטברוק הוא לבטח לא הבעיה היחידה של הלייקרס אבל הוא מה שנקרא הבעיה הראשונה שממנה התחיל כל המגדל קלפים ליפול.ווסטברוק לא מתאים לשחק ליד לברון נקודה.ושאתה מביא שחקן כזה ומשלם לו 40 מיליון לשנה וסותם את התקרה שלך ואת האפשרות להתחזק אז אתה די נועל את עצמך.ואם במקום ווסטברוק היה לך את דרוזן ואולי את הילד או אפילו קוסמה או KCP היה נשאר אתה כבר משדרג את הקבוצה

אבג
אבג
05/04/2022 9:38:07
Reply to  yaniv

ראיתי את הלייקרס לא מעט. הקבוצה לא שמרה בכלל כולל לברון ודייויס במשחקים ששיחק. כל שחקני המשנה היו חסרי ביטחון. לווסטברוק היו משחקים טובים יותר ופחות, בחלק מהמשחקים (שראיתי) הוא נלחם יותר ובחלק פחות.
אבל כל הקבוצה שיחקה פשוט רע.
עכשיו יכול להיות ששחקן אחד היה משנה את כל זה, אבל רוב הסיכויים שדרוזן היה פשוט משחק חלש ולא מגיע ליכולות שהוא מראה בשיקאגו.
להפיל את כל התיק – הנהלה, מאמן, כוכבים, שחקנים משלימים, פציעות וכו על שחקן אחד שהוא לא השחקן החשוב בקבוצה זה הזוי בעיני

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 9:48:26
Reply to  אבג

2 חורים שחורים במקום 1.
1 זה נסבל, אפשר לחפות אם כולם מגויסים.
2 זה בלתי אפשרי, הכל מתפרק וכולם עוברים לזרוק זין גם.
פשוט

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 9:49:48
Reply to  אבג

"אבל רוב הסיכויים שדרוזן היה פשוט משחק חלש ולא מגיע ליכולות שהוא מראה בשיקאגו."
מאיפה הבאת את הקביעה הזו?
דרוזן משחק 1X1 ויוצר לעצמו, את זה הוא היה עושה בכל קבוצה (וגם עשה את זה בספרס עם פסחים מסביבו).

אבג
אבג
05/04/2022 10:36:21

מאותה סיבה שאייברי בראדלי שכח לשמור, וטסטברוק שכח לחדור, הורטו טאקר שכח לקלוע וכו וכו.
משהו שם לא עבד. יכול להיות ששינוי של השחקן השלישי בהיררכיה היה פותר את זה אבל גם יכול להיות שלא

yaniv
yaniv
05/04/2022 9:50:08
Reply to  אבג

שוב ברור שהכל יכל להיות ויש סיכוי לא רע בכלל שגם דרוזן היה הולך לאיבוד בלייקרס.הכעס על ווסטברוק והסיבה שכל החיצים עליו שמראש כולם כולל כולם(חוץ מאברי לדעתי ) ידעו שזה לא יכול להסתדר ואין סיכוי שתצא מזה אליפות ועוד ויתרת על חצי קבוצה+אפשרות לחיזוק אחר תמורת משהו שכולם ידעו שלא עובד,ומה לעשות מי שסופג את כל האשמה זה ווסטברוק למרות שאם תשאל אותי מי שאשם במצב הזה זה כנראה לברון שבכלל הביא אותו.וכן שחקן שמרוויח מעל 40 מיליון דולר בשנה אתה מביא אותו בתור אחד שאמור לשדרג אותך ובטח ובטח כאחד מהשחקנים החשובים ביותר שלך

Alex Rabino
05/04/2022 9:14:52

שימו לב למשפט הבא בפוסט של מנחם לס:
"משחקו האחרון הוא נגד הנאגטס בחוץ. הוא ישחק במשחק האחרון רק אם מצבו בריצה ל'מלך הסלים' יכריח זאת"

מזה אני מבין שמה שחשוב ללברון זה לא הקבוצה אלא רק הוא עצמו !!!

Smiley
05/04/2022 9:23:23
Reply to  Alex Rabino

זה הכל ספוקלציה של מנחם

אבג
אבג
05/04/2022 9:40:21
Reply to  Alex Rabino

למה שלא ירצה להיות מלך הסלים? יש מישהו שלא היה רוצה להיות? לא מבין מה רע בזה.
לא חושב שהוא פגע בקבוצה כדי לקלוע יותר נקודות, בטח לא במכוון. אבל אם נשאר משחק או שניים, למה לא ללכת על זה?

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 9:52:11
Reply to  אבג

ברור שפגע בקבוצה, הוא משחק כדי לצבור נק', לוקח הרבה זריקות קשות, ויש לו יותר איבודים מאסיסטים בהרבה משחקים בשבועות האחרונים.

אבג
אבג
05/04/2022 10:15:02

לא אמרתי שאי אפשר היה לשחק כך ששחקני המשנה היו סורקים יותר והוא פחות. אולי בטווח ארוך היו צוברים ביטחון ומשחקים יותר טוב. אבל…
הזריקות שלקח לא היו גרועות לראייה האחוזים
אם ישלו אסיסטים ואיבודים זה אומר שהוא ניסה לשלב את השאר.
והכי חשוב אין ספק שהיה מעדיף להגיע לפלייאוף על פני מלכות הסלים. זה לא אומר שהוא לא רוצה להיות מלך הסלים. כל שחקן רוצה.

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 10:33:12
Reply to  אבג

יש ספק עצום שהיה מעדיף להגיע לפלייאוף על פני מלכות הסלים.
לברון פועל קודם כל להאדרה עצמית ותדמית.
יותר מועיל לו הטייטל "מלך הסלים בגיל 37!" מאשר "הובס 4-0 בפלייאוף".
וגם, ככה הוא מקבע את הנרטיב הרצוי לו של "עשה ככל הניתן בקבוצה גרועה" ולהרחיק עצמו מהכישלון, שהוא אחראי לו במידה רבה מאוד (ראה הדברים של מג'יק, המנהיגות השלילית, הפאסיב אגרסיב מול ההנהלה שלא עשתה עוד טרייד אחד לחלוץ אותו מהברוך שהכניס אותם אליו אחרי שקיבל כל מה שרצה, וזריקת הזין בהגנה).
למעשה, אין ספק כלל שהוא מעדיף את מלכות הסלים, ולהלן פעולותיו בשבועות האחרונים וסגנון משחקו.

אבג
אבג
05/04/2022 11:20:38

למה שיאמין שיובס 4-0? לפני שנתיים לקח אליפות.
כמו שרשמתי, אין ספק שכל שחקן רוצה גם תארים אישיים. לברון יכל להיות מלך הסלים על חשבון הצלחה קבוצתית בכל שנה. כך גם רוב השחקנים הגדולים. זה לא אומר שהם לא רוצים, פשוט יותר רוצים אליפויות, להגיע לגמר, גמר איזורי, פלייאוף וכו.
או במילה אחת לנצח

ברוך רובין
ברוך רובין
05/04/2022 15:50:32

מסכים אשך רק לא מסכים לגבי הזיוף פציעה ההגנה של דנבר כמו זאת של הפליקאנס

גיא רוזן
05/04/2022 10:47:39

במרץ יש ללברון קצת יותר מ-34 נקודות למשחק ב-60% אפקטיבי. אם כך נראות הזריקות הקשות שלו ..

עידו גילרי
05/04/2022 9:30:49

מנחם מכיוון שדי נמאס מכל רפואת השנאה פה באתר אני אתייחס למשפט אחד שכתבת.
אני חושב שדי ברור שלברון יכול לשחק עם הנקע שלו שבאמת היה מדרגה נמוכה (בין עם על ידי קיבוע נכון או זריקה). כלומר אם זה היה פלייאוף כנראה שהוא היה משחק. הבעיה עם לשחק במצב כזה היא השאלה לגבי הנזק המצטבר (ראינו את זה למשל השנה עם דונצ'יץ' שחזר מוקדם מדי ואז נאלץ לשבת די הרבה משחקים בחוץ , בכלל הקרסוליים שלו עומדים לספק לנו חומר להמון דיונים בשנים הבאות). לברון של השנתיים האחרונות מראה כבר את הגיל שלו והזמן נותן בו אותותיו. אז מבחינתו ניהול נכון של פציעות קריטי להמשך הקריירה. לא יודע מה הוא יבחר לעשות במשחקים שנשארו אבל לדעתי זה יהיה השיקול מספר אחת.

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 9:51:16

קשקוש

עידו גילרי
05/04/2022 9:55:03

כן דוקטור, אתה הרי מומחה להכל.

עידו גילרי
05/04/2022 9:55:41

וקשקוש זה למעשה תיאור די כללי לכל תגובה שלך באתר.

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 10:11:59

תפסיק לענות מתוך הרגשות שלך

עידו גילרי
05/04/2022 10:13:11

למה?

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 11:57:55

זה לא החינוך שקיבלתם.
אתם אמורים להתעלם מקיומם.

עידו גילרי
05/04/2022 12:08:20

חחח, ואתה עוד חושב שקיבלתי חינוך…
נאיבי.

yaniv
yaniv
05/04/2022 9:51:29

חס וחלילה מה כנסת את דונציץ למשוואה.
אני מקווה מאוד שהתחזית שלך לא תתגשם ולא תהיה שום בעיה עם הקרסוליים שלו

עידו גילרי
05/04/2022 9:54:41
Reply to  yaniv

יניב, איפה היית בשלוש השנים האחרונות? הוא מסובב אותם על ימין ועל שמאל.

yaniv
yaniv
05/04/2022 10:09:58

כן אבל אף פעם לא משהו רציני.אני לא זוכר אפילו משחק אחד שהוא עזב בגלל הקרסול

עידו גילרי
05/04/2022 10:12:52
Reply to  yaniv

לא אמרתי שזה יחרב לו את הקריירה אלא משהו שהוא יתמודד איתו לאורכה. גם סטף עשה יופי של קריירה עם הרבה מאד נקעים (וגם ניתוח אחד מפורסם).
בכל מקרה תתעורר על מה בדיוק נראה לך לוקה יושב את כל המשחקים בצד?

yaniv
yaniv
05/04/2022 10:34:08

האמת שממש לא שמתי לב לזה,סך הכל זה לא שהוא הפסיד יותר מדי משחקים בעקבות פציעה ואני גם לא זוכר שהוא תמיד יושב בחוץ בגלל שהקרסול מציק לו.זה כן נכון שכמעט כל משחק יש איזה קטע שהוא תופס את הקרסול שלו אבל שניה אחרי זה הוא חוזר לשחק רגיל.
טוב נשים לב לזה יותר ועדיין נקווה שאתה טועה ואין שום בעיה עם הקרסוליים שלו

עידו גילרי
05/04/2022 10:35:31

אין איתם בעיה – עובדה הוא אף פעם לא ישב יתר מדי זמן בחוץ. זה סגנון המשחק שלו שגורם להם להתעקם הרבה זה הכל.
בכלל אחוז מאד גבוה מכל הפציעות הוא עיקום קרסוליים. כל מי ששיחק 5 דקות מכיר את זה.

עידו גילרי
05/04/2022 10:50:39

אבל הנה בשבילך:
2018-19: – 2 משחקים
2019-20 – 14 משחקים (שני מקרים שונים) + עוד אחד בפלייאוף שהוא שיחק איתו את שלושת המשחקים האחרונים בסדרה.
2020-21 – נקי ולוקה החמיץ רק 6 משחקים בכל העונה לא ברצף.
2021-22 – 15 משחקים (ארבע פה התערבבו עם פרוטוקול קוביד שהוא נכנס אליו בזמן הפציעה אז קשה להגיד מתי בדיוק היה חוזר).

yaniv
yaniv
05/04/2022 11:16:10

טוב אז באמת 2 עונות הוא הפסיד משחקים בספרות כפולות,זה לא משהו בכלל.
וואלה נתחיל לעקוב אחרי הנושא הזה

גיא רוזן
05/04/2022 11:18:08

לאתר כדורסל חובבני דרוש רופא אליל המתמחה ברפואה שנאה.
דרישות התפקיד:
נכונות לעבודה מאומצת בשעות בלתי שגרתיות.
הקלדה מהירה.
קרבה משפחתית למפלצות מהמיתולוגיה הנורדית – יתרון.

עידו גילרי
05/04/2022 11:22:34

חחח, לא דרוש לנו כלום – יש מחלקה שלמה מהמתקדמות בעולם.
אנשים באים אליה כדי לעשות את ההתמחות…

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 11:59:35

יפ
המחלקה הלברונולוגית שלנו בכפר ללל היא מהמפורסמות בכל העולם

Avri
Avri
05/04/2022 11:30:21

נהדר. לדעתי לא חסרים כאן "מומחים". על אחד מהם כבר שפכתי את חמתי מספיק אז אני אעצור כאן.

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 11:59:54
Reply to  Avri

מה עם לשפוך את חמותך?

Avri
Avri
05/04/2022 15:36:18

שיא חדש אשך. לא ברור לי שיא של מה, אבל בוודאי שברת כאן איזשהו שיא.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/04/2022 12:33:31

גיא קראת,אני מתייצב לג'וב
לא רק מתייצב אלא אשלם לטנש משכורת חודשית על העיסוק האהוב עלי!
רופא אליל,הייטר בנשמה,מקליד אלוף וגמיש לגמרי בשעות.
אודין הוא אבי מלידה ואחראי משחקי חברה בכפר
Tyr מתעב את כל סוגי הבבונים
Freya מתעבת מוסלמים
פריג הודיעה שבגלל הבבון היא עושה ניתוח לאנטי פוריות
פריי וסקאדי אחראים לטיפולי SOS מטעם ה-ללל
Heimdall יצא בהצהרה שהמלך עירום
נו התקבלתי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תקרא לעצמך נורדי

גיא רוזן
05/04/2022 12:57:13

ורק את חיית המחמד שכחת…

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 14:05:49

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חזק אתה במיתולוגיה בחיתולים וצנטריפוגות.

Warrior
Warrior
05/04/2022 15:31:52

מצטרף לרוב התגובה הראשונית.

גיא רוזן
05/04/2022 10:12:37

יש רגעים בחיים בהם אם אין משהו טוב לכתוב, אז עדיף לשתוק.
.
בוקר טוב, מנחם.

דה שוט
05/04/2022 11:30:33

תודה מנחם אחלה מעורב. כיף לקרוא.
שלושה דברים.
1. ראס הוא הנפגע העיקרי מהמעבר ללייקרס. הוא מסיים את העונה מצויין והקהל גם מתחיל להבין שהוא לא הרע בסיפור הזה. מג׳יק סתם מרעיל את האווירה. כן בטח, עם דרוזן והפציעה של דיוויס הם היו בגמר. חחחח ראינו מה דרוזן עשה במערב. לדעתי יש מצב שראס יישאר בלייקרס ויהפוך למעיין סאב-פרנצ׳ייז לשנים הקרובות. בתנאי כמובן שלברון הולך. לצערי הסיכוי נמוך.
2. שמעון תענוג לראות את העבודה עם הילד. זה מעולה, ככה צריך – תמיד זה שעובד הכי קשה נמצא צעד לפני כולם. כספי, מקל ובעבר מיקי ודורון ג׳מצ׳י. הבת שלי באקרובטיקה בחולון – שם באים לאימון בשעה 12:00 בבוקר ויוצאים בתשע בערב. כשאנחנו באים לקחת אותה ושואלים את המנהלת בחוץ מתי נגמר האימון היא צוחקת: מתי שהמאמנת מסיימת… ככה זה בכל ענפי ההתעמלות בארץ. ילדים בכיתה ח׳ עובדים פי 4 משחקנים מקצוענים בכדורגל ובכדורסל. תתקשר לדל קרי ותשאל אותו כמה שעות סטף עבד על הסקילס שלו כל יום בתור ילד.
3. הכדרור של אייל נהדר רואים כישרון ורואים ימין ושמאל. זה קריטי לשחקנים נמוכים. הוא יתמודד עם מפלצות כדרור כל הקריירה.
לגבי מכניקת הזריקה. הניתוח שלך ושל הטמיר קרוב לדעתי – למעט הדוגמה שהבאת של כריס פול.
נכון – מכניקת קרי/טריי מגדילה טווח. זה הדבר אולי הכי חשוב לשחקנים נמוכים בימינו, זה גם נוצץ ועשוי להביא ברינקס 🙂
אבל – קרי וטרי הם פנומנים. מכניקת דוראנט/מלו/בוקר ודומיהם היא יותר נפוצה ומאפשרת מיד ריינג׳ אמין בג׳אמפר. זה כבר בלתי עציר!
לפול ולקיירי יש את זה, לטוני פארקר היה את זה, וזה לקח אותם הכי רחוק שאפשר. הנמוך הראשון שעשה על זה קריירה מפוארת היה ניקוס גאליס היווני.
הערה אחרונה – בקלאץ׳ צריך מיד ריינג׳. אולי בגלל זה אין לסטף FMVP (ברור שיש עוד גורמים והגיע לו ב-2015)
🙂
במקומך הייתי מתייעץ עם מאמן קליעה עכשווי ומוכח – זה בטוח עדיף על חתייארים חביבים כאן באתר 😃😃😃 למשל אורן עמיאל. למיטב ידיעתי הוא מאוד מוערך בתחום הזה בקהילת בכדורסל בארץ.
בכל מקרה אתה האבא-עז של הופס
🙂

Avri
Avri
05/04/2022 11:47:26
Reply to  דה שוט

איך תמיד יש איזה מישהו שזורק ככה משום מקום את השם של ניק גאליס ומזכיר לי כמה שאני זקן. הבנאדם אגב בן 64 היום. חפש תמונות שלו בגוגל ותמצא סבא חמוד – לדוגמא https://www.sbnation.com/nba/2017/9/8/16273994/nikos-galis-hall-of-fame-basketball-greece-michael-jordan

דה שוט
05/04/2022 11:53:05
Reply to  Avri

איזה דיגר הוא היה הקדים את זמנו – עשה שמות בצבע בגובה מטר שמונים. הכל בג׳אמפ סטופ. אני בכלל לא בטוח שהוא יודע לעשות צעד וחצי 😃
ד״א גם טוני פארקר היה סקורר גדול מאוד בצבע. תמיד הוביל במדדים האלה

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 12:02:10
Reply to  Avri

גאליס היה מדהים.
אצלנו היה בייבי גאליס – עדי גורדון.

דה שוט
05/04/2022 12:18:16

הקבלה מעולה אבל גאליס היה יותר מגוון.
לגבי הלייקרס – מסכים – זה לא רלוונטי – את ראס הביאו בשביל להרים את התקרה. לא בשביל "עונה טובה".
לגבי עמיאל – הוא אכן לא היה קלעי טוב והזריקה שלו לא הייתה פאר היצירה (כוחו היה בהאסל) – אבל זה לא שולל את יכולות האימון שלו. אימון זה תחום אחר ודורש מיומנויות אחרות. לדעתי אין בארץ מאמני קליעה טובים – אני לא מכיר כאלה ואני קצת מעורה בכדורסל נוער מטעמים אישיים. כבר דיברנו על כך כאן שלא קמים לנו קלעים בארץ כבר תקופה ארוכה. אדם אריאל סוג של קוץ במדבר. פניני הוא אחרון המוהיקנים. דיבתרי על כך לא מזמן עם מאמן בכיר בליגת העל (השם שמור במערכת) והוא אמר שאחד ההבדלים הגדולים זה הלחץ על הקליעה – היום חייבים לשחרר מהר יותר, בלחץ גדול יותר ומצב עייפות מתקדם יותר. לדבריו ההגנות יותר חזקות והמשחק הרבה יותר אינטנסיבי. אז אולי לא הכל קליר פאת'?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אדם אריאל קולע רק שהשומר שלו רחוק 7 מטר ממנו ויש לו 4 שעות לכוון. הוא בקושי יודע לכדרר. לא לזה התכוון המשורר.
לי נראה שתחום אימון הקליעה ברמה מקצוענית לא מספיק מפותח בארץ בכלל ואין על זה דגש לכן אין גם קלעים שיודעים ליצור מכדרור ולקלוע מהר

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 13:49:20
Reply to  דה שוט

תרים את הכפפה

דה שוט
05/04/2022 15:21:48

חחחחחח אצלי הם יקלעו כמו ווסטברוק
😂😂😂😂
יהיה לך דור של ווסטברוקים

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 16:05:19

נו מעולה
לא תהיה להם תקרה… יגיעו כולם ל-NBA 😂

דה שוט
05/04/2022 17:31:36

אם תהיה קבוצה של ווסטברוקים כדאי מאוד שלאולם לא תהיה תקרה…

ירון, החלום
ירון, החלום
05/04/2022 12:51:34

בס"ד
גאליס
איזו נוסטלגיה, לא להזכיר אותו ליד שמעון מזרחי, בבקשה.

דה שוט
05/04/2022 15:22:01

חחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 12:02:46
Reply to  דה שוט

הלייקרס לא היו בגמר אבל הם בטח היו טובים יותר ובפלייאוף.

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 12:03:13
Reply to  דה שוט

אורן עמיאל נגר, איך ילמד מכניקת זריקה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח. גם דרו הנלן נגר והוא מלמד 🙂 תראה את סימונס

תחום מוזר זה אימון קליעה. דל קרי מאמן קליעה אדיר בודאות כי סת וסטף צלפים. אם היה כסף מספיק הייתי לוקח את דל אבל לא נראה לי שאני אעמוד בתקציב:)
זה תחום שקשה לדעת מי טוב. מעניין אם יש בישראל מאמן קליעה מוכח שהוציא שחקנים צלפים בעיקר תוך כדי כדרור ויצירה לעצמו ולא רק קאץ אן שוט שאף אחד לא שומר באזור והשחקן מכוון שעתיים.

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 13:50:36

לקואץ' ניק יש סרטונים בתחום, נראה שהוא ממש טוב

עידו גילרי
05/04/2022 13:55:37

דרו הנלן ממש לא נגר, ומאמן קליעה צריך להיות און דה ספוט כדי לתקן ולכוון.

trusttheprocess
trusttheprocess
05/04/2022 17:26:03

דרו הנלן גם לא מאמן את סימונס אלא את טאטום ואמביד , איזה פלא שחקנים ששיפרו את הקליעה שלהם באופן משמעותי

עידו גילרי
05/04/2022 17:31:05

ושל בראדלי ביל וזאק לאבין אבל גם של אר ג'יי בארט…יש שם עוד על מה לעבוד שלא יוציא לו שם רע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פששש אז הוא טוב מוכח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

דה שוט הבת שלך בתכנון להיות לינוי אשרם 2? איך הגעת לאקרובטיקה?

דה שוט
05/04/2022 12:20:16

ממש לא. היא פשוט מחוייבת לזה ברמות לא נתפסות. זה לא ספורט אולימפי אבל ישראל בטופ העולמי (עכשיו הייתה אליפות באזרבייג'אן) והסטנדרטים של העבודה שם לא דומים לכלום בארץ (במובן החיובי). ברק בכר העביר להם הרצאה לא מזמן וגם הוא דיבר על זה.

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 14:09:09
Reply to  דה שוט

אכן שימון אבז….

Avri
Avri
05/04/2022 11:39:18

שמעון, חתיכת סקילס סט יש לג'וניור רק תדאג שישקיע בלימודים ולא יפתח חלומות גדולים מידי כי רוב רובם של מוכשרים-לאללה גומרים ברדיפה אחרי יור"ים הזויים בכל מיני מועצות אזוריות/עיריות נדחות שחייבים להם משכורות עלובות של חודשיים אחורה. או במילים אחרות – אחד מאלף – ההוא שהיה ממש כוכב בתיכון, יושב היום בגיל 32 על הספסל של מכבי גדרה עם ברכיים דפוקות. ברי המזל הם אלו שהסבירו להם בגיל מוקדם שמכדורסל הם לא יעשו קריירה ואין מה להשקיע 14 שעות אימונים בשבוע בשביל חלום שאין בסופו כלום ושום דבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

לימודים קודם לכל. בחשבון העלו אותו כבר לכיתה ב (הוא ברמה של כיתה ד בזה, אני מלמד אותו כבר שברים), קורא כבר בלי ניקוד שוטף ומצטיין בלימודים. אל דאגה. הכדורסל בא רק אחרי. יש זמן להכל 🙂

Berch
05/04/2022 11:49:02

אחלה מעורב
שמעון, אתה עושה חוגים לילדים ביד אליהו ? אני רושם את הקטן אליך.כשיגדל יהיה יוקיץ'.
מזכיר לך שיד אליהו זה המכה של הכדורסל בישראל….
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

מה יוקיץ? ראיתי אותך והילד שלך לא יהיה 2.14 🙂

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 14:14:21

הילד יהיה יוקיץ באחריות….
לפחות 30 סנטים יותר גבוהה מהאבא.

ירון, החלום
ירון, החלום
05/04/2022 12:53:16

בס"ד
תודה מנחם. מעורב נהדר.
ווסטברוק הוא רק בעיה אחת, אולי אם דרוזן היו מגיעים לפלייאוף, אבל צריכים שינוי ברמת המאמן לדעתי.
איזה גמר מכללות, מזכיר לי גמורים אירופאים.

עידן
עידן
05/04/2022 13:25:57

שמעון הילד תענוג.
אני כבר רואה אותך נכנס לטראש טוק עוד 20 שנה עם המחליפים של סטיבן איי סמית וסקיפ ביילס.
כיף לצפות בסרטונים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/04/2022 13:57:46

חחחחחח
ליל הסכינים הארוכות מתחיל.
ציטוט של חבר הכבוד הטרי של ה-ללל מג'ק גונסון
דברי קארים:
"מאחורי הקלעים, האנשים של לברון מנסים לשכתב את ההיסטוריה"
"האשמה העיקרית שהוא צריך לקחת על עצמו קשורה להחלטות לפני תחילת העונה. יש לו חלק גדול בכך שדמאר דרוזן הגיע לבולס ולא ללייקרס", סיפר מג'יק, "דרוזן רצה לשחק בלייקרס, הסוכן שלו אמר לי את זה באופן אישי, וכשהתקשרתי ללייקרס כדי לספר להם, הסבירו לי שלברון כבר נמצא בשיחות אינטנסיביות עם ראסל ווסטברוק. ווסטברוק הגיע ללייקרס במקום דרוזן בעיקר בגלל לברון".
הנקניקיה הבבונית הרוויחה כל אינץ' מהתגובות,איזה איש רקוב פחדן ושקרן,אחחחחחח העונה הזאת תהיה בלתי נשכחת,כמות הרפש שתדבק לבבון בשנים הקרובות תהיה בלתי ניתנת לתיקון עם השקרים של התאגיד

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 14:17:58

את שלו השקץ השיג. יהיה שוב עם הממוצע הגדול ביותר, עבר את מאלון ועוד כהנה וכהנה.
אם אמביד יתן עכשיו משחקים של 50+ אתה תראה את הלייקרס מוסרת ללברון כל הזמן. יחפשו אותו כדי שיקלע 70.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/04/2022 14:34:56

את מי זה מעניין חוץ מהעיזה בריח בבונים ואנשים מוגבלים שחושבים שהמספרים זה הכל?
שיקח את זה חחחחח

etayle
etayle
05/04/2022 14:44:16

++
לברון עושה ממלכות הסלים משהו, את מי זה מעניין?

NFS
NFS
05/04/2022 15:51:16

איך אומר ביל שרמן כשהוא נכנס דרך החלון לדבר עם ג'רי ווסט שזרוק על השטיח בתחתונים כבר 3 ימים ולא מסוגל לעשות דבר-
"יש כאן ריח של גרב מסריחה שהפליצה"

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 16:06:57
Reply to  NFS

קטע מעולה.
בכלל, חשבתי שג'רי ווסט תמיד היה רציני ושקול, בסדרה הוא הפוך לחלוטין

yaniv
yaniv
05/04/2022 16:10:19

זה הם מפרקים על הסצנה הראשונה או השניה של הסדרה,שמראים את גרי ווסט ואז הקריין אומר כולם מכירים אותו כאיש רציני הלוגו של הליגה אבל בתכלס הוא מופרע

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 18:15:19
Reply to  yaniv

לא זכרתי

NFS
NFS
05/04/2022 16:46:36

המעבר בתחילת הפרק השני מהשלג של ווסט וירג'יניה לקונפטי בפורום – נפלא ממש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זב כי אתה מכיר את גרי ווסט הזקן והחביב לא את הצעיר

trusttheprocess
trusttheprocess
05/04/2022 17:28:31

הסדרה ממש לא מייצגת איך שג'רי ווסט באמת, זה הגזמה וממש לא קרוב למציאות
אותו דבר עם פאט ריילי

עגל
05/04/2022 16:26:06
Reply to  NFS

הפרק החמישי (אתמול) היה הכי חלש עד כה.
אבל בסך הכל זאת סדרה לפנתיאון.
מקווה שעוד 20 שנה יעשו אחת על ג"ס של דריימונד
🙂

yaniv
yaniv
05/04/2022 16:43:34
Reply to  עגל

אני גם הרגשתי ככה אבל בסופו של דבר הפרק התרכז בקארים אז מן הסתם הוא יהיה יותר איטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חחח כי קארים משעמם תחת
גרי באס איז מיי מיין מן

עגל
05/04/2022 15:54:50

לברון לברון פאפי קיקי
מלך גואט בן 37
שיקצה קליר פאת' אירופה קראודר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
05/04/2022 16:05:24
Reply to  עגל

עגל אתה מלך הקליר פס

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 18:18:41
Reply to  עגל

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני צריך להתחיל לגבות כסף על כל פניני הלשון שהכנסתי פה בהופס.
אבל האמת היא שחי הביא לי את המוזה.

Pistons
Pistons
05/04/2022 16:23:35

שאפו שמעון. באמת מדהים. איך אתה מספיק את כל הדברים האלה? אתה עצמאי?
אני מצטרף בנוגע למה שרשמו כאן בנוגע לזריקה. אולי עדיף שלא יעבוד כרגע על זריקה. אין לו מספיק גודל וכוח. מדהים שהזריקה הזאת נכנסת באחוזים לא רעים.
המדרגה הזאת שאתה שם לו, היא לא קצת מסוכנת? נראה שהוא עובר ממש במעט אותה וישר עולה לזריקה אחריה. אם הוא יתקל בה ויפול, יהיה לו קשה לבלום את הנפילה עם הידיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

תאמינו או לא אני עובד קשה!כן כן! לפעמים יש פחות עומס אז יש יותר זמן כמו כרגע. יש תקופות כאלה.
בכללי אני מולטי טסקינג יכול לעשות גם חישובים ותכנונים וגם לרפרף בחצי עין בהופס. תשאל את אשתי אני גם מדבר איתה וגם בהופס😂
אז לא לדאוג אני לא יושב רגל על רגל שאני כותב פה חוץ מעכשיו שאני כן בנסיעה ובבקרים גם שאני בנסיעות.
לגבי הוא קופץ הרבה יותר גבוה מזה באימוני קפיצה. זה רמת קפיצה מינימלית למהלך אגב אל תשכח שהוא אחרי זמן אימון לא מועט בזמן ביצוע התרגילים האלה. המדרגה הזאת מעוצבת במיוחד אם אתה נוחת עליה היא גמישה היא לא קשיחה. הגיע במשלוח מסין😎. מקדימה הוא נפל אבל יש לו אימונים עם קפיצה לאחור בקנגורו מעל 5 כאלה שם הוא מעיף את זה לפעמים או נוחת על זה.
זריקה הוא התחיל להתאמן רק בחודשיים האחרונים כי ראיתי שהוא כבר מגיע בזריקה הזאת לסל נמוך אז אם הוא מגיע לסל אפשר להתחיל לאמן מבחינתי. במשחקים ובסל גבוה וכדור 7 הוא עדיין זורק טילי כתף. זה נכנס לו באחוזים סבירים ומטה מרחוק כי הוא קטן. הוא עושה אימונים להכל יש אימוני קפיצה מהירות זריזות גמישות כדרור וקליעה זה מחולק לפי ימים ותכנית מוסדרת. היום מה שטוב שבניגוד לתקופה שלנו הכל נגיש באינטרנט.

Pistons
Pistons
05/04/2022 17:05:10

משרד גדול? בכאלה בתקופת רבעונים ושנתי אין זמן לישון.
לכן שאלתי ושיערתי שאו שאתה עצמאי או עובד במשרד קטן?
הילד שלך עם אחלה כדרור. גם המגרש אצלכם יפה + גדר מסביבו. הוא בירושלים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

לא משרד גדול חלילה עבדתי מספיק במשרד גדול בעברי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

אני עוסק בתחום יחודי שבעיקר יעוץ לא בסטנדרטי הרגיל. אז אני לא מוגבל ללחצי זמן ודד ליינס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

כן ירושלים

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 18:20:02

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה מולטי מדיה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ונושא לקנאה פה באתר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך אתה מסיק לגבי ווסט ובאס מזיקנתם. תחשוב באותו קונטקסט על מנחם צעיר ושובב 😎

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 18:14:44

מנחם עדיין צעיר ושובב

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 18:22:52

רק נהיה שעיר מיום ליום.
צריך תמכונת גילוח גבבות אחרת אנטוני דייויס יתבאס….
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט היום סימונה יכה שוב בפפ? מקווה מאד שכן

דה שוט
05/04/2022 17:38:49

עד כאן חבריקו!
אתה ריץ׳ פול מבחינתי בענייני כדורסל אבל לא בכדורגל.
נבחרת איטליה? ניימאר לא העז?
נו באמת…
הערב פפ ודה ברויינה יורידו גשם על צ׳ולו. לא כל יום דייוויד בקהאם
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט מה אומר על זה של הנלן
https://youtu.be/GBAKNcxhKTM

יש לו מלא סרטוני על קליעה.

דה שוט
05/04/2022 18:54:15

כל מה שהוא אומר שם נכון אבל יש כמה בעיות – לדעתי.
1. הוא מדבר על סט שוט או קאץ' אנד שוט. יש תשומת לב גדולה לעניין הרגליים, המותן, הניתור והנחיתה. אבל אנחנו יודעים שחצי מהזריקות של הקלעים הגדולים באות בתנועה, עם הגנה, בניתורים לצדדים ואחרי כדרור. אלה עקרונות בסיסיים טובים שמלמדים כבר מהקט-סל והם חשובים בתור יסודות, אבל בכדורסל ברמות הגבוהות יש דרגות קושי פסיכיות. הוא מציג קליעה אידיאלית.
2. הוא מדבר על ירידה באחוזים כשיש תנועה או נחיתה רחוקה וכו' – אבל לדעתי זה ביצה ותרנגולת. כאשר יש קליעה במצב קשה – האחוזים יורדים. טריי יאנג נגד ברוקלין קיבל פעם אחת שעה לכוון. הוא עשה מזה הצגה ואז קלע. במצב אידיאלי החבר'ה האלה לא מחטיאים.
3. לטעמי אין מספיק התייחסות למכניקה של היד הקולעת ועל זה הרי כל הדיון כאן. בסרטון הזה לפחות – הוא לא ממש מסביר איפה להחזיק את הכדור ומאיפה בדיוק לשחרר אותו. הוא מדבר על כתפיים ושחרור "מעל הגבות" אבל אין הסבר מכני מפורט.
4. לפי מה שנראה לי בסרטון – המרפק שלו נוטה לצאת החוצה – זאת זריקה בסגנון של לברון (אם כי פחות קיצוני) ואולי אמביד. אני לא יודע להסביר למה – אבל קשה לזרוק ג'אמפר גבוה עם מרפק בחוץ. גם הוא בסרטון זורק סט שוט בעמידה.
.
בקיצור – סרטוני וידאו זה נחמד והיום עושים הכל ככה, כבר לא צריך אנשי מקצוע – ובכל זאת – הייתי מציע לך לנסות להתייעץ עם מאמן פעיל ומוכח. אני אנסה לבדוק אם יש מישהו שממליצים עליו. לגבי הנלן בעיני הזריקה שלו לא יפה – המרפק יותר מדי בחוץ (חחחח אני כמו תקליט שבור)

דה שוט
05/04/2022 18:56:53
Reply to  דה שוט

שמעון תראה את זה – זאת הסיבה שאנחנו אוהבים כדורסל – הג'אמפר של כריס פול. הזריקה המושלמת לשחקנים נמוכים.
https://www.youtube.com/watch?v=NZdbMehDEQ4

דה שוט
05/04/2022 19:09:18
Reply to  דה שוט

https://www.youtube.com/watch?v=aahenNqE6dI
אי אפשר בלי כרמלו
זה סרטון מעולה כאן יש כבר שני טיפים מצויינים. הראשון והשלישי.
הראשון – מתי בדיוק לשחרר את היד התומכת.
השלישי – ליישר את המרפק, המותן והרגל ביחד לכיוון הסל.
לדעתי זאת הזריקה הכי יפה בכדורסל אבל היא מתאימה יותר לגבוהים. הסרטון מדגיש את הכנסת המרפק מעל למותן.

דה שוט
05/04/2022 19:10:27
Reply to  דה שוט

סליחה – יישור של מרפק, מותן וכתף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הזריקה של מלו קשה רצח הכדור אצלו מאד גבוה הוא ענק וסוס גם.
😎

אצל כריס פול זה טוב הבעיה שרק מהספוטים האלה הוא פוגע טוב. אם תתן לו מהפינות או מהאמצע לדעתי הוא פחות טוב. רוב הזריקות שלו מצד ימין חצי פינה ולשם הוא תמיד הולך. מה שבאמת קטע שהספוט של כריס פול זה גם הספוט של et חחח הוא קולע את הרוב משם גם והולך לשם😂😂😂.
Et האמת גם גנרל קטן מחלק הוראות לגדולים בחוג מי שומר על מי ואיך לשמור 😂😂😂😂

לירון
לירון
05/04/2022 19:32:26

למה לא ללמוד מהקלע הטוב בכל הזמנים – סטף? תחפש בגוגל steph curry shooting mechanics ויש כמה סרטונים עם ניתוח והסבר של כל המרכיבים של הזריקה של סטף, בדיוק כל מה שאתה ודה שוט דיסקסתם, עם דוגמאות. ואם אתה רוצה להשקיע, סטף עצמו יש Mastecalss סדרה שמסבירה את כל המרכיבים כולל אימון, כדרור, קליעה ועוד.

דה שוט
05/04/2022 19:36:07

צודק – לפול אין באמת טווח – השלשות באו לו ביוסטון מתוקף המורי בול. זה לא טבעי אצלו.
לקלעים הצעירים היום יש טווחים וכולם צלפי שלשות.
הנה עוד קליעה שאני אוהב – ג'יילן בראון – גם ג'אמפר, גם טכניקה וגם פוגע לא רע בכלל.
https://www.youtube.com/watch?v=CWbKOJi9bz8

אור
אור
05/04/2022 19:37:38

על זריקת הראש המפורסמת של פול אתם עובדים?

דה שוט
05/04/2022 19:39:14

לירון אין ספק שהמכניקה של סטף נהדרת ואין ספק שהוא עבד הכי קשה בליגה על הקליעה שלו. +100 על זה
אבל יש קצת בעיה ללמוד מקלעי שהוא תופעת טבע – יש דברים אצלו שאי אפשר לנתח. דרגות הקושי שבהן הוא קולע והטווחים – אני לא חושב שיש לזה הסבר הגיוני. יש תחושה לפעמים שפשוט יש לו צ'יט
🙂

דה שוט
05/04/2022 19:52:39

אור זריקת ראש זה טרייד-מארק של הארדן. כל השאר זה חקיינים.
https://youtu.be/aZarLAPyj-c?t=98

אור
אור
05/04/2022 20:30:46

זה נכון, אבל בפול עסקינן

אשך טמיר המקורי
05/04/2022 20:41:25

דה שוט יש לזה הסבר הגיוני – הוא מתאמן בדיוק על זה – על קליעות בכל מיני מצבים מאוד קשים, בתנועה, ותנוחות גוף לא הגיוניות.

לירון
לירון
05/04/2022 19:59:32

דה שוט, תצפה בסרטונים שדיברתי, הם מנתחים מאוד יפה את כל מרכיבי הזריקה שלו כולל סרטונים הממחישים את המרכיבים. אני חושב שאחרי שתראה את הסרטונים, תשנה את דעתך. ברור שסטף עילוי, אבל אני מאמין גדול בלמידה וחיקוי של הטובים ביותר. הסרטונים ממש מוצלחים ואפשר לקחת כל מרכיב שהם מתייחסים אליהם ולהתאמן לפי העקרונות המוסברים

דה שוט
05/04/2022 20:08:00
Reply to  לירון

+ 11
אצפה