קייל לאורי חוזר לטורונטו – דו קרב מזרחי/ הלל הורוויץ

קייל לאורי חוזר לטורונטו – דו קרב מזרחי/ הלל הורוויץ

המשחק הלילה הוא חלק מקרבות הפלייאוף במזרח כשלמעשה אף סדרה לא סגורה וכל המיקומים לפלייאוף במזרח עדיין בתזוזה. בערב כזה קרב בין מוליכת המזרח לבין הקבוצה הלוהטת מטורונטו הוא קרב מעניין מאוד אבל למקומיים הסיפור הגדול הוא קייל לאורי. מי שעבור תושבי העיר הוא הרפטור הגדול בכל הזמנים עם 9 עונות ברזומה כאן בצפון ואליפות ראשונה לקבוצה הקנדית מגיע לראשונה לשחק על אדמת קנדה מאז שעזב את טורונטו בקיץ.

מחירי הכרטיסים לפני המשחק בטורונטו הרקיעו שחקים וכרטיס בודד למשחק במיקום מאוד לא מפתה הגיע לאיזור ה200 דולר, לא מחיר זול בכלל עבור משחק בעונה הרגילה, גם אם זה דו קרב בין שתי קבוצות טובות. כשקייל עולה להתחמם הקהל מעודד כאילו זה משחק פלייאוף

May be an image of 11 people, people standing and text that says 'の WELCOME WELCOME BACK KYLE nd G'
May be an image of 5 people and people playing sports

כשמגיע זמן הצגת השחקנים קייל לאורי נעמד במרכז המגרש ומסמן למישהו לבוא.

May be an image of 5 people, people standing and indoor

מי שמכיר קצת את קייל יודע שהוא מאוד מחובר לילדים שלו וגם בתקופה בטורונטו שני הבנים היו פעמים רבות בחדר ההלבשה, משחקים בנינטדו או פשוט מדברים. גם הפעם הוא קורא להם והם מתקבלים בצורה חמה על ידי הקהל אבל גם על ידי החברים.

May be an image of 13 people, people standing and indoor
May be an image of 14 people and people sitting
אחרי הסרטון המרגש הוא עומד עם שני הבנים במרכז הפרקט ומודה לקהל לאור תשואות ארוכות. פייר, מרגש! מגיע לו. אחד משחקני הנשמה שידוע בסחיטת עבירות תוקף ובהתמרחות על המגרש.
May be an image of 3 people, people standing and indoor

את הנקודות הראשונות שלו הוא קולע מהקו אחרי שהשופטים נותנים לו שריקת מתנה על שלשה

May be an image of 1 person and text that says 'LOWRY I'

מי שפחות התלהב הוא פרדי ואן וליט שהחליט להפציץ בצד השני עם 17 נקודות ברבע הראשון ושמירה חונקת על החבר הטוב בעבר והיריב בהווה.

May be an image of 2 people and people playing sports

ואם חשבתם שאני הסלב שבא לבקר תראו מי היה בקהל הערב

May be an image of 2 people

המחצית הראשונה התאפיינה בהגנה טובה של הרפטורס ובחוסר יכול של ההיט לייצר נקודות קלות, עם 45 נקודות בלבד במחצית הראשונה ראינו בדיוק את מה שקבוצות במזרח לא רוצות לקבל בפלייאוף. קבוצה עם הרבה שחקנים ארוכים שיכולים להציק בהגנה ושבערב נתון יכולה לפגוע מכל טווח. הרפטורס הם יריב עקשן וכששומרים עליך בNBA מהוצאת הכדור בצורה לוחצת זה מתסכל את שחקני היריבה.

למחצית השנייה מיאמי עלתה קצת יותר בפוקוס וטורונטו, כך נראה, הורידו רגל מהגז. רבע התקפי טוב של מיאמי ושמירה לא רעה הורידו את הקבוצות להפסקה האחרונה לפני הרבע האחרון כשמיאמי ביתרון נקודה.

הרבע הרביעי התחיל במיאמי עם 3 אסיסטים רצופים של הירו ליורטסבן, עם הירו ורובינסון על הפרקט קל לשתי הקבוצות לקלוע. היה ניתן לראות שרוב ההתקפות של הרפטורס מחפשות את הירו כשומר, ההיט צריכים לצפות לזה גם בפוסט סיזן, הירו מוסר היטב מתוך הדאבל טים וזה כנראה ההבדל ברבע הרביעי, את הרבע הרביעי הירו מתחיל עם שני אסיסטים ומסיים אותו עם שמונה אסיסיטים כמה מהם יפים וחשובים. אם הירו ידע למסור את הכדור בצורה יעילה כשמגיע עליו דאבל טים הוא יהפוך לנשק התקפי משמעותי אפילו יותר עבור הקבוצה מפלורידה.

May be an image of 7 people and people playing sports

שני השחקנים השניים שהגיעו להיות אקס פקטורים בצד של ההיט הם אולדיפו וסטרוס. הסל הראשון של סטרוס הגיע ארבע דקות אל תוך הרבע השלישי והוא מסיים עם 23 נקודות ב7/9 מהשלוש (!). השחקן השני שנתן הופעת וינטאג' מרשימה היה אולדיפו שסיים עם 21 נקודות, 6/9 מהשלוש (!) פלוס שתי חטיפות והגנה לא מתפשרת, לכל זה הוא הוסיף גם דאנק שהזכיר נשכחות ברבע הרביעי. הדאנק הזה היה גם הנקודה ממנה ההיט ברחו ליתרון ממנו הרפטורס לא חזרו.

https://www.youtube.com/shorts/kOHk67nOL_Q

ההיט סיימו את המשחק עם אחוזי שלשות לא מהעולם הזה במחצית השנייה שסיימה ערב קליעה נהדר מהשלוש עם 18 שלשות מוצלחות ב47% מהשדה.

אצל הרפטורס יתנחמו במשחק טוב ובכך שכל הגדולים באו לעבוד עם 29 כל אחד של סיאקם ופרד ואן וליט ו19 כל אחד של בארנס וטרנט ג'וניור.

May be an image of ‎1 person and ‎text that says '‎IDM. you. no উত্তব AREWA צפון lan NORTH KUZEY NORD ヒ NOR UTARA Tang erine IAURE الشمال ΒΟΡΡΑΣ POÙNDC xoйA ceBep HILAGA NOORD‎'‎‎

לאורי סיים את משחק החזרה שלו עם 16 נקודות, 10 אסיסטים וחמש עבירות. היה רק חסר שהוא יצא בשש עבירות וזו הייתה הופעה קלאסית של קייל. בסוף המשחק לאורי נשאר לחבק את החברים ולהודות לקהל ולא שוכח לקחת איתו את הכדור של המשחק.

May be an image of 11 people and indoor
May be an image of 13 people and people standing
May be an image of 11 people and people standing

הערב הזה סיפק משחק מוצלח והצצה טובה לשתי קבוצות נהדרות במזרח. הרפטורס כנראה יפסידו בסיבוב הראשון אבל מציגים סגל שיכול להתפתח למקומות טובים בשנים הבאות עם פסקל שמסיים עונה שמקרבת אותו לדיוני ALL-NBA אם ישמור על היכולת, סקוטי בארנס שנותן עונת רוקי מעל למצופה וגורר השוואות לשחקנים גדולים ופרדי הוא פשוט ווינר שעובד קשה. ביחד עם השיטה של נרס לאוהדים בטורונטו יש קבוצה שכל להתאהב בה.

בצד השני ההיט ישמחו מהעובדה שהצליחו לנצח בערב בו באטלר לא שיחק ובו הם התחילו בצורה חלשה. בסופו של יום כשאתה מקבל 44 נקודות מאולדיפו וסטרוס כדאי שתנצח. הירו הצליח לתפקד היטב כמוביל כדור ולמצוא את השחקן הפנוי עם ערב של קבלת החלטות טובה ברבע האחרון ועם עבודה קשה בהגנה שעדיין לא טובה אבל לפחות היה מאמץ.

ערב של כדורסל משובח עם סיפור אנושי של שחקן נשמה גדול זו תמיד דרך טובה להעביר יום ראשון בטורונטו הקרה. עכשיו נותר לראות מה יביא הפלייאוף לשתי הקבוצות הנפלאות הללו.

May be an image of 9 people, people playing sports and text

לפוסט הזה יש 12 תגובות

    1. מצלמה חצי מקצועית של קנון עם זום די רציני. המושבים של המדיה בטורונטו הם למעלה כמעט בגג אז אם המצלמה עם זום איכותי הזווית נהדרת. ולפני המשחק יש זום קטן יותר בשביל הפרקט. מזל שזה התחביב של אשתי 🙂

  1. תודה רבה הלל
    הצלחת להעביר את האווירה, כל הכבוד.
    המשפט הזה קנה אותי: אחד משחקני הנשמה שידוע בסחיטת עבירות תוקף ובהתמרחות על המגרש.
    זו האמת המרה. אני לא אוהב שחקנים כאלה אבל סמרט משחק דיי דומה בבוסטון אם כי לא ברמה של לאורי.
    רונאלדינו בטורונטו? מה יש לו לעשות שם? אחד השחקנים שהכי אהבתי. יכול היה להיות גדול כמו דייגו אבל עורר אנטגוניזם מצד קשרי ובלמי הקבוצות היריבות ששנאו אותו וקיסחו אותו בכל הזדמנות ולכן חצי מהקריירה שלו הייתה מחוץ למגרשים. איזה בזבוז.
    אם רגליים יכלו לכתוב היית מקבל ספר עב כרך….

  2. מעולה הלל, שתי קבוצות שמוכיחות את החוזק של הארגון ואת החוכמה בה מנוהל. שמח בשביל אולדיפו ומקווה שיחזור להיות טוב כפי שזכרנו ושיחלים סופית מהפציעות והכאבים. איתו כשיר כאקס פקטור מהספסל מיאמי קונטנדרים רציניים.
    תודה רבה על הסיקור.

  3. פשוט נפלא! הקנאה ניגרת ממני!
    אחלה תמונות וסיקור! כל הכבוד!

    שאלה לא קשורה בכלל…למה אתה בוחר לכתוב את שם המשפחה שלך עם שני ו' במקום ב'?
    יש לזה משמעות כלשהיא?

    תודה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט