מעורב הופס ליום שני: לא משנה צ.קרולינה או דוק – – קנזס מקנזסת הלילה את מה שנשאר (טארהילס) / (והסבר לעגל בקשר ללברון) / מנחם לס

מעורב הופס ליום שני: לא משנה צ.קרולינה או דוק – – קנזס מקנזסת הלילה את מה שנשאר (טארהילס) / (והסבר לעגל בקשר ללברון) / מנחם לס

1מצאתי שימי ריגר בטיווי שלנו

\לא ראיתי את שימי ריגר כבר איזה 30 שנה, אבל נדמה לי שזה שבטלוויזיה דומה מאד לשימי. לא?

2. נצחון לצפון קרולינה על דוק שסיים למייק ששבסקי קריירת מכללות שלא הייתה כמוה (הקריירה של ג'ון וודן הייתה מסוג אחר)

התאמינו שדוק וצפון קרולינה נמצאות 12 מייל אחת מהשנייה, משחקות באותו קונפרנס, רוקדות ב'ריקוד הגדול' כמעט כל שנה מאז התחלתו, ועד אתמול (שלשום) אף פעם לא שיחקו אחת נגד השנייה בטורניר הגדול הזה שהוא כמובן אליפות המכללות של ארה"ב?

וכשהן נפגשו סוף סוף, המשחק לא רק סתם ענה על כל ה-HYPE, הוא עלה עליהם. ההובלה במשחק החליפה ידיים כמו בזיג-זאג. היו ביג שוטס למכביר, ולמכססי הציפורניים נשאר רק עור. בסוף הטארהילס מצפון קרולינה נשארו עומדים על הרגליים. למעשה אף אחד לא עמד: או שניתרו לשמיים משמחה או נשכבו על הפארקט מחוסר טיפת אנרגיה כשהתנועה היחידה שהגוף עוד הירשה היה נשיקת תודה לקרשים.

אז צפון קרולינה קילקלה למאמן דוק מייק ששבסקי לא רק את המשחק הביתי האחרון, אלא עתה גם את משחקו האחרון כמאמן כשדוק נמצאת בצד הקטן של 81-77 בחצי הגמר של הפיינל פור..

גיבור המשחק היה כלאב לאב – שחקן הנראה ומשחק כשחקן NBA משופשף – שקלע 28 נק'. הסופומור הזה שיחק ללא כל מורא ופחד, והשלשה שלו עם 28 טיקים לסיום הכריחה את דוק ל-TWO-POSSESSION GAME, דבר שלא ניתן לה, והיא הרימה ידיים. כאלב עלה במשחק זה כמה מדרגות לדראפט הקרוב.

הוא גם קלע את שני הפאולים האחרונים כאילו היה סטף קרי או טריי יאנג. איזו שלווה. למות מהשלווה של בן ה-19 הזה. ההפרש עלה ל-4, וזה היה הסוף. קרולינה ניצחה את דוק בקרשים. היא קטפה 50. היא גם שלשלה את השלשות בדיוק של 10 מ-26 (38.5%) לעומת ה-5 מ-22 (22.7%) של דוק.

אז דווקא השכנה של דוק הייתה זו שקלקלה לד ולמאמנה מייק ששבסקי את הסוף: דוק הפסידה העונה רק 7 פעמים. שתיים מהן לשכנה מצ'פל היל, וההפסד שלשום היה הכואב מכולם.

בסיום המשחק מייק לא יכול היה למהר יותר לעזוב, אבל לפני שעזב מיהר ללחוץ את ידו של מאמן הטארהילס יוברט דייויס ולומר לו "WIN IT ALL"!

(אבל אפילו כאלב לא יעזור נגד קנזס הנראית – ומשחקת – כמו קבוצת NBA באמצע הטבלה)

3. למה לשחק עבור הלייקרס וריצה ל'מלך הסלים' כן נוגדים אחד לשני במקרים מסויימים, כגון משחק אמש (תשובה לידידי הפרופ' עגל)

היום (אתמול) היה משחק בין הלייקרס ודנבר, בבית של הלייקרס. ידעתי למפרע שלברון לא ישחק בו. למה? כי דנבר עם יוקיץ', וויל ברטו, וארון גורדון מהווים פרונט ליין שלברון חושש ממנו יותר מכל פרונט ליין אחר בליגה. דנבר ניצחה בחוץ 129-118.

הפסד זה דחף את הלייקרס עוד יותר למטה במרוץ לא ליפול מהפלייאין. לברון אינו פצוע. הוא בריא ושלם. הוא חשש, אבל, שבמשחק הזה ממוצעו ייפגע קשות. הפסד ללייקרס עניין אותו הרבה פחות. אז הוא העדיף לא לשחק. (וחדשות טובות ממילווקי ו…יאניס קלע רק 28 בהפסד ביתי לדאלאס 118-112

לברון חייב לשחק עוד משחק אחד עד סוף העונה כדי להיות זכאי לתואר 'מלך הסלים', אם אמנם יזכה בו (כמעט בטוח שכן). המשחקים שנותרו ללייקרס הם הסאנס בחוץ, ווריורס בחוץ, הת'נדר בבית, והנאגטס בחוץ.

המשחק היחיד שלברון ישחק עד סיום העונה יהיה נגד הת'אנדר בבית כדי למלא את ה-ELIGIBILITY.

הוא לא יעזור ללייקרס נגד הסאנס, והנאגטס בחוץ כי גם נגד אלה וגם נגד אלה הסיכויים שלו למשחקים מתחת ל-30 הם גדולים. מה בקשר לווריורס בחוץ? כנראה שעד אז הוא יבקש מאיזה מתמטיקאי לחשב לו כמה נקודות מינימום עליו לקלוע כדי להבטיח את תואר מלך הסלים. אם תהיה סכנה שמשחק של 20-25 נק' עלול לפגוע בו, הוא לא ישחק.

נגד הת'אנדר הוא חייב יהיה לשחק והוא ינסה לשפוך כמה שיותר!

4. הגיע הזמן שאסביר לשמעון בשפה קלה ופשוטה כיצד ממפיס מנצחת ללא הגיבור שלה (ושלו) – ג'ה

1)לממפיס יש GRIT AND GRIND גם ללא ג'ה (עבור שמעון: 'קשים' כחצץ, ומסוגלים לטחון הכל)

ג'ה עצמו אמר: "אנחנו לא רצים לשום מקום. אנחנו עולים לעליית הגג בקצב שלנו. אנחנו רוצים לראות את העשן שאנחנו משאירים". בקיצור, מה שמייחד את הגריזליס מממפיס הוא חוסר יראה ופחד מאף אחד. בנצחון או בהפסד הם צועדים בענייים פקוחות אל העתיד. לא מתייאשים מהפסד ולא יוצאים מעורם בנצחון. הרגיעה שלהם והצורה שהם מתקדמים ב-FEARLESSNESS מחלט מעצבן את יריביהם ומוציא אותם מדעתם כי הם לא מצפים לנון-שלאנט כזה מקבוצה כה צעירה. הנתון הזה קיים בקבוצה עם – וולא – ג'ה.

2) ממפיס הבריגה ולחצה עוד סיבוב או שניים ללא ג'ה

ג'ה הוא כוכב. הוא אקרובט. אבל הוא רזה והוא קל, ובאול-דפנסיב טים הוא לא ייבחר. כמובן שהגריזליס רוצים אותו על הפארקט אבל בלעדו – המחליף שלו (וזה נעשה בכוונה תחילה) הוא יותר גדול, יותר כבד, ויותר חזק. אותה דילמה קיימת באטלנטה האוקס עם טריי יאנג. אז ללא הכוכב ומייצר הנקודות הראשי, שאר השחקנים מרגישים מרגישים (אפילו ללא הכרה) צורך למאמץ גדול יותר במיוחד בהגנה 'לכפר' על חסרונו של ג'ה. הגריזליס מרשים ליריב 111.2 נקודות פר פוזשיון עם ג'ה, ורק 104.1 נק' ללא ג'ה.

3) ללא ג'ה ההתקפה לוקחת פחות סיכונים, ומשחקת יותר לאט ו'על בטוח'

מוראנט הוא שחקן מהיר כברק הלוקח סיכונים. אפילו דאנקים שהוא מחטיא גורמים לנו הצופים ליהנות מהגדאנק המוחמץ יותר מדאנקים מוצלחים של שחקנים אחרים. הפיק-אנד-רולס שלו מהירים ביותר. המהירות שלו מדבקת את שאר השחקנים. כולם מנסים לשחק מהר יותר מהרגיל, והמהירות גורמת ליותר שגיאות ממשחק מתון. ללא ג'ה פיניקס משחקת ביתר זהירות, במתינות גדולה יותר, והיא שומרת על הכדור ביתר זהירות.

4) עם ג'ה היריב יודע בד"כ מה הולך לקרות. ללא ג'ה? ממפיס קבוצה שהגנת היריב מתקשה להתכונן נגדה.

(אין צורך להרחיב כאן. שמעון מכיר את הפוינט – נקודה).

עלי להבהיר נקודה: כמובן שעם ג'ה ממפיס קבוצה חזקה יותר מאשר בלעדיו, וככל שחשיבות המשחק עולה, חשיבות הסופר-סטאר עולה. גם לאטלנטה האוקס היו כמה נצחונות מצויינים ללא טריי יאנג. אבל כשהמים עולים עד החזה, ועד ממשיכים לעלות עד שהם מגיעים לפה ולאף, YOU BETTER BRING YOUR SUPERSTAR כמה שיותר מהר.

5. ההחלטה של פרנק ווגל לא לשתף את אוסטין ריבס אפילו לחצי דקה בשני משחקי ההפסד האחרונים (כולל היום לדנבר) משגעת את האוהדים. הנה טוויטר טיפוסי אחד, מתוך עשרות (אם לא מאות):

6. החימום האחרון ב-PREGAME של קיירי אירוינג פורץ שחקים. הולך VIRAL אמיתי

7. צ'ארלס בארקלי (שניבחר כאנליסט של הפיינל פור למרות שהוא לא מבין הרבה בקולג' בסקטבול) מלהיב את הקהל בהדגמת ריקודו במשחק דוק נגד צ.קרולינה

8. מתי כבר שאק יסתום את פיו?

בתכנית INSIDE THE NBA דיברו על הלייקרס, ואחד המשתתפים הזכיר שבלייקרס משחקים עתה 5 אנשי תהילה עתידיים: לברון, כרמלו אנטוני, אנטוניו דייויס, ווסטברוק, ודווייט האוארד.

שקיל מיד מתערב: "רק 4. האוארד לעולם לא HOF!"

השנאה של שקיל לדווייט היא שנאה בת שנים. האוארד הוא 8 פעמים אול-סטאר, 8 פעמים ALL NBA, 3 פעמים 'מגן העונה', בעל טבעת אחת, ועוד עשרות הישגים. מה הבעייה של שאק איתו אני לא יודע.

9. אחרי הפסד הלייקרס היום אנטוני דייויס כבר לא נשמע כזה בטוח בקשר לפלייאין כפי שהוא נשמע אתמול…!

10. דונובן מיצ'ל משתק ומאבן את רודי גובר בסנטר. 2 מסירות למשחק? אפס אסיסטים? (הווה אומר הוא לא מוסר לסנטר במצבי קליעה נוחים)

11. נשות דרום קרולינה ניצחו את נשות יוקון 49-64 והן אלופות המכללות בכדורסל נשים

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
137 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/04/2022 4:32:19

בוקר טוב לס,יופי של מעורב חזק
מייייית על צ'ארלס בארקלי חחחחח
הבבון שיקח את עיזת הסלים ו……..?שיקח את הגביעון וידחוף אותו לאיפה שלא זורחת השמש
הצורה שהוא זרק והרס את השלייקרס….. אני לא ראיתי דבר מבחיל כלכך!
ואותי השלייקרס לא מעניינים את קצה הציפורן
ג'ני דפוקה לגמרי שלא הטרידה אותו באמצע העונה,השלייקרס קבורים ל5 שנים מינימום,
כמות הרפש שתעוף על הבבון בשנים הבאות תמלא את המחסניות של ה-ללל לעשור חחחחח

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 7:24:31

מתחילים לאסוף קרשים למדורה…..

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/04/2022 10:56:18

שום מדורה……..סיר עם שמן רותח חחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 11:44:27

מה? בלי קרטושקס?

סוסמעץ
סוסמעץ
04/04/2022 5:26:34

תודה רבה דוק
אין כמו לפתוח את הבוקר עם מעורב הופס
==
איזה שיקוץ, לא יאומן
אבל זו מראה של אמפריה מתפוררת.

thejanitor
thejanitor
04/04/2022 6:25:36

תודה מנחם.
.
עצם העובדה שלברון לא משחק באוטומאט את כל המשחקים עד סוף העונה מוכיחה את התזה שלך. כל שחקן אחר, בעיקר השחקן הכי טוב בקבוצה, לא היה עושה חישובים כאלה ואחרים כשהמלחמה על הפליאין היא על השולחן, לא חישובי מנוחה ולא חישובי לאוד מנגמנט. קיבינימיט הלייקרס מחוץ לפלייאין אפילו כרגע. מאוד מעריך את לברון, אבל מה שהוא עושה לקראת סוף העונה לטובת ה״מורשת״ שלו על חשבון הקבוצה זה גועל נפש.
.
נכתב על ידי לא אוהד לייקרס ולא חבר ב-ללל

סוסמעץ
סוסמעץ
04/04/2022 6:32:44
Reply to  thejanitor

קודם כל התקבלת, גם בלי לשים לב 🙂
==
שנית, כיצד אתה יכול להעריך שחקן שמתנהג כך?
גם קובי הגדול חשב קודם כל על עצמו..
==
ושניהם לא מדגדגים את גדולתו של MJ
שידע להפעיל ולסמוך על חברי קבוצתו, למרות שהיה לחלוטין אגו מניאק.

thejanitor
thejanitor
04/04/2022 6:48:55
Reply to  סוסמעץ

אני לא הייטר מטבעי ומסוגל להעריך גדולה גם כשהיא משוקצת. חוץ מבמקרה של הארדן, אני הייטר במלוא הכח, לא מעריך בו כלום, הכל נוכלות, הוא יכול להתחרות במיידוף על תואר מנפח המספרים הגדול בהיסטוריה (גם ווסטבריק יכול להתחרות איתו האמת)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

מנפח המספרים הגדול בניסטוריה זה השקץ. אף אחד חא מדגדג אותו הגואט של הניפוחים והקליר פאתס. 19 שנות קליר פאתס.

אני בטוח שאם ניקח את כל שחקני הnba לדורותיהם ונסכם את מספר הפעמים שהם עשו קוסט טו קוסט בקו ישר דרך האמצע שכל ההגנה כבר מאורגנת זה לא יתקרב לכמות של השקץ ב19 עונותיו. השקץ הוא מלך הקליר פאת והשיא הזה שלו ישאר כמו השיאים של ווילט

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 6:41:02
Reply to  מנחם לס

צודק לחלוטין דוק
כרגיל הוא עושה חישובים קרים של תועלת עצמית, תדמית, והשגת תארים בדרך כמה שיותר קלה כדי להאדיר את עצמו.
הקבוצה? על הזין שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

מחר הסאנס עולים עם שמאט וביומבו השקץ יבוא לשאוג ולנפח סטט. באמביד ננוחם

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 6:46:03
Reply to  thejanitor

הגיע הזמן שתצטרף

thejanitor
thejanitor
04/04/2022 6:51:27

תפתח ליגה להשמצת הארדן ואצטרף אליה. לברון לתפיסתי מתחרה על תואר העז, אגומניאק חבלז, אבל עדיין קרוב לעז, זה תנאי הכרחי להיות אגומניאק אני מאמין כדי להגיע לגדולה. גם מייקל היה כזה.

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 7:06:45
Reply to  thejanitor

אתה במצב מבולבל
דבר איתי אחרי הקפה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/04/2022 10:57:05

חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂 נראה לי נשפך עליו סנו פוליש לתוך הקפה

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 7:21:43
Reply to  thejanitor

הליגה צריכה להכריח אותו לשחק!
זו יריקה בפנים של אוהדי הלייקרס….
הם באים לראות אותו, לפחות רובם.
אני הייתי צועק בווז כל פעם שהמצלמה היתמקדה בו מחייך וצוחק עם "חברים".
הוא לא חבר אמיתי של אף אחד מהם, אולי רק של מלו.
גועל נפש, בא להקיא!

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 6:37:58

בוקר לפנתיאון
יש מעורב
יש קפה
בעטו בלייקרס ששוכבת על הרצפה מחוסרת הכרה
השקץ הוכיח את התזה
אמביד דרס מהקו בחסות סילבר ותפס את ההובלה
יאניס חירבן מהקו – לא נורא
השקנאים אוכלי הקקי מחורבנים בדיוק כמו הלייקרס – לא נורא
.
נראה לי לג'יני נמאס מהטריקים ושטיקים של השיקוץ המרכזי שלה, בקיץ בועטת בו ובגרופי שלו לכל המרבה במחיר ומתחילה מחדש טנקינג. זימבר אותה קשות השיקוץ לשנים רבות. שיטת האדמה החרוכה המוכרת.
בסדרה "ווינינג טיים" תנוחם.
.
תודה דוק

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 6:39:49

אה והספרס דרסו את קבוצת הטנקינג המופתית של הבלייזרס.
מעולה בשבילם – שיצברו ניסיון אמיתי החבר'ה בפלייאין ובתקווה גם בפלייאוף.
הם יותר טובים מהפייקרס ומהפליקקינס זה בטוח.
גווו ספרס לפלייאופס!
(פופ תפרוש)

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 7:29:08

לפנתיאון בגלל הפליי אין של סאן אנטוניו והקדוש פופ.
🙂
הסנילי שוב יעשה את זה, רק תסמוך עליו קצת.
נשאר המון כדורסל בעז הזקן הזה.
גו ספרס לפלייאוף (פופ עד 120)

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 7:23:54

עלק לפנתיאון

בלי הקרואסון, או מינימום איזה ביסקוויט קטון,
זה לא בוקר לפנתיאון!!!

Avner
Avner
04/04/2022 9:45:24

אם כבר אדמה חרוכה היה יכול להיות גדול אם היו מושיבים אותו בחוץ לכל המשחקים שנשארו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avner

😂😂😂😂

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 16:17:21
Reply to  Avner

יואו גדול

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 6:45:17

דוקטור אתה רואה את הסידרה על הלייקרס?
https://www.youtube.com/watch?v=WqbWwKx1nBU
מהנה מאוד
ויש גם מלא פצצות ועירום

yaniv
yaniv
04/04/2022 9:53:49

סדרה גדולה,מחכה כל השבוע שיגיע כבר פרק.
היום יוצא פרק.
ג'ני בנתיים יוצאת תותחית בסדרה

NFS
NFS
04/04/2022 10:41:23

100+
סדרת מופת 👀

Berch
04/04/2022 6:51:47

לברון מאעפן
בארקלי אליל
אחלה מעורב
🙂

יהלי אולמר
04/04/2022 6:55:30

עוד מעורב למחסנית דוק
חושב שבגמר גם קנזס יקחו אבל הגענו לשלב שאף אחד כבר לא יודע
בכל מקרה היום יעלה פריוויו שם המגיבים יוכלו להתקרחן בבלוג החי

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 7:18:32

לברון בזחיחותו במשחק אמש נראה בריא לחלוטין וכנראה שמנחם צודק, הוא בריא.
זה כמובן אומר שהלייקרס לא מעניינת אותו, כנראה שלא עניינה אותו במיוחד אף פעם.
מה שחשוב לו זו לא הקבוצה אלא הוא עצמו הסטט והאגדיות שלו. כל השאר פארש.
זה אומר משהו על הבן אדם לכל אותם חסידים שמעריצים אותו ואת היכולת שלו.
הבן אדם לא פחות חשוב במשחק קבוצתי.
לברון זרק הלילה את הלייקרס מתחת לאוטובוס. אם דייויס וראס והשאר לא יצליחו בדרך נס לנצח ולהכניס אותו לפליי-אין זו לא הבעייה שלו….
אולי לא יכול לרדת נמוך יותר, הוא הגיע לתחתית…

גיא רוזן
04/04/2022 7:40:29

אני מת לדעת –
מה ההבדלים בנראות בין קרסול בריא וזחוח לבין קרסול פגוע מודאג?…
.
היכן שהוא במהלך הדרך משום מה נשכחה העובדה שלברון אכן נפצע בקרסול במשחק מול הפליקנס.

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 7:46:07

וואווווו
שם 38 נקודות עם קרסול פגוע ועכשיו נח עם קרסול פגוע?
גיא, אתה מכשיר את השרץ? לא מאמין.

עידו גילרי
04/04/2022 8:06:47

אז זה אומר שהוא לא פצוע?
מה הוא זייף את הפציעה?

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 9:11:08

שוב, שיחק בריא במשחק קודם מול קבוצה חלשה. שם 38 נקודות ולא נפצע ואז לא מופיע למשחק הבא למרות שהוא לא פצוע כי משחק מול קבוצה שתקשה עליו לשמור על הסטט האגדי. מסתחבק עם החברה בחוץ. מה לא ברור פה? אנשים שלמו כסף בשביל לראות אותו. הוא משחק בליגה כאילו זה הנכס הפרטי שלו. בינינו כמה קשה למורה בבית ספר להשיג אישור מרופא שהוא חולה ולא יכול ללכת ללמד?
כשהייתי מורה הייתי אולי אחד הצדיקים הגדולים במשרד החינוך באי ניצול ימי מחלה שנצברו אצלי אבל שמעתי מה המורות אומרות. אפילו עליתי עם מורה לאנגלית לפני 22 שנה לעשות סקי ביום החופשי שלי והמורה התקשרה למזכירות בית הספר להודיע שהיא חולה ולא באה. להשיג אישור מרופא זה קל.
לברון בריא כמו שור, היה נקע קטן אבל הוא החלים ולייקרס השנה לא מעניינת אותו יותר, רק הסטט שלו.

עידו גילרי
04/04/2022 9:13:41

אבל הוא לא שיחק בריא. הוא שיחק עם קרסול פגוע וזה נוטה להחמיר את המצב.
אני שמח לראות שהרחבת את תחום הידע שלך גם לפציעות ספורט שאתה מסוגל לקבוע שהוא בריא כמו שור.
אני בינתיים סומך קצת יותר על הידע של גיא בתחום.

גיא רוזן
04/04/2022 9:14:33

לא הראשון ולא האחרון שעולה לשחק עם נקע קל. הבעיה עם נקע שכזה, היא לא המשחק עצמו אלא היום שאחרי (התנפחות הקרסול היא כמעט לבלתי נמנעת).

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 10:20:48

בהנחה שאתה צודק, אז למה בכלל עלה לפני שהחלים לגמרי? הרי מחד העונה של הלייקרס גמורה. זה הזמן לתת לקרסול להשתקם לגמרי ובמיוחד בגילו. מאידך, אם היה משחק אחרי שהקרסול החלים, נניח 4 המשחקים האחרונים, יכול היה לחזור כשיר יותר ואולי להציל את העונה הזו.
לדעתי זה לגמרי חנטריש בהתבסס על האישיות שלו (אפילו אתה וחברך קוראים לו דושבג) ונטיתו לפלופינג, היינו רמאות שופטים (אם נשים את הקלפים על השולחן) לשמה.

עידו גילרי
04/04/2022 10:31:25

הוא שיחק כי יש לו גם אינטרס אישי וגם קבוצתי . הוא מן הסתם קיווה שיוכל לשחק גם אחר כך אבל יש רצוי ויש מצוי.
למה שלא ישחק הלילה אם הוא לא פצוע ורוצה את מלכות הסלים? זה משאיר לא עוד פחות הזדמנויות להגיע למינימום הנדרש.

אור
אור
04/04/2022 10:40:49

חחח רזי, ממש הגנת הנאגטס הדירה שינה מעיניו

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 11:48:48

בקיצור מה שמעניין זה המינימום הנדרש.
אור, אני מקווה שבמשחקים שיחזור תרד לו הסטט כך שלא תהיה לו ברירה אלא לבדוק שוב את ההגנה של דנוור במשחק האחרון.
לא חושב שהוא יעלה אם הפליי-אין סגור והמלכות שלו.

אור
אור
04/04/2022 12:05:30

אבל המלכות לא סגורה שלו עד היום האחרון בעונה אז לא ברור לי הטיעון שלך. אם עכשיו המתחרים היו קוברים 40 כל משחק הוא רק הפסיד מזה שלא שיחק מול דנבר, ו"ממש הגנת הנאגטס הדירה שינה מעיניו" כבר אמרנו?

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2022 16:38:16

עכשיו זה לא שהגנה של דנבר היא משהו מיוחד, למעשה היא נמצאת במיקום אחד למעלה בטבלה מהגנה של ניו אורלינס (הפרש מזערי של 0.2 נקודות) כאשר ההגנה של דנבר במקום ה16 והגנה של ניו אורלינס במקום ה17.
.
אני בהחלט בעד תאוריות ולחשוב מחוץ לקופסא אבל צריך להביא גם סימוכין לטענה

עידו גילרי
04/04/2022 8:08:02

והשרץ שהוכשר כאן מזמן הוא השמצת כל נשימה של לברון.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2022 9:41:44

מוגזם לגמרי חצי מהתגובות על שחקן בן 37 וקבוצה מסריחה, מאשימים את דיוויס שמזייף פציעה בשביל לא לשחק עם לברון ושיריבים נותנים לו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/04/2022 16:10:17

חחחחחחחח דוקי רז
אתה מתווכח עם טנש+ המושתל ברוך? השתגעת
מהר לכפר לחיזוק נפשי וריפוי

סוסמעץ
סוסמעץ
04/04/2022 8:09:38

גיא אתה מתדרדר 🙂

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 16:28:30

זה היה הנקע הכי קל שראיתי בחיים שלי.
https://www.youtube.com/watch?v=TEtIR6u2Br4
הוא היה בתנועה קדימה, בגובה הפרקט על רגל שלוחה לפנים.
לא היה כמעט משקל על הרגל ובטח לא נפילה מגובה.
בנוסף, הוא נתקע במגן וזה עוצר את המומנטום שלו ועוד יותר מקטין את העיקום.
זה עיקום שכל שחקן ישר קם ממנו וממשיך לשחק כרגיל בלי להתעסק בזה בכלל.
הוא?
עושה מזה מטעמים, ומשתמש בזה למניפולציות שלו על מתי לשחק ומתי לא.

Warrior
Warrior
04/04/2022 11:52:09

בתור אחד שנקע בקרסול זה דבר שבשגרה בשבילו (לצערי), אפשר לשחק עם קרסול פגוע ואפילו לשחק טוב אבל אתה משלם על זה אחכ. יכול מאוד להיות שהוא משחק על מלכות הסלים אבל דווקא ההגנה של הנאגטס לא חזקה מדי ואין מי שבאמת יאט את לברון בעיקר עם דייויס חזר..

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 19:26:30
Reply to  Warrior

תלוי איזה נקע

Tzafriros
04/04/2022 7:28:14

כנראה שלברון לא אשם. יש לו מאמן בובה וכנראה שלהנהלה אין סמכותיות מולו. לברון כמו ילד להורים גרושים. אוכל ממתקים פעמיים. על הזין שלו ארוחת צהריים

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 7:31:44
Reply to  Tzafriros

יש בזה שמץ של אמת כשכולם מפנקים אבל כשיש לברון על השולחן עושים מה שהוא רוצה.
תצחק אבל יש אוהדים שרוצים שיגיע לבוסטון, טוב שהרוב המוחלט נמצא ב LLL…

yonis
yonis
04/04/2022 8:03:04

אני זוכר את העונה של הכוכבים בלייקרס של קובי,
הם נלחמו על כניסה לפליאוף וקובי סחט את עצמו רק בשביל להיכנס לשם
מה שבסוף גרם לפציעה שגמרה לו את הקריירה,
בניגוד אליו לברון דואג רק לעצמו ולמספרים שלו.
וזה ידידיי כל ההבדל ביניהם.

Yinon Yavor
04/04/2022 8:16:32

לדעתי הוא צריך עוד שני משחקים (ולא אחד) כדי שיהיו לו מספיק עבור חישוב מלך הסלים.
אחרי היום, לאמביד מספיק משחק של 35 נקודות כדי לעבור את לברון בממוצע. ליאניס מספיק משחק של 43 נקודות.
אני בטוח שלברון יבוא להתפוצץ כי זו לא הובלה מספיק בטוחה (בטח כשאמביד ידוע כאחד שיעשה "דווקא" רק בגלל הקטעים בטוויטר….)

Yinon Yavor
04/04/2022 8:18:22
Reply to  Yinon Yavor

כלומר – זה יאפשר לו bragging rights וייתן לו דלק לציוצים…

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 9:13:20
Reply to  Yinon Yavor

ומה אתה חושב? כל הקבוצה תעבוד בשבילו.
במקום שילכו על ניצחון ילכו על זה של השקץ….
זה רסמי לזרוק את ה"קבוצה" מתחת לגלגלים.

Yinon Yavor
04/04/2022 12:32:42

בעונה שלא הולכת לשום מקום, במשחק האחרון ובהנחה שהסיכוי לפליי אין אבד, אין בעיה לעבוד בשביל חבר לקבוצה כדי שישיג תואר אישי.
הלייקרס לא נתנו לקובי 50 זריקות במשחק הפרישה כדי שיפציץ? שאק באורלנדו ורובינסון של נספרסו לא השתוללו במחזור האחרון כולל משחק של 71 נקודות?

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 13:24:16
Reply to  Yinon Yavor

זה משחק הפרישה של לברון?
הלוואי

Yinon Yavor
04/04/2022 8:28:03
Reply to  Yinon Yavor

וכל עוד אין לי הוכחה אחרת, אני מאמין ששחקן בן 37 שעבר לפני שני משחקים נקע בקרסול, צריך מנוחה מדי פעם (אם לא לחלוטין) כדי להחלים.

ירון, החלום
ירון, החלום
04/04/2022 8:19:37

בס"ד
תודה רבה מנחם.
לברון זה מכעיס בעיניי, אבל צפוי.
הלייקרס לא יעשו פליי אין, וגם לא מגיע להם.
וזה לא רק לברון, רוב האחרים לא מתאמצים בהגנה, המאמן לא ממש. חדיר בהם מוטיבציה והנהגה.
דיוויס לא בכושר השנה, ודווקא ראס השתפר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/04/2022 8:24:30

לא חשבתי שאכתוב זאת לעולם, אבל כל התגובות פה גורמות לי לרצות להגן על לברון… היה נחמד להיכנס בו מדי פעם, ברוך השם ההתנהגות שלו מעודדת את זה, אבל מה שהולך כאן קצת קיצוני מדי בעיניי. חבל, שנאת חינם לא בריאה לעור הפנים.
תודה רבה על המעורב המעולה

אור
אור
04/04/2022 9:32:20

איך ברוך אומר לשמעון? אובססיה זה לא דבר בריא ידידי

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 10:28:37
Reply to  אור

תן לי לספר לך סיפור, כבר מעל ל 17 שנה אני טוען לפני כל מי שרוצה לשמוע שפוטין הוא השטן בכבודו ובעצמו, מה לא אמרתי? שהוא דיקטטור ורוסיה זו בעצם פוטיניה ושכל הבחירות שנערכו ברוסיה ב 15 השנה האחרונות היו רמאות לשמה. אנשים שפטרו אותי באובססיביות היום חוזרים אלי ומודים שטעו ובגדול. היתה לי חברה שהתלהבה ממנו בגלל שמכר לה תדמית של איש חזק עם החזה החשוף. לברון אולי לא שולט באן בי איי כמו פוטין ב-רוס אבל הכח שלו הוא עדיין כח להשחית.

אור
אור
04/04/2022 10:43:54

לא בדיוק הבנתי מה הקשר, שיש דברים שאנשים לא מסכימים לגביהם ובסוף מתברר שצד אחד צודק? ובוא, לא צריך יותר מהבנה בסיסית בשביל לדעת איך הבחירות השלטון ברוסיה מתנהל גם לפני 15 שנה

גיא רוזן
04/04/2022 11:17:00

איזה כוח יש ללברון?
.
זוכר את הפגרה המקוצרת?
לברון התנגד נחרצות. אז מה?
לא עזר לו הרבה. לא בעלי הקבוצות ולא ארגון השחקנים ספרו אותו.
.
זה שחוזרים על נרטיב פעם אחר פעם זה לא הופך אותו לאמת.

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 11:54:23

זה היחס המיוחד שהוא מקבל בכל מקום כולל שופטים. ההנחות שהוא מקבל בכל מקום.
עצם העובדה שיש קלאץ בכיס ויש שם שחקנים כמו AD שהוא יכול להביא בלי שהמזכירות צועקת חמס אומר מבחינתי המון. למה לא נערבב קצת ניגוד אינטרסים? הלוואי שיום אחד יחקרו את זה כמו שישבו על ארמסטרונג מהאופניים.
הפגרה המקוצרת כנראה ממניעים כלכליים אז כן במקרה כזה אני מבין שלא התחשבו בהוד מלכותו.

גיא רוזן
04/04/2022 12:02:54

ניצחונות זה לא מניע כלכלי?
למה לקבוצה או שחקן "לתת" ללברון לנצח?
.
מה ההבדל בין התנהלות לברון בשנים האחרונות לבין זו של גולדן עת גייסו את דוראנט,
לבין זו של הקליפרס בקיץ של קאוויי וג'ורג',
לבין שלל עלילות הארדן?
.
(אין הבדל. יש רק נרטיב, זה ששונא כל מה שהוא לברון ומלבין כל "אופוזיציה')

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 13:29:24

אולי תראה לי איפה אמרתי שקבוצה נותנת ללברון לנצח?
לגבי שחקנים, לא אני ולא אתה יודעים אם הוא מקבל הנחות סלב, אולי לא ואולי כן.
יש הבדל מאד פשוט, AD מיוצג בקלאץ' דוראנט לא מיוצג באיזו סוכנות של ג"ס.
מעניין מדוע קיים נרטיב שונא לברון?

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2022 15:36:16

איזה שחקן ייתן ללברון הנחות סלב רזי? למה שייתנו רק לו ולא לדוראנט קרי דונציץ… כל השטויות והבלבולי שכל של שמעון על הקליר פאת הם לא יותר משטויות שנובעים מאובססיה חמורה נגד לברון, ברגע ששמתי מראה על ההגנה נגד לברון והדאבל שצועקים לא קיבלתי תשובה.
.
כן יש באמת בעיה חמורה בהתנהלות עם קלאץ, לא הגיוני ששחקן הוא הבעלים בפועל.

עידו גילרי
04/04/2022 13:07:06

אתה ללא ספק שובר שיאי הייטריות עם ההשוואה הזו (לגבי רמת הלעוף על עצמך יש עוד לאן להגיע).

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 13:25:34

חובב דושבאגים אתה, שיבוסם לך.

עידו גילרי
04/04/2022 13:29:14

אם עוד לא הבנת אני לא כל כך מחבב אותך.

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 13:30:13

לא יכול להיות
🙂

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 14:01:50

אבל אני נהנה מאד להרקיד אותך ולקבל את התגובות הכל כך אופייניות…
החברים הקרובים שלך כבר הבינו.

עידו גילרי
04/04/2022 14:24:05

הו בוא תסביר לנו מה החברים שלי הבינו (כי אתה נראה יודע מה עובר לכולם בראש).
בכלל ללא סיכמנו שאתה עמוק עמק אצלי בראש ולא להיפך? אז איך זה שאתה עסוק כל הזמן בלכתוב דברים שירקידו אותי. ואולי אני בכלל אוהב לרקוד.
העיקר שלברון דושבג…

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 14:43:37

מה ההבדל בין דוש לשקץ?
לא במיקרו, במאקרו.
ותמשיך לרקוד זה טוב

עידו גילרי
04/04/2022 14:44:56

קודם תסביר מה החברים שלי הבינו ואז נסביר לך.

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 14:45:26

ואני צריך להסביר לך? מוזר שאתה לא מבין לבד.

עידו גילרי
04/04/2022 14:45:59

לא כולם חדים כמוך. כן תסביר.

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 15:38:28

אתה ילד גדול?
תבין לבד

עידו גילרי
04/04/2022 15:44:50

כרגיל מתנפח ובורח.. המון צלצולים ורעש אבל בסוף ריק מבפנים.
לך תאיים על גיא עלי הדאווינים שלך לא עושים רושם.

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 17:34:06

עדיין מרקיד אותך כל יום מחדש…..
אתה מגן על יוקרתו של לברון וקורא לו בעצמך דוש?
אתה לא רואה את האמביוולנטיות פה? הצביעות העצמית שלך?
ממליץ לשים נקודות ופסיקים במשפט במיוחד אם אתה רוצה שיבינו.
אתה בכלל חושב לפני שאתה כותב משהו או שיורה לגמרי אוטוסטרדה בלי לחשוב?
לך לתגובה שלך 1.1.3.1.6., פה בשרשור. אתה כתבת: קודם תסביר מה החברים שלי הבינו ואז נסביר לך.
מה זה עם לא התחמקות? אתה אולי אינטליגנט אבל צריך גם לחשוב לפני שפולטים….
אל תכעס עידו, החיים קצרים. לך הביתה נשק את האישה והילדים, זה יותר חשוב מוויכוח עקר על לברון גיימס…

עידו גילרי
04/04/2022 17:45:50

אני לא מגן על יוקרתו של לברון, אני פשוט לא אוהב שזורקים שטויות לא מבוססות לאויר נונסטופ.
אני אמרתי לך קודם תסביר כי אתה נמנעת (כהרגלך) מלהסביר את הרמיזות הרגילות שלך. אז ההתחמקות כאן היא שלך. אבל בסדר אני אסביר (למרות שאתה מן הסתם תמשיך להתחמק ולא תענה על החלק הקודם). ברמת המאקרו אין הבדל בין שקץ לדושבג או אפילו ל-GOAT. ההבדל הוא בזה שכשאני מתיחס ללברון אני קורא לו לברון ולא באיזה שם גנאי שחוזר על עצמו באופן אינסופי או בכינוי מאדיר שסוגד לו. מה שאתם עושים די הופך את התגובות לביוב אחד גדול. זה נסבל ברמת הבלוג החי אבל זה מזמן מזמן גלש לכל חלקה טובה באתר.
וומכיוון שכנראה לא הבנת, הדושבג בכל הדיון של היום הוא לא לברון. לא יודע למה שוב החלטת שאני כועס (זוכר? אני רק אוהב לרקוד). אז החיים קצרים, לך הביתה נשק את האישה והילדים… אהה בעצם לא משנה, עצור לפני זה, קודם – הגיע תורך להסביר מה החברים שלי כבר הבינו.

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 18:18:23

את התשובה לשאתה שלך רמזתי בתגובה הקודמת שלי.
לא אלאה אותך יותר מדיי. הוויכוח הזה הוא סתם טחינת מים ובבחינת בזבוז זמן, יש אנשים שהפנימו, ולא מעט מהם אגב.

עידו גילרי
04/04/2022 18:20:04

כצפוי. תפסיק להתחבא כל הזמן תענה כמו בן אדם. פתאום כל ההרקדות לא נעימות לך? יאללה רזי אני רוצה לרקוד. פליזזזז.

דוקטור רזי הופמן
04/04/2022 19:24:31

קיבלת תשובה ישר ולעניין.
אתה רוצה לרקוד? בבקשה, אמשיך להרקידך.

אשך טמיר המקורי
04/04/2022 19:28:39

חחח תשיגו חדר

עידו גילרי
04/04/2022 19:35:13

לא לא קיבלתי.
תפסיק להתחמק.
מה החברים שלי הבינו?

עידו גילרי
04/04/2022 19:44:36

מה קרה אשכנו חשבתי שאתה דווקא אוהב PDA…

A Ljos: Resurrection
04/04/2022 22:48:16

לא יודע מי החברים המדוברים ומה סניור רזי חושב שהוא עשה להם, אבל חשוב לי לציין שהסיבה שלא הגבתי לרזי היא כי מתישהו לראות כל פעם אדם מבוגר מאוד משתין על עצמו, צוחק ואומר שהוא עושה את זה בכוונה כדי שירקדו, מתחיל להיות די מביך.
ועכשיו הוא יתחיל סיבוב נוסף של המשחק הסתמי "זה מוכיח כל מה שאמרתי! פיפי על עצמי" כהוכחה.

דוקטור רזי הופמן
05/04/2022 4:15:13

שנים כי טוב
חסר רק השלישי
One Two Three……
עידו, התגובה של החבר הפיקטיבי שלך רק מחזקת את מה שאמרתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בספר שלי, בשלב זה של הקריירה, אנטוני דייויס לא נכנס להיכל – שחקן כישרוני מאד, אבל פצוע, בלי MVP, ועם אליפות אחת בלבד. לא חותך את החרדל.
.
תודה רבה מנחם

אבג
אבג
04/04/2022 9:15:44

באותה רמה של אחרים שנכנסו כמו טימי הארדאווי שנכנס עכשיו. HOF זה לא רק טופ עשרים היסטורי.
מעניין כמה hof יש שלא נכנסו לטופ 75

עידו גילרי
04/04/2022 9:17:31
Reply to  אבג

בהתחשב בזה שיש מאות אז די הרבה…

עמיחי קטן
04/04/2022 9:19:02
Reply to  אבג

יש קצת יותר מ-200 שחקני HOF אם אינני טועה

עידו גילרי
04/04/2022 9:21:01

אכן, למרות שלא כולם nba

אור
אור
04/04/2022 9:38:05

צריך לעשות ביניכם פעם איזה חידון חגיגי ראש בראש

yaniv
yaniv
04/04/2022 9:54:21
Reply to  אור

ותוסיף אליהם גם את ענת קם

אור
אור
04/04/2022 10:17:24
Reply to  אור

והצ'ייסר 🙂

אבג
אבג
04/04/2022 10:05:45

מצד שני יש כאילו שעדיין לא נבחרו כי לא עבר מספיק זמן או שעדיין לא פרשו.
הקיצר אין סיכוי שדייויס לא HOF.
גם לוקה, אמביד, טייטום וכו אם הקריירה מסתיימת היום עשו מספיק לדעתי.
השאלה היחידה זה לגבי דרק רוז

עידו גילרי
04/04/2022 14:32:58
Reply to  אבג

הוא באמתך שאלה מעניינת. לדעתי יהיה ה-MVP היחיד מחוץ ל-HOF.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2022 9:40:23

אין שום סיכוי שאנתוני דיוויס לא נכנס לאול אוף פחים גם אם מפצע עד סוף הקריירה, מה שעשה עד עכשיו מספיק לו להכנס בהיכל התהילה בסיבוב הראשון. נכון שזה לא השחקן שציפינו שיהיה הרבה בגלל הפציעות (במיוחד אחרי הבועה ששם נראה כמו הטוב בעולם בשני צדי המגרש), אבל הוא עדיין שחקן פנטסטי

עמיחי קטן
04/04/2022 10:10:18

להול אוף פחים הוא נכנס בטוח…

עידו גילרי
04/04/2022 13:05:18

חחח הנה לך הטור הבא של שמעון…

עמיחי קטן
04/04/2022 13:16:02

פרוייקט קיץ…

אבג
אבג
04/04/2022 8:40:53

דוקא אתמול הלייקרס נלחמו אבל עם דייויס מוגבל גם בדקות וגם בפעולות, וגם חלוד ובלי לברון זה לא מספיק. אם היו משחקים ככה כך העונה היו מנצחים יותר משחקים.
והקטע עם ריבס באמת לא ברור. הגארדים שם שיחקו אתמול כל כך גרוע.
לברון לא ארטיסט ואם אמר שהוא פצוע למה לא להאמין לו? ברור שהוא יכול לעשות שיקולים של איזה משחק יותר חשוב ומה יש יותר סיכוי לנצח

אור
אור
04/04/2022 9:34:02

אני מוכן לחשב לשחקנים כמה נקודות כל אחד צריך במחזור האחרון, למרבה במחיר

yaniv
yaniv
04/04/2022 9:56:58

תודה מנחם.
וואו הוא קופי שימי ריגר,צריך לשאול אותו אם אין לו אח תאום..
לגבי ריבס זה באמת הזוי שווגל החליט לייבש אותו ב2 משקים האחרוניםלגבי מיצל וגובר זה מה שנקרא אצלהם הריקוד האחרון.מיצ'ל יעשה ויברח ויוטה ייתקעו עם החוזה המפלצתי של גובר מבלי יכולת לעשות כלום.וגם לא משנה מול מי הם יהיו בפליאוף הם עפים בסיבוב הראשון

John
04/04/2022 10:45:55

השנאה של מיצ'ל לגובר מדאיגה מאוד מכיוון מיצ'ל. זהו שחקן שהתפוצץ החל מעונת הרוקי והשחקן היחיד שמקבל רשיון לעשות ככל העולה על רוחו בג'ז
זה מדאיג מכיוון שזה הולך לאחד משני כיוונים. 1. הוא אומר לג'ז שהוא נשאר בתנאי שיש על גובר טרייד. 2. הוא מבקש טרייד ואז הג'ז צריכה להיבנות מחדש כשאף כוכב שפוי לא יסכים לשחק אצלה.
.
חייב לומר שדיוויס ווסטברוק שיחקו ממש טוב רוב המשחק. השחקנים לידם רחוקים מרמת NBA למעט מונק שלא מנוצל נכון. לגבי לברון – אין שום סיבה שיסכן את הקרסול שלו כאשר הסיכויים הם קלושים. כי גם אם הלייקרס היו מגיעים לפלייאין רוב הסיכויים שלא היו שורדים 2 משחקים וגם אם כן היו מובסים סיבוב ראשון. בסוף הקבוצות בטופ באות בגלים של הרכבים חזקים בגלל עומק כך שגם אם הלייקרס יוצרים יתרון כלשהו, בשנייה שדיוויס יושב או ראס אתמול, ההרכב השני גם אם כוכב אחד נשאר, חוטף חזק. לברון רוצה את השיא של ג'אבר ולשחק עם הבן שלו, לא את הפציעה של קובי שהפכה אותו באחת מאיירון מן לשחקן אנושי שמתקשה. הוא צריך עבור זה לשחק עוד שנתיים. ההבדל הוא שקובי הביא ללייקרס 5 אליפויות אז ג'יני הסתכלה לאוהדים בעניינים ואמרה להם שקובי ישאר עד שיימאס לו ויפוצה כלכלית על כך שהלייקרס שווה הרבה מיליארדים עם הכנסות בלתי יאומנות בזכותו. לברון הביא אליפות בועה, שלא נתווכח עליה. אך בפועל, הלייקרס לא מכרה כרטיסים, האוהדים לא צעדו ברחובות ובכלל האליפות הזאת נראית טוב בבאנרים אבל כמעט ולא מוזכרת. לברון, גדול ככל שיהיה לא יקבל טיפול של קובי. לכן פציעה קשה היא לא אופציה עבורו. אז שהלייקרס יקפצו, הוא יישב עד שהקרסול 200%

yaniv
yaniv
04/04/2022 10:54:07
Reply to  John

צודק 100% רק נראה לך שמיצל יישאר ביוטה?
לי זה נראה שהוא כבר גמר אומר ללכת משם.

גיא רוזן
04/04/2022 11:53:46
Reply to  John

זה רק אני,
או ששוב הג'אז סובלים התסמונת שרון וויליאמס?
.
תודה, ג'ון. התגובות שלך תמיד מחכימות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/04/2022 14:26:25

דרון?

וניל טרופי
וניל טרופי
04/04/2022 17:04:53
Reply to  John

יוטה בצרות מאז מופע המיקרופונים של גוברט. למיטצל עלאף.הכישרון שנוטף לו מהאוזנים כנראה יש גם צד שיקוצי כלשהו. בהתחלה הביאו את דווין וויד להרגיע את הרוחות ולנסות לעשום שולם, אבל האחרון כנראה לא בעניין הוא יותר בתכניות טלביזיה. אני מעריך שהביאו את איינג' כדי שיחתוך בבשר החי ויעשה טריידים כי יוטה היא לא מקום משהו לחיות בו אלא אם אתה אוהב סקי וטיפוס. יוטה בתהליך

אוהד ס"א
04/04/2022 11:39:23

כנראה שלברון יגמור להיות מלך הסלים השנה, אבל לתואר תוצמד כוכבית בגודל של אולם הסטייפלס סנטר.
מעולם, בתולדות הליגה, לא היה שחקן שהזיק יותר לקבוצתו על מנת לזכות בתואר. זה מנוגד לכל היגיון ישר או פייר פליי הגיוני. זה בלתי נסלח (ואני אומר זאת למרות שאנחנו מרוויחים מזה).
אם לסילבר היו ביצים, הוא היה קונס את לברון ואת הלייקרס על חוסר ספורטיביות בקנס שיהדהד שנים קדימה (8 ספרות לכל אחד לדוגמא ושלילת בחירות הדראפט ל- 3 שנים).
ולנושא אחר,
יוטה מתפרקת. קודם כל, ברכות חמות למי שתפגוש אותה בסיבוב הראשון (דאלאס?). אפשר כבר לתרגל באימונים את הסיבוב השני.
שנית, אם מיטשל יישאר, ז"א שסניידרס וגובר יעזבו, וזה אומר שיש מאמן מצויין על המדף ואחד מהסנטרים הטובים בליגה. למי שצריך את שניהם ויש לה הרבה כסף מתחת לתקרה, תרוויח. (אין לי מושג על מי אנחנו מדברים).
שלישית, אני לא רואה משהו טוב קורה ביוטה בשנה הבאה. גם אם מיטשל מקבל את מה שהוא רוצה, אני רואה קבוצת לוטרי.

גיא רוזן
04/04/2022 11:52:31
Reply to  אוהד ס"א

קנס עבור מה?
שהם משחקים כדורסל מסריח?
לפי ההגיון הזה בעלי סקרמנטו (שהחמיצו פלייאוף בפעם ה-16 רצוף ובכל קבעו שיא שגורם אפילו לשלדי האינדיאנים בארון של בעלי הקליפרס להסמיק) צריכים היו לקבל קנס בגובה עלות הקבוצה…
.
ההחלטה שהתקבלה כאן באתר לגבי זה שלברון בריא ועדיין לא משחק נולדה מהנרטיב, זהו.
הלכה למעשה, הוא נקע את קרסולו מול הפליקנס.
עם נקע קל שכזה, אפשר לעלות לשחק, קשה לעשות זאת מספר משחקים ברצף.

עידו גילרי
04/04/2022 14:31:53
Reply to  מנחם לס

אתה אולי לא החלטת אבל יש כאן רבים אחרים שכן.

חגי "התותח" ניסני
04/04/2022 12:21:22
Reply to  אוהד ס"א

לא ניסחפת בכלל

עגל
04/04/2022 13:28:48
Reply to  אוהד ס"א

לא הבנתי למה סילבר צריך לקנוס את ל.א., בגלל שאתה לא אוהב את לברון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל אתה צודק השקץ עושה פאסיב אגרסיב ומפזר עמימות בכוונה כמו הטלק. זו שיטתו שנים הלוואי יעשו לו טרייד למיניסוטה יהיה צחוקים😂

אוהד ס"א
04/04/2022 12:49:45

אם לטיירד אותו, רק לסקרמנטו

עמיחי קטן
04/04/2022 12:55:19
Reply to  אוהד ס"א

נדמה לי שנכון יותר להשתמש כאן בבניין הפעיל ולא בבניין פיעל – להטריד אותו.
אבל למה סקרמנטו? – ישר ליורוקאפ

אוהד ס"א
04/04/2022 13:06:18

יש מקומות גרועים יותר, דטרויט לדוגמא:
https://www.youtube.com/watch?v=lI-ty9MfICM

אוהד ס"א
04/04/2022 13:01:11

עוד משהו:
אני מספיק זקן כדי להיזכר איך שאקיל נשדד מתואר מלך הסלים בשנת 94.

שאקיל אמנם לא הגיע לרמות הנוכחיות של הסלידה מלברון, אבל באופן כללי היה (ונשאר) בלתי נסבל.
במשחק האחרון, הספרס, במהלך ספרסי כל כך אופייני איפשרה לדיוויד רובינסון לקלוע 71 נקודות מול הקליפרס כדי להבטיח לעצמו את מלכות הסלים (לדעתי הקליפרס שיתפו עם זה פעולה).
אני לא אתנגד להמלך דומה שבו במשחק האחרון מול קליבלנד יאפשרו ליאניס לקלוע 70 + נקודות, רק בשביל קלקל ללברון.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/04/2022 13:02:43
Reply to  אוהד ס"א

מהפה שלך "אוהד ס"א"
חחחחחחחח אמן

גיא רוזן
04/04/2022 13:14:47
Reply to  אוהד ס"א

עכשיו אני מבולבל.
אתה מתלונן על ספורטיביות?

עגל
04/04/2022 13:17:13

לקואץ' קיי היתה יופי של קריירה.
קיירי הוא אשף הדריבלים, איזו שליטה בכדור. רק קרי מגיע לרמה הזאת לדעתי.
לבוא בטענות קטנוניות ללברון בסוף העונה זאת פרופגנדה של הללל, הוא הרי סחב אותם על הגב כל העונה (בניגוד לדיוויס שהיה בחוץ רוב הזמן).
לברון יושב בחוץ למרות שהאינטרס האישי שלו הוא לשחק – גם יכול להעלות לעצמו את הממוצע כשיאניס ואמביד עדיין מפציצים, גם יכול (בנס) להכניס את הלייקרס לפליי אין, מה שיזקף לזכותו כי הוא התאגיד, לא?
כנראה שהנקע מפריע מדי, צריך לחשוב גם על העתיד ובטח שאין סיבה לקחת סיכון אם הקבוצה כבר בחוץ.

Warrior
Warrior
04/04/2022 18:31:29
Reply to  עגל

אני חושב שלקרי יש השליטה הזאת בכדור אבל הוא לא מספיק יצירתי בזמן משחקים כמו קיירי ולכן רואים את קיירי כשחקן שלברוק אנקלס מבחינתו זה דבר שבשגרה.
כנראה גם לא מקבל את סוג השמירה שקרי מקבל.

וניל טרופי
וניל טרופי
04/04/2022 17:16:44

ששבסקי גם נשאר על הפרקט ללחוץ את ידי כל השחקנים משתי הקבוצות,עד שבאו ולקחו אותו הבייתה. ההרגשה שלי שגם השנה הוא לא רצה לפרוש אבל הודיעו לו שזמנו הסתיים. דיוק על אף רמת הכישרון לא מאומנת מספיק או לא ידעה מה לעשות בסוף המשחק. יובי בנקס לעומתו מאמן שנה ראשונה עם הרבה חוכמת משחק, הוא שלט בקבוצה ובשחקנים בצורה נפלאה מקצועית וחברתית כאחד. לא הייתי פוסל הפתעה בגמר, הארכה ופנדלים נשמע לי סיום מצויין לעונה. תודה על עוד מעורב פיקנטי דוק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/04/2022 12:41:57

לאב הסריח את הפארקט בגמר עם 23-5. יעול חהיות שהשבחים שלך אליו השפיעו???

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/04/2022 13:26:19

ללברון 56 מש' אחרי המשחק נגד דנבר שבו לא שיחק.
https://www.basketball-reference.com/teams/LAL/2022.html
לא תמיד לכוכבי על ישנה אישיות חיובית וההתנהלות של לברון היא לא תמיד חיובית, אך דווקא האישיות בחיים הרגילים היא חיובית מאוד וזה בסופו של דבר החושב ביותר. אז נכון ההתנהלות של בכדורסל לא תמיד חיובית ועם אגו גדול אך זה פחות חשוב ומה שעשה קובי מחוץ למגרש בפרשיית החדרנית היה הרבה יותר חמור ואנטי מוסרית בעליל גם לפי מה שהודה בו וישנה ראיית דנ"א נגדו.
כך רו כך כל הדברים הפחות חיוביים אצלו חא משנים את העובדה שמדובר בשחקן היסטורי וכוכב על מהגדולים ביותר עם ממוצעים של27.1 נק' באחוזי יעילות של 54.5%, 7.5 כ"ח, 7.4 אס', 1.6 חט' ו-3.5 אי' ב-38.2 דק' למשחק בעונה הסדירה, 12 בחירות לחמישייה העונה הראשונה (ועוד אחד לשנייה וגם אחת לשלישית), 5 בחירות לחמישיית ההגנה הראשונה ואחת לשנייה, 4 פעמים נבחר לתואר השחקן רב הערך ביותר של השנה והוביל 3 קבוצות ל-4 אליפויות עם זכייה בתואר השחקן בעל הרב הערך ביותר של הגמר בכולן.
אצלי הוא משני הפורוורדים הטובים ביותר בכל הזמנים לצד בירד.