פילדלפיה (30-47) – שארלוט (38-40): 114-144
אחרי מחצית ראשונה צמודה שנגמרה בהפרש 5, מגיעה מחצית שנייה שבה פילי קולע 86 נק' לעומת 61 בלבד של שארלוט.
אמביד קלע 29 קטף 14 ומסר 6, האריס 23 מקסי 19 טייבול והארדן (13 אס' 8 רב') 12 כ"א מילטון וניאנג 10.
ברידג'ס 20, וושינגטון 14, לאמלו 13 פלאמלי 11, אוברה 11, רוזיר 10
ניו יורק ניקס (44-34) – קליבלנד (35-43): 119-101
במשחק השני המוקדם של הלילה קליבלנד מסיימת ברבע הראשון בהפרש 9 ומצליח להגדיל ברבע השלישי להפרש 17. מכאן המשחק זרם כמו הירדן.
גארלנד 24 לצד 13 אס'. לאברט 19, בראון (13 רב') ואוקורו 16 כ"א, לאב 15, אוסמן ומארקנן 10 לראש.
טופין 20, פורנייה 19, קוויקלי 17 בארט 12 וברקס 11.
אטלנטה (37-41) – ברוקלין (38-40): 115-122
55 נק' של דוראנט ו-31 של קיירי לא הצליחו להתגבר על יחידת הקלעים של אטלנטה שמצליחה לתפוס את המקום השמיני בעקבות הפסד של שארלוט. ברוקלין יורדת למקום העשירי.
טריי קלע 36 ומסר 10, גאלינרי והנטר הוסיפו 30 משותפות. לואוו-קאברוט קלע 11.
דוראנט כאמור קלע 55 וזהו שיא הקריירה שלו. קיירי קלע מה שקלע ומלבדם אף אחד לא היה שם לעזור.
שיקגו (33-45) – מיאמי (28-50): 127-109
אחרי רבע ראשון צמוד מיאמי מייצרת בריחה שהולכת וגדלה לאורך המשחק. בתחילת הרבע הרביעי וינסנט צלף שלשה שהגדילה את הפער ל-2 ושאר הרבע היה לפרוטוקול.
באטלר הוביל שבעה קלעים בספרות כפולות, עם 22 נק' 7 רב' ושישה אס', לאורי (10 אס') והירו 19 לראש, באם 16, דדמון 14, וינסנט 13, סטרוס 10 ורובינסון 8
לוין קלע 33, דרוזן 26, ווילאמס וניקולה 12 כ"א. איו 11.
גולדן סטייט (29-49) – יוטה (32-46): 107-111
לסיקור של שגב מהמגרש: https://hoops.co.il/?p=262376
קלי קלע 36 (24 מתוכם במחצית השניה), פול 31, וויגנס 17, גרין 10, ופייטון גם 10.
קונלי ומיטשל קלעו 26 כ"א. בוגדנוביץ 17 גובר (20 רב') וקלרקסון 14 כ"א.
Berch
3 אפר 2022 10:30:20תודה על הסיקור
לא ברור אם פילי מתדרדרת בדירוג מפחד לשחק מול הנטס או מול אטלנטה
🤣🤣
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 אפר 2022 10:38:29ערב לא רע לכוחותינו – פילי, גולדן ומיאמי ניצחו ופתחו עוד פער קטן על בוסטון הלוהטת. קליבלנד ניצחו, אבל אני מקווה שזה כבר לא יוריד את טורונטו לפלייאין. הניקס הפסידו, נקווה שלא יסגרו את הפער מאיתנו.
.
לא יודע מה עובר על הנטס, אמנם יש להם נסיבות מקלות – סת קרי פצוע, ופאטי היה ביום ששום דבר לא נכנס, אבל אני תוהה למה למרקוס לא שיחק, ולמה גריפין קיבל רק 6 דקות. יכול להיות שהקבוצה קצת התמכרה ליכולת הקליעה של דוראנט וקיירי?
.
תודה רבה צ'יקו, אחלה סיקור.
הציפור הנדירה
3 אפר 2022 13:06:29גולדן חא פתחה פער על בוסטון הלוהטת כי היא מהמערב…
מה זה "נקווה יסגרו את הפער מאתנו"? אתה לא אוהד הספרס (ואז לא שייך שהניקס מהמזרח עסגרו אתנהפער מהספרס מהמערב)?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 אפר 2022 18:54:39אני מסתכל על המאזן הכולל לצרכי הדירוג בדראפט. ככל שיותר קבוצות, מערב או מזרח, מסיימות עם מאזן טוב משל בוסטון, כך הבחירה של בוסטון, שעוברת אלינו, גבוהה יותר. כנ"ל בנוגע לניקס – אם יפסידו ואנחנו ננצח במחזורים הבאים הם, חס וחלילה, יקבלו בחירה גבוהה משלנו.
John
3 אפר 2022 14:45:58הסגל המשלים זקן ופציע ונאש למרות הצלחה לא קטנה החזיר את הצעירים לבויידם מפחד. נאש הוא אחד האחזבות הגדולות. אבל שוב, כנראה ששחקן בקליבר שלו לא תמיד עושה מעבר טוב לעמדת מאמן. אולי כמו מקבילו ג'ייסון קיד, יצמח למאמן טוב בהמשך.
yaniv
3 אפר 2022 10:40:37תודה רבה.
רק לי נראה מוזר שאולי שחקן ההתקפה הטוב ביותר איפעם לא הגיע ל60 נקודות אף פעם
עידו גילרי
3 אפר 2022 10:42:30זה היה די שוק גם עבורי.
דה שוט
3 אפר 2022 11:48:20זה מלמד יותר מהכל על האופי שלו
etayle
3 אפר 2022 12:24:36קארים גם עם שיא של 55, ועוד כמה טובים (לא זוכר בדיוק, אבל ראיתי על זה רשימה פעם),
זה בעיקר מלמד על האינפלציה שיש היום בנקודות.
עידו גילרי
3 אפר 2022 12:55:11בהשוואה לאיזה שנים?
עידו גילרי
3 אפר 2022 12:55:22בטח לא לתקופתו של קארים.
etayle
3 אפר 2022 13:20:25נניח מתחילת המילניום. אבל לא בדקתי את זה סטסיטית, פשוט זה מרגיש לי קצת הזוי ששחקן כמו קובינגטון קולע 43 נקודות למשחק.
עידו גילרי
3 אפר 2022 13:23:01בתחילת המילניום המשחק הגיע באמת לשפל מבחינת נקודות.
אז ביחס לשנות ה-90 וה-2000 אני מסכים לא ביחס לשנות ה-60 עד ה-80.
John
3 אפר 2022 15:23:04עידו למיטב זכרוני למרות הכמות הגדולה שקלעו למשחק היו פחות קלעים שעברו ממוצע של 30 נקודות למשחק. אני חושב שפשוט הנקודות היו מתפזרות טוב יותר. משנת 61 ועד 85 ב25 שנה, מבחינת עונות עם יותר מ-30 נקודות למשחק אז היו את צ'יימברלין, קרים, אוסקר, ביילור, ווסט ריק בארי, מאקדו, מרוביץ', ארצ'יבלד, גרווין, מוזס, דיינטלי, ברנרד קינג ואולי עוד אחד או שניים שפספסתי. משהו כמו – 14-15 שחקנים שונים. הנקודות למשחק התפזרו הרבה יותר.
מאז 2014 ועד היום 2022 ב-8 שנים האחרונות יש כבר 10 שחקנים עם עונות של מעל 30 למשחק. – יש את לברון, יאניס, אמביד, סטף, טריי יאנג, ברדלי ביל, ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, קווין דוראנט
.
לגבי KD, עד השנה מול הניקס הוא מעולם לא זרק יותר מ-34 זריקות למשחק. גם זה היה רק פעמיים. רק 6 פעמים בקריירה זרק מעל 20 זריקות עונשין במשחק. כולם לפני 2014. לברון לשם השוואה יש 15 כאלה. להארדן לצורך השוואה יש 21 משחקים כאלה. בוקר היה צריך 42 זריקות מהשדה ו-24 מעונשין כדי להגיע ל-70 הנקודות שלו.
עידו גילרי
3 אפר 2022 15:25:02מסכים אבל מה הקשר?
הוא דיבר על אינפלציה של נקודות לא על ריכוזיות.
עגל
3 אפר 2022 13:08:25חחח גם לי זה היה מוזר
האווי לאסוף
3 אפר 2022 10:43:36לא יודע איזה קסם אמורים הנטס לשלוף מהכובע לקראת הפלייאוף, אבל כדאי שהם יעשו את זה מהר…
תודה רבה על הסיקור
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 11:17:04לתרגל סכמות הגנתיות
https://youtu.be/FGmc75bkgtM?t=27
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 11:17:25תראה איזה מלכודת נבדל הנטס ניסו לעשות פה
https://youtu.be/FGmc75bkgtM?t=71
דה שוט
3 אפר 2022 11:49:28😂😂😂
אחד הטובים שמעון חחחחח
חייבים דחוף את חתול בשקית
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 13:10:27החתול יחזור אולי עונה הבאה הוא מנסה ללקק את ה20 מיליון דולר קודם. הדבר האחרון שמעניין אותו זה הנטס או הפלייאוף הקרוב והוא בטח כבר שכח לזרוק לסל ראית איזה סרטונים הוא הדליף? אפילו ET כבר עלה מדרגה בתרגילי האימון שלו ולא עושה את מה שהוא עושה 🙂
דה שוט
3 אפר 2022 13:13:25כמו שראיתי את ET בשנה שעברה השנה הוא בטוח מנצח את חתול בשקית בחיובים מחוץ לצבע
אבל אני עדיין מקווה שיחזור – אני בחרדות מהפלייאין – שלא תהיה שם טרגדיה
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 14:07:01לא יודע, לא רואה אתכם עוברים יותר מסידרה אחת קשה בפלייאוף. אתם לא תחזיקו בבולי בול. ולפני סידרה אחת קשה יש עוד 2 סדרות פליי אין מול שארלוט והקאבס כנראה שזה אתם תעברו בלי בעיה ואז כנראה מיאמי/בוסטון/באקס/פילי שנגיד אחת אתם תעברו דוראנט כבר יהיה עייף ומותש עם 50 כל משחק חחח (אם זה מיאמי הוא יקבל קוואדרופל טים שם).
אתם רזים מידי. סימונס לדעתי רק יזיק לכם, יעשו עליו עבירות והוא גם לא כזה שומר גדול מול כוכבים.
et כבר עושה לילדים שמגודים והטעיות אינ-אאוט ותרגילי קיירי וגם שאג כבר אחרי סל נצחון. עניין הקליעה טעון שיפור אבל מתקדם יפה מאד התחיל לזרוק במכניקת זריקה של סטפן האיום בסל נמוך (כמו סימונס עדיין לא בתוך משחק אלא רק קליעה מול אוויר לחיזוק המכניקה) וקולע לא רע בכלל.
דה שוט
3 אפר 2022 14:34:11צודק לגבי הנטס בשביל להתקדם קיירי יצטרך לתת משהו מיוחד. יש לו את זה? נראה בפלייאין ובפלייאוף המסלול יהיה בלתי אפשרי. מבחינתי הכל רק לא מיאמי – טאקר חם לקיידי על האכילס עוד מהשנה שעברה.
לגבי ET – האנדלינג וקליעה – סקילס סקילס סקילס – גובה לא יהווה מכשול. תשאל את AI JA TRAE והגנרל הקטן-גדול
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 14:42:20ברור מהירות הנדלינג וקליעה השילוש הקדוש
קח תראה איזה אין אאוט
https://www.youtube.com/shorts/QMjukkdpfPI
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 14:43:41ומוב קטלני אבל לא היה סל 🙂
https://www.youtube.com/shorts/-guVjytDsbA
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 14:46:21סל הנצחון ושאגה חחח
https://www.youtube.com/shorts/7J-uo97bbJA
אשך טמיר המקורי
3 אפר 2022 15:18:35מעולה השאגה וגם הסל כמובן
דה שוט
3 אפר 2022 15:21:161. מוב יפה משך מצויין עם הימין. נייס
2. שמאל טובה מאוד – חשוב ביותר
3. נייס שוט אבל ככה לא עושים פלקס. נא ללמד
סיכום – לעבור מזריקת גודס/סטף (הכתף שק) לזריקת קיידי/מלו (אמצע מרפק בפנים)
דה שוט
3 אפר 2022 15:21:40הילד מוכשר מאוד 👍👍
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 15:38:41דה שוט אתה ברשימה כמאמן הקליעה של ET שיגדל קצת 🙂
למה כדאי זריקת מלו/דוראנט (אין סיכוי שהוא יהיה 2 מטר 🙂 )? מה הבעיה עם זריקת סטף תוכל לפרט? צריך להטמיע זריקה ההולמת שחקנים נמוכים
דה שוט
3 אפר 2022 17:33:18שמעון אנסה לפרט בהמשך לגבי הזריקות
דוקטור רזי הופמן
3 אפר 2022 13:29:47חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דה שוט
3 אפר 2022 11:59:33עכשיו ברצינות – זה פשוט לא להאמין שקבוצה במשחק כל כך חשוב מאפשרת סלים כאלה כמו שהבאת פה – זה רמת אימון ורמת מחוייבות של קטסל. באמת לא ברור לי איך הם חיים עם זה שם. תאכלס לפחות בעונה הרגילה זה לא מפריע לאף אחד.
יהלי אולמר
3 אפר 2022 12:08:00השמועות אומרות שנאש מבקש לבדוק את המהלך ב-VAR
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 13:08:31חחחחחחחחחחחחחחחחח
דה שוט
3 אפר 2022 13:14:09😂😂😂
אשך טמיר המקורי
3 אפר 2022 14:29:23🤣
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 11:18:27קאפלה ודראמונד יצאו לתחרות ריצה והמנצח הוא……
https://youtu.be/FGmc75bkgtM?t=129
דוקטור רזי הופמן
3 אפר 2022 13:31:39הפקרות
ימשיכיו ככה ויעופו כמו טיל מהפלייאוף….
אור
3 אפר 2022 11:18:07בסוף הגמר היחיד העונה בין הלייקרס לנטס הוא איזו קבוצה יותר מאכזבת
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 11:18:48חחחחחחחחחחחחחחחחחח וטוב שכך
דוקטור רזי הופמן
3 אפר 2022 13:32:56הרצחת וגם ירשת?…..
לא מספיק נפטרת מסימונס וקיבלת איל בגדדי ואתה רוצה שמי שרצחת יהיה מאכזב?
לא יפה שימון!
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 14:10:23אני מתגעגע לסטפבקים של הארדן דריבל דריבל דריבל סטפבק
https://www.youtube.com/watch?v=TpaC_s5TBu0
היום הוא בקושי מגיע לסל
עידו גילרי
3 אפר 2022 11:35:41מכיוון שכולם עסוקים בקרב הצמוד בין לברון יאניס ואמביד אולי כדאי להזכיר שמלך הנקודות האמיתי הוא מי שקולע הכי הרבה בסך הכל…
וגם כאן יש ללנו מירוץ לוהט רק כזה שלא זוכה להד בכלל. אחרי שדרוזאן עשה מהפך עם ה-50 שלו במשחק הקודם הלילה טריי יאנג מצמק שוב את הפער כשדרוזאן עדיין מוביל עם 2045 בעוד שליאנג 2036. נותרו עוד 4 משחקים בהם הכל יכול לקרות.
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 11:39:42דרוזן פסיכי איזה סלים הוא קולע כמעט הכל גאמפים בפרצוף של המגן סיבובים בין מגינים וגאמפים יאללה איזה מיד ריינג יש לו לדיבוק ולדוראנטולה
דה שוט
3 אפר 2022 12:52:23+ 100
זה מלך הסלים האמיתי. בלי חשבונות. מי שקולע הכי הרבה!
אמרתי את זה בזמנו כשראס ניצח את הארדן בממוצע.
אצלנו בליגת היי-סל המפוארת (שלצערי נסגרה בקורונה. לא עשו באבל שמאבל) ככה נקבע מלך הסלים.
לפני עשור הובלתי כל השנה על המלך הקבוע, הייתי כבר ממש שם אפילו הכנתי נאום לאולם הריק ״ווי וורנט ספוס טו בי היר״ ואז הסתבר שלמלך הקבוע (הצעיר 😡) היו חסרים שני משחקים. הוא עשה לי לברון והלך התואר.
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 13:08:18חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גיא רוזן
3 אפר 2022 13:16:26סחתיין.
סגנות מלך הסלים זה סימן לגדולה…
.
בחישוב שלך (מלך הסלים האמיתי) ללברון עדיין יש תואר אחד של מלך הסלים (18) לצד החל מעונתו ה-2 בליגה רצף של 8 שנים רצופות בהן הוא סגן מלך הסלים (הספירות סך נקודות לעונה), סך של 17 עונות בהן סך הנקודות שלו הוא טופ 10 בליגה (מהן 13 טופ 4)
אחד הסקוררים היציבים שהציגה ראתה.
דה שוט
3 אפר 2022 13:20:18מקבל לגמרי.
לפני כמה שנים התפתח פה דיון על הגדולה של דוראנט כסקורר הגדול בזמנים וכו' – אני זוכר שציינת כבר אז שלברון – בין כל שאר מעלותיו – הוא גם סקורר מחונן. התכונה הזאת שלו "נבלעה" בתוך האול-אראונד שלו והריצה האובססיבית אחרי המורשת.
בעניין הזה אני מסכים איתך במאה אחוז. על זה הוא אף פעם לא קיבל קרדיט ראוי – "סקורר" – אחד שבא לשים נקודות על הלוח בלי קשר לכלום. אחד שבא כל ערב לשים לחץ על ההגנה של היריב.
דה שוט
3 אפר 2022 13:26:08"מקבל לגמרי" על לברון חחחח לא על הסימן לגדולה שלי חו"ח אני עושה רק "מה שטוב לקבוצה…" חחחחחחח בגלל זה פרשתי
ד"א באותה עונה קיבלתי את תואר ה-MVP של הליגה (אני חושב שאמרתי את זה כאן פעם) אבל חשוב לי להזכיר שהקומישינר חבר טוב שלי מהשכונה והוא התבאס מאוד לראות שגנבו לי את מלך הסלים.
🙂
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 13:43:17אתה תאגיד
דה שוט
3 אפר 2022 13:49:16אני יותר בכיוון של תאג"ד…
אשך טמיר המקורי
3 אפר 2022 14:33:45איזה לחץ על ההגנה של היריב? הוא בקליר פאת…
דה שוט
3 אפר 2022 14:37:10חחחחחחח תאכלס צודק אבל גם בשביל לקלוע 30 בקליר פאת' צריך כוח רצון. חוץ מזה לפני עשר שנים הוא היה בקליר פאת' פסיכולוגי, בפועל במגרש הפריעו לו הרבה יותר מאשר בשנים האחרונות
הציפור הנדירה
3 אפר 2022 13:25:25ראה תגובה 6.3
הציפור הנדירה
3 אפר 2022 13:16:07עדעין ממוצע נקודות למשחק הוא יותר יוקרתי ויותר משקף יכולת (אני מדבר במצב שאחוזי הקליעה קרובים).
מי שקולע 1,500 נק' ב-50 מש' הוא שחקן טוב משמעות ממי שקולע 1,800 נק' ב-80 מש' (בהינתן שאחוזי הקליעה של שני השחקנים קרובים).
הציפור הנדירה
3 אפר 2022 13:16:24*עדיין ממוצע…
דה שוט
3 אפר 2022 13:16:57ועוד מילה ברצינות – המדד הזה מראה הכי טוב מי בא לעבוד
ירון, החלום
3 אפר 2022 12:35:29בס"ד
תודה רבה חברים.
נראה לי 'הלייקרס מחוץ לפליי אין, ואת זה אמרתי את זה מזמן.
הנטס לא מבין מה בדיוק הבעיה, הצמד קלע 86 נקודות, והם הצליחו להפסיד. אז כנה הם צריכים, 100 נק' מהצמד?
הציפור הנדירה
3 אפר 2022 13:17:10הן צריכים הגנה רצינית יותר…
.
הציפור הנדירה
3 אפר 2022 13:17:29*הם צריכים
חגי "התותח" ניסני
3 אפר 2022 13:01:55תודה חבר.
הנטס שלחו את ההוקס 49 פעמים לקו. הם שמרו פשוט מזעזע. עם הגנה כזו הם יתקשו מאוד לעשות משהו משמעותי בפלייאוף
דה שוט
3 אפר 2022 13:15:51כמה שילמתם לשופטים?
בלי קשר נראה לי שניפגש שוב בפלייאין – יהיה אש
טריי זריקה מחשידה
3 אפר 2022 14:08:29לא היו צריכים לשלם היה קליר פאת, קליר דור, קליר האוס, קליר רום
דה שוט
3 אפר 2022 14:39:09בקיצור – קליר נאש
John
3 אפר 2022 15:54:37הקם בק האדיר של ג"ס הלילה מלמדש:
1. יוטה היא אמנית החנק הכי גדולה בליגה. ברגע שיש יתרון גדול הם מאבדים את המכנסיים. השנאה בין מיצ'ל לגובר פשוט מפחידה. הלילה אחרי שהווריורס רצה ל-20-2 ב-2 הדקות האחרונות, המשחק עדיין היה בידיהם. רודי הצליח בעזרת חסימה להגיע מטר וחצי מהסל על אי בודד מול קליי ת'ומפסון בגבו. מיצ'ל ראה אותו והתעלם באופן מופגן לטובת מופע כדרורים וזריקה קשה. אבל כמות המסירות לכיוון קשת השלוש שעפו ליציע, החטאות עונשין של שחקנים כמו בוגדנוביץ וזריקות הזויות כולם ידברו על הגנת הווריורס. ומי לא עצר את המשחק? או העיף את הלוח על הרצפה? קווין סניידר. מעולם לא ראיתי אותו יותר מובס. בסופי משחק קונלי ורודי היו צריכים למחוץ את הווריורס בפיק אנד רול כשמיצ'ל מקבל את הכדור בתנועה. במקום זה הם מתעקשים תמיד להשאיר את רויס אוניל ולשחק 4 על 5 ומתעקשים לבודד את מיצ'ל בכל מיני אחד על אחד. הג'ז משחקים כאילו המטרה היא לא להרגיז את מיצ'ל ולא לשחק נכון ולנצח..
.
2. ללא קליי תומפסון הווריורס היו נכנסים לפיגור 30 ולא בטוח שהיו מספיקים לקמבק. סטיב קר משחק עם הרכבים דקה וחצי לפני הפלייאוף. הלילה קומינגה ומודי הוכנסו לבוידם. אני מבין את חסד הנעורים שהוא שומר לאיגי. אבל למה בייליצה משחק גם כשהוא לא בכיוון. הווריורס תפסו הלילה קבוצה שאפשר לחנוק אותה מנטאלית ברגע שבירה. אבל הפלייאוף במערב מלא בקבוצות מאוד חזקות וממושמעות מנטלית. דאלאס של קיד היא כזו, הסאנס, ממפיס ודנבר אלו קבוצות שיענישו את הווריורס במשחק כזה. סטף חסר בכל כך הרבה רמות.
מנחם לס
3 אפר 2022 17:42:07ניצחון חשוב מאד למנטליטי של הווריורס שהחלו להתרגל להפסדים. עכשיו הם יודעים שעליהם להמשיך עד סיום העונה הרגילה ללא סטף.
הינצחון של אטלנטה על הנטס חשוב ביותר. אטלנטה ניצחה למרות משיק שיא של דוראנט, והשתיים תיפגשנה קרוב לוודאי בפלייאין. הניצחון הזה ייתן המון בטחון עצמי להאוקס.
תודה על סקירה קצרה הקולעת מצויין למטרה!
מבין קטן-בינוני
3 אפר 2022 17:57:06דוראנט משחק את הכדורסל הטוב ביותר שלו, שזה ממש ממש טוב.
בכל זאת, ולמרות שלכאורה יש לו ולברוקלין את כל התירוצים בעונה הזו – פציעות, טרייד גדול שנכפה עליהם, קוביד, קיירי, מאמן רוקי ועוד – מבחינתי הוא חייב לסחוב את ברוקלין לאליפות. עניין שנשמע כרגע ממש כמדע בדיוני.
אם הוא רשמור כמו שאני מחזיק ממנו, התוספת של סקורר בקליבר של קיירי ועוד שחקני רוטציה לא רעים ומחויבים לקבוצה צריך להספיק לו לטבעת.
לא מסתפק בהדחה הירואית מול האלופה שבדרך כשהוא היחיד שמתפקד בקבוצה (שנה שעברה), לא מסתפק באליפות יחסית קלה בגולדן סטייט, וגם לא בכמעט אליפות עם אוקלהומה, שבסגל שלה היו שחקנים שהם עצמם לא מאמינים שהיו ב-nba.
הוא צריך אליפות כנגד כל הסיכויים, ואז עוד שנתיים-שלוש בטופ של הליגה ואז נוכל להגיד שהכישרון המדהים שלו בא לידי ביטוי והוא באמת ראשמור אם לא למעלה מכך.
אחרת הוא סתם יהיה top 10 שהכי לא מימש את הפוטנציאל שלו…
גיא רוזן
3 אפר 2022 19:00:55באליפות זוכה קבוצה.
שחקן בודד, טוב ככל שיהיה… (ע"ע דוראנט נגד מילווקי בעונה שעברה)
.
מיקומים בראשמור זה כך כך סובייקטיבי,
אבל אני לא חושב שיש משהו שדוראנט לא יעשה (כמו נגיד, לזכות השנה באליפות) שישנה את הסטטוס שלו.
הוא כבר לא ילד,
והוא אחרי אחת הפציעות הקשות בספורט. עצם העובדה שהוא עדיין מציג כדורסל שבמינימום מציב אותו בטופ 3 בליגה (היחידים שמציגים כדורסל ברמה הזו הם יוקיץ' ויאניס) מלמדת שהוא למעשה "משחק עם הכסף של הקזינו" (יכול רק להרוויח).
היה ונשאר שחקן על, סקורר ברמה הגבוהה ביותר.