דני לוקה ויאניס ב-8 בערב – פריוויו משחקי יום ראשון / עמיחי קטן

לא פחות מתריסר משחקים מצפים לנו ביום ראשון שיפתח את השבוע האחרון שכולו עונה סדירה, אבל זה עוד כלום לקראת מה שמצפה לנו ביום ראשון בשבוע הבא, בו כל 30 קבוצות הליגה יעלו על הפרקט.

20:00 בוסטון סלטיקס (48- 30) – וושינגטון וויזארדס (34- 44):

בוסטון הבטיחו את מקומם בפלייאוף, ואחרי שפורטלנד הבטיחו סופית את מקומם מחוץ לפלייאוף, הסלטיקס הם אלו שיחזיקו ברצף הפעיל של הכי הרבה הופעות רצופות בפלייאוף, כשהפעם הקרובה תהיה השמינית ברציפות שלהם.

וושינגטון לא יהיו בפלייאוף או בפליי-אין, אבל עוד ניצחון אחד יהפוך את העונה הנוכחית לזו עם הכי הרבה ניצחונות מאז 2018 עבור הוויזארדס. מה שמעניין את הקהל הישראלי זה דני אבדיה, קצת הניסיון שלו לשחק את כל 82 המשחקים העונה, ובעיקר לראות את גרף השיפור של הישראלי הצעיר ממשיך.

רמת עניין של משחק: B – בעיקר בגלל דני.

הימור: בוסטון ב-15.

20:00 מילווקי באקס (48- 29) – דאלאס מאבריקס (48- 30):

הפעם יש לנו קרב בין שתי קבוצות שיהיו בפלייאוף. השחקנים המובילים של מילווקי קיבלו מנוחה בהפסד ביתי לקליפרס שהגיע אחרי ניצחון דרמטי של יאניס בברוקלין. גם בלי השחקנים המובילים, לחטוף 153 נקודות זה לא נעים, והבאקס יקוו לשפר את ההגנה נגד אחת מהקבוצות הבולטות בחצי השני של העונה.

דאלאס גם הם לקחו הפסקה מהמומנטום החיובי שלשום, כאשר במקרה שלהם מדובר בתבוסה של 30 הפרש בוושינגטון. כתוצאה מכך, גולדן סטייט שוב עברו את המאבס בטבלה, וייתכן שמדובר בקרב חשוב על הצד של ממפיס ולא פיניקס בבראקט.

רמת עניין של משחק: A – שתי קבוצות טובות שמגיעות אחרי תבוסה לא נעימה.

הימור: מילווקי ב-4.

22:30 לוס אנג'לס לייקרס (31- 46) – דנבר נאגטס (46- 32):

הלייקרס נמצאים עכשיו משחק אחד מאחורי הספרס שבמקום העשירי במערב ו-3 משחקים מאחורי הפליקנס במקום התשיעי, כששתיהן יהיו עדיפות על הלייקרס במקרה של שוויון. במילים אחרות, הלייקרס חייבים להתחיל לנצח אם הם רוצים אפילו להיכנס לפליי-אין.

בצד של דנבר, ההפסד למינסוטה סיבך אותם במאבקי המיקום במערב, כשאפילו המקום בפלייאוף עוד לא מובטח. הדיבורים סביב חזרה אפשרית של ג'מאל מארי ממשיכים, אבל בינתיים הנאגטס יצטרכו להמשיך להסתדר בלעדיו, כמו כל העונה, ולקוות שלפחות מקום מובטח בפלייאוף הם ישיגו השבוע.

רמת עניין של משחק: A- – עבור הלייקרס זה כבר משחק הכרחי, וגם דנבר מגיעים לשלב שהם לא יכולים להרשות לעצמם לשמוט משחקים.

הימור: לאור הכושר הנוכחי של דנבר, הלייקרס ב-2 בהארכה.

00:00 אינדיאנה פייסרס (25- 53) – דטרויט פיסטונס (22- 56):

שתי קבוצות שנאבקות כרגע על מקומות 13-14 במזרח, כשרק אורלנדו מאחוריהן. המאצ'-אפ של האליברטון וקאנינגהאם, אלו שמובילים את ההתקפות הצעירות משני הצדדים, יכול להיות מעניין, אבל תוצאה וזהות מנצחת זה לחלשים.

רמת עניין של משחק: C+ – משחקים בלי השלכות פלייאוף פחות מעניינים כרגע.

הימור: אינדיאנה ב-8.

1:00 קליבלנד קאבלירס (43- 35) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (47- 30):

קליבלנד עצרו את רצף ההפסדים עם ניצחון חשוב על הניקס, אבל הם עדיין בפיגור של 2 משחקים מהמקום השישי, ונדמה שאחת מההפתעות הגדולות של העונה תצטרך להסתפק במקום בפליי-אין, ולנסות להשלים את העבודה משם. בצד החיובי, ניתן לציין את לאברט שנכנס לעניינים לאחרונה וקצת מרחיב את הרוטציה המאוד קצרה של קליבלנד.

פילדלפיה השיגו גם הם ניצחון אחרי כמה הפסדים, ובמקרה שלהם הניצחון על שארלוט אמש קירב אותם מאוד להבטחת המקום בפלייאוף, שיובטח רשמית עם ניצחון כאן או בכל משחק אחר בהמשך. אמביד שומר על כושר טוב ויציב, אבל חוסר היציבות של הארדן משפיע לפעמים בצורה שלילית על הקבוצה.

רמת עניין של משחק: B+ – משחק שיכול להכריע לא מעט בקרבות הפלייאוף במזרח.

הימור: פילדלפיה ב-10.

1:00 אורלנדו מג'יק (20- 58) – ניו-יורק ניקס (34- 44):

אורלנדו מחזיקים במאזן הגרוע בליגה בצוותא עם יוסטון, וההישג הכי גדול של מי מהם העונה היה של טרנס רוס שהיה בפולטל של אתמול. מהמעט שראיתי (כי הם שיחקו נגד אבדיה כמה פעמים העונה), פרנץ ואגנר נראה טוב, קול אנתוני מראה שיפור מהעונה שעברה והקו הקדמי של קרטר ובמבה מתפקד לא רע, אבל סאגס יצטרך עוד זמן וכך גם הבחירה הגבוהה השנה ככל הנראה.

הניקס לא יהיו בפלייאוף או בפליי-אין, אבל גם לא יקבלו בחירה גבוהה בדראפט השנה. מצד שני, למרות חוסר היכולת לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה, עדיין מדובר בעונה הכי טובה של הניקס מאז 2014, למעט העונה שעברה כמובן. אר ג'יי בארט השתפר משמעותית בחצי השני של העונה, והניקס יקוו לראות המשך של זה בעונה הבאה.

רמת עניין של משחק: C – העונה קל להכריע מי יותר מעניינת מבין קליבלנד ואורלנדו.

הימור: אורלנדו ב-3.

2:00 טורונטו ראפטורס (45- 32) – מיאמי היט (50- 28):

טורונטו מגיעים לישורת האחרונה של העונה עם 5 ניצחונות רצופים, חלק מהם על יריבות ישירות, והם כעת אלו שמחזיקים במקום החמישי במזרח עם יתרון של חצי משחק על שיקגו, אבל המאזנים הפנימיים עם שיקגו וקליבלנד עובדים לרעתם, אז הם צריכים להמשיך לנצח בכל הזדמנות.

מיאמי היו אלה שהדיחו את שיקגו מהמקום החמישי במזרח, מה שהעלה את טורונטו לשם, והם מצליחים להתאושש מרצף ההפסדים עם 3 ניצחונות רצופים, ושוב ההיט מוליכים את המזרח, כשהפעם הם גם עוברים את גולדן סטייט לראשונה העונה, מה שאומר שיש להם את המאזן השלישי בטיבו בליגה.

רמת עניין של משחק: A – שתי קבוצות עם עבר קרוב של משחקים צמודים ודרמטיים, עבר רחוק של סדרת 7 משחקים והווה של מאבקי מיקום.

הימור: ביתיות. טורונטו ב-7.

2:00 יוסטון רוקטס (20- 58) – מינסוטה טימברוולבס (44- 34):

הרוקטס, כאמור, בשוויון עם אורלנדו על המאזן הגרוע ביותר בליגה, וזו הזדמנות לשים לב לג'יילן גרין. הבחירה השנייה בדראפט פתח נוראי את העונה, כשעד ה-25/1 הוא עמד על 14.2 נקודות ב-37.4% מהשדה, 29.1% לשלוש ו-44.4% אפקטיבי. מאז, (98.4 – 111.2) גרין עומד על 19.3 נקודות ב-45.6% מהשדה, 38.6% לשלוש ו-55% אפקטיבי. כתוצאה מכך, הרייטינג ההתקפי שלו השתפר מ-98.4 בחלק הראשון ל-111.2 בחלק השני.

מינסוטה מגיעים אחרי ניצחון קריטי בדנבר והם משאירים לעצמם סיכוי לעקוף אחת מבין יוטה ודנבר, שלשתיהן יש יתרון של 2 משחקים על הטימברוולבס. מינסוטה מדורגים 7 ברייטינג התקפי, 11 ברייטינג הגנתי ו-8 בנט רייטינג העונה, וכשהעונה הזאת יכולה להיות הטובה ביותר של הזאבים מאז 2004, העפלה לפלייאוף יכולה להיות סימן דרך משמעותי עבורם, בין אם ישירות ובין אם דרך הפליי-אין.

רמת עניין של משחק: B – עבור האורחים זה משחק קריטי.

הימור: מינסוטה ב-12.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22- 55) – פיניקס סאנס (62- 15):

קרב קצוות בין הקבוצה שמחזיקה כרגע בבחירה ה-3 בדראפט ובין זו שהעבירה לה את הבחירה שתהיה ה-30 בדראפט. פיניקס מגיעים אחרי הפסד לממפיס ויתנו מנוחה לכמה מהשחקנים הבכירים שלהם, אבל הם עדיין צפויים להיות פייבוריטים נגד הקבוצה שמפסידה בקרב צמוד לפורטלנד בתחרות ה-GM הכי יצירתי בהמצאת שמות לשחקנים.

רמת עניין של משחק: C- – רק אם אתם אוהדי פיניקס (ויש כאן לא מעט).

הימור: פיניקס ב-10 ושיא ניצחונות חדש למועדון.

2:00 סאן-אנטוניו ספרס (32- 45) – פורטלנד טרייל בלייזרס (27- 50):

הספרס מחזיקים ביתרון של משחק על הלייקרס ויתרון פנימי בדמות מאזן בקונפרנס, ככה שניצחון היום יקרב אותם מאוד למקום הזה וישמח מאוד לא מעט גולשים כאן, בעוד שבקרב אוהדי הספרס עצמם צפויה מחלוקת עזה. פורטלנד ממשיכים לתת דקות לשחקנים שלא שמעתם ולא תשמעו עליהם בהזדמנות אחרת, אלא אם תעקבו אחרי הג'י ליג או אחרי הליגה הפיליפינית בשנים הבאות.

רמת עניין של משחק: B- – לספרס זה משחק חשוב.

הימור: הספרס ב-11.

4:00 סקרמנטו קינגס (29- 49) – גולדן סטייט ווריורס (49- 29):

הקינגס שומרים לעצמם עדיין על סיכוי תיאורטי להשתחל לפליי-אין, אבל בדומה לשילוב של ווצ'ביץ' ולאבין בשיקגו, המבחן העיקרי יהיה בעונה הבאה ולא בעונה הנוכחית. יש מדי פעם ניצני אופטימיות בסקרמנטו, הפעם בעיקר סביב הרוקי דביון מיטשל, אבל הם יודעים לכבות אופטימיות, ויש סיכוי סביר שכך יהיה גם בקרוב.

גולדן סטייט נקלעו למשבר ללא סטף הפצוע, ורק בליל אמש הם הבטיחו רשמית את מקומם בפלייאוף עם קאמבק מפיגור 21 וניצחון על יוטה. ג'ורדן פול בתקופה נהדרת באופן אישי, וויגינס אולי קצת חוזר לעצמו ב-2-3 משחקים האחרונים וקליי נותן מדי פעם ימים שמזכירים נשכחות בקליעה, אבל בהגנה הוא שומר כמעט כמו בימים הטובים.

רמת עניין של משחק: B- – לשתיהן יש על מה להיאבק, אבל רמת דחיפות נמוכה.

הימור: סקרמנטו ב-5.

4:30 לוס אנג'לס קליפרס (38- 40) – ניו-אורלינס פליקנס (34- 43):

קרב בין מקום 8 ל-9 במערב אמור להיות חגיגה, אבל הקליפרס כבר יודעים שהם יהיו בפליי-אין, ואילו הפליקנס עוד לא הבטיחו את זה, אבל גם כנראה יהיו שם. לכן, המשחק יהיה קצת פחות מעניין ממה שהיה אילו היינו נשארים עם השיטה הרגילה, בניגוד לכל שאר משחקי הלילה כמעט.

רמת עניין של משחק: B – עדיין משחק חשוב במאבקי המיקום במערב.

הימור: הקליפרס ב-8.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 265 תגובות

  1. כל ה-ללל עולה על העגלה של דנבר
    ערב חגיגי,לבוש: טוקסידו 5 חלקים.
    גווווווווווו דנבר
    לדרוס את הבבון ולבעוט בגופה

  2. תודה על הסיקור.
    הלייקרס 20 הפרש הערב. אם ההוא בחוץ אני בפנים.
    פיניקס משחקים באש מהמרים על כל הקופה: נחים לקראת הלייקרס במטרה להדיח אותם מהפלייאין.
    אבל מה אם יפסידו? הלייקרס יגיעו לסדרה הראשונה עם ביטחון…
    וויי וויי וויי
    למזלם של הפיניקים – ההסתברות של התרחיש הזה היא בערך 0.03
    אנד יט…

      1. חחחחחחח יש מצב – הייתי מנסה לשמור על מורל גבוה בחדר הלבשה – מתרגם להם את הפוסטים של הטמיר (רק מצנזר את הקטעים על ראס).
        .
        יואל הצנטרישוט תפוס היום – עגל שם עם סקי-פאס ליום שלם אחרי שאמר שמאנו ג'ינובילי לא פלופר. אפילו מנחם הזדעזע חחחחח

          1. היום כולם אצלכם יבואו בטירוף להוכיח ללברון – לדעתי דיוויס היום עם 40 נק' על הראש של יוקיץ'
            מצד שני – סף השבירה שלכם יהיה הכי נמוך שאפשר אז לא מן הנמנע שהמשחק יסתיים באמצע השני.
            יאללה עוד שעה לא ראיתי את ראס משחק כבר כמעט חצי שנה

            1. מה זה שלכם? שלנו

  3. הלילה תהיה לנו גם הזדמנות לראות אם ווסטברוק ושות' התגברו סופית על הפציעה לחלק הכי חשוב במכונה ויוכלו לתפקד גם במשחק הכי קריטי העונה.

      1. יש לי 10 סרטים של הפלופים שלו, מצאתי בקלות, הבעיה שזה דורש כאן 10 תגובות – נראה לך שמישהו מסוגל לעשות את זה? להעלות סרטון אחרי סרטון ככה ברצף 10 תגובות?

            1. חחחחחחחחחחחחחח

      1. השאלה היא לא אם אתה אומר שטות, כולנו אומרים.
        אני יודע שאני אומר שטויות לפעמים.
        השאלה היא כמה כאלה יש לך 😂😂😂

  4. הגיע הזמן לאמר את האמת ללא משוא פנים ומה שנקרא ישר לפרצוף:
    טייטום ובראון לא יכולים לשחק ביחד הגיענהזמן להטריד אחד מהם. ויפה שעה אחת קודם.
    לא ברור לי איך כשהיתה ההזדמנות הבוט לא הטריד את טייטום בתמורה לבן סימונס. פשוט לא ברור לי. יש הרבה שאומרים שה GM של ברוקלין קלט שסימונס פנוי והוא פשוט התנפל על המציאה אבל בתחושה שלי אם בוסטון היתה באמת נלחמת על סימונס הוא היה שלה .
    מעצבן.

            1. אברי חולה על סימונס רצה אותו בסלטיקס אבל לא תמורת הכוכבים

      1. זה היה בצחוק עמיחי. הכי בצחוק שיש אני הייתי הכי נגד להטריד את שניהם ואמרתי לרזי קבוע שהימים הטובים של בוסטון קרובים מאוד. הנה הם הגיעו . קבוצה מפחידה.

    1. ואני אוסיף :
      הגיע הזמן לזלזל בכל אותם ג'נרל מנג'רים שלא נתנו את החוזה מקס שלהם בתמורה לחוזה מקס של בן סימונס:
      מנג'ר דאלאס שלא נתן את לוקה דונקיץ' עבור סימונס . בוזזזזזז
      מנג'ר פיניקס שלא הסכים לתת את בוקר עבור סימונס. בוזזזזז
      מנג'ר אטלאנטה שלא הסכים לתת את טריי יאנג עבור בן סימונס. בוזזזזזזז
      מנג'ר ממפיס שלא הסכים לתת את ג'ה מוראנט עבור בן סימונס. בוזזזזזזזז
      ג'נרל מנג'ר מילווקי שלא הסכים לתת את יאניס אטקמפטקופוטקופוטוקוטוקו עבור בן סימונס. בוזזזזזזזז.
      את ג'י אם קליבלנד שלא הסכים לתת את גארלד על בן סימונס. בוזזזזז
      חודשיים אחרי הטרייד הגדול הגיע הזמן לאמר את האמת. היחיד שהריח את הפוטנציאל הענק של סימונס , את העובדה שמדובר לא רק בשחקן ענק אלא גם באיש שעוסק בתביעות ובעניינים רחבים הרבה יותר מכדורסל – הוא שון מרקס ג'י אם ברוקלין שלא רק זה שלקח עליו החוזה אלא הסכים לתת עליו גם את ג'יימס פאקן הארדן. הגיע הזמן להריע למנצח ולהודות שהוא היחיד שראה למרחוק , איש עם חזון , וביצע את הטרייד ההזוי ביותר בתולדות הליגה.
      קבלו את שון מארקס רבותי.

    2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      מה? עכשיו כל תאריך באפריל מטרילילילי פה?
      חחחחחח, דיי כואבת הבטן גם השקדים בוכים….

  5. למה יאניס אף פעם לא לוקח את הכוכבים תמיד משאיר לג'רו לעשות את העובדה בשבילו ולוקח את כל הקרדיט לפחות שיעזור

      1. הבעיה של לוקה זה רק להיות יציב, ולעשות את זה כל משחק. לא להרדם מול כל מיני וושינגטונים וכאלו.
        תראו את הסגל של דאלאס, חבורת לוחמים שעושה הגנה וקולעת טוב משלוש. אבל אין לו בכלל מספר 2, אפילו לא מספר 4 חחח והוא מביא אותם לפליאוף במערב כל שנה. מי השחקן השני הכי טוב בדאלאס? דינווידי? בראנסון?
        מזכיר לי את העונות של יאניס שהיה רק את מידלטון, לפני שהביאו לו עזרה

          1. דווקא יוקיץ זה בדיוק ההיפך.
            הוא סמל היציבות,חוץ מגורדון אין מסביבו אף אחד שעושה הגנה ונלחם,ויש לו שני כוכבים פוטנציאליים רק חבל שהם לבנתיים פצועים רוב הזמן.

            1. עדיין הוא בבעייה וחייב לנצח את ווסטבריק-מר טריפל דאבל

    1. לא מבין מה יש לך נגד יאניס, שיחק מלא עונות בלי כוכבים וסחב את מילוואקי רחוק בעונה הרגילה. הוא שחקן על שעושה הכל מהכל.

  6. מעצבן אותי שחקנים כמו דווין בוקר לא מקבלים ערכה קרדיט כמוהו. אין לו שום כישרון או טכניקה גבוהה
    מעולם לא ניצח סדירה נגד כוכבים בלי פציעות תמיד מקבל שריקות חרטה. הליגה סימנה אותו כמחליף של לברון

    1. אני חושב שהוא באמת נראה היה אידיוט בהתחלה. אבל זה יצא ממנו. נראה לי שזה הכל היה תהליך מתוכנן אז אני שמח ללעוס את הכובע שאין לי.

  7. ועכשיו ברצינות רגע.. מישהו ראה את הריצה הזאת של בוסטון מגיעה? כמעט מובילים תמזרח אחרי שהיו במאזן שלילי 21-18 אחרי כמעט חצי עונה

    1. להגיד אני אני אני זה לצאת הכי פיתה שיש אבל הדוק יגיד לך שבשלב מסויים בתקופת החושך התחלתי להרגיע אותו וולאמר לו שהטיים ליין של בוסטון קרוב יהרבה יותר ממה שהוא מדמיין.
      חוץ ממני היחיד שחזה את זה זה מנחם כמובן בכתבה המפורסמת שהוא כתב האם להטריד את בראון או טייטום. לא יכול להיות ניחוס של הדוק יותר מזה וזה אכן ישר שינה את המצב של בוסטון.

        1. היה איזה דיון הופס של מנחם האם להטריד אחד משניהם לפני שהחלון טריידים נסגר. זה היה הסימן שהגענו לתחתית. 🤣🤪🤣😉🤪

        1. לא באמת מתכוון לזלול אותו. הייתי בסדר תכלס קלטתי את הרעיון של הבוט ואידיוטקה וגם צפיתי את הריצה של בוסטון. לא האמנתי שהם יעשו את זה אבל עשו. אבל זה באמת נראה אידיוטי אז. אז זרמתי עם הדוק.

  8. מתבהר לנו התמונה המלאה למה איידי מתפרק בתדירות גבוהה: ללייקרס לא היה מספיק נכסים עבור איידי, והיא נאלצה לקבל אותו ללא כל גידי הגוף.

  9. אופה, מורייה אמרת 20 הפרש?
    אולי 200.
    רק תסביר לי למה אתה כל כך אוהב סתם לזרוק?
    נראה שאתה מזוכיסט צמרת.

    1. היה אותו סוג של זבל.
      אם לייקרס מפסידים ופופ מנצח דייוויס יכול להגיד מה שהוא רוצה פופ יראה לאדון גיימס מאיפה משתין הדג.

  10. סיכום המחצית
    גורדון עם 18 שחקן
    איידי מגן על
    ראס נהדר
    90% מהנקודות של הלייקרס מהצבע – ה-MVP הוא קליר פאת החודרים לא סופרים אותו
    חזיתי 20 ללייקרס במחצית – קצת פספסתי
    אבל
    ווט דו ווי סיי טו דה צנטרישוט?
    נוט טודיי

  11. הסלטיקס מפלצתיים… זה עוד יגמר באליפות ירוקה… כל הכבוד לדאלאס.
    טורונטו – מיאמי יכול להיות מצוין ובכלל יש כאן כמה וכמה משחקים בעלי פוטנציאל.
    תגדיר ניגוד אינטרסים – כשאתה הולך לצפות ביוקיץ' מכה את לברון אבל צריך נצחון של הלייקרס… (אימוג'י של גילרי).
    תודה עמיחי, פריוויו מצוין ללילה גדוש.

    1. הלוואי
      אבל חוסר היציבות מעצבן.
      מיקי, נראה מה תגיד אחרי 3 ההפסדים הבאים.
      הסלטיקס בחוץ מול הגריזלים שיקאגו ומילווקי…..

  12. שמעון בקצרה על הקליעה הרצויה ל ET רק זכור שאני לא מומחה 🙂
    קליעה מהכתף לנמוכים מגבילה מאוד נקודות בצבע חייבים להיות מאוד יצירתיים. סטף קולע הרבה פלואוטרים וכך גם יאנג. הם זורקים סט שוט ללא ניתור ולכן אין להם ג׳אמפר. הארדן למשל אהב ללכת לטבעת. ג׳ה מעופף בצבע.
    .
    זריקה עם מרפק בפנים מעל לראש (שקראתי לה דוראנט/מלו) מאפשרת ג׳אמפר ואז קטן נהיה קטלני. שלוש הדוגמאות הכי טובות שעולות לי לראש: פול, קיירי ולפניהם פארקר. בלתי עצירים בצבע. קמבה ווקר היה ככה לפני בוסטון. מן הסתם מהשלוש הם לא ברמה של סטף או של יאנג בעונות הראשונות. בטח לא בטווח (קיירי חריג).
    .
    בקיצור: הכתף שק טוב לרחוקים, מרפק בפנים טוב למיד ריינג׳. העניין הוא שמיד ריינג׳ מנצח משחקים. סטף חריג בכל מה שקשור לקליעה.

  13. תבינו למה אני קורא ליוקיץ גאון
    עוד לא עברו 3 רבעים ויש לו 29 נקודות 15 ריב 4 בונבונים 3 חטיפות ובלוק וזה ביום לא טוב שהוא מאבד 6, חלק בגלל חוסר ריכוז של שחקנים לידו חלק באשמתו הישירה (דייוויס חטף)

  14. הספסל של דנבר כל משחק מתקצר. ריברס ומוריס חושך שני משחקים רצופים. בונז לא טוב מחוץ לקשת למרות מבטים איכותיים. דווקא במשחקים החשובים של עונה. עם עוד קצת עזרה ליוקיץ' המשחק נגמר בבלאוט

    1. ראס לא הבין את הרמז (זהו העונה נגמרה רוצים ללכת לים). היחיד שעוד איכשהוא נלחם… כולם רוצים שהעונה הזאת כבר תיגמר

  15. עוד חשבתי שהם הולכים להילחם היום דייויס בא רק כדי להראות שהוא נלחם עד הסוף ובאמת פצוע. מתים שיגמר כבר

  16. העונה של הלייקרס נראית כמו הלייאפ של מלו (גם השדר אמר)
    להטריד את כולם,להשאיר רק את ראס מונק ומלו (ספסל)
    יוקיץ שחקן ענק. מכה בך מכל כיוון.
    אני בצנטרישוט אם מישהו מחפש אותי…

    1. תפסיק לזיין את השכל בכיין
      כל התקפה עושים עליו פאול
      אני בשידור של קליבלנד ואפילו הם אומרים שזה פאולים
      פעמיים רצוף אנד ואן

  17. חחח מעך את מארקנן, בפלייאוף כל rip through הזה לא יחזיק מעמד. אמביד והארדן ימשיכו לתפוס מגנים ולהיחנק בפלייאוף זה היה מהנה לצפייה.

  18. אלדיפו חוזר לעצמו בידיוק בזמן. רובינסון כבר עמוק בספסל גם שם לא נותן תפוקה. רגל וחצי בחוץ אם לא ייתן פלייאוף טוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט