מעורב הופס ליום ראשון: AD מצהיר "נעשה את הפלייאין והכל פתוח"/ סטף קרי OUT עד הפלייאוף/ אינגראם מכנה את 'LEBRON', ללא בושה, 'LEBRICK' / האוקס מנגבים את הנטס / מנחם לס

1.נצחון חשוב ביותר של אטלנטה האוקס על ברוקלין נטס

ההאוקס ניצחו את הנטסג 115-122 למרות משחק שיא קריירה של דוראנט (55 נק'), ו-31 נק' של קיירי אירוינג. דוראנט עשה זאת עם 8 מ-10 מה-3, וקיירי עם 7 מ-14 מה-3. הווה אומר? הווה אומר שהם היו בשיאם. טריי יאנג קלע 36, כולל 14 ב-4 כשהיה חצי במשחק דוק נגד צפון קרולינה, וראיתי את כל הדייסה שההאוקס עשו מהנטס.

הדקות האחרונותלמה חשוב? ההאוקס במקום 8 והנטב במקום 10. אני בטוח שהם ייפגשו במשחק השני של הפלייאין, וההאוקס נוכחו היום שהם מנצחים את הנטס בכל יום נתון אם הם משחקים כפי ששיחקו בשבועיים האחרונים.

2. נבחרי 'היכל התהילה' 2022

היכל התהילה פרסם את 13 הנבחרים להיכל השנה. מאנו ג'ינובלי וטים הרדאוויי הם בראש הרשימה, והשחקנים שאתם מכירים. בחירתו של טים הרדאווי התעכבה בגלל אימרותיו על GAT ATHLERTES? מטז הוא שינה את עמדתו ב-180 מעליות והוא היום אחד הלוחמים על זכויות הגייז. המאמן ג'ורג' קרל נבחר אף הוא, כמו מאמן המכללות הידוע בוב היגינס, מנצח שני טורנירי NCAA.

הרשימה המלאה:

The Naismith Memorial Basketball Hall of Fame announced the members of the 2022 class of inductees on Saturday, and the list includes NBA, WNBA, and international stars, outstanding coaches, and even a referee.

Here's the full list of the 13 inductees in the 2022 class:

  • Swin Cash, four-time WNBA All-Star, three-time WNBA champion, two-time Olympic gold medalist, and currently an executive with the New Orleans Pelicans.
  • Larry Costello, six time NBA All-Star and NBA champion with the 1967 Philadelphia 76ers. Costello died in 2001 and is being honored posthumously.
  • Hugh Evans, NBA referee who officiated over 2,200 games including 35 NBA Finals games.
  • Manu Ginobili, four-time NBA champion with the San Antonio Spurs, two-time All-Star, and 2004 Olympic gold medalist.
  • Tim Hardaway, five-time All-Star and 2000 Olympic gold medalist.
  • Del Harris, longtime coach who spent nearly 50 years coaching in the NBA, at the college level, and internationally.
  • Lou Hudson, six-time All-Star with the Atlanta Hawks. "Sweet" Lou died in 2014 and is being honored posthumously.
  • Bob Huggins, longtime college coach who led teams to 25 NCAA Tournament Appearances, 2 NCAA Final Fours and over 900 career wins in his 40+ year career.
  • George Karl, coach of five NBA teams over 27-year career, sixth all time in NBA career wins, 22 playoff runs, and 2013 NBA Coach of the Year.
  • Radivoj Korac, Serbian and Yugoslav player who won an Olympic silver medal in 1968 and was enshrined in the FIBA Hall of Fame in 2007. Korac died in a car crash in 1969 at age 30 and is being honored posthumously.
  • Theresa Shank-Grentz, longtime NCAA coach, three-time AIAW National Champion, Olympic bronze medalist in 1992, three-time All-American as a player at Immaculata.
  • Marianne Stanley, college and WNBA coach, three-time AIAW champion, led Old Dominion to 1985 National Championship, 2002 WNBA head coach of the year with the Washington Mystics, and currently head coach of the Indiana Fever.
  • Lindsay Whalen, four-time WNBA champion, five-time All-Star, two-time Olympic gold medalist.

3. בן סימונס הגיש תביעה (GRIEVANCE) נגד הסיקסרס על ה-20 מיליון שהסיקסרס לא משלמים לו

A.D. 4: "נעשה את הפלייאין ואז הכל פתוח"

תמונה מ-LA TIMES – הגבה יכול לומר מה שהוא רוצה אבל אני רואה קבוצה מיואשת

הלייקרס עומדים היום בפני מורד תלול שעלול להביאם לאבדון. אם הם לא עושים את הפלייאין אני מנבא שהקבוצה הזאת – כפי שאנחנו מכירים אותה – תתפרק וייקח לה שנים רבות לחזור לטופ.

נותרו להם 5 משחקים לתקן את כל הפגום מ-77 משחקים קודמים. יש מצב שלברון לא ישחק בכולם; לפני כל משחק הוא עושה חישוב בראשו כיצד המשחק עלול לפגוע בסיכוייו לזכות בתואר 'מלך הסלים'. שני משחקים חובה עליו לשחק. אחריהם הוא עלול לעשות חושבים שמגיני הקבוצות הנגדיות יחליטו להדק את השמירה עליו כדי שהוא לא ישיג את התואר על חשבונם. זהו לברון: תמיד חושב. תמיד מחשבן ומתחשבן. תמיד זה מה טוב לו ורק אח"כ מה טוב לקבוצה.

אבל לכל אוהדי הקבוצות האחרות ישנה לי אזהרה: עד שתבוא האלימינציה הם בפנים. וכל זמן שהם בפנים, שחקנים כלברון, AD, ראסל ווסטברוק, מונק, ואחרים הם עדיין מפחידים. לפחות אותי.

L

אנטוני דייויס אמר היום: "לנו לא חשוב אם מאמינים לנו או לא, אבל בינינו השחקנים ישנה אמונה חזקה שנעשה זאת. קודם נגיע לפלייאוף, ואז הכל פתוח!"

הוא אמר:

We know what we’re playing for,” Davis said. “We know the position that we’re in. We know we’re playing against some top teams. So, I think we have to believe. I don’t think it’s hope. We don’t play off hope and ‘let’s hope we win this game.’ We have belief and I believe. I know … everyone in that locker room believes. We’ve got to go out and get it done. It’s that simple. We have to win these games and we have to have that approach.”

.

5. לברון ג'יימס על ההפסד אמש לניו אורלינס

 “The big picture is that it pretty much was a must-win for us, and we didn’t get the job done,” said James. “We had great opportunities throughout the night, and we didn’t make enough plays down the stretch. So that’s the big picture.

6. לוקה דונצ'יק קולע נקודה יותר כל משחק

בארבעת המשחקים שלו הוא קלע 30+ בכל אחד מהם. רק לברון ודונובן מיצ'ל עשו זאת העונה. הוא קלע 32, 34, 35, ו-36. אף שחקן דאלאס – כולל דריק נוביצקי – לא עשה זאת אף פעם.

7. לברון ו-AD פישלו בסיום המשחק. מקונול הביא חיים חדשים לפליקנס.

ברבע הרביעי של משחק הפליקנס בלייקרס, מקולום וולנצ'יונאס קלעו 23 מ-28 נקודות קבוצתם. לברון ו-AD קלעו יחד 6 נקודות ברבע האחרון ב-2 מ-9.

8. שלושת הקבוצות המערביות היחידות שעשו כבר את הפלייאוף (ורק ב-2018 היו האחרונות במערב!)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ESPN (@espn)

9. מערכה ראשונה: לברון מנסה להשאיר את הלייקרס בחיים עם שלשה ממש עם הבאזר:

10. מערכה שנייה: LEBRON מחטיא וברנדון אינגראם נשמע קורא לעברו "LEBRICK"

11. הגולדן סטייט ווריורס הודיעה שסטפן קרי יחמיץ את חמשת המשחקים עד סוף העונה

קבוצה חסרת מזל. הגולדן סטייט ווריורס לא הייתה בריאה כבר כמעט שלוש שנים. קליי תומפסון החמיץ שנתיים+. דריימונד גרין החמיץ חלק גדול מעונה זו, ועכשיו סטפן קרי IS DEALING עם כל מיני פציעות קלות, עם פציעה יותר חמורה בעקב. הוא לא יחזור לשחק עד הפלייאוף. חבל. קליי תומפסון נראה שחזר אליו ה-MOJO, ובינתיים הם פיתחו כמה צעירים שקיבלו חיסון משחקים רבים והם כבר לא סובלים מיראת קהל או יראת כבוד לשחקני האחרים. הם היו ברמה של הסאנס עד לפני כחודשיים אבל מאז הם שוב לקחו מושב אחורי. אם 'השלישייה הגדולה' תחזור בזמן, הייתי נזהר מהם מאד בסידרה של 7 משחקים

T

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
143 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
thejanitor
thejanitor
03/04/2022 5:05:09

תודה

סוסמעץ
סוסמעץ
03/04/2022 5:21:05

תודה רבה דוק

SWIv
SWIv
03/04/2022 5:33:49

תודה
מניח ש
Radivoj Korac
זה ההוא שעל שמו היה גביע קוראץ'?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  SWIv

נכון. יפה מאד שהכניסו אותו אחרי כל כך הרבה שנים.

גיא רוזן
03/04/2022 5:35:13

כל כך מוצדק, מקומו של מאנו האגדי ב-HOF.
מאנו מודל 2005 היה אחד השוטינג גארדס המרשימים שיצא לי לראות,
נגטיב ברור לנרטיב של איך משחק SG מצליח ב-NBA באותה תקופה.

עגל
03/04/2022 13:26:04

+1
מה שמוזר לי זה שהוא היה אולסטאר רק פעמיים.
בזמנו לא העריכו אותו ("ואירופאיים" אחרים) כראוי.
אם הוא היה משחק היום הוא היה נבחר לפחות כפול מזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חחח היום בכלל לא היה יודע מה זה אולסטאר. לפני מי היה נבחר? סטף? גה? לוקה? הארדן של אז? בוקר? פול? דמיאן? מיצל? מורי? ראס של אז? הגארדים בNBA היום מטורפים, מאנו רחוק מהם שנות אור

עגל
03/04/2022 19:55:56

זה אתה אומר מפני שאען לך מושג . . .

germinator
germinator
05/04/2022 0:56:14

לפני כל אחד מאלה חוץ מסטף. לא רק שג'ינובלי שחקן יותר טוב בכל אספקט של המשחק, הוא גם אשכרה ניצח מדי פעם, מה שאי אפשר לומר על חבורת אוספי הסטטיסטיקות שציינת פה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם הלייקרס צריכים שהליגה תפתח להם רגליים כמו משחק השרוכים כדי לעשות את הפליי אין. בליגת wwe lbj הכל אפשרי. צריך לראות האם מתוכנן מהפך של התאגיד בדקה ה91

NFS
NFS
03/04/2022 7:10:38

שימון, איפה תעמוד תיאוריית ליגת wwe lbj במקרה שהלייקרס לא עושים פלייאין?

דוקטור רזי הופמן
03/04/2022 7:36:51
Reply to  NFS

יהיו צהלולים מפה ועד למשביר בנתיבות.
ושימון לא יוכל להגיד יותר
ווי אול וויטנס
קליר פאת'
לינק
פאפי קיקי
וכאלה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שאוכל להגיד יש עונה חדשה בפתח. הכשלון של השיקץ לא סותר את הקליר פאת. כי גם הלייקרס נותנים קליר פאת 🙂

דוקטור רזי הופמן
03/04/2022 7:58:41

כן
אבל עד סוף הפליאוף תהיה משוחרר ושמח בחלקך
השיקץ מת וייוולד מחדש בעונה הבאה.
נישאר עם שקציפי-3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבעיה שאת הסאנס אני אוהב אבל אם הם יפתחו רגליים ללייקרס במשחק ביום ג והלייקרס יצליחו בגלל זה להיכנס לפליי אין אני אטיל על הסאנס קללה שהם לא יתאוששו ממנה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/04/2022 8:08:14

דוקי רזי
"קקי פיפי" תמיד יהיה
חחחחח הגבון בעצם שולח מסר לליגת הWWE שיפתחו רגליים וטוסיק כדי שלבריק\ווסטבריק\והמחוצ'קן יכנסו עם POV BACK DOOR

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

הליגה מנסה לתת בכל הכוח המלך לא מצליח לקלוע מה יעשו? השופטים אם היו יכולים לקלוע במקומו היו קולעים. נותנים לו להשוות בכל הכוח נרס פליקנס. פותחים לו קליר פאת מה אתה רוצה יותר מזה?

הקבוצות ממול גם מחטיאות בקלאץ אבל הצבע של הלייקרס ככ ריק שזה לא יכול להיראות מכור אז הם קולעים

חגי "התותח" ניסני
03/04/2022 7:03:44

ברוך רובין. ברגע שאתה מגיע תיכנס אלי בבקשה למשרד. זה לא סובל דיחוי. תודה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה? באתי במקומו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/04/2022 8:09:13

חחחחחח

חגי "התותח" ניסני
03/04/2022 8:10:27

לא נראה לי שבעניין הזה תוכל להועיל. זה בעניין ההצהרות שלו בתחילת העונה על קליי (וטייטום גם)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מברוק למאנו – לא רק הולאופיימר, אלא גם פירסט באלוט, כלומר נכנס מיד כשסיים את תקופת ההמתנה ההכרחית. רק מזכיר כאן שבסקטבול רפרנס נתנו לו 20% בלבד, אבל המציאות חזקה מהמודל שלהם, והאנשים שבוחרים הבינו מי האיש ומה פועלו. רגע מתוק בחיים.
.
חגי וטרול – שימו לב לסעיף 8 – הדרך למעלה עוברת דרך תהומות הליגה – דונציץ' (3), מוראנט (2) ובמקום בוקר צריך היה לשים שם את אייטון (1). שם אני רוצה להיות. אפילו פורטלנד, קבוצת פלייאוף כמעט קבועה, הבינה מה היא צריכה לעשות כדי להשתפר באמת. גם לנו מותר.
.
תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

יהלי אולמר
03/04/2022 7:23:23

בהחלט מגיע לו להיכנס ישר, תרם הרבה מאוד למשחק: פופולריות של הליגה בדרום אמריקה, יורו סטפ, כל האליפויות וגם היה שחקן ענק שהקריב הרבה בשביל לנצח למרות שלא היה חייב בכלל

עידו גילרי
03/04/2022 7:32:43

ה-20% מעיד שמאנו שחקן מיוחד. כי הוא בנוי על סמך את מי היו בוחרים בעבר. כלומר הפרופיל של מאנו רחוק מלהיות טיפוסי.

חגי "התותח" ניסני
03/04/2022 13:21:36

קודם כל מזל טוב על הHOF איזה שחקן מדהים זה.
.
בקשר לבחירות. אני חושב שאתה ממרקר את ההיילייטס, אבל יש גם הרבה מסביב. בחירה מספר שלוש בדרפט של מורנט הייתה בארט. אחלה שחקן אבל פרנצ'ייז? ממש לא. אפילו לאמלו בול אני לא יודע אם הוא השחקן שיוביל לאליפות את ההורנטס או לצמרת המזרח בשנים הבאות. קח דוגמה הפוכה. הייתה לכם הזדמנות לקחת את הליבורטון – לא יודע אם אפשר לקרוא לו פרנצ'ייז פלייר אבל בטח יכול להיות צלע חשובה בקבוצה עם שאיפות. גרלנד ויאנג נבחרו בבחירה 5, שג"א ב11. יש מספיק דוגמאות לכך שגם מעבר לארבעת הראשונים ישנם שחקנים שיכולים להוביל קבוצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הליברטון זה בכייה להוקס. למאלו לא יביא אליפות. בארט יכול להיות מפלץ אם יתנו לו את הכדור, שחקן מעולה. יש לו קצת רפיון מנטלי מבחינת אופי של אלפא אבל אולי יתפתח בהמשך. בכל אופן הניקס צריכים לתת לו להתפוצץ עונה הבאה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אתה צודק אבל אין סתירה בין הדברים – אפשר למצוא שחקנים מעולים גם בבחירות נמוכות יותר, ועדיין הסיכויים גבוהים משמעותית בבחירות הגבוהות יותר.

חגי "התותח" ניסני
03/04/2022 21:39:14

על המשפט האחרון אני לא בטוח שאני מסכים. היה לך פוסט מעולה בזמנו על הנושא ואני זוכר את המסקנות שלך אבל עדיין לא בטוח שאני מסכים עם זה שהסיכויים גובהים משמעותית

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הנתונים מדברים בעד עצמם – הפער הוא עצום
https://imgur.com/tJClW07
https://hoops.co.il/?p=198220

Smiley
03/04/2022 7:24:21

ג'ינובילי אליל!!! קריירה אדירה, באירופה, nba וכמובן בנבחרת הלאומית.
שחקן שהיה תענוג לראות

יהלי אולמר
03/04/2022 7:26:11

תודה רבה דוק
המשפט שאמרת על לברון: "תמיד מה טוב לו ואחכ מה טוב לקבוצה" זה המיקרוקוסמוס (רק אני חשבתי על קוסקוס?) לקריירה שלו: כשהכל מתחבר כמו בעונה השלישית במיאמי זה נראה נפלא אבל בעונה האחרונה בקדנציה הראשונה בקליבלנד או עכשיו עם אל איי זה נראה שהקבוצה היא ישות אחת ולברון הוא ישות אחרת לגמרי, שכל הקשר ביניהם מתמצה בכמה תרומות שלו לעיר ולבישת הגופיה והמדים של הקבוצה

Berch
03/04/2022 7:29:07

אחלה מעורב
נראה שבן סימונס עובד על הספר שלו – "שודד בטרנינג או איך להיות מולטי מיליונר בלי לעבוד"
זה הולך להיות יותר גדול מהספר של ג'ון וול
🤣

דוקטור רזי הופמן
03/04/2022 7:39:30
Reply to  Berch

אתה חושב שזה ריץ פול? אולי זה השקץ?
הכי מצחיק אם בשנה הבאה ה"שודד" בלייקרס עם LBJ והגבהבוב, שלושת המוסקיטרים מקלאץ' אגיינסט ALL עוד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מאחל ללייקרס את סימונס מכל רוחב ליבי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/04/2022 8:14:53

שיו חלום רטוב
אני מדמיין את סימונס עושה קלינגגג ואת הבבון שואג עליו עם הפרצוף הבבוני שלו,
בלי שקית נייר על הראשוההוא,ישר בורח למלתחות בוכה
אני מייייייייית

דוקטור רזי הופמן
03/04/2022 8:57:31

🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

סימונס עשה 140 מיליון דולר רק מהייפ ולהיבחר בבחירה 1 בלי שום קבלות. חוזה המקס הגרוע בהיסטוריה. יותר משל גואהן האוורד.
וול היה כוכב בשיאו לפחות

thetroll
thetroll
03/04/2022 10:01:56

מדויק. ומדהים שעוד היתה קבוצה שהתנדבה לקחת את החוזה מקס הזה ועוד להוסיף עליו את ג'יימס הארדן. הטרייד הגרוע בהיסטוריה.

germinator
germinator
05/04/2022 1:07:55
Reply to  Berch

מה יש לכם מסימונס, תגידו?
בשום תחום, ספורט או לא ספורט, לא היה עובר מנהל שיוצא לטלוויזיה ומאשים את העובד שלו בכשלון של עצמו.
ועכשיו האידיוט הזה עשה את זה גם עם הארדן.
ובתכלס גם בוסטון של גארנט היתה קבוצה מסוכסכת.
לא מבין איך האידיוט הזה ריברס ממשיך לקבל ג'ובים ומעמד והסכמה קולקטיבית מהעולם להתייחס לבן שלו בתור שחקן כדורסל.
סימונס צודק לגמרי, אין שום סיבה שהוא ימשיך לשחק עבור קבוצה כזו, ואין שום הצדקה שהוא לא יקבל את המשכורת שלו.
ובגלל שהעולם לפעמים מתפתה לרגעים של צדק פואטי, יום יבוא וסימונס יקח אליפות. שחקן מעולה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/04/2022 7:50:49

אינגראם מכנה את 'LEBRON', ללא בושה,
חחחחח לבריק הוא התאום המוסלמי של ווסטבריק
חחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינגראהם יקבל סיכת ללל? זה לשיקול הועדה. לעיטורים הוא לא ראוי עדיין

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/04/2022 8:21:45

לא,חחח
הוא בחזקת שיקוץ בעצמו עד שיוכח אחרת

yaniv
yaniv
03/04/2022 10:53:09

שימעון תעזור לי כי אני קצת מבולבל.
חשבתי שכל השחקנים בליגה כולל אפילו הגדולים ביותר כמו דוראנט מפחדים מהתאגיד ולא מעיזים לצאת מולו,אז איך אינגרהם העיז לצאת מולו?
ושאלת המשך איך זה שלמרות שהוא יצא ממנו אז ספרתי לפחות שלושה-ארבעה קליר פאת שהוא נתן ללברון במשחק מולם ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

לא אמרתי כולם יש מעטים כמו דשון ולאנס סטיבנסון ופטריק בברלי שהוא בעל עיטור גבורה.
השאלה האחרונה לא ברורה אבל היה לשקץ אתמול רק 2 קליר פאתס זה מעט יחסית במשחק. הוא קלע חדירות יפות וכוחניות על הרברט גונס ועשה אפילו אפר אנדר יפה עליו
תשמע הפליקנס הובילו ב-4 ונתנו לשקץ למסור ל3 ואחכ הזדמנות להשוות. גם נרס עשה אותו דבר וכל הליגה בעצם. הם לא יכולים לקלוע במקומו

אשך טמיר המקורי
03/04/2022 14:50:36
Reply to  yaniv

אינגרם הוא שורד-תאגיד. (מתקופתו בלייקרס עם השקץ, שם אכל חרא מיד ראשונה)
ובזכות היותו ניצול יש לו זכויות יתר לומר דברים שלאחרים אסור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחח אשכרה ניצול תאגיד

Tzafriros
03/04/2022 8:03:33

בגלל שלברון חושב קודם על עצמו יש לו רק 4 אליפויות ובגלל זה הוא לא טופ 5 בהיסטוריה של הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Tzafriros

נו אסף קבוצת סטארים ושיחק במזרח.
תראה במערב הוא 4 עונות יש מצב 2 עונות בלי פלייאוף והדחה סיב 1 ואיזה אליפות מקרית בבועה אחרי שנח חודשים.

במזרח הוא היה יושב על הספסל ועושה גמרים. חבל שהקריירה שלו לא הייתה במערב אני בספק אם הייתה לו אליפות אחת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/04/2022 8:23:56

לס ,אין על המעורבים שלך,סחורה חזקה,
מוצים מיץ מאויר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/04/2022 8:31:13

קשה להגיד שהכינוי 'לבריק' מתאים ללברון, ממוצעי קריירה וכדומה יוכיחו, אבל זה כנראה מעיד כמה כיף היה לאינגראם לשחק איתו. הבעיה עם לברון, כיאה להוד מעלתו, זה שהתפקיד היחיד שנשאר למי שמסביבו זה פנקס הקטן.
תודה רבה על המעורב המעולה

לירון
לירון
03/04/2022 8:39:18

אחלה מעורב דוק.
תיקון טעות. דאלאס עוד לא עשו פלייאוף בוודאות, תיאורטית כן. הלוחמים כן בפלייאוף בוודאות.

עידו גילרי
03/04/2022 8:45:34
Reply to  לירון

המאבס הבטיחו פלייאוף עוד לפני הווריורס זו לא טעות.

עמיחי קטן
03/04/2022 8:51:55

בגלל שלמאבס יש מאזן פנימי עדיף על מינסוטה, ואילו הווריורס במאזן 2-2 איתם

עידו גילרי
03/04/2022 9:04:23

גם המאבס במאזן 2-2 איתם זה על המאזן בקונפרנס (של המאבס טוב בהרבה).

עמיחי קטן
03/04/2022 9:10:21

במילים אחרות – המאבס חלשים נגד המזרח

עידו גילרי
03/04/2022 9:10:38

🙂

עידו גילרי
03/04/2022 9:11:52

לפי דוח ועדת שדה יש להם עוד השלמות לעשות – אולי יצליחו להיות פורטלנד.

עמיחי קטן
03/04/2022 9:12:33

ואם כבר נכנסנו לנושא הזה – פילדלפיה מול קליבלנד. למה פילי עוד לא הבטיחו מקום בפלייאוף (מאזן 47- 30 מול 43- 35 ופילי עם יתרון 3- 0 במאזן הפנימי)?
האם זה בגלל שיכול להיות שוויון משולש עם אחת מבין טורונטו או שיקגו ואז זה יוכרע על מאזן בקונפרנס?

עידו גילרי
03/04/2022 9:22:03

כן טורונטו הבעייתית כאן (יש להם סוויפ על שיקגו) .
זה אומר שהסיקסרס יפסידו את כל המשחקים הנותרים כולל אחד כל אחת לטורונטו וקליבלנד ואז יש שוויון משולש ביניהן בו הסיקסרס יוצאים חכמים על המערב…

יניב ש.
03/04/2022 8:39:49

אחרי שקראתי את האמירה של AD, אני שואל את עצמי אם הוא בכלל מודע לבעיות של קבוצתו, או שהוא כבר בהכנות לקראת הפירוק הכללי שיגיע בקיץ וסתם זרק לאוויר משפט כל כך מנותק מהמציאות.

עידו גילרי
03/04/2022 8:42:03
Reply to  יניב ש.

מה שהוא אמר מופיע במשבצת הכחולה. דברים לא מנותקים בכלל אבל בנאליים להחריד.

thetroll
thetroll
03/04/2022 10:05:19
Reply to  יניב ש.

ההסבר פשוט – זה רמז ל"שופטים" בליגה שהלייקרז לא ויתרו עדין על העונה והגיע הזמן שישרקו לכיוון הנכון.

עידו גילרי
03/04/2022 10:06:55
Reply to  thetroll

יש הסבר קצת יותר פשוט…

thetroll
thetroll
03/04/2022 10:06:47
Reply to  יניב ש.

אני מהמר על שיפוט לא הוגן כלפי הספרס בחמשת המשחקים שנותרו והעדפה מתקנת לליקרז.

דוקטור רזי הופמן
03/04/2022 13:24:34
Reply to  thetroll

רק שפופ יחזיק מעמד…
הוא כבר לא בחור צעיר
ולחץ דם זה, אתה יודע.

אבג
אבג
03/04/2022 8:56:13

למאנו מגיע. קל
אם באמת השהו את טימי הארדאווי בגלל אמירות כלשהן זה גורם להערצה לקובי להיות עוד יותר מגוחכת.
וחוץ מזה לברון שחקן מאוד קבוצתי שתמיד רצה לנצח. אני בטוח שגם היום כניסה לפלייאיו עדיפה בעיניו על מלכות הסלים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/04/2022 9:17:35
Reply to  אבג

חחחחח אבג,חזק אתה
האמירה הזאת חייבת לבוא עם משקפיי ראייה אקסטרא אורדנרי או עיוורון טוטלי
חחחחחחחחחחח אני מיייייית

yaniv
yaniv
03/04/2022 10:50:58
Reply to  אבג

אין מצב שהוא יעדיף כניסה לפליאוף על מלכות סלים.אין כמו לברון במחשבה על ההיסטוריה ואיך ישפטו אותו,אז כן אי כניסה לפליאוף ייחשב ככישלון שלו אבל קודם כל תמיד יש סיבות מקלות(פציעות למשל) ושיסתכלו על הסטטיסטיקה יגידו שכן הוא נכשל להגיע לפליאוף אבל עשה הכל בשביל להגיע לשם,הבעיה הייתה בקבוצה ולא בו.מלכות סלים לעומת זאת תירשם בדפי ההיסטוריה בין אם תרצה או לא תרצה וכמובן שמתלווה אל זה כמלך הסלים המבוגר ביותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yaniv

בדיוק מה שבאתי לכתוב

עגל
03/04/2022 13:33:45
Reply to  yaniv

יכול להיות, אבל למה זה בכלל עומד זה מול זה?
רק הייטרים כמו שמעון יכולים לומר שזה בא על חשבון זה.
במצבה של הלייקרס ככול שלברון יקלע יותר כך יגדלו סיכוייה להיכנס לפלייאוף.

דה שוט
03/04/2022 13:38:17
Reply to  עגל

חבריקו – אם לברון לא היה בלייקרס השנה הם היו מזמן בפלייאוף.
איידי לא היה עושה הצגות,
שחקנים אחרים היו מתחילים לשחק
יש שם חומר למקומות 6-1 בלעדיו.
אז ברור שהוא לא עוזר להם. רק מפריע.

עגל
03/04/2022 14:31:54
Reply to  דה שוט

שטויות במיץ עגבניות.
אם היית אומר לי שהם היו מקבלים במקום לברון את קיידי, נו מילא.
אבל סתם ככה בלי לברון מקום 1-6?! השנאה שלך ללברון מצחיקה כמו האהדה לווסטברוק.

דה שוט
03/04/2022 14:45:51
Reply to  עגל

הוא גרם לכולם שם לשנוא את החיים.
ראס, איידי, מונק, הורטון טאקר, ריבס, כרמלו… אנד צ'יינג' – זה מקומות 8-1 אם לא יותר אל תשכח שמדובר במערב הכי חלש בשנים האחרונות (בלי להעליב את פיניקס שההפרש הגדול שלה בראש בהחלט מלמד על כוחה)

עגל
03/04/2022 17:52:43
Reply to  עגל

ברור, הוא גרם להם לשנוא את החיים כי הוא נועל רק נעליים לבנות . . .

דה שוט
03/04/2022 13:46:51
Reply to  עגל

בעונת הבועה מקום 12
בשנים לפני כן כשדורג היה מקום 3, 4, 7 וכאלה – והיה בגמר
ב-2016 מקום 5
ב-2012 מקום 3
ב-2013 מקום 4
עם בודקים סכום כללי – מיקומים דומים.

עגל
03/04/2022 17:52:08
Reply to  מנחם לס

מנחם בזמן האחרון אתה "קצת" מושפע משמעון.
השחקן סוחב על גבו את הקבוצה כל העונה, קולע, מוסר, עושה מה שצריך.
וב-5 המשחקים האחרונים באים הצייקנים ומצקצקים . . .
🙁

אבג
אבג
03/04/2022 13:53:33
Reply to  yaniv

מה שאיי די אמר.
שחקנים כמו לברון תמיד רוצים לנצח. תמיד מאמינים שינצחו. למה שיחשוב שהוא יפסיד לפיניקס?
בשום עונה הוא לא שם את כמות הנקודות שלו מעל ההצלחה הקבוצתית, וברור שסקוררים גדולים תמיד יכולים לקלוע עוד שלוש ארבע נקודות במשחק על חשבון הקבוצה.
ראינו השנה את טייטום נכנס לדקה ברבע הרביעי במשחק גמור כדי להגיע לחמישים. לא אומר שהוא לא רוצה להיות מלך הסלים, אבל זה מול זה, חד משמעית פלייאוף.
והטענה שווסטברוק ומונק היו מגיעים לבד לפלייאוף, נו באמת. לא עוברים שלב ביורוליג.
גם הטענה שדייויס דופק לעצמו את הקריירה בשביל לדפוק את לברון שסידר לו אליפות (הרי בניו אורלינס עוד מאה שנה לא היה לוקח) היא לא פחות ממגוכחת

yaniv
yaniv
03/04/2022 14:13:07
Reply to  אבג

תעשה הפרדה. אני לא אמרתי שזה בא אחד על חשבון השני. מה שכן אמרתי ואני עדיין עומד מאחורי זה שללברון במצב הנוכחי הרבה יותר חשוב לזכות במלך הסלים מאשר להעפיל לפליאוף.

אבג
אבג
03/04/2022 14:32:15
Reply to  yaniv

אם זה נכון זה סימן שהוא לא מאמין שהקבוצה שלו יכולה לנצח.
כמו שרשמתי, שחקן כמו לברון יכול בקלות לקחת עוד 2-3 זריקות פחות טובות במשחק ולרדת 5% על חשבון הקבוצה.
היו שחקנים שעשו את זה, לברון מעולם לא.
אני זוכר ראיון איתן ספציפי בסדרה כשקיירי ולאב היו פצועים שהוא אמר שהוא מבין שהוא צריך לרדת באחוזי קליעה כי אין מישהו אחר אבל זה ממש חבל כי הוא עבד כל כך חזק לשפר את היעילות שלו.
לדעתי עדיין לא ויתר על העונה.
אם כן אז מה שאתה אומר נכון, אבל שוב לדעתי אין לו סיבה לוותר. ברור שרצה לנצח את הפליקנס (לדוגמא) פעמיים מאשר לקלוע יותר

yaniv
yaniv
03/04/2022 15:32:40
Reply to  אבג

אתה ראית את הלייקרס השנה?
בוודאות אני אומר לך שלברון זרק הרבה יותר מ2-3 זריקות פחות טובות במשחק.
תאהב את זה או תשנא את זה לברון בשלב מוקדם מאוד של העונה הבין שהעסק בלייקרס לא עובד ואין שום סיכוי לאליפות בקבוצה הנוכחית ומאז הוא עשה הכל כדי להתקרב לשיא של קארים,אחרי האולסטאר הוא בכלל הבין שהוא יכול לזכות במלך הסלים וזה הדבר היחידי שמעניין אותו.
אתה יכול להגיד מה הלייקרס היו עושים בלי היכולת של לברון? והמצב כנראה היה יותר גרוע אני מניח אבל בתור אחד שצפה בכל משחקי הלייקרס השנה אין צל של ספק שמה שמניע אותו זה מלכות הסלים וזה הרבה יותר חשוב לו מלעלות לפליאוף(ושוב זה לא שהוא לא ינסה או לא ניסה )

עידו גילרי
03/04/2022 15:34:43
Reply to  אבג

אני די מסכים עם יניב. זו גם הסיבה שהוא נשאר במשחק מול הפליקנס כשהוא נפצע. אם היה יורד היה פוגע לו בממוצע.

אשך טמיר המקורי
03/04/2022 14:53:35
Reply to  yaniv

כרגיל, הלברונולוג מס' 1 באתר. עוד מימי ללל העליזים.

דה שוט
03/04/2022 15:24:10

לברונופיל

אשך טמיר המקורי
03/04/2022 15:38:09
Reply to  דה שוט

חיפשתי לך את הקטע מ-who is america שסשה ברון כהן עושה reclaiming למילה פדו-פיל (אוהב-ילדים).
קטע קורע אבל לא מצאתי.
מצאתי קטע אחר קורע של הדמות, קרב ראפ:
https://www.youtube.com/watch?v=byGJzMhcRSk

דה שוט
03/04/2022 16:15:58

חחחח אבל זה ממש הארדקור ״כשאתה משגר רימון אתה משגר חלום…״ חחחחח

אור
אור
03/04/2022 9:04:50

תודה מנחם. נשמע שאינגראם לא פיספס הזדמנות לתקוע למי שהעביר אותו בטרייד מהלייקרס לחור של הפליקנס

עידו גילרי
03/04/2022 9:06:53
Reply to  אור

no love lost…

אור
אור
03/04/2022 9:07:59

אני בעד כל טראש טוק מסוג זה

John
03/04/2022 9:06:55

מה ש-AD אמר לא מנותק מהמציאות. הפליקנס 11-10 מאז שקיבלו את CJ ולא מעט מההפסדים היו כשאינגרם לא שיחק. זו קבוצה של 55% ללא זאיון ששיחקה על חייה והלייקרס היו המשחק עד הרגע האחרון. ניצחון על OKC + עוד 2 ניצחונות על קבוצות שיש מצב שיתנו מנוחה לקראת הפלייאוף זה לא בגדר בלתי אפשרי. במקרה כזה, הספרס צריכה לנצח את פורטלנד מחר, שזה סביר ביותר, אבל אז לפחות ניצחון אחד מול דנבר, מינסוטה, הווריורס והמאבס. 2 ניצחונות מול 3 של הלייקרס יתן להם את שובר השיוויון. הפליקנס די בטוח בפנים, אלא אם כן גם הלייקרס וגם הספרס תוקעים רצף ניצחונות והם מפסידים כמעט הכל. אם הייתי צריך להגדיר סיכויים, אז ללייקרס יש כ-30% סיכוי. שזה לא כזה נורא

פאקו
03/04/2022 12:58:04
Reply to  John

ללייקרס יש לפי הסדר את דנבר, פניקס, ג"ס, אוקלהומה, דנבר. נראה לי די בטוח שאת השניים הראשונים הם מפסידים (דנבר עדיין נלחמים על חייהם בפלייאוף ופניקס הם פניקס). גם אם הם מנצחים את השניים האחרונים (בהנחה שדנבר תבטיח מקום עד אז), זה אומר שהם חייבים לנצח את ג"ס.

פאקו
03/04/2022 13:04:02
Reply to  פאקו

ואפשר לגזור גם גזירה שווה כאן לגבי ס"א – יש להם את ג"ס ודאלאס בשני המחזורים האחרונים, שמאד יכול להיות שכבר יבטיחו מיקום עד אז.

דה שוט
03/04/2022 14:53:31
Reply to  פאקו

יש לי הרגשה שהלייקרס הולכים לתת לדנבר 20 הפרש במחצית, ועוד בפריים טיים. אם לא אני נכנס לצנטרישוט בתקווה שעד אז עגל יסיים 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עד שאני לטובת יוקיץ. פינקו אותנו היום בשעות אש

yaniv
yaniv
03/04/2022 15:34:09
Reply to  דה שוט

דה שוט זאת תגובה של הטרנד הזה בטוויטר :
תגידו לי איך אתם יודעים שאני לא צופה במשחקי הלייקרס מבלי להגיד שאתה לא צופה במשחקי הלייקרס

John
03/04/2022 20:58:06
Reply to  yaniv

אתה לא לוקח בחשבון את החזרה של דיוויס. כבר במשחק הראשון ההגנה שלהם השתפרה בלא מעט (לא אגזים ואומר הגנה עילית). זו קבוצה אחרת איתו והכל אפשרי. גם להוביל על דנבר ב-20 וגם להפסיד לדנבר ב-20

עמיחי קטן
03/04/2022 21:01:07
Reply to  John

או שניהם באותו משחק

asaf
03/04/2022 9:21:47

הלייקרס גמורים ומפורקים, גם אם במקרה ייכנסו לפלייאין ויעברו יחטפו סוויפ או סוויפ גנטלמני מהסאנס…
איזה כיף לראות שמאנו מקבל את ההערכה הראויה לו ומוכנס להיכל התהילה. מכשף של כדורסל.

dror
dror
03/04/2022 10:05:46

מאנו אחד הגדולים ביותר שנגעו בכדור אי פעם. וינר ולוחם אולטימטיבי. וירטואוז. הצגה. מנהיג. החבילה השלמה+. גאון כדורסל ייחודי. אגדה.

עגל
03/04/2022 13:37:00

משהו על מאנו (אני אמשיך לחזור על זה עד שכולם יסכימו איתי):
מאנו לא היה פלופר. לא היה. was not.
העלילה שהעלילו עליו זה מסוג השטויות ששמעון חוזר עליהן 1000 פעמים ויש רפי הבנה שמשתכנעים מזה.

עידו גילרי
03/04/2022 14:13:52
Reply to  עגל

ואתה אף פעם לא מטריל, never.

עגל
03/04/2022 14:32:44
Reply to  עגל

שמעון הצליח לשטוף גם לך את המוח עם הססמאות שלו?
איי איי איי אם בארזים נפלה שלהבת

עידו גילרי
03/04/2022 14:40:03
Reply to  עגל

כן בטח…היי סתכל סטף קרי

עגל
03/04/2022 15:14:23

לא הבנתי מה קשור סטף, טענתי פעם שהוא פלופר? (יש לו לא מעט פלופים אבל זה הצייטגייסט, מה לעשות)

עידו גילרי
03/04/2022 15:15:02
Reply to  עגל

סתם משהו שאתה אוהב לשנוא (ולהכחיש)

דה שוט
03/04/2022 14:43:48
Reply to  עגל

https://www.youtube.com/watch?v=antXQAoYckI
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
(עלה כאן איזה 100 פעמים ומצחיק כל פעם מחדש – עגל כנס לכמה סיבס' בצנטרישוט)

עגל
03/04/2022 15:04:53
Reply to  דה שוט

אתם כולכם חושבים שאני מתבדח כרגיל אבל אני רציני, מאנו לא היה פלופר (לא יותר מאחרים, ברוב הסרטונים מוצאים את אותם 3-4 פלופים שלו)

עידו גילרי
03/04/2022 15:07:50
Reply to  עגל

אני יודע שאתה לא מתבדח אבל אתה גם אף פעם לא מוטה.
מאנו היה פלופר. האם יש פלופרים גדולים יותר – ללא ספק.

עגל
03/04/2022 15:15:47

מאנו לא היה פלופר
תמצא לי 10 או יותר פלופים רציניים שלו (כל אחד מוכר כמה הצגות קטנות לשופט, אני מדבר על משהו בסדר גודל של כריס פול, הארדן, טריי וכאלה)

עידו גילרי
03/04/2022 15:18:11
Reply to  עגל

תמצא לי קודם 20 של כריס פול 27 של הארדן ו-31 של טריי.

דה שוט
03/04/2022 15:25:17

איך גדולים יותר אם הוא עז של הפלופרים?

עידו גילרי
03/04/2022 15:27:47
Reply to  דה שוט

אפילו CP3 שם אותו בכיס הקטן. הביא יצירתיות אבל רבים התעלו עליו מאז…

דה שוט
03/04/2022 15:31:07
Reply to  דה שוט

הוא באמת נותן לו פייט אבל אצלו זה חוזר על עצמו – מאנו היה יצירתי – ממש אמן

אשך טמיר המקורי
03/04/2022 14:55:42
Reply to  עגל

נכון מאוד עגל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

מאנו היה מרוח על הפרקט יותר ממרח בוטנים על לחם

עגל
03/04/2022 15:17:37
Reply to  עגל

מאנו לא היה פלופר
אני נותן אתגר למצוא 10 או יותר פלופים רציניים שלו (כל אחד מוכר פה ושם כמה הצגות קטנות לשופט, זה לא נחשב).
בכל הסרטונים ברשת מראים את אותם 3-4 פלופים.
לא להקשיב לפרופגנדה של שמעון ודה שוט, הוא לא בסקלה של כריס פול, הארדן, טריי וכאלה.

אשך טמיר המקורי
03/04/2022 15:23:51
Reply to  עגל

100+
סתם מוציאים לו שם רע
לדעת לקחת תוקף ולמכור אותו זה לא פלופריות, זה חלק מהמשחק.
פלופריות זה מה שעושים טריי, הארדן, פול… והשקץ כמובן בשנים הטובות שלו.

עידו גילרי
03/04/2022 15:26:56

חחח. היכולת שלך לצבוע שחקנים בשחור לבן היא תמיד קורעת.
מאנו סוחט עבירות – חלק מהמשחק.
הארדן סוחט עבירות – נכלוליות ורמאות לשמה.

אשך טמיר המקורי
03/04/2022 15:55:40

זה רק בראש שלך

עידו גילרי
03/04/2022 15:57:35

שכחת להגיד 1010100111

אשך טמיר המקורי
03/04/2022 16:45:17

תפסיק לכתוב תגובות מרגש

עידו גילרי
03/04/2022 16:45:56

חשבתי שאין לי…

עגל
03/04/2022 16:57:28
Reply to  עגל

מה שמאנו עשה לאורך קריירה שלמה טריי והארדן עושים ב 3-4 משחקים.
להשוות אותם למאנו זה מצחיק

Lior
Lior
03/04/2022 17:06:03

הזדמנות טובה להזכיר שמאנו הוביל את הנבחרת הקסומה של ארגנטינה למדליית זהב אולימפית.

Pistons
Pistons
03/04/2022 17:42:22

שמעון הפקות מציג:
בפסח הקרוב בהופעת בכורה, סיפור קריעת ים סוף.
בכיכובו של קליר (פאת') ג'יימס.

שמעון: עם ניסיון של 20 שנה בקליר פאת', אין מישהו המתאים יותר מקליר ג'יימס לעבור בין שני אובייקטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

חחחחחחחחח גדול אפילו ים סוף יברח לצדדים ויתן קליר םאת מהאמצע בקו ישר 😂😂😂😂😂
תשמע זה אחד הטובים. אשך זה ישר ללוח ידיעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

ולברון אגב גם משחרר העבדים כמו משה 😂😂😂

גיא רוזן
03/04/2022 19:01:59

אם לברון ישחק בכל המשחקים שנותרו עד לסיומה של העונה,
מה יהיה הנרטיב החדש?

אור
אור
03/04/2022 19:09:35

בדיוק

אור
אור
03/04/2022 19:10:05

והתשובה – להשאיר את גורל מלך הסלים בידיו כמובן

אשך טמיר המקורי
03/04/2022 19:13:08

שהוא קדוש

גיא רוזן
03/04/2022 19:16:12

ראשי תיבות ל-קליר דוש?
.
(אין לי את התרגומון הרשמי לדף המסרים של ה-ללל)

אשך טמיר המקורי
03/04/2022 19:37:44

יפ

אוהד ס"א
03/04/2022 20:32:03

כולם אמרו דברים נפלאים על מאנו, אבל יש סטטיסטיקה אחת יחודית שאין לה אח ורע בתולדות המשחק:
– אלוף אירופה לקבוצות + FMVP
– אלוף אולימפי (מדליית זהב)
– אלוף NBA – 4 פעמים
– מדלית כסף – אליפות העולם לנבחרות
והכל כמובן שלא בנבחרת USA

John
03/04/2022 21:00:10
Reply to  אוהד ס"א

זה הסיבה שהוא First Ballot HOF

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס דוהר בקליר פאת