הג'אז במפרץ, מיאמי מתארחים בשיקגו ודוראנט בקרב ישיר מול טריי יאנג ביום שבת מצומצם / עידו רבינוביץ

הג'אז במפרץ, מיאמי מתארחים בשיקגו ודוראנט בקרב ישיר מול טריי יאנג ביום שבת מצומצם / עידו רבינוביץ

פילדלפיה 76' (30-46) – שארלוט הורנטס (37-40), 19:30

הסיקסרס מוכרחים לקטוע את רצף ההפסדים שלהם במטרה לשמור על מקומם ברביעייה הראשונה של המזרח, בעוד ההורנטס גם זקוקים נואשות לניצחון בקרב המחניק על מיקומי הפליי-אין בקונפרנס – שתי הקבוצות נפגשות במשחק המוקדם של היום בעיר אחוות האחים.

פילדלפיה הפסידה את שלושת המשחקים האחרונים שלה, כאשר ההפסד האחרון היה נפילה משפילה לדטרויט פיסטונס. ג'ואל אמביד נתן משחק אדיר עם 37 נקודות ו-15 קרשים, אך הוא היה היחיד שנתן את התפוקה המצופה ממנו בצד של פילי, שקלעו כקבוצה רק 15 נקודות ברבע האחרון. הסיקסרס מובילים על הבולס בהפרש של משחק וחצי בקרב על המקום הרביעי, ורחוקים רק משחק אחד מהסלטיקס שבמקום השלישי. הם חייבים לקטוע את רצף ההפסדים הארוך ביותר שלהם מאז חודש דצמבר של השנה שעברה אם הם רוצים לשמור על יתרון ביתיות בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

בדומה לפילי, גם שארלוט צריכים מאוד תוצאת חיובית היום. הם נמצאים כעת במקום התשיעי במזרח, בשוויון מוחלט עם המקום השמיני (נטס) והעשירי (הוקס) מבחינת מאזן. משחקם האחרון היה ניצחון קריטי על הניו יורק ניקס בגארדן, 125:114. מיילס ברידג'ס הנפיץ, אחד מהמועמדים המובילים לתואר השחקן המשתפר של העונה, מהווה חלק חשוב ביותר בבליץ של הצרעות בתקופה האחרונה. בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה (שלושה ניצחונות, הפסד ב-4 הפרש בלבד לדנבר) הוא קלע 27 נקודות בממוצע יחד עם 2 דאבל-דאבלים. הוא היה הקלע המוביל בניצחון האחרון על הניקס עם 31 נקודות אדירות ב-15 זריקות בלבד. הכוכב הצעיר של ג'יימס בורגו מראה שהוא מוכן להתמודד עם הפלייאוף כבר עכשיו.

גורדון היווארד צפוי לחזור מפציעתו בקרסול אצל שארלוט, שלא מציגים פצועים נוספים נכון לכתיבת שורות אלו.

גם הסיקסרס צפויים להציג סגל מלא לחלוטין, מגיעים לישורת האחרונה ללא תירוצים.

הימור: ההורנטס מפתיעים עם ניצחון ב-9.  

ניו יורק ניקס (43-34) – קליבלנד קאבלירס (35-42), 20:00

משחק הצהריים השני של יום השבת מברך אותנו עם ביקור של האבירים מאוהיו ב-"מכה של הכדורסל" כאשר הקאבלירס מגיעים לניו יורק למפגש עם הניקס.

ג'יי.בי ביקרסטאף, המאמן שעשה שינוי אדיר בקבוצה מאוהיו, נאלץ לעשות עוד טרנספורמציה מאסיבית בדרך המשחק שלו. שני הביג-מנים המוכשרים, ג'ארט אלן ואוון מובלי, לא יהיו זמינים לעלות לפרקט בזמן הקרוב. במשחק הראשון שחסר את שניהם יחד, הקאבס עלו עם הרכב בו מוזס בראון חסר הניסיון הופקד בעמדת הסנטר. בראון עשה עבודה נהדרת בהתחשב במצב, קלע 15 נקודות וצבר עוד 13 קרשים. אף על פי כן, הקאבלירס הובסו בידי האטלנטה הוקס בתוצאה 131:107. קליבלנד נמצאים כעת במקום השביעי במזרח, 2 משחקים מעל הנטס שבמקום השמיני ו-3 משחקים מתחת לראפטורס שבמקום השישי שמבטיח הימנעות מטורניר הפליי-אין. לא סביר שישנו את מיקומם עם 5 משחקים לסוף העונה הסדירה, אך המשחק מול ברוקלין ביום שישי הקרוב יכול לסבך את העניינים אם לא יזהרו.

הניקס כבר סיימו את העונה שלהם. הם במרחק של שישה משחקים מההוקס שבמקום העשירי – האחרון שמוביל לטורניר הפליי-אין. אוהדי ניו יורק יכולים להתנחם ביכולת הפנטסטית של אר.ג'יי בארט לאחרונה. בחודש האחרון מאז שחזר מפציעתו בסוף פברואר, הוא הוביל את הניקס למאזן חיובי במהלך 17 המשחקים הללו עם תצוגות סקורינג אדירות. יש אבן פינה חשובה לעתיד אצל הניקס.

ג'וליוס ראנדל, דריק רוז, נרלנס נואל, קאם רדיש, מיילס מקברייד וקוונטין גריימס לא יהיו זמינים לתום ת'יבידו והניקס.

אל ג'ארט אלן ואוון מובלי מצטרפים גם קולין סקסטון, ראז'ון רונדו ודין וייד בגזרת בפצועים של קליבלנד.

הימור: הקאבס רעבים יותר, ניצחון של האורחים ב-12.

אטלנטה הוקס (37-40) – ברוקלין נטס (37-40), 02:30

משחק עם השפעת פלייאוף עצומה. ההוקס מקבלים לידיהם ב-"סטייט פארם ארנה" שבג'ורג'יה את הברוקלין נטס, יריבתה הישירה עם המאזן הזהה במלחמה העיקשת על המיקומים בתחתית הפלייאוף במזרח.

הנטס הצליחו לגבור על ההוקס בשתי הפגישות הקודמות שלהן העונה, אך המפגש האחרון היה ב-11 לדצמבר, הרבה מים עברו מתחת לגשר מאז. ההוקס, בדומה לעונה שעברה, התחממו בדיוק בזמן הנכון. הניצחון הטרי שלהם על הקליבלנד קאבלירס היה הרביעי שלהם ברציפות והתשיעי משנים עשר האחרונים. טריי יאנג, שמתמודד עם פציעה במפשעה אך צפוי לשחק הלילה, קלע 30 נקודות והוסיף 9 אסיסטים בדריסה של הקאבלירס בתוצאה 131:107. יאנג ניצב כרגע במקום הרביעי בטבלת הקלעים בליגה עם 28.2 נקודות למשחק. קווין דוראנט מולו ישחק הלילה קולע 29.6 נקודות למשחק, אך לא שיחק מספיק משחקים כדי להתמודד על תואר מלכות הסלים לפי חוקי הליגה.

שחקני ברוקלין יקוו לנער מעליהם את הכאב לאחר ההפסד הצורב במשחקם הקודם נגד המילווקי באקס, שנגמר בתוצאה 120:119 לאחר הארכה. 74 נקודות משותפות לקווין דוראנט, קיירי אירווינג וברוס בראון לא הספיקו מול האלופה היוצאת. לקיידי הייתה הזדמנות לנצח את המשחק אך הוא החמיץ שלשה קשה על הבאזר הסופי.

ג'ון קולינס, לו וויליאמס וג'יילן ג'ונסון אינם כשירים למשחק אצל ההוקס.

ברוס בראון, סת' קרי, ג'ו האריס ובן סימונס יצפו במשחק מהספסל אצל סטיב נאש והנטס.

הימור: ברוקלין מתעלה עם ניצחון ב-4.

שיקגו בולס (32-45) – מיאמי היט (28-49), 03:00

ההיט נאחזים בעור שיניהם במקום הראשון במזרח וישמחו לניצחון חוץ בשיקגו, הבולס מצידם עדיין נאבקים על יתרון ביתיות בסיבוב הראשון וירצו לתת שואו לקהל הביתי ב-"יונייטד סנטר" שבעיר הרוחות.

הבולס העונה לא הצליחו להתמודד עם קבוצות העילית של הליגה, כולל מיאמי. הם הפסידו את שלושת המשחקים שלהם נגד ההיט העונה, השניים האחרונים בספרות כפולות. השוורים מאילינוי ניצחו שלושה מארבעת משחקיהם האחרונים, כולל מותחן מרתק מול הלוס אנג'לס קליפרס. הם הזדקקו לכל נקודה משיא הקריירה של דמאר דרוזן, שצלף 50 נקודות ב-69.2% אחוזי יעילות (יחד עם 10 נקודות בתוספת הזמן), כדי לנצח בהארכה בתוצאה 135:130.

האדומים משיקגו עם מאזן זהה לראפטורס שבמקום השישי, עליהם הם מובילים בשל שובר שוויון פנימי, ומרחק משחק וחצי מפילדלפיה על המקום הרביעי. הסיקסרס משחקים מוקדם יותר היום נגד ההורנטס במשחק שיכול לקבוע גורלות לשני הצדדים.

ההיט, שניצלו נפילה של הבאקס כדי לפתוח פער של משחק שלם בתחרות על המקום הראשון במזרח, מאושרים מאוד מהניצחון במשחק האחרון שלהם נגד הבוסטון סלטיקס. מקס סטרוס, שהוכנס לחמישייה הפותחת במקום דאנקן רובינסון, עשה עבודה נהדרת עם 14 נקודות, 7 קרשים ומאמץ הגנתי ראוי להערכה. כאשר כלל המקהלה מנגנת בהרמוניה, עם משחקים נאים של ג'ימי באטלר (24 נקודות), קייל לאורי (23 נקודות, 8 אסיסטים) ובאם אדיבאו (17 נקודות, 12 כדורים חוזרים, 8 אסיסטים), קשה מאוד לנצח את המתלמדים של אריק ספולסטרה.

ההיט עומדים לשחק שלושה משחקים בארבעה ימים, כאשר מחר הם יסיימו בק טו בק בטורונטו ואז יחזרו לסאות' ביץ' למשחק מול שארלוט ביום שלישי. רצף חשוב ביותר בקרב הבלתי נגמר על המקום הראשון בקונפרנס.

זאק לווין צפוי לשחק למרות הפציעה בברכו, לונזו בול היחיד במדי הבולס שמושבת לחלוטין.

קיילב מרטין, מקס סטרוס וגייב וינסנט – כולם בספק למשחק בצד של מיאמי.

הימור: ההיט משלימים סוויפ על שיקגו עם ניצחון ב-11.

גולדן סטייט ווריורס (29-48) – יוטה ג'אז (31-46), 03:30

המשחק המאוחר ביותר של הלילה מציג קרב מרתק בין שתי מועמדות מסקרנות לאליפות העונה. הג'אז מדרימים לביקור ב-"צ'ייס סנטר" שבסן פרנסיסקו למפגש עם הלוחמים מהמפרץ.

למרות ההתאוששות של הג'אז במשחקם האחרון נגד הלוס אנג'לס לייקרס, רצף חמשת ההפסדים שקדם לכך הוריד אותם כל הדרך אל המקום החמישי במערב והם במלחמה כעת עם הדנבר נאגטס על מנת שלא להתדרדר במיקום אף יותר. יחד עם זאת, ניצחון היום של החבורה של קווין סניידר ישווה את תוצאה הסדרה הפנימית ושובר השוויון יעבור למאזן מול קבוצות מאותו הקונפרנס, מה שצפוי להטות את כף המאזניים לצד של יוטה במקרה של תיקו מוחלט במאזנים הסופיים של העונה הסדירה.

הם תופסים את גולדן סטייט ברצף של ארבעה הפסדים, כולל הפסד צמוד מול מוליכת הליגה, הפיניקס סאנס בתוצאה 107:103. בהיעדרו של סטף קרי, ג'ורדן פול לקח פיקוד על הסקורינג מעמדת הרכז והמטיר 38 נקודות נגד השמשות מאריזונה, אולם זה כאמור לא הספיק לניצחון. קליי תומפסון חייב להתעורר אם התלמידים של סטיב קר רוצים לעשות ריצה ארוכה בפלייאוף. הוא קלע שלשה אחת בלבד מעשרת הניסיונות שלו נגד פיניקס וסיים עם 5/21 מהשדה בנוסף לשלושה איבודים.

סטף קרי וג'יימס וייזמן לא ישחקו עבור קר והווריורס הלילה.

חסן וייטסייד, טרנט פורסט ואדוקה אזובויקה מושבתים אצל היוטה ג'אז.

הימור: גולדן סטייט משאירים טעם מתוק לאוהדים המקומיים עם ניצחון ב-7.

לפוסט הזה יש 126 תגובות

  1. תודה רבה, אכן משחקים טובים, אך הלילה הזרקור הוא על הלואיזיאנה סופרדום והפיינל פור של המכללות (ובעיקר על הדרבי הצפון קרולייני)

  2. שארלוט בהגנה זה כמו גבינה מותכת, פילי מניעה את הכדור יפה אבל זה לא משהו שהם יתקלו בו בפלייאוף, הארדן ממש בכוח מחפש את המסירה ולשתף את השאר, יש משחק מסירות יפה לעין אך לא ברור לי למה כמעט ולא הולכים לאמביד בצבע, בטח מול שארלוט חסרת הסנטימטרים ןהבשר

  3. הארדן חזר לשחק ברבע הראשון כמו בשבועיים הראשונים בפילי לפני שדוק ריברס האידיוט פתח את הפה.
    משחק כמו פוינט גארד, יש תנועה, מסירות פיק אנד רול , בלי כדוררים מיותרים
    כולם מעורבים במשחק

  4. פילי לקחו את האוהדים הכי שמנים לזרוק מהחצי כדי שלא יזכו במנוי העונתי חחח et אומר לי למה כולם כאלה שמנים ורגע אחרי מראים אוהד עם ציפס וקולה והוא אומר לי יאמי איזה כיף בא לי ציפס וקולה 😂😂😂😂

  5. לא ראיתי קבוצה מטומטמת כמו פילי בהיסטוריה
    מה זה האיבודי כדור האלה
    נתנו ריצת 10-0 בגלל 4 איבודי כדור רצופים

  6. אין לי סימפטיה לפילי
    בין ריברס הנזק לדינדרה הגוויה ואבו מנדבושקס
    לפחות זה נסבל ליד הבבון

  7. אין לפילי צ'אנס לצאת מהבור
    מאמן שעציץ יותר אפקטיבי עליו
    ושחקן שאי אפשר לאמן
    הארדן זאת טעות על מוריי

  8. ריברס הזה כזה מטוטמם
    ככה הארדן צריך לשחק , מסירות לנהל משחק ולזרוק כשהוא חופשי .
    במרום זה ריברס אמר לו להחזיק בכדור ולהיות אגואיסט כמו ביוסטון
    אין גבול לטמטום

    1. חחח… 🙂 משעשע.
      האמת שהיה ברור ששארלוט חייבת חיזוק בהגנה אז הביאו אותו. הנוכחות הפיזית המרשימה שלו רק היא כשלעצמה – משפרת את משחק ההגנה של הצרעות – ולראיה – ספגו היום רק 144 נקודות.

  9. ראיתי קצת בדיליי נטשתי בגרבז' טיים (סוף רבע שלישי). קבוצה שקולעת 114 נק יש לה בדרך כלל סיכוי לא רע לנצח אלא אם כן היא סופגת 144 (86 במחצית השניה). היו כבר ניצנים של שיפור הגנתי אצל שארלוט לאחרונה. אז אני שואל את עצמי אם זו פילי שכזו חזקה.
    לדעתי כן.אני לא יודע למה יורדים פה על טוביאס האריס לדעתי הוא שחקן משגע פילים שנותן תוצרת יפה מאוד. בכל מקרה פילי כנראה מאוד טובה. לא הייתי מהמר עליה כעל אלופה אבל היא יכולה ללכת רחוק. אם הייתי חייב להמר עכשיו על איזה שהיא קבוצה שתזכה באליפות הייתי מהמר על הלייקרז כי לברון בכושר הנוכחי זה משהו פנטסטי עושה דברים מדהימים והוא תמיד משפר את השחקנים שסביבו. כל קבוצה שהוא משחק בה היא מועמדת אוטומטית לאליפות לכן הייתי מהמר עליהם. הוא גם אחלה ג'נרל מנג'ר ומאמין שאם הוא דחף להביא את ראס מווש הוא ידע מה הוא עושה ואנחנו נהנה מהשילוב בינהם לאורך כל הפליאוף.
    (אההה…. הספרס… אהההה).
    בקיצור אני מהמר על הלייייייקרזזזז

  10. הלייקרס עדיין לא בחוץ. יש להם חמישה משחקים – בהרכב מלא הם לוקחים ארבעה (מלבד פיניקס).
    לסאן אנטוניו יש לוח קשה – שלושה הפסדי חוץ ושני נצחונות בית.
    ההפרש משחק אחד לטובת סאס.
    שביר מאוד.
    למי היתרון הפנימי?

        1. חחחח אני תומך מבחוץ, רוברט דה נירו, בלי קשר אני לוקח על עצמי את האשמה לא ציפיתי שהחרם שלי ישאיר לי פלייאוף בלי ווסטברוק… בשביל מה נקום באמצע הלילה? אני מאוד כועס על ה-ללל

  11. אומנם בלי שלושה שחקני חמישייה אבל ככה אנחנו בקושי עוברים סיבוב ראשון. נאש לא מגיב לריצות
    טריי מקבל בחילוף גבוהה ואין מי שישעה בוקס אאוט על קאפלה שהורג אותנו בריבאונד, חייבים יותר לחדור לצבע מלהתפשר על ג'אמפ שוט חצי מרחק
    קאי פתח גרוע אבל תמיד חוזר לעצמו במחצית השנייה אז אין דאגות לגביו.

  12. טריי הזבל הזה לא מצליח לברוח מפטי מילס בוכה לשופטים באמצע המהלך חחחח

    ההוקס מביאים דאבל טים על קיירי ודוראנט אבל הם עוברים אותם כמו אוויר חחחחח אז בשביל מה באים 2 איזה אהבלים מזל שקיירי אחת חח

  13. נאש זרק את הרוקיז למים אין תלונות עליהם, מילס 0 נקודות, יש שמועות שג'יימס ג'ונסון סוחט את נאש אחרת אין הסבר לדקות שהוא מקבל.
    גם אם סימונס יחזור נאש לא ידע מה לעשות איתו ככה שאין ציפיות להמשך העונה

  14. אפשר להתלונן על נאש כמה שרוצים, אבל הקבוצה הזו היא בצלמם של דוראנט וקיירי.
    ביחד יש להם הלילה 60 ניסיונות קליעה, לשאר הקבוצה 39.
    אפשר להתלונן המון על הארדן, אבל כאשר הוא שיחק בנטס זו הרגישה יותר כמו קבוצה ופחות כמו המעודדים של קיירי ודוראנט.

    1. מאוד מתחבר למחשבה הזו, אבל חלקית, כשהארדן היה זה היתה קובצת מעודדות של הארדן ודוראנט, אין ספק שכרגע זה הפך להיות מעודדות של קיירי ודוראנט, והמשחק הלילה היה מחפיר, 2 נגד 5.

      1. הבעיה בנטס היא לא התקפה או ניהול משחק. אין שם הגנה בכלל והם מאד קטנים בסייז.
        ויש הרבה פעמים שקיירי סתם זורק ומקפיא את דוראנט בצד שזה אולי קשור לניהול משחק בקטנה.
        ההגנה שם בבעיה קשה וזה יהיה יותר קשה בפלייאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט