ערב מטורף של כדורסל כשוושינגטון מפרקת את דאלאס, הגריזליס מדהימים את הסאנס, הקליפרס דורסים את הבאקס, הזאבים מנצחים את הנאגטס והספרס משיגים את ה-W שלהם והפליקנס מנצחים את הלייקרס במותחן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ערב מטורף של כדורסל כשוושינגטון מפרקת את דאלאס, הגריזליס מדהימים את הסאנס, הקליפרס דורסים את הבאקס, הזאבים מנצחים את הנאגטס והספרס משיגים את ה-W שלהם והפליקנס מנצחים את הלייקרס במותחן ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אורלנדו מג'יק 89 (58-20) – טורונטו רפטורס 102 (32-45):

הרפטורס סופרים חמישה נצחונות רצופים כאשר 21 איבודים של אורלנדו היו ההבדל במשחק שהיה צמוד במשך רבע וחצי לפני שריצה של טורונטו בשלהי הרבע השני ותחילת השלישי סגרה עניין.

במבה סיים עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים במשחק חלש מאוד של כל צעירי אורלנדו. עבור הרפטורס סקוטי בארנס וון וליט למרות ערב קליעה חלש סיימו עם 19 כל אחד. סיאקאם הוסיף 16 ו-11 ריבאונדים.

וושינגטון וויזארדס 135 (43-34) – דאלאס מאבריקס 103 (30-48):

בערב של תוצאות הזויות למדי התוצאה הזאת בלטה מעל כולם.

קולדדול פופ והוויזארדס מצאו את היד החמד וקלעו 52% לשלוש ו-55% ל-2, בעוד המאבס למעט דונצ'יץ' פשוט לא הצליחו לקלוע וסיימו עם 29% משלוש. הרבע הראשון בו הוויזארדס קלעו 41 נקודות לעומת 30 של המאבריקס סימל את הכיוון, וברבע הרביעי המארחים כבר השתעשעו בדאלאס שתצטרך להתאושש במהירות.

לוקה סיים עם 36 באחוזים טובים ובראנסון הוסיף 21 אבל מלבדם כל יתר הקבוצה הציגה יכולת התקפית עלובה כאשר הספסל שלה תורם 2 מ-14 מחוץ לקשת.

בצד השני קולדוול פופ עם 35 כולל 6 שלשות, פורזינגס עם 24 והצ'ימורה עם 21 הובילו. אבדיה הוסיף 14 מהספסל כולל 3 מ-5 מחוץ לקשת 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

בוסטון סלטיקס 128 (30-48) – אינדיאנה פייסרס 123 (52-26):

זה הלך קשה אבל לפחות לעת עתה הסלטיקס עוצרים את רצף ההפסדים שלהם, עם ניצחון שהושג בעיקר הודות לשליטה בריבאונד (30-40). הסלטיקס הובילו לאורך כלהמשחק בהפרשים קטנים אבל לא הצליחו לסגור עניין. 1:26 לסיום שלשטה של בריסט צימקה ל-3 בלבד, בראון ענה עם קליעת חצי מרחק, בריסט קלע רק 1 מהקו וטיייטום הוסיף דאנק שהעלה ליתרון 6 40 שניות לסיום. אבל לבריסט שובהייתה שלשה שצימק ל-3 35 שניות והמשחק פתוח לחלוטין. מי שסגר עניין היה דווקא דריק וייט עם חדירה וסיומת טובה.

הליברטון היה קליני עם 30 נקודות ב-10 מ-11 מהשדה. סמית' ובריסט הוסיפו 17 כל אחד למפסידים.

בצד השני ג'יילן בראון עם 32 וטייטום עם 31 הובילו את הסלטיקס, הורפורס הוסיף 17.

יוסטון רוקטס 117 (58-20) – סקרמנטו קינגס 122 (49-29):

הקינגס שומרים על חלומוצת הפלייאין שלהם בחיים עם ניצחון קשה על הרוקטס. יוסטון כבר הובילה ב-19 ברבע הראשון אבל סקרמנטו חזרה בשני כדי לכפות משחק צמוד. ברבע הרביעי ההפרש עבר מצד לצד עד שביתרון נקודה ליוסטון 4:44 לסיום, האריסון בארנס הוביל ריצת 0-12 שהעלתה את סקרמנטו ל-11 הפרש. יוסטון עוד הצליחה לחזור עד 3 עם שלשה של קווין פורטר 32 שניות לסיום אבל חצי מרחק של דיוינצ'נזו סגר עניין.

גרין סיים עם 33, פורטר ג'וניור הוסיף 27 ומת'יוס קלע 22 למפסידים.

בארנס הוביל את סקרמנטו עם 25 באחוסים טובים, ג'ונס הוסיף 17 ודינוינצ'נזו עלה טוב מאוד מהספסל ותרם 19 לקינגס.

ממפיס גריזליס 122 (23-55) – פיניקס סאנס 114 (15-62):

תוצאה פשוט מטורפת, הקינגס ללא ביין, ג'ה אדאמס ועוד ועוד מנצחת את הקבוצה הטובה בליגה ואת אחת מקבוצות העונה הסדירה הטובות של השנים האחרונות ששיחקה עם כל הכוכבים שלה, פשוט בלתי נתפס וממפיס כבר עם 7 נצחונות רצופים.

ממפיס פתחו בסערה והובילו 23-34 ברבע הראשון. המשחק נהיה צמוד ככל שהוא התקדם, אבל ברבע הרביעי ממפיס עצרה את הסאנס ללא סל במשך 4 דקות רצופות והגריזליס עלו ליתרון 14 6:30 לסיום. פיניקס לא נשברה, שלשות של פול ובוקר הורידו ל-5 הפרש 56 שניות לסיום, אבל סל ועבירה של בוקר, שמרו את פיניקס רחוקה ומלטון שמר על קור הרוח מהקו בשניות הסיום כדי להבטיח את הנצחון.

בוקר קלע 41 נקודות והיה לוהט וברידג'ס הוסיף 18, אבל אייטון נבהל מהקו הקדמי של ממפיס וזרק רק 8 זריקות ל-9 נקודות, פול סיים עם 8 ו-11 וקראודר תרם רק 11.

בצד השני זאת הייתה החגיגה שלדילון ברוקס שקלע 30 והוביל 7 שחקנים של ממפיס בספרות כפולות, שאת רובם תאמינו לי שגם אתם לא היכרתם עד תחילת העונה הנוכחית. העונה הקסומה של ממפיס נמשכת ויהיה מרתק לראות כיצד היא תסתיים.

מילווקי באקס 119 (29-48) – לוס אנג'לס קליפרס 153 (40-38):

שתי הקבוצות נתנו לשחקנים המובילים לנוח, אבל הקליפרס שהיו צריכים את הנצחון יותר וגם יש להודות רגילים יותר לשחק היטב ללא השחקנים המובילים שלהם פשוט פירקה את הקליפרס, כאשר אחרי מחצית ראשונה צמודה ניצחו ברבע השלישי 26-41 ורק הגדילו את הפער משם.

קצת מספרים: הקליפרס קלעו ב-61% מהשדה ו-54% מהשלוש, לעומת 32% משלוש של מילווקי. וואו.

נאורה ניצל את מנוחת הכוכבים כדי לקלוע 28, פורטיס הוסיף 25 וקרטרקלע 18 אבל קשה להגיד שמי מהם נהנה מהחוויה.

קובינגטון לעומת זאת חגג ונהנה מהחוויה עם 43 נקודות. קופי הוסיף 32, קנארד סיים עם 23 ומאן תרם 18 למנצחים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 101 (55-22) – דטרויט פיסטונס 110 (56-22):

דטרויט ירדה להפסקה ביתרון 3, אבל עצרה את אוקלהומה על 14 ברבע השלישי כדי לסגור עניין, בעיקר בזכות 17 איבודים לאוקלהומה שנראתה נחושה להפסיד את המשחק הזה.

מלדון סיים עם 28 למארחים ששיחקו ללא SGA. בצד השני ג'קסון והייז הובילו את דטרויט עם 26 כל אחד בעוד ביי, קנינגהאם וסטיוארט שפתחו שיחקו רק 7 נקודות כל אחד ולא היו משמעותיים, גם זה סוג של ניהול דקות.

סן אנטוניו ספרס 130 (45-32) – פורטלנד טרייל בלייזרס 111 (50-27):

הספרס עשו את העבודה ורצו למקלטי הטלביזיה לראות מה עושים הלייקרס והפליקנס. הבלייזרס עשו קולות של להיות במשחק ברבע הראשון אבל התפרקו לחלוטין בשני שהסתיים 20-43 לספרס, שקלעו ב-57% מהשדה.

ג'ונסון (של פורטלנד) סיים עם 20 וווליאמס הוסיף 17. בצד השני וואסל הוביל את הספרס עם 22, קלדון הוסיף 21, וקולינס קלע 15 מהספסל למנצחים ששיתפו 10 שחקנים ב-14 דקות או יותר.

דנבר נאגטס 130 (32-46) – מיניסוטה טימברוולבס 136 (34-44):

הפסד כואב מאוד לדנבר שמסתבכת במערב, אבל ככה זה כשאתה פשוט לא מצליח לעצור את קלעי היריבה. מיניסוטה שהובילה לאורך כל המשחק בהפרשים קטנים קלעה 47.5% משלוש, לעומת 34% של דנבר וזה היה הפרמטרהמכריע.

הטימברוולבס כבר הובילו ב-15 באמצע הרבע אבל שלשות של מוריס, גורדון ובארטון הורידו את ההפרש ל-3 24 שניות לסיום. אבל פרינס ואדווארדס שמרו על קור רוח מהקו, היילנד החטיא שלשה וזה היה סוף הסיפור של דנבר.

טאונס הוביל את קבוצתו עם 32 כולל 4 מ-7 לשלוש, ראסל הוסיף 24, ואדווארדס קלע 18 למיניסוטה שנראית בוגרת ובשלה לקראת הפלייאוף הקרוב.

בצד השני יוקיץ' המשיך לעשות דברים יוקיצ'יים עם 38 דקות ב-43 דקות, 19 ריבאונדים ו-8 אסיסטים שלא הספיקו. גורדון הוסיף 24 באחוזים טובים ומוריס עשה כמותו עם 23 נקודות אבל דנבר קצרה להחריד וזה הכריע את המשחק הלילה.

לוס אנג'לס לייקרס 111 (46-31) – ניו אורלינס פליקנס 114(43-34):

החלק החביב עליי במשחק היה כששחקני הלייקרס אחזו את הראש בירידה לחדר ההלבשה, כאילו שלמישהו מהם איכפת שהם הפסידו את המשחק והם לא מתים שהעונה המסוייטת הזאת תיגמר. מעולם לא ראיתי קבוצה שמשחקת ביותר אפאתיות במשחק מכריע. תענוג.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כשאף קבוצה לא מצליחה להוביל ביותר מ-5. ברבע הרביעי הלייקרס עם דיוויס, שנראה מוגבל בתנועה ובנכונות להיכנס למגע, ולברון הובילו בהפרשים קטנים שניו אורלינס נשארים קרובים אבל לא מצליחים לעלות ליתרון.

3:11 ליום, ווסטברוק חודר מצוין ומעלה את הלייקרס ליתרון 3, בצד השני ולנצ'יונס עם 5 שניות לכוון בלי שאיש ניגש אליו ושלשה שמשווה את התוצאה. דיוויס מתפשר פעמים רצוף על חצי מרחק, וניו אורלינס מנצלת את זה כדי לעלות ליתרון 4. לברון נכנס פעמיים ראש בקיר לאיבוד והחטאה אבל הפליקנס לא מצליחים לסגור עניין, ובהתקפה הבאה לברון עם אסיסט גדול לשלשה של בראדלי וזה רק נקודה. מקאלום שומר על קור רוח מהקו, ובהתקפה האחרונה ג'ימס מחטיא שלשת ייאוש והלייקרס מפסידים ומתרחקים מהפלייאין אם כי בהנחה שדיוויס ולברון ממשיכים לשחק אי אפשר למחוק את הלייקרס בשלב הזה.

לברון סיים עם 38 ו-6 איבודים, והיה מצוין כרגיל, הבעיה כרגיל היא מה שיש מסביבו. דיוויס סיים עם 23 אבל במבחן העין זה נראה לא טוב. ווסטברוק הוסיף 12 ב5 מ-15 מהשדה.

בצד השני ניו אורלינס נראית כמו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה סוף סוף. 32 למקאלום הנהדר, ו-29 לאינגרם אפשרו את הנצחון החשוב.

לפוסט הזה יש 126 תגובות

        1. טראש תעשה איתי, אני נהנה מזה. גיא קצת פחות.
          אולי יהיה לשנינו טראש בפלייאוף אבל צריך לסדר שפילי ובוסטון ישחקו זו מול זו.
          מה אתה אומר שתפסידו ותגמרו מקום שישי ובוסטון ישארו במקום השלישי?
          הבלוגים בלילה יהיו מאד צבעוניים.

            1. ונאמר אמן

        1. זה היה מצחיק, אבל אפשר לוותר על הכינוי בהתחלה (גם אם לשמעון קראו בכל כינוי אפשרי וממה שראיתי הוא תמיד לקח את זה בספורטיביות)

        2. אני עדיין חושב ששימון לא צריך לרדת לרמה הזאתי. אני הייתי משאיר את זה לאחרים.
          נכון שמי שהתחיל בכינויי החיבה בראשי תיבות זה לא שימון. אבל לדעתי אפשר להיות יותר טוב מזה.
          לגיא לא נוח עם הכינוי הזה. אני במקום שימון הייתי מכבד את דעתו, אבל שימון יעשה מה שהוא חושב לנכון, זו זכותו.
          זה לא אומר שלא אנסה לשנות את דעתו ולא בלחץ כמובן.

            1. עידו, גיא אמר כמה פעמים שלא נוח לו התגובות האלה.
              אם אתה רוצה לקרוא לי הרנטגן, מקבל את את הכינוי בשמחה.
              מבטיח שאמכור קמיעות לכל דורש. ושבהילולה הבאה בנתיבות אזמין אותך ואת המשפחה לקרוא פרקי תהילים.
              🙂

            2. זה נכון אבל הם לא ממש התייחסו לכינוי אלה לכל דרך ההתבטאות של שמעון. אז להחליט אם הכינוי מפריע לו זה תשאיר לגיא. או שאתה רוצה שוב לאיים עליו שלא כדאי לו להתעסק איתך?

  1. ערב מזוויע לכוחותינו – כל המתחרות של בוסטון הפסידו, הסלטיקס ניצחו, והלייקרס, עם לברון ודייויס! הצליחו להפסיד שוב ולצאת מהפלייאין!
    .
    מה יהיה? שומו שמיים – היה ברור שהטרייד על ווסטברוק הוא טעות – במקום שבו ראסל עובר הדשא שוב לא צומח – אבל חורבן שכזה אפילו אני לא צפיתי. פשוט לא יאמן.
    .
    בנצחון טורונטו וסקרמנטו ננוחם, ונקווה שדייויס יתאפס על עצמו במחזורים האחרונים.
    .
    תודה רבה דור, על סיקור מצוין וזריז.

    1. די מה יהיה? מה זה משנה כבר? בסוף יש הגרלה והכל הסתברויות. הספרס לא יסיימו אחרונים והסיכויים שלהם בהגרלת הלוטרי יהיו כנראה סביב %15 לכאן או לכאן (יתקנו אותי הדייקנים). אז מה זה כבר משנה? אני מעדיף ארגון שנלחם עד הסוף ומנסה להשיג מקום כמה שיותר גבוה (סן אנטוניו) אפילו שכנראה לא יזכה באליפות על פני ארגון שעושה טנקינג מכוער בשביל לקבל עוד 2% הסתברות בהגרלת הלוטרי הזאת על רוקי שעוד שנה נגיד שפופ בכלל לא נתן לו לשחק ומי זה בכלל.
      אבל זה רק אני. 🤣

      1. המה יהיה התייחס ללייקרס, לא לספרס… ו
        .
        בכל מקרה – הסר דאגה מליבך – אין שום אפשרות להגדיר את מה שאנחנו עושים העונה כטנקינג… אבל לטעמי, דווקא לכן חשוב שנקבל בחירה גבוהה ככל האפשר, כי לא יהיו עוד הרבה הזדמנויות כאלו.

        1. הבחירה שלכם לא תשתנה אם תגמרו מקום אחד למעלה או למטה. כל מה שישתנה זה סהכ גידול קטן (עד כדי תאורטי) בסיכויים שלכם להתמקם גבוה יותר בסדר הבחירות. כי זה לא משנה באמת. בגלל ההגרלה. ולכן עדיף חד משמעית להיכנס לפליאין ולהמשיך להתחרות עד הסוף כמו שבדיוק מתאים לארגון המיוחד הזה שנקרא סן אנטוניו ספרס ולאיש המיוחד העומד בראשו שנקרא פופ

  2. הסטטיסטיקה הבאה מראה כמה מטורף היה הערב הזה: רוברט קובינגטון, אמיר קופי ולוק קנארד קלעו 98 ביחד

  3. הגריזליס ניצחו בזכות ההאסל והמלחמה – כל הכבוד להם. איבדנו איזה 20 כדורים והם קרעו אותנו באופנסיב ריבאונד. זה היה 60% -48% באחוז הדיוק לטובתנו אבל הם נלחמו ואנחנו לא…

    1. לא אמרת שהגיע הזמן להושיב את כל ההרכב בחוץ (או משהו כזה) כי ממילא המקום הראשון מובטח. האסל זה פציעות אני הייתי נןקט בגישה של פיניקס.

  4. וויי וויי איזה ערב מטורף
    חבר שלי ״ננוחם״ המקורי טוען שלברון לא רוצה פלייאוף כדי לא להתבזות מול פיניקס. הוא יסתפק במלך הסלים. לא חשבתי על זה.
    אפרופו מלך הסלים, יאניס מוביל בנקודות בקרב מול לברון. ה-ללל חייבים לרכז מאמצים בגזרה הזאת.
    ובצד השני של העיר – מאז שהטמיר עלה על העגלה של הקליפס יש לנו ניצחון אחד רצוף. ברוך הבא! בדרך למפגש מרגש עם פיניקס בסיב הראשון. אוי אוי (גילרי שים לנו איזה אימוג׳י)

            1. גדול דה שוט. הפארסה של הלייקרס ראויה שתגמר אפילו ללא פלייאין.

            2. לגמרי
              הבעייה שזה כתם על ראס לא פחות מעל לברון

            3. עוד כתם על ראס, למי אכפת, אף אחד לא שם לב – גם ככה הוא כבר נראה כמו דלמטי

            4. אני לא חושב שאפשר להאשים אותי באהדה יתרה לראסל.
              אבל העונה הזו לא "עליו".
              בכבוד הזה זכו ההנהלה, צוות האימון, ומי שהמילים שלו הודה שהיה הרוח החיה מאחורי פירוק הקבוצה (לברון).

            5. טמיר – דלמטי – חחחחחחחחח גוד וואן
              .
              גיא (כרגיל העונה) – צודק. שמע אתה חזק בדיון כאן על ה-MVP

    1. חחחח
      שהבבון יקח את מלך הסלים,
      הוא בדיחה מהלכת,הוא יזכר כהורס קבוצות.
      כמות הרפש שתצא עליו לאחר הפרישה, ענקית
      ביאניס ננוחם

  5. למיטב הבנתי, יאניס לא שיחק וזה אומר שמילווקי תכננו להפסיד.
    אין לי מושג מה האסטרטגיה שלהם, אולי להימנע מברוקלין בסיבוב הראשון, אבל יש סיכוי סביר שברוקלין יסיימו במקום ה-7.
    בוושינגטון דאלאס ראינו את תופעת האקסית.
    לגבי הפליאין במערב, כדאי להתחיל לראות מה הסיכויים שלנו מול ניו אורלינס. לדעתי, ניצחון על הקליפרס או מיני בהחלט אפשרות ריאלית.

    1. נראה לי האסטרטגיה להגיע בריאים ולא שחוקים לפלייאוף.
      הבאקס משחקים כאילו לא ממש אכפת להם מי יפגשו. הם עדיין לטעמי הקבוצה לנצח במזרח, בטח אחרי ה-80 נקודות שיאניס הוריד על אמביד ודוראנט.

  6. תודה רבה דור.
    .
    אוהדי לייקרס סורי על זה, לא אישי. אבל אני כל כך נהנה לראות את הקבטצה הסו מפסידה ועם סיכוי ריאלי לא לעשות פלייאין. פתאום לא כל השריקות הרגילות נשרקות וזה לאטהד מן הצד כיף לראות את זה.
    .
    אברי לאחר ההצהרות המטופשות והלא אחראיות שלנו שמיני יעשו פלייאוף בלי הפלייאין עוד יכולות להתברר בטעות כנכונות. וברצינות. הם אחלה קבוצה שיכולה לדבר חזק בשנים שיבואו

      1. לו הייתי שמעון: " היחידי שידבר חזק בפליי אין בעונות הבאות או בדראפט זה אתה"
        .
        ברוך איפה אתה שצריך אותך בשביל להיות האביר שרכוב על החשפנית, ולמגר את כל הפגיעות והאמירות האישיות? למה אתה לא מדקדק עם שמעון הצדיק?

        1. מה האמירה האישית?
          אולי "האביר שרכוב על החשפנית" 😂😂?!
          נראה לי ברוך לוקח את זה כמחמאה 😅 וזה אחד המצחיקים 🙂

  7. תודה דור.
    אני מסכים עם האשך שעוד שנה אולי שנתיים, בדמדומי הקדנציה של לברון, הם הולכים לבנייה מחדש רצינית, שזה היה צפוי, מה שקצת עגמומי זה היכולת של דיוויס (להישאר בריא). זה לא מה שהם ציפו, אני ח״א מאמין שאני אומר את זה אבל קאט כבר עדיף.
    .
    הולך להיות פלייאוף מעולה בשני הצדדים, כרגע ההימור שלי הוא על שיחזור הגמר משמה שעברה.

  8. דנבר פספסו הזדמנות לחמוק מהפליי-אין, ברגע שבוגי נכנס לבעיית עבירות צפוי לאן המשחק הולך, גרמו ליוקיץ' לעבוד קשה בשני הצדדים.
    זה מרגיש הספסל שלהם מתקצר בכל משחק, לאן נעלמו קאמפזו פורבס ונאג'י? ברגע שצריכים לשחק עם ריברס ודיבון ריד אתה מבין שיש בעיה
    אפילו ברטון היה חלש להחריד, בונז אחד הרוקיז החביבים עליי חושך, ראו את העייפות של יוקיץ' ברביעי איבד הרבה כדורים שאין עוד יוצר לידו
    למיניסוטה נשאר לוז קל לעומת דנבר שיפגשו את הלייקרס פעמיים, הסיפור לא גמור שם.

  9. דאלאס שיחקו רע ובוושינגטון כל זריקה נכנסה מה שלא קורה הרבה, בדרך כלל הפוך.
    אבל השאלה שלי היא למה לוקה לא בדיוני אמויפי? אם הם מסיימים מקום שלישי לדעתי יש לו קייס רציני.
    חוץ מזה כולם מדברים על הכסף הגדול שברונסון יקבל וגם לגביו, כמו אייטון, זה לא יקבע בעונה הרגילה אלא בפלייאוף

  10. תודה דור
    לאינדי הגיע לנצח אבל השופטים נתנו שיפוט דיי ביתי והעיפו את הליברטון ב 6 עבירות מוקדם מאד.
    העבירה האחרונה היתה מאד גבולית.
    באירופה לא היו שורקים את זה בכלל.
    יותר אנדיאנה הפסידו מאשר בוסטון נצחו.
    לברון גיימס עם אחד הפרקים הרעים בהיסטוריה של הלייקרס. אולי הוא שם 38 נקודות אבל בתכלס ראו שהלייקרס כולם עובדים שלו. מה שהוא רוצה עושים וזהו.
    שחקן שביום חזרתו מפציעה למגרשים עושה 38 נקודות זה לא כל כך טבעי.
    על החתום יור מניעת סמים בספורט.
    🙂

    1. דוראנט לא פירק את הליגה אחרי שנה וחצי פציעה, יאניס לא נתן את אחת מתצוגות הפלייאוף הטובות מאז ומעולם אחרי שחזר מפציעה שנראתה מחרידה? פציעה/ מנוחה של יומיים שבוע לא אמורה להפריע לכושר קליעה.

      1. אבל לתת 38 מיד אחרי חזרה מפציעה? IDTS.
        גם אני כשחוזר לגלוש אחרי פציעה לא נותן ביצועים טובים כל כך.
        אולי הוא לא בדיוק היה פצוע?

            1. 🥱💨💩

  11. ערב הזוי.
    תודה דור על סיקור מעולה.
    1 מתוך 3 ללברון. נראה אם יגיע ל 3 ואז יעצור. איכשהוא הבן אדם מוצא לעצמו מטרה לחיות בכל סיטואציה.
    הוא יזכה במלך הסלים השנה ואז עגידו כל ההזויים שלמרות שמייקל היה 10 פעמים רצוף מלך הסלים אז הפעמיים או שלוש שלברון היה זה משתווה אליו.
    (זאת הטרלה חברים אין צורך לריב. תודה).

      1. אולי כשהוא ישחרר אותנו מעולו והאן בי איי יחזור לאיזור החיוג הישן והטוב….
        כל האנטגוניזם הזה צריך להגיע לסופו כשהוא לא יהיה פה בתוך המגרש אלא רק בשוליים. יום אחד נופתע לגמרי כשהוא יתיישב על כס הבוס בקלאץ' וכולם יגידו, וואלה? לא ידענו.

        1. אחוש שלוקי מוכנים,איזו עונה חלומית
          אחת הכי טובות אי פעם
          רק שישחררו אותנו מהבבון והכל סבבה

          1. גם עם הוא לא יהיה הוא כן יהיה. אולי לא משחק אבל בקהל המכובדים, בטקס חלוקת המדליונסקי.
            שומרים לו אזרחות כבוד באי ונאוטו ובמוזמביק.

            1. ששששש רזי אל תהרוס את החגיגה החגיגית

        1. אולי כמותית, אבל באחוזים לפוסט/סיקור/וכו' תאגיד, דאבל טים וקליר פאת (על הטיותיו) עוד יכולים לקחת בפוטו פיניש, ושלושתם אגב עושים את זה באפקטיבי יותר גבוה!

      1. גיא, הדוש הזה (המילים, אגב שלך) היתה לו קבוצה טובה ביד. קבוצה שהוא בנה. הביא את דייויס כ"סוכן" שלו לאותה הקבוצה, הביא חברים מכל מקום והתחיל במלאכת פירוק ובנייה כשכולנו משתאים מהכישרון היצירתי האדיר. חוסר הצדק הזה מרגיז את כולם. עד השנה עוד הייתי על הגדר. השנה כבר לא יכולתי לחיות יותר עם הצביעות.
        כן אנחנו יודעים כמה הוא גדול, גם שימון שמקטין אותו יודע, אבל אצלו לא מספיק נטו כישרון הוא בזוי בכל דרך אפשרית שמעבר לספורטיביות. בגלל זה השינאה הגדולה. הגישה שלו הורגת את הכדורסל ההוגן. כמה שילך יותר מהר אל עבר השקיעה ככה יותר טוב.

      2. זאת ליגה של כוכבים, לרע ולרע (סתם נו..)
        בתחילת השנה נדמה לי שהם היו פייבוריטים לזכיה או לפחות לצאת מהמערב, אז יש פה 'סיפור'.
        גם בתקשורת הספורט האמריקאית הלייקרס ולברון תופסים בערך את אותו זמן מסך (שם לברון בדרכ מוצג באור חיובי/ניטרלי), אין מה לעשות, לברון + לייקרס + 'שחקן טופ '10 + אולסטר, MVP לשעבר, האיש והטריפל דאבל !== דיארון פוקס בקינגס.
        והכי חשוב, אחרי שנים שייחלנו למפלתו והוא צחק לנו בפנים (חוץ מהשנה הראשונה עם הלייקרס, והגמר ההוא עם מיאמי, והגמר ההוא עם מיאמי) סוף סוף יש לנו סיבה קצת לחייך, לא ננצל אותה עד הסוף?! 😜😅.

  12. לא יודע, אני ראיתי בקהל בקפיטל וואן ארנה ילדים עם חולצות או של בראדלי ביל או של דני אבדיה.
    לדעתי דני נתן קפיצה אדירה העונה וכיף לראות אותו משחק, גם כשהוא עושה שטויות. בתכלס הוא נכס ואם עוד ישפר את הקליעה – דה סקייס אר דה לימיט (כלומר רול פלייר סולידי בקבוצה טובה).

            1. חחחחחחחחחחחחחח
              גדול שי
              🙂

        1. אני מניח שהאסטרטגיה היא לנסות להוכיח שהוא לא היה כשיר מ-2 סיבות:
          פסיכולוגיות ורפואיות (גב).
          הוא מראש הלך על שתיהן כי לא ניתן לשלול אותן (לגבי כאבי גב ראיתי שבמדיה גם אמרו את זה כבר מההתחלה כשטען לכאבי גב בסיקסרס כדי להימנע מלהגיע).
          אז הוא ינסה להוכיח שהוא לא כשיר לטווח ארוך כדי לבוא עם קלפים חזקים לדיון מולם.

          1. על הזמן שהוא לא היה כשיר רפואית אין מחלוקת והסיקסרס שילמו לו עליו.
            האי כשירות כאן בדיון היא רק בקטע המנטלי ועד כמה הגישה שהוא נתן להם לחומר אליו מספיקה או לא.
            עכשיו אין ספק שלסימונס יש בעיות אבל לא נראה לי שלקחת זריקות אפידורל לגב זה לא משהו שעוזר לו בשום דרך לקייס שלו. מה גם שאין שום מחלוקת לא בנטס או בסיקסרס שאשכרה היו ויש לו בעיות גב.

            1. אתה סגור על זה ששילמו לו על הבעיות גב?
              ושהדיון רק על המנטלי?
              אם שניהם אכן כך אז אין לו סיבה.
              אבל – אני אפילו לא מאמין לו שלקח אפידורל. יכול להיות שכן יכול להיות שלא.
              גם עם המשפט האחרון אני לא מסכים – הייתה הנחה רווחת שהוא משחק על כאבי הגב בכדי להימנע מלהגיע.
              אני חושב שלנטס אין מושג מה יש לו ומה אין לו.
              אם היו לו בעיות היינו יודעים על זה בזמן הטרייד בבדיקות.

            2. כן, סגור. ומה זה לא מאמין. זה הליך שהוא עובר בקבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט