הסאנס נ' הגריזליס, הנאגטס נגד הטימברוולבס וגם הספרס, הלייקרס והפליקנס בקרב המשולש על המקומות האחרונים בפלייאין במערב! / דור בלוך

הסאנס נ' הגריזליס, הנאגטס נגד הטימברוולבס וגם הספרס, הלייקרס והפליקנס בקרב המשולש על המקומות האחרונים בפלייאין במערב! / דור בלוך

2:00 אורלנדו מג'יק (57-20) – טורונטו רפטורס (32-44):

על מה משחקים:

קבוצת הכדורסל אולי המוזרה ביותר שהורכבה אי פעם, משחקת בעיקר כדי לקבל את הבחירה הגבוהה ביותר האפשרית ובאופן מדהים היא מובילה כרגע על דטרויט במירוץ לתחתית הזה, והיא בשוויון עם הרוקטס על המקום האחרון. לצד זה, המג'יק ינסו, בתקווה, להבין עם מה מתוך מה שיש להם הם יכולים לבנות קבוצת כדורסל קומפטנטית בעונה הבאה, כי זה מתחיל להיות אבסורדי כמה בחירות דראפט גבוהות ברציפות יש להם וכמה מעט כדורסל הם מצליחים לייצר מהם.

בטורונטו המצב פשוט יותר, הם ממוקמים במקום ה-6 ואני לא רואה את קליבלנד עוברת אותם כך שהמאבק הוא על הדירוג בתוך 6 הראשונות כשבין הראשונה – מיאמי, ל-6 טורונטו מפרידים רק 4.5 משחקים. השאלה באיזה מקום טורונטו רוצה לסיים הופכת את הסיפור הזה למורכב יותר, אז בואו פשוט נתמקד בזה שעם 2.5 יתרון על קליבלד הרפטורס ירצו להבטיח את המקום בפלייאוף בלי קשר לזהות היריבה בסיבוב הראשון.

הימור: הרפטורס מגיעים עם 4 נצחונות רצופים, המג'יק עם 4 הפסדים רצופים, שני המשחקים הקודמים היו צמודים במפתיע כשכל קבוצה לקחה אחד, אבל האינטרסים במשחק הזה ברורים ולא נראה לי שנראה משחק צמוד נוסף. טורונטו ב-15

2:00 וושינגטון וויזארדס (43-33) – דאלאס מאבריקס (29-48):

על מה משחקים:

וושינגטון הודחה רשמית מהפוסט סיזן, ומסיימת עונה שהתחילה בכל תרועה והסתיימה בכל ענות חלושה. ללא בראדלי ביל, הוויזארדס אפילו לא יכולים להריץ את הקבוצה שסביבה הם רוצים לבנות את העונה הבאה, כך שמה שיש להם כעת זה בעיקר להעלות את הערך של השחקנים הצעירים שיש להם וביניהם דני אבדיה שנראה ממש לא רע לאחרונה ותופס מקום מרכזי יותר בהיררכיה. בנוסף הייתי אומר שהיעד שלהם צריך להיות לתת כמה שפחות דקות לפורזינגס ולא להסתכן בפציעה נוספת של הפורוורד בתקווה שיגיע בעונה הבאה כשיר וישאר כך לאורך מרבית העונה.

דאלאס פשוט בטירוף, אין דרך אחרת להגדיר את זה, למי שלא שם לב הם כבר במקום ה-3 במערב ויש להניח ששם הם גם יסיימו, שכן גולדן סטייט ממשיכה מאוד מאוד להתקשות עם מכת הפציעות שתקפה אותה בתזמון הגרוע ביותר האפשרי, ומתחת לגולדן סטייט נמצאות יוטה ודנבר הפגומות בזכות עצמן בפער של שני משחקים. המאבס סופרים 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ו-3 נצחונות רצופים והם ירצו להגיע במומנטום הטוב ביותר האפשרי לפלייאוף, ואם אפשר לסדר ללוקה איזה קול או שניים במירוץ ה-MVP, מה טוב.

הימור: שתי הקבוצות מגיעות למשחק בכושר לא רע, כשהוויזארדס ניצחו 3 מה-4 האחרונים והמאבס כאמור פשוט בכושר נפלא, אבל הנצחונות של וושינגטון היו על דטרויט אורלנדו וג"ס במצבה הנוכחי, דאלאס אמורה להיות סיפור אחר. דאלאס ב-10

2:30 בוסטון סלטיקס (30-47) – אינדיאנה פייסרס (52-25):

על מה משחקים:

צמרת המזרח כאמור צמודה מאוד כשבוסטון ממוקמת כרגע במקום ה-3, משחק וחצי אחרי מילווקי אותה הם כבר לא יתפסו, וחצי משחק מעל פילדלפיה, והמת שבוסטן צריכה להיות דיי שמחה עם המצב הזה, מפגש סיבוב ראשון עם טורונטו או שיקאגו הוא בהחלט תרחיש סביר עבורה, והוא הופך לתרחיש חשוב כשלוקחים בחשבון את העובדה שרוברט וויליאמס אמור להיות כשיר, בסבירות גבוהה רק לסיבוב השני של הפלייאוף.

אי אפשר להפריז בחשיבותו של הטיים לורד, שהפך להיות שחקן המפתח ההגנתי של הקבוצה, מאז שנפצע, הסלטיקס שהיו בכושר הטוב בליגה למעט פיניקס, הפסידו כבר שני משחקים רצופים לטורונטו ומיאמי, והם מתקשים מאוד להתמודד עם הפרת האיזון שנבע מהפציעה. כך שמעבר לשאלת המיקום המשחקים הקרובים יהיו חשובים מאוד לאודוקה כדי להבין איך הוא מחלק את הדקות בהיעדרו של וויליאמס. הסלטיקס צמצמו את ההיררכיה שלהם ל-9 שחקנים גם כך, והשאלה האם הדקות העודפות בקו הקדמי ילכו להורפורד, וויליאמס או תייס, או אולי להרבים נמוכים יותר עם טייטום ב-4 תהיה חשובה מאוד לסדרת הסיבוב הראשון שתצפה להם מול מי שלא תהיה.

הפייסרס זרקו את המגבת עם הטרייד על הליברטון, והמיקום שלהם למעשה סגור לחלוטין, כך שגם הם בדומה לקבוצות האחרות שסיימו את העונה ינצלו את הזמן כדי להעלות את הערך והניסיון של השחקנים הצעירים שלהם ולנסות להבין טוב יותר מה יש להם ביד כרגע לקראת הקיץ. בהקשר הזה, הליברטון, כריס דוארטה, ביטדזה, בריסט וסמית' הם שחקנים מעניינים להסתכל עליהם.

הימור: הזדמנות טובה לסלטיקס לחזור לנצח מול הפייסרס שסופרים כבר 5 הפסדים רצופים, הפייסרס סופגים 125 או יותר כבר 4 משחקים ברצף, וטייטום ובראון אמורים להינות מולם הלילה ולסגור 1-3 עונתי מול היריבה האיזורית. הסלטיקס ב-10

3:00 יוסטון רוקטס (57-20) – סקרמנטו קינגס (49-28):

על מה משחקים:

באופן מדהים לקינגס יש עדיין סיכוי לא לגמרי תיאורטי להגיע לפליייאין כשהם כרגע 3.5 משחקים אחרי הלייקרס והספרס וניצחון הלילה לצד הפסד של השתיים האחרות יכול לפתוח את המאבק הזה עבורם, הקינגס ניצחו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם וזה ניכר שמול קבוצות מהדרג שלהם או מתחת אליו הם מצליחים לייצר סוג של מומנטום מאז הטרייד שהביא אליהם את סאבוניס. באופן כללי יש אופטימיות מסביב לקבוצה בנוגע לשילוב בין סאבוניס לפוקס ולתחושתי הם הולכים לנסות להפוך את הדואו הזה לבסיס שלהם לעונות הבאות וגם במובן הזה לתרגול שלהם יחד במשחקים האחרונים של העונה כשעוד לכאורה יש על מה לשחק יש חשיבות.

הרוקטס מטנקקים את דרכם ויהיה להם חשוב מאוד להפסיד את המשחק הזה, כאשר בדראפט מחכים לנו לפחות 3 פרוספקטים ברמה מאוד גבוהה. הערה בהקשר של הדראפט – אחרי הדראפט של לפני שנתיים שנחשב לחלשים אי פעם ואכן דיי הוכח ככזה, והדראפט של העונה שעברה שנחשב לאחד החזקים אי פעם ואכן מוכיח את עצמו בצורה דיי מדהימה ככזה, גם הדראפט הקרוב נחשב חזק מאוד, מעניין לראות האם מדובר במגמה, או שהפיזור של כישרון בין עונות דראפט ממשיך להיות דומה למה שהיכרנו מהעבר.

הימור: הקינגס אמורים לנצח ולסגור ניצחון עונתי של 1-3 על הרוקטס האיומים, שאחרי שני נצחונות על פורטלנד (אולי הקבוצה היחידה בליגה שיותר נחושה להפסיד) חזרו לסורם עם שני הפסדים רצופים. הקינגס ב-8

3:00 ממפיס גריזליס (23-54) – פיניקס סאנס (14-62):

על מה משחקים:

המדורגת ראשונה במערב מול המדורגת שניה במערב, אמור להיות משחק מלא אנרגיות וקדימון לגמר המערב, אבל בכנות קשה לי לראות זאת ככה, קודם כל כי שתי הקבוצות כבר הבטיחו את מקומם ושנית בגלל ממפיס אבל נדבר על כך עוד רגע.

נתחיל עם פיניקס. הסאנס הם קבוצת עונה סדירה היסטורית. הם סופרים כבר 9 נצחונות רצופים ואם יסיימו את העונה חזק, נניח 1-5 הם יהיו אחת מ-7 הקבוצות עם המאזן הטוב בהיסטוריה. לא מדברים על זה מספיק בגלל שגם העונה הסדירה שעברה שלהם הייתה נהדרת, ובגלל האופי נטול הדרמות של הקבוצה של מונטי וויליאמס שיהיה בוודאות (ולא בטוח שבצדק אגב) מאמן העונה, אבל וויליאמס וכריס פול לקחו את דווין בוקר, איטון וברידג'ס ובנו מפלצת של כדורסל, שקשה לדמיין אותה נעצרת לפני גמר ה-NBA העונה.

לפיניקס אם כן יש מה לשחק בעיקר על שמירת המומנטום כשהיא מגיעה לפלייאוף ועל ההיסטוריה, שום דבר ששווה לסכן את הרגליים של כריס פול עבורו.

הגריזליס, עשו העונה קפיצה בלתי נתפסת, ומה שעוד יותר בלתי נתפס הוא האופן שבו הם עושים את זה. לא התפוצצות של שחקן יחיד, אם כי מה שג'ה מוראנט עושה העונה הוא בהחלט מדהים, אלא קפיצה מתואמת של כל הקבוצה קדימה יחד. JJJ הוא כנראה האקס פקטור והשחקן שהיכולת שלו הכי תשפיע על השאלה כמה רחוק ממפיס יכולה ללכת בפלייאוף, אבל גם דזמונס ביין פשוט נפלא, מלטון מראה ניצוצות, אדאמס עושה את מה שהוא תמיד עשה, ג'ונס נותן עבודה שחורה בצבע ואפשר להמשיך הלאה והלאה וממפיס ממשיכים הלאה והלאה ל-6 נצחונות רצופים.

עם זאת אני רוצה להגיד כאן לפרוטוקול שאני לא מאמין בממפיס ואני לא חושב שהם יגיעו לגמר המערב. הקבוצה מסביב למוראנט נחמדה בשביל עונה סדירה, אבל אין להם דיי כלים התקפיים אמינים כשהמשחק מאט בחמש דקות אחרונות של משחק פלייאוף מכריע, וג'ה מוראנט עוד צריך להתבשל קצת כדי להפוך לשחקן שלבד יכול לפתוח הגנה במצב הזה. בקיצור ממפיס נמצאת אבולוציונית בשלב שבו מילווקי הייתה עם ג'ייסון קיד, היא צריכה לעשות עוד דרך כדי להיות מילווקי של השנה שעברה.

הימור: זה המשחק השלישי והאחרון בין השתיים, פיניקס ניצחה בראשון, ממפיס ניצחה במשחק צמוד בשני, קשה לצפות את הדינמיקה של משחקים כאלה לקראת סוף העונה בין שתי קבוצות שכבר הבטיחו מיקום, אבל בגלל שאני מאמין יותר בפיניקס ובגלל שאני חושב שיהיה להם רצון לתת כאן אמירה אני אלך עם האורחים. פיניקס ב-5

3:00 מילווקי באקס (28-48) – לוס אנג'לס קליפרס (40-37):

על מה משחקים:

הבאקס מגיעים למשחק הזה במומנטום נהדר ועם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים וחשוב מכך אלו משחקים שבהם הם ניצחו 3 יריבות פלייאוף פוטנציאליות בדמות ברוקלין, פילי ושיקאגו. הבאקס נמצאים כרגע בגיא ההריגה. בהנחה וברוקלין תנצח את טורניר הפלייאין, ותסיים במקום ה-7, המקום ה-2 הוא המקום הגרוע ביותר להיות בו, מאחר ובוסטון נראית כמי שלא תצליח להשיג מאזן מרשים מדי עד סוף העונה, הסיכוי הכי טוב של מילווקי הוא לעבור את מיאמי מה שהופך את המשחק הזה לחשוב למדי עבורם. אני ראיתי אותם אתמול מול ברוקלין, ואני חייב להגיד שיאניס הוא פשוט מפלצת בקטע בלתי נתפס, מידלטון והולידיי מצדיקים את הגדרתם כביג 3, וקונטון נראה הרבה יותר טוב ממה שאי פעם דמיינתי שהוא יראה.

הקליפרס למעשה כבר הבטיחו את המקום ה-8 והם הקבוצה הראשונה שהבטיחה מקום בפלייאין (למיניסוטה ויתר קבוצות המזרח יש סיכוי מתמטי להגיע למקום ה-6), החזרה של פול ג'ורג' והעבודה הבאמת אדירה של טיי לו הפיחו בקבוצה תקוות שלא נאמר פנטזיות שעם חזרה דרמטית של קוואי או בלעדיה הקליפרס יוכלו לעשות רעש בפלייאוף גם אם לא ללכת עד הסוף. אני לא פוסל את זה על הסף, אבל גם טורניר הפלייאין מול מיניסוטה ואולי ניו אורלינס לא יהיה הליכה בפארק עבורם, והם צריכים להתחיל לייצר מומנטום ותיאום עם חזרתו של ג'ורג' שכן הם כבר עם 4 הפסדים ב-5 האחרונים.

הימור: מילווקי מגיעה למשחק הזה בבאק טו באק אז אקח כאן סיכון ואלך עם האנדרדוג. הקליפרס ב-5

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (54-22) – דטרויט פיסטונס (56-21):

על מה משחקים:

שתי הקבוצות במירוץ לתחתית, ונותנות דקות לצעירים שלהם. הלאה.

אבל לפני שנעבור הלאה רק אגיד שראיתי אתמול את קייד מול פילי, ולא רק שנהנתי אלא שגם ממש התרשמתי. קאנינגהם שמשחק לצד חבורת מטומטמים, פיסחים ושודדים בטרנינג, תחליטו אתם למי הכינוים הללו מתאימים בין באגלי, סטיוארט ואוליניק, ועם מעט כישרון סביר בדמות סדיק יי וקיליין הייז בעיקר, משחק כדורסל אינטליגנטי הרבה מעבר לשנותיו, הקליעה עדיין לא שם, אבל הוא ניווט את ההתקפה הרחק מידיו הארוכות של אמביד באומנות והוביל את קבוצתו לניצחון על קבוצה עם שאיפות אליפות במשחק שבו דטרויט קלעה 29% משלוש. הוא חייב חייב חייב לעבוד על הקליעה ועדיף לעבור מדטרויט או לקוות שבחירת הדרפאט של השנה תהפוך אותם לקבוצה מנצחת, ואז יהיה אפשר באמת להינות ממנו במקסימום כי יש הרבה ממה.

הימור: הפיסטונס מגיעים בבאק טו באק, וזה משחק חוץ שלהם מה שנראה כמו תירוץ טוב להפסיד. אוקלהומה ב-12

3:30 סן אנטוניו ספרס (45-31) – פורטלנד טרייל בלייזרס (49-27):

על מה משחקים:

הגענו לשלב החיים והמוות כשבאופן מדהים הדבר הכי מעניין כרגע בליגה הוא המאבק על שני המקומות האחרונים בפלייאין במערב. הספרס נמצאים כרגע במקום ה-10 בשוויון מאזני עם הלייקרס ושני משחקים אחרי הפליקנס. נצון הלילה והפסד של הלייקרס יתן להם יתרון משמעותי כשנותרו לשתי הקבוצות רק 5 משחקים עד סיום העונה ולספרס מאזן נוח יותר, והם יקוו שלא לבכות את ההחטאה שוברת הלב של קלדון ג'ונסון מתחת לסל בהפסד הדרמטי לממפיס שקטע רצף של 4 נצחונות רצופים.

הלילה הם יפגשו את הקבוצה שפשוט הושיבה את כל מי שמסוגל לשחק אצלה כדורסל ולא נשלח כבר בטרייד עד סיום העונה באחד הטנקינגים חסרי הבושה שראיתי, זאת קבוצה שהספרס ניצחו ב-37 הפרש לפני שבוע, וקשה לראות מצב שהמשחק הלילה יגמר שונה באופן משמעותי.

הימור: הספרס ב-20

4:00 דנבר נאגטס (31-46) – מיניסוטה טימברוולבס (34-43):

על מה משחקים:

דנבר משחקת על קייס ה-MVP של יוקיץ', שלאור ההתדרדרות של פילי, ולאור העובדה שדנבר ממשיכה להיאחד במקום ה-6 בלי 2 משלושת השחקנים הכי טובים שלה, נראה יותר ויותר ריאלי, לא רק זאת אלא שאפשר לראות תרחיש ריאלי שבו הנאגטס מסיימים במקום ה-4. הם כרגע בשוויון מאזני עם יוטה, ושני משחקים בלבד פחות מגולדן סטייט הצונחת. אבל קודם כל הם צריכים לנצח את מיניסוטה ולהבטיח בפועל את המקום ה-6 שכן הזאבים רעבים מאוד למקום ה-6 של הנאגטס.

למעשה עד לפני עשרה ימים לערך היה ברור לחלוטין שהזאבים ישיגו את המקום ה-6, אבל אז רצף משחקים קשים עצרו את המומנטום של מיניסוטה עליו דובר, אולי קצת יותר מדי, באמצעי התקשורת, והוולבס עם 4 הפסדים ב-5 האחרונים שלהם, כן מול דאלאס, פיניקס, בוסטון וטורונטו ועדיין רצף לא נעים. למיניסוטה נשארו לאחר דנבר משחקים קלי יותר מול יוסטון, וושינגטון ולאחר מכן סן אנטוניו ושיקאגו להן יהיה על מה לשחק, אבל הם הם לא ינצחו הערב זה כבר יהיה מאוחר מדי עבורם לסגור את הפער מדנבר.

הימור: ניתן לקוות, אם כי זה לא סביר שהמאמנים יתנו ליוקיץ' וטאונס להיאבק זה עם זה בצבע ולתת לצופים מאבק עונה סדירה ששווה לקום לפנות בוקר בשבילו, לקוראי הטור הזה זה לא סוד שאני חולה על דנבר, וכואב מאוד את מה שהפציעות עשו לה אז יכול להיות שאני קצת מוטה, אבל עם 3 נצחונות רצופים ועם יוקיץ' בכושרו הבלתי נתפס, אני מאמין שהנאגטס ישבו את מאזן העונה הסדירה בין השתיים ל-2-2 ויבטיחו בפועל עוד הופעת פלייאוף.

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (45-31) – ניו אורלינס פליקנס (43-33):

על מה משחקים:

על כל הקופה מבחינת הלייקרס.

כאמור לעיל הלייקרס בשוויון מאזני עם הספרס, ושני משחקים מתחת לפליקנס אותם יפגשו הלילה, כשהם מגיעים בבאק טו באק אחרי הפסד במשחק לא ממש תחרותי מול יוטה. עם זאת הדיווחים מרמזים שיתכן ונראה הלילה גם את לברון וגם את דיוויס חוזרים וזאת לא תהיה הגזמה להגיד שעם שניהם מדובר על קבוצת כדורסל אחרת לחלוטין שבהחלט יכולה לתת ריצה עד סיום העונה, כך שלא ניתן להספיד עדיין את הלייקרס מבחינת ההגעה לפלייאין. בנוסף ויש שיגידו אף יותר מכך, לברון משחק על תואר מלך הסלים כשהוא מוביל בשתי עשיריות על פני יאניס ואמביד, המשמעות המתמטית היא שהשניים יצטרכו לקלוע 8-10 נקודות יותר מלברון במשחקים שבהם האחרון ישחק או מעל 30 נקודות במשחקים שבהם לא ישחק, ויש לא מעט לחשושים על כך שלברון לא ירצה לשחק במשחקים בהם ירגיש שהוא עלול לפגום בסיכוי שלו לזכות בתואר.

הפליקנס שהעונה שלהם כבר הוספדה זה מכבר, חווים תחיית מתים של ממש מאז הטרייד על סי ג'יי מקאלום, תחייה שכנראה הצילה את העבודה של דיוויד גריפין לעת עתה. החזרה הזאת לחיים של ניו אורלינס הופכת את טורניר הפלייאין למעניין במיוחד והם ריכים את הנצחון הלילה כדי פחות או יותר להבטיח לא רק את המקום בפלייאין אלא כנראה גם לפחות את יתרון הביתיות במשחק הראשון מבין שניים שיצטרכו לנצח.

השאלה הכי מעניינת לגבי הפליקנס היא האם ומתי נראה שוב את ציון מתלבש למשחק כדורסל. לפני יומיים הוא נסע עם הקבוצה למשחק מול פורטלנד, התקדמות משמחת, והוא כבר משחק 1 על 1, אבל זה רחוק מאוד מפול קונטקט 5 על 5, ולא בטוח שבכלל נראה אותו העונה, גם אם הפליקנס יעשו את הבלתי יאומן ויגיעו לפלייאוף.

הימור: אני חושב שהלייקרס לא יוכלו ללחוץ על הדוושה בכל הכח עם דיוויס ולברון ולכן אקח כאן סיכון, ואולי שוב יש כאן הטייה לכיוון של מה שאני רוצה שיקרה, ואני מהמר על הפליקנס ב-8

לפוסט הזה יש 115 תגובות

  1. יופי של פריוויו ליופי של משחקים, אני הייתי שם את הספוט על מיני-דנבר בגלל המשמעות של פלייאין-פלייאוף, והשאלה נגד מי ואיפה נראה את יוקיץ' בשאיפה שיישאר בפלייאוף כמה שיותר, למרות שמיני זה סיפור פיל-גוד נהדר לעונה זו (בצילה של ממפיס)
    אם אני לא טועה לפליקנס יש זכות להחליף בחירות עם הלייקרס בדראפט העונה, ככה שאם היה חסר רובד נוסף למשחק הזה – הרי הוא כאן. מקווה לראות את אינגרם בא וטורף את בית גיל הזהב בסגול וזהב.
    בהחלט יום שישי גדול, תודה רבה דור

  2. הלילה כל ה-ללל עולים על העגלה העקומה של הפאליקנס
    תצילו את מעט הכבוד שלכם ותדרסו את להקת הג'וקים והבבון המוסלמי
    גווווווווו פאליקנס
    אחרי הדריסה כולם מוזמנים לכיכר הכפר
    בתוכנית אורגיית מזון ושתיה עם 10 סיבובים סימבוליים סביב פסל הקדוש "הקלינגון"
    שריפה ודקירה של בובות הוודו של האנטי קרייסט והכנסת דר רזי ו דה שוט לצנטרישוט לחודש

  3. ממפיס בלי אדאמס, JJJ, ג'ונס וכנראה גם בלי קלארק. פיניקס ינצחו ב-20 לפחות.

    לגבי הפלייאוף, נחכה ונראה. אני מאמין שהם יכולים להגיע לגמר המערב בלי יותר מדי בעיות. לא רואה את הקליפרס, מינוסטה או דאלאס בלי KP כמשוכה גבוהה במיוחד.

  4. מחזור מעניין ורב חשיבות, תודה רבה דור, מצוין כרגיל.
    .
    גו טורונטו! גו דאלאס! גו מילווקי! גו דנבר! ואם יש עוד קבוצה שמשחקת הלילה ויש לה סיכוי לסיים עם מאזן טוב משל בוסטון, אז גו עוד קבוצה! (יש, נזכרתי, ממפיס).
    .
    על פורטלנד ועל אינדי אין אפשרות לבנות, אבל יתכן שנזכה לניצחון נדיר של הקינגס, גם משהו. וה"גו פליקנס" יצטרך לחכות מחזור אחד כי הלילה, לראשונה אולי אי פעם, אני מייחל לניצחון של הלייקרס – גו אוסטין ריבס!!!

  5. חברה שבת רותחת
    תעשו טובה ותיכנסו לקרוא את הפוסט דווח מהמשחק של אטלנטה. אפשר גם להשאיר מילה טובה, זה לא עולה כסף.

  6. פינת ג"ס: אמ: לק; המצב בטטה.

    – האם גרין יצליח לחזור לפוקוס מלא? הקרירה התקשורתית שלו פגעה היכולת שלו מאז חזר לשחקן. המשחק מול פיניקס עשוי לההוות איתות חיובי.
    – האם קר יפנים שיש לנהוג בקלי כבכל שחקן מהשורה ולהגביל את כמות הזריקות שלו? גישת הראש בקיר של קלי פוגעת הקבוצה. אין לה מקום בפליאוף. למעשה במידה וקרי יחזור קלי, בכושרו הנוכחי, צריך לעלות מהספסל כשחקן שישי ולא להיות בחמישיה המסימת.
    – מה קורה עם קרי? כרגיל בג"ס כשהמצב לא מזהיר מידע לא יוצא החוצה. המסקנה שלי לכן קרי לא משחק בשבוע הראשון של הפליאוף, לכל הפחות.
    בלי קרי ג"ס לא עוברים סיבוב ראשון.

          1. עברתי טיפול רדיואקטיבי יסודי אצל יואל.
            יש גם אספקת חיתולים לשנה. חיתולים חדשים עם הלוגו של LLL.
            שמעתי זה הולך טוב במועדוני הלילה של ברלין והמאכטהאוזן.
            יווו?

            1. תיזהר לא להפליץ בימים הראשונים, ייצאו לך משם דברים מוזרים

      1. כל יום וכל היום.
        ניסה לעשות שפטים בשפטוטים, טוב שעצרו אותו.
        עכשיו גם מלון לא מצליח להשתלט עליו.

    1. יקבלו קליר פאת'ס והנחת חבר משקציפי-3
      שלא לדבר על אוטוסטראדה לקו מטוני בראד'רס.
      שמעתי שאשתו של חרבון ג'מאס עושה לו גבות

  7. טוב, טוריאן פרינס הרג תג'וקר.
    אבל האשמה על מלון שהוציא את יוקיץ בסוף הרבע השלישי והכניס את הגופה של קאזינס.

  8. טוב, אני עובר לראות את חבורת השקצים.
    שמתי עכשיו חיתול מהסטוק החדש. לבדוק שיואל לא נתן לי סחורה סוג ג'
    בודק את את החיתול בתנאי שטח מאתגרים עם עבודת מעיים מוגברת בעקבות צפייה ב 3 השקצים של הלייקרס.

      1. שמתי PVC, יותר בטוח.
        אני אמם דוגמן הביית של החיתול אנטי לברון אבל ידוע שהסחורה של יואל מיוצרת במפעל בעזה, זה שהופצץ ע"י צהל ולכן הטיטולים יוצאים לא אטימים.

  9. איזה מגעיל הגורילה הזה לברון בן בוסו, מעיף את מקאלום כמו זבוב ועוד בוכה לשופט שנתן לו עבירה.
    מסריח

    1. אני מת על המבט המסומם הזה של אינגרם.
      הוא נראה תמיד כאילו הוא על סמים.
      תמיד תמיד הייתי בוחר בו בתור השחקן המסומם ואפילו עם זה יוצא באמצע השבוע.

    1. מעניין
      דיברו שם על נקע, לא?
      קמה קל לא לשחק שבוע, שבועיים ולחזור מיד עם מעל ל 35 נקודות.
      מי יכול?
      רק השקץ יכול….

  10. פשוט מגוחך.
    הרמה בין הפליקנס ללייקרס היא תעודת עניות לנ.ב.א.
    שתי קבוצות מביכות, אחוזים מבישים מהעונשין, שום סדר, הכל אקראי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט