יאניס עוקף את קארים ומנצח את ברוקלין בראש 5 משחקי חמישי / עמיחי קטן

חמישה משחקים היו לנו ביום חמישי שבמרכזו יאניס והבאקס ניצחו בתום מותחן שהזכיר את סדרת הפלייאוף ביניהן בעונה שעברה, פילדלפיה הובכו בדטרויט, אטלנטה הביסו את קליבלנד, דרוזן הוביל קאמבק של שיקגו נגד הקליפרס והלייקרס עשו כמצופה מהם והפסידו ביוטה.

דטרויט פיסטונס (21- 56) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (46- 30) 102- 94:

במשך 3 רבעים הסיקסרס שמרו על יתרון קטן, ונדמה היה שעוד קצת מאמץ ברבע האחרון יספיק כדי לסגור את המשחק, אבל אז הגיעו 10 נקודות של סאדיק ביי ברבע הרביעי, יחד עם 6/16 של פילי מהשדה ברבע, וריצת 23- 4 של דטרויט הפכה את אותו פיגור קל של 6 ליתרון 13 מבחינתם. אמביד וניאנג קצת צמצמו את התוצאה הסופית, אבל זה לא משנה לאורחים שיורדים למקום הרביעי במזרח ועדיין לא הבטיחו רשמית את מקומם בפלייאוף.

קייד קאנינגהאם הוביל את דטרויט עם 27 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, ביי קלע 20, אוליניק קלע 12 וקיליאן הייז קלע 10 עם 3 חטיפות.

אצל הסיקסרס, אמביד עשה את שלו עם 37 נקודות, 15 ריבאונדים ו-2 חסימות, הארדן גירד 18, 9 ו-7 ב-4/15 מהשדה, האריס קלע 14 עם 3 חסימות ומקסי הוסיף 13 נקודות.

אטלנטה הוקס (40- 37) – קליבלנד קאבלירס (42- 35) 131- 107:

אטלנטה מבטיחים לעצמם רשמית מקום בטופ 10 המזרחי, וסוגרים סופית את החלון הצר של וושינגטון והניקס, עם ניצחון קליל על קליבלנד "פציעה אחת יותר מדי" קאבלירס. הקאבס יהיו גם הם בטופ 10, אם כי הסיכוי לפליי-אין הולך וגובר, והם יקוו שמובלי יחזור מהפציעה שלו, ואולי אפילו ג'ארט אלן, כדי לא לסיים בתור הסיפור הטראגי של העונה.

טריי יאנג הוביל את אטלנטה עם 30 נקודות ו-9 אסיסטים, הרטר קלע 23, אוקונגו קלע 17 עם 12 ריבאונדים, קאפלה (14 קרשים ו-3 בלוקים) ו-TLC קלעו 12 כל אחד ובוגדנוביץ' קלע 11.

אצל קליבלנד, עוסמן קלע 21, גארלנד קלע 18 ב-7/21 מהשדה והוסיף 8 אסיסטים, מוזס בראון קלע 15 עם 13 ריבאונדים וגודווין קלע 11.

ברוקלין נטס (40- 37) – מילווקי באקס (48- 28) 119- 120 (OT):

הרבע הראשון היה בעיקר בסימן דוראנט שקלע 7 וחילק 5 אסיסטים, וסידר לברוקלין יתרון למרות 0 נקודות של קיירי ברבע. יאניס ראה שהחברים שלו צריכים עזרה וקלע 16 נקודות ברבע השני, כשמידלטון סייע לו בסוף המחצית לצמצם קצת ולקבוע 60- 56 לנטס בהפסקה. יאניס קלע 20 במחצית הראשונה, מידלטון 12 וקואנטון 11 לעומת 13 נקודות של היתר, ואילו אצל ברוקלין ברוס בראון עם 10 הוביל 9 קלעים שונים ומגוונים.

הרבע השלישי היה הרבע שבו קיירי לקח על עצמו לשמור על היתרון של ברוקלין, אבל יאניס שמר על מילווקי קרובים, ובדקות המנוחה של קיירי בסוף הרבע היו אלה הולידיי ופורטיס שבאו לעזרת יווני והמהפך הושלם ממש עם סיום הרבע השלישי. שלשות של קרי וקיירי פתחו את הרבע, אבל הבאקס ניצלו את המנוחה של דוראנט ועלו ליתרון 4, לפני שקרי ובראון הובילו ריצת 11- 0 של הנטס, כולל עבירה קשה של מידלטון על ברוס בראון שגררה הרחקה.

הולידיי נשאר םנוי לשלשה וצמצם ל-4, אבל דוראנט הגיב עם 5 נקודות רצופות והביא את הנטס ליתרון 9, הכי הרבה במחצית. יאניס, שעמד עד אז על 11/11 מקו העונשין, החטיא פעמיים, אבל ריבאונד התקפה ונקודות של מת'יוס החלו את המומנטום חזרה של הבאקס. יאניס שוב נשלח אל הקו, והפעם דייק פעמיים, לפני שדוראנט החזיר את הפער ל-7 עם סל קשה.

פורטיס קלע מריבאונד התקפה, הולידיי פעמיים מהקו, והחטאות של קיירי, דראמונד וקרי, אפשרו לבאקס לקבל כדור בפיגור 3. יאניס, שבשלב הזה מצא את עצמו בשוויון עם קארים עבדול-ג'באר במקום הראשון בנקודות עבור מילווקי, לקח על עצמו את העסק ותפר שלשה בסטפ-בק שקבעה שוויון 110 והעבירה אותו מעל קארים. הנטס הלכו על מהלך מוזר מאוד בכדור האחרון, בו דוראנט קיבל את הכדור וכולם עמדו בפינה השמאלית והסתכלו עליו, וזה הסתיים בהחטאה והארכה.

ההגנה של ברוקלין התקשתה בתחילת ההארכה והבאקס עלו ליתרון 4, אבל ב-3:10 האחרונות של ההארכה הבאקס לא נקלע אף סל שדה. 2 של בראון ו-1 של קלאקסטון מהקו, מול אחד של הולידיי מהצד השני, וההפרש ירד ל-2 כשהכדור האחרון אצל הנטס. דוראנט יצא להתקפת מעבר, מסר לקיירי וקיבל בחזרה לשלשה שהלכה החוצה, אבל מת'יוס דרך עליו ועשה עבירה. דוראנט עמד בלחץ ודייק מהקו 3 פעמים, אבל יאניס הלך לקו בצד השני, דייק פעמיים והביא לבאקס ניצחון אחרי החטאה של דוראנט.

יאניס הוביל את מילווקי עם 44 נקודות (16 ברבע השני ו-13 בשלישי), 14 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-14/21 מהשדה, כולל השלשה שכפתה הארכה, ו-15/19 מהעונשין, הולידיי קלע 19 עם 8 ריבאונדים ו-6 חטיפות, מידלטון קלע 16 עם 9 ריבאונדים לפני שהורחק וקונאטון את מת'יוס קלעו 11 כל אחד.

אצל ברוקלין, דוראנט קלע 26 ב-10/21 מהשדה עם 7 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, כולל 13 מ-16 הנקודות האחרונות של הנטס, קיירי קלע 25 ב-9/22 מהשדה עם 5 אסיסטים, בראון קלע 23 עם 3 חסימות, סת' קרי קלע 16 וקלאקסטון קלע 11 עם 8 ריבאונדים.

שיקגו בולס (45- 32) – לוס אנג'לס קליפרס (37- 40) 135- 130 (OT):

הקליפרס עשו העונה לא מעט קאמבקים, כולל 5 קאמבקים מפיגור 20 לניצחון, ועוד אחד מפיגור 18 ואחד נוסף מפיגור 17, אבל הפעם הם היו אלה שהובילו ב-16 ואפשרו ליריבה קאמבק. דרוזן להט ברבע האחרון עם 17 נקודות, ושיקגו הצליחו לצמצם ולהשיג כדור אחרון בפיגור 3. דרוזן סחט עבירה בלי כדור ודייק בזריקה היחידה מהקו, ואחרי זה סחט עבירה בשלשה, אבל החטיא את הכדור האחרון והשאיר אותנו בשוויון והארכה.

בתוספת הזמן, דרוזן הוסיף עוד 10 נקודות והגיע ל-50 במשחק, בפעם הראשונה העונה, כולל דאנק בשניות הסיום שהעלה את היתרון של שיקגו ל-5 וסגר את המשחק. כתוצאה מכך, הקליפרס הופכים לקבוצה הראשונה שמבטיחה מקום בפליי-אין, כלומר לא למעלה ולא למטה מכך, וזה אומר שהם יצטרכו לנקות את הבית לפסח מוקדם יותר, כי הפליי-אין יוצא בשבוע שלפני פסח.

דרוזן הוביל את שיקגו, כאמור, עם 50 נקודות, כש-27 מתוכן הגיעו אחרי תחילת הרבע הרביעי, והוא הוסיף גם 6 אסיסטים, ווצ'ביץ' קלע 22 עם 14 ריבאונדים, לאבין קלע 21 עם 5 אסיסטים, קובי וויט קלע 11 ופטריק וויליאמס קלע 10 עם 12 ריבאונדים ו-2 חסימות.

אצל הקליפרס, רג'י ג'קסון קלע 34 עם 7 אסיסטים, פול ג'ורג' קלע 22 ב-7/20 מהשדה והוסיף 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, מוריס קלע 20, באטום קלע 17 עם 3 בלוקים, זובאץ' קלע 11 עם 9 ריבאונדים וגם קנארד קלע 11.

יוטה ג'אז (46- 31) – לוס אנג'לס לייקרס (31- 45) 122- 109:

ללא לברון ודיוויס, שמקווים לחזור שניהם למשחק החשוב נגד הפליקנס, הלייקרס לא באמת איימו על הניצחון בשום שלב, כך שאפילו יוטה עם התקופה הפחות טובה שלהם לא התקשו לנצח בהילוך שני. הלייקרס שוב בשוויון עם הספרס שמוריד אותם למקום ה-11, בגלל מאזן טוב יותר של הספרס נגד יתר קבוצות המערב, ואילו יוטה שוב עוברים את דנבר במקום החמישי בגלל היתרון במפגשים הישירים בין הקבוצות.

מיטשל הוביל את יוטה עם 29 נקודות ו-7 אסיסטים, גובר קלע 25 עם 17 ריבאונדים ו-2 חסימות, קלארקסון קלע 19, קונלי קלע 18 ובוגדנוביץ' קלע 11 עם 5 אסיסטים.

אצל הלייקרס, ווסטברוק רשם 24, 6 ו-7 ב-9/18 מהשדה, דוויט הווארד קלע 21 עם 12 ריבאונדים, מונק קלע 14, כרמלו קלע 12 והורטון-טאקר קלע 11.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 86 תגובות

          1. תשמע אני פשוט לא מבין איך הכוכב הבלתי מעורער של קבוצה שחורכת את הליגה לא נמצא בדיון. ואל תגידו לי כי יש כריס פול או אייטון, כי ללברון היה את פאקינג די-ווייד לידו וזה לא הפריע לו לזכות.

  1. תודה על הסיקור המשובח
    בימים כאלו, שמפסידים לדטרויט ביישורת האחרונה אני שמח שאני לא יכול לראות משחקים.
    מה הלאה? תבוסה ליוסטון? קריסה מול אינדיאנה ב'?

    ובנושא אחר, עם כל הכבוד לצדי(עוסמאן, לא צרפתי) אם הוא הקלע המוביל בקבוצת ה NBA שלך סימן שאתה בצרות
    🤣

      1. לא, מדובר פשוט בקבוצה בינונית שמאומנת באופן עלוב ומחפיר וכשהארדן נראה ככה סיבוב שני בפלייאוף זו התקרה של הקבוצה הזו. אין הנעת כדור, טוביאס לא נספר בכלל ולא נותנים לו לשחק עם החמישייה השנייה, מקסי נעלם והספסל שיחק 62 דקות וקלע 8 נקודות.
        כמו כן כמעט בכל משחק פילי מאבדים יתרונות מאוד גדולים. דוק ריברס היא מנהל משחק מחפיר וראו מהרגע הראשון שפילי באו בידיעה שזה יהיה משחק טיול וקיבלו בראש. פשוט קבוצה מאוד מאוד מוגבלת

  2. תודה רבה עמיחי
    נראה כאילו הלייקרס וויתרו אפילו על הפליי-אין השנה…..
    לפופ יש הזדמנות הלילה להתחיל לבנות פער אחרי שקיבל את פורטלנד.
    אם הוא יצליח לשמור על המיקום ובהנחה שניו אורליאנס לא יפשלו לייקרס בחוץ.
    חייב לשים פה לינק לאחד הפרפורמרים הגדולים מבחינתי במאה העשרים.
    מאה חמישים סנטימטרים של מרץ על נכה פוליו שעשה את זה כנגד כל הסיכויים.
    זכורה לטוב הופעתו בקולנוע דן. לצערי המצלמה שווקה… אין תיעוד.
    איזה בזבוז….
    https://m.youtube.com/watch?v=ZmopROxBnBU
    זה היה השיר לשבת

  3. ריברס לא אידיוט, הוא רק אומר את האמת.
    זום אאוט על ריברס:
    הוא הריץ את הקבוצה מצוין העונה בלי סימונס.
    הניעו כדור, היו מחוברים ונראו טוב.
    בא מורי ודחף לו את הארדן, שינה לו את הקבוצה והכריח עליו בול הוג דריבליסט שמקפיא את כולם מסביב ואת הנעת הכדור, ובנוסף הוא צ'וקר.
    ניחוש לא כ"כ פרוע – ריברס לא ממש שש לשינוי ולקבל את הארדן.
    הוא בנה קבוצה שמניעה כדור וזה הלך פייפן.
    בלי סימונס, מקומו בקבוצה היה מובטח בתור כזה שהביא אותם כמה שאפשר, בלי ציפיות.
    עכשיו, לא רק שהציפיות בשמיים והתחת שלו על האש, גם הוא לא יכול לשחק בדרך שרצה והכווין כל העונה.
    האם הוא מאמן טוב?
    לא, אבל בהחלט ניתן להבין את הביקורת והמירמור שלו.

      1. ומה יעזור לו להשאיר את זה בפנים? הקבוצה תיראה כמו תחת והוא בכל מקרה ישלם על זה ויעוף.
        מבחינתו לפחות הוא אומר מראש – "הבעיה זה ג'יימס" כדי לצמצם נזקים, כי כנראה זה מקרה של "אמרתי לכם!" וזה ישב לו כבר על הקצה, וכי אולי אולי ג'יימס יפנים ויעשה משהו בנידון…

        1. אם כל השאלה היא מה התועלת האישית שלו אז זו לא דרך לתחזק קבוצה.
          כן, ברור שכולנו תועלתנים אבל אי אפשר לנהל קבוצה אם כל השיקול זה להראות טוב על חשבון האנשים שאתה אמור לגרום להם לתפקד ביחד.
          ובהתאם לדיון עם שמעון אתמול, אולי מאמן זה לא מקצוע ועיתונאי זה לא מקצוע אבל ריברס צריך לדעת על איזה לא מקצוע הוא מקבל הרבה כסף ולדבוק בו.

            1. סבבה. אולי הוא ייקבל לאמן איזושהי קבוצה בטאנקינג שאין בה שחקנים שאכפת להם להצליח.

        2. קוראים לזה כיסתוח, ולדעתי זה לא מה שמאמן צריך לעשות. דמיין שזה לברון שמפיל את האשמה על ווסטברוך, איך זה מרגיש אז? 🙂

  4. תחושה שלי שלברון לא ישחק עד סוף השנה אלא אם כן מישהו יעקוף אותו בטבלה של נק' למשחק. זה מה שהוא "מתרכז" בו עכשיו וכשהוא בחוץ עם ממוצע 30.1 יש מצב שישאר ככה.
    אהבתי את התרומה של סימונס אתמול לברוקלין. אין ספק שהוא שווה את החוזה שלו.

      1. כלומר אם הוא לא חוזר לפרקט הממוצע שלו יהיה 28.6 לצורך הדיון הנ"ל.
        אי לכך ובהתאם לזאת – צפה לראות אותו הלילה…

        1. hold that thought…
          אם הוא משחק את כל השלושה עד אז הוא מגיע למכסה. אז זה יהיה תלוי במה הלייקרס יעשו כקבוצה. אם הם מפסידים את כל השלושה עד אז לא הייתי בונה על זה.

          1. אם מסתכלים מהזווית הצרה של מלך הסלים – נראה שהכי ישתלם לו לוותר על נ"א, דנבר ופניקס, ולחזור לג"ס, אוקלוהומה ודנבר (שאולי כבר תהיה סגורה על המקום שלה). אבל בכל מקרה תכננתי לראות כמה כרטיסים יעלו באותו היום ומי משחק ורק אז להחליט.

            1. מסכים, אבל זה יצטלם הרבה פחות טוב מה גם שניו אורלינס נשמע די מפנק…

            1. בעונה השנייה של הבאקס קארים כבר היה רוקי וצמצם את הפער ממקגלוגין שנשאר ראשון לדעתי, ואז קארים עבר מתישהו בעונת 71

            2. וזה לא משאיר חלון למישהו אחר להיכנס לתוכו?

            3. אז זה קצת מורכב מדי בשבילי

            4. ורק להיות יותר ברור – ההנחה הראשונה שלך לא מדויקת…

            5. 😱

            6. מכיר את השחקן. גדול עלי לדעת שהוא היה הסקורר המוביל של הבאקס מתישהו

            7. נו נו, אני במתח…

            8. זה גם גדול עלי "לדעת" את זה. זה הכיף במשחק…

  5. אם הטבלה מסתיימת ככה בסוף העונה, אני הייתי נותן את הmvp ליאניס.
    אמביד לא מספיק דוחף את קבוצתו למעלה.
    יוקיץ' מדהים אבל קיבל זכה שנה שעברה וקבוצתו משתרכת במקום ה6.
    בוקר טוב, אבל לא יציב מספיק וקבוצתו לא תלוייה בו באופן בלעדי כמו השאר, (אותו דבר מוראנט).
    יאניס היחידי שקבוצתו גם תלוייה בו, גם נמצא בטופ האיזור וגם יציב ועקבי כל משחק הגנה והתקפה כאחד, אה כן עוד משהו.. כמעט כל משחק ראש בראש מול קונטנדרית הוא בא לעבוד ומשיג ניצחון יוקרתי.
    הריעו לmvp בפעם השלישית יאניס אנטטוקומפו👏👏

    1. ההבדלים במאזנים הקבוצתיים ממש זניחים ואין מה להשוות את החוסרים איתם שלוש הקבוצות היו צריכים להתמודד.
      לא אומר שיאניס לא מועמד יותר מראוי ל-MVP רק שהטיעונים שלך אוריריים במידה כזו הם יכולים להתהפך תוך שני משחקים.

      1. כי המירוץ צמוד מאוד, אם היו אפשרים גדולים במאזנים אז אפשר היה להכריע כבר את זהות הmvp, בגלל זה אמרתי "אם הטבלה מסתיימת ככה בסוף העונה".
        לטעמי במצב הנוכחי זה של יאניס.
        במצב הטבלה הנוכחי מי הmvp שלך עד כה?

  6. תודה לכולם עוד כמה דברים למעקב ב 10 ימי העונה הסדירה
    כמובן שמלכות הסלים מעניינת מתמיד כאשר לברון מוביל בכמה עשיריות נקודה אך צריך לשחק עוד 3 מש' בכדי להיכנס למינימום
    ואם ישחק מן הסתם לא יקלע הרבה אם פצוע
    גם תחרות "איש הברזל" מרתקת עם 6 שחקנים בלבד שנותרו ואחד מהם אבדיה שלנו
    עוד אנקדוטה מעניינת הוא המאבק בין מזרח למערב זה הולך למני טיים
    כרגע אנו ביתרון מערבי זעירורי של 3 משחקים
    נותרו 11 משחקים בין מזרח למערב
    היום בלילה 2/4
    1 וושינגטון -דאלאס
    2 אוקלהומה -דטריוט
    3 מילווקי -קליפרס
    ב 3/4
    4 מילווקי -דאלאס
    ב 6/4
    5 נטס -יוסטון
    6 מינסוטה -וושינגטון
    ב 7/4
    7 דטריוט -דאלאס
    ב 9/4
    8 טורנטו -יוסטון
    ב 10/4
    9 יוסטון -אטאלנטה
    10 מינסוטה -שיקגו
    11 ממפיס -בוסטון

    נתן תחזית
    יש משחקים שרק קבוצה אחת צריכה את הניצחון
    משחק 1 מערב (דאלאס בוושינגטון )
    משחק 3 מזרח (מילווקי מארחת את קליפרס)
    משחק 5 מזרח ( נטס מארחת את יוסטון )
    משחק 6 מערב (מינסוטה מארחת את וושינגטון )
    משחק 7 מערב (דאלאס נוסעת לדטריוט )
    משחק 8 מזרח (טורונטו מארחת את יוסטון )
    משחק 9 מזרח (אטלנטה נוסעת ליוסטון )

    סה"כ 4-3 לטובת המזרח בצפי שמוריד את הפער הכולל ל 2 משחקים

    בנוסף יש עוד משחק שהמערבית יותר חזקה וגם מארחת אבל המזרחית צריכה יותר את הניצחון
    מדובר במשחק 11 ממפיס -בוסטון ואני רושם בוסטון
    אם כן המזרח כבר מגדיל ל 5-3
    משמע יתרון המערב יורד למשחק בודד
    ואלו 3 המשחקים שיכריעו
    משחק 10 מינסוטה -שיקגו אמנם מינסוטה המארחת אבל לפי המסתמן שיקגו תצטרך יותר את המשחק ביום האחרון של הסדירה והנה שוויון
    במשחק 4 מחר מילווקי תארח את דאלאס הכל פתוח אבל למילווקי יתרון הביתיות
    מצד שני היום בקרב הנמושות אוקלהומה תארח את דטריוט
    אם אכן 2 המארחות ינצחו התוצאה היא שוויון מוחלט מזרח מערב ….
    וכל ההקדמה הזו בקצרה בשביל מי שיכתוב את משחקי הלילה ולא ידע מה לכתוב במפגש אוקלוהמה -דטריוט …הוא מוזמן לכל ההקדמה כי זה משחק שיוכל לקבוע מי תנצח במאבק מזרח /מערב העונה ….

  7. כמה מסקנות- קייד השחקן הטוב בדראפט, בדרך להיות מינימום אולסטאר
    אטלנטה התעוררו, לא יהיה כיף נגדם בפלייאוף
    92% שיהיה גמר באקס- סאנס
    דוק ריברס שודד בטרנינג כבר עשור וחצי
    שבת שלום ותנו בראש

        1. לא. אני תמיד אמרתי שהוא באסט בתור בחירה 1 והוא לא יכול להיות פרנצ'ייז (אלא לקבוצה כמו דטרויט הנוכחית שרק רוצה להפסיד כמה שיותר…).
          הוא לא איזה דניס סמית' שייפלט לסין, הוא שחקן בינוני שישחק בליגה.
          שחקנים בינוניים נבחרו לא מעט לאולסטאר, כך שיש לו סיכוי.

          1. אני מבין שאפילו בחירות לאול-סטאר לא יזיזו אותך מעמדתך. נמשיך לעקוב ונראה באיזה שלב תשנה את עמדתך לגביו – וזה יקרה בוודאות, כי הוא יהיה שחקן טופ 10 (אם לא טופ 5) בליגה.

          2. אני זוכר בדיוק מה אמרת ואת הזלזול שלך כשאמרתי לך לפני כמה חודשים – עוד לפני שהסטטיסטיקות שלו הראו את זה – שהוא הולך להיות תותח.
            עדיף לך פשוט להודות בטעות.

            1. הוא לא הולך להיות תותח. איזה סטטיסטיקות שלו מראות את זה?
              https://www.basketball-reference.com/players/c/cunnica01.html
              הבנאדם עם פחות מ-42% מהשדה, 32% משלוש, יחס איבודים-אסיסטים נוראיים ודופקים לו בלוקים על ימין ועל שמאל בג'אמפ שוט כי יש לו זריקה נמוכה ודי איטית.
              וזה כשהוא עושה כרצונו בקבוצת זבל שרק מנסה להפסיד כמה שיותר.
              "דטרויט עושים הכל נכון" – זכור לי גם משפט שאמרת…

            2. וככה נראים הטיעונים של מי שלא מבין איך לשפוט רוקיז.
              מה שמשנה זה גרף ההתקדמות.
              מה שמסתכלים עליו זה מה הוא עשה בחודש האחרון, ובזה שלפניו, ובזה שלפניו.
              לפחות תתנחם בזה שאתה לא היחיד באתר ששוגה בזה כבר שנים.
              .
              מי שמסתכל על ממוצע שנתי או שלא מבין על מה להסתכל (מה שיסביר הרבה בשיפוט המוטעה באופן קיצוני שלך כלפיו), או שמנסה לעוות את הנתונים לטובתו במכוון…
              מי אתה מביניהם ?
              .
              ואני עומד מאחורי כל מילה שאמרתי על דטרויט, ואם אתה לא מסכים אז זה לא רק רוקיז שאתה לא מבין איך לשפוט, אלא גם קבוצות נבא.
              קבוצה בעמדה מושלמת בראייה קדימה, ואפילו כבר בסוף העונה הזו אפשר להרגיש בהתקדמות ובמה שעוד יגיע, אבל אתה בטח חושב שכל קבוצה עם יותר נצחונות ממנה גם נמצאת בעמדה יותר טובה ועושה דברים יותר נכון…

            3. זה נכון, מבין הרוקיז קייד עשה את ההתפתחות הגדולה ביותר בין החודש הראשון לעכשיו.
              ומה שהכי בולט בעיניי זה הרגש למשחק, אמנם לא דונצ'יק, אבל משמעותית טוב משאר הרוקיז ובטח מגרין שהוא מפלצת אבל לא אחד שיכריח את הקצב של המשחק

      1. נו.. זו התוצאה היחידה שהוא ציין לרעתם (בגלל פילי). הוא צריך להעלות את טורונטו מעל הפלייאין ולהוריד את בוסטון כמה שיותר נמןך (אהה אז אולי זה הקטע עם פילי?)

  8. כל הפסד זה מבורך , כל הפסד זה קרוב יותר להעיף את ריברס
    אשך סימונס כרגיל משקר , השבועיים הראשונים של הארדן היו מצוינים , הוא שיחק כרכז אמיתי, הייתה הנעת כדור ,כל השחקנים זרמו,קלעו 125 למשחק ואז דוק ריברס החליט שהוא יודע יותר טוב , הוא הלך להארדן (וזה ריברס אמר כמה פעמים בראיונות) ואמר לו שהוא יותר מדי קבוצתי וצריך לשחק יותר אגרסיבי בסגנון יוסטון , אני לא ממציא את זה , ריברס אמר את זה כמה פעמים, שמישהו יראט את זה ויבין כמה ריברס מטומטמם.
    אבל הוא כבר חצי רגל בחוץ לדעתי ,ריברס רוצה להיות מפוטר והוא עושה שטויות שיגרמו לזה לקרות ונראה שהשחקנים יודעים את זה.
    אחרי מילווקי אמביד כבר פתח עליו את הפה ואתמול הוא האשים את הארדן בהפסד למרות שהארדן עשה בדיוק מה שריברס אמר לו לעשות

        1. שמע חשבתי שאני חובב של בינוניות עם הפייסרס והבנגאלס, חייב לציין שאתה נותן לי פה פייט רציני עם פילי והג'טס…וואלה ליבי יוצא אליך, מפרוסס לפרוסס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט