הניצים לא עוצרים – רועי שושן חי מהמגרש / אטלנטה – קליבלנד

בתחילת העונה בעודי מתלבט איזה משחקים של אטלנטה השנה ארצה לסקר, ה-31 למרץ לא היה בכלל אופציה, מי חשב באוקטובר שקליבלנד תהיה אחת הקבוצות המפתיעות של השנה, עם שחקן שמועמד לתואר השחקן המשתפר של העונה (דריוס גארלנד), גרעין צעיר ומלהיב, שחקן שחזר מהמתים (קווין לאב) ושאפילו הפציעה של קולין סקסטון, שחקן של 24 נקודות וכמעט 5 אסיסטים למשחק בעונה שעברה לא תעצור אותם מהגעה לפלייאוף.

מן העבר השני, אטלנטה, בעונה באמת מוזרה, היכולת האישית יוצאת דופן של טריי יאנג והיכולת הדי פושרת של שאר הקבוצה יצרה מצב שאחרי ההצלחה בשנה שעברה, אטלנטה כנראה תהיה בפלייאין אבל בשביל להגיע לפלייאוף הם יצטרכו לעבור קבוצות כמו שארלוט, קליבלנד וברוקלין, ולכן, המשחק היום חשוב אפילו יותר לקראת השבוע האחרון של הליגה שמתחיל ביום ראשון הקרוב, במונחי כדורגל המשחק היום הוא על שש נקודות, אז יאללה, קרב רכזים יש, קרב על מיקום בפלייאין יש, יהיה משחק טוב לא? נתחיל מקצת רשמים מהחימום.

מי שעוקב אחרי הסיקורים שלי בטח כבר מכיר את כל השטיקים על אטלנטה אז בחרתי להתמקד בחימום בשחקני קליבלנד. ראשון יצא להתחמם דריוס גארלנד, מאז האולסטאר הוא סוחב פציעה קלה ולכן זו הסיבה כנראה שהוא התחיל את החימום שלו במתיחות ביחד עם עוזר המאמן לפני שבכלל נגע בכדור.

גארלנד מתחמם

לאחר מכן הוא כבר התחיל לעבוד על יציאה לזריקה מחסימה ועל מסירות לפינה בתנועה, משם הוא עבר לאימון שלשות ואני חייב להגיד שהוא לא הכי פגע משם, אולי הקדמה למה שמחכה לנו במשחק?

גארלנד על קשת ה-3

אחריו יצא רונדו, הרכז הותיק שהספיק גם לעשות סיבוב באטלנטה אמנם פצוע, אבל עדיין יצא להתחמם והאמת נראה לא רע, אם קליבלנד יקבלו אותו בחזרה לפלייאוף הוא יכול להוריד קצת מהדקות של גארלנד ולעזור לחלק את העומס בעמדה מספר 1.

רונדו מתחמם

משם נעבור לשריד היחיד מעונת האליפות של קליבלנד, קווין לאב, מי שהמניה שלו הייתה בצניחה חופשית הפתיע השנה שחזר לשחק כדורסל יעיל וחכם, השילוב שלו עם הגבוהים של קליבלנד, אלן ומובלי היה מצוין ובהיעדר שני השחקנים האלה ללאב יש מקום גדול יותר ברוטציה של קליבלנד, הניסיון שלו יכול להיות משמעותי לקבוצה צעירה בלי דקות פלייאוף כמו קליבלנד, את החימום שלו לאב העביר בזריקות מחצי מרחק ומתחת לסל ורק לקראת הסוף עבר לקשת ה-3.

לאב מתחמם
לאב עדיין מתחמם…

לקראת סוף החימום הבליח לו קולין סקסטון, הוא עדיין פצוע ובלי לוח זמנים לחזרה אבל היה טוב לראות אותו על הפרקט מקבל קצת את הטאץ' בחזרה.

סקסטון מריח קאמבק

המשחק היה די צמוד ברבע הראשון, גארלנד מצד אחד עם 12 נקודות ו-4 אסיסטים וטריי יאנג עם 9 נקודות ו-5 אסיסטים היו האחראים הכמעט בלעדיים לנקודות של הקבוצה שלהם, הרבע נגמר ביתרון של אטלנטה 36-28.

ברבע שני ראינו בעיקר את המחליפים של שתי הקבוצות, אוקונגו ובוגדאנוביץ' לאטלנטה וקווין לאב ואוסמן לקליבלנד הצליחו להשאיר את המשחק יחסית צמוד והמחצית נגמרה ביתרון 66-53.

ברבע השלישי אטלנטה פתחה מבערים, השלשות התחילו ליפול פנימה, טריי יאנג קלע 15 נקודות ברבע וחילק כמה אסיסטים יפים לקפלה והויטר ובלי ששמנו לב הרבע הזה נגמר ביתרון 100-75.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, שחקני ספסל שלא בטוח שחשבו שהם יעלו לשחק היום פתאום מצאו עצמם על הפרקט, בסופו של דבר אטלנטה ניצחה בזכות ערב קליעה לשלוש יעיל מאד, 17 שלשות לעומת 7 של קליבלנד, רק 8 איבודים לאטלנטה לעומת 14 של קליבלנד, אטלנטה גם הצליחה לתרגם את 14 האיבודים האלה ל-24 נקודות מאיבודים לעומת רק 10 של קליבלנד ונתון אחרון, 27-19 לאטלנטה באסיסטים.

קלעו לאטלנטה – יאנג 30 נקודות ו-9 אסיסטים, הויטר 23 נקודות, קפלה 12 נקודות ו-14 ריבאונדים

קלעו לקליבלנד – אוסמן 21 נקודות ו-6 ריבאונדים, גארלנד 18 נקודות ו-8 אסיסטים, בראון 15 נקודות ו-13 ריבאונדים.

זהו, השבוע האחרון של העונה לפנינו והפלייאוף ממש מעבר לפינה, מקווה לחזור לפה לסקר בשבילכם עוד משחקים, עד אז נתראה בשמחות ואיך אומר דני אבדיה, עם ישראל חי!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

      1. שבת שלום ומבורך.
        אהבתי את התמונה של רונדו מתחמם
        תמיד מרגיש לי שהסלטיקס פספסו אותו באיזו צורה.
        יכול להיות שהיה יוצא טוב עם טייטום בראון והורפורד.
        מצד שני בשנים האחרונות הוא עובר מפציעה לפציעה.
        זה כבר הסוף של הקריירה שלו. בשיא הוא היה הפויינט גארד הטוב ביותר לטעמי האישי אם כי אני חושד שגם הוא נמצא על הקשת.

  1. הי רועי
    תודה על סקירה טובה מאד.
    חזיתי בכל המשחק. לפעמים יש לי חשק לחנוק את טריי יאנג על השטויות שהוא עושה: זריקות ממרחקים אסורים…כניסות התאבדות: הוא קודם נכנס ורק אז חושב מה לעשות (ולרוב מאבד כדור). אבל כנראה שהדברים הטובים שהוא עושה מכסים על השטויות שלו.
    אחלה תמונות

  2. תודה רבה על הסיקור הנהדר
    אוהב את הפירוט על החימום
    קליבלנד עם מכת פציעות בזמן הכי לא נכון עבורה, כמה חבל על העונה היפה הזו
    אבל יש עתיד להמשך, גארלנד-אלן-מובלי זה יופי של גרעין לעבוד איתו, עושה רושם שווינגמן בכיר (אולי במסגרת טרייד על סקסטון) יהפוך אותם לכאלו שידברו חזק מאוד במזרח לראשונה מאז ימי לברון.
    ולא, לברון עצמו זה לא החתיכה החסרה בעיני, הוא הרבה מחוץ לטיימליין שלהם
    תודה רבה רועי, מצפים לסיקורים גם בפלייאין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט