הבאקס יגיעו לברוקלין, ההוקס ישחקו מול הקאבס במפגש קבוצות הפלייאין המזרחי ושלושה משחקים נוספים בליל חמישי קצר ולעניין/ רותם אלרן

מנת השף

2:30 – ברוקלין נטס (36-40) VS מילווקי באקס (28-47)

המשחק הטוב ביותר של הלילה הקצר יגיע אלינו מברוקלין, שם הנטס יארחו את מילווקי במפגש חוזר של חצי גמר המזרח בין השתיים, וכשהעונה הן נמצאות בסיטואציות שונות לחלוטין – הנטס מגיעים מהמקום השמיני ולעומתם הבאקס מחזיקים במקום השני במזרח.

ברוקלין תגיע למשחק לאחר שלפני מספר ימים קיבלה את הבשורה הטובה שהגבלות הקורונה בניו יורק הוסרו באופן חלקי, ובשל כך קיירי אירווינג יוכל לשחק בכל משחקי הקבוצה. כשמדובר בשחקן השני בטיבו במועדון, זהו עניין גדול, ובוודאי שבמשחקי הבית שבהם קיירי לא הורשה לשחק קודם לכן, ובאופן טבעי זהו דבר שישפיע גם היום לאור כך שזהו משחק בית. עם אחת מההתקפות הטובות בליגה (מקום תשיעי לאורך העונה) ושניים מהכישרונות ההתקפיים שעלו על מגרש כדורסל בשנים האחרונות, הנטס יהוו בעיה לבאקס החזקים, אף על פי שככל הנראה ברוקלין תבוא הלילה כשהיא החלשה מבין השתיים. עם סגל משלים פחות טוב וסגל שלא שיחק הרבה ביחד, היא הרבה פחות מגובשת וכנראה גם פחות איכותית מבחינת סגל כולל, אך היא בהחלט מחזיקה בסיכוי גבוה להשיג ניצחון, גם אם לא גבוה כמו הסיכוי של מילווקי.

אצל הבאקס אנטטקומפו מסומן כ-Probable לקראת המשחק, מה שאומר שככל הנראה ישחק אך לא בוודאות, כך שאתייחס אליהם כאילו בוודאות ישחק הלילה. הקבוצה ניצחה ב-11 משחקים מה-15 ששיחקה מאז החזרה מפגרת האולסטאר, ובתקופה זו מחזיקה בהתקפה השנייה בטיבה בליגה – דבר שעשוי לתרום רבות מול הנטס, אשר מחזיקים במקום ה-22 בלבד בדירוג ההגנתי העונה. מאז הפגרה קריס מידלטון קולע 23.8 נקודות למשחק ומוסיף 5.9 אסיסטים ו-3.2 שלשות ב-45.7% מהטווח, ועם הרמה שהוא מציג הנטס עשויים לפגוש קשיים רבים בעצירת הקבוצה. בין כה וכה קשה לעצור נשק התקפי ברמת הדומיננטיות של יאניס, וכשמוסיפים לכך את היכולת הטובה של הולידיי ומידלטון מקבלים קבוצה שקשה מאוד להתמודד איתה הגנתית.
הבעיה תפעל גם בכיוון ההפוך – הבאקס אמנם מרשימים יותר בצד האפור של המגרש מהנטס, אך התמודדות עם דוראנט וקיירי אירווינג גם היא לא קלה כלל וכלל, ובוודאי כשמילווקי נותן עונת הגנה משמעותית פחות טובה מהעונות הקודמות, כך שגם זהו עניין אשר ישפיע על מי תשיג את הניצחון הלילה.

ההימור שלי הוא על ניצחון צמוד של הבאקס.

שאר המשחקים

2:00 – דטרויט פיסטונס (56-20) VS פילדלפיה סיקסרס (29-46)

את הלילה יפתח מפגש בין הסיקסרס, המגיעים מהמקום השלישי במזרח, לפיסטונס, הנמצאים במקום 14 ובמרחק 0.5 משחקים בלבד מאורלנדו האחרונה.

דטרויט תגיע למשחק ללא ג'רמי גראנט הפצוע וכשהיא שואפת למקום האחרון בקונפרנס המזרחי ובליגה כולה, כך שהפסד הלילה מצידה ככל הנראה יהיה התוצאה הרצויה שהקבוצה תשאף אליה. כשהיא מזעזעת הגנתית והתקפית, דטרויט לא צפויה להוות בעיה משמעותית לסיקסרס החזקים, ולאור רצונה להפסיד ככל הנראה גם יתרון הביתיות שלה לא ישפיע יותר מדי. קייד קנינגהאם מרשים, אך בסופו של דבר כרגע מירב תשומת הלב מושקעת בפיתוחו לצד צעירי הקבוצה האחרים, ואין סיבה להאמין שבמשחקים האחרונים של העונה הגישה הזו תשתנה.

פילדלפיה הפסידה בשני משחקיה האחרונים וכעת נמצאת במרחק 2 משחקים מהמקום הראשון במזרח. כולל המשחק מול הפיסטונס הלילה, נשארו לה 7 משחקים בלבד וניצחון במשחק זה יהיה קריטי להשגת אחד משני המקומות הראשונים במזרח. הקבוצה תשחק בסגל מלא לחלוטין, וסביר להניח שלפיסטונס לא תהיה תשובה לאמביד והארדן, כך שיש סיכוי גבוה שנראה במשחק הזה שחיטה של הסיקסרס בהיעדר התנגדות מהצד השני, כשהם מגיעים כפייבוריטים וכעדיפים בפער עצום.

ההימור שלי הוא מן הסתם על ניצחון של פילדלפיה.

2:30 – אטלנטה הוקס (37-39) VS קליבלנד קאבלירס (34-42)

הפלייאין המזרחי כולל בתוכו קבוצות בעלות איכות גבוהה, והלילה נראה מפגש בין כאלו כשבהובלת טריי יאנג ההוקס יגיעו מהמקום העשירי ויארחו את הקאבס נטולי ג'ארט אלן ואוון מובלי שיבואו מהמקום השביעי.

לאחר שהיו מוצלחים מאוד בעונה הקודמת, ההוקס התקשו להראות יציבות העונה ובשל כך ירדו למקום העשירי ולפלייאין, אף על פי שהם במרחק חצי משחק בלבד מההורנטס התשיעיים ובמרחק משחק מהנטס במקום 8. בהובלת טריי יאנג היו לקבוצה מספר רצפים חיוביים העונה, ואחד מהם הגיע בזמן האחרון – ב-15 המשחקים ההוקס השיגו 10 ניצחונות כשהם מחזיקים בהתקפה התשיעית בטיבה בליגה, אך למרות זאת הם עדיין מתקשים הגנתית. יאנג עצמו קולע ברצף זה 29.2 נקודות למשחק שאליהן הוא מוסיף 10.9 אסיסטים, כשרצף זה מהווה המשך ישיר לעונה הטובה בקריירה עבור הרכז הקטן (1.85 מ'). ההוקס מגיעים עם סיכויים גבוהים יותר לניצחון בשל מצב הפציעות בקליבלנד, אך גם אצלם ג'ון קולינס נמצא בספק למשחק וכך גם דנילו גלינארי.

הקאבס יגיעו למשחק ללא ג'ארט אלן, אוון מובלי ורז'ון רונדו, והיעדרם של השניים הראשונים צפוי להשפיע בצורה שלילית על צורת ורמת המשחק של הקבוצה, כפי שכבר ראינו בתקופה האחרונה. אלן היה העוגן ההגנתי הראשי של קליבלנד, ובהיעדרו הקבוצה מחזיקה במאזן של 5 ניצחונות בלבד לעומת 7 הפסדים, כשבנוסף לכך ירדו למקום ה-23 במדד הרייטינג ההגנתי בתקופה בה נעדר. להוקס יש מספר כלים התקפיים מצוינים, וללא שני שחקני ההגנה הטובים ביותר של הקאבס הם יצטרכו תצוגת על מצד דריוס גרלנד, אך למזלם ייתכן שגם יקבלו כזו לאור העונה המצוינת של הגארד המוכשר. הם מחזיקים בסיכוי נמוך יותר לניצחון, אך כן יוכלו לתת פייט נאה ללא ספק.

ההימור שלי הוא על ניצחון בית של קליבלנד.

3:00 – שיקגו בולס (32-44) VS לוס אנג'לס קליפרס (39-37)

במשחק הרביעי בפריוויו זה אנו מקבלים משחק בין הבולס המידרדרים לקליפרס שזה עתה קיבלו בחזרה את הכוכב פול ג'ורג'.

נתחיל עם המארחת – שיקגו נחלשה לאחרונה לאחר שלאורך מרבית העונה הייתה אחת מהקבוצות הטובות בליגה, ובוודאי שבצד ההתקפי של הפארקט. עם 4 ניצחונות בעשרת משחקיה האחרונים, הקבוצה נמצאת במרחק 2 משחקים בלבד מירידה אל המקום השביעי ובעקבותיו צורך לשחק בפלייאין, כך שניצחון הלילה יהיה הכרחי. הבעיה המרכזית תהיה המצ'אפ מול פול ג'ורג' – אלכס קארוסו אמנם שומר נהדר, אך ייתכן שהוא קטן מדי בשביל לעצור שחקן כמו ג'ורג' בכוחות עצמו לאור לילה שלם. ראינו ש-PG13 כבר נמצא בכושר מצוין עם 34 הנקודות שקלע מול הג'אז, ואני מאמין שהוא מסוגל לספק תצוגה כזו גם במשחק זה, דבר שיהווה בעיה עצומה עבור שיקגו.

הקליפרס אמנם שיחקו ללא כוכביהם למשך רוב העונה, כשקוואי לנארד לא עלה למשחק בודד בשל קרע ברצועה הצולבת וג'ורג' שיחק ב-27 בלבד, אך למרות חוסר המזל והפציעות הקבוצה קרובה למאזן חיובי ונמצאת במקום השמיני במערב, ובמרחק 4 משחקים מהפליקנס במקום התשיעי. כפי שציינתי, ג'ורג' יכול להוביל אותם לניצחונות בשל חוסר מסוגלות של הבולס להתמודד איתו, כשגם שיטת המשחק המצוינת של טיירון לו יכולה לתרום לניצחון פוטנציאלי. כשלאבין עשוי להחמיץ את המשחק, אני רואה את המשחק כשקול יחסית כשהקליפרס אף מחזיקים בסיכוי מעט יותר גבוה לנצח בו, וייתכן מאוד שנקבל כאן משחק מסקרן ששווה את תשומת ליבכם.

ההימור שלי הוא על ניצחון מצד הקליפרס.

5:00 – יוטה ג'אז (31-45) VS לוס אנג'לס לייקרס (44-31)

וכעת, למשחק שיסיים לנו את הלילה – הג'אז, שנפלו מהמקום הרביעי במערב אל השישי, יפגשו את הלייקרס שישחקו ללא לברון אך עשויים לקבל בחזרה את אנתוני דיוויס.

הג'אז ישחקו הלילה ללא חסן וייטסייד וכשגם בויאן בוגדנוביץ' נמצא בספק למשחק, אך הם בבירור העדיפים משני המועדונים – עם ההתקפה החזקה בליגה בהובלת דונובן מיצ'ל ומייק קונלי, דרך סגל משלים חזק יותר ועד להגנה בהובלת רודי גובר, הקבוצה מתפקדת מצוין ואין סיבה להאמין שהיא לא העדיפה, במיוחד לאור היכולת שהלייקרס מציגים לאחרונה. למרות הסגל המרשים והכוכבים המובילים, הג'אז נמצאים לאחרונה בירידה והפסידו בחמשת משחקיהם האחרונים, מה שגרר מאזן חצוי מאז פגרת האולסטאר. ב-18 המשחקים מאז הפגרה הקבוצה נמצאת במקום ה-19 בלבד במדד הרייטינג ההגנתי וירדה למקום ה-11 בלבד בליגה ברייטינג ההתקפי, כך שניצחון הלילה יהיה חשוב, במיוחד כשהטימברוולבס במקום השביעי קרובים אליהם במידה מסוכנת.

מנגד, הלייקרס יגיעו כשלברון ג'יימס ממשיך לשבת בחוץ, אך למזלם אנתוני דיוויס מסומן כ-GTD לאחר הפציעה שהשביתה אותו ב-17 משחקיה האחרונים של הקבוצה. במשחקים הללו הקבוצה ניצחה 4 פעמים בלבד, כך שהחזרה של דיוויס עשויה לסייע לכך באופן ניכר. חסרונו של לברון יוריד משמעותית כל סיכוי שהיה ללייקרס לנצח, כך שככל הנראה הלילה הזה יסתיים עם L נוסף בלו"ז שלהם שיסכן נפילה מהפלייאין, דבר מאוד לא רצוי עבור המלאכים מ-LA.

אני מהמר על ניצחון של הג'אז שיחזיר אותם לעניינים אחרי תקופה קשה.

לפוסט הזה יש 163 תגובות

  1. אחרי ההפסד המאכזב לניו אורלינס לברון נשאל למה הוא התלונן על הפליי אין בשנה שעברה כאשר השנה זה בא לטובתו, והוא השיב:"התלוננתי על כך שהפליי אין צריך לכלול 15 קבוצות מכל איזור על מנת להגיע רעננים לקראת הפלייאוף, אני כבר לא ילד"😂😂

  2. עוד פעם יאניס בורח מהדואו הטוב בליגה . פילי יפסידו היום לפיסטונס ,מיאמי ביימו משבר בשביל לא לפגוש אותנו. קיריי משחק טוב רק שיש משהו לשחק עבורו. מצפה לניצחון ו40 נקודות כמו במשחק הקודם

            1. אף פעם לא אמרתי שמפחדים מפילי
              אין בן אדם אדם בעולם שמפחד מדוק ריברס

            2. אני יכול לחשוב על אחד…

            3. סמנטיקה.. מפחדים מאמביד

          1. מסכים איתך שהתגובות פה על לברון הן לא מכבדות בעליל, אבל זה לא אומר שאתה צריך להשתמש באותה דרך.
            בכל אופן אם היית אומר שזה קישקוש מוחלט ל"יאניס בורח מהדואו הטוב בליגה", המסר היה מועבר בצורה יותר טובה, ובכל אופן אני מסכים שהתיאוריה שיאניס מפחד זה חרטא ברטא.

  3. תודה רבה.
    הסיפור של ברוקלין בפלייאוף מסבך את כל עניין הדירוגים, הדרך היחידה לחמוק מהם בסיבוב הראשון בוודאות זה מקומות 3-4
    בינתיים כל הרבעייה הראשונה במזרח יכולה לסיים בראשות
    לבאקס יש לוח קשה מאוד, ומעניין אם יהיה שיקול כלשהוא במשחקים האחרונים ממש אם להפסיד/לנצח לפי המיקום של ברוקלין בפליי אין
    .
    בכל מקרה יהיה אחלה משחק היום, המשחק של הבאקס מול פילי הרגיש כמו פלייאוף והסתיים בחסימה אדירה של יאניס על אמביד בשנייה האחרונה של המשחק. מחממים אותנו לא רע לקראת הדבר האמיתי

  4. הופה לעגלה הריקה הענקית של הגא'ז
    הבאתי כריות ופוך,
    לדרוס בבון מוסלמי הלילה
    גווווווו ג'אז

    1. יש לו ראיית משחק מהטובות שנראו אי פעם על מגרש הכדורסל.
      אולי בדרך להיות הטוב ביותר אי פעם.
      הוא לדעתי עוד לא הגיע ל קסום היכולת ול קסום השליטה שלו בגוף שלו עצמו, ומכאן גם נובעת כמות האיבודים הגבוהה שלו.
      מבחינת אינטליגנציית משחק, אין שני לו.
      שולט בהתקפה כמו מנצח על תזמורת ורואה בראשו את כל החלקים הזזים כמו במשחק שחמט.
      פנומן על דורי, מנהיג מלידה שסוחף אחריו באהדה את חבריו לקבוצה לתת מעצמם 125 אחוז בכל משחק, בדיוק כמוהו.
      ווינר מטורף שלא סובל להפסיד ונלחם גם כשההפרש 25 לקבוצה השניה.
      השחקן הראשון שהייתי בוחר אם אני פותח קבוצה חדשה היום, שנמצא בקבוצה אידיאלית מבחינתו שפתוחה לנסות ולשנות הרכבים ושחקנים סביבו עד שימצא השילוב המושלם.
      דינווידי מתאים לצידו הרבה יותר מפורזינגיס, כי הוא יכול להוריד את העומס ממנו בניהול המשחק גם לצדו וגם במקומו כשהוא יורד לנוח. שחקן אינטילגנטי ומחויב למערכת שבזמנו סחף ברוקלין ל פלאייאוף, הגיע לקבוצה הכי גרועה בליגה, שבה אין שום מחויבות לשום דבר(יוצא דופן דני, המנהיג האמיתי של הקבוצה שצריך לקחת את התפקיד בגלוי על עצמו בהקדם), לא מצא את עצמו ועכשיו פורח במערכת נדירה שכל אחד רק נלחם על מקום ויש פרגון מכל עבר, תרבות Next man up קלאסית ונהדרת בניצוחו של הגאון מסלובניה.
      מאמין שהם הסוס השחור האמיתי ולדעתי יש להם מצ אפ נהדר נגד כל הקבוצות בפלאייאוף.
      לא יכול לחכות לפלייאוף השנה, יהיה מרתק.

        1. כריס פול היה השחקן השני שבאמת אהבתי אחרי קווין גארנט של ימי מינסוטה שנת 1999.
          מעולם הוא לא עורר בי את התחושות האלה באותה עצומה כמו שתארתי עכשיו בטקסט.
          ראיית המשחק לגמרי הייתה שם.
          השואו שהוא נתן אפילו התעלה על דונציץ
          אבל הגרביטי של דונציץ על המשחק הוא משהו שאני טרם חזיתי בו, בגיל כל כך צעיר.
          כמו שאמרתי, מתרגש מאוד לקראת הפלייאוף
          מאמין שהם יגיעו לגמר המערב.
          ושם נוכל לחזות במצ אפ הזה

            1. +77

  5. יוטה בסלאמפ בגלל הקללה מdown under. מי שמשחררת את ג'ו אינגלס, האינגלס הכי קולי מאז צ'ארלס ורעמת הפלאים, סופה להידרדר בטבלה. הדרך היחידה להיפטר מהקללה הוא לשכור מאיתנו את דראגן בנדר לשנה או ארבע, יעשה פלאים לקארמה.
    תודה רבה על הפריוויו

  6. דוק ריברס
    פילדפיה היא קבוצה עם כל כך הרבה כשרון שכמעט בכל משחק היא מגיעה ליתרון גדול ואז דוק ריברס מתחי לעבוד
    אי אפשר לנצח איתו

    76ers last 4 losses:

    March 29 vs Bucks
    (blew 14-point lead)

    March 27 at Suns
    (blew 15-point lead)

    March 20 vs Raptors
    (blew 16-point lead)

    March 14 vs Nuggets
    (blew 19-point lead)

  7. אז בשנה שלברון עוקף את דוראנט בסקורינג (עידו לא נמצא בבלוג אז אפשר לכתוב בלי לבדוק)
    דוראנט מחליט לתת פייט באסיסטים

  8. דוראנט עושה הכל מהכל אפילו שומר את יאניס. רק לא אהבתי את זה שהוא מוביל כדור בסוף רבע ומשחק מהר בתחילת שעון.

  9. מחצית עם יותר מדי איבודים נתנו להם לצמצם אחריי הפרש דו ספרתי. הרוב בגלל שקידיי מוביל כדור וזורק עם תחילת שעון. הפיק של ג'רו ויאניס יעיל מאד בגלל זה שחקן כמו סימונס חשוב לנו

  10. הבאקס מנסים אסטרטגיה חדשה לפצוע לנו שחקנים בשביל לא להיפגש בפלייאוף. הקבוצה הכי מלוכלת בליגה בלי שום ספק

  11. למה קיריי לא קיבל את הכדור? השופטים הרגו אותנו יאניס קיבל מתנות, בטקס קבוצה מלוכלת שלא היו ספקות אבל על זה לא ידברו. ועדיין כמעט ניצחנו בסדרה זה הולך להיות שונה לגמרי

  12. התגעגעתי
    אז באתי
    מה שלום ארקדי דיכאון?
    הלך לשיר לשלייקרס?
    שימון?
    קליר פאת'
    שיקוץ
    פאפי קיקי
    לינק

  13. שירהבוקק מעין בוקק של ארקאדיכאון
    שקי האיגרוף
    .
    אותנו שמעת נופלים מעבר לדלת
    אחים לעונש אלים, בנים לילדות מקוללת
    הבטנו אחור בטירוף ובפחד קדימה
    אנחנו שקי האיגרוף של אבא ואמא.
    .
    הלם האגרוף בפנים מלמעלה למטה
    תמיד היינו שונים, אף פעם לא רצינו הביתה
    עלינו דילג הליטוף, האצבע תמיד האשימה
    אנחנו שקי האיגרוף של אבא ואמא.
    .
    אותנו שמעת סופגים את אבזמי המתכת
    אמרת שוטים לא הורגים, לפני שהמשכת ללכת
    אבל אצלנו פצעי הגוף עברו לנפש פנימה
    אנחנו שקי האיגרוף של אבא ואמא.
    .
    אותנו שמעת נופלים מעבר לדלת…

    1. הבאקס הם כמו מיאמי, משחקים הגנה חזקה וקבוצה פיזית.
      לנטס יש מאצ'אפ לא טוב מול קבוצות פיזיות. גם שנה שעברה בפלייאוף דוראנט עבד קשה מאוד מול טאקר והיה סחוט בסיומות של המשחקים

      1. כמעט כל קבוצה במזרח יכולה לעשות הגנה ולשחק פיזי זה לא אומר לכולם. מיאמי זה המאצ'פ הכי טוב שנקבל מהטופ 4 אין להם בכלל כישרון ראית בכלל את המשחק שלנו מולם?. ליינאפ של נמוכים. דוראנט יכול להיות השחקן הכי גבוהה על הפרקט טאקר לא עוצר אף אחד , זה לא 2004 בלי כישרון אין להם מה למכור בפלייאוף. לבאקס היה מזל עונה קודמת יאניס לא יקח עוד אליפות

  14. למה יאניס לא שמר את דוראנט בזריקה האחרונה? בקושי שמר אותו בכל המשחק. לעומת דוראנט ששמר אותו בכל הזדמנות וטיפל בכדור בכל מהלך עשו עלו טריפל טים מהחצי לא נתנו לו לנשום היה חייב לפרגן לשאר ולא לכפות את המשחק עליו. יאניס רק עומד בצד ומגיע לעזרה בסוף + שריקה הזויה על עבירת תוקף כי בראון ליטף אותו, העיקר יתנו ליאניס שחקן ההגנה איזה פאדיחה

  15. תמהחצית ביוטה
    לליקוקרס אין תקומה
    יפסידו ושוב יפלו מחוץ לפליי אין
    זה יהיה צדק פואטי אם פופ יהיה בפלייאין ולברון לא.
    זה גם מראה איך קבוצה עם כל כך הרבה כישרון יכולה ליפול כל כך עמוק.

    1. יש בשבילך מערבל בטון
      במבצעים של בנט מתכוננים להיכנס לקלקיליה וכשאקיהוש יושלם אגיע עם כוחות המשטרה לשחרר את המערבל שגנבו.
      נכניס בטון ואותך עם עם כמה כובעים, שיהיה מה לאכול כשתהיה רעב.
      🙂

    1. חלק מהדברים שהוא עשה לגובר היו בכיף חומר לטכנית. אבל איך הלייקרס הצליחו כל פעם לסדר מצ'אפ שבו ראס שומר על גובר? ואם כבר ראס – אז למה לא אוגוסטין או סתם להביא את אייזיה תומאס למשימות כאלו?

  16. הליילה הספארס חייבים לנצח את פורטלנד כדיי להתחיל לייצר ספייס מהלייקרס.
    אני בכלל מקווה שפופ יצליח איכשהוא להשתחל לפלייאוף מהמקום השמיני. זה יהיה נס!
    אם יצליח להעיף את הסאנס זה יהיה מופלא.
    זה האצטון…

  17. מה יש שם בפילדלפיה שמשחרר כל כך הרבה רעל?
    ההתנהלות של הקבוצה פשוט הזויה.
    .
    לא ברור לי למה האוהדים של הנטס (אתה, דה שוט) בדיכאון.
    זה היה משחק פלייאוף לכל דבר, מול האלופה המכהנת, וזה היה צמוד להפליא.
    לא ידוע איך יסתיים משחק הכיסאות המוזיקליים בצמרת המזרח, אבל לאור המכה שספגו הסלטיקס זה שוב מרגיש שהמנצחת בסדרה בין הבאקס לנטס (באיזה סיבוב שזה לא יהיה) תייצג את המזרח בפיינלס.

    1. זה דוק ריברס דביל שלא ברא השטן, הולך לעוף הביתה על טיל בליסטי בסוף העונה ולסיים את הקריירה שלו כמאמן NBA

      1. ראיתי עכשיו. איזה מאמן מטומטם. ועוד עושה את זה לכוכב שהוא קיבל בשביל בן סימונס…
        אני כבר לא זוכר אותו בסלטיקס, לא בלט לי כמאמן לטוב או לרע. איך התפלקה להם אליפות איתו?

        1. שמע
          כבר אמרתי את זה בעבר
          מי שעשה את העבודה בסלטיקס היה טיבס. הוא תיכנן הכל.
          דוק ריברס הוא פוליטיקאי יותר ממאמן כדורסל, נראה שזה מספיק מבחינת האמריקאים בשביל להיות אחד מ 15 הגדולים…
          מה זה אומר עליהם?
          לא רוצה לזכור את השנה לפני ש KG וריי הגיעו. אז ראינו מי זה גלן ריברס. מאמן חלש עם המון פאקה פאקה….

    2. הסלטיקס תמיד סופגים מכות, בירד, פרק, KG, רונדו ועכשיו טיימלורד.
      באד LUCKY באאאדדדדד.
      פילי של היום נבנתה בחטא הפרוצס וככה הם צכים להיקבר.
      היו אמורים להיות אלופים עם הורפורד אבל במקום להשתנות כשהוא הגיע האגו של ה"כוכבים" דפק אותם ולא רצו שינוי!
      היו צריכים להשתמש בניסיון שלו ולא ללכת על אנחנו חכמים ויודעים הכל….
      לגבי הטבלה שלך למטה, לברון לא צריך להיות בכלל בדיונים עם המיקום של הלייקרס ההגנה הזוועתית שלה והנחות הסלב שהוא מקבל בדרך לסלים קלים. קל לנצח את הלייקרס השנה גם בגללו. וכן אני יודע שאת הכסף סופרים בסוף. כמובן שהוא ינסה לחזור ולשים את המיכסה בשביל להיות שם אבל הוא לא.

      1. ?
        זו לא רשימת מצטיינים. זו רשימת מי קלע הכי הרבה בממוצע למשחק,
        להסיר אותו מהרשימה מסיבות של ללל זה מוזר ..
        .
        לנרטיב של הנחת הסלב אין קשר למציאות, רק לדף המסרים.

        1. הרגת אותי דוק הנחות סלב, התחלת עם השטויות של שמעון, אמרתי לך לא לאכול מהפטריות שאתה מספק גורמים לך להזות (: , אך אחד לא נותן ללברון לקלוע הוא פשוט כשרוני בטירוף ויכול לקלוע מתי שרק יירצה, הביקורת על לברון צריכה להיות שהוא שם את הטובה האישית שלו לפני הקבוצה (מזייף בהגנה בשביל ההתקפה;, ומשחק בשביל הסטטיסטיקה האישית .
          .
          ברשימת מי קלע הכי הרבה השיקוץ בהחלט שם, והוא עושה את זה באפקטיבי מדהים

    3. צודק גיא לגבי הכל
      הדיכאון הוא שיש לצערי הגדול גדול איזה קארמה טראגית סביב דוראנט. אני ממש מקווה שאני טועה.
      יותר מדי ״כמעטים״ גם בעונה וגם בפלייאוף
      אצל יאניס זה הפוך, הכל ״מסתדר״ לו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט