מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

1.אטלנטה האוקס קולעת 85 בחצי הראשון נגד OKC

נוקס, שהובא בטרייד ההוא עם הניקס נכנס לרוטציה ומתחיל לשחק כפי שקיוו שישחק. 15 נק' ב-12 דקות משחק

2. האם הגיע הזמן לקבוע קריטריונים לבחירות סוף העונה, ולהפריד בין בחירות ומשכורות?

( כי הן לא 'סתם בחירות' אלא הן נושאות בחובן אחריות, והרבה, הרבה כסף)

בחודש הבא 100 כתבי כדורסל יצביעו ל-ALL NBA. הם יבחרו את 15 השחקנים שלדעתם מגיע להם להיות חברי החמישייה הראשונה, השנייה, והשלישית של ה-NBA. בחירת ה-אול-נבא התחילה בשנה הראשונה של הליגה והיא ממשיכה עד היום. אפילו רבים מאיתנו בוחרים את החמישיות הללו. לדעתי הגיע הזמן להכניס את שימון שלנו למאה שבוחרים. אולי אפנה לידידי ב- NBA-HEADQUARTERS ואמליץ עליו. אם הוא רציני אז לא אחשוש להמליץ עליו אבל הבעיה איתו היא שאני אף-פעם לא בטוח אם הוא רציני או מתלוצץ, והבעייה השנייה היא שהוא ישלח את בחירותיו עם יותר מדי ראשי תיבות שאיש לא יבין.

טוב, הבה נזוז הלאה.

הבעיה עם הבחירות היא שהן הפכו למאד CONTROVERSIAL בשנים האחרונות. למה? כי היום הבחירות הללו הן המכניזם לעשרות מיליוני דולרים לנבחרים. הקשר בין הבחירות למיליוני דולארים הוא לא קשר רצוי ומבורך לשחקנים (כמובן שללא ניבחרים), ולכמה עתונאים הבוחרים אותם. מקרה חמור ביותר הוא המקרה של טאטום שלא הוזכר כלל ע"י עתונאי מסויים מבוסטון שכנראה לא אוהב את טאטום ויש לו ISSUE עם בחירת הזריקות של טאטום. מייק בורוקוב מהאתלטיק שהיה הראשון שעלה על הנושא הזה מעריך שאי בחירתו של טאטום עלתה לו בערך 30 מיליון דולארים שהיו נוספים אליו אילו ניבחר.

טאטום הגיב בפודקסט MAN AND THE THREE (https://podcasts.apple.com/us/podcast/the-old-man-and-the-three-with-jj-redick-and-tommy-alter/id1525281746) שהבחירות הן כמו שליפה מהמותן במערבונים: "אין כל קריטריונים לבחירה…הוא המשיך:

There’s no criteria set for the media, for the voters, who they should vote for. It’s all opinion-based. There’s no ‘he should have to play this many games or make the playoffs or average this many points.’ It’s all like, ‘Well, I like this guy a little bit more,’ or certain things like that. There’s just too much on the line for that.

מה שלא ידעתי זה שהליגה נותנת ל-100 הבוחרים רשימה של שחקנים שמתוכם לבחור את שלוש החמישיות (וכן לגבי שאר הבחירות), ולאיזה תפקידים הם ניבחרים.

הקטע הבא מלמד בחלקו על הקשר בין הבחירות והמשכורות ("DERRICK ROSE RULE", ועוד):

The league made that decision in 2011, when it and its players union negotiated a new collective bargaining agreement. In that CBA, the league sought a way to match pay with performance, so the agreement created designated player extensions that allowed for elevated maximum extensions for certain players if they hit certain criteria. That CBA included a “Derrick Rose Rule,” allowing players who signed max extensions after their rookie deals to have a trigger for eligibility to make 30 percent of the cap, up from 25 percent, if they made two All-NBA teams, started two All-Star Games or won MVP. The 2017 CBA refurbished that to include a trigger players could hit by making two All-NBA teams in the last three years of their rookie contracts or just in their fourth NBA season. It’s that last point that has caused issues.

אנטוני דייויס הפסיד 24 מליון ב-2016 כשהוא לא ניבחר לאף חמישייה. דונובן מיצ'ל הפסיד 30 מיליון כשהוא החמיץ את עמדת הגארד לחמישייה השלישית לקיירי אירוינג בכמה קולות בודדים. טאטום הפסיד עשרות מיליונים כי הצביעו עבורו גם כפורוורד וגם כגארד, וההצבעות עבורו כפורוורד נפלו מההצבעות שקיבל פול ג'ורג' (עתונאים ללא מןשג מ-'ארגון כתבי ה-NBA' הצביעו עבור טאטום כגארד למרות שתפקידו הוגדר כפורוורד)

העונה טריי יאנג יפסיד 35 מיליון ב-CONTRACT EXTENSION שלו אם הוא לא יעשה את אחת מהשלישיות כגארד!

דווין בוקר ו-KAT אף הם יפסידו עשרות מיליונים ב-'VETERAN EXTENSION' שלהם הפועל ע"פ אותו עקרון. על בטוח כמה וכמה ממאה העתונאים לא יודעים או מבינים בדיוק את הקשר הזה בין בחירה למשכורת, ומצד שני אלה שכן יודעים ומבינים – הצבעתם תושפע מ-"האם להצביע עבור טריי יאנג ולעזור לו לשים עוד 35 מיל. בכיס", או – – "הוא מרוויח מיליונים גם ללא ה-35 מיל. הלוואי עלי. אני לא מצביע עבורו!".

על הבעייה האחרת כבר דיברתי: דמאר דרוזן שיחק העונה 68% כפורוורד ו-32% כגארד, מה שעושה אותו ELIGIBLE – זכאי – להיבחר גם כפורוורד וגם כגארד. אם ייבחר גם כגארד בחירתו תשאיר קרוב לוודאי את טריי יאנג מחוץ לשלוש החמישיות.

בקיצור, נושא כואב ודפוק שחובה לפתור מיד.

3. שקיל עושה 180 מעלות בקשר ללייקרס

לפני שבוע הוא אמר: "אנטוני חוזר. לברון נח. הפלייאוף עבור הלייקרס היא עונה חדשה. הם חייבים להיות בתוך כל שיחה על הפלייאוף". אמש הוא היה אחד מארבעת האנליסטים במשחק ההפסד של הלייקרס לדאלאס. הוא שכח מה הוא אמר לפני שבוע, ואמש הכריז:

They don’t want it. They’re done”

4. מספר קלעי ה-30 למשחק (והפעמים שהם עושים זאת) – מרקיע שחקים

מייק וורקונוב מהאתלטיק כותב היום על אינפלציית השחקנים הקולעים 30 לפחות למשחק (All-NBA teams are a great honor. They also present issues for players — and writers: Basketball Business Digest – The Athletic).

מה שמוזר ביותר במספר הקולעים לפחות 30 היא העובדה שדווקא עונה זו היא הנמוכה ביותר מאז 2017 במספר הנקודות הממוצע למשחק. ז"א שעונה זו מסבירה פנים לשחקנים יחידים – הרבה מאד מהם – אפילו שהממוצע הוא לא גבוה.

היכולים אתם להאמין ש-130 – סיפרו אותם, 3,2,1…130 – שחקנים שונים בליגה של 570 ששיחקו לפחות 5 דקות במשחק אחד – קלעו לפחות 30 נק' לפחות במשחק אחד. זה 22.8% משחקני הליגה. בגדול 1 מ-5 שחקני ליגה מתגאה במשחק של 30 נקודות.

הנה טבלה המסבירה את עצמה:

PLAYERS HAVE SCORED:50+ POINTS40+ POINTS30+ POINTS
2021-2217 times100801
2018-1922137777
2016-1714110710
2012-13336410
No. of different players to score 30+ points
2021-22130
2018-19121
2016-17103
2012-1393
No. of different players to score 40+ points
2021-2238
2018-1937
2016-1733
2012-1314

5. ג'יימס טאטום מזהיר את ג'ואל אמביד…

ג'יימס טאטום צלצל השבוע לדרו הנלן, המאמן האישי שלו, שהוא גם המאמן האישי של ג'ואל אמביד. הנלן אמר לטאטום שהוא לא יכול לדבר כי הוא ב-SESSION עם ג'ואל אמביד. טאטום.

טאטום: "אני יכול לדבר איתו כמה שניות"?

הנלן: "בבקשה"

ג'ואל: "כן?"

טאטום: "היי, ג'ואל. זה ג'ייסון טאטום. מוטב שתזכה ב-MVP העונה כי בעונה הבאה זה שלי" (https://podcasts.apple.com/us/podcast/a-lakers-abyss-plus-embiid-tales-bostons-bad-luck/id1043699613?i=1000555668693

6. אז מה אתה מחליט, קינג לברון?

הנקע ברגל של לברון לא יכול היה לקרות בזמן גרוע יותר גם ללייקרס וגם לו, אישית. לברון מוביל את המרוץ למלך הסלים עם 30.1 נק'. עליו לשחק לפחות 70% ממשחקי הקבוצה כדי להיות זכאי לתואר, הווה אומר לפחות 58 משחקים מ-82 משחקי הקבוצה.

ללייקרס נותרו 7 משחקים, ולברון שיחק עד עתה 55. חובה עליו לשחק לפחות 3 משחקים כדי להיות ELIGIBLE – זכאי – לתואר, אם יהיה המוביל ב ממוצע נקודות. הערב הוא שוב לא משחק, והוא גם החליט לתאר את מצב עקבו (https://larrybrownsports.com/basketball/lebron-james-concerned-ankle-injury-lakers/594120).

כרגע הוא מוביל נגד אמביד (29.9) ויאניס (29.7). לברון זכה בעבר בשני תוארים. עכשיו נשארת עבורו החלטה קשה אם לשחק, ומתי לשחק. אם ישחק עם עקב נקועה הוא לא יצליח לקלוע את ממוצעו או אפילו קרוב אליו, ובאותו זמן הלייקרס נפלה למקום 11, הווה אומר מחוץ לפלייאין.

האמינו לי שהרבה מחשבות יושבות עמוק במוחו. האם לשחק את ה-3 החובטיים עבורו אפילו אם זה יגביר את חומרת הפציעה? האם לוותר על תואר 'מלך הסלים', לנוח, ולדאוג לדבר אחד: לפלייאוף. ומה אם הפליי-אין? האם הלייקרס יוכלו לעשות זאת בלעדו?

לאשך ישנה התשובה הנכונה אבל הוא מסרב לתת אותה למלך.

7. נראה לי שדונובן מיצ'ל סיים את הקריירה שלו עם הג'אז

אחרי שהג'אז הפסידו שלשום לקליפרס 121-115 אחרי שהובילו ב-25, דונובן אמר בסיום: "נמאס לי מהשיט הזה". אמנם הג'אז במקום חמישי במערב, עמוק אל תוך הפלייאוף, כך לא מדבר שחקן המתכונן להישאר בקבוצה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
196 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
31/03/2022 5:12:14

תודה על עוד מעורב משובח דוק
==
מרדפו של השיקוץ אחר תואר הקלעי, הוא עלוב כמעט כמו האישיות שלו
==
בוקר טוב חברים

thejanitor
thejanitor
31/03/2022 5:34:08
Reply to  סוסמעץ

תרשה לי לחלוק עליך. לצד זה שאני מבחין בעליבות המרדף, עצם היכולת לנצח במרדף הוא מדהים. אפשר להתווכח על עליבות האישיות, אבל היכולת הכדורסלנית היא מטורפת, לא היה אף פעם שחקן כמוהו בגיל הזה. בסופו של דבר אתה נתפס על האגואיזם שלו במרדף אחרי מלך הסלים. בפועל, גם אם יסיים שני או שלישי השנה, הוא עדיין ניצב היסטורית הרבה מעל כולם לגיל שלו, יותר מכל שחקן בהיסטוריה בפער עצום כל כך שזה מגוחך.

סוסמעץ
סוסמעץ
31/03/2022 6:06:19
Reply to  thejanitor

נכון, השיקוץ מדהים לגילו, שומר על הגוף וכו'
==
אבל, וזה אבל גדול – לא הכנסת למשוואה את השינויים במשחק לאורך השנים
MJ היה קולע מעל 40 למשחק בחוקים של היום.

Berch
31/03/2022 7:17:44
Reply to  סוסמעץ

ג'ורג' מייקן היה קולע 50
צ'מברליין 110
🤣

Smiley
31/03/2022 7:21:50
Reply to  Berch

דובי גל 200

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  סוסמעץ

היה מצחיק לראות את מייקל בחוקי היום, כל התקפה סל או עבירה חחח. תאר לך אותו עם הגאמפ שלו קופץ על מגינים בלי הכרה חחחחח. יכל לשבור את ה100 נק של ווילט אולי

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 9:16:12
Reply to  סוסמעץ

שטויות שמדוברות מנוסטלגיה אף אחד לא רוצה לצפות במשחקים של מייקל משנות ה80 ו90 מעיניים מפוכחות, הרמה השתפרה פלאים. הרבה יותר נכון זה שלברון היה שובר שיאי קליעה בשנות ה80 מאשר מייקל היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח מייקל היה שם 130 נק היום מול כל המגיק ואוק האלה. הארדן קלע 35 נק שהיה קופץ על מגינים חח מייקל היה לוקח מגן לספוט מרים אותו באוויר בהטעיית פייק וקופץ לתוכו, 2 מהקו, ככה כל התקפה. חחחחחח
גם ככה אף אחד לא שומר היה חוגג בקליר פאתס לפנתיאון. מי היה עוצר אותו? את ברוגדון לא מצליחים לעצור חחחחחחחחחח

עגל
31/03/2022 13:22:26
Reply to  thejanitor

למה המירוץ עלוב?
זה לא בא על חשבון הקבוצה, שוםפ דבר לא מתפקד שם, כשדיוויס פצוע ווסטברוק לא מתאים לשיטה כמעט ואין מי שישים את הכדור בסל.

thejanitor
thejanitor
31/03/2022 5:30:36

תודה מנחם, היכולת שלך לכתוב מעורבים משובחים מאוד מוערכת.
.
לגבי האול אן בי איי וההשפעה על משכורות, ככה העולם עובד, הוא בנוי על פערים בין המציאות לכשעצמה לבין מה שאנחנו תופסים, וכל אחד תופס אותה אחרת. על זה שוק הנדלן ושוק ההון והבורסות עובדות. וככה בועות נוצרות ומתפוצצות. באן בי אי, החולי הזה להערכתי ברמה נמוכה, אין פה בועה רצינית, אבל לחלוטין מסכים שהפוליטיקות שבבחירות השונות שמתבצעות על ידי עיתונאים, גורמים לשחקנים לשחק עבור הקרדיט פויינטס והחוזה הבא במקום לשחק עבור הניצחון של הקבוצה. ניתן להבחין בזה אפילו בשיחה של טייטום למאמן האישי שגם מאמן את אמביד. בשורה התחתונה, כל אחד חושב על עצמו, ורוצה משכורת גדולה יותר. זה טבע אנושי.

אשך טמיר המקורי
31/03/2022 6:15:26
Reply to  מנחם לס

צודק דוק

דוקטור רזי הופמן
31/03/2022 6:57:07
Reply to  מנחם לס

+++++++……

thejanitor
thejanitor
31/03/2022 7:25:37
Reply to  מנחם לס

צודק לגמרי. אבל שוב, אתה מדבר על בועה של 500 אנשים שעוסקים בספורט/בידור, ואין ספק שצריך לתקן אותה, גם שם הפערים בשוק בין אול אן בי איי לחוזה מינימום הם סופר לא שוייוניים. אני סתם ריגשי וחושב על המשק הכולל בישראל נגיד של מיליוני אנשים ששם הפערים אפילו יותר גדולים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

ברור ומי מחזיק את העיתונאים בכיס? התאגיד לא סתם כריס פול ולברון במלא חמישיות. כריס פול גם נבחר למלא חמישיות הגנה שהוא מעולם לא היה מהמגינים הטובים בליגה

דוקטור רזי הופמן
31/03/2022 8:02:13

לברון בהכי הרבה חמישיות גם בגלל שהוא כל כך טוב גם בלי ענייני התאגיד וגם בגלל הפז"מ הארוך שלו.
אם אשים רגע את התיעוב בצד.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31/03/2022 11:35:37

"אם אשים רגע את התיעוב בצד."
דוקי רז אני מריח כפירה.מהר לכפר לטיפול פולשני עמוק,כולל נשיקות וליקוקי כפות רגליים לMVP
אתה סחורה מקולקלת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עזוב שחקן שלא עולה לי לפלייאוף בוחרים לחמישיות עונה זה בדיחה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
31/03/2022 11:03:17

אין לך מושג! פול היה צמיד מגן מעולה מהטובים ביותר בשמטרה אישית ובחט' וגם נהדר בכ"ח ביחס לגובהו ועמדתו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה לפי גובהו ציפור? טוב או לא טוב. הוא לא היה טוב. הוא לא יודע לשמור. ההגנה שלו זה נפילות לפרקט. הוא לא מסוגל לעצור אף שחקן.
בטח לא שחקן לחמישיות הגנה. נבחר רק כי הוא חבר בכיר בתאגיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

כולם חברים של כולם שם

עידו גילרי
31/03/2022 7:59:46
Reply to  מנחם לס

מסכים לגמרי.
אבל במה נחליף את זה?

נועמיקו
נועמיקו
31/03/2022 13:04:03

נראה לי לא מופרך שהליגה תקבע כלל שאסור לקבוע בחוזה של שחקן תגמול שמושפע מבחירות למצטייני העונה.

עידו גילרי
31/03/2022 14:54:27
Reply to  נועמיקו

אתה פותח נקודה קצת יותר רחבה ודי בעייתית באמת – עד כמה לגיטימי זה תמרוץ שכר המותנה בהישגים אישיים.

אור
אור
31/03/2022 15:15:44

ככה זה בכל הליגות, ואין באמת במה להחליף את זה חוץ מהישגים קבוצתיים שתלויים ביותר מדי דברים אחרים

אורן
אורן
31/03/2022 18:29:53

נכון, אבל אפשר להבדיל בין הישגים אישיים שנקבעים אך ורק על הפרקט, לבין כאלה שתלויים בגורמים חיצוניים

דוקטור רזי הופמן
31/03/2022 7:00:17

מנחם
העלית רעיון, בוא נראה אם תוביל אותו עד הסוף או שזה סתם רעיון או שיש רצינות בדבריך.
בהחלט הייתי רוצה ששימון ייצג את הופס בוועדת הבוחרים הזו.
אל תדאג לגבי ראשי התיבות, שימון יודע להיות רציני כשצריך.
מניח שיהיו לי חילוקי דעות עם הבחירות שלו אבל אשמח לשמוע שהוא משפיע.

עידו גילרי
31/03/2022 7:58:43

😂🤣😂

דוקטור רזי הופמן
31/03/2022 8:03:52

אתה יכול לצחוק עד מחר.
לא היית רוצה לראות מישהו בהופס משפיע מעבר לאתר ואקרדיטציותיו?
שימון בהחלט ראוי

עידו גילרי
31/03/2022 8:06:45

שמעון רחוק מלהיות ראוי – הוא לא עונה לאף קריטריון של עיתונאי.
ואם נראה לך שקיים איזשהו סיכוי שמישהו יתייחס לאתר קטן ממדינה לא גדולה את חי בסרט יותר עצבני ממה שחשבתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נשים אותך גילרי אל תדאג

איזה קריטריון צריך לעיתונאי? הוא רואה משחק וזהו כמו כל אוהד בכורסא או ביציע אה ואלה שבוחרים אפילו לא רואים משחקים הם נכנסים לבוקסקור לראות מה האפקטיבי.
עיתונאי זה לא באמת מקצוע זה אוהד שכותב. כולם עיתונאים מטעם עצמם.

עידו גילרי
31/03/2022 8:26:11

ברור שתחשוב שעיתונאי זה לא מקצוע – זו ההוכחה הכי טובה לכמה אתה לא ראוי. ולא גם אני לא עתונאי.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 9:05:18

אם סטפן אי סמית העיתונאי ועוד המצליח ביותר, כל אחד יכול להיות.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 9:14:16

בכללי יש מנעד כל כך רחב של קהלים וסוגי כתיבה ועיתונאות הספורט השתנתה לחלוטין מזאת שלפני 30-40 שנה.

גופים שלא ידעו להתאים את עצמם פשוט יצאו מהמירוץ אל לבו של הקהל, שמעון יכל להיות אחלה עתונאי במיוחד בתקופה הזאת.

עידו גילרי
31/03/2022 9:17:31

עם כמה שהוא גרוע בעבודה שלו סטיבן איי סמית' עדיין עיתונאי.
שמעון רחוק שנות אור אבל טוב לראות שיש לו מעריצות צמודות.

עידו גילרי
31/03/2022 9:19:31

והקטע המצחיק הוא שאתם חושבים שמישהו בכלל יספור את הופס…

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 9:24:54

לא חושב שיספרו את hoops, מתייחס בקשר להנחה שלך ולזלול המתנשא שלך בשמעון.
.
גם בנושא של אי סמית וגרוע זה לדעתך, מצד שני המשכורת שלו מציגה סיפור שונה לחלוטין מסיבה מאוד מסויימת.

עידו גילרי
31/03/2022 9:27:54

זלזול בשמעון? אני רק אמרתי שהוא לא עיתונאי. עם כל הכבוד לכתוב קליר פאת ולהגיד שלאף אחד אין מושג בכלום חוץ משמעון מליון פעם זה לא עיתונאות. אז מי שמזלזל פה זה הבן אדם שאומר שעיתונאות זה לא מקצוע

עידו גילרי
31/03/2022 9:28:41

ובוא מעניין שלשמעון שמזלזל בכל מי שהוא לא הוא עצמו אתה אף פעם לא קראת מתנשא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גילרוש אני לא מזלזל באף אחד. זה רק בראש שלך

עידו גילרי
31/03/2022 13:56:20

כן .. ספר את זה לגיישון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא מזלזל בגיישון להיפך. אני נהנה לדסקס איתו.

תאר לך פנאל על השיקץ 2 על 2 אשך ואנכי מול גיישון ושחר שברוך צועק מהצד ואז יואל מגיע לאולפן.

האמריקאים היו מחווירים אם היו רואים את הלינקים שלי לקליר פאתס של לברון. סילבר היה מוציא עליי חוזה 😁

עידו גילרי
31/03/2022 16:03:14

אין הגדרה ברורה יותר לזלזול מלהתעלם לחלוטין ממה שהצד השני מבקש ממך.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 9:34:36

גילרי אפשר להבין מהקונטקסט של התוכן של ההודעה למה התכוונת.
.
שמעון מדבר הרבה שטויות ובכמויות מסחריות ולפעמים הוא גם עובר את הגבול בתוכן של התגובות שלו, עם זאת אף פעם לא מצאתי טון של התנשאות בדבריו.
.

עידו גילרי
31/03/2022 9:37:21

אהה באמת?כנראה שאפשר להבין מהקונטקסט של הדברים שלו שהוא לא…אם ממש ממש מתאמצים.

עידו גילרי
31/03/2022 9:40:42

וזה שאתה בוחר להבין מה שאתה רוצה זה לא חדש. אז רק שתבין את הקונטקסט – הצחוק הוא בעיקר בעיקר על זה שמישהו יתייחס להופס בועדת הבוחרים או שלמנחם יש איזושהיא יכולת להשפיע על זה.
אז יאללה קח את רזי ותחזרו לעודד
תנו לי שין תנו לי מם…

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 9:45:26

אני שוב אחזור לנושא של העיתונאי, והמנעד הרחב של הקהלים וסגנונות הכתיבה,
והשינוי של 180 מעלות בעיתונות הספורט מזאת של שנות ה80 לעיתונאות יותר צהובה (אני לא אומר אם זה יותר טוב או פחות רק מתייחס למצב בפועל, אני באופן אישי פחות אוהב את זה).
.
הסגנון של שמעון היום בהחלט היה תופס יותר לקהל הרחב יותר כמו שאפשר לראות בESPN.

עידו גילרי
31/03/2022 9:49:20

ובאיזה מסגרת עיתונאית העיתונאי החשוב שמעון פועל בדיוק?

עידו גילרי
31/03/2022 9:49:55

או שטוקבקים הם גם פורמט של עיתונאות? כי אז באמת אין כזה מקצוע.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 9:57:34

אני אתייחס רק לתגובה השנייה ברשותך,
בוא נגיד שרק אם לאתר פוסט אף היה ווליום שוטר כמו שמעון הם לא היו קורסים.

Avri
Avri
31/03/2022 13:17:48

ברוך,
"בוא נגיד שרק אם לאתר פוסט אף היה ווליום שוטר כמו שמעון הם לא היו קורסים."
אתה באמת חושב ככה?

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 18:25:38

ללא ספק, סגנון הכתיבה שם היה הומגני מתנשא ואליטי שפנה לקהל מצומצם מאוד של קוראים שלא מתאים לתקופה של הקוראים יעיתונאות הספורט העדכנית ולכן קרס, יש סיבה ברורה מאוד למה סטפן אי סמית הוא העיתונאי הספורט המובחר ביותר כיום.
.
אתה יכול לראות כמה ריאקציות שמעון מייצר פה בתגובות לטוב ולרע, הוא מייצר עניין מתח וצבע שהיה חסר מאוד לפוסט אף הכושל .

thejanitor
thejanitor
31/03/2022 17:17:50
Reply to  מנחם לס

מנחם תציע את עצמך, או את אחד העורכים הבכירים לאורך השנים כאן, עם כל הכבוד לשמעון, יש ראויים ממנו כאן בהופס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

אתם תהנו אני אשלח לקטי לינקים של השיקצה במקום פה באתר סילבר יגיד להם הו דה פאק איז דיז שיימון הי איז פאקין מיי מאני מיי רפיוטיישן.
יהיה לי שם סופר מיסטר פאת קליר.

מנחם אני זורם😁

עידו גילרי
31/03/2022 19:12:28
Reply to  מנחם לס

נו באמת מנחם זה לא יקרה הם מתייחסים מראש רק לגופי מדיה גדולים. לפחות יש עכשיו שחקן ישראלי אז יש סיכוי שיתנו מתישהו למישהו מערוץ הספורט.

עידו גילרי
31/03/2022 19:13:39
Reply to  מנחם לס

ויש עיתונאים זרים אבל רק ממדינות כמו יוון, איטליה, ספרד וכו שמה שמשותף להם הוא הנציגות מבחינת השחקנים.

דוקטור רזי הופמן
31/03/2022 20:24:45
Reply to  מנחם לס

אם אתה רציני, נשמח מאד אם שימון ייצג אותנו.
אני חושב שהוא בהחלט ראוי, אם תתעלם מהתגובה של הקליר פאת שהיתה כמובן בצחוק, כמו שאני מכיר את האדם.
🙂

Tzafriros
31/03/2022 7:22:19

תודה על מעורב משובח. נקודת אור ביום שלי

Berch
31/03/2022 7:23:42

אחלה מעורב
כבר כמה זמן שחדר ההלבשה של יוטה לא בטוב. לדעתי יפרדו מגובר….
😁

Smiley
31/03/2022 7:26:26
Reply to  Berch

טרייד עם הבולס עבור ווצ'ביץ'.
יוטה מקבלים אופציה התקפי בצבע וגבוה שמסוגל לקלוע מבחוץ
בולס מקבלים עוגן הגנתי ליד דרוזן ולאבין. ווצ'ביץ' גם ככה אבוד שם עם שני הגאנרים לידו

Berch
31/03/2022 9:24:42
Reply to  Smiley

רעיון לא רע בכלל…..

NBA בדם
31/03/2022 12:47:41
Reply to  Smiley

+45

עגל
31/03/2022 13:34:37
Reply to  Smiley

רעיון מצוין (אם זה עובד מבחינת השכר)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Smiley

מצוין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי נותן יותר שאגות מנקודות פעם ראשונה בתולדות הליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי מוחא כפיים צועק ושואג חייב לתת ערך כלשהו ל20 מיליון שהוא מקבל. אני ב1.5 מיליון שואג יותר טוב

NBA בדם
31/03/2022 12:48:11

😅😅

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפילו שדריי על העונשין אייטן מתחת לסל 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח קראודר עשה דריי לדריי פעם ראשונה שאני רואה את קראודר עושה הצגה כזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בואנה שורקים מלא שריקות אוויר פרידום אוף מובמנט מה זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה גולדן עצירה עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח גורדן פול מקבל מתנות אש מהסאנס נק חינם מהקו בלי סוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הייתי לוקח את גורדן פול על הוארטר מי חותם?

עמיחי קטן
31/03/2022 7:37:23

על טריי אולי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח יש לכם את סטף גירסה יותר טובה מה תעשה עם טריי?

עמיחי קטן
31/03/2022 7:42:44

היחיד ברמה רלוונטית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה שיפוט מסריח הכל עבירות אוויר בלי קשר למשחק שולחים שחקנים לקו לנק חינם מישהו עשה אנדר אובר על המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרייי מונדדדדדדדדדדדד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה אידיוט חחחחחחחחחחחחחחחחח אפילו הגנרל צוחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוי סטיבס קר אוי….. במקום לתת ISO לפול נותן לדריימונד את הכדור אחד הקפיצות המצחיקות אפילו ראס לא עשה דבר כזה עדיין

עמיחי קטן
31/03/2022 7:43:24

ראס עשה מיליון דברים יותר גרועים, בקלאץ' ובכלל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבל ידו של ראס עוד נטויה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיישון פעם אמר שהיה לוקח את דריי על קראודר וקאם גונסון. גיישון מה דעתך היום?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחח מונטי עושה עבירה ביתרון 3!!! למה? על לברון הוא שכח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטי מונע מגולדן ווי אר אול וויטנס זה לא הוגןץ על לברון הוא לא עשה עבירות

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
31/03/2022 8:27:20

למה שיעשו עבירות בשלושים הפרש?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סעמק הגולדן האלה משחק 1 לא יכולים לנצח. הפתיחת רגליים למלך מתקרבת יעלו עם בייליצה שם מול השיקץ

עמיחי קטן
31/03/2022 8:06:33

לברון אולי יגיע לפליי-אין, וגם זה בספק, אבל הסיכוי שהוא יעשה פלייאוף שווה לסיכוי של שלשת ניצחון של דריימונד בפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסיכוי שלו הרבה יותר גבוה משלשת נצחון של דריי. לך תסמוך על יוטה היום…. מקווה שלא יאכזבו

ירון, החלום
ירון, החלום
31/03/2022 7:53:47

בס"ד
תודה. מנחם, מעורב נהדר.
הליקקרד בדרך למטה לפי מד הכוח, הניקס תקועים….

עידו גילרי
31/03/2022 7:57:19

הקישור של פרסי סוף העונה לזכאות לסופרמקס מאד בעייתית אבל בלי זה צריך איזשהו קריטריון שיהיה לפחות אוביקטיבי באותה מידה.
יש הצעות?

thejanitor
thejanitor
31/03/2022 12:41:20

למה צריך קריטריון לסופר מקס בכלל? שיתנו למי שרוצים כמה שרוצים תחת מגבלות השכר.

עידו גילרי
31/03/2022 12:44:10
Reply to  thejanitor

כי אז זה רק מקס….
הרעיון היה ליצור מנגנון לקבוצות לשמור על הכוכבים.
קשה להגיד עד כמה זה עובד.זה יכול להיות רעיון לא רע להיפטר מהמנגנון הזה ככלל.

Avri
Avri
31/03/2022 13:19:26

ולמה שלא יתנו לקבוצות לקבוע לבדן מי שווה להן סופר מקס?

עגל
31/03/2022 13:38:51
Reply to  Avri

לדעתי כי המנגנון הנוכחי הוא לטובת הקבוצות, אם שחקן לא עומד בקריטריון של בחירה לאחת החמישיות הקבוצה אומרת לו "זאת לא אשמתנו, אנחנו רוצים לתת לך סופר מקס אבל פשוט אסור לנו". בלי זה, לשחקנים יהיה יותר קל לכעוס על הקבוצות.

Avri
Avri
31/03/2022 15:17:39
Reply to  עגל

נו, אם זה בשביל שיהיה תירוץ נוח לקבוצות לחסוך כמה דולרים… שבאלמר וחבריו יתמודדו, ויש לי הרגשה שאנשי עסקים כל כך עשירים ומנוסים יכולים להתמודד עם הסיטואציה הזאת. ובכלל, או שישלמו או שמישהו אחר ישלם, כמו בכל דבר אחר.

אור
אור
31/03/2022 15:22:14
Reply to  עגל

יותר מזה אברי, כמעט הגעת למסקנה המתבקשת – למה בכלל צריך מקס לחוזים אישיים? שכל קבוצה תיתן שיכולה במסגרת התקרה והשחקנים יעשה את השיקולים שלהם (הכי הרבה כסף או קבוצה נורמלית)

Avri
Avri
31/03/2022 15:38:47
Reply to  עגל

זה כבר עניין של משא ומתן מול ארגון השחקנים והדאגה של הארגון גם לאלו שלמטה, זה לא האנטרס של הקבוצות.

עידו גילרי
31/03/2022 13:50:40
Reply to  Avri

נו זה מה שאמרתי – כי אז אין הבדל בין מקס לסופרמקס.

Avri
Avri
31/03/2022 15:15:50

שיהיה הבדל, נגיד, עד שני סופר מקסים לקבוצה.

עידו גילרי
31/03/2022 15:17:04

הבנתי – אהבתי.

A Ljos: Resurrection
31/03/2022 13:47:03

נשמע כאילו הם צריכים לעשות מחקר שכולל שאלון בין השחקנים ולראות למה קשה לקבוצות לשמור על הכוכבים ועל פיו לטפל בבעיה.
אני לא מצליח למצוא מידע מספיק ברשת – מי דחף לרעיון הסופר מקס ב-CBA האחרון וזה שלפניו?

עידו גילרי
31/03/2022 13:51:02

אני די בטוח שזה היה המועדונים הקטנים.

A Ljos: Resurrection
31/03/2022 13:54:44

זה מה שהנחתי.
כל עוד זה לא בא מהשחקנים.

אור
אור
31/03/2022 13:53:31

זו התזכורת התקופתית – יש להפריד את הסופר-מקס מתקרת השכר!

etayef
etayef
31/03/2022 8:01:16

חמישיות עונה:
אם אין קריטריונים אמיתיים לבחירה, והיא משפיעה על החוזים, זה דומה או אפילו חופף למערכת כאוטית 2, הגורמים לתוצאות מושפעים מההשלכות של התוצאה עצמה. כמו בבורסה, בה המשקיעים בוחרים מה לקנות לפי ההשפעה של עליית המניות, ולא רק לפי שיקולי כדאיות השקעה בחברה.
מה הבעיה לקבוע קריטריונים כמו טווח נקודות, ריבאונדים או אפילו מדדי סטט. מתקדמים בחוזה במקום בחירות לחמישיות לדוגמה? אפשר למצוא פתרונות שלא תלויים בעיתונאים.

עידו גילרי
31/03/2022 8:30:02
Reply to  etayef

מדדים סטטיטיים זה מסוכן – זה יכול ליצור קונפליקט מאד גדול עם הצרכים של הקבוצה.

etayef
etayef
31/03/2022 8:36:32

תלוי איך בונים את זה

עידו גילרי
31/03/2022 9:21:09
Reply to  etayef

אני מקשיב.

Avri
Avri
31/03/2022 13:20:46
Reply to  etayef

איתי, למה צריך מדד? למה שלא יתנו לקבוצה לקבוע למי שווה להן לתת סופר מקס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

צודק. השאלה אם השחקן יסכים לתנאי כזה שמישהו אחר נותן לו משהו אחר דאולי הוא מעדיף

captain beefheart
captain beefheart
31/03/2022 8:10:40

לגבי ההעתקה מאי.אס.פי.אן – בוודאות (בגלל ההיקף) זו עבירה חמורה על חוקי זכויות יוצרים. תעשה מה שאתה מבין רק קח בחשבון שאם תיתפס תקבל על הראש. וכנראה יותר ממנוי רגיל.

Avri
Avri
31/03/2022 13:24:29

אני רוצה לראות אותם דופקים על הדלת של קשיש בן 86 שמנהל אתר חובבים באופן לא מסחרי לגמרי במדינה נידחת. שלא תבין לא נכון, יש מצב שהם יעשו את זה – זה בהחלט לא מעבר לסטנדרט המוסרי שלהם, אבל המטעמים שהתקשורת תעשה מהם והפסדי הפי-אר שהם יחטפו יהפכו את שיקול הרווח-הפסד ללא כדאי.

captain beefheart
captain beefheart
31/03/2022 13:45:28
Reply to  Avri

אם זה יקרה אגן בגופי על הסנדק שלנו, אבל מבחינה משפטית ועסקית טהורה זה NO-NO. כל המשמעות של זכויות יוצרים ושל העבודה הגלומה בחומר המועתק עומדת כאן לדיון. החוק קובע במפורש (ובצדק) שאתה יכול להעתיק-להדביק קצת תוך מתן קרדיט, ומעבר לזה אתה נותן קישור.
ומה יותר טוב להמחיש את זה מאשר הכתבות המעולות שיש כאן. אנשים יושבים שעות ועמלים על זה. נראה לך בסדר שמישהו ייקח את כל העבודה הזו וישים באתר שלו?

Avri
Avri
31/03/2022 15:23:48

את החוק אני מכיר טוב ועדיין, יש גם את השאלה של מתי לאכוף את החוק ומתי לא -שאלה שהיא לפעמים הרבה יותר חשובה (גם המשטרה שואלת את השאלה הזו על בסיס יומי). אבל אין לנו ממש ויכוח כאן, אולי חוץ ממי ישים את הגוף ראשון מול אלו שידפקו למנחם על הדלת.

לגבי ההמחשה – יש דווקא הרבה (אקדמאים לדוגמא, ולדעתי גם הכותבים באתר) שמאוד ישמחו אם יפיצו את מה שכתבו לכל עבר וכמה שיותר חופשי יותר טוב – כל עוד ניתן קרדיט ברור. במקרה הספציפי הזה מנחם נתן קרדיט וגם מסתבר שזה מאמר חופשי ולא מאחורי פיי וול.

עגל
31/03/2022 13:40:35

אברי צודק ועדיין זה ברור מאוד – זה שאתה משלם כדי לקרוא את הכתבה לא נותן לך את הרישיון להפיץ את התוכן שלה.

Avri
Avri
31/03/2022 15:28:12
Reply to  עגל

עגל, שאלה לאקדמאי. אצלכם בביזנס חברות ההוצאה לאור הן החזירים הכי גדולים בייקום – אפס תרומה לפרסום (לא כתיבה, לא ביקורת עמיתים, לא עריכה), וגריפת 100% מהרווחים (מליארדים, לא פחות). יצא לך להפיץ פעם מאמר שכתבת במאגרים חופשיים גם כשברור שאחת מההוצאות לאור הגדולות מחזיקה בזכויות היוצרים?

Avri
Avri
31/03/2022 15:28:47
Reply to  Avri

התשובה, לדעתי, היא בבירור כן. השאלה הבאה: מישהו רדף אחריך?

עידו גילרי
31/03/2022 15:59:16
Reply to  Avri

למה שירדפו אחריו?
זה לגמרי מקובל.

Avri
Avri
31/03/2022 16:12:59

בדיוק, אף אחד לא ירדוף, זה מה שאני אומר. גם מנחם יכול להיות רגוע. לגבי האם הפרקטיקה הזו חוקית או לא, זה כבר תלוי בגרסה שאתה מעלה לאתר החופשי. אם תבדוק באתרים כמו אס-אס-אר-אן תמצא שיש הרבה שמעלים גרסאות מפורסמות שלכאורה אמורות להיות מאחורי פיי-וול ושוב, אף אחד לא רודף ואף אחד לא בודק.

מצד שני, יש גם את הסיפור הסופר-מטורף של סיי-האב שאני לא מבין איך עוד לא עשו מזה סרט. כאן תבעו גם תבעו. מי שזה מעניין אותו שיקרא כאן https://www.theverge.com/2018/2/8/16985666/alexandra-elbakyan-sci-hub-open-access-science-papers-lawsuit

Avri
Avri
31/03/2022 16:15:30

ויש כמובן את הגרסא הטרגית שלא ברור לי איך לא הרעידה עולמות (או לפחות שינתה סדרי עולם) בזמנו של ארון שוורץ. תעשו גוגל אם מעניין אתכם.

עידו גילרי
31/03/2022 16:16:21

אין לי מושג אני מכיר רק את עולמי הצר כעולמה של נמלה.

עידו גילרי
31/03/2022 16:18:54

הולי פאק – חוסר פרופורציה עצבני. אבל הוא ללא ספק עבר על החוק במודע.

Avri
Avri
31/03/2022 16:20:47

גילרי, אדם שיודע מה עשתה אתמול קבוצת הנוער ב' של מכבי וורשה בהוקי גלגליות – לא יכול לטעון שעולמו צר כעולמה של הנמלה.

עידו גילרי
31/03/2022 16:21:27

אני חושב שקשה למצוא יותר צר מזה…

גיא רוזן
31/03/2022 17:26:15

תודה, Avri, למדתי משהו חדש.
קפקא זה כאן.

אור
אור
31/03/2022 15:44:12
Reply to  Avri

לא יודע לגבי אברי אבל מההיכרות שלי (מהשנים האחרונות) כולם מפיצים מאמרים ב-arXiv החופשי

עידו גילרי
31/03/2022 15:59:37
Reply to  אור

נכון – זה גם לא מפר זכויות יוצרים.

אור
אור
31/03/2022 15:44:41
Reply to  Avri

(לגבי עגל – כמובן שהוא יכול להעיד על מה היה בעבר)

עידו גילרי
31/03/2022 16:00:24
Reply to  Avri

וזו ללא ספק אחת הרעות החולות הגדולות של העולם האקדמי

עגל
31/03/2022 17:02:35
Reply to  Avri

קצת פיספסתי את הדיון, ואני גם לא מומחה.
זאת נקודה ממש כואבת.
אני תמיד הייתי מעלה מאמרים לארכיב arxiv של ה cond-mat, מה שנקרא "הקונדומט" 🙂
בדרך כלל לפני ההגשה של המאמר לפרסום, לפעמים גם אחרי. אם זה אחרי, חשוב לעיתון שזה לא יהיה גרסאת pdf שלו, אז אני מעלה את הגרסה האחרונה שלא נראית כמו בעיתון.
אחרי שהמאמר התקבל אני מעלה אותו לאתר שלי, חלק מהעיתונים רוצים שתחכה עם זה שנה, אני לא מקפיד (גם ככה בשנים האחרונות אני שוכח להעלות ל arxiv וגם לאתר שלי).
לפני שבועיים חשפו אותי לעיתון חדש scipost שהמודל שלו הוא פירסום חופשי ממש בלי תשלום ובלי זכויות יוצרים (כמובן שהוא הוקם על ידי פיסיקאים 🙂 ) ולשם אני מגיש את המאמר הבא שלי.
.
ישנם עיתונים מדעיים שאתה משלם להם אלפי דולרים תמורת הזכות לפרסם בהם. במקביל אתה עושה להם בהתנדבות את השיפוט של חוקרים אחרים. והכי גרוע, האוניברסיטאות שלנו משלמות מיליארדים (ברמה העולמית) כדי לכלכל את הגופים למטרת רווח (elsevier, nature, etc.). כל זה כסף של משלמי המיסים שהולך אל גופים מסחריים במקום ללכת למחקר.
מבחינתי אני עם חברים שלי נמצאים במאבק מהפכני להחרבת המו"לים הקיימים.

עגל
31/03/2022 17:03:11
Reply to  עגל

הנה שני לינקים לבחור שמציג את העניין בצורה משעשעת:
https://vm.tiktok.com/ZSevg6qf5/

עידו גילרי
31/03/2022 18:02:41
Reply to  עגל

חחח – קונדומט זה מעולה , שופכים עבודה אקדמית לבטלה…

Yinon Yavor
31/03/2022 19:02:39
Reply to  עגל

בשנים האחרונות הולך וגדל הנתח של עיתוני open access, שם לא משלמים והם גם פתוחים לקהל הרחב. את המאמר האחרון שלי פרסמתי בעיתון כזה

עידו גילרי
31/03/2022 19:10:06
Reply to  Yinon Yavor

amen

אור
אור
31/03/2022 20:42:24
Reply to  Yinon Yavor

תן קישור

עגל
31/03/2022 20:44:41
Reply to  עגל

שופך עבודה אקדמית לבטלה זה טוב
.
ינון, open access בדרך כלל משמעותו שהמחבר משלם עבור המאמר שלו, לזה אתה מתכוון?
מה שחשוב הוא כמובן לשמור על ביקורת עמיתים ולא להסתפק במודל של הקונדומט.
יש מודלים של גולד ויש גרין ועוד וריאציות. בזמנו הייתי חבר בצוות של ״האקדמיה האירופאית הצעירה״ שהכין מסמך דעה בנושא, אני יכול לך לשלוח במייל את המסקנות שלנו. יש כמובן את העניין של הקידומים של חברי סגל שמושפעים מהאיפקט, וכל הסיפור הידוע הזה.
אין ספק שהמערכת הולכת ונאכלת על ידי כוחות כלכליים נאו קפיטליסטיים או איך שקוראים קוראים לזה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/03/2022 8:15:11

יש לשחקנים כוח עצום בליגה. לקראת הדיונים הבאים, שידרשו איזה שהוא מנגנון לבחירת החמישיות. אולי כדאי לא להפיל את הבחירה הזו על עיתונאים (לפרטים נא לפנות למאיר איינשטיין).
תודה רבה על המעורב המעולה

המשגיח
31/03/2022 8:28:08

כרגיל, תודה דוק.

לגבי מיטצ'ל – לא חושב שהוא ירצה לעזוב את הג'אז. אני חושב שהוא שחקן מעולה, ממש מחבב אותו, אבל נראה לי שבקבוצה אחרת הוא יהיה הרבה פחות טוב וששווה לו להישאר שם.

yaniv
yaniv
31/03/2022 10:24:49

יאללה דאלאס עוד קצת מאמץ ומגיעים למקום השלישי שמצד אחד נותן סדרה ראשונה קשה יותר אבל מצד שני פותח את הדרך לגמר המערב.ממפיס-דאלאס קרב פתוח לגמרי במידה ויהיה בחצי גמר

אבג
אבג
31/03/2022 10:46:18

מסכים שכל הבחירות זה מסחרה . אם קבוצה רוצה לשלם לטייטום לדוגמא סופרמקס שתשלם. אם היא לא רוצה אז לא. כל הקריטריונים המשונים האילו. המטרה היא להקל על הקבוצה בקבלת החלטות, שיתאמצו

NBA בדם
31/03/2022 13:05:36
Reply to  אבג

נכון מאוד

עגל
31/03/2022 13:41:54
Reply to  אבג

+1

FAN
FAN
31/03/2022 13:36:19

עוד מעורב נהדר לאוסף. תודה
.
נראלי אחת הפעמים היחידות שעיתונאים מכריעים אם שחקן מסוים יקבלו עשרות מליוני דולרים..
ונראלי שגם קליי תופמסון אכל אותה באחת הפעמים בשנים האחרונות שלא נבחר והפסיד לא מעט מליונים
.
לא נראלי שללברון תהיה בעיה לקלוע 30 ב3 משחקים. בטח לא כשיאניס יש 7 משחקים שהוא בחיים לא הולך להפסיד אותם מול הקבוצות הטובות בליגה..
השאלה היא רק אם הם מתכוונים להלחם על הפליי אין או לא…כי זה היה נראה שלברון מוותר ברגע שהוא מגיע למספרים מפוצצים ונותן לראס לזרוק פייד אווי מ70 מטר בקלאץ' טיים…
דברו על זה שגם אם דופקים מאמץ ונכנסים לפליי אין, וגם מנצחים פעמיים בפליי אין, הם הולכים לפגוש שוב את פיניקס בפלייאוף. אז יש מצב שהם יוותרו מראש על התענוג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  FAN

זה חלק מהתנאים שקבוצה מוכנה להכניס לחוזה בחירת עיתונאים לא? היא לא חייבת להסכים ויכולה ליצור הסכם לפי דירוגים ורצונות שלה

אוהד ס"א
31/03/2022 13:45:39

הבעיה אינה הדירוג, אלא ההצמדה לשכר.
כיצד דירוג סובייקטיבי לחלוטין אמור לקבוע רמת השתכרות?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם תודה רבה.
.
באמת מוזר הכח הזה שנתנו לעיתונאים, עדיף לשנות את זה. מבחינת הסופרמקס אפשר להגדיר שהוא אפשרי רק בקבוצת הבית, ללא קשר להישגים של השחקן, וזהו.
.
הפרויקט של פאואר אמר עתידי הוא תרגיל מחשבתי מעניין, אבל בפועל עם טריידים, כוכבים נוטשים ושחקנים פנויים, הסיכוי שהקבוצות הללו ישארו על אותו מסלול, ועם אותו סגל, הוא אפסי.
.
דונובן מיטשל לספרס עבור דווין וואסל, מקדרמוט, עוד משהו להשלמת שכר ובחירות? אם זה מתאים לו, זה בהחלט מתאים גם לי.

אור
אור
31/03/2022 13:59:10

🙂

Avri
Avri
31/03/2022 15:32:30

מילא היו לכם בחירות גבוהות לתת, אבל גם את זה הצלחתם איכשהו לחרבן.

חגי "התותח" ניסני
31/03/2022 15:08:02

*תגובה שהיא עיתונות במיטבה*
טוב אז בהמשך לאמירות הגאוניות לעיל של שמעון על עיתונות אני חייב להוסיף כמה פנינים משלי
זמר זה מקצוע? סך הכל אחד שאוהב לשיר במקלחת ולא הבין מה באמת אמורים לעשות שם ולמה לכולם לוקח כל כך הרבה זמן גם אם לא שרים
רופא זה מקצוע? סך הכל אחות משודרגת עם כמה נקודות שהושגו בפרוטקציה בפסיכומטרי + בזבוז שנים באונברסיטה
אחות זה מקצוע? סך הכל חובש משודרג.
חובש זה מקצוע? סך הכל מישהו שדפקו לו פקל מחורבן
מהנדס זה מקצוע? 15 שקל אני קונה מד זווית משולש וסרגל. למה צריך להשקיע 4 שנים ו50 אלף שקל באוניברסיטה?
מתכנת זה מקצוע? סתם חנון שלא נהנה לשחק בנסיך הפרסי.
.
טוב אתם מוזמנים להמשיך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמעט פגעת בטבעת ניסני. תזכיר לי מה עיתונאי לומד בדיוק? הוא סהכ כותב דעה שלו. איך אמר פה מישהו פעם דעה היא חור של תחת לכל אחת יש.
אחרת מה עיתונאי בדיוק עושה "תחקירים"? שזה עושים החוקרים הפרטים ואלו שמדליפים לו.
מה הוא בדיוק לומד ועושה אפשר הסבר?

רופא לומד מתכנת לומד.

עיתונאי זה כמו פרשן או שדר כל אחד יכול. אין בזה צורך.

כנל זמר. אבל אצל זמר הוא נמדד בכמות הקהל שבא לדמוע אותו זה הקהל בוחר בו וזה ההבדל בינו לזמר במקלחת.

אמן צייר פסל לא צריך באמת ללמוד בשביל זה משהו רציני זה יכול להיות כל אחד אם הקהל אוהב את יצירתו

חגי "התותח" ניסני
31/03/2022 15:22:21

למה מה רופא לומד? אין שם שום דבר שלא אפשרי לראות ב"החיים"
https://www.youtube.com/watch?v=Z1zxp03hsC4
(רק בשביל הנוסטלגיה. איזו סדרה מדהימה זו הייתה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חלש חלש. משווה לי רופא לעיתונאי וזמר. איירבול.
תכף תגיד לי שגם אושיית רשת זה מקצוע😉

Jonathan
31/03/2022 16:13:15

חייבים לציין שזמרים לומדים והמון.
זה שמציגים את זה כ"מתת אל" וזה שבכוכב נולד ושיבוטיה עשו הון מ"סיפורי סינדרלה" זה קשקוש להמונים.
כדי לשיר באופן מקצועי צריך ללמוד הרבה מאוד אחרת תעשה לעצמך נזק שיכול להיגמר בניתוחים בגרון.

shadow
shadow
31/03/2022 16:18:28
Reply to  Jonathan

מאיפה אתם מביאים את השטויות האלה?

Jonathan
31/03/2022 16:26:59
Reply to  shadow

כל דבר שלא היה לך מושג לגביו הוא שטויות?

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 18:15:29
Reply to  Jonathan

איפה בדיוק ג’סטין ביבר למד לשיר נכון?

Jonathan
31/03/2022 18:26:08
Reply to  Jonathan

גוגל יגלה לך, שמעון. לקח לי 5 שניות.
הקול שלו מעצבן גם אותי. אבל זה לא הדיון כאן – אנשים גם לא אוהבים אופרה ואלה זמרים שמתאמנים בלי הפסקה.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 18:35:51
Reply to  Jonathan

ג’סטין ביבר בפריצה שלו ועד שהפך למולטי מליונר לא למד שירה יש עוד הרבה מאוד סיפורים על זמרים.
.
גילו אותו אהבו מה ששמעו היה לו גם סיפור יפה למכור. אופרה זה חלק משירה שבו אתה מגיע למנעד מסויים מאוד של קולות שצריך להתאמן בשבילם שזמר רגיל לא מגיע אליהם.

Jonathan
31/03/2022 19:01:28
Reply to  Jonathan

אני יכול לתת לך הסבר משוער ללמה זמרי אופרה שרו ככה. יש גבול לכמה שאני מבין. אבל בגדול – השירה שלהם היא לפני המיקרופון והיא הצריכ השירה בעוצמה גבוהה, ואני משער שבשביל התפקידים גברים היו צריכים לשיר בקול החזה שלהם מה שמצריך הרבה מאוד שחרור ופחות לחץ (אז אי אפשר לתת קול רוקיסטי צרוד).
המיקרופונים איפשרו גם לזמרים שלא שרים בעוצמות כאלה וביותר מגוון של קולות להופיע בפני קהל (הכינוי היה crooner בהתחלה). כך או כך – כדי לשרוד מסע הופעות או סשנים אינטנסיביים של הקלטות בלי להיפצע – צריך לעבוד על טכניקה בצורה מסורה. גם אם מישהו התגלה עם כשרון טבעי לזה – אחרי הפריצה כנראה יצמידו לו מישהו (קצת כמו בכדורסל, אולי יש לך כשרון לזה בשכונה אבל כדי להגיע להתקדם ולהתמיד אתה צריך להתחיל לעבוד על פרטים קטנים).
*
הרבה זמרים כן עוברים ללהופיע עם פלייבק… כי הקהל לפעמים בא לשמוע את השיר מהאלבום – רק בלייב. אבל זה נכון גם לזמרים מאומנים.

A Ljos: Resurrection
31/03/2022 16:20:26
Reply to  Jonathan

להפניות: אידינה מנזל. גם מקצוענים יכולים לעשות טעויות.

Jonathan
31/03/2022 16:33:50

בדקתי מי זו. לא הכרתי.
הבנתי שהיא נפגעה במיתרי הקול כשכיכבה בWicked? ראיתי את המחזמר בלונדון בזמנו, יש שם שירים שנשמעים ממש מאתגרים.

A Ljos: Resurrection
31/03/2022 16:48:07
Reply to  Jonathan

שירים מאוד מאתגרים (בעיקר בוויקד, אבל גם רנט עשה את שלו) בשילוב עם הסגנון שלה וטכניקה לא נכונה הרסו לה את הקול בצורה בלתי הפיכה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

תקשיב חביבי זמר זה קהל בוחר אותו כזמר אם באים לשמוע אותו. אם לא הוא שר במקלחת.
יש זמרים האוזן לא יכולה להקשיב להם אבל אנשים אוהבים אותם אז הם זמרים.
כנל כל האושיות רשת דוגמניות וכל הדברים האלה. זה דברים באים טבעי. בן אדם לא נהיה זמר כי הלך ללמוד מוזיקה בבהיס בחייאת.
עיתונאי הוא כזה פילוסוף הוא כזה הוגה דעות הוא כזה זה לא מקצועות שצריך ללמוד כולה דעה.

דוקטור רזי הופמן
31/03/2022 20:47:52

עיתונאות לומדים חביבי אבל יש יחידי סגולה כמוך, חחחחחח….
מי עיתונאי הספורט הכי טוב בהיסטוריה של מדינת ישראל?
תשובה: פרופסור מנחם לס, האחד והיחיד!
איפה למד עיתונאות? חד וחלק בביצ'פר של החיים….. אהה וגם אצל המרצה לעיתונאות בכיתה ג' מר קווינט!
איך זה מסתדר עם הנעליים הצבעוניות שבעטו בניסני?
……

Avri
Avri
31/03/2022 15:30:30

חובש זה בהחלט פקל מחורבן.

עגל
31/03/2022 15:38:41

ניסני אתה סתם מריר שמנחם הציע את שמעון לבחור לחמישיות הליגה ולא אותך. הוא עיתונאי בכיר עם סקופים ואתה לא תתמודד עם זה.
.
נ.ב. "פק"ל חובש? היית יכול לקבל מא"ג"
(צריך לומר כמו האיש שמסתיר את חבורת הקושרים נגד הרומאים בשיחתו עם החייל הרומאי בסרט בראיין כוכב עליון.
– Know what is the punishment for hiding known criminals?
– ?
-Crucifixion!
– Oh, could be worse
– What do you mean it could be worse, crucifixion is a slow horrible death ?!
– You could be stabbed

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

כולנו פה עיתונאים מכובדים אדון עגל כבד את הדיון בבקשה 😎

עיתונאות יושבים מסביב לשולחן ואומרים דעות.

עגל
31/03/2022 16:52:36

אז זרוק לנו איזה סקופ קטן
(ולא, קליר פאת' ותאגיד זה לא סקופ)

Avri
Avri
31/03/2022 16:18:12
Reply to  עגל

כן, תמיד יכול להיות יותר גרוע :-). מאגיסטים אבל נולדו כאלה, הם לא יכולים להתלונן שזה בא להם בהפתעה. לחובשים זה הרבה פעמים מגיע משום מקום.

עגל
31/03/2022 16:53:08
Reply to  Avri

🙂

גיא רוזן
31/03/2022 16:54:39
Reply to  Avri

חזק ומדויק!

captain beefheart
captain beefheart
31/03/2022 18:17:37
Reply to  Avri

בגלל זה אנחנו פה ב-7 כל היום עושים קפה

דוקטור רזי הופמן
31/03/2022 20:51:29
Reply to  עגל

מוווווו
תאמין לי שיש יותר מריריירים ממנו….
מנחם עשה פה הטרלה פזיזה ואני משת"פ אבל זה הדליק ת'פיוז למישהו כפי שציפיתי כשכתבתי את תגובתי לעיל.

חגי "התותח" ניסני
31/03/2022 18:27:10

אגב שמעון שוטה הכפר זה מקצוע? לומדים את זה איפשהו? אם לליצנים הרפואיים יש איגוד למה שלכם לא יהיה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לכם הכוונה זה אתם? הליצן היחיד שאני רואה זה אתה. ליצן זה צריך לדעת לעשות פעלולים וקסמים זה יותר קשה מעיתונאי

חגי "התותח" ניסני
31/03/2022 18:48:38

אתה מבין למה אמרתי שנהיית גם עצוב? כי זו תגובה שאין בה מעבר להכל חוזר עליך וקקי בידיך

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 18:40:50

תגובה מאוד מכובדת ומאוד מוסיפה לדיון!!! המשך כך ניסני אולי ביום מן הימים תדבר גם על כדורסל ולא תפגע במגיב X Y.
.
אברי זה בדיוק מה שדיברתי עליו למעלה וכמה היה חסר לפוסטאף ווליום שוטר כמו שמעון.

גיא רוזן
31/03/2022 18:46:10

הדבר היחיד שהיה חסר לפוסט אפ זה מנחם.

חגי "התותח" ניסני
31/03/2022 18:51:41

ברוך, מאיפה אתה מצליח להיות כל כך אצילי? אתה יודע מה אני הכי אוהב אצלך ברוך? שאתה תמיד מגיב לעניין? לא משנה מי אתה תמיד מעמיד במקום. זוכר כאשר קראת לאנשים רפי שכל עיוורים או כל ביטוי מעליב אחר ישר העמדת את עצמך במקום ונזפת בעצמך? על זה בדיוק אני מדבר שראוי להיות אדם כמו ברוך רובין. מעריץ דמויות כמוך. ("למה דמויות?" נו באמת למה)

ברוך רובין
ברוך רובין
31/03/2022 18:54:50

אתה לא שווה את הזמן שלי מצטער, המשך יום נעים

חגי "התותח" ניסני
31/03/2022 19:05:38

6754# שלברוך רובין אין זמן אלי.
.
חברים עזרו לי להבין היות וברוך טען שאני לא שווה את הזמן שלו כיצד 14 דקות לערך לפני התגובה האחרונה שהוא יגיב לי אי פעם (מילה של ברוך זה בטון) הוא הגיב לי ונזף בי. מה קרה ברבע שעה הזו לערך שאני לא שווה את זמנו?
וחברים עוד שאלה. אם אנחנו לקראת ערב למה ברוך מאחל לי המשך יום נעים? אולי בשביל שנחשוב שהוא לא בישראל?

Avri
Avri
31/03/2022 15:35:57

אגב, קצת פרופורציות בעניין הבחירות והמשכורות. השאלה כאן היא האם הטופ של הטופ של המרוויחים בליגה – סופר מליונרים – יכולים לגרד עוד כמה מליונים ולהפוך לסופר-סופר מליונרים. מספר האנשים בעולם שזה ישפיע עליהם (במידת מה) קטן ממספר המגיבים לפוסט הזה.

אור
אור
31/03/2022 15:50:03
Reply to  Avri

מבחחנתי העניין הוא שהסופרמקס מחושב בתקרת השכר שלא בצדק, לא שהם מקבלים X במקום Y

רביד אראל
רביד אראל
31/03/2022 20:18:45
Reply to  אור

אם אני זוכר נכון סופרמקס רק הקבוצה הנוכחית של השחקן עם כל זכויות הבירד יכולה להציע, כלומר היא יכולה להציע את זה גם אם היא מעל התקרה (לא התקרה הקשיחה)

אור
אור
31/03/2022 20:56:07

זה נכון אבל נחשב זה נחשב

shadow
shadow
31/03/2022 16:17:38

הליגה להלבנת הון. אמריקה אחת המדינות המושחתות בעולם אם לא ה…

דוקטור רזי הופמן
31/03/2022 20:53:37
Reply to  shadow

ההה…..

וניל טרופי
וניל טרופי
31/03/2022 18:05:43

אנילא יודע איך היוטה גאז יכולה לוותר על דונובן מיטשל, זה פרנצאיז פלייר על כל הגדרותיו. מצד שני דני איינג' עכשיו חלק מהמערכת שם ולו כידוע אין אלוהים. מצד שלישי אם יוטה לא יעשו עליו טרייד הם מאבדים אותו בודאות באחד מסיבובי ה free agency. נראה מה יהיה אבל טרייד בין הסלטיקס לג'אז לא יפתיע.

דוקטור רזי הופמן
31/03/2022 20:55:38

הוא מושתל מבוסטון
ייקח את בראון ויתן מיטצ'ל.
אני קונה בשתי ידיים וגם נותן טיימלורד אלא אם ירצו הורפורד
🙂