קרב ישיר על המקום השני במזרח ועוד משחקים בשלישי איכותי/ אינדיאני

Sixers at Bucks: Joel Embiid and Giannis Antetokounmpo in spotlight before  All-Star break | RSN

זהו, אפשר להתחיל לסכם את החודש המלא הראשון של העונה הרגילה ומייד אחר כך לעבור לקרבות השונים בתוך הטבלאות שיהיו איתנו כנראה עד הרגע האחרון. המשחק המעניין ביותר יהיה בין אמביד ליאניס בפילי במשחק שיכול להכריע את תמונת הטופ 3 במזרח. יהיה אש.

קשה להאמין שזה קרה רק לפני שלוש שנים אבל זאת המציאות – בחורה צעירה הוציאה ביחד עם אח שלה אלבום שהסאונד המיוחד שלו הקפיץ אותה להיות אחד השמות החמים של המוזיקה העולמית. קבלו את האלבום WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO? של בילי אייליש האחת והיחידה, שיצא לפני שלוש שנים בדיוק. אתמול גם גם זכתה באוסקר על שיר הנושא של סרט הג'יימס בונד החדש.

02:00     פילדלפיה 76'ס (28-46) – מילווקי באקס (28-46)

המשחק המרכזי של הלילה יהיה גם הראשון שבו במה שיכול להיות המשחק על המקום הראשון במזרח. שתי הקבוצות נפגשות בפעם האחרונה העונה כך שסביר מאוד שנראה את שתי הקבוצות בהרכב מלא. צפיית חובה.

פילדלפיה מגיעה למשחק הזה עם שבעה ניצחונות מתוך 12 המשחקים האחרונים כשכל ההפסדים היו מול קבוצות קשות כך שמצד אחד פילי מנצלת את ההזדמנויות שלה מול קבוצות שהיא עדיפה עליהם ומהצד השני שאלת הכושר בפלייאוף תישאר פתוחה עד שריקת הפתיחה של הסיבוב הראשון ואולי אחריה. אמביד מתחיל לצבור פער במאבק על ה MVP ובצדק. הענק הקמרוני כבר כמה עונות נותן תצוגות גדולות בעונה הרגילה כך שהקוף הזה הולך לרדת לו מהגב. השילוב עם הארדן, שהיה עדיף אם יקבל קצת יותר זמן כדי שיוכלו להתרגל אחד לשני, נעשה בצורה טובה מאוד ונותן לשני השחקנים עזרה שלא הייתה להם בעונות הקודמות. הבעיה היא שבשביל לנצח בפלייאוף של המזרח השנה הם יצטרכו עזרה עקבית מהשחקנים הסובבים אותם ובראשם האריס ומקסי שהנקודות שלהם קריטיות להישרדות של הקבוצה לאורך הפלייאוף. במהלך 15 המשחקים האחרונים פילי עומדת על 52.8% אפקטיביים לא מחמיאים במיוחד (מקום 22 בליגה) והיא מתבססת בעיקר על הדומיננטיות של שני הכוכבים שלה לצד הגנה מרשימה. כשסת' קרי כבר לא בקבוצה והארדן קולע באחוזים לא משכנעים בכלל הקבוצה חייבת את האריס, מקסי, גרין ושאר הקבוצה חדים מחוץ לקשת. הלילה יש לקבוצה הזדמנות להראות כוונות במשחק שהוא לגמרי פלייאוף והפסד בו יכול לדרדר את הקבוצה למקום הרביעי בעוד ניצחון יכול להקנות לה את המקום הראשון. לא צפויות היעדרויות.

האלופה מגיעה למשחק עם פחות שאלות אבל במצב דומה מבחינת התרחישים. מילווקי מגיעה למשחק לאחר הפסד כואב לממפיס האימתנית אבל עם שלושה הפסדים בלבד בחודש מרץ (13 משחקים עד כה). מעניין לראות ששלושת ההפסדים הגיעו מול קבוצות מהירות כמוה או יותר ממנה (במקרה של גולדן סטייט הכל בלגן מבחינת סטטיסטיקה) כך שהלילה הקבוצה שמשחקת כדורסל מהיר מאוד (מקום רביעי בליגה) תפגוש את פילי (חמישית מהסוף בתחום) ותנסה להריץ את אמביד והארדן בחזרה להגנה. מילווקי שנייה בליגה בריבאונד הגנה בעוד פילי אחרונה בליגה בריבאונד התקפה כך שלצד החשיבות של המשחק מבחינת הטבלה מדובר בשתי קבוצות הפוכות כמעט לגמרי. פילי יש לא מעט שומרים וורסטיליים על קשת השלוש כך שהערב מילווקי, שנשענת על מטחי שלשות כשיאניס בצבע (למרות עונה חלשה של מידלטון בתחום) תצטרך לרוץ מספיק מהר כדי ליצור זריקות נוחות להולידיי ושות'. החזרה של לופז תעזור מאוד ליאניס בעבודה ההגנתית על אמביד ותוכל לייצר לו מנוחה כשיהיה צריך. לא אמורות להיות היעדרויות גם מהצד של מילווקי.

עוצרים בווגאס: משחק אש כשכל השחקנים נוכחים, נקווה רק שיהיה מעניין כמו טקס האוסקר האחרון. באקס ב 5.

02:00     וושינגטון וויזארדס (42-32) – שיקגו בולס (32-43)

סיום עונה עגום לקבוצה מהבירה כאשר גם תחתית הליגה כבר תפוסה. פורזינגיס נכנס לתוך וואקום עצום וקולע בלי סוף אבל בקבוצה שידעה אנשים כמו ג'ון וול, בראדלי ביל וראסל ווסטברוק נראה שצריך קצת יותר מזה. שני ניצחונות חביבים על דטרויט אומללה וגולדן סטייט האומללה עוד יותר מקדימים את המשחק הזה בו הקבוצה תנסה לעשות דווקא לשיקגו ולסבך אותה לקראת שאר המחזורים. קוזמה בחוץ מה שמשאיר לשאר השחקנים הזדמנות להראות ניצוצות לקראת עונת המלפפונים הקריבה.

שיקגו מרחק הפסד אחד מכניסה להסתבכות בפלייאין. בעוד טורונטו הדביקה אותה וקליבלנד נושפת בערפה הקבוצה צריכה להבין שאסור לה למעוד במשחקים שנותרו והסיכוי לכך קטן ממשחק למשחק. ארבעה ניצחונות ב 15 המשחקים האחרונים ולו"ז עתידי שכולל את הקליפרס, מיאמי, מילווקי, בוסטון, שארלוט ומינסוטה הם מתכון גרוע להצליח להישאר בתמונת הפלייאוף. לכל היריבות של שיקגו בעתיד יש עוד על מה לשחק וסביר שיהיה עד לסוף העונה כשהיוצאת מן הכלל היא וושיגנטון הלילה כך שהמשחק הלילה הוא must win איך שלא נסתכל על זה. עם התקפה מזעזעת במהלך 15 המשחקים האחרונים (מקום 27) כשהחיסור היחיד הוא זה של לונזו בול והגנה מזעזעת כמעט באותה המידה (מקום 24) לא ברור מאיפה השחקנים יביאו את האנרגיה שכבר הרבה זמן אין להם. להלילה, לפחות, זה אמור להספיק. כאמור בול עדיין בחוץ.

עוצרים בווגאס: וושינגטון לא ניצחה קבוצה טובה כבר יובלות, זה לא יקרה הפעם. בולס ב 7 ומשחק צמוד.

02:30     ברוקלין נטס (36-39) – דטרויט פיסטונס (55-20)

המפלצת התעוררה? עוד מוקדם לדעת. מה שבטוח זה שגם ברוקלין לא יכולה לזייף עד סוף העונה כאשר הסיכוי שלה להגיע למקום השישי קלוש עד בלתי אפשרי והירידה למקום התשיעי משמעה שני משחקים בשביל לעלות לפלייאוף. למרות התקופה הטובה ברוקלין הפסידה במחזור האחרון לשארלוט שנמצאת עכשיו רק חצי משחק מאחוריה במאבק על המקום השמיני. הלילה לא אמורה להיות שום בעיה מול יריבה שתעדיף להפסיד. סימונס בריא מספיק בשביל לנסוע עם הקבוצה בהמשך השבוע, לשחק הוא עדיין לא יכול.

דטרויט משחקת הלילה. כל אוהדיה התרגש. גראנט וסמית' בחוץ.

עוצרים בווגאס: למי שמחפש ריגוש שיראה קומדיה רומנטית. נטס ב 20.

02:30     דאלאס מאבריקס (29-46) – לוס אנג'לס לייקרס (43-31)

דאלאס ממשיכה להרשים ובאופן מפתיע במקצת היא עושה את זה דרך ההגנה יותר מאשר דרך ההתקפה. הצד ההתקפי שמנוהל על ידי לוקה אמנם לא מאוד יפה לעין (הקבוצה הכי איטית בליגה) אבל הוא אפקטיבי ומייצר מיסמאצ'ים ללוקה שלפעמים נראה שמסוגל לעשות הכל עם הכדור. לצידו דינווידי מתפקד כסייד קיק לא רע בכלל וכעוד אופציה למשחק אחד על אחד שהקבוצה חיה ממנו. הקבוצה חלשה מאוד בנושא ריבאונד ההתקפה וכמעט ולא מתבססת על נקודות מהזדמנות שנייה. ה"נוסחא" של הקבוצה והמאמן יחסית ברורה כאשר הנתון שאותי מדאיג הוא כמות הפעמים בהם השחקנים הולכים לקו (20.8 ניסיונות, שליש של לוקה) וכמובן השלשות שנכנסות באחוזים רעים מאוד. בפלייאוף שני הנתונים האלה שמאפשרים מנוחה לשחקנים חשובים מאוד לטווח הארוך ומאפשרים ריווח שבתוך הפלייאוף גם לוקה יצטרך כי המאמנים לא יעשו לו חיים קלים. הלילה לוקה הולך לפגוש את אלילו כאשר המפגשים ביניהם בדרך כלל שווים צפייה. הפעם, כמו לפני כן השנה, הוא יגיע לשחק עם עליונות בצד הקבוצתי. אין נעדרים משמעותיים.

יכול להיות שפופ רוצה פלייאוף? לא מתאים לו… הלייקרס עולים לשחק הלילה כאשר הפסד משאיר אותם בתיקו עם הספרס וסבירות לא נמוכה שנמצא את אחת הקונטנדריות מחוץ לפלייאוף עוד לפני הפלייאין. לברון והחברים (בעיקר החברים) לא מצליחים להתרומם והמשחק האחרון בו היו חייבים לנצח והפסידו היה דוגמה לך. חלון ההזדמנויות וגישת ה"נגיע לפלייאוף ויסתדר" של לברון ג'יימס עלולה לחטוף כאפה שלא תבייש את זאת שחטף כריס רוק. דייוויס מתמהמה לחזור, לברון כרגיל בספק וגם האווארד לא בשיא הבריאות שלו. בלעדיהם הלייקרס שהייתה הקבוצה הכי חזקה ופיזית בליגה צריכה להתחיל לשחק סמול בול שלא מתאים לסגנון המשחק שלה והתוצאות בהתאם. בעונה שעברה הלייקרס החזיקו בהגנה הטובה בליגה והעונה אין לה זכר וכשאין פיצוי התקפי אפשר לראות מה התוצאה. הלילה הקבוצה מגיעה למשחק קשה כאשר אין לה אף מגן שיכול להיצמד ללוקה מה שיכול להוביל ללא מעט דאבל טימס ונקודות של שאר שחקני דאלאס. לברון כאמור בספק אבל יצטרך לשחק אם הוא רוצה פלייאוף.

עוצרים בווגאס: הלייקרס בלי דייויס היא יריבה מושמת ללוקה וחבורתו. מאבס ב 12 ואולי עוד פלייאוף אחרון לזקן מסן אנטוניו.

05:00     לוס אנג'לס קליפרס (39-36) – יוטה ג'אז (30-45)

חותמים את הלילה עם משחק שהיה יכול להיות מסקרן אלמלא היה לקליפרס על מה לשחק. הקבוצה הטובה ביותר ב LA תעלה למגרש כשהמקום השמיני שלה מובטח והיא רק מחכה לראות מי תהיה היריבה שלה. בהתחשב בעובדה שלפני כמה שנים היה מדובר בסיבוב ראשון וודאי בפלייאוף אפשר באמת לתת לטיירון לו לא מעט תשבחות על העונה האחרונה עם אפשרות להפתיע ולהקשות בפלייאוף עם חזרה של לפחות אחד מהכוכבים. לוח משחקים לא קל עבור הקבוצה שפוגשת את יוטה הרעבה ולא מגיעה עם מספיק כישרון או כח לעמוד מולה. ג'ורג' ופאוול מתקרבים לחזרה.

ארבעה הפסדים רצופים ליוטה שאיבדה את המקום הרביעי לטובת דאלאס ותרצה מאוד להחזיר אותו אליה. בשביל זה היא צריכה להתחיל לנצח ולמרות כמות הכישרון הגדולה היא עדיין לא עושה את זה מספיק. אחרי המשחק הקרוב היא הולכת לארח את הלייקרס ואז לטוס לאוקלנד לשחק מול גולדן סטייט שנמצאת במצב מזעזע ועוד יכולה לרדת למקום הרביעי. ההמשך יהיה מול ממפיס, הת'אנדר, פיניקס ופורטלנד, קבוצות שאין להן על מה לשחק מסיבות שונות כך שהיא יכולה לרוץ עד הסוף ולהגיע רביעית או אפילו שלישית לסוף העונה אלא שבשביל זה ניצחון במשחק הקרוב הוא האופציה היחידה. וויטסייד ובוגדנוביץ' בחוץ, גובר בספק אבל כנראה ישחק.

עוצרים בווגאס: התפוצצות של מיטשל היא תרחיש די סביר לאור המצב. יוטה ב 8 עם סקור נמוך.

ונסיים בשיר שזכה אתמול באוסקר:

לפוסט הזה יש 142 תגובות

  1. מעניין מאוד מאוד. תודה
    העליות והמורדות במזרח השנה מטריפות ועדיין הרביעיה הראשונה יכולה להשתנות כל יום.
    מצחיק החשש מברוקלין שיכולה להעיף את מיאמי או פילי שעושות מאמצים להגיע למקום הראשון (גם השני יכול להיות בעייתי עבורם).
    למעט הלייקרס של שנה שעברה, לא זכור לי חשש ככ גדול לרצות לסיים בטופ
    .
    לא ברור לי עדיין הסיבוכים הגיאוגרפיים, אבל מתי יבוא היום שנראה מפגשי פלייאוף בין מזרח ומערב?! איך זה הגיוני שאי אפשר לראות נפגשים מעניינים (לאו דווקא השנה) אלא אם כן ה2 יגיעו לגמר?

  2. הכתיבה שלך תענוג,תודה רבה
    באקס נגד פילי ממש משחק אש ואין נעדרים משמעותיים שזה בכלל מיוחד כבר בליגה,מעניין יהיה לראות אם יאניס ואמביד ינסו ללכת ראש בראש בגלל הmvp.
    https://twitter.com/SwipaCam/status/1508806798777663493 הייתי בטוח שרוב התקשורת נמצאת על העגלה של אמביד,מסתבר שלא..

    1. וכמו שדיברנו והראתי אז לפני כמה חודשים, שוב גם כאן רואים שכשנעשה משאל אנשי תקשורת בוקר מקבל יותר קרדיט מפול על ההישגים בפיניקס.

      1. לדעתי בוקר קיבל המון קרדיט על התפקוד שלו בתקופה האחרונה ללא פול.
        איך אתה מסביר שבוקר ופול היו עם נתונים יחסים דומים בעונה שעברה לעומת הנוכחית וכריס פול הגיע למקום החמישי וקיבל הרבה קרדיט על ההצלחה לעומת בוקר שקיבל אפס התייחסות משמעותית

        1. אני מסכים שהקרדיט שהוא מקבל אכן קיבל תנופה בתקופה האחרונה כשפול היה פצוע, אבל כמו שהראתי אז בקישור שביצע סקר הצבעה לmvp בין אנשי תקשורת, גם אז בוקר קיבל יותר קרדיט מהם מפול.

        2. וההסבר שלי לגבי ההצבעות לmvp בעונה שעברה, זהה להסבר שנתתי בדיון אז. מוניטין ושמרנות.
          אבל כשדיברנו על זה לפני כמה חודשים השינוי בו בוקר עקף את פול בקרדיט כבר התרחש לא רק בקרב האוהדים אלא גם בקרב התקשורת.

  3. שני 'כנראה' חשובים להלילה.
    כנראה שפול ג'ורג' חוזר.
    כנראה שלברון בחוץ אחרי שסובב את הקרסול באופן די עצבני בהפסד לפליקנס.

  4. תודה על הפריוויו המשובח!
    אוהב את הכתיבה שלך אינדיאני, וגם את הפסקולים (עוד שומע את האלבום של השאגז)

  5. CJ McCollum
    @CJMcCollum
    Dear NBA schedule Gods ( you know who you are ) can we not have a road trip in the middle of the Final Foir which is in Nola next year and years to come ?

    Thanks in advance,

    CJ known by some as “ The Pres” 😂

  6. משחק ראשון שאני רואה LIVE שנתיים אחורה,
    אבו מנדבושקס דוחה ,
    מת לשים אותו ואת קיירי הדפקט ואת הבבון המוסלמי בקבוצה רקובה אחת.
    כמיטב המסורת עולים על העגלה של דאלאס הלילה,אין מקום והיא חצי מקרטעת אבל………
    פליז לדרוס את המקק המוסלמי כל הדרך מחוץ לפלייאוף

  7. Shams Charania
    @ShamsCharania
    Pelicans’ Zion Williamson traveled with the team to Portland on four-game road trip, sources tell me and @WillGuillory. It’s the first multi-game road trip Williamson has traveled on this season. Steps in right direction as he continues to progress but remains out indefinitely.

    1. חחחח קודם שוושינטון ידאגו למאמן \הנהלה\ פיתוח שחקנים ואולי לבעלים הגיוני
      הם והקינגס במיץ של הזבלה

  8. מה המצב של הבבון המוסלמי? שואג מהספסל או שנדרס כמו שצריך?
    לא מעיז להציץ LIVE שלא נתעוור

  9. רבע שני מצויין של הסיקסרס. הגנה של פלייאוף, עצרו לחלוטין את הבאקס ומכריחים אותם לזריקות קשות מחוץ לצבע.
    אמביד נכנס לעניינים והארדן טוב מאוד, ושאר הסיקסרס פוגעים מבחוץ. אין הרבה סיבות לבאקס להיות כרגע אופטימים

  10. מדהים איך העונה של הנטס והלייקרס יוצאת בסופו של דבר, ששתי הקבוצות נלחמות על הפלייאוף שבתחילת העונה שתי הקבוצות היו המועמדות הראשיות לאליפות

  11. שרואים את אייברי בראדלי בלייקרס מבינים למה הווריורס ויתרו עליו בתחילת העונה (למרות התלונות של הוותיקים כפי שפורסם) עבור פייטון ג'וניור. שחקן פציע מדי שכבר לא ממש מסוגל לתת תפוקה משמעותית

    1. תפסיק לזרוק מלח דוקי רז,לא יפה,
      חחחחח אם אתה באמת רוצה להדליק אותם דסדס על ריברס
      שיר לילה?

  12. גם אם פילי יעמידו חמישייה של מג'יק ג'ורדן בארקלי דוקטור ג'יי וקארים בשיאם דוק ריברס ימצא דרך לתת.לפול מילספ לשחק ויפסיד את המשחק .
    איבדתי כל.תקווה איתו

  13. ג'יאניס אנטה כאמפופקורן החטיא מן הקו.
    כדור אחרון להארדן לשלשה פנויה והוא מוסר לפול מיקסאפ לשלשה שיוצאת בפנים חוץ, תמא…

    1. ריברס אחלה מאמן אני ממליץ לתת לו את עץ הזהב השנתי עם הוצעה להורג
      חחחחח מישהוא זוכר שעל ריברס דני שאב בחירה לא מוגנת

  14. אז יאניס גם מנצח בקרב וגם במלחמה. משחק נהדר של שתי הקבוצות.
    הולידיי בא לעבוד ברבע הרביעי – איזה שחקן הוא. יאניס פשוט יאניס (הוא ודוראנט השניים הכי טובים היום בעולם לטעמי)

  15. איזה זבל הפילי האלה חחח לא מסוגלים לנצח שום קבוצה חזקה ריברס מטונף התקפות אחרונות שלשות על הפנים וגאמפ של אמביד בסיב על 3 שחקנים חח. מאמן טופ 15. צריכים לפטר אותו לפני הפיאסקו בפלייאוף.

    1. זה בכלל לא משנה מה קרה בדקות האחרונות.
      אמביד יצא לנוח דקה וחצי לסיום הרבע השלישי ביתרון 10 וריברס הכניס את מילספ ונתן לו לשמור אחד על אחד על יאניס במשך 5 דקות
      יאניס קלע 15 נקודות רצוף על הראש של מילסאפ וכשאמביד חזר כבר היו בפיגור
      אי אפשר לנצח עם ריברס
      עדיף.שיפסידו סיבוב ראשון ואולי יפטרו אותו כי אליפות בחיים לא תראה עם ריברס

      1. טראסט, פרופסס'ר בכייני
        יש לך את המאמן ה טופ 15 בהיסטוריה.
        אני רק רוצה לפגוש את פילי בפלייאוף בשביל הצחוקים שיעופו פה.

      2. נו זה מפתיע אותך אבל? אני מחכה לחמישייה עם דיאנדרה גורדן ומיילסאפ יחד😎
        עדיף כל שחקן צעיר מהגי ליג יורוליג יולב קאפ מאשר מיילסאפ. באותה מידה יכלת לשים את דה שוט על יאניס היה מצליח לשמור עליו בצורה זהה

        1. תרגיע דוקטור סרטני לפני שאני אפתח עלייך את הפה, הפעם שעידו גילרי גרם לך לבקש עזרה נפשית זה כלום לעומת הפה מפיק המרגליות שלי .

  16. פייקרס מפסידים ומשתווצים לס"א.
    יש מצב שהשקץ (יהיה לכם) לא בפליי אין.
    ללא ספק העונה הגרועה בתולדות החברונאי….
    יש שיאים שהוא צריך לשבור אבל למייק הוא לא יגיע כשזה נוגי ע GOAT…
    הוא כבר בדהרה לעבר השקיעה.

  17. איזה מדינה מג'וגעת אצלכם
    ברחתי מישראל בגיל39
    בחר את הרעל שלך
    שהידים מאחורי ההגה
    ג'וקים מוסלמים
    או סתם צ'חצ'חים שמפוצצים מכוניות
    המשטרה עסוקה בפוליטיקה וכיסוי תחת
    הימין נהנה וזורק מלח והשמאל מחפש לעשות שלום ופוליטיקה עם השכנים
    מדינה נוראית

    1. חחחחחח
      וכמובן איך שכחתי את תקשורת הקליק בייט שרוצה להדליק את כולם….. כי ככה הם עושים כסף

  18. חחח מרוב טיים אאוטים מיצל שכח שאין טיים אאוט וקיבל טכנית המערב מתחיל לסגור את התמונה.

    קליפרס מיני בפלליי אין יהיה מעניין לממפיס עדיף את מיני לקבל לרכות מלטפת וקליר פאת מאשר את הקליפרס הקשוחים עם גורגי בוי שיותר יגרמו להם להילחם מאשר טיול קליל.

    ברכות לנרגן וגונתן. עכשיו גולדן צריכים לרדת למקום 4 ובכך הם מבטיחים מעבר לסיב 2. מול יוטה הם יחגגו.
    יהיה גם כנראה מפגש על טהרת הוניל בין הדונציק לגוקר.

    יוטה נגד הלייקרס מפגש הבא אי אפשר לבנות עליהם שיעשו את העבודה מולם לצערי.

    1. יוטה ודנבר כבר בשוויון. קשה להמר על מי מהן תסיים באיזה מקום. יש גם פער של שני משחקים ממינסוטה, אז זה אולי יותר קלוש אבל בסופו של יום יוטה לא רחוקה מהפלייאין.

  19. איזה W של ג׳ורג׳י בוי תאכלס קנארד איזה כיף שהקליפרס שוב רלוונטיים
    טמיר יאללה בוא לעגלה שנה שעברה הייתי לבד

  20. קלרקסון קוזמה קארוסו אינגראם הארט זה קבוצת פליי אין ביום טוב 🙂

    אבל שאתה מקבל את בייזמור, דוויט, אלינגטון, אריזה, אוגוסטין, טאקר, סטנלי, ראס הזקן, מלו הזקן, אז זה נשמע יותר גרוע 🙂

    לפחות הרוויחו את ריבס. ותשמע הטרייד הזה היה שווה להם כי הם לקחו אליפות(אמנם בבאבל אבל אף אחד לא יזכור) אז זה הוכיח את עצמו.

    אותי מעניין מה יקרה אם דיוויס האם ישאר או יעזוב גם

  21. אני עובר לפעמים על ההערכות של אתר הסטטיסטיקה 538, ועוד לפני תחילת העונה, הם נתנו ללייקרס 42 ניצחונות ו-50% להגיע לפלייאוף. אחרי 3 שבועות זה ירד ל-38%, ומאז עבר את ה-30% רק בשבוע אחד. היום הם מעניקים ללייקרס 2% להגיע לפלייאוף.

      1. אתרי ההימורים שמו אותם בתחילת העונה במקום השני במרוץ לאליפות (אחרי ברוקלין).
        לי היה נראה כבר אז שהם משמעותית פחות טובים מהלייקרס שזכו בבועה אבל אני עדיין לא ציפיתי שהםי ייראו ככה. אז 538 טוענים שזה לא הסיפור המפתיע של העונה?

        1. אם אני אקח את ההערכות שלהם ב-19/10, יום פתיחת העונה, אז המאכזבות הגדולות הן – אטלנטה (קיבלו 92%), פורטלנד (קיבלו 82%), אינדיאנה (קיבלו 67%), הניקס (קיבלו 63%). ההפתעות החיוביות הן – קליבלנד (קיבלו 1% – רק יוסטון, אוקלהומה, דטרויט ואורלנדו קיבלו פחות), שארלוט (קיבלו 17%), גולדן סטייט (קיבלו 19%), ושיקגו (קיבלו 36%).

          1. כמה הנטס קיבלו?
            אני הסתכלתי אצל המהמרים. דווקא בג"ס הם ראו יותר פוטנציאל ממני (ג"ס כרגע הם איפה שציפיתי שיהיו למרות שחשבתי שזה לא יהיה בעליה ואז נפילה… אבל נראה לי שבסך הכל קראתי אותם היטב).

            1. 89% לעלות לפלייאוף ומאזן 49- 33. לצורך ההשוואה, היום הנטס מקבלים שם 75% לעלות לפלייאוף ומאזן משוער של 44- 38.

  22. ובתחום קצת שונה – ניחוסים – החלטתי לבדוק את כוחי על הלייקרס העונה.
    כתבתי פריוויו ל-15 משחקים של הלייקרס העונה (לא כולל הפריוויו של שירי פורים שלא כלל הימורים), ומתוכם הימרתי על 13 ניצחונות ו-2 הפסדים של הלייקרס (אחד לאטלנטה שהיו ברצף ניצחונות בסוף ינואר ואחד לפיניקס לפני כשבועיים). מתוכם, הלייקרס התחילו עם רצף ניצחונות בימים שלי על ממפיס, יוסטון, סאן-אנטוניו, דטרויט, דטרויט ואורלנדו וב-2/1 ניצחו את מינסוטה. לעומת זאת, הלייקרס הפסידו לשיקגו, ממפיס, מיאמי, פילדלפיה ופעמיים הפליקנס במשחקים שהימרתי עליהם, וגם לפיניקס ואטלנטה במשחקים שהימרתי על הפסד של הלייקרס.

    אני תוהה בקול מה זה אומר עלי בתור מנחס.

    1. אולי זה כלל קצת מאוחר לפריוויואים, אבל: צריך לשים לב ליכולת של הלייקרס לנצח משחקים רצופים.
      היה להם רצף של ארבעה נצחונות שנגמר ב-7 לינואר. זה היה רצף הנצחנות הכי ארוך שלהם העונה.
      מאז הם לא ניצחו שני משחקים ברצף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט