מעורב הופס ליום ג': מכה קשה ביותר לסלטיקס. רוברט ויליאמס קרע את המיניסקוס וייעדר חלק – או כל – הפלייאוף/ לברון נקע את הקרסול / מנחם לס


1.רוברט ויליאמס קרע את המיניסקוס

רוברט ויליאנס ה-BACKBONE של הגנת הסלטיקס קרע את המיניסקוס הלטרלי בברכו השמאלית במשחק שלשום נגד מינסוטה, ויעבור ניתוח היום או מחר. מאמנואימה אודוקה אמר לעתונאים לפני המשחק נגד טורונטו שויליאמס בודק “different surgical options, בינהן פרוצדורה המבטיחה חזרה באיזו שהיא נקודה בפלייאוף. אבל הוא בודק גם אופציות המבטיחות חזרה לתיפקוד מלא, אבל תקופת ההחלמה מהניתוח היא ארוכה יותר.

2. קלוב הפיינל פור: ארבע קבוצות שהפיינל-פור הוא מגרש המשחקים שלהן

  • (1) Kansas vs. (2) Villanova — Saturday at 6:09 p.m
  • (2) Duke vs. (8) North Carolina — Saturday at 8:49 p.m.

זה PRETTY INCREDIBLE שטורניר המכללות שהמיוחד בו הפעם היו הפתעות מרעישות של מדורגות נמוכות המנצחות את אריות המכללות, הארבע בגמר הן אוניברסיטאות שעבורן הפיינל פור הוא מגרש משחקים מוכר וידוע.

להגיע ל'פיינל-פור' הוא החלום הרטוב של כל מכללות הדיביזיה הראשונה (DIVISION I) בארה"ב. כמעט 400 מהן (המספר האחרון שראיתי הוא 358). רובן כמובן לא היו שם אף פעם. אז היודעים אתם כמה פעמים UNC (נורת' קרולינה), דוק, קנזס, ווילנובה היו שם? לא יאומן – 60 פעם!!! צפון קרולינה 20 פעם, דוק 17, קנזס 16, ווילנובה 7 פעמים.

אז כל הארבעה היו שם, שיחקו שם, וניצחו (או הפסידו) שם. נשארנו עם ארבע קבוצות שכל אחת יכולה לנצח כל אחרת בכל יום נתון, וזו לא תהיה כל הפתעה. לדעתי קנזס טובה במקצת מוילנובה רק בגלל שהחמישייה פלוס הרוטציה טובים מאשר וילנובה, אבל בחמישייה נגד חמישייה אני מעדיף את וילנובה.

המשחק השני הוא רעידת אדמה: דוק נגד צפון קרולינה. שתי האוניברסיטאות נמצאות במרחק 16 ק"מ אחת מהשנייה, דוק בדוראם וצפון קרולינה בצ'אפל היל שתיהן הצלעות של 'משולש ההיי-טק' המפורסם. רק תארו לכם שתי אוניברסיטאות שסטודנטים נוסעים באופניים לדייטינג של בנות מכאן לשם ומשם לכאן. דוק אוניברסיטה פרטית מעולה המצליחה בגל ענפי הספורט. צפון קרולינה היא סטייט-יוניברסיטי, אף היא טובה מאד, וגם היא מצליחה בענפי ספורט שונים. המלחמה בין השתיים הולכת אחורה שנים רבות. משחק חצי הגמר הזה כבר הכניס את כל צפון קרולינה לאקסטזה. מי ינצח? לפני שלושה שבועות הייתי בוחר בדוק ללא היסוס. עכשיו אני לא יודע. שתיהן התעלו על עצמן בטורניר הזה, ובמיוחד בשבוע האחרון.

ביום ראשון מיאמי שיחקה מצויין בחצי הראשון, וקנזס בקושי הצליחה לשמור על דפיציט שניתן להתגבר עליו, רק כדי שבמחצית השנייה מיאמי תשחק כאילו הוא נאבקת מול קיר גבוה כשכלום – מאומה – לא הלך למיאמי וקנזס ניצחה בהפרש שכלל לא מתאר את המשחק. למיאמי כדורים שניכנסו בקלות במחצית השנייה סירבו להיכנס לטבעת. כאילו שהיה שם מחסום. במשחק השני ה-PEACOCKS של סיינט פיטרס הפיצפונת מג'רסי סיטי סוף-סוף נראו כפי שחשבו שהיא תיראה כבר בתחילת הטורניר: מרוב יראת כדור היא מרגישה משותקת נגד צפון קרולינה. עד עתה מס' 15 הזאת – מכללה' ג'זואית (מהמילה יישו) קטנה – שיחקה כאילו זה דבר שהיא עושה כל שנה. דווקא במשחק החשוב הזה לפיינל פור היא קפאה פתאום. יראת כבוד או סתם יום מנחוס – היא לא הצליחה לעשות מאומה במחצית הראשונה. בשנייה היא התעוררה כאילו התרגלה למעמד ונראתה שווה ממש לצפון קרולינה, אבל הדפיציט מהמחצית הראשונה העלה את הטרהילס של צפון קרולינה בקלות לפיינל פור (סיטון הול, המכללה הג'זואית הגדולה מניו ג'רסי, הציעה מיד את ג'וב מאמן הכדורסל שלה לשהין הולוואי, מאמן הפיקוקס).

3. יוברט דייויס – מאמן צפון קרולינה

יוברט דייויס בימיו בניקס בשנות ה-90: הקלע הטוב בקבוצה, ובכל הליגה

נצחון צפון קרולינה – והגעתה לפיינל פור – היה הדבר הטוב ביותר שקרה למאמנה יוברט דייויס. הוא לא יכול היה לעצור בדמעותיו מיד אחרי הנצחון. כל הלחץ שנידחס לנפשו משך עונה שלמה של ביקורות קשות עליו – מאמן רוקי שהחליף אגדה חייה בסדר גודל של כמעט מייק ששבסקי, רוי ויליאמס. הביקורת על יוברט דייויס גברה כשהוא לא הצליח לקדם את קבוצתו בטורניר ה-ACC, כשוירג'יניה טק גברה בגמר על דוק 67-82, והטאר-הילס אבדו היכן שהו בדרך. הייתי אומר שמשרתו של יוברט דייויס ניצלה עם פיינל-פור זה.

אתם יודעים מי הוא יוברט דייויס? לא פחות ולא יותר מקלעי השלשות הטוב ביותר בליגה בשנת 1994 כשחקן הניקס. אני זוכר עד היום את המשחק הששי ביוסטון. הניקס מובילה 2-3 ונצחון אחד נוסף נותן לה את האליפות. היאמ מובילה רוב המשחק. בשניות האחרונות של המשחק הששי יוסטון מובילה 86-84. 12 שניות לסיום. מאמן הניקס קורא טיים. מה עושים? הולכים על שתי נקודות לשוויון ואז הארכה? זה יקרה אם פט יואינג יצליח לקלוע סל מול חאכים אולג'ואן, אפשרות מפוקפקת, ואז הארכה נגד קהל עויין. פט ריילי מאמן הניקס מעדיף לקחת צ'אנס עם שלשה לנצחון. לניקס יש את קלעי השלשות הטוב בליגה – יוברט דייויס. אבל ריילי לא קורא לו לקום מהספסל. הוא כנראה החליט ללכת אל יואינג.

אני ועופר שלח לידי – שני אוהדי ניקס מטורפים – שואלים אחד את השני 'למה הוא לא מכניס את דייויס'?

המשחק מתחדש. ריילי קרא תרגיל כאילו הכדור הולך ליואינג, וכל העיניים מרוכזות בצבע, אבל לפתע ג'ון סטארקס מגיע לפינה, כולו לבד, והכדור מגיע אליו לשלשה שכמובן הוחמצה עם הבאזר. עופר ואני מכסים פנינו בידנו. ידענו שהניקס מפסידים את המשחק השביעי, דבר שכמובן קרה.


4. מייק ששבסקי – מאמן דוק

מייק ששבסקי הוא מאמן דוק מאז 1980. הוא הודיע שזו שנתו האחרונה כמאמן. לכתוב עליו זה כמו לכתוב על זה כמו לכתוב על סיר אלכס פרגוסון. מבצע בלתי אפשרי, ובוודאי לא בפוסט קצר בהופס. אסכם בקצרה שבשנותיו בדוק הוא הגיע איתם לפיינל פור 13 פעמים, וזעה בחמש אליפויות מכללות. הוא היה מאמן נבחרת ארה"ב שזכתה בזהב באולימפיאדות 2008, 2012, ו-2016, ובאליפויות העולם של פיב"א ב-2010 וב-2014.

מייק ששבסקי יודע את הפרשר שהוא – עם הודעתו שעונה זו היא עונתו האחרונה – והמדיה המתארת כל משחק של דוק כ'"משחק אחרון בפוטמציה של " COACH K'" , עלולים לשתק את שחקניו, הוא החליט לדבר עם האדם החשוב ביותר עתה: הוא עצמו.

COACH K החליט אחרי הנצחון על ארקנסו שהדבר החשוב ביותר שהוא יכול לעשות עבור קבוצתו – יותר חשוב מעשרות אימונים – הוא להכניס לראשם של השחקנים שהם לא משחקים עבורו והם לא משחקים כדי להבטיח שהוא יאמן עוד משחק. הם משחקים עבור ע-צ-מ-ם. הוא יאמן עד המשחק האחרון בכל מקרה, אפילו עם נצחון במשחק האחרון.

הוא אמר לשחקניו: "מספיק לשחק עבור האיש הזקן. YOU OWN IT יותר ממני. אתם הגעתם עד הלום והלחץ הוא עליכם, על עצמכם, על הדבר שהשגתם עד כאן והוא שייך לכם, לא לי.,כל מה שאני יכול לעשות זה לשבת על הספסל עם MY FAT ASS ולצרוח הוראות שאיש ממילא לא שומע.

" אז עלו עכשיו לפארקט AND KICK SOME ASS".

5. קיירי ארווין ממשיך להפגיז דברי כסילות, או בשפה שלנו הוא דביל ודפוק בראש

שלשום, אחרי ההפבסד הביתי של הנטס לשרלוט במשחק הביתי הראשון שהוא הורשה לשחק, הוא נשאל כיצד זה מרגיש לשחק סוף-סוף 'בבית' אחרי כל החודשים של האיסור, והרשות לשחק רק משחקי חוץ.

תשובתו?

"הייתי מעדיף שלא היו משחקי בק-טו-בק ב-NBA…"

6. לברון ג'יימס נקע את הקרסול

*יש נקע ויש נקע.

*יש נקע שקורה לילד בן 12, ויש אותו נקע שקורה לבן 37.

הנקע קרה ברבע השני כשהלייקרס הובילו ב-24 אבל לברון רצה להמשיך לשחק ולקלוע. תואר 'מלך הסלים' הוא המטרה לנגד עיניו.

הנקע הוא בקרסול השמאלי, ובינתיים אין כל הודעה מהלייקרס בקשר לחומרת הנקע.

כבר כתבתי כמה פעמים: בנקע רצועות המפרק נמתחות. חובה להקדיש זמן לאימונים מבוקרים, קרח על הנפיחות, והרמת הקרסול מעל גובה הלב כדי לזקק ולפזר את הנוזלים המצטברים בעקב הפגוע. אם לא דואגים לרפואת הנקע עד שהרצועות חוזרות לגודן הנורמלי, הסיכון הוא ל-OVERSTRETCHED LIGAMENTS ואז הפציעה הופכת לכרונית.

אולי קרסול שהיה נקוע פחות מעניין את לברון. הוא ידרוש TAPING וימשיך לשחק כך. הסיכון לנקע רציני גדל שבעתיים, אבל אולי עד אז תואר 'מלך הסלים' כבר יהיה מובטח בכיסו.

7. דין ווייד מהקאבס גמר את העונה

פצועי הקאבס:

קולין סקסטון גמר את העונה

ריק רוביו גמר את העונה (ואז הוטרד כשחוזהו נגמר)

ג'רט אלן גמר את העונה.

עכשין דין ווייד, שעבר ניתוח מיניסקוס שלא התאחה כמצופה, גמר את העונה לפי הודעה שנתקבלה היום מהקאבס.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
100 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trusttheprocess
trusttheprocess
29/03/2022 3:53:40

קיירי והחבר שלו לקבוצה בן סימונס מעדיפים שישלמו להם מיליונים בלי שהם צריכים לשחק כדורסל .

גיא רוזן
29/03/2022 5:25:32

כמה כישרון יש בקליבלנד,
קבוצה מרשימה (וחסרת מזל. גם מובלי נפצע הלילה).
.
אני חוזר להימור שלי מלפני האולסטאר –
לברון בשנה הבאה ישחק במדי קליבלנד.
יש להם את כל הכלים לטרייד שכזה,
מוטיבציה (כלכלית נטו. פסטיבל לברון בעונת שבירת השיא של קארים שווה לגילברט הרבה מאוד כסף מחוץ למשחק הכדורסל),
וסגל שחקנים תחרותי.
.
תודה, מנחם.

אשך טמיר המקורי
29/03/2022 11:32:14

אין סיכוי שהם לוקחים אותו חזרה.
ברור שהוא רוצה

עידו גילרי
29/03/2022 11:33:24

כן גיא -למה להם (נעזוב רגע את הצד של לברון)?

lironlade
lironlade
29/03/2022 19:43:49

למה להם? הוא גדול יותר מהעיר.
בוא נעשה סדר. קליבלנד זה לא בוסטון ולא לוס אנג'לס….
עם כל ה"פוטנציאל" כמה אליפויות הם לקחו בלי לברון עד היום?
יש לי הרגשה שעוד 30 שנה הם יישארו עם הפוטנציאל

גיא רוזן
29/03/2022 20:05:30

לברון בקליבלנד בקדנציה השנייה השפיע עמוקות על הכלכלה המקומית בקליבלנד,
מה שעזר מאוד לגילברט ההתנהלות מול הרשויות המקומיות (רגולציה שקשורה לעסקיו בקליבלנד)
.
לברון בעונת שבירת השיא בקבוצה תחרותית שווה לא פחות (לדעתי יותר. זה יהיה פסטיבל בלתי נגמר, פסטיבל ששווה הרבה כסף לפרנסי העיר).
.
(כמובן שמדובר בלא יותר מספקולציה. לי זה עושה שכל, אבל ההיסטוריה מלמדת שיכולת החיזוי שלי בנושאים מסוג זה שואפת ל-0)

עידו גילרי
29/03/2022 20:07:53

אני אשאל את זה אחרת – למה להם כדרוסלנית?

גיא רוזן
29/03/2022 20:08:29

אני לא חושב שכדורסלנית יהיה חלק מהשיקול.

A Ljos: Resurrection
29/03/2022 20:18:49

"מה שעזר מאוד לגילברט ההתנהלות מול הרשויות המקומיות (רגולציה שקשורה לעסקיו בקליבלנד)" – זה נשמע כמו סיבה טובה מאוד למה ללברון, שעדיין דואג לאיך שהוא נראה מבחינה פוליטית, לא כדאי לעשות את זה. לעזור לאדם מנוול שמנהל עסק טורפני להפוך עוד קצת מהלא מוסרי לחוקי זה כתם לא קטן.
למישהו יש את המייל של לברון?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

King@goat.com, אבל אתה יכול לנסות גם Goat.com, הוא קנה את כל הדומיינים הרלבנטיים כשקיבל את החוזה הראשון.

A Ljos: Resurrection
29/03/2022 21:20:51

חח, תכלס.
הדבר ההגיוני לעשות בחוזה הראשון.

סוסמעץ
סוסמעץ
29/03/2022 5:27:48

אחלה מעורב על הבוקר, תודה רבה דוק
==
קיירי צודק, זו לא כסילות – משחקי בק טו בק מגבירים את העומס
והופכים את כל הפציעות למכת ליגה אמיתית.
==
מה אומר הנקע של השיקוץ?
כמה זמן יהיה בחוץ?
ישפיע על שאיפתו למלכות הסלים?
==
בוקר טוב חברים

דוקטור רזי הופמן
29/03/2022 7:27:47
Reply to  סוסמעץ

+1 לגבי קיירי
לטעמי, בק טו בק צריך להישקל רק למשחקי בית. הליגה צריכה להגדיל את משכה ב 3 עד 4 שבועות.
זה לא יקרה כי מדובר בהמון כסף שהמועדונים יצטרכו להשקיע (טיסות בתי מלון ועוד). גם השחקנים לא יסכימו (מקצר להם את החופש) וגם הטלוויזיה לא תסכים בגלל שיש עוד ענפי ספורט יותר קייציים.
בקיצ'ר מה שהיה הוא שיהיה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל שהיית ילד לא שיחקת כדורסל יום אחרי יום בשכונה? כמה שעות ולא רק 40 דק?
מה הם בוכים? ילדים בני 25 אתלטים בשיא הכושר לא יכולים לרוץ 35 דק במקרה הטוב יום אחרי יום???? ובמשחק עצמו יש להם מנוחה של 3-4 דק על כל דקת משחק שהם על הפרקט.
שהייתי ילד הייתי משחק כל יום 7 ימים בשבוע 4 שעות ביום.

שכל המפלצות האתלטיות האלו היו בתיכון ובחטיבת ביניים הם לא שיחקו והתאמנו בק טו בק בשכונה??? מה קאווי היה עושה לואד בגיל 15 בשכונה או בבהיס?

הכל תירוצים של בכיינים. אם מה שמעייף אותם זה הטיסות במטוסי הVIP שלהם אפשר לעשות מה שאמרת שבק טו בק יהיה רק 2 משחקי בית שלא יצטרכו לטוס.

shadow
shadow
29/03/2022 8:55:39

הם פשוט לא מאומנים טוב, הנעליים הורגות אותם והם מנהלים אורח חיים מושחת ברובם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

סביר להניח שאתה צודק.

לגבי הנעליים תוכל להסביר? איזה טובה ואיזה לא?

דוקטור רזי הופמן
29/03/2022 9:23:58
Reply to  shadow

🙂

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
29/03/2022 12:15:12

אתה קשקשן בגרוש!!! המאמץ בכדורסל מקצועני הוא הרבה יותר גדול מהמשחקים בשכונה וכל שעה של כדורסל מקצועני שווה לכמה שעות של כדורסל בשכונה!!!
אם אתה לא מבין זה ת אז אתה ליצן חסר הבנה בסיסית בכדורסל וההבדל בין כדורסל מקצועני לשכונה!!!

Avner
Avner
29/03/2022 12:23:12

כן אבל הפוך, צריך להוריד משחקים.
אף אחד כבר לא משחק בשביל 'הכבוד' (אני אפילו לא מסוגל לדמיין להגיד משהו כמו 'לשחק בשביל הסמל'), וכשהמשקל של כל משחק ככ קטן הקהל לא נותן להם הרבה חשיבות והשחקנים\מועדונים לא נותנים להם חשיבות – עדיף להשקיע 70% ולשרוד למשחק הבא.
כתוצאה מזה הרייטינג מדשדש ומקבלים מוצר נחות מה שעוד יותר פוגע בעניין.
בנוסף להכל יש את עניין הפציעות, מה שגורר עוד ירידה בעניין\רייטינג, במיוחד בליגה מבוססת כוככבים שחצי מהם פצועים חצי מהזמן.
.
בזמנו ראיתי שב16 מחזורי עונה רגילה בפוטבול (עכשיו כבר 17) יש אותו מספר צופים בטלויזיה כמו ב82 מחזורים בNBA – ככה שכמות המשחקים היא לא הפרמטר היחיד להכנסות.
זה לא יקרה כי בטווח המיידי כנראה שיפסידו כסף שגם המועדונים גם השחקנים וגם הטלוויזיה לא ירצו.
בקיצ'ר מה שהיה הוא שיהיה….

עידו גילרי
29/03/2022 12:30:34
Reply to  Avner

הרייטינג בnfl גבוה בהרבה אבל זה עיוות כי יחס המשחקים המשודרים לא דומה.

Avner
Avner
29/03/2022 13:00:22

שזה עוד חיזוק לטענה שיש יותר מדי משחקים. אם הם אפילו לא משודרים אז (כלכלית) מה הטעם?!
אם היו פחות משחקים, מספר המשחקים המשודרים כנראה היה נשמר (משמע היחס היה משתפר) והפגיע הכלכלית המיידית היתה מינורית יחסית.
.
אם כבר NFL, קורות שם רעידות אדמה בפרי אייג'נסי..

עידו גילרי
29/03/2022 13:02:05
Reply to  Avner

אתה שוכח רק שהחלק הגדול של ההכנסה הוא מכירת הכרטיסים ולא זכויות השידור.

עידו גילרי
29/03/2022 13:02:32
Reply to  Avner

ורק אדגיש שאני לגמרי איתך בעניין הפחתת המשחקים.

Avner
Avner
29/03/2022 13:41:05

האמת חשבתי שהרוב מזכויות שידור, לא יודע באמת כמה פוטנציאל יש להגדלת רווחים ממכירת כרטיסים.

עידו גילרי
29/03/2022 13:44:19
Reply to  Avner

מחירי הכרטיסים עולים בהתמדה…

A Ljos: Resurrection
29/03/2022 13:59:18
Reply to  Avner

תחשוב שכבר שלוש עונות אף משחק של דבר לא משודר בטלוויזיה המקומית בגלל אי הסכמה כספית של הבעלים של המועדון (שגם מחזיק בחברה שמחזיקה את זכויות השידור) לספקיות הכבלים המקומיות. וזה לא ממש מזיז לו.

אשך טמיר המקורי
29/03/2022 11:32:28
Reply to  סוסמעץ

100+

TRIP
TRIP
29/03/2022 6:29:10

קיריי חושב לטובת הכלל, כל הפוסט על שחקנים שגמרו את העונה בגלל עומס משחקים מעניין למה
חוץ מלברון שמזייף פציעות ידוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

טובת הכלל זה שעם פחות משחקים הם מפסידים כסף. קיירי נח 3/4 עונה הוא יכול לשחק בק טו בק עד סוף העונה. הוא גם צעיר. מילא השיקץ והגנרל היו מתלוננים עוד ניתן היה להבין איכשהו, הם בגילי וגם לי קשה לשחק בק טו בק היום

Avner
Avner
29/03/2022 12:43:29
Reply to  TRIP

ממ.. לא יודע כמה הייתי הולך רחוק עם 'חושב לטובת הכלל', אולי "deep thinker" או 'רגיש' (לעצמו :).
לזכותו, הוא באמת מעלה טענות מעניינות (נניח) פשוט בדר"כ בצורה\תזמון גרוע שקל לפטור ב"הוא דביל ודפוק בראש".

עידו גילרי
29/03/2022 7:12:35

אם כבר אנחנו בענייני פציעות אז הקבוצות של השחקנים הבאים הודיעו שסיימו את העונה:
ת'אנדר: שיי גילגוס-אלכסנדר ודריוס בייזלי
פייסרס: מיילס טרנר
פיסטונס: ג'רמי גרנט
בלייזרס: יוסוף נורקיץ' אנפרני סיימונס, אריק בלדסו (ואל תצפו לראות גם את ג'וש הארט או טרנדון ווטפורד בחזרה).

tlv1983
tlv1983
29/03/2022 8:28:38

אוף. כל כך ציפיתי לראות שוב את טרנדון ווטפורד 🙁

עידו גילרי
29/03/2022 11:33:51
Reply to  tlv1983

ואת דידי לוסאדה?

אור
אור
29/03/2022 12:28:08

אבל אין כזה דבר טנקינג

עידו גילרי
29/03/2022 12:35:58
Reply to  אור

אני חושב שדי טחנו את זה – הנהלות עושות טנקינג. שחקנים ומאמנים לא.

אור
אור
29/03/2022 12:38:48

ברור

etayle
etayle
29/03/2022 16:34:23

סיכום נהדר של הסוגיה.

המשגיח
29/03/2022 7:13:56

תודה דוק. ממש מצער לקרוא על וויליאמס. בוסטון הגיעה לכושר שיא בזמן המושלם ואז המכה הזו

עידו גילרי
29/03/2022 7:34:14

ובחדשות פציעות מהכיוון השני – פול ג'ורג' ואנת'וני דיוויס על סף חזרה. ג'ורג' אולי אפילו הלילה ודיוויס כנראה בהמשך השבוע.

אור
אור
29/03/2022 12:28:59

תאר לך ראס ודייויס סוחבים אותנו לאליפות בלי לברון..

עידו גילרי
29/03/2022 12:36:49
Reply to  אור

תארתי. ואז חזרתי למציאות.

אור
אור
29/03/2022 12:39:12

חחחח
התכוונתי תאר לך מה יקרה פה באתר

עידו גילרי
29/03/2022 12:41:14
Reply to  אור

סופרנובה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חחח זה דווקא תסריט שהייתי חותם עליו אבל רגע לפני החתימה הייתי נזכר שהשיקץ היה אומר דרך כתבי החצר שלברון דירבן אותם כל השנה וגרם להם להאמין בעצמם לתת ריצה מופלאה בפלייאוף. והוא היה חוגג עם טבעת חמישית כאילו היה שותף מלא 🙂
מול זה הייתה עולה ההתלבטות לגבי ראס זכייה שלו היה גורם פה לכל טנש להזיע.
התלבטות קשה בין הצלחה של ראס לכשלון של השיקצה מה עדיף?

אור
אור
29/03/2022 14:55:22

אליפות ללייקרס

Alex Rabino
29/03/2022 18:12:03
Reply to  אור

קודם נראה אם הם מגיעים בכלל לפליי אין. אחרי ההפסד אתמול בלילה והנקע של לברון זה בכלל לא בטוח.

דוקטור רזי הופמן
29/03/2022 7:39:00

אני אומר את זה כבר הרבה זמן
רוב טיימלורד וויל' III הוא אינג'ר פרון.
שחקן מצוין אבל אחד שלא ניתן לסמוך על כשירותו.
אני מקווה שמתישהו יהיה חלק מטרייד שיביא סנטר טוב יותר שיש לו גם קליעה.

עידו גילרי
29/03/2022 7:39:45

כמו מי?

Avri
Avri
29/03/2022 11:16:04

נכון, אתה מדבר שטויות כבר המון זמן ולא משנה מה אתה רואה את מה העובדות מספרות אתה עדיין ממשיך בשלך, כל הכבוד על העקביות. אני לא בדקתי את הרגליים של וויליאמס באופן אישי אבל מדובר בקרע במיניסקוס שנגרם כתוצאה מתנועה לא טובה, יכול לקרות גם לאותו סנטר מדומיין עם קליעה מרחוק שאתה חולם עליו.

Avner
Avner
29/03/2022 12:05:01
Reply to  Avri

לא עוקב אחרי ההיסטוריה הפרטית, וברור שכבר ראינו הרבה יותר גרוע, אבל אתה יותר טוב מזה..

דוקטור רזי הופמן
29/03/2022 12:22:10
Reply to  Avner

+1
חבל שאתה יורד לכיוון האישי.
זה מתאים למי שמעליך וצאצאיו…
זה לא קשור בסנטר או אלא בעובדה שגופו של רוב לא מספיק חזק.
https://hashtagbasketball.com/15224/player
מהשנה הראשונה כשנבחר הוא היה פצוע וזה עוד לפני שהתחיל לשחק.
אתה מוזמן לבדוק. או לגלול בלינק.
תהנה

Avri
Avri
29/03/2022 14:07:12

צודקים, הגבתי עם עצבים. לא היה לעניין.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
29/03/2022 12:19:05

הוא שחקן שחשוב לכל קבטצה שרוצה להיות בצמרת הגבוהה 'אמנם לא מצטיין בקליעה אך יודע לקלוע ועם הגנה אדירה וריבאונדר נהדר. איו שפע של שחקניםמכאלו טאין לסחטיקס אפשרות לצערים כמו יוקיץ' ואמביד.

דוקטור רזי הופמן
29/03/2022 12:23:05

את אמביד לא הייתי לוקח.
יוקיץ סיפור אחר

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
29/03/2022 14:32:02

לא היית לוקח את אמביד? עבור המחיר שנדרשו עליו, או בכלל?

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
29/03/2022 14:32:15

*שידרשו

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/03/2022 8:18:02

באסה גדולה לטיימלורד ולסלטיקס, בהחלט פציעה בזמן הגרוע ביותר.
תודה רבה על המעורב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

https://sports.walla.co.il/item/3497244

כמו פורטלנד ואוק? 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו הביג 4 במזרח סליחה

golan
golan
29/03/2022 9:12:45

תודה על המעורב.
מבאסס הפציעות האלה. כמו כל שנה

אהרון שדה
29/03/2022 10:37:59

תודה מנחם מרתק כרגיל
נגמרו הסינדרלות והגענו לגדולות באמת במכללות
באסה גדולה לסלטיקס

ירון, החלום
ירון, החלום
29/03/2022 10:51:58

בס"ד
שלום ותודה, המעורב נהדר.
לגבי בוסטון, זה טבעי שיש פצועים במיוחד בסגל קצר כמו שלהם.
מקוה שיחזור אולי לפלייאוף.
קיירי, לא מפתיע.כן מפתיע, השקט מצד הלייקרס לגבי לברון.

Pistons
Pistons
29/03/2022 12:57:06

מישהו מוכן לפטור אותנו מעונשו של קיירי?
די ברור שנמאס לו לשחק כדורסל בצורה מקצוענית והוא רוצה לשחק מעט ולקבל את כל החוזה שלו.
פעם נעלם למסיבה ולא מודיע לקבוצה
פעם זה קורונה
עכשיו מתבכיין על בק טו בק.
בקיצור תנו לי לשחק 10 משחקים בעונה.
תגידו, בוטלו כל ההגבלות או רק לספורטאים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

"ספורטאים ובדרנים" 🙂
את השאר עדיין דופקים

Pistons
Pistons
29/03/2022 15:43:45

כלומר קיירי סתם חרטטן. רצה להשמיע את קולו וכו':
"I was just representing a lot of individuals that are out there in a similar situation as me. And now that I can play, I think we should be opened up for everybody.

בדיחת השנה. טיפש מטופש. אתה מיליונר שמסודר לכל החיים ומשחק ומקבל כסף. אנשים אחרים מרוויחים פרוטות ולא נכנסים למקומות.
הוא סתם דאג לתחת שלו ומבלבל את המוח. לא אכפת לקיירי לאף אחד אחר מלבד קיירי.

Pistons
Pistons
29/03/2022 12:58:53

לשמעון:
אני יכול לומר מנסיוני המועט שלאימון של שעה וחצי היה אימפקט הרבה יותר גדול על הגוף שלי מאשר לשבעה ימים רצופים בשכונה של כמה שעות כל יום. אין בכלל מה להשוות.
ב-nba המאמץ עוד יותר גדול. זה לא כמו משחק בשכונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

גם אני התאמנתי ושיחקתי כל יום 7 ימים בשבוע מניסיון ועוד משחקים בשכונה. תעשה חשבון כמה שעות כדורסל זה יוצא.
המאמץ ברור שיותר גדול אבל הוא מקביל לכושר של המפלצות האתלטיות האלה. אתה משווה כושר שלהם לכושר שלי ושלך?
שחקן NBA שלא מסוגל לשחק 35 דק יום אחרי יום (רובם משחקים 30 דק) יש לו בעיית כושר חמורה חביבי.

Pistons
Pistons
29/03/2022 15:45:18

ממתי קבוצות סמי מקצועיות מתאמנות ומשחקות 7 ימים בשבוע? בדרך כלל זה משהו כמו אימון + משחק בשבוע.
בכל אופן, גם מה שהם חוטפים הוא פי כמה מהשכונה, אז כושר טוב יותר אבל גם מאמץ גדול יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

אצלי התאמנו 7 ימים בשבוע. יום ו היה אימון כושר

גיא רוזן
29/03/2022 14:20:02
Reply to  Pistons

צודק.
משחק בשכונה פועל על הלב-ריאה ועל סיבולת אירובית.
אין בעיה של מאמץ מסוג זה יום אחרי יום (תלוי כושר).
שחקני nba תלויים בכוח מתפרץ. זה מאמץ אנאירובי ולכן בעייתי בהרבה לשחק יום אחרי יום.
כאן גם נכנסת סוגיית כמות הדקות.
.
כמובן שזה הסבר פשטני,
אבל אלו דווקא המפלצות האתלטיות שסובלים יותר ממשחקים של יום אחרי יום,
וככל שהציגה הופכת לאתלטית יותר, ההשפעות של משחקים כאלו ושל דקות מצטברות גדולות יותר.
.
ההשוואות האלו לשכונה,
הן מהמשעשעות שיש כאן באתר…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
29/03/2022 14:26:54

עזוב גיא, אין טעם..
כאילו "המשחק בשכונה" הוא הנר לרגלינו, וה-nba לא מתקרב אליו – לא באינטנסיביות, לא בהגנה, לא בצעדים…
אם זה לא היה עצוב זה היה עצוב.

אור
אור
29/03/2022 14:56:39

בשכונה לא שורקים עבירות אוויר יש מגע לא כמו ב-WWE אין מנוחה בהגנה פסקי זמן כל רגע לואד מנגמט וכו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

בדיוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקני הNBA גדלו בשכונות אז הם שיחקו בשכונה כן חביבי והם שיחקו בק טו בק טו בק טו בק טו בק נון סטופ מול שחקנים אתלטים ברמה שלהם בהרבה מהמקרים ושיחקו חזק, לא שמרו שם מהצד עם שומרים רדומים. המשחק בשכונה הוא פי אלף יותר קשוח מה WWE שאתה רואה, זה הכדורסל האמיתי לא מה שאתה רואה עם חוקים של 5 צעדים שמותר, קפיצות על מגינים, שריקות אוויר וזריקות ראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החבר'ה האלה שיחקו פי 10 יותר הכדורסל יום אחרי יום מגיל 8 ועד שנהיו מיליונרים בטלנים אז לפתע קשה להם.
שחקן NBA נדרש לאימונים בלבד של יותר 20-30 שעות שבועיות במהלך הקריירה עד שהוא מגיע לNBA בכלל.
אתה חושב שעד שהם מגיעים לליגה מזיז להם בק טו בק? האימונים בקולג יותר קשים מהמשחקים שלהם בליגה. והמשחקים שם יותר אינטנסיבים.
בליגה הם משחקים 30 דק רובם המוחלט כאשר על כל דקת משחק הם נחים 3 דק לפחות וגם בזמן שהם משחקים חלקם בקושי שומר.
אתה מתלונן לי על עייפות? אם הם עייפים יש להם בעיה קשה של כושר גופני שילכו לרוץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא לך תחפש סודני ישחק לך 80 בק טו בק ב80 יום בשביל מיליון דולר.

תבוא לאותו סודני שיש לו בכיס 60 מיליון דולר ואז נראה אם יעשה. הוא יגיד לך שקשה לו בק טו בק 🙂

זה הקושי היחידי שם, ואני מסכים איתך ומניח שבתור מיליונר קשה לשחק בק טו בק וזה מאד מעייף 🙂

Pistons
Pistons
29/03/2022 15:50:13

זה גם זה אבל יש עוד דברים. המכות שאתה חוטף הרבה יותר חזקות מהשכונה ולוקח לגוף הרבה יותר זמן להתאושש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Pistons

לא יודע כולם די סוסים שם. מכה של לברון לקראודר תזיז לו בערך כמו מכה שלי לך. הכל יחסי זה לא שהם משחקים שם נגד אנשים כמונו אלא נגד מפלצות גם.
יש אולי חריגים כמו אמביד וכאלה

birdman
birdman
29/03/2022 16:44:10
Reply to  מנחם לס

אני גם לא מבין את היללות של שחקני NBA על עומס. אחרי הצבא עבדתי 8 שעות עבודה פיזית במפעל, אח״כ שעתיים אימון קרטה, אח״כ שעתיים קט-רגל. נו… למחרת לא קמתי לעבודה?
אין מה להשוות בכלל את העומס של חייל חי״ר לעומת שחקן NBA.

גיא רוזן
29/03/2022 17:10:51
Reply to  birdman

באמתחתי 3 שנים בגבעתי + 20 שנה מילואים.לצד אלו, התנסיתי מעט הפאוור ליפטינג בעברי.
.
ההשוואה פשוט לא נכונה.
.
להתקרב ל-100% שלך באחד הרם בבנץ' פרס זה קל בהרבה ממסע 40 קילומטר עם אלונקה פתוחה.
אבל לנסות להתקרב לכשל שריר באחד הרם יום אחרי יום זה מסוכן (סיכוי להיפצע) בהרבה מלצאת למסע נוסף.
.
מה לעשות, פיזיולוגיה אחרת, סוג שריר אחר, זמני התאוששות אחרים, נקודות כשל אחרות.

רביד אראל
רביד אראל
29/03/2022 17:55:23

התנסיתי זו מילה יפה למי שהצליח להרים בבנץ׳ פרס כמו בן וואלאס!
זו הייתה כתבה מדהימה 🙂

גיא רוזן
29/03/2022 18:14:43

אני ייקה, וזה ממש לא בא לי בקלות,
אבל …
🙂
תודה.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/03/2022 18:15:27

תודה מצויין, הבעיה העיקרית שלי זה שמתעלמים מגורם פשוט אחד אבל עיקרי האוהד הפשוט

birdman
birdman
29/03/2022 18:22:21

ההשוואה בין בנץ׳-פרס לכדורסל איננה נכונה.

גיא רוזן
29/03/2022 18:36:28

מהות ההשוואה היא סוג הפעילות.
.
כאשר שחקן כדורסל נותן זינוק אדיר, זה כוח מתפרץ.
אותם סיבי שריר אדומים שפועלים כאשר אתה מתרומם מסקווט (חלק מהפאוור ליפטינג).
התהליך הפזיולוגי של פירוק שריר ובנייתו מחדש דומה,
גיוס היחידות המוטוריות שמאפשרות לתהליך להתרחש, דומה.
כאשר אותה פעולה מתרחשת פעם אחר פעם אחר פעם באינטרוולים קצרים, מבחינת הגוף מדובר בפעולה אנאירובית בעומס גבוה, בדיוק כמו דחיקת חזה (בנץ' פרס).
כן, יש הבדל בסיבי השריר הלבנים בין פאוור ליפטר לבין כדורסלן (סיבים אלו מתחלקים ל-3 סוגים הנעים על המנהג בין כוח לסיבולת) אבל התוצאה דומה.
עכשיו תכניס לתמונה את הרקמות הרכות,
הגידים והרצועות להם חלק עצום בעמידה בעומסים,
ואת ההשפעות על רקמות אלו כאשר יש כשל שריר,
ותבין מדוע יש מקדם מתאם גבוה כל כך בין עומס דקות לסיכויים לפציעה קשה לרקמות אלו.
.
המחשבה שבסדרה הסופר צמודה בין הבאקס לברוקלין בשנה שעברה, יאניס נח בכל משחק 8 דקות בגלל שהוא עצלן זו מחשבה שפשוט לא קשורה למציאות (ובפלייאוף אין באק-טו-באק).

birdman
birdman
29/03/2022 18:53:53

יעד חשוף עם פק״ל זה כוח מתפרץ זהה לניתור אדיר, אבל דרגת עומס הרבה יותר גבוהה.
מהו ״המנהג בין כוח לסיבולת״?
המחשבה על יאניס שנח בגלל שהוא עצלן לא חלפה במוחי.

גיא רוזן
29/03/2022 19:05:27

תיקון אוטומטי שלא למד פיזיולוגיה…
.
מנעד בין כוח לסיבולת.
.
יעד חשוף עם פק"ל זה ממש לא כמו זינוק למקסימום.
כאמור, בשירותי הצבאי שירתתי בגבעתי,
והסתערתי לא מעט עם על יעדים חשופים בנגב.
הכשל בפעולה זו זה לב ריאה. החמצן נגמר הרבה לפני שמגיעים לכשל שריר.
ההקבלה הספורטיבית המתאימה היא רכיבת אופניים.
.
הכוח המתפרץ שנדרש בשביל להגיע לניתור מקסימלי זו פעולה אנאירובית. והמשמעויות שלה שונות לגמרי המשמעויות של הסתערות על יעד חשוף, או יום במירוץ המטורף שהוא הטור דה פראנס.
.
עכשיו,
אני לרגע לא טוען לשחק כדורסל זה קשה יותר.
אני טוען שהעומסים המצטברים סוג הפעולות אותן מבצעים האתלטים ב-nba הוא מהזן שגורם לפציעות של שרירים, גידים והרצועות.
.
בקרב לוחמים קרביים יש פציעות אחרות –
הרבה יותר שברי מאמץ, וכאשר יש פציעות של רקמות רכות אלו בדרך כלל יהיו רצועות כתוצאה מטראומה ולא גידים כתוצאה משחיקה מתמשכת.

birdman
birdman
29/03/2022 19:10:56

מה לגבי פציעות בעצם הפז״מ?

גיא רוזן
29/03/2022 19:21:09

זו לא הפציעה ממנה סובל לברון???

birdman
birdman
29/03/2022 19:26:51

+1

asaf
29/03/2022 13:28:19

תודה מנחם. אם ג'ורג' באמת חוזר עכשיו זה לא רע בכלל לקליפרס, הם די נעולים במקום 8 ויהיה להם כמה משחקים להריץ אותו ולהכניס אותו חזרה לעניינים לפני הפלייאין.

birdman
birdman
29/03/2022 13:35:58

בוסטון העבירו להילוך פלייאוף מוקדם מדי ועכשיו זה מתפוצץ להם בפרצוף.
חבל שבשלוש השנים הראשונות של וויליאמס בליגה, בוסטון שיתפה אותו רק ב- 17.4 דק׳ בממוצע למשחק.

Berch
29/03/2022 15:52:53

תודה על המעורב
אם כל חוסר החיבה ללברון אי אפשר שלא להעריך אותו על הנחישות….
😊

Alex Rabino
29/03/2022 18:18:07

ראשית לחצי גמר המכללות. אני חצוי כי מצד אחד הייתי רוצה לראות את ששבסקי פורש עם עוד תואר. מצד שני אשתי בוגרת צפון קרולינה…..

כמות הפציעות הקשות השנה ב NBA היא בלתי נתפשת. אם אני הייתי באיגוד השחקנים הייתי עומד נחרצות נגד הנהלת ה NBA לגבי הפחתת כמות המשחקים בעונה וביטול לאלתר של משחקי בק טו בק.

עידו גילרי
29/03/2022 18:42:03
Reply to  Alex Rabino

אני לא רואה את הקונפליקט…