טורונטו נגד בוסטון, ממפיס נגד גולדן סטייט ועוד שבעה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

טורונטו נגד בוסטון, ממפיס נגד גולדן סטייט ועוד שבעה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

שארלוט הורנטס (36-39) – דנבר נאגטס (31-44) 2:00

ערב גדול של לאמלו, 33 נקודות, תשעה אסיסטים ושלושה חטיפות סידר לשארלוט ניצחון חשוב מאוד על ברוקלין שהשווה את המאזן של הצרעות לשלהם והרים אותם למקום השמיני בטבלה. עם רק הפסד אחד בשמונת המשחקים האחרונים שלהם לאמלו מוביל את הקבוצה עם 22.5 נקודות למשחק, 48.6% מחוץ לקשת, 7.8 אסיסטים ושתי חטיפות לערב באותה ריצה. לאור העובדה שמייסון פלאמלי יהיה השומר העיקרי של יוקיץ' הערב, מצ'אפ בעייתי, בורגו יוכל להשתמש בג'יידן מקדניאלס ופי ג'יי וושינגטון כמגן שני על הMVP המכהן. שארלוט תצא למשחקי חוץ במיאמי ופילדלפיה בעוד כמה ימים וכשהמצב במזרח כל כך צמוד היא תצטרך כל ניצחון שתוכל לקחת. גורדון היווארד (קרסול) ככל הנראה לא ישחק גם הערב.

בצד השני דנבר רושמת כבר חמישה הפסדים בתשעת המשחקים האחרונים שלה והיא קרובה לאבד את המקום השישי במערב למינסוטה, אבל זה לא הפריע ליוקיץ' לרשום 35 נקודות, 12 ריבאונדים, שמונה אסיסטים, שתי חטיפות ושני חסימות בניצחון של דנבר נגד אוקלהומה, כשהיא נמצאת בפיגור שתיים וחצי דקות לסיום יוקיץ' קלע או מסר את כל סלי השדה של הקבוצה בשביל להבטיח את הניצחון. קאמפאזו (מחלה) וג'מייקל גרין (פרק כף היד) נמצאים בספק להערב. דנבר תפגוש את מינסוטה בעוד ארבעה ימים וצריכה לנסות לייצר מרווח ביטחון עד לאותו משחק.

הימור: למרות ששארלוט עשתה עבודה טובה עליו במפגש הקודם (29 נקודות על 35 זריקות) אני לוקח את הג'וקר נגד רוטציית הסנטרים של הצרעות. דנבר מנצחים.

Recap: Denver Nuggets outlast Charlotte Hornets on the road - Denver Stiffs
לאמלו נגד יוקיץ' הערב

קליבלנד קבאלירס (33-41) – אורלנדו מג'יק (55-20) 2:00

רצף של שלושה הפסדים גרם לקליבלנד לרדת למקום השביעי בטבלה, למצוא את עצמה בטורניר הפליי אין ולראות איך טורונטו עולה על חשבונה למקום השישי, ההפסד האחרון הגיעה לשיקגו אחרי שקליבלנד כבר צימצמה פיגור של 19 נקודות ל 3, באמצע הרבע הרביעי אבל לא הצליחה לקחת את היתרון. למרות 26 נקודות ו10.8 אסיסטים מגארלנד לאורך עשרת המשחקים האחרונים הקאבס מצליחים לנצח רק ארבעה מהם בעיקר בגלל שההגנה של הקבוצה נמצאת בחלק של התחתון של הליגה לאורך אותם משחקים והחיסרון של ג'ארט אלן בצבע בולט מאוד. אורלנדו היא אחת מהקבוצות הגרועות בליגה מחוץ לקשת, לכן המפתח לניצחון הערב יהיה מונח על כתפיו של אוון מובלי שיצטרך למנוע מבמבה, פרנץ ווגנר וונדל קרטר ג'וניור להשיג יתרון ישירות דרך הטבעת.

למרות המקום האחרון במזרח (בשיוויון עם דטרויט ויוסטון למאזן הגרוע בליגה) אורלנדו רושמת כבר שבעה ניצחונות מאז פגרת האולסטאר (15 משחקים) בעיקר בגלל הצעד הגדול שוונדל קרטר ג'וניור לקח, 20.1 נקודות, 60% מהשדה ו11.2 ריבאונדים. ג'יילן סאגס (קרסול) ייעדר גם מהמשחק הערב וישאיר מקום בהרכב הפותח לאר ג'יי המפטון הצעיר ולמרקל ופולץ שככל הנראה יעלה מהספסל. אורלנדו הובילה כבר בשבע נקודות, דקה ורבע לסיום ובארבע נקודות, חצי דקה לסיום אבל ראתה איך דאביון מיטשל חוטף לקול אנת'וני את הכדור והולך עד לסל בשביל לשלוח את המשחק להארכה בה סקרמנטו ניצחה.

הימור: הקאבס נואשים לכל ניצחון שהם יוכלו להשיג ואני לא חושב שהם יפילו את המשחק הזה. קליבלנד מנצחים.

אינדיאנה פייסרס (50-25) – אטלנטה הוקס (37-37) 2:00

הפייסרס הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם בהפרש של 70 נקודות והם מדביקים את הפער מדטרויט ואורלנדו בתחתית המזרח. ביחד עם ברוגדן (מנוחה) גם צמד הרוקיז דוארטה (בוהן) ואייזאה ג'קסון (כאב ראש) יחמיצו את המשחק הערב כשגוגה ביטזדה (כף רגל) ודאווין וושינגטון (אגן) יוכלו להצטרף אליהם על הספסל. עם רק 41% מהשדה ו34% מחוץ לקשת האליבורטן עומד על 12.1 נקודות בשמונת המשחקים האחרונים שלו ומתקשה לקלוע ביעילות למרות שהוא עדיין מחלק 9.6 אסיסטים לערב. ג'סטין אנדרסון , בחירת סיבוב ראשון ב2015 מקבל את המקום הפותח בחמישייה של אינדיאנה במשחקים האחרונים ומחזיר עם 12.8 נקודות וארבעה אסיסטים (במשחקים בהם פתח).

טרה יאנג רושם 30.7 נקודות על 50/40/94 מהשדה ביחד עם 10.7 אסיסטים בעשרת המשחקים האחרונים שלו והוא יוכל לסיים עם תצוגה סטטיסטית מרשימה נגד ההגנה המתקשה של אינדיאנה, הוא סיים עם 33 נקודות ו15 אסיסטים בניצחון האחרון על גולדן סטייט. למרות שהמקום בטורניר הפליי אין כמעט ומובטח להוקס, שנמצאים במקום העשירי, המטרה היא עדיין לסיים במקום השמיני (שנמצא במרחק משחק וחצי) בשביל לא לסיים במשחק אחד על כל הקופה נגד קווין דוראנט וקיירי. לצד ג'ון קולינס (אצבע) גם גלינארי (מרפק) ובוגדנוביץ' (ברך) יוכלו להיעדר מהמשחק הערב ולהשאיר את ההתקפה כולה לידיים של טריי.

הימור: בלי ברוגדן אין לפייסרס מגן אמיתי שיוכל לעצור את יאנג והם לא מסוגלים לקלוע באותה תדירות. אטלנטה מנצחים.

מיאמי היט (28-47) – סקרמנטו קינגס (48-27) 2:30

מיאמי שמטה יתרון של 17 נקודות במשחק האחרון בדרך להפסד נוסף. בלי ההפסד במשחק האחרון לברוקלין, בו מיאמי לא הובילה מהרבע הראשון, היא הפסידה שלושה משחקים רצופים בהם היא נכנסה לרבע הרביעי עם יתרון משמעותי (פילי בלי אמביד והארדן, גולדן סטייט בלי קליי, סטף ודריימונד והניקס בלי רנדל). הערב היא מקבלת הזדמנות להתאושש נגד הקינגס ולהישאר במירוץ על המקום הראשון במזרח. טיילר הירו (קרסול), שההיעדרות שלו מהמשחקים האחרונים הגדילה את הסיכויים שלו לזכות בפרס השחקן השישי, נמצא בסימן שאלה גם הערב ביחד עם קיילב מרטין (שוק), פי ג'יי טאקר (ברך) וגייב וינסנט (בוהן).

בלי פוקס (יד), סאבוניס (ברך), טרנס דייוויס (פרק כף היד) וראשון הולמס (סיבות אישיות) שייעדרו גם הערב סקרמנטו רושמת כבר שתי ניצחונות בהובלת דאביון מיטשל שרושם 23.5 נקודות ו8 אסיסטים למפגש בשני המשחקים (היריבות – אינדיאנה ואורלנדו) כולל חטיפה אדירה ששלחה את המשחק מול המג'יק להארכה. הערב מיטשל וסקרמנטו ייתקלו במשוכה גדולה יותר אבל יקוו לנצל קבוצה שנמצאת במומנטום שלילי. ראשון הולמס לא יחזור לשחק העונה שכן הוא הואשם על ידי אשתו שהוא השתמש באלימות כלפי בנם במקרה שיגיע לידי בית משפט בעוד יומיים.

הימור: למרות המומנטום הנוראי של מיאמי אני לא מאמין שהסגל החסר של הקינגס יוכל לעשות את העבודה. מיאמי מנצחים.

ניו יורק ניקס (42-33) – שיקגו בולס (31-43) 2:30

בלי ג'וליוס רנדל ועם משחק בעייתי של אר ג'יי בארט, 18 נקודות על 17 זריקות, קווקילי סיים עם 23 נקודות מהספסל והיה אחראי על הקמאבק הגדול של הניקס נגד מיאמי. מאז ג'וליוס רנדל הספיק לחזור למגרשים וניו יורק הוסיפו ניצחון נוסף על דטרויט בזכות אלק בורקס שקלע שלשה בצד אחד וחסם את קייד קאנינגהאם בפוזשן האחרון של דטרויט. קוונטין גריימס (ברך) נמצא בספק למשחק הערב ויוכל להחמיץ אותו ביחד עם נרלנס נואל (כף רגל). בארט ממשיך להיראות כמו האופציה הראשונה בהתקפה של הניקס העונה, בעשרת משחקיו האחרונים הוא רושם 24.5 נקודות למרות שעדיין מתקשה לקלוע באופן יעיל (רק 39% מהשדה). 

בצד השני דרוזן נפל ארצה אחרי השבועות הלוהטים שעברו עליו, מאז פגרת האולסטאר (14 משחקים) דרוזן קולע 25.2 נקודות לערב אבל עושה זאת על אחוזי יעילות נמוכים יותר מהרגיל בזמן ששיקגו הפסידה 10 משחקים באותה ריצה. את המשחק האחרון הם הצליחו לנצח, אחרי שכמעט שמטו יתרון שהגיע ל19 נקודות ברבע הרביעי נגד קליבלנד. בלי אף כלים הגנתיים משמעותיים דרוזן ושיקגו צריכים לנצל את הקו האחורי של ניו יורק הערב. שיקגו ממוקמת במרחק שלושה וחצי משחקים מהמקום הראשון אבל רחוקה גם שני משחקים בטורניר הפליי אין. בשורות שיקגו כולם כשירים לשחק מלבד לונזו (ברך).

הימור: למרות המומנטום הרע שהיא נמצאת בו לניקס אין את הכלים ההגנתיים להתמודד עם הבולס. שיקגו מנצחים.

Bulls vs. Knicks: Lineups, injuries, and broadcast info for Thursday

טורונטו ראפטורס (32-42) – בוסטון סלטיקס (28-47)

טורונטו הפסידה רק שני משחקים מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלה והיא מכוונת להישאר במקום שמוביל ישירות לפלייאוף ולא ליפול בחזרה לטורניר הפליי אין. פסקל סיאקם ממשיך להרשים בחצי השני של העונה עם 26 נקודות על 52.5% מהשדה ו48% משלוש ביחד עם 7.6 ריבאונדים, 5.1 אסיסטים וחטיפה למשחק לאורך כל חודש מרץ (14 משחקים) והוא מכפר על חוסר היכולת של וואן ווליט לקלוע ביעילות מהמגרש מאז פגרת האולסטאר, בעיקר בגלל כמות הדקות המרובה ששיחק עד כה. בוסטון מקשה על קבוצות לקלוע ביעילות בתוך הצבע מה שיהפוך את גארי טרנט ג'וניור לחשוב במיוחד הערב בשל היותו הקלעי האמיתי היחיד בסגל. או ג'יי אננובי שחזר לשורות הקבוצה מהצפון ישחק גם הערב, אחרי שרשם רק 15 נקודות בשני משחקיו הראשונים מאז הפציעה אבל גם 53% מחוץ לקשת.

בוסטון ממשיכה להתגלגל ולדרוס כל קבוצה שהיא פוגשת כרגע, שישה ניצחונות רצופםים והפסד אחד ב12 המשחקים האחרונים שלה והיא נמצאת במקום הראשון במזרח. הניצחון האחרון הגיעה אתמול בלילה מול מינסוטה בערב בו בראון וטייטום (שסיים עם פלוס מינוס של 34) סיימו עם 65 נקודות משותפות. הערב טייטום יפגוש קבוצה שמלאה שמגני כנף אתלטיים, סקוטי בארנס, ת'אד יאנג, אוג'יי אננובי, פסקל סיאקם שיתמקדו בו וינסו לעצור אותו מלהוביל את ההתקפה של בוסטון (הטובה ביותר מאז פגרת האולסטאר). טייטום עומד על 32.3 נקודות עם אחוזי יעילות של 51/44/90 והוא מוסיף גם כמעט חמישה אסיסטים לערב ב15 משחקים מאז הפגרה.

הימור: כל מגני הכנף של הראפטורס הולכים לעשות צרות לטייטום שיתקשה לקלוע באותה יעילות. טורונטו מפתיעים.

יוסטון רוקטס (55-20) – סן אנטוניו ספרס (44-30) 3:00

יוסטון רושמת כבר שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם (מפגש כפול עם פורטלנד והוויזארדס) ומתחילה לראות את הפוטנציאל הטמון בג'יילן גרין שנלקח בבחירה השנייה בדראפט. עם 19.5 נקודות, 49% מהשדה ו39% מחוץ לקשת ביחד עם 3.4 אסיסטים היכולת שלו לשים את הכדור בסל היא אחת מנקודות האור של יוסטון העונה ביחד עם אלפרון שנגון, שקולע 11.2 נקודות למשחק וקולט כמעט שבעה ריבאונדים, שעם מגוון של רגעי שיא בפן ההתקפי הפך לאחד השחקנים החביבים על הקהל ביוסטון. במידה ויוסטון תפסיד היום ואורלנדו תנצח היא תשוב למקום האחרון בטבלת הליגה כולה.

בצד השני העונה של סן אנטוניו נפתחה מחדש. ההפסד של הלייקרס לניו אורלינס  אתמול (ביחד עם שורה ארוכה של הפסדים) הותיר אותם במקום העשירי ואת הספרס, שרושמים רק הפסד אחד בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, במרחק משחק אחד מאחוריהם ואת ניו אורלינס במרחק משחק וחצי במקום התשיעי. למרות שדג'ונטה מארי ממשיך לשוטט לצד טריפל דאבל בכל ערב הוא מתקשה לקלוע מהמגרש ביעילות (38.7%) בחמשת המשחקים האחרונים שלו ונותן לקלדון ג'ונסון וג'וש ריצ'רדסון, 18.8 נקודות כל אחד באותם משחקים, לסייע לו בהתקפה. מקדרמוט (קרסול) לא יתלבש למשחק הערב ודווין וואסל (אכילס) ולוני ווקר (גב) נמצאים בספק. 

הימור: דג'ונטה מארי יקשה על הגארדים של יוסטון לקלוע ביעילות וסן אנטוניו תמשיך בקצב הנהדר שלה. הספרס מנצחים.

ממפיס גריזליס (23-52) – גולדן סטייט ווריורס (27-48) 3:00

היכולת של ממפיס לשחק כדורסל עילאי בלי ג'ה מוראנט היא אחת מתופעות הטבע המוזרות ביותר שראינו בשנים האחרונות, 17-2 במשחקים בהם הוא לא משחק. בלי ג'ה ממפיס נמצאת כרגע עם רצף של ארבעה ניצחונות רצופים, כולל ניצחון ב25 נקודות על מילווקי במשחק האחרון בזכות 24 נקודות גדולות של דאנתוני מלטון מהספסל. ממפיס מנצחת משחקים בעיקר דרך ההגנה, מקום ראשון מאז פגרת האולסטאר, כשבראשה עומד ג'ארן ג'קסון ג'וניור, שנמצא בספק להערב עם כאבים בירך, שמוביל את הליגה בחסימות עם 2.3 כאלה למשחק (מינימום של 20 משחקים). ממפיס תפגוש את גולדן סטייט הערב, אחרי שעקפה אותה בדרך למקום השני במערב ותקווה להגדיל את הפער לשלוש משחקים לפני שתפגוש את פיניקס, יוטה ודנבר בעוד כמה ימים. גם ברנדון קלארק (אגן) נמצא בספק להערב.

גולדן סטייט מתקשה בלי סטף קרי. למרות הניצחון הגדול על מיאמי היא הפסידה כבר לספרס, אורלנדו, אטלנטה ועכשיו לוויזארדס במשחק האחרון. למרות ערב התקפי נהדר של קלי, 25 נקודות על אחוזים מצוינים, ג'ורדן פול סיים עם 26 נקודות בעצמו אבל לקח 25 זריקות וסיים עם 1/10 מחוץ לקשת. הווריורס יוכלו "לוותר" על המשחק מראש, דריימונד גרין, אוטו פורטר וקליי תומפסון נמצאים בספק למפגש הערב ויוכלו לשבת בחוץ בשביל מנוחה מה שישאיר את ההצגה בידיים של ג'ורדן פול שקולע מעל 20 נקודות כבר ב13 משחקים רצופים ושל קומינגה. אחרי ממפיס גולדן סטייט תפגוש את פיניקס ואת יוטה וכרגע גם המקום השלישי במערב לא מובטח בכלל (היא נמצאת רק שני משחקים מאחורי דאלאס).

The Memphis Grizzlies are not satisfied - Grizzly Bear Blues
ממפיס בכושר מדהים גם בלי ג'ה

הימור: במומנטום השלילי שהלוחמים נמצאים בו אני לא רואה אותם עושים צרות לגריזליס. ממפיס מנצחים.

פורטלנד טריילבלייזרס (47-27) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (53-21) 5:00

כמו בכל אחד מהמשחקים האחרונים שני הקבוצות יעלו למגרש עם מסדר חולים מרשים. אצל פורטלנד אריק בלדסו (אכילס), ג'וש הארט (ברך), לילארד (כאבים פנימיים), נורקיץ' (כף רגל), אנפרני סימונס (ברך), ג'סטיס ווינסלואו (שוק), טרנדון ווטפורד (ברך) וגרג בראון (עין) שנמצא בספק. זה משאיר את הסגל של צ'אנסי בילאפס בידי בן מקלאמור שקולע 17.5 נקודות על 44.4% מחוץ לקשת בארבעת המשחקים האחרונים ודרו יובנקס. פורטלנד רשמה רק שתי ניצחונות החודש (מתוך 13 משחקים) והפסד הערב יוכל לעזור לה לרדת מתחת לת'אנדר בטבלה.

בצד השני הת'אנדר יעלו למגרש הערב ללא דורט (כתף), גידי (אגן; לא יחזור לשחק העונה), פייבורס (גב), שג"א (קרסול), טיי ג'רום (גב), מוסקלה (קרסול), קנריך וויליאמס (ברך) ודאריוס ביזלי (ברך) שנמצא בספק. בשני משחקים כאחת האופציות המובילות בהתקפה ת'או מלדון רושם 22.5 נקודות, 57% ממהשדה ו50% מחוץ לקשת, ביחד עם 4.5 אסיסטים. אוקלהומה רשמה רק ניצחון אחד ב12 המשחקים האחרונים שלה וכבר איבדה כל סיכוי להשתחל לטורניר הפליי אין.

הימור: למרות שזה מסוג המשחקים שאין דרך להבין איך הוא יילך מראש, אני מאמין שאוקלהומה מחזיקה בסגל שחקנים עם יותר רצון להוכיח את עצמו. הת'אנדר מנצחים. 

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. הטיימלורד רוב וויליאמס ה III בחוץ לזמן בלתי ידוע, כנראה סיים את העונה ולא ישחק בפלייאוף.. עקב מיניסקום קרוע.
    הביחורציק אינג'ר פרון לצערי.

  2. במיאמי נראה שחדר ההלבשה בכאוס מאז הסיפור של באטלר והאסלם.
    בוסטון זה סיפור לא ברור, אני לא מצליח להסביר לעצמי זה.
    המזרח כזה משוגע שמקום 1-8 יכולים לקחת הכול ולא נהיה מופתעים.
    רשימת הפצועים המערבית פשוט משמעותית מידי :
    דיויס
    ג'ה מוראנט
    קליי
    2 הדיוות מהקליפרס
    חצי מדנבר

  3. תודה על הפרוויו המשובח
    עם מסדר הפצועים בין הבלייזרס לת'אנדר יש מצב שגם אני הייתי מקבל דקות משחק, כווטרן מהספסל….
    🤣

    1. אפשר לפתוח שעשועון בו כל מי שיצליח לנקוב ביותר מחמישה שמות של שמונת המופלאים שיתלבשו מכל צד יזכה בפרס.

  4. אם מישהו בנה על בוסטון טורונטו – דלגו הלאה.
    בנוסף לוויליאמס הסלטיקס יהיו בלי טייטום, בראון והורפורד וזה לא שזה לפני זה הם היו מאד עמוקים.

      1. בגלל זה רשמתי "איכשהו".
        האמת שלאורך העונה לא ספרתי אותם כלל גם לא כסוס שחור, אבל אחרי השיפור המטאורי שלהם בחצי השני של העונה ובמיוחד בשבועיים האחרונים החשבתי אותם כמתחרה הכי רצינית ביחד עם מלווקי להעפיל לגמר.
        עד שעליתי על העגלה שלהם טיימלורד נפצע ושבר אותה לחתיכות.😔

          1. הכל בסדר ידידי.😀
            מעבר לכך, אני מקים מניין לרפואתו של רוברט וויליאמס, אם מישהו יכול להצטרף, תבוא עליו הברכה.
            חסר לי רק 9….😅

  5. עכשיו הגיע הזמן רוברט לנצל את היותו טיימלורד, ולעשות משהו טיימלי ווייימלי, כמסורת הגליפראים הגאים. אם לא יחליט שלא, שתהיה לו החלמה מהירה וקלה ככל האפשר.
    תודה רבה על הפריוויו

  6. זהו. עם כל כמה שאנחנו מנסים להיות הומניים ולא לפגוע לאנשים בפרנסה לדעצי הגיע הזמן לפטר את זה שאחראי על הפציעות בליגה. חלאס. הבן אדם עובד בלי טאקט ובלי טיפה רגש. אם יש הצבעה לפטר אותו אני בעד. הטיים לורד מבחינתי זה הקש. זהו.

  7. נימוקים למה לדעתי צריך לפטר אותו 1. בוסטון. שנה שלמה שאני חופר לרזי שיחכה בסבלנות ובוסטון מכינים לנו משהו סבבה. אחר כך מציעים פה להטריד את בראון או טייטום ואני אומר על גופתי. סוף סוף הם עולים למקום הראשון ונראים סבבה בא הזבל הזה שאחראי על הפציעות והורס הכל.
    2. הלוחמים. מחכים שנתיים וחצי לקליי
    בסוף שהוא חוזר גרין נפצע. בביום שגרין חוזר סטף נפצע.
    3. דנבר אין צורך לפרט.
    ואלה באמת הקבוצות הכי סבבה בליגה. חלאס כבר. לפטר וזהו.

  8. כמות הפציעות הזו מראה על רמת אימונים בלתי מקצועית בעליל עם שילוב של אורח חיים ספורטיבי קלוקל שאינו מתאים למאמץ שהגוף נדרש אליו.

    1. לדעתי זה מצביע גם על זה שאי אפשר לשחק 82 משחקים בחצי שנה ואחר כך עוד איזה 20 אם מגיעים לפליאוף. צריך להוסיף שתי קבוצות לליגה ולהוריד קצת את כמתו המשחקים זה פסיכי לשחק 4 משחקים בשבוע עם טיסות וחניות ביניים.

      1. אפשר אם פותחים את העונה חודש לפני….
        תוסיף עוד חודש כל עונה ותוריד את הבאק טו באק וישחקו 2 או מקסימום 3 משחקים בעונה ואולי יהיו פחות פציעות.

  9. רוברט ויליאמס צריך להרים את התחתונים ולהוריד את הביצים
    אמביד שיחק שנה שעברה פלייאוף שלם עם קרע במיניסקוס

  10. בעניין אחר. היום ערכתי בדיקה די מעמיקה לגבי דני אבדיה ואני שמח לציין שאם בעבר לא חשבתי כך שיניתי קצת את דעתי (אני מבקש להזכיר לכולם לא לפתוח בקבוקי שמפניה כי הכל נזיל ויכול להשתנות ברגע למשל פציעות למשל חזרה של ביל להרכב למשל העובדה שהרוקי קריספט כבר עושה לו בית ספר בכך שהוא שחקן הרכב ודני לא אבל בכל זאת אחרי בדיקה מעמיקה ובהתאם למספרים שלו ואם הוא אכן ימשיך בדרך הזאת – אין לי כמעט ספק שתהיה לפחות קבוצה אחת שבהארכת החוזה הבאה תציע לו חוזה מינימום ותיתן לו לשחק משהו כמו 10-15 דקות לערב פעם בשני משחקים. לא לפתוח שמפניה רבותי אבל יש סיכוי.

  11. לדעתי הסלטיקס דיי וויתרו על המשחק הזה. אמנם המחליפים + סמארט הובילו רוב המשחק אבל מול הראפס בטורונטו, למחליפים ולחמישייה השלישית אין סיכוי, אפילו לא קלוש.

    1. הגעת ועודדת את הסלטיקס?
      זה סופם…..
      תחזור לשון ותשאיר אותנו בלי הבעיות.
      רק באת ופון פליט תפר שתי שלשות.
      תרחם עלינו

      1. תרגיע חבריקו קצת עלה לך לראש אני בכלל רציתי שטורונטו יפסידו אבל זה לא משנה. תחזור לקלל את החבר׳ה שלך הכל בסדר

  12. פון פליט התחמם שם יותר מדיי מהר ליודוקה אין ברירה אחרת המשחק בורח לו.
    הוא חייב סל עכשיו ועצירה לוחצת של פון פליט.

      1. לפני יומיים אמרת בביטחון רק שהלייקרס יעשו פלי אין, עכשיו אתה מתאים את הנרטיב וטוען שפופ עובד בתאגיד, שימון אתה מקרה אבוד

    1. כמעט זה לא מספיק….
      יכלו לנצח אבל טעויות של סמארט את וויט סגרו את העסק!
      הפלוס זה שהסלטיקס ב+ג נתנו פייט אדיר לחמישייה ראשונה ושנייה של הראפס.
      מחיאות כפיים למי ששיחק ולצוות האימון.
      זה שסמארט עושה לפעמים שטויות אני כבר רגיל וזה בסדר כי בזמן האחרון המספר שלהם ירד דראסטית וזה חלק מהשינוי לטובה שעבר מאז האולסטאר.
      וויט הוא משב רוח מרענן כי הוא נכנס כמו כפפת לטקס במידה הנכונה על היד לדי אן איי של הסלטיקס אבל גם דיי ברור לי מדוע פופ וויתר עליו. עם כל ההאסל שלו וההשלמה לסמארט הוא לא קלע כל כך טוב ולא שחקן שאתה באמת חושב שיכריע משחק חשוב. פשוט לא! הוא נהדר אבל לא מספיק פינישר. הוא צריך לעשות רק מה שהוא יודע לא פחות ולא יותר. אם אתם שואלים אותי אז לצערי אני מאמין שוויט לא ישאר שנה הבאה אלא יהיה חלק מטרייד שיעביר אותו וכנראה גם את הורפורד למקום אחר. תזכרו שפה שמעתם את זה פעם ראשונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט