סיקור משחקי יום ראשון / Smiley

סיקור משחקי יום ראשון / Smiley

שבעה משחקים היו לנו הלילה, בהם הסלטיקס וטאטום עולים למקום הראשון במזרח, הסאנס ממשיכים להראות מי הקבוצה הטובה בליגה, הפליי-אין במערב מתחמם עם קאמבק נפלא של השקנאים לניצחון על הלייקרס, קיירי משחק לראשונה העונה בבית רק כדי לראות את ההורנטס יוצאים עם ה-W, ודני אבדיה עם 14 נקודות ב-28 דקות בניצחון הוויזארדס על הווריורס המג'עג'עים ללא סטף.

בחדשות אחרות: ג'וש גידי, שחקן השנה הראשונה האוסטרלי המצויין של הת'אנדר יחמיץ את שארית העונה עקב כאבים בירך.

דטרויט פיסטונס (55-20) – ניו יורק ניקס (33-42) 104:102

הניקס סופרים ניצחון 3 רצוף, וקל זה לא היה, למרות שקיבלו בחזרה את ג'וליוס רנדל לאחר שחזר מפציעה. אר ג'יי בארט היה שם לאורך כל הדרך עם 21 נקודות, שרנדל עוזר לו עם 20 משלו וקיווקלי מוסיף 18 מהספסל.
אבל היה זה דווקא אלכס בורקס בדקות המכריעות שקבר שלשה שקבעה את תוצאת המשחק ובצד השני, עם 6.6 שניות לסיום המוכד החוקי, עוצר את קנינגהאם כדי להבטיח את הניצחון לחניכים של ת'יבודו.
בפיסטונס מרווין באגלי, שחווה רנסנס מאז עזב את בירת קליפורניה, הוביל עם 27 וקנינגהאם שנותן פוש אחרון לתואר רוקי העונה הוסיף 18.

בוסטון סלטיקס (28-47) – מינסוטה טימברוולבס (43-33) 112:134

הסלטיקס הלוהטים סופרים כבר 6 ניצחונות רצופים ו-1-9 בעשרת המשחקים האחרונים. הפעם הם קיבלו בבית את הטימברוולבס חסרי ההגנה, ורבע שני של 19:38 (בו קלעו את 13 מתוך 15 הנקודות של הרבע ליתרון דו ספרתי) הספיק לטאטום ולחברים לסגור את הסיפור.
צמד האול-סטארים של הסלטיקס קלע 65 נקודות משותפות, כאשר טאטום מוביל עם 34 ובראון עם 31 (ו-10 ריבאונדים).
הסלטיקס רושמים ניצחון מספר 24 ב-28 המשחקים האחרונים, נתון מרשים לכל הדעות. ולאחר ההפסדים של ההיט ושל הסיקסרס מוצאים את עצמם בפסגת המזרח (למפגש עם הנטס בסיבוב הראשון?)
אצל הטימברוולבס שפוצחים מסע של ארבעה משחקי חוץ, אנתוני אדואקס שם 24 ו-KAT הוסיף 19 משלו.
"זה היה מסע, היינו צריכים למצוא את הזהות שלנו. איבדנו כמה חברים לקבוצה, חברה חדשים הגיעו. היינו צריכים להילחם, אבל זה היה כיף. היו לנו זמנים קשים, אבל הרווחנו מזה, וזה שיפר אותנו", טאטום סיכם.

וושינגטון וויזארדס (42-32) – גולדן סטייט ווריורס (27-48) 115:123

החיים קשים בלי קלעי ה-3 הגדול בהיסטוריה של המשחק. הווריורס סופרים חמישה הפסדים מששת המשחקים האחרונים, ומתחילים לאבד גובה בצמרת האזור המערבי.
הווריורס שוב מצאו את עצמם מסתבכים, והפעם גם לא הובילו לאורך כל המשחק מול הקבוצה מעיר הבירה וקורי קיספרט עם ערב נהדר. הרוקי מגונזגה המטיר את כל 25 הנקודות במחצית הראשונה (6 שלשות), שהוא נעזר ב-23 נקודות של פורזינגיס ו-22 של קולדוול-פופ.
בהיעדרו של קארי, ג'ורדן פול ממשיך לשים מספרים על הלוח, הפעם עם 26, כאשר תומפסון מוסיף 25 ו-וויגינס מסיים עם 22.
ומה לגבי הזווית הישראלית: דני אבדיה ממשיך בכושר הנהדר והפעם הוא מסיים עם 5 מ-9 מהשדה (3 מ-4 מה-3) ב-28 דקות משחק, בדרך ל-14 נקודות, להן הוא הוסיף 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

פיניקס סאנס (14-61) – פילדלפיה 76 (28-46) 104:114

כל הליגה ומי שמסביב מתחיל לסכם את העונה הסדירה, לחלק פרסים ולבחור חמישיות, והסאנס ממשיכים בשלהם, כשהם סופרים 8 ניצחונות רצופים, והפעם אחד מרשים על הצמד מעיר האחווה.
הסיקרס ירדו למחצית עם יתרון 4 נקודות, רק כדי לצפות בסאנס יוצאים מחדרי ההלבשה לרבע שלישי של 22:31. כאשר בוקר מראה את הרפרטואר ההתקפי המרשים שלו במגוון דרכים לסים את הכדור בסל.
דווין בוקר כאמור הוביל את פיניקס עם 35 נקודות, כריס פול עם דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-14 אסיסטים (ו-2 חשובות בסיום) ואייטון עם דאבל-דאבל משלו של 14 נקודות ו-14 ריבאנדים.
הסיקסרס, שהפסידו לאחר 3 ניצחונו רצופים, ראו משחק מצויין של אמביד עם 37 נקודות ו-15 ריבאונדים יורד לטמיון. מקסי עם 18 והאריס עם 17 ניסו לעזור, אבל הסיקסרס חייבים לקבל יותר מה-14 של הארדן ב-2 מ-11 מהשדה.

ניו אורלינס פליקנס (43-32) – לוס אנג'לס לייקרס (43-31) 108:116

מתחיל להיות צפוף שם על שני המקומות לפליי-אין, כאשר המירוץ התלת ראשי עם הפליקנס, לייקרס והספרס הולך להיות צמוד עד הסיום.
השקנאים נהנו מחזרתו של אקס הלייקרס, ברנדון אינגרם לאחר היעדרות בת 10 משחקים, כדי לצפות בו מוביל את הקבוצה מפיגור 23 אי שם ברבע השני, לניצחן כשהוא מסיים כקלע המוביל של קבוצתו עם 26 נקודות.
טרוי מרפי ה-III עלה מהספסל ל-21 נקודות מפתיעות בערב מצויין מבחינתו, וולנצ'יונס הוסיף 19 משלו עם 12 ריבאונדים, ומקולום, שהפיח חיים בפליקנס מאז הטרייד, סיים עם 18.

אצל הלייקרס, הסיפור ללא שינוי. לברון ג'יימס ממשיך לרשום מספרים מרשימים והפעם, מי שאולי להיות מלך הסלים בגילו המופלג, סיים עם 39 (אבל רק עם 2 מ-8 ברבע הרביעי). מאליק מונק עלה מהספסל כדי לרשום 21 ו-ווסטברוק עם 18 משלו.
"הייתי בחוץ שלושה שבועות, ולחזור ולנצח בצורה הזו עם כל האחים שלי, זה מיוחד", אמר אינגרם הנרגש בסיום.
הלייקרס עם 3 ניצחונות מ-10 המשחקים האחרונים פשוט נראים לא טוב, כשהם מחכים לשובו של דיוויס שאולי יבשר על השינוי לקראת הישורת האחרונה ותחילת הפליי-אין והפלייאוף.

ברוקלין נטס (36-39) – שארלוט הורנטס (36-39) 119:110

הנטס קיבלו את קיירי ארווינג חזרה למשחקים הבית, כשהוא סוף סוף יכול לשחק מול האוהדים הביתיים, אבל החברה של ג'ורדן היו עם תוכניות אחרות לחזרו של הדוד דרו, ויצאו משם עם ניצחון חוץ חשוב, ושובר שוויון מול הנטס במשחקים הפנימיים, וכרגע שתי הקבוצות חולקות במקום השמיני.
"לא התוצאה שרצינו, לא קלעתי היטב כפי שרציתי", סיכם קיירי את ההופעה שלו, כשהוא רושם 16 נקודות (ו-11 אסיסטים) ב-6 מ-22 מהשדה ב-41 דקות משחק.
גם דוראנט הוריד הילוך, כשהוא פוגע ב-9 מ-24 בדרך ל-27 נקודות, ודווקא דראמונד הגיע לעבוד עם 20 נקודות ו-17 ריבאונדים.
ההורנטס עם מחצית שניה מצויינת, כאשר שתי שלשות, אחת של טרי והשניה של ברידג'ז חותמות את הסיפור, ונותנות להם את ה-W במשחק חוץ חשוב מבחינתם. למאלו בול הוביל עם 33 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. ברידג'ס הוסיף 24 ו-וושינגטון סיים עם דאבל-דאבל נאה של 18 נקודות ו-11 ריבאונדים.

דאלאס מאבריקס (29-46) – יוטה ג'אז (30-45) 100:114

בקרב על המקום הרביעי המערב ויתרון ביתיות בסדרת סיבוב ראשון פוטנציאלית, החברה מטקסס, בהובלת הפלא הסלובני, התאוששו מפתיחה רעה, רק כדי לנצח בשלושת הרבעים הנותרים, ולהתקרב עוד יותר ליתרון ביתיות בסיבוב הראשון מאז שלוקה נחת בדאלאס.

דונצ'יץ' קלע 32 (10 אסיסטים) כדי להוביל את המאבריקס לניצחון עם הג'אז שכבר סופרים 4 הפסדים רצופים. רג'י בולוק צלף 25 נקודות, עם 7 מ-11 מעבר לקשת, וברונסון המצויין, שנהנה גם מוילאנובה ב-NCAA, הוסיף 22 משלו, בתוספת של 10 אסיסטים.
את הג'אז המזייפים לאחרונה, וחסרו את גובר, הוביל רודי גיי מהספסל עם 18, כאשר מיטשל רושם משחק חלש של 12 נקודות בלבד.

לפוסט הזה יש 203 תגובות

  1. מפחיד פתאום להיות במקום הראשון, אחרי עונה מגומגמת שכזו. מה שכן, חשוב יותר המאצ'אפ בפלייאוף, אם כי גם יתרון ביתיות זה נחמד.
    תודה רבה על הסיקור

  2. עוד לא קיבלתי מענה על השאלה שלי. האם בNBA חוקי לעשות צעד וחצי ולעצור אחרי זה? עושים את זה בלי הפסקה. אפילו דני שלנו התחיל לעשות את זה. ET אלוף במהלך הזה דרך אגב.
    האם זה חוקי או השופטים פשוט לא שורקים סתם ככה?
    https://youtu.be/Az6dt4HFxbU?t=27

    1. 1) אין כזה דבר צעד וחצי ולעצור אחרי. כל הטרמינולוגיה שלך לא נכונה ומביעה חוסר הבנה של החוקים.
      2) לא כל פעם שהשופטים מחמיצים שריקה זה ראיה שיש חוק שמאפשר את זה.

        1. 1) עם הרקורד הפרספקטיבי שלך אני מנחש שמעל חצי מהפעמים שאתה רואה את זה זה לא מה שקורה (יש לך נטייה לראות דברים שלא קיימים ברגע שהחלטת לחפש אותם באובססיביות, כמו שיש לך סטנדרטים שונים של קליר פאת לג'יימס ולשאר הליגה).
          2) השיפוט בליגה באמת בושה, אבל זה יותר קשור בדברים אחרים מהקושי שלהם להבחין במדויק בתזמון איסוף הכדור.

          1. כן זה רק בראש שלי אתה צודק :). אני לא מחפש כלום זה בולט לעין חח אחרת לא הייתי בודק שראיתי טוב
            קליר פאת לקינג הוא באותם סטנדרטים בדיוק כמו שאר הליגה ומה לעשות יש לו פי 3 לפחות כאלה מכל כוכב אחר בליגה

            1. 1) זה פבלובי הבריחה האוטומטית לאשקוש?
              2) זה ממש לא אותם סטנדרטים אבל זה בזבוז זמן עבורי להדגים לך את זה כי כבר ננעלת על זה מזמן

            2. שימון, מה אתה מבזבז זמן עליו?

            3. LOL, אני רואה שעדיין כואב לך דר נייטרלי

            4. אתה לא תודה לעולם שטעית תוגוש אה? בסדר לא נורא. היה ויכוח פילוסופי מעניין.
              חוזר לרטוריקה שלי גם ב-3 צעדים וגם ב-2 צעדים יש שם עדיין צעדים. אין דבר כזה בכדורסל שכדור לא קופץ ואתה יכול לעשות 2 צעדים בלי זריקה או מסירה לפני הנחיתה על הקרקע

          2. לא חושב שהכוונה לעניין איסוף הכדור.
            בצעד וחצי המוכר עושים שני צעדים ומנטרים לזריקה\מסירה.
            בNBA רואים די הרבה שהשחקן עם הכדור עושה שני צעדים ללא כדרור, נעצר ואז מחליט מה לעשות.
            .
            השאלה האם הניטור הוא בכלל חובה, אם מותר לעשות הפסקה בין הצעדים לניתור, ואיך בכלל קובעים מה זו הפסקה.
            .
            וויקיפדיה:
            "..הצעד המקסימלי המותר הוא צעד וחצי: הרגל הראשונה לגעת ברצפה עם תפיסת הכדור נקבעת כ"רגל ציר", ואת הרגל השנייה ניתן להזיז ללא מגבלה, אך מרגע שהוא מרים את רגל הציר עליו למסור את הכדור או לזרוק לסל לפני שרגל הציר נוגעת שוב ברצפה."
            ממה שאני מבין מזה ה'עצירה' מותרת.

            1. תזמון איסוף הכדור הוא משמעותי באבחנה איזה צעד מבסס את רגל הציר

            2. A player who gathers the ball while dribbling may take two steps in coming to a stop, passing, or shooting the ball.
              The first step occurs when a foot, or both feet, touch the floor after gaining control of the ball.
              The second step occurs after the first step when the other foot touches the floor, or both feet touch the floor simultaneously.
              A player who comes to a stop on step one when both feet are on the floor or touch the floor simultaneously may pivot using either foot as his pivot. If he jumps with both feet he must release the ball before either foot touches the floor.
              A player who lands with one foot first may only pivot using that foot.
              A progressing player who jumps off one foot on the first step may land with both feet simultaneously for the second step. In this situation, the player may not pivot with either foot and if one or both feet leave the floor the ball must be released before either returns to the floor.

            3. לפי החוק הכתוב פה כל המהלכים הם צעדים שהשופטים לא שורקים. זה בזיון פשוט זה ככ בולט לעין בלייב שזה לא טבעי הנחתי שאולי זה חוקי שם בWWE. אבל זה לא 🙂

            4. מה זה כל המהלכים?
              המהלך שהתחיל את זה אצלך כאן היה איזה סל של בראון שהיה חוקי לגמרי. להערכתי ביותר מחצי מהמהלכים שאתה סופר אתה פשוט לא יודע לזהות כראוי מתי הכדור נאסף.

            5. יפ, אכן כמו שאמרתי אתה לא יודע לזהות את תזמון איסוף הכדור

            6. תוגוש יודע לזהות מצויין אתה לא יודע. גם אם אתה לא מחשיב את הצעד הראשון זה עדיין צעדיים כי אסור עם הכדור לקפוץ רגל אחרי רגל בראון עשה 2 צעדים גם אחרי זה
              https://youtu.be/FWpkMuHZ3wo?t=19

              פה כבר אתה לא יכול להתווכח שהכדור אסוף יפה ואז הוא עשה אחד שניים ונחת זה צעדים. מפה הוא יכל לתת קפיצה על 2 רגליים יחד בו זמנית לא רגל אחרי רגל ואז זה היה "חוקי" אם לא נחשיב את הצעד הראשון
              אז גם פה יש לך טעות.
              והכדור בכלל נאסף מהלך לפני. כדור נאסף שהפסקת להקפיץ אותו לא שתפסת אותו ב2 ידיים

            7. מה יש לי להתווכח?
              בנקודה הזאת הכדור אכן נאסף והוא באויר ומשם הוא עושה בדיוק שני צעדים כמו שמותר לו.
              לא ברור לי מה לא ברור לך בחוקים

            8. 2 צעדים מהרגע שאתה מחזיק כדור זה צעדים זה כמו צעד וחצי ולעצור לפני העלייה. גם בצעד וחצי אתה עושה 2 צעדים שאתה תופס את הכדור ועולה לזריקה. אסור לך לעצור הוא עצר ואז עלה לדאנק. צעדים גם אם אני זורם איתך ולא מחשיב את הצעד הראשון

            9. אתה חוזר להגדרות לא רלוונטיות
              חזור בבקשה לתגובה 2.1.1.1.2.2

            10. למען עקביות בשיח ראה אתה המשפט הראשון כ-
              אתה חוזר לטרמינולוגיה לא נכונה

            11. בחיי שאתה מצחיק. הוא תופס את הכדור כשהוא באויר ואז עושה שני צעדים. יש לך את החוקים של הליגה בתגובה ממש כאן מתוך החוקים של הליגה שבה המהלך הזה התרחש וכתוב שם במפורש שזה מהלך חוקי(לפחות לכל מי שמחזיק בהבנת הנקרא בסיסית) ואתה איכשהו מצליח להגיע מהעובדות המאוד פשוטות האלו למציאות דמיונית בה מדובר בצעדים.
              צקרא לקשקושים שלך רטוריקה או איך שאתה לא רוצה. בכל דרך שלא תהיה הם עדיין שגויים ומנותקים מהמציאות, לא משנה כמה פעמים תחזור עליהם.
              אני ניסית להסביר לך, את חוקי הצעדים בליגה כבר עשרות פעמים כאן ואתה מתעקש להתעלם ולדמיין לעצמך חוקים אחרים שאולי למדת בקטסל או משהו(אין לי מושג, זה בכל מקרה לא משנה, כי זה פשוט לא החוקים בליגה(וגם בשום מקום אחר אבל זו כבר בעיה אחרת)). אני לא מצליח להבין מה לא ברור לך. אני לא חושב שאני יכול לנסח את זה בצורה ברורה יותר ממה שהם כתובים לך ממש כאן בתגובה שכבר ציינתי קודם, או מהדרכים בהן כבר הבהרתי את העניין בעבר.
              אתה רוצה להשאר בחוקים הדמיוניים שלך ולהתלונן, סבבה, תבלה, לא מעניין אותי.
              ביקשת הסבר, ניסיתי, נכשלתי. אולי תצליח למצוא מישהו אחר שכן יצליח להסביר לך.

  3. חייב לציין שאדוארדס היה כבוי בחצי הראשון ונדלק רק בחצי השני, אז הוא הכניס דיי הרבה נקודות והיה קשה לשמור אותו.

  4. היה נפלא בעגלה של נא,היה מקום להתמתח באלכנוס
    ציון הרביץ לפ דאנס מהסרטים,הראה הרבה בריאות וחשק
    הבבון המוסלמי נדרס עם שאגות
    היה כייף

  5. אחלה סיקור. ממש נהנתי לקרוא.
    לראות את הסלטיקס במקום הראשון ואת הסאנס בעונה המטורפת שלהם זה יופי של נחמה לקריסה של ג"ס.
    הקבוצה היחידה שנשארה בלו"ז של הלייקרס שיכולה להרשות לעצמה להפסיד היא… פניקס. סן אנטוניו בפלייאין זה כמעט ריאלי.

      1. עוד הפסד או שניים של הלייקרס וכבר לא יהיה למי לעזור.
        אני הולך עם התיאוריות שלך: דריימונד יודע שבסוף העונה הזו נצטרך לעשות טרייד על מישהו עם שכר גבוה. גם כדי להביא שחקן גבוה סביר. הוא מוריד פרופיל וכולם נותנים לויגינס לנפח סטאט.

            1. אל תילחץ יונתן,אף אחד לא מושלם,בגלל זה חבר כבוד ולא חבר מלא,
              אל דאגה יונתן,לאחר האורגייה בכיכר הכפר,נטפל בך תוך כדי שינה,בבוקר תקום רענן ומתעב בבונים מקצועי

        1. יונתן
          גרמת לי לבדוק מה נשאר ללייקרס בשבועיים הקרובים…….
          הלו"ז שלהם לא מעורר ביטחון כלל וכלל. אפשר כבר ברצינות לראות שיש מצב שלייקרס בכלל לא יהיו בפליי-אין אלא עם כן הפרשים באפור יעשו מאמץ מיוחד. לא חושב שזה יעזור!
          לפגוש את דנוור פעמיים, דלאס, יוטה, א"א סאנס וג"ס זה מתכון לסיום העונה בתחילת אפריל….
          האמת? גם לס"א לא יהיה פשוט אבל הם פוגשים גם את פורטלנד פעמיים ואת יוסטון לעומת הלייקרס שפוגשים פעם אחת את אוקייסי, יכול להיות שהמשחקים האלה יכריעו?

          1. סאנס גס ודנבר יהיו בלואד עצבני מול הלייקרס כי הכל כבר יהיה סגור יעלו עם הנוער (גס תנוגב גם עם הבוגרים, סטיב קר קיבל את ההוראה מהתאגיד לתת 1 על 1 פנוי למלך). גם הפרשים באפור הוזעקו לכוננות

          2. הלו"ז של סן אנטוניו זה קייטנה לעומת הלייקרס. וגם לברון נפצע בקרסול אז אולי יפסיד משחק או שניים…
            אני לא כל כך מאחל ללייקרס או לברון להפסיד אגב. סתם מדהים אותי הסיפור של הקונטנדרית מתחילת העונה שנתקעה ככה. נהנה מהתרחישים.

            1. "נפצע" בקרסול חחחח זה עוד האדרה שבלי קרסול הוא יקלע 40 ו"יסחב" את הלייקרס לפליי אין. ווי אר אול וויטנס
              ואם ישחק חלש יגיד שיקתי בלי קרסול. מכירים כבר את הרוטינה הזאת של המלך

            2. מה הקשר לרוטינות של לברון?
              דיברנו על הסיכויים של סן אנטוניו להגיע לפלייאין על חשבון הלייקרס. תתרכז.

  6. תודה על הסיקור . נגמרו המילים על הסאנס , הפייבוריטים לטבעת, במרחק 2 נצחונות משבירת שיא הנצחונות לעונה של המועדון

  7. הסלטיקס בכושר מפחיד.
    הם מגיעים למאני טיים של העונה כאשר הם מציגים את הכדורסל המשכנע ביותר במזרח (ובליגה בכלל).
    .
    ככל שאני צופה בהם יותר אני מגיע למסקנה שהם הפייבוריטית להפעלה לפיינלס.
    .
    תודה, סמיילי.

    1. שכחת רק קבוצה אחת שאתה מכיר טוב…
      פיניקס רמה אחת מעל כל הליגה ולא יעזור כושר של בוסטון או של אף קבוצה אחרת.אתם פשוט יותר טובים בהרבה מכל קבוצה אחרת בליגה.
      אפרופו מה שיא ניצחונות שלכם לעונה?

  8. תודה סמיילי סיקור מעולה
    1. ברוקלין בצרות. הפסד נוראי. לעבור את אטלנטה ושארלוט ללא ביתיות בפלייאין נראה משימה קשה מאוד. מאוד.
    2. אם פופ עדיין שועל – שידיח את הלייקרס מהפלייאין. כתם אדיר על המורשת של ההוא שאסור לומר את שמו. וואו.
    3. סטריט בול – הגמר!
    15 דקות ברוטו, כל בית הספר לרבות מורים והנהלה בקורט סייד סיטס (סטנדס), שוברים למקדונלדס למנצחים!
    בתום הזמן החוקי התוצאה 22:22 השופטת (מעולה, שחקנית עבר) מכריזה ״סל ניצחון״. הכדור שלנו. לקחתי את הזריקה מרחוק – ווי אר אול וויטנס!!!! איך זה נגמר?
    חכו.
    המשחק נפתח בבליץ של התלמידים, 0:10 הקהל צורח ״תשפילו אותם״ ואני אומר לעצמי WTF למה הייתי צריך את זה? פעם היה לי כבוד…
    טראש טוק אכזרי, אבל חזרנו מהקבר. באטלר סחב אותנו לבד, אחד נגד שלושה, גיבור על.
    אני עם 8-0 מחוץ לצבע, וקלייר פאת׳ בהגנה. ביזיון… פעם היה לי כבוד אוי אוי
    אז נתתי תחת והלכתי ללכלך ידיים בצבע, 8 נקודות קרש סל ועוד זריקת קלאץ׳ מהעונשין (שווה 2 נק׳)
    כל הגוף כואב אבל יש שוויון. מדהים.
    ואז מגיע ווי אר אול וויטנס. הכדור באוויר, כולם עוצרים נשימה, ו…
    בריק!!! לבנה!!! מכבסה!!! צנטרישוט…
    אוי אוי.
    התלמידים לקחו את הריבאונד,
    החטיאו,
    ובאטלר הלך לצבע וגמר את זה כמו שצריך.
    מורים ווינס
    🙂

      1. חחחחחח
        הקדשתי את הניצחון למנהל המשק החבר הכי קרוב שלי (שמביא עוגיות קפה בורקסים וגם וויסקי באירועים הפנימיים).
        אמרתי לו: וויי וורנט ספוס טו בי היר…

      1. אני עשיתי ריי טלן הפוך אבל לזכותי ייאמר שקלעתי מהעונשין את השוויון (הייתי כמו ראס אחרי כל ההחטאות הייתי בטוח שהאחרונה נכנסת חחחח)
        .
        ת׳וג כל הנעליים לבנות או שחורות זה כדורסל קשוח ואמיתי לא wwe

        1. עכשיו אני מבין למה הם הפסידו לכם. יותר מדי פחד במקום ללכת על נעליים ירוקות זרחניות ורודות סגולות תכולות שאיתם היו מביאים לביטוי את היצירתיות והכשרון העדיף שלהם ושולחים אתכם הביתה בלי ציפס סוג ג' מתנה.

          1. ת׳וג אני מתפלא עליך – אתה הרי יודע שהמטרה העיקרית של מערכת החינוך היא לדכא את היצירתיות של הילדים.

            1. טו שה

    1. כפרוייקט אופסיזן אני מנתח את הפילם של המשחקים שלכם ויוצר יחד עם שמעון סרטון להעלאת המודעות לתופעת הקליר פאת' כולל דוגמאות והסברים

          1. לצערי אתה צודק אפילו לא צריך לחכות כמה שעות (גב ברכיים צלעות ראות… אל תשכח שזה היה מה שנקרא בהופס ״הצד הלא נעים של הבק טו בק״)

            1. בגיל שלנו, הצד הלא נעים של באק-טו-באק הוא סוף שבוע עם גב תפוס…
              .
              שאפו!

            2. קוראים לזה קנאק-טו-קנאק.

            3. דה שוט הוכחת לכולנו שלואד מנג'מנט זה לחלשים…

            4. אסף לאור הלבנים שהשלכתי היום הייתי צריך להקשיב לך ולעשות לואוד
              😃

            5. אי אפשר, אתה הלב והמנוע. בלעדיך באטלר זה לא באטלר

            6. אוי ואבוי רק לא הלב והמנוע…

      1. עגל – אני הייתי הקליר פאת חחחח
        שמעון גיא צודק כאן למעלה זה לא כל כך פשוט כמו שזה נראה – ברבע גמר ניסיתי לזרוק ראש – נתפס הצוואר…

      2. אצלנו בלימודים היה אחד שהיה משחק עם משקפיים, הוא היה מבקש פאול כל פעם שהם היו זזים כמה מילימטר בגלל איזו נגיעה/ליטוף אקראי.
        היינו משתגעים מזה, כל פעם שהוא ביקש פאול היינו אומרים שישנה "חווה אדומה" (התרעת נגיעה בגדר)
        🙂

        1. חחחחח הרגת אותי עם חווה אדומה גדלתי ליד גדר הצפון
          גילרי – קנאק טו קנאק זה הכי מדויק שיש. אני חושב שזה נכון גם לגבי כמה כוכבים בליגה מעבר לים

        1. חחחחח תודה (וגם ליואל למעלה, למרות שאני לא בטוח שהוא ישחרר) בכל מקרה נהייתי כמו ההוא מ-"אוולין אל תלכי" אני כבר מכור לצנטרישוט…

  9. מקום ראשון בליגה
    נרוץ נקפוץ נשיגה
    נה נה נה בוסטון
    נה נה נה בוסטון

    אם המקום הראשון פוגש את ברוקלין אז עדיף לסיים למטה מזה.

    1. אני חושש שברוקלין הוכיחו שהם מסוגלים להפסיד משחק נתון. מחכים להם שני משחקי פלייאין. לא בטוח שהם עושים פלייאוף. הלוואי שאני טועה

        1. לא ברור אם סימונס חוזר.
          מדברים עכשיו על פציעת גב.
          גם לי מתחילים כאבי גב אם אני יושב יותר מידי זמן בלי לזוז.

          1. לדעתי אין סיכוי שהוא חוזר השנה,בטח ובטח אחרי טראומת הפליאוף שנה שעברה אין סיכוי שהוא לא שיחק שנה שלמה ואז יחזור למקום בו הכל התחיל

            1. מקווה שיחזור חייבים קצת דם צעיר

            2. צריך לפתוח ליין בווגאס על מי חוזר קודם סימונס או זאיון

        2. שמע אם יהיו שני משחקי חוץ על כל הקופה זה לא פשוט בכלל. ממקומות 10-9 חייבים לנצח את שניהם. אחרי הלילה קצת איבדתי ביטחון בקבוצה הזאת. יש לה ארומה ״טראגית״

          1. אין הגנה שם קיירי היום טייל כמו ראס והשיקצה, היה רק חסר לו כיסים במכנס שיכניס ידיים. גם החריב חזק את המשחק היה 2 מ14 ואז זרק בלי הכרה להוכיח משהו למישהו, במקום להביא כדורים לדוראנטולה. תכלס הוא הפסיד לכם את המשחק

            1. כן קיירי בעייתי בהגנה בגלל זה אני כל כך רוצה את סימונס

            1. בתור אוהד שלהם שראה יותר מדי מהם השנה אסכם לך בשתי מילים: קומדיה טראגית או שמא טרגדיה קומית?

            2. של הלייקרס או הנטס? (את הלייקרס אני משלים רוב הזמן)

            3. הלייקרס

            4. שתי התשובות נכונות

  10. אבנר,
    הסבר מצולם של הצעדים שמותר לעשות אחרי איסוף הכדור (2 צעדים)
    .
    https://videorulebook.nba.com/archive/legal-play-gather-and-then-takes-2-steps-2/
    .
    בסיום 2 הצעדים מותר לשחקן לזרוק, למסור או לעצור:
    .
    A player who gathers the ball while dribbling may take two steps in coming to a stop, passing or shooting the ball.

    The first step occurs when a foot, or both feet, touch the floor after the player gathers the ball.
    .
    (ציטוט מההודעה שפרסמה הליגה, 2019)

        1. זה בכלל לא מה שאמרת. גיא הדגים יפה אתה אמרת זה לא חוקי גיא אמר זה חוקי ועכשיו זה הגיוני כי עושים את זה ככ הרבה שאפילו בwwe זה היה מביך.
          Et אלוף בזה זה מוטבע אצלו בdna הוא עושה צעד וחצי עוצר מעיף את השומר וסל קל 😂😂

          אז מותר 3 צעדים כי הגאתרינג לא נחשב. תפסת כדור מוצר עוד שני צעדים ואז לעצור ואז אפ אנד אנדר אחלה 😎

          1. כאילו ברצינות, יש לך נזק במח?
            מה שכתוב בתגובה של גיא זה חלק מסוים ממה שכתוב בחוקים משהבאתי לך בתגובה אז איך בדיוק זה לא מה שאמרתי לך?

            1. די תוג תגיד טעיתי זה בסדר. כתבת בפירוש שזה לא חוקי.
              גיא כתב שזה חוקי והביא דוגמא. מה אתה מנסה עכשיו להתחבא מאחורי ציטטות חלק מזה ומזה ומזה תגיד טעיתי זה בסדר. כולנו טועים. קורה לטובים ביותר

            2. איפה כתבתי שמה לא חוקי?

            1. לחוס זה סרטון שאני הבאתי פה והיה דיון על סה בעבר. הוא יכול לומר עד מחר הסרטון הדגמה שלו לא ברור. עובדה שאף אחד בליגה לא עושה את זה. אתה חושב שאם לשחקנים היה מותר 3 צעדים הם לא היו עושים?? ובסרטון שלו אסור לעצור אחרי הצעד וחצי זה הבדל של שמיים וארץ.

            2. כולנו גאים בך שהצלחת להביא סרטון. אני מבטיח לתלות אותו על המקרר שכולם יראו.
              (אני לא זוכר שהתגובה שלי נכתבה עבורך)

            3. חחחחחח
              זה סרטון מבויים באולם ריק באחד על אפס אין שום קשר למשחק אמיתי – שני המהלכים בחצי דקה האחרונה הם צעדים מארץ הצעדים נראה לך שמישהו באירופה יעשה כזה מהלך ולא ישרקו?

    1. חחחחחח
      צעדים מארץ הצעדים גאדרינג שמאדרינג הביטוי ״צעד וחצי״ מקורו בחצי הצעד הראשון כאשר אוספים את הכדור כאשר שתי הרגליים באוויר. זה בעצם ״חצי וצעד״.
      באנ בי איי הכשירו שרץ בלית ברירה.
      מה שכן
      כיף להיזכר בהארדן כשעוד היה שחקן
      🙂

      1. כי זה אותו דבר בהם

        A player who catches the ball while he is progressing, or upon completion of a
        dribble, may take two steps in coming to a stop, passing or shooting the ball:
        ▬ If, after receiving the ball, a player shall release the ball to start his dribble
        before his second step.
        ▬ The first step occurs when one foot or both feet touch the floor after gaining
        control of the ball.
        ▬ The second step occurs after the first step when the other foot touches the
        floor or both feet touch the floor simultaneously.
        ▬ If the player who comes to a stop on his first step has both feet on the floor
        or they touch the floor simultaneously, he may pivot using either foot as his
        pivot foot. If he then jumps with both feet, no foot may return to the floor
        before the ball is released from the hand(s).
        June 2020 OFFICIAL BASKETBALL RULES 2020 Page 31 of 96
        ▬ If a player lands with one foot he may only pivot using that foot.
        ▬ If a player jumps off one foot on the first step, he may land with both feet
        simultaneously for the second step. In this situation, the player may not pivot
        with either foot. If one foot or both feet then leave the floor, no foot may
        return to the floor before the ball is released from the hand(s).
        ▬ If both feet are off the floor and the player lands on both feet simultaneously,
        the moment one foot is lifted the other foot becomes the pivot foot.
        ▬ A player may not touch the floor consecutively with the same foot or both
        feet after ending his dribble or gaining control of the ball.

          1. אני לא צופה ביורוליג ואני לא עובד עבורך.
            החוקים בפיב"א בנושא זה זהים לחלוטין לחוקים בNBA. לפיכך זה מותר ביורוליג ומותר בישראל שלמיטב ידיעתי משתמשת בחוקי פיב"א.
            אם השחקנים והשופטים יודעים אותם או לא, לא ממש מעניין אותי.
            צעד וחצי תמיד כלל שני צעדים אחרי הפסקת הכדרור. תמיד. לא יודע מאיפה ההזיה שלכם שזה היה פעם אחרת.

            1. בקיצר אין אחרת היית מוצא בשנייה. אין כי לא היה כסה מהלך לא בישראל וביורוליג שמישהו עשה צעד וחצי ועצר ואז עשה אפר אנדר. זה מהלך שקורה ללא הרף בnba בראשות סיר גה קודם כל.
              הארדן שינה את כל החוקיים האלה עם הדאבל סטפבק שלן שבמשיכה הוא עושה 2 צעדים ואז עוד 2 צעדים שזה בכלל משיכה אבל בסדר בwwe מותר

            1. חחחחחח גדול אתה
              ראיתי את החמישה הראשונים.
              הראשון גבולי אבל מוסווה היטב.
              כל השאר ממחישים בדיוק !!! את מה שאמרנו לך. אוספים תוך כדי הצעד הראשון מתוך השניים. לא לפניו.

            2. אתה במצב קשה של הדחקה. זה סתם וידאו הראשון שיצא לי בחיפוש לייאפ ויורוליג. זה כמה לא הייתי צריך לעבוד כדי להפריך את הטענה שלך. אני מבין שאתה אוהב להזות אבל אתה לא חייב להוציא את ההזיות האלה על הסביבה.

            3. חחחחל לחוס,שפכת. אתה אמיתי?

              איפה ראית מישהו שם עוצר אחרי הצעד וחצי????

              הכי גרוע רק הראשון זה מה שאמרת כל האחרים צעד וחצי מה אתה רוצה?

              לא ראיתי הכל רק כמה בהתחלה

            4. די ת׳וג אני מציע שתיכנע
              🙂

            5. תוד מביא לנו צעד וחצי רגיל ואומר לנו הנה תראו יש 3 צעדים ויש עצירה אחרי צעד וחצי חחח.
              רק המהלך הראשון הוא 3 צעדים וסל.

              היתר זה הכל צעד וחצי.
              שלא נדבר על צעד וחצי ועצירה זה לא קיים באירופה. זה לא אותו דבר.
              כל שופט ישרוק על זה צעדים

            6. צעד וחצי ועצירה לא קיים בשום מקום אולי בספייס ג׳ם רק מוכיח ששופטים לא לפי החוקה

            7. תוג תפרוש בשיא זה הופך ללא נעים שלא תסיים כמו השיקץ מחוץ.לפליי אין. לחוס לא עזר בתגבור מביא לי סרטונים שאני הבאתי פעם חח.

              מה שכן סוף סוף השאלה שלי נענתה בזכות גיישון זה חוקי.
              מותר בnba 3 צעדים בלי כדרור ואז לעצור גם וגם לקנח באפר אנדר.
              אם יאפשרו בשנת 2025 עוד 2 צעדים יהיה מצויין יהיה אפשר לעשות מהלכים מטורפים.
              גה מוראנט אדיר ישר התרגל לחוקים ועושה עבודת רגליים מדהימה בחוק הזה אין שחקן שנהנה יותר ממנו מהחוק הזה.

            8. קיבלתם את ההוכחות שביקשתם אז עכשיו עברתם לשקרים נטו ואתם מדמיינים שאם תחזרו עליהם מספיק פעמים זה ישנה משהו?
              אפילו לא צפיתם בכל הוידאו. זה מצחיק בטירוף כמה אתם תקועים במציאות דמיונית ומפחדים לצאת ממנה.

            9. תוג נראה לי הבאת קישור אחר חח. מה שרואים בקישור שלך זה צעד וחצי שחקן רץ עושה 1 ו2 וזורק ככה הכל חוץ מהמהלך ה1.
              והדיבור בכלל היה על צעד וחצי ועצירה שאמרת שלא חוקי וגיא הראה בציטוט שזה חוקי דמותר לעצור אחרי צעד וחצי

            10. תראה לי בבקשה איפה אמרתי שצעד וחצי ועצירה לא חוקי

            11. זה קורע איך אתם מסרבים לראות את כל הסרטון כאילו עצם הקיום שלו ומה שעשוי להיות כלול בו מאיים על קיומכם

            12. זה גם מדהים איך אתה מתעקש שמה שגיא הביא שונה ממה שאני הבאתי שבפועל מה שכתוב בו הוא סעיף מהחוקים שאני הבאתי בצירוף סרטון. וגם זה לא אומר שום דבר על מושג הצעד וחצי ועצירה שהמצאת שאם עדיין לא הבנת זה פשוט טרמינולוגיה שגויה שלא אומרת כלום.

            13. באימש'ך, לא צעד וחצי, כי אם צעד ת'מני

      2. הליגה למעשה ביטלה את הצעדים במהלך הזה דה פקטו. אם מותר לעשות 3 צעדים ואז עצירה ואפר אנדר וטריפל יורוסטפ ודאבל סטפבק על מה ישרקו צעדים? 😂😂😂😂

        אה נזכרתי אם סנטר יקבל כדור על ה3 ויזיז 2 רגליים בטעות לפני הקפצה בפייק ישרקו לו צעדים חחח גם אם יעשה את הפייק תקין

  11. הייתי אומר שזאת הייתה אחת מסקירות המשחקים הטובות ביותר שהופיעו באתר. תודה סמיילי. העברת את כשרונך בתרגומים לסקירת משחקים כאילו היית שם.
    תודה

  12. דה שוט,
    זה ממש משעשע.
    .
    ראית פעם את ג'ינובילי משחק?
    זוכר את היורו סטפ?
    זה היה חלק מהארסנל שלו עוד בעונה המפוצלת של הליגות באירופה (מאנו שיחק בבולוניה).
    .
    אז במיוחד בשבילך –
    .
    The Euro step, two-step, long lateral, or Ginobili Eurostep is a basketball move in which an offensive player picks up their dribble, takes a step in one direction, and then quickly takes a second step in another direction.
    .
    תספור צעדים –
    ראשון, שני, זריקה.
    .
    עכשיו,
    מצא את ההבדלים…

    1. גיא אני לא מתווכח על האנ בי איי
      אין ויכוח על כך שלא ממש שורקים שם צעדים ואם שורקים אז לפי דרגה.
      אז כן אתם צודקים – באנ בי איי זה לא צעדים.
      אבל (1) זה משהו חדש של השנים האחרונות, תראה משחקים ישנים. ג'ינובילי הוא בהחלט דוגמה טובה לחלוץ אם כי אצלו זה יותר יורו סטפ משלושה צעדים.
      אבל (2) בכל מקום אחר – אירופה, עולם, שכונה, כדורסל – אלה צעדים.
      🙂
      מציע לך את מה שהצעתי לת'וג
      🙂
      🙂

          1. אז ככה זה כשקוראים רק מה שרוצים ומתעלמים ממה שלא, ומבינים מה שרוצים להבין.
            למה אתה חושב שאני מתכוון כשאני אומר לך שהטרמינולוגיה שלך לא נכונה?

            1. טוב אתה לא מודה אני מבין 😎
              זה בסדר לומר ט-ע-י-ת-י בוא ננסה יחד לומר את זה

            2. אז עברת לטעון שאתה טועה ולא מבין מה שאומרים לך ומחליט שאנשים אומרים מה שבא לך שהם יגידו ולכן הם טועים והם צריכים להודות שהם טועים?
              כאילו אם זה בסדר לומר טעיתי מבחינתך, אז אולי עכשיו כשהוכחנו כאן שאכן טעית, אז תאמר זאת בעצמך(ואם לא כאן בכתב(ותכלס זה באמת לא חשוב לי שתעשה זאת)אז לפחות תודה בזה בפני עצמך)

        1. ת'וג תתמקד הבאת שם ראיון עם מיקי למי יש זמן לצפות בהכל…
          קבל סרטון קטן שממחיש הכי טוב וגם עונה לגיא –
          מאנו הוא אמן היורו אבל אצלו זה אפילו פחות מגבולי – אוספים כדור ב מ ה ל ך הצעד הראשון, לא לפניו. סה"כ (גג) שני צעדים. יש מקרים נדירים.
          ראס ו-ווייד מהדור הישן – צעד וחצי כשר למהדרין. יורו בעיקר מתבטא בתנועה לצדדים ולא ישר קדימה.
          הארדן מתחכם הוא ממש על הגבול, גם הוא לא עושה מה שעשה בסרטון של גיא כי זה צעדים ברורים. שם זה "יצא" לו והשופטים פשוט טעו.
          מי החריג?
          יאניס – המייצג של הדור החדש. זה לא סתם. הוא כבר צועד.
          אבל הוא גם מרביץ עם היד – ומותר לו
          🙂
          (כמו להוא שאסור לומר את שמו…)
          לא סיכמנו שאתה נכנע?

            1. תקשיב הדיון בכלל היה צעד וחצי ועצירה אחרי הצעד וחצי.

              הם באו והפכו את הדיון על צעד 3 איכשהו חח.

              לסיכום הדיון

              1. צעד וחצי ועצירה אחריו מותר. מה שעושים גה אמביד יאניס מיצל.

              2. 3 צעדים ועצירה גם מותר.

              3. 3 צעדים מותר

              הכל בnba כמובן.

              בישראל אסור באירופה אסור בפועל ודה פקטו לכן גם אין מהלכים כאלה. אם היה מוצר את כל זה נראה לכם ששחקנים לא היו עושים חחחח

              בשכונה זה גם אסור

            1. בחירה טובה קבל חצי נקודה.
              למה חצי?
              כי הוא מעביר מאחורי הגב ואין דרך אחרת לשלב את זה בתוך צעד וחצי. זה המקרה הכי גבולי ושופטים מאפשרים את זה.
              נחש מי עוד עושה את זה בסרטון שאני הבאתי?
              קבל רמז – השם שלו מתחיל באות מ' ומסתיים באות ג'ינובילי

            2. אתה ללא ספק הרב אומן של טענות כושלות מסגנון 'כן אתה צודק אבל זה לא משנה כי תירוץ חסר הגיון שקשור ברגש שלך'

            3. צריך לברר פעם מה עשו לכם בילדות שיש לכם כזה אישו עם רגשות

            4. שי קומקום שחור

      1. אצלך זה תהליך הדרגתי –
        בהתחלה זה "הכשירו את השרץ באין ברירה",
        עכשיו זה באנ בי איי זה לא צעדים…
        .
        מאנו עושה את היורו סטפ עוד מהתקופה שלו באירופה.
        ב-nba ביילור עשה את אותו מהלך כבר בשנות ה-60'
        .
        https://youtu.be/mXv2_p_bINc
        .
        05:01 בסרטון. צעד וחצי מאנו קלאסי. תספור –
        אוסף את הכדור, צעד ראשון, צעד שני, קליעה.
        נבחר בגלל ההליך החוזר הנוח.
        .
        05:56
        הרגע בו לא נותרות לך ברירה אלא להתקפל, לארוז, ולחפש דיון עם מעט סיכוי להצלחה…
        מאנו מכדרר, אוסף את הכדור. עושה צעד ראשון, עוצר, ואז צעד שני וזריקה לסל.
        .
        ועכשיו, לאט –
        איסוף הכדור. הורדה של רגל לרצפה (או 2 יחדיו) זה הצעד הראשון. צעד שני מותר, ואז זריקה, עצירה, או מסירה.
        גם ב-nba,
        גם באירופה.
        תודה למאנו הענק, איזה כיף לצפות בו שוב משחק.

        1. תגיד אתה צוחק?
          זה מין ויכוח כזה:
          "אתה טועה – הנה תראה סרטון שמוכיח שאתה צודק…"
          חחחחחחחחח
          למרות שאין הילוך חוזר איטי אפשר לראות אם מסתכלים טוב על המהלך שהבאת (5:56) –
          מאנו מכדרר בתנועה קדימה, עוצר !!!! רגל אחרי רגל. מאז רגל שמאל שלו נשארת על הרצפה (קוראים לזה "רגל ציר"). אחר כך הוא מזיז את רגל ימין – מותר לו כי היא לא הרגל ציר – ואז יש רגע של מחלוקת כי נראה שהוא מרים את רגל שמאל (הציר) טיפה לפני שהוא מנתר גם מרגל ימין.
          אם יש כאן צעדים – זה בגלל שהוא מרים את שמאל טיפה לפני ימין אבל מאוד קשה לראות את זה בזמן אמת.
          דבר אחד בטוח אין כאן – צעד וחצי (משום סוג).
          שמע אתה ות'וג עקשנים במצבכם בדיון אפילו זלינסקי כבר היה נכנע

          1. א. משעשע. באלגנטיות מתעלם מהקטע הראשון (והברור).
            .
            ב. בטח שיש הילוך איטי. אתה יכול לקבוע את מהירות הצפייה ביוטיוב (תלחץ על גלגל השיניים ותשמה את מהירות הצפייה ל-0.25
            .
            תצפה שוב ב-2 הקטעים,
            ואז תכתוב שוב תגובת התנצלות…

            1. תגובת התנצלות,
              קרעת ווישפול

            2. עכשיו צפיתי בקטע הראשון – זה אכן גבולי – מאנו טיפוסי – אבל יש זרימה קדימה אין שם יורוסטפ ויש הרבה מגע ולכן זה עובר. מאנו היה אמן בזה וכבר הסכמתי איתך לגביו. זה לא דומה בשום צורה למה שהארדן עושה בסרטון הסברה שהבאת בהתחלה. זה גם לא דומה למה שיאניס עושה בסרטון שאני הבאתי.
              חוץ מזה מאנו היה נוכל גדול וידע למקסם את השטחים האפורים בשולי החוקים. דש מאנטוני דיוויס
              הצעדים של יאניס לברון ג'ה ועכשיו התחיל גם לוקה – זה מהמקפצה
              .
              ומכיוון שאתה ות'וג לא נכנעים – אז אני נכנע
              😉

            3. לא, זה ממש לא גבולי.
              הסיבה שמאנו הוא דוגמה כל כך טובה זה הצעד השני הארוך שמאפשר לראות בבירור את האיסוף, צעד ראשון, צעד שני וזריקה.
              קל.

            4. האיסוף חייב להיות חלק מהצעד הראשון. דגש על "חלק"
              צר לי לאכזב אותך
              ככה זה בכדורסל
              🙂

            5. הכללים רשומים בבירור כאן בפוסט זה.
              הדוגמאות פשוטות וברורות.
              "ככה זה בכדורסל"?
              זה אולי בשכונה.
              בכדורסל המקצועני (באירופה וב-nba) יש איסוף, השלמת הצעד הראשון (הורדה של רגל אחת או 2 הרגליים יחדיו לפרקט), צעד שני, ואז זריקה, מסירה או עצירה.
              אלו הכללים,
              ככה זה בדוגמאות המצלמות,
              ככה זה בכדורסל.

          2. ליוטוב יש פיצ'ר שאתה יכול להוריד למהירות 0.25, תנסה להשתמש בו, אולי תראה יותר מדויק,(למרות שהמציאות מראה כאן שהרגשות שלך חזקות מהעיניים בכעשרה סדרי גודל)

            1. עשיתי מה שאמרת.
              1. רק מוכיח חד משמעית שצדקתי. זה סטופ, הזזה של הרגל החופשית (מותר), וניתור מדורג קרוב מאוד, אסור עקרונית אבל מאוד מטעה ודי מקובל. בגדול: כדרור, עצירה, הזזת רגל חופשית וניתור.
              אין שם צעד וחצי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כמה אנייכול לצעוק?
              2. מאנו גדול

            2. אתה באמת לא שם לב שאתה כרגע מצדיק את מה שאנו כותבים?
              מילים שלך –
              "כדרור, עצירה"
              (זה הצעד הראשון – איסוף הכדור, הורדת רגל לרצפה/עצירה ב-2 רגליים)
              "הזזה של הרגל החופשית וניתור"
              (הצעד השני והזריקה)
              .
              יאללה,
              זה הזמן לשחרר את מכתב ההתנצלות…

            3. גיא מה קורה? הכל בסדר?
              אנחנו מדברים שעתיים על צעד וחצי ואתה מביא דוגמה של מאנו.
              אני אומר לך שזה לא צעד וחצי – זה ג׳אמפ סטופ (מדורג) ולכן לא צעדים ולא קשור לדיון.
              אז אתה אומר לי שזה ג׳אמפ סטופ ולכן זה לא צעדים.
              נכון! כי זה לא צעד וחצי זה ג׳אמפ סטופ – לא שייך לדיון
              😃
              נראה לי אתה עייף כי כל הלילה ראית את פיניקס מכים בפילי…

            4. לפחות ניצחתם את פילי קדימון טוב לגמר הכללי 😃

            5. אני אנסה, שוב, לאט.
              .
              הכללים מגדירים מה ואיך מותר לעשות אחרי כדרור חוקי ואחרי קבלת מסירה.
              הם מגדירים מתי זה מהלך חוקי ומתי זו עבירת צעדים.
              המושג "צעד וחצי" כלל אינו קיים במסגרת הכללים.
              לא ב-nba, ולא באירופה.
              .
              הכלל עבור מי שמגדיר הוא ש-
              מרגע איסוף הכדור מותר לו לעשות 2 צעדים ואז לזרוק, למסור או לעצור.
              הצעד הראשון הוא הורדת הרגל לפרקט בפעם הראשונה אחרי האיסוף או כאשר אלו 2 הרגליים יחדיו גם אז זה צעד מס' 1
              אחרי צעד 1 מותר צעד נוסף.
              אם זה ברצף כמו הדוגמה הראשונה של מאנו בסרטון,
              או עם עצירה כמו בדוגמה 2,
              זה כלל לא משנה.
              הכלל פשוט לברור,
              מי שמנסה להמציא כללים חדשים (מבלי להביא דוגמה כתובה רשמית אחרת שתומכת בטיעון) תוך המצאת תירוצים לדוגמאות הלכה למעשה ("זה מאנו, לו יש כללים אחרים באירופה") זה אתה.
              .
              השורה התחתונה פשוטה וברורה –
              פחות או יותר כל מה שכתבת הוכח כלא נכון.
              כתבת שאין דבר כזה צעד וחצי ועצירה. לא נכון.
              כתבת שאירופה החוקים שונים. לא נכון.
              כתבת שאירופה שופטים שונה את הכלל ולא מאפשרים איסוף ו-2 צעדים. לא נכון.
              הכל, כולל דוגמאות הלכה למעשה והכללים הכתובים לפניך.
              עכשיו,
              אתה יכול להמשיך להתנצח ללא שמץ של גיבוי לטענותיך (אני לא רואה שהבאת כלל כתוב, או דוגמאות לפעמים בהם שרקו לצעדים על היורו סטפ באירופה),
              אבל זה סתם ייגרר לעוד ויכוח של נעליים אנטישמיות …
              .
              או שלהבדיל,
              מודה ועוזב ירוחם.
              וזה ייגרר למח

            6. הסלטיקס, לדעתי, יהיו נציגי המזרח.
              קבוצה מפחידה.

    1. נסיון למה בדיוק?
      אתה מדבר על צעד וחצי ואז מביא טקסט שלא אומר שום דבר על צעד וחצי ומחפש סתירה ביניהם?
      wtf???

    2. אוקיי, אני חושב שהבנתי מה הקצר בתקשורת כאן.
      אתה חושב שכשאתה אומר צעד וחצי מדובר בחוק כלשהו שמוגדר בחוקי הכדורסל ומכאן שכשאתה אומר צעד וחצי ועצירה זה אומר משהו גם כן. מבחינתך כשאתה אומר צעד וחצי יש לך תפיסה ברורה של מה זה אומר בדיוק ולכן יש עבורך משמעות לכך שאתה מוסיף תלמיד וחצי את העצירה.
      בפועל אבל הזה לא ככה.
      בחוקים אין צעד וחצי.
      זה פשוט לא מונח שמשתמשים בו בגלל שהוא לא מוגדר היטב ולא עוזר בלהגדיר את טווח התנועות החוקיות והלא חוקיות בכדורסל.
      כשאני אומר לך שהטרמינולגיה שלך לא נכונה הכוונה שלי היא שהשימוש שלך במושג צעד וחצי ועצירה לא ברור לי ואין לי מושג ממנו למה לעזאזל אתה מתכוון.
      שאני אומר לך שאין דבר כזה צעד וחצי ועצירה אני מתכוון לכך שאין למושג הזה משמעות עבורי והוא אינו כלי שאני יכול להשתמש בו בשביל לדבר על מה חוקי או לא בכדורסל.
      ברור עכשיו?

      1. תוג אתה מכיר בכדורסל 2 צעדים שהם לא צעד וחצי בלי שהכדור קופץ? כוונת המשורר פה ברורה אבל עזוב לא נצא ראש פה.
        כל המהלכים האלה ששחקן עושה 2 צעדים בלי כדרור ואז קופץ ועוצר זה צעדים בכל מקום למעט הnba. אחרת כולם היו עושים.
        מה שיצא טוב מכל זה שסוף סוף אני יודע שזה חוקי בnba

        1. מתנצל אבל אתה אולי ברור לעצמך אבל לי אין מושג מה אתה מנסה לתאר. אם תקרא את החוקים תבין שיש המון שני צעדים כאלה שאינם צעד וחצי. למעשה בכדורסל אתה יכול לעשות כמה צעדים שאתה רק רוצה אחרי שאתה מבסס רגל ציר, כל הצעדים האלה אבל חייבים להיות עם הרגל שאינה רגל הציר. כשאתה מתאר מהלך בו נעשים שני צעדים ואז קפיצה אתה מתאר משהו שהינו צעדים גם בNBA. אבל אתה לא מתאר בזה מהמהלכים שאתה הבאת בוידאו אז אין לי מושג מה לעזאזל אתה רוצה.

      1. הקטע העצוב הוא שלאחרונה ממש עליתי על העגלה שלהם והתחלתי לצפות במשחקי הסלטיקס . זה ממש מרשים לצפות בהגנה בחומרת שלהם.
        .
        עכשיו מהר, תצוות לי עגלה אחרת, כך שלא בטעות אפילו רימון במיניבוס של הסאנס…

            1. אתה באמת רוצה שיאשימו אותי בכך שסיימתי את הקריירה של לוקה ומוראנט???
              היית זורק איזה מילווקי, יאניס כבר עם צמד mvp ואליפות, הוא יסתדר…

    1. אתה רואה מה עשית? אותך לרזיאל. בכל מקרה לדעתי אין להם מספיק סייז. לפעם אחרת.
      לגבי הצעדים – מקבל את ההצעה להפסקת אש (מינוח בעייתי בימינו)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט