פרסי העונה והגיגים לתחילת השבוע / טז"מ

MVP

  1. ג'ואל אמביד- עונה ענקית של הענק הקמרוני מעמידה את פילי במקום ה-1 במזרח כאשר נותרו לה 9 משחקים לסיום העונה. הוא דורס מכל הבא ליד, קולע בצבע, מיד ריינג'ים, שלשות וזה כאשר הוא נשמר בדאבל וטריפל טים קבוע כמעט כל התקפה. בהגנה הוא אמנם ירד ברמה ובקושי שומר בחצאים הראשונים של משחקים ומעלה הילוך בחצי השני אבל הוא עדיין סוג של עוגן הגנתי בצבע. דומיננטיות כמו שלו עבור סנטר לא נראתה מאז ימי שאק בתחילת שנות ה-2000. מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 41-19 (68.3%).
  2. ג'ה מוראנט- הוא פרץ לרמת העילית העונה, מוביל את ממפיס למקום השני בליגה עם מספרים אישיים נהדרים ללא אף כוכב לצידו תוך ביצועי היילייטס בלתי פוסקים שאצל רוב השחקנים אין כאלו במהלך כל הקריירה. פרס השחקן המלהיב בליגה וחביבי הקהל בטוח שלו. מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 36-20 (64.2%) *משחק של 8 דק בהפסד מול ההוקס לא נספר לו.
  3. ניקולה יוקיץ'- כמו מוראנט גם הוא מוביל קבוצה ללא כוכב לצידו עם מספרים אישיים נהדרים וכדורסל משובח. הוא מנווט כל שחקן כמו בחדר בקרה. מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 43-24 (64.1%) *משחק של 15 דק בהפסד ליוטה לא נספר לו.
  4. דווין בוקר-השחקן הכי טוב של הקבוצה הכי טובה, קלעי קטלני ואחד משלושת מלכי המיד ריינג' בליגה. משחק כדורסל נהדר ובלתי עציר. גם הוא מספק מספרים נהדרים. בלעדיו הסאנס לא שווים הרבה. מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 52-11 (82.5%).
  5. יאניס אנטטקומפו-הענק היווני נותן פה ושם משחקים גדולים אך כבר היו לו עונות טובות יותר, הבאקס די בינוניים למרות מרחק משחק 1 מהמקום ה-1 במזרח. הוא גם משחק בצד ההגנתי אבל בכולל העונה שלו פחות מרשימה מאלו שלפניו. מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 40-20 (66.7%).
  6. סטף קרי- מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 46-18 (71.9%). *משחק של 13 דק בהפסד מול בוסטון לא נספר לו.
  7. לוקה דונצ'יץ- מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 37-20 (64.9%).
  8. ג'ייסון טייטום- מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 44-26 (62.8%).
  9. דמאר דרוזן- מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 40-28 (58.8%).
  10. דונובן מיצ'ל- מאזן הקבוצה במשחקים ששיחק 39-22 (63.9%).

חמישיות העונה:

חמישיית העונה ה-1: מוראנט, בוקר, יאניס, יוקיץ', אמביד

חמישיית העונה ה-2: קרי, דונצ'יץ', דרוזן, טייטום, טאונס

חמישיית העונה ה-3: מיצ'ל, ג'רלנד, לאבין, דוראנט, אייטון

הגנה:

חמישיית ההגנה ה-1: בברלי, טייבול, מיקאל ברידג'ס, יאניס, גובר.

חמישיית ההגנה ה-2: סמארט, פייטון, בארט, ג'ארן ג'קסון, אייטון.

שחקן ההגנה: טייבול

רוקי העונה:

  1. אוון מובלי (בן 20, 65 משחקים, 15.1 נק (52.2% אפקטיבי), 8.3 ריב, 34.3 דק)
  2. סקוטי בארנס (בן 20, 65 משחקים, 15.3 נק (51.8% אפקטיבי), 7.6 ריב, 35.8 דק)
  3. גיילן גרין (בן 19, 59 משחקים, 15.7 נק (49.1% אפקטיבי), 31.1 דק)
  4. קייד קנינגאהם (בן 20, 58 משחקים, 17.1 נק (47% אפקטיבי), 5.5 אס, 5.8 ריב, 32.7 דק)
  5. פרנץ ואגנר (בן 20, 74 משחקים, 15.4 נק (51.7% אפקטיבי), 31.5 דק)

מאמן העונה:

  1. מונטי וויליאמס
  2. טיילור ג'נקינס
  3. מייק מלון
  4. אריק ספולסטרה
  5. ג'ייסון קיד

השחקן המשתפר:

  1. ג'ה מוראנט
  2. מיילס ברידג'ס
  3. דריוס ג'רלנד

השחקן ה-6 של העונה (רק מי שלפחות מס' 6 בדקות משחק אצלו בקבוצה)

  1. ג'ורדן קלרקסון (26.9 דק, 16.1 נק)
  2. קווין לאב (22.4 דק, 13.4 נק, 7.3 ריב)
  3. קמרון ג'ונסון (26.3 דק, 12.8 נק)

ועכשיו נעבור לפרסי "הרזי" שלנו

אכזבת העונה-קבוצה: לוס אנג'לס לייקרס. ניצחו בגדול למרות שההוקס הלכו חזק על התואר אך לא הצליחו לעמוד מול הלייקרס. הצהובים סגולים נוגבו, נרמסו, נדרסו ונוגפו לאורך כל הדרך עד הפליי אין.

הקלוריות הריקות של העונה: האחד והיחיד ה"מלך"- לברון ג'יימס. הפרס מוענק למנפחי מספרים המצעידים קבוצתם שאולה. המלך שאג, צעק, קפץ, כעס, רעם, געש וצהל לאור שבירת השיאים האישיים העונה תוך כדי שהוא קולע אינספור נקודות שהיריבה מובילה 30 הפרש, מול מחליפים, שהקבוצה השנייה כבר לחצה ידיים וירדה לחדר הלבשה ולא נדבר על רמת ה"הגנה" השנה שהוא חווה מהיריבות. אין ספק שהיינו עדים לעונת קלוריות ריקות היסטורית.

אכזבת העונה-שחקן: ג'וליוס רנדל. הוא הגיע אחרי עונת שיא בקריירה אולם דעך לחלוטין וכך גם קבוצתו.

אכזבת העונה-מאמן: נייט מקמילן. ההוקס חייבים לצאת לפחות עם פרס ניחומים מהטקס הנ"ל. מקמילן ניהל את משחקי ההוקס בצורה נוראית, ייבש ככל האפשר רוקים צעירים והלך ראש בקיר עם השחקנים הגרועים. התחרות עם קרלייל הייתה קשה מנשוא אבל הוא הצליח לאחוז בפרס הנכסף.

ורגע השיא של הטקס פרס עץ הזהב (מוענק לשחקן המשחק לפחות 24 דק וקולע פחות מ-40 אחוז מהשדה ו/או 45% אפקטיבי)

  1. רג'י גקסון (31.1 דק, 39.3% מהשדה-רביעי בליגה, 46.3% אפקטיבי- 3 בליגה)
  2. קול אנתוני (32.5 דק, 39.2% מהשדה-שלישי בליגה, 46.6% אפקטיבי-4 בליגה)
  3. ג'וש גידי (31.5 דק, 41.9% מהשדה-מקום 25 בליגה, 46.1% אפקטיבי-1 בליגה)

הגיגים

  1. המלך החדש של סקרמנטו?– שימו לב ל-דביון מיצ'ל בקינגס שמתחיל לנפח מספרים בסיום העונה עם ממוצע של 19.4 נק ב-7 המשחקים האחרונים וקלע מעל 20 נק ב-3 המשחקים האחרונים. האם הקינגס מצאו את הגארד שהם חיפשו? זה לא סוד שאני אישית מאד אוהב את השחקן הזה וחושב שהוא יתחיל לפרוח שם אם יתנו לו מספיק דקות.
  2. ה"איש" של OKC?- שימו לב 2-טריי מאן. אם הוא היה שילוב של טרנס מאן וטריי יאנג היה סופרסטאר אבל הגארד הצנום בן ה-21 של התאנדר מתחיל להראות פוטנציאל גדול בכל זאת עם 22.2 נק ממוצע בחמשת המשחקים האחרונים והפגיז פעמיים העונה 30 נק ומעלה. עוד קצת מסה וניסיון הוא עלול לפרוץ בליגה בקבוצה אחרת. קבוצה שמחפשת גארד סקורר מוכשר מומלץ לטרייד כי תחת גידי ושג"א יהיה לו קשה לקבל דקות רציניות ואת הכדור. לבחור יש גם מובס והוא מזכיר את סי גיי מקולום. נסו לקבל עליו הנחת סוף עונה.
  3. האם המאבס מסוגלים לקחת את המערב? יש להם את לוקה מג'יק זה אנחנו יודעים אבל מה עם השאר? אני חושב שהם פוטנציאל גדול לסוס שחור רציני. רביעיית הגארדים שלהם לוקה, ברונסון, הארדוואי, דינווידי לא נופלת מאף קבוצה בליגה, הם כולם סקוררים ויודעים מה לעשות עם הכדור. זה יאפשר למאבס להיות בכל רגע נתון עם יוצרים ומובילי כדור איכותיים מאד על המגרש, לוקסוס מפתח להצלחה בפלייאוף. הבעיה שם נעוצה בקו קדמי חלש מאד (סליחה קלבר פאוול ופיני סמית) שכולו מתאים להיות מחליפים אבל לא שחקני חמישייה בקונטנדרית. המאבס יפגשו בסיב ה-1 כנראה ביוטה וכנראה גם יעברו אותה ואז בעוד כנראה יגיעו הסאנס. הסאנס הם מאצ'אפ רע מאד למאבס כי הם חזקים בכל עמדה אבל אם לוקה יעשה שם קסמים ויחגוג על פול ובוקר הם יגיעו בעמדה טובה מול ממפיס/ג"ס. לדעתי הם רחוקים החתמה אחת טובה מלהיות קונטנדרית.
  4. האם הנטס יזכו באליפות? נניח שהם יהיו בריאים ובשיא אונם, האם זה יספיק לעבור 4 סדרות קשות בלי ביתיות? קשה מאד להאמין. החסרון הפיזי בסוף יכריע אותם. דוראנט לא יכול להילחם מול אמביד ויאניס וטייטום בהגנה ולשים גם 50 בהתקפה כל משחק. קבוצות יעלו רמה מולם ולדעתי יש יותר סיכוי שהם יעופו בסיבוב הראשון מאשר שיזכו באליפות. הם גם מחכים למשיח בן סימונס כנראה נשק יום הדין לפלייאוף, מה שיקטין את סיכוייהם משמעותית.
  5. מי תיקח את המזרח? שאלת השאלות. אפשר לומר בבטחון שאלו לא יהיו הבולס והקאבס וגם לא הראפס. יש 4 מועמדות לטעמי כאשר פילי, נטס, והבאקס מובילות במירוץ על בוסטון וההיט. להיט אין לדעתי את האיכות הנדרשת בהתקפה לנצח 3 סדרות קשות שלכל יריבה שלה יש כוכב גדול יותר. לבוסטון יש את ההגנה והשחקנים אבל אין ספסל ואין מאמן ומאמין שגם הם מסוגלים לכל היותר לעבור סידרה אחת קשה. פילי חלשה מאד מנטלית אבל הם יכולים לפתע להתבגר. מבחינה מקצועית יש להם הכל 2 כוכבים גדולים וקלעים. הבעיה אצלם זה גם המאמן ולראות אם שחקני המשנה יצליחו לקבור שלשות פנויות שהארדן ואמביד יצרו עבורם בלי סוף. הבאקס באים כאלופים ויודעים מה נדרש והנטס היא קבוצת ההתקפה הטובה מכולם עם צלפים אך נחותה מאד פיזית.
  6. מי מסוגלת להפתיע במערב את הסאנס בפלייאוף? לייקרס בהרכב מלא, ממפיס בהרכב מלא. נכון הלייקרס נראים בדיחה אבל אל תשכחו שאנתוני דיוויס לא משחק. הוא יחזור טרי מאד ועם הרבה כוח ושהוא בשיאו והשופטים בשיאם לטובת הלייקרס זאת עלולה להפוך לסידרה קשה מאד עבור הסאנס. כמובן שבלי דיוויס אין ללייקרס מה למכור בכלל. ממפיס בנויה היטב לסאנס, הם קבוצתיים, אתלטים, צעירים ורעבים ועם כוכב על.

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. מסכים עם הרוב שמעון
    פרס הברינקס של העונה מוענק לך, הרווחת אותם ביושר אחרי החזרות הנשנות על קליר פאת שסידר לך קמפיין בחברת קליר.

  2. יש תקדים לשחקן של 30 נקודות שלא באף אחת מחמישיות העונה?
    אין סרט שלאבין יכנס ולברון לא. גם מבחינת נצחונות כשהוא משחק ולא משחק הניקוד לטובתו.
    מסכים שלמרות הסיכויים הנמוכיפ, יש איזה אחוז אחד שהלייקרס יפתיעו לטובה, למרות שעד עכשיו מזעזעים.
    חוץ מזה קשה לדמיין שני סנטרים בחמישייה למרות שזה מה שצריך להיות.
    לגבי השאלות:
    ההיט לא נטופלים מהשלוש שציינת. אין כוכב אבל שומרים

            1. רק מדגיש שאז היו בוחרים רק שתי חמישיות.

            2. איך לא שמעתי על הבחור בעל השם הזה (או הקודם) עד עכשיו.. קרוב משפחה של ארטסט?

            3. או של קאנטר? 🙂
              .
              יש עוד שחקנים עם שמות כאלה? נשמע כמו אחלה חידון

            4. תגדיר כאלה?

            5. שינו את השם למשהו לא סטנדרטי? (כלומר קארים לא עובר סלקציה)

            6. לא עולה לי כרגע לראש.

            7. אלא אם אתה מחשיב את ביזון דלה.
              כאילו מה זה לא סטנדרטי.

            8. סטנדרטי אינף..

  3. אתה כל כך לא בכיוון. זה די טריוויאלי.
    פרסי הרזי:
    אכזבת העונה קבוצה: בוסטון סלטיקס
    הקלוריות הריקות של העונה: ג'יימס טומטום
    אכזבת העונה שחקן: ג'יילן בראון
    אכזבת העונה מאמן: אידיוטקה
    פרס עץ הזהב: דרק ווייט

  4. תודה שמעון,
    השחקנים נבחרים בעיקר לפי נתונים, ולא רשמת את נתוניהם.
    הרבה מהבחירות נראות אישיות לפי טעמיך, שזה לגיטימי, רק תן יותר נימוקים.
    מסכים לגבי הנטס

    1. סטט אפשר לראות בNBA.com או בגוגל. אין מה לרשום את זה יותר מידי. אפילו ברוקיז הגזמתי ברישום סטט. פעם הבאה נראה לי אביא לינק לסטט.
      הבחירות הן אובייקטיביות אישיות 🙂

      ברור שאלו הבחירות שלי, זה לא ניחוש מה הליגה תבחר. החמישיות של הליגה יהיו שונות לגמרי

  5. תודה שמעון.
    צסכים עם הרוב.
    דאלאס יכולה לנצח כל קבוצה במערב למעט פיניקס ולצערם הם ייפגשו איתם בסיבוב השני אז שמה דאלאס תודח.
    לגבי המזרח לדעתי זה יהיה בין בוסטון למילווקי.
    לגבי דירוג הרוקים הייתי מעלה את קייד לפני גרין.

  6. כמו קיירי, גם אני בעד בוקר. שמתם לב למספרים שלו בחודש האחרון, ללא פול?
    בדקתי קצת. עכשיו היה רצף של 11 משחקים ללא פול. בוקר העלה את הדקות שלו , את הנקודות שלו ביחס לממוצע העונתי, ויותר מכל את האסיסטים שלו. משמעותית. מ5 ל7. ואת החטיפות מ1.2 ל1.8. וכמובן מאזן של 8-3, 73.7%. נהדר.
    בהשוואה, בדצמבר היו 7 משחקים שבוקר היה בחוץ . פול קלע טיפה פחות מהממוצע העונתי, מסר טיפה פחות, איבד יותר, לקח פחות ריבאונדים. שיחק אותו זמן. מאזן של 5-2, דהיינו 72.4%.
    לא מזלזל לרגע בתרומתו של פול, אבל בוקר בנה פה לטעמי אחלה קייס למויפי. כל השנה הוא השחקן המוביל לצידו של פול הווטרן המצויין, ואז כשפול חסר הוא מעלה רמה ועל הנייר הוא והקבוצה נותנים ביצועים מעולים אף יותר מאשר עם פול!

    1. היית צריך לבדוק את כל זה כדי לדעת שבוקר הוא השחקן הכי טוב הכי חשוב והעיקרי של הסאנס? תן להם עונה שלמה בלעדיו הם לא עושים פלייאוף. זה כמו קרי בגולדן. פול בכלל לא בלבל הזה. כל היחסי ציבור לפול זה התאגיד כל החברים שלו בתקשורת וכו'. הוא שחקן מצויין אבל אין לו שום קשר לMVP או לחמישיות העונה או לכוכב הסאנס

    2. זה לא שאני לא מסכים עם הרעיון של בוקר אמ וי פי (יהיה לי יותר קל לתת לו את זה אם פיניקס יהיו אלופים לצערי אני מתקשה עדין לדמיין מצב כזה).
      יחד עם זאת לדעתי חוץ מבוקר הרבה מהקרדיט על התקופה שכריס פול לא שיחק צריך ללכת לאחד – קאמרון פיין – הוא נתן משחקים לפנתיאון לא פחות טובים משל פול. לפיניקס יש שני רכזים פותחים וכשפול יפרוש אני הייתי נותן לו ללא היסוס את העמדה הזאת. שחקן מעולה

  7. מעולה שמעון כיף לקרוא. יש כמה השגות אבל בגדול מקבל כמעט את הכל.
    בוקר לדעתי אחרי אמביד בקרב על ה-MVP המאזן טוב בהרבה והמאזן איתו גבוה הרבה מעל כולם. הוא נותן עונה ענקית ולדעתי לא מספיק מוערכת.
    הבחירה בקיד מקורית יפה. הוא עושה עבודה שקטה ויפה. אהבתי

  8. מעניין מה היינו מגלים אם היינו מחפשים מי השחקן ההתקפי הכי טוב בליגה נכון לנקודת זמן זו בלי כל השיקולים האחרים (כגון מאזן קבוצתי).
    אני מניח שהטופ היו יאניס, יוקיץ', לברון, דוראנט ,אמביד

    1. משער שאם נבחר איזה נתונים אנחנו רוצים כדי שיתאימו לנו לתוצאה, נמצא בדיוק מה שאנחנו רוצים.
      בערך כמו שאתה עושה בנוגע לפרטיות של אחרים.

  9. טור נהדר, בלי ניבולי פה
    וגם התגובות נעימות לעין
    ועכשיו לעניין
    הכל סבבה חוץ ממוראנט ל MVP
    אני מת עליו, שלא יהיה ספק. שחקן שבשבילו קונים כרטיסים.
    אבל
    וזה אבל גדול
    בלעדיו נראה לי שהקבוצה מנצחת יותר! וביתרונות גדולים יותר!!!

    אם כבר אז מגיע לו LVP מכל הכוכבים שהזכרת….
    🤣

  10. אני לא חושב שטייבול מגן טוב כמו שאתה חושב שהוא טוב, הוא מאוד מיוחד, אבל עוברים אותו מספיק פעמים באחד על אחד והוא קצת משוטט במגרש לפעמים. הוא מגן מאוד מוזר – לדעתי צריך להיות בנבחרת ההגנה השנייה (סמארט לפניו).
    אני לא אוהב את אמביד, ואני חייב להודות שאין עליו כל כך הרבה הייפ כי באמת קשה לראות אותו משחק בגלל הפאולים והפלופים, זה התחזק כשהארדן נכנס ויש שני שחקנים מעצבנים בקבוצה הזאת. וקשה לי לראות את ג'ה לוקח את התואר כשלקבוצה שלו יש אחוזים טובים יותר בלעדיו, ברור שהיא טובה יותר איתו – אבל משהו במאזן המטורף הזה (16-2 לדעתי) בלעדיו מוריד קצת מהמנייה שלו בעיניי.

    1. צודק שעוברים אותו כי הוא שומר מהצד אבל את כולם עוברים. ראית מגן שלא עוברים? אשמח לראות. זה צמוד בין טייבול לברידגס אצלי. גם ברידגס מוביל לפעמים הצידה ושומר מהצד (אני מתעב את הדבר הזה). אתה צודק שטייבול יכול להיות הרבה יותר טוב.

      חוץ מזה את רוב השחקנים הוא מאמלל ושורקים לו המון שריקות אוויר שהוא שומר על כוכבים. יש לו ידי תמנון

      1. הוא שומר מהצד והרבה פעמים מאחורה, אני פשוט חושב שהוא לפעמים לא מסתדר עם רכזים שהוא מופקד עליהם, אני נותן יתרון לסמארט עליו כי הוא פשוט החבילה השלמה כגארד כשהוא לא חמום מוח (כבר תקופה שהוא לא). הייתי נותן את הפרס לברידג'ס לגמרי השנה.
        בנימה אחרת הייתי שם את מובלי בחמישיית ההגנה השנייה, כנראה במקום בארט, אולי במקום אייטון.

        https://www.youtube.com/watch?v=pvLM8VNba8k&ab_channel=ThinkingBasketball -סרטון מעולה על טייבול

        1. הגארדים היחידים שראיתי אותו מתקשה מאד מולם זה טריי וגה וגם שרקו לו שם שריקות אוויר. אין הרבה כמוהם בליגה אז זה בסדר 😉
          אבל כן יש לו דברים הזויים כולל כמה פעמים שהוא נתן לשחקן לעבור בקליר פאת אבל לכולם יש כאלה אז נסלח לו.

        2. הוא סומך על הידיים הארוכות שלו והאתלטיות לחסום מאחור או להעיף את הכדור לשחקן מאחור בהכנסת יד והוא אוכל על זה הרבה פעמים סלים קלים. זה מאד טפשי לדעתי והוא יכול להיות הרבה יותר טוב

    2. עכשיו השמירה הזאת מהצד זה תועבה זה לא עובד אפילו למגינים עליי בשכונה (יש לי שמאל לא רעה אז אני חודר עליהם וקולע או מעיף אותם בקרוס הצידה עד שהם מסתדרים עם הרגליים, כמה רפי הבנה ניסו לשמור אותי פעם ככה). זה עובד על שחקנים שאין להם יד שנייה נורמלית (על ילדים בעיקר וצעירים, לא על שחקני NBA).
      זה נראה לי התחיל עם פיפן הרפה הבנה הזה שאמר שהיה שומר את הארדן מהצד חחחחח הארדן היה שם עליו לייאפ כל התקפה או קופץ עליו

  11. תודה שמעון
    1 העונה לא נגמרה ויש משמעות רבה למיקום הסופי
    2 אבל כרגע זה מתכנס לשלישייה אמביד יוקיץ ויאניס הרבה תלוי במיקום הסופי במזרח
    3 נכון לכרגע
    חמישית העונה שלי
    מוראנט דרוזן יאניס יוקיץ אמביד ( לא מאוזנת אבל הם הכי ראויים )
    שנייה בוקר מיטשל לוקה טייטום גובר
    שלישית קרי באטלר לברון טאונס אייטון
    2 השחקנים הכי טובים באמת היום ף בליגה לטעמי לא באף חמישיה
    דוראנט וקיירי

    3 וזה מוביל אותי למסקנה העיקרית אנו לפני משחק חדש שכל מה שהיה עד עכשיו לא יהיה שייך בעוד שבועים זה נכון עם ברוקלין ואולי אולי גם עם הלייקרס

    4 מה במזרח הפייבורטיות הגבוהות הם נטס ומילווקי בסדר הזה
    אם ברוקלין בריאה היא לוקחת את כולם אבל זה אם גדול אבל אולי דווקא היעדר העומס היחסי העונה על קיירי יביא אותו בשיאו לפליאוף ואולי יהיה עזר כנגדו של דוראנט
    מילווקי המעומדת לאסוף זאת אם ברוקלין תיפצע
    ובמצב שכזה גם פילי מסוגלת לדבר
    מיאמי ובוסטון ייתנו מאבק אבל אני לא רואה אותם לוקחים את כל המזרח
    מבין היתר סוסים שחורים אפשר יהיה למצוא בטורונטו או באטלנטה

    5 המערב אמור ללכת לפינקס אבל אם דיוווס ולברון 100 אחוז בריאים זה משחק חדש
    אחריהם בהפרש ניכר ממפיס ודאלאס

    1. הרבה אם…
      אם מידת הנעליים של דוראנט היתה קטנה במידה אז…
      אין לדעת מה יקרה, מי ייפצע, מי יתעלה.
      לנטס שני שחקני על וחבורה של שחקנים לא יציבה.
      מילווקי אלופים ואם בריאים למה לא?
      פילי הפסידו שנה שעברה במשחק הרביעי, חוסר הביטחון של סימונס הדביק אז את כל הקבוצה והם הפסיקו לתפקד, השנה הלך חוסר הביטחון למקום אחר ונראה אם הוא באמת הסיבה.
      למיאמי ובוסטון נראה שחסר הגרוש ללירה וכל השאר לא רלוונטים.
      במערב פיניקס אלא אם ייפצע אחד מהשניים.

  12. מבחינתי יש רק שני שחקנים שמתמודדים על פרס ה MVP, השחקן שבפרוש לוקח את חבריו לקבוצה לרמה אחרת.
    אימביד בצד אחד ויוקיץ בצד השני. לולא שניהם לא היינו מדברים על הסיקסרס ואו דנבר בנושא אליפות.
    ממפיס טובים עם ג׳ה ויותר בלעדיו.
    נטס – דוראנט, אולי אבל אין מספיק משחקים.
    דרוזן – הלוואי אבל נגמר לו הסוס לפני קו הסיום.
    לוקה – התעורר בחצי השני של העונה, לא מספיק לטעמי.
    נשארו עוד שניים לגיטימים יאניס שעושה עונה מפלצתית אבל איכשהו נראה שמילווקי דווקא נחלשו. ודווין בוקר – אין לו לובי, לא דוחפים אותו, אבל מספרים אישיים נהדרים, מקום ראשון במערב ובליגה בפער ניכר וכל זה בלי כריס פול שהיה מושבת לחודש פלוס. בוקר לטעמי צריך להגיע יחד עם אימביד לישורת האחרונה.

  13. תודה רבה, מצוין. הראזי מעולה!
    השגות – לייקרס לא מדגדגת את הסאנס, גם בהרכב מלא, גם בהרכב כוסמין, וגם בכל הרכב אחר.
    אמביד וג'ה לא 1-2 בשום צורה.
    קייד מעל גרין. גרין ממש אכזבה. (לא שקייד הבריק)

  14. תודה שמעון האמת שנהנתי לקרוא ואני מסכים איתך. מאמן העונה הוא כמובן מונטי אבל אחריו רק אחד וזה סטיב קר (אל תסכים איתי זה בסדר) . מאוד אהבתי את בוקר בדיון על ה MVP אבל הוא לא לפני יוקיץ ואמביד בסדר הזה למרות שהייתי שמח לראות אותו מקבל את זה הוא שחקן נפלא. אבל בנתיים יוקיץ ראשון למרות שהרוחות מנשבות לכיוון אמביד פשוט כי הוא עוד לא קיבל. קשה לי לראות גם את קול אנתוני וג'וש גידי במאכזבים לטעמי הם ממש ממש לא שניהם למרות האחוזים שחשפת.
    בגדול אהבתי את הרוב

  15. בס"ד
    תודה רבה.
    סליחה ומחילה, מה עם ראס, שכחו אותו בעץ השנה?
    אמביד וגם בוקר ראויים מאד לmvp, נראה לי שיתנו לאמביד.
    שמת 3 סנטרים בחמיששיה הראשונה, מעניין, למרות שלכולם מגיע.
    קייד צריך להיות 2, גג 3 במירוץ לרוקי.
    שחקן 6, הייתי נותן ללאב, במיוחד אחרי כל מה שעבר.
    ללייקרס אין סיכוי מול הסאנס, אולי דווקא לממפיס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט