מעורב הופס על יום רביעי בבוקר / מנחם לס

מתנצל אם ישנן כמה שגיאות הקלדה. כתבתי את המעורב בזמן שעשיתי גם את סקירת המשחקים והכל כבר נראה מטושטש (אבל התכוונתי לכל מילה!). אתכם הסליחה!

 

אביה של ג'יני באס ניפטר. היא קיבלה את הפאור לשלוט בקבוצה.

אדם סילבר הזמין אותה לדינר אמש. הוא בעיר והיום הוא במשחק הניקס בלייקרס, כי דבר אחד ברור וידוע: כל הקומיסיונרים של ה-NBA הם יהודים, וכולם חובבי הניקס, אפילו שלא יודו בזה.

אתם יודעים מה הוא אמר לה? ש-"הליגה ("הליגה"? מי זאת הליגה?) מקווה שתצליחי להחזיר את הלייקרס לטופ כמה שיותר מהר, כי 'לליגה' חשוב מאד שתהיה לייקרס חזקה!".

כן? לי היתה העונה עונה מצויינת עד עתה, והלייקרס נמצאים בתחתית בריכת הצואה של הליגה, ולאיש זה לא מפריע (מלבד כמובן לאוהדיה האיטיים): הרייטינג בשיאו לעונה רגילה; כל האולמות מדווחים גידול במספר הצופים; הרייטינג בטיווי גבוה כפי שלא היה, אז מה זה הסיפור הזה ש-"הליגה זקוקה ללייקרס חזקה"? הליגה זקוקה ללייקרס חזקה MY ASS. הליגה מתפקדת טוב מאי-פעם כי נוצרו יריבויות חדשות, והלייקרס נעלמה לה אי שם באחו, ואולי לא נמצא אותה לעולם.

אז הליגה כנראה מרגישה צורך לעזור לבלונדינית החתיכה הזאת שהיא בעלת המילה האחרונה בלייקרס. היא לא תעשה זאת כמובן, אבל לפי ההסכם החתום במשפחה יש לה זכות הכרעה בכל מקרה, זכות וויטו. היא המלכה האמיתית, אף על פי שהיא כבר הודיעה שהיא לא תתערב בהחלטות כדורסל.

אז אם היא "לא תתערב בהחלטות כדורסל", באיזה החלטות היא כן תתערב? באיזו טמפרטורה להחזיק את הסטייפל סנטר? איזה "נשף עונה דפוקה" לעשות לקבוצה? מה לקנות לנשות השחקנים לחג המולד?

אם היא מחליטה, היא יכולה לקבוע את מי הלייקרס בוחרת בדראפט. היום היה עוד מאמר מעניין על אל ג'פרסון ולמה בחר בשרלוט. תשובתו? הוא רוצה להיות חלק מקבוצה ב-RE-CONTRACTION. קבוצה שיש לה הבסיס טוב והיא צריכה רק שניים או שלושה חלקים. אבל לא מהדראפט. כיצד הגיב מאמן שרלוט על מה שאמר ג'פרסון במאמר בספורטס אילוסטרייטד (אתרגם אותו בימים הקרובים)? "הדראפט הזה יהיה אחד המאכזבים ביותר. עשו ממנו 'דראפט שלא יכול להפסיד', והנה דראפט שאין בו אף שחקן שיכול להביא שינוי באף קבוצה. עוד 5 שנים העל יכול להיות, אפילו שחקן שניבחר בסיבוב השני. אבל בשלוש שנים הבאות אין בדראפט הזה אף שחקן שיביא שינוי ממשי, אז אנחנו לא בונים עליו כלל, מלבד אולי קצת 'טיח' פה ושם. לכן כל אלה שמדברים ודיברו על 'טנקינג' לא מבינים מה שבאמת קורה בליגה. אם באמת משהו עשה 'טנקינג' על אחד משחקני הדראפט – רחמי עליו. לעשות שינויים בקבוצה ולתת לכל שחקניך הטובים לקבוצות אחרות על מנת לסיים אחרון? רק מנהל שאיבד את דעתו היה עושה זאת. מה שפילדלפיה עשתה זה לא 'טנקינג'; זוהי התחלה של קבוצה חדשה!".

אז ג'יני, במי בא לך לבחור? ואם תתני לאחיך לבחור, כיצד את מתכננת להרים את הלייקרס מכריעת הברך שלה עתה?

,angu nv vhvush vnfugr tnr kv:

The power is yours to use, and those in the league office want and trust you to be more aggressive with it in leading the Los Angeles Lakers.

 

עכבר כתבתי אתמול שאביה ניזהר מהמדיה כאילו היו חולי צרעת. היא אוהבת את המדיה כי היא נהנית מכל המבטים הרעבים של עתונאים חרמנים. אז היא תהיה פתוחה לחלוטין מעתה והלאה. אז אתם זוכרים את הצהרתה המסבירה שהיא הבוסית (אבל כמובן דדי יותר טוב יותר ומגיב בשתי מילים "היא לא" כי המילים עולות לו כסף וכאב). אז הנה שוב:

“I am the one voice,” Jeanie said. “I’m at the top of the food chain.”

("אל תאמינו לה! היא לא, ואני אומר לכם זאת באחריות. על החתום: דדדי)

 

היא הודיעה בשפה שלא משתמעת לשתי פנים שיש לה את ה-CLOUT (יכולת הכאה) לשנות כל דבר הקשור גם לכדורסל:

Jeanie specifically declared that she has the clout to change the basketball operations department, which her father, Jerry, planned for Jim to oversee.

("אל תאמינו לה. זה שקר וכזב! – דדדי)

ז"א שהבלונדינית לא שמה על מה שאביה תיכנן, שאחיה יהיה הבוס. כנראה שהוא חלש אופי, ופיל ג'קסון מנהל לה את כל שלבי ההשתלטות המחלטת על הלייקרס. חכו ותראו.  קשה להאמין איזה דיבורים הולכים שם בחדר המיטות שלהם.

“I give them the authority from my position as president and governor to put together our basketball program and personnel,” 

(עוד שקר של הנקבה – דדדי)

"She was even more explicit about that authority over Jim in the radio spot, saying, “In his job, he reports to me.”

(לא ייתכן דבר כזה. זוהי סתם הסוואה! – דדדי)

66% מהקבוצה שייכים לששה ילדיו של באס. הוא היה בזמנו WOMANIZER רציני שהיה שם בכיסו את K-700 ומומי גם יחד. אז יש לו ששה – כמה מהם לא מדברים אחד עם השני. אז ג'יני ידעה שצריכים שם יד חזקה – של אשה כמוה. היא יכולה בהחלטה אחת לזרוק את ג'ימי מכל תפקיד ולהביא את פיל ג'קסון:

, Jeanie could’ve up and bounced Jim at any point over the past year and replaced him with Jackson.

טוב, עכשיו ג'קסון חתום לכמה שנים טובות עם הניקס, אז היא תקועה עם ג'ים.

That would’ve been downright stunning, and as desirable as having Jackson was and is, it also would have very much been an abuse of power. Jim is the one who consulted with Jerry every day as the Lakers built themselves back into a title team with Pau Gasol’s help. Jim, no matter what you might have heard, does not deserve to be fired.

Still, imagine how much easier life would’ve been for Jeanie to go that route.

כמה קל היה לג'יני לבעוט בג'ים בתחת ולהביא את פיל ג'קסון.

אילו הביאה את ג'קסון:

The fans and Jackson both would’ve been thrilled. Lakers general manager Mitch Kupchak has a splendid relationship with Jackson, and every Lakers legend from Kobe Bryant to Magic Johnson would’ve been nodding about this season being a fundamental success no matter how many games the Lakers lost.

 

 

אז עכשיו ג'יני פיספסה את ההזדמנות, ופיל ג'קסון הוא ניקי בכל רח"ח אבריו, וג'יני צריכה להעמיד את הלייקרס על רגליה.
החלטתי לא לחכות יותר ל-"מצע ההבראה" של הלייקרס. כמה זמן אפשר לחכות? מחר גור יתן לנו BLUE-PRINT לבניית הלייקרס ואני שולח לה את ההצעה מתורגמת בפאקס (זה לא מונע מדדי לתת הצעה משלו, מתי שהוא יחליט שהגיע הזמן)

 

 

 

ג'ים באס: לי הוא נראה כ-BEACH BOY!

 

לג'קסון לא היתה סבלנות לחכות לג'יני עד שתחליט והוא חתם עם הניקס ל-5 שנים. היא בוודאי תציע לו אז להריץ את הלייקרס (אם, כמובן, לא יימאס להם אחד מהשני עד אז). כשזה יקרה הוא יהיה בן 74.

מתאים ללייקרס שיהיה להם אחראי על כל פעולות הכדורסל שהוא בן 74.

יהיה מה שיהיה, אני שקט. הלייקרס לא עולים מבריכת הצואה לפני 2022!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. אני לא מתכוון לתת "הצעה" לבניית הלייקרס.
    זו מעולם לא היתה מטרת הכתבה.

    אני מתכוון להסביר את עיקרי התכנית שלהם – שהיא כמובן גמישה – כי אי אפשר לדעת מה יקרה בכל שלב ובכל עונה, ואני הולך להסביר בדיוק איזה כלים יעמדו רשותם מבחינת הסכם השכר הקיבוצי ב 3 השנים הקרובות.

    ואחת הסיבות שעוד לא השלמתי את הכתיבה, היא שכל הזמן יש עדכונים ואני שומע שמועות לגבי תכניות אפשריות כאלה ואחרות שלהם.
    באיזה שהוא שלב אני אחליט שמספיק, ואכתוב את כל מה שידוע לי באותו רגע.

    ולגבי ג'יני – היא פשוט ממשיכה לעשות את מה שהיא עשתה כבר 15 שנה + בקבוצה – לנהל את הצד העסקי המורכב והחשוב של הנכס הזה שנקרא הייקרס.

    וברור שג'ים יהיה זה שינהל את תחום הכדורסל – תחום שג'יני מעולם לא התעסקה בו, ותחום שג'ים עוסק בו ביחד עם קאפצ'ק בהצלחה גדולה כבר כ 10 שנים.

    ואם הליגה צריכה לייקרס חזקה, אני מציע לה לא לעשות תקדימים הסטוריים ולטרפד טריידים של סופרסטארים כמו כריס פול לקבוצה.
    הליגה לא היתה נראית אותו דבר אם הטרייד הזה היה קורה.

  2. רק עכשיו התעמקתי לקרוא את השטויות שכתבת.

    איזה בזבוז של הזמן שלי.

    "ז"א שהבלונדינית לא שמה על מה שאביה תיכנן, שאחיה יהיה הבוס. כנראה שהוא חלש אופי, ופיל ג'קסון מנהל לה את כל שלבי ההשתלטות המחלטת על הלייקרס. חכו ותראו. קשה להאמין איזה דיבורים הולכים שם בחדר המיטות שלהם."

    כן מנחם, והתכנית הגאוני שלה כוללת לשלוח את פיל לניקס ל 5 שנים ולהמשיך לתת לג'ים לנהל את תחום הכדורסל שהיא מבינה בו מעט מאד.

    די, אני חייב לשים קו אדום מבחינת איזה רמה של דברים אני מוכן להתייחס אליהם.
    במיוחד כשאתה זורק את השם שלי בכל שורה שנייה וכותה עלי מה שמתחשק לך.

  3. דדי אל תיקח את מנחם קשה הרי בכל משפט שני יש סתירה לוגית שלו מצד אחד לא מעניין אותו בכלל המצב של הלייקרס מצד שני בערך 50% מהפוסטים שלו עוסקים בלייקרס(גם כשהוא מעלה פוסט על הניקס עיקר הפוסט מדבר על הלייקרס)שורה תחתונה מחכה לפוסט שלך על קבוצתנו האהובה

    1. שי הדיבור שלך לא לעניין
      מומי קלט את K700 זה חרמן אש
      למה להיות בתול עד גיל 27 שאפשר ללכת לאזור תעשייה הישן של חולון ולהעמיס את ברכה או מרגלית ב 50 שקל ?

      ד"ר מנחם שום באס לא נתן יותר עבודה ממומי באחריות .מומי שופך כל סוף שבוע ים מזומנים על מיטב הנערות העובדות בארץ ןפעיל כבר 43 וחצי שנה .
      מומי גם שהיה נשוי באושר 3 פעמיים אף פעם לא התבייש לתת פזילות
      איך מומי אומר שעושים על האש הסטייק על המנגל אבל מותר לנשנש קצת כנפיים פרגיות וקבבוני טלה (ג'ייסון קולניס נותן ביס בצ'וריסוס)

      1. מומי! אתה בגדת בנשותיך? אתה הרי אדם מסורתי וכתוב באיזה מקום "לא תנאף" (לא תנאף זה אסור לזיין מהצד). וואללה שאני מאוכזב מרמת המוסריות שלך יעני.

      2. הלב של מומי אצל האשה ב 100 אחוז
        אם היית רואה במי מומי נתן עקיצות זה היה לא מוסרי לא לבגוד
        האשה הראשונה של מומי הייתה סימה עם ליבידו של משמש יבש
        האשה השנייה הייתה ג'ניפר היתה ליברלית משהו אש
        האשה השלישית אוקסנה הייתה מביאה חברות
        זה לא בסדר יא דוקטור ?

      1. K-700, בזמן שאתה משחק, אני עובד על האתר, אוקיי? אני כאן ב-3 ברקטים עם כסף: אחד עם החב"דניקים, אחד במכון הכושר, ואחד עם השכנים. לי זה מספיק

        מספיק שכתבתי שפלורידה האלופה החדשה

        1. ההודעה הייתה מופנית לשי האובססיבי.

          אגב שי, לא שכחתי שאמרת שאם אני מסיים ראשון אתה נותן לי 1000 דולר.

          עכשיו והשאלה היא איך נצטרך להודיע לאבא המתוק שלך שהילדון שלו חייב 1000 דולר??

  4. וואלה ? 8 באפריל ?

    טוב = הבטחה. אני משלים את מה שרציתי לכתוב על הלייקרס עוד לפני שאתה מגיע.
    עד ה 5 לאפריל לכל המאוחר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט