דוראנט וקיירי במיאמי, קרב ישיר על מקום 5 במזרח וממפיס מתנגחים עם הבאקס ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

דוראנט וקיירי במיאמי, קרב ישיר על מקום 5 במזרח וממפיס מתנגחים עם הבאקס ביום שבת מרתק / עידו רבינוביץ

ניו אורלינס פליקנס (42-31) – סן אנטוניו ספרס (44-29), 00:00

המשחק המוקדם של הערב מציג שתי מתמודדות על מיקומי הפלייאין במערב, כאשר השקנאים ישמחו לשמור על המקום התשיעי בעוד הספרס שמסתכלים מלמטה יכולים להוריד את הפער מהם למשחק אחד בלבד במפגש הלוהט בלואיזיאנה.

הפליקנס ניצחו שלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל דריסה של הספרס לפני כשבוע כאשר התארחו בסן אנטוניו. ביום חמישי האחרון הם הופיעו עם אחת מהתצוגות הטובות ביותר שלהם העונה כאשר שייטו מעל השיקגו בולס, 126:109. החבורה מלואיזיאנה ניצחו את הרבע האחרון בתוצאה 40:24, כאשר דוונטה גראהם (12 נקודות) וחוזה אלברדו (13 נקודות) קלעו לבד יותר מכל הבולס ברבע המכריע.

שני המשחקים הקרובים של הפליקנס כנראה יקבעו להם את העונה: הלילה הם כאמור נפגשים מול הספרס, שנמצאים רק שני משחקים מאחוריהם בטבלה. מחר הם יפגשו בערב שני של בק טו בק את הלוס אנג'לס לייקרס, עמם הם נמצאים בשוויון כרגע על המקום התשיעי. למעשה, כל היריבות של הפליקנס עד סוף העונה מגיעות מהקונפרנס המערבי.

בדומה לשקנאים, גם הדורבנים הפילו רק משחק אחד מארבעת המערכות האחרונות שלהם. הם לא הזיעו במשחקם האחרון כאשר נפגשו עם הקבוצה החסרה של הבלייזרס והתפוצצו עליהם בתוצאה 133:96. דז'ונטה מארי היה עצום עם 28 נקודות ב-14 זריקות בלבד, האולסטאר הטרי ממשיך להוכיח שהוא אבן פינה לעתיד של הספרס.

דאג מקדורמוט, לוני ווקר, דווין וואסל ורומאו לנגפורד לא יהיו זמינים לגרג פופוביץ'.

ברנדון אינגרם, זאיון ווילאמסון וקירה לואיס לא יעלו לפרקט במדי הפליקנס.

הימור: הספרס נוקמים על ההפסד הקודם ומנצחים ב-3.

אורלנדו מג'יק (54-20) – סקרמנטו קינגס (48-26), 02:00

הסקרמנטו קינגס עדיין שומרים על סיכוי מתמטי להשתחל לפלייאין, הלילה הם יוכלו להתקדם צעד אחד נוסף לכיוון הלייקרס כאשר הם מתארחים ב-"אמוויי סנטר" שבאורלנדו למפגש עם המג'יק המקרטעים.

דמיאן ג'ונס קלע סל מריבאונד התקפי וניצח בשניות הסיום את האינדיאנה פייסרס בתוצאה 110:109, זה היה המשחק האחרון של הקינגס, ניצחון שקטע רצף שלילי של שלושה הפסדים רצופים. הם כעת עומדים 5.5 משחקים מאחורי לברון והלייקרס שמחזיקים כעת במקום הפלייאין האחרון, עדיין שורדים, למרות החסרונות של שני הכוכבים הגדולים ביותר שלהם – דיארון פוקס ודומאס סאבוניס – שנכללים כעת ברשימת הפצועים של קבוצתם.

הרוקי המלהיב שלהם, דביון מיטשל, שמקבל יותר מקום לאחר הטרייד על טייריס האליברטון, מרשים מאוד לאחרונה. הוא נתן תצוגה גדולה באינדיאנה עם 25 נקודות ו-7 אסיסטים וכמעט הוביל את הקינגס לניצחון סנסציוני על הסאנס עם 28 נקודות ו-9 אסיסטים שלושה ימים לפני כן.

המג'יק, שניצחו השבוע שני משחקים רצופים, חזרו לדרכם הבעייתית עם הפסד בהפרש דו ספרתי לאוקלוהומה סיטי ת'אנדר. ג'מאל מוזלי תמיד מצליח להעמיד חמישייה סולידית, קל וחומר ביחס לכשרון השחקנים שלו, אך העומק של המג'יק לא קיים. כלל החמישייה קלעו לפחות 11 נקודות נגד הרעמים, אך מוזלי נאלץ לעלות מהספסל לדקות ארוכות עם שחקנים כמו ג'ף דאוטין (30 דקות) אדמירל סקופילד ואיגנס ברזדיקיס.

ג'יילן סאגס, ג'ונתן אייזיק ובול בול יהיו על אזרחי הלילה אצל אורלנדו.

יחד עם פוקס וסאבוניס, גם ראשון הולמס וטרנס דייויס לא ישחקו בשורות הקינגס.

הימור: המג'יק משאירים את הניצחון בבית, 5 הפרש.

טורונטו ראפטורס (32-41) – אינדיאנה פייסרס (49-25), 02:30

ניצחון של הדינוזאורים המקומיים מפתיח להם להשתוות לאחת משתי הקבוצות שמעליה במזרח על מקום מחוץ לפלייאין, שכן שתיהן משחקות אחת מול השנייה חצי שעה אחרי פתיחת הקרב בקנדה. הפייסרס יקוו לשחק את תפקיד הספוילר ולהרוס לצפוניים את החגיגה שלהם.

הראפטורס מגיעים למערכה הלילה לאחר ניצחון מאוד משמח על היריבה הישירה שלהם על המקום השישי, הקליבלנד קאבלירס, לפני יומיים.

פסקאל סיאקם המשיך את הרצף החריף שלו, הוא קלע 35 נקודות יחד עם 6 שלשות באחוזי נהדרים והוביל את קבוצתו לתוצאה העצומה. החבורה של ניק נרס גם שמחו מאוד לקבל תצוגה נאה של או.ג'י אנונובי, שחזר לאקשן לאחר שפספס 15 משחקים רצופים בשל שבר באצבע. הם צריכים את העזרה שלו בעמדות הכנף, במיוחד לאחר שגארי טרנט, שהוכיח עצמו כסקורר יעיל בשחקן ווינג, נפצע והחמיץ את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה.

שארית הלו"ז של הקנדים מורכבת ממשחקים יותר פשוטים (הפייסרס, המג'יק, הרוקטס) ומכמה קרבות קשוחים ביותר (מיאמי, בוסטון, פילדלפיה). הלילה זה משחק שהם חייבים לקחת.

הפייסרס כבר איבדו כל תקווה לעונה הזו, כל סיכוי מתמטי מזערי נעלם כלא היה כבר מלפני זמן מה, הפלייאין הוא לא אופציה ואינדי רק מחכה לבחור בדראפט הקרוב את אחד מכישרונות העל שיוצאים לאור השנה.

הם לא העמידו פייט מול הממפיס גריזליס במשחקם האחרון, כאשר הם נחלו תבוסה בתוצאה 133:103, טייריס האליברטון נתן את אחד מהמשחקים החלשים בקריירה הקצרה שלו עם 9 נקודות בלבד במשחק פאסיבי במיוחד. הוא מוכרח לקחת על עצמו יותר כל לילה ולילה.

כריס דוארטה, מיילס טרנר, טי.ג'יי וורן, טי.ג'יי מקונול, ריקי רוביו, ג'יילן סמית', גוגה ביטאדזה, איזייאה ג'קסון, ריקי רוביו ודוויין וושינגטון ממלאים את המגילה הצפופה בפצועים של הפייסרס.

אצל טורונטו, רק גארי טרנט ומלאכי פלין לא יתלבשו הלילה.

הימור: טורונטו מדלגים בקלילות, 29 הפרש.

קליבלנד קאבלירס (32-41) – שיקגו בולס (31-42), 03:00

קרב ישיר על המקום החמישי במזרח. שתי קבוצות שמנסות לעצור את הדימום ולחזור לדרך המלך כאשר האבירים מאוהיו מארחים את השוורים מאילינוי ב-"רוקט מורטגייג' פילדהאוס" שבקליבלנד.

לפני שבועיים, הבולס ניצחו את הקאבלירס בתוצאה 101:91. זה הקנה להם יתרון 2:1 קריטי במיוחד בסדרה הפנימית מול האבירים. הבולס הפסידו 10 מתוך 13 המשחקים האחרונים שלהם, הקאבס הפילו 5 מ-8 האחרונים שלהם. שתי הקבוצות שנחשבו להפתעות המרעננות ביותר של העונה הזו משחקות כדורסל רע בזמן האחרון ויכולות ליפול אפילו מחוץ לפלייאוף. להזכירכם, הבולס ישבו במקום הראשון בקונפרנס לזמן לא מבוטל, הקאבס גם עמדו חזק עם יתרון ביתיות בשלבים רבים של העונה הזו.

"אין פתרון לדבר הזה עד שאתה לא חוטף מכה לפרצוף. אנחנו חייבים ללמוד מזה, יש לך בחירה האם להילחם או לברוח. הבחורים שלהם לא בורחים, אנחנו נשחק שם עד הסוף" אמר ג'יי.בי ביקרסטאף, מאמן קליבלנד, כאשר נשאל על המדרון התלול שנפלה קבוצתו.

גם אצל שיקגו כולם מודעים מאוד למצב הרגיש. זאק לווין, שקלע 39 נקודות במשחק האחרון של הבולס, מה שלא עזר להם להימנע מתבוסה לפליקנס הפושרים, אמר כך במסיבת העיתונאים האחרונה של השוורים: "אני חושב שכולם במודעות מאוד גבוהה כרגע, כולם יודעים מה מחכה לנו ומה עלינו לעשות. אם אתה לא מבין את זה בחדר ההלבשה, אתה במקום הלא נכון. אנחנו חייבים להפסיק לדבר ולהשיג ניצחון, ככה פשוט".

דמאר דרוזן ולונזו בול יחסרו אצל השיקגו בולס.

ג'ארט אלן, קולין סקסטון, ראז'ון רונדו ודין וייד לא יהיו זמינים אצל הקאבס.

הימור: קליבלנד משווים את תוצאת הסדרה עם ניצחון ב-11.

מיאמי היט (27-47) – ברוקלין נטס (35-38), 03:00

ההיט מוכרחים לעצור את הקריסה שלהם על מנת לשמור על המקום הראשון במזרח, הנטס ישמחו להנחיל למיאמי הפסד רביעי ברצף כאשר הם מדרימים לסאות' ביץ' למפגש במיאמי.

הנטס מגיעים לפלורידה לאחר הפסד מאכזב מאוד לממפיס גריזליס. הם הובילו בנקודה לאחר שלושה רבעים, אך קלעו רק 16 נקודות ברבע המכריע והפסידו ב-12 לתכולים מממפיס ללא ג'ה מוראנט. קיירי אירווינג וקווין דוראנט קלעו יחדיו 78 נקודות משותפות, כולל 12 ברבע האחרון אך לא קיבלו עזרה מספקת מהצוות המסייע שלהם. 11 נקודות ב-2/11 מהספסל למשך משחק שלם זה משהו בלתי מתקבל על הדעת, במיוחד לקבוצה עם שני כוכבים שישמחו לנוח קצת לקראת סדרת פלייאוף מפרכת, אם בכלל יצלחו את משוכת הפלייאין.

ההיט פישלו מול הקבוצה השנייה מניו יורק, כאשר הם הפסידו אף על פי שהובילו כבר ב-17 הפרש ברבע הרביעי מול הניקס חלשים. זהו ההפסד השלישי ברציפות של ההיט, שמתפרקים בדיוק בזמן הלא נכון. ריבים בספסל, צעקות בטיים-אאוט ואפילו אריק ספולסטרה הרגוע מאבד את העשתונות שלו. הם מחזיקים במקום הראשון בהפרש חצי משחק בלבד מהסיקסרס, לכן ניצחון היום חשוב כפליים.

טיילר הירו מתברר כחתיכה חשובה יותר אפילו ממה ששיערו לעצמם בסאות' ביץ'. ללא הצלף המחונן בשני המשחקים האחרונים, ההיט לא מקבלים תפוקה טובה מספיק מבאטלר, לאורי ואדביאו.

בן סימונס, סת' קרי, גוראן דראגיץ', למרקוס אולדריג' וג'ו האריס לא יהיו בסגל של סטיב נאש למשחק.

יחד עם הירו, גם ג'ימי באטלר, קיילב מרטין, דאנקן רובינסון, פי.ג'יי טאקר, גייב וינסנט ו-ויקטור אולדיפו יצפו בחבריהם מהצד.

הימור: מיאמי מצליחים לשמור על הראש מעל המים עם ניצחון ב-6.

ממפיס גריזליס (23-51) – מילווקי באקס (27-46), 03:00

אחד מהמשחקים המרתקים ביותר של הזמן האחרון – הגריזליס הנפיצים מקבלים לידיהם את האלופה היוצאת למפגש אדיר ב-"פדאקס פורום" שבטנסי.

הגריזליס ישמחו לקחת עוד צעד עצום לקראת הבטחת המקום השני במערב, אחרי הפיניקס סאנס. הם מובילים על הווריורס בהפרש של שלושה משחקים, לאחר המשחק הלילה מול האיילים מוויסקונסין הם יארחו את הווריורס במבצרם ביום שני הקרוב.

הגריזליס ניצחו שבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלהם, כולל הטחה של האינדיאנה פייסרס בתוצאה 133:103. דזמונד ביין ממשיך את הכושר הפנטסטי שלו, הוא הוביל את כל הקלעים עם 30 נקודות ב-80% מהשדה והעמיד מדד פלוס/מינוס של 40+. הסקנד גארד המחשמל קצת חוסה בצלו של מוראנט העונה, אך טיילור ג'נקינס ואלו שעוקבים קרוב אחרי הגריזליס יודעים כמה הוא קריטי להצלחתם העונה.

גם הבאקס לקחו ניצחון במשחקן האחרון ללא הסופרסטאר שלהם. יאניס ישב בצד וראה את ג'רו הולידיי מוביל את האיילים לניצחון על הוושינגטון וויזארדס. 24 נקודות ו-10 אסיסטים לרכז הותיק שהוסיף גם 3 שלשות ב-50%.

הבאקס לקחו את המפגש הראשון בין שתי הקבוצות העונה, 126:114, כאשר שתי המתמודדות נפגשו למשחק קריר במילווקי. משחק בו יאניס ומידלטון השתלבו ל-60 נקודות יחדיו.

יאניס אנטטקונמפו, קריס מידלטון ודיאנדרה במברי לא צפויים לעלות לפרקט הלילה במדי מילווקי.

ג'ה מוראנט, ברנדון קלארק וקיליאן טיל לא יעמדו לרשות טיילור ג'נקינס הלילה.

הימור: ממפיס משווים את תוצאה הסדרה הפנימית עם ניצחון ב-13.

דנבר נאגטס (31-43) – אוקלוהומה סיטי ת'אנדר (52-21), 04:00

ניקולה יוקיץ', ה-MVP המכהן וחבריו מארחים את הרעמים מאוקייסי באוויר ההרים הדליל של קולראדו.

באופן מפתיע במיוחד, את הסדרה הפנימית בין שתי הקבוצות העונה מובילה הקבוצה האורחת הערב. הת'אנדר ניצחו שניים משלושת המפגשים שלהם נגד הנאגטס העונה, כולל המערכה האחרונה שלהם בתחילת חודש זה. שיי גיליג'יוס אלכנסדר צלף 29 נקודות ואיזייאה רובי הימם את הצבע של דנבר עם 26 נקודות משלו.

מאז הניצחון ההוא, הת'אנדר ניצחו רק עוד משחק אחד בלבד והפסידה עשרה. הניצחון היחיד שלהם הגיע במשחקם הקודם נגד האורלנדו מג'יק, שלא הצליחו להתמודד עם תיאו מלדון שעלה מהספסל וקלע 25 ב-13 זריקות בלבד. הגארדים של הת'אנדר חייבים לקחת אחריות יתרה בהיעדרו של שג"א, שעדיין לא ברורה מה חומרת מצבו אך עדיין צפוי לחזור מקודם מאשר מאוחר.

הנאגטס, שהפסידו 5 מתוך 10 האחרונים שלהם ונמצאים כעת במקום השישי עם פיגור של 2 משחקים, צריכים להיזהר מאוד מהמיניסוטה טימברוולבס שמציגים מאזן זהה להם בטור הניצחון עם הפסד אחד יותר.

28 נקודות של יוקיץ עם החטאה אחת מהשדה בלבד עדיין לא הספיקו לניצחון של דנבר נגד הפיניקס  סאנס. בונז היילנד הרוקי, ממשיך לתת תצוגות נאות בהתקפה – הוא קלע 23 נקודות עם 4 שלשות בנוסף ל-3 אסיסטים במשחק זה.

מייקל פורטר, ג'מאל מארי, ולאטקו קאנקר וזיק נאג'י לא ישחקו אצל מייק מאלון הלילה.

שג"א, לו דורט, ג'וש גידי, דריק פייבורס, טיי ג'רום, מייק מוסקלה, ג'רמיה רובינסון ארל וקנריך וויליאמס גם לא ישחקו אצל הת'אנדר.

הימור: דנבר בקלות, 21 הפרש.

פורטלנד טרייל בלייזרס (46-27) – יוסטון רוקטס (55-19), 05:00

המשחק האחרון של הערב מציג שתי קבוצות טאקינג שלא מנסות להסתיר את כוונותיהן. ה-"מודה סנטר" יארח את שתי הקבוצות הללו באורגון הצוננת.

זהו המשחק השני בין שתי הקבוצות ביומיים, הרוקטס טיפלו בעניינים אמש עם ניצחון חוץ של 125:106. ג'יילן גרין המשיך את הכושר הטוב שלו עם 23 נקודות באחוזי יעילים להפתיע, ג'יישון טייט הוסיף 17 משלו ושלשוה שחקני ספסל אצל הרוקטס קלעו לפחות 14 נקודות (דניס שרודר, קניון מרטין ג'וניור וג'וש כריסטופר).

לברון ג'יימס החמיא לבחירה השנייה בדראפט האחרון, שקולע 19.1 נקודות ב-48.8% מהשדה בחודש זה.

"יש לו יכולת מצוינת לקלוע, כולם מסתכלים על היכולת האתלטית שלו, אבל היכולת שלו לקלוע זריקות, זה מה שהוא עושה במשך הרבה זמן – עוד מתקופת התיכון" שיבח אותו הקינג מלוס אנג'לס.

דמיאן לילארד, יוסוף נורקיץ', אנפרני סימונס, ג'ו אינגלס, אריק בלדסו, נאזיר ליטל, ג'וש הארט, דידי לוזאדה וג'סטיס ווינסלו לא ישחקו אצל פורטלנד.

בעת כתיבת שורות אלו, לרוקטס אין פציעות לדווח.

הימור: יוסטון משלימה מיני סוויפ עם ניצחון ב-9.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. תודה

    לא אראה את המשחקים וכנראה שלא אהיה בקשר עד מחר בערב אולי מחרתיים בבוקר. לדעתי ברוקלין וממפיס מנצחות ומקרבות מאד את הסלטיקס, אותם לא אראה במשחקי-ראשון-שני ל 2 המקומות הראשונים. אם זה קורה והסלטיקס ינצחו? יהיה קצת יותר מעניין.

  2. ערב חשוב לכוחותינו –
    מימין, מה שאנחנו צריכים, משמאל – מה שיקרה בפועל.
    .
    פליקאנס, לא יודע
    קינגס, קינגס
    ראפטורס, ראפטורס
    בולס, קליבלנד
    היט, לא יודע
    באקס, באקס
    נאגטס, נאגטס
    פורטלנד, יוסטון
    .
    תודה רבה רבינוביץ, אחלה פריוויו.

  3. תודה על הפריוויו..אם ערב פתיחת העונה דברו על ברוקס או טריפל J כמספר 2 של מוראנט בא העונה ביין והראה שיש מצב שזה הוא בכלל. האמת שחלק מהקסם בממפיס שאין מספר 2 קלאסי, בכל יום נתון מישהו יופיע.. חפרתי פה על זה אבל בעיניי אם ג'נקינס לא מקבל את תואר מאמן העונה זו שערורייה.. וסליחה עם קריסטאף של קליבלנד ומונטי וויליאמס של הסאנס שיסתפקו בסגנות

    1. שיתנו את זה לג'נקינס, ושיהיה לו לבריאות.
      .
      ב-50 השנים האחרונות יש 2 מאמנים בלבד שלקחו את התואר וזכו באותה עונה באליפות –
      פיל ג'קסון (עונת ה-72) ופופוביץ' (03, 14).
      ריילי (97), דאנטוני (05), אייברי ג'ונסון (06), בראון (09), תיבודו (11), בודנהולצר (15, 19), וקר (16) זכו עם קבוצות של 60+ ניצחונות בתואר מאמן העונה רק בשביל להפסיד את התואר.

  4. תודה עידו!
    יצא לי לראות מהם קצת לאחרונה ואני אוהב את מה שהפליקנס בונים, יש להם כמה שומרים אתלטים וארוכים ליד זאיון וסי ג'יי כמו אלבראדו (שבא מכלום), הרברט ג'ונס, אינגרם, טריי מרפי נראה טוב יותר לאחרונה. אמנם בחירת הדראפט שלהם כנראה תלך לפורטלנד אבל יש עתיד וגם מספיק התקפה עם ג'יי וי, דבונטה גראהם, מקולום, בי אי והקציצה שצריכה לחזור. יכולים לעשות מה שמיני עשוי השנה בשנה הבאה

  5. דרוזן ישחק בבולס.
    סת' קרי ודראגיץ' יהיו זמינים עבור הנטס.
    מידלטון יעלה לשחק עבור הבאקס לגבי יאניס עוד נראה.
    כנ"ל לגבי באטלר הירו שות במיאמי שעדיין בספק.

  6. ערב סבבה ואחלה פריוויו תודה עידו.
    מייקל פורטר, ג'מאל מארי, ולאטקו קאנקר וזיק נאג'י לא ישחקו אצל מייק מאלון הלילה. שג"א, לו דורט, ג'וש גידי, דריק פייבורס, טיי ג'רום, מייק מוסקלה, ג'רמיה רובינסון ארל וקנריך וויליאמס גם לא ישחקו אצל הת'אנדר.
    נראה לי יותר קל לכתוב מי ישחק וזהו. (במקרה הזה הייתי כותב: יוקיץ' ישחק. וזהו).

  7. דרך אגב לגבי מיאמי אני ממש מתבאס בשבילם לא בגלל שאם יאבדו את המקום הראשון יצטרכו להתמודד מול ברוקלין אלא מכיוון שמאוד מתאים לי סדרה של פילי ברוקלין ישר על תחילת הפליאוף. בקיצור הכל תלוי בטיילר הירו איתו הם יהיו ראשונים ואז כולנו נהנה בלעדיו זה יהיה פליאוף מצ'וקצק. נא לשאת תפילה למען בריאותו של הבחור שישוב בהקדם אמן.

  8. הספרס בניצחון סופר חשוב עבורם, מתקרבים עוד קצת לפלייאין.
    מירוץ משולש עד סוף העונה בין הלייקרס, ספרס והפליקנס על הפלייאין

      1. חשוב לשמור על תרבות מנצחת של המועדון. טנקינג לא מבטיח לך כלום שבסופו של דבר אתה תלוי בהגרלת הלוטרי ובילדים שאין לך מושג איך יתפתחו

      1. לך לתחזיות פה של תחילת השנה , רוב האנשים אמרו שפילי תהיה קבוצת פלייאין ומקסימום יקבלו על סימונס את ברוגדון

    1. ששש, אל תכבה את טראסט, הוא נלהב מההעפלה של פילי למקום הראשון בעקבות ההפסד של מיאמי ליוצאי פילדלפיה תמורת הרעל המזוקן

        1. בן סימונס לא רלוונטי לדיון. סת קארי לבד, פלוס דראמונד > מהארדן הנחנק, המחרב משחק הקבוצתי, הנטל ההגנתי

          1. חחחחחח

            איפה קווין הורטר שיקלע על קרי 30 נקודות בפלייאוף , אתה מדבר על נטל הגנתי?
            איפה דראמונד שאף קבוצה לא רצתה אותו במשכורת מינימום עד כך שהיה חייב להיות מחליף לאמביד בשביל 8 דקות למשחק
            חביבי בתחילת השנה אמרתם שפילי זה זבל בקושי יגיעו לפלייאין , לך תאכל כובע קש עם הרבה מלח על הפצעים

            1. חביבי, אל תכליל אותי עם אף אחד, לא אמרתי אף אחד מהדברים האלה שאתה מציין.
              .
              אני כן אומר עכשיו, שפילי הולכת לאכזב אותך, אליפות לא תקחו, גם לא את זאת של המזרח. מכין לי כובע למקרה הצורך, אבל הטרייד הזה רק הרע את מצבכם

            2. אני אומר שבלי קשר אם יקחו אליפות או לא , אין לך מושג על מה אתה מדבר

            3. ואני אומר שלך אין מושג, אתה עמוק בתוך משקפי האוהד

            4. גם הנטס לא יקחו אליפות גם את זאת של המזרח. לנו יש פשוט יותר סיכוי מהנטס 😉

          2. חחח שרת הדרדרת לרמת נטול ההבנה מי אלו קרי ודראמונד אחד גופה ואחד קלעי שיש עוד 100 כמוהו בליגה לקאץ אן שוט. זה שהוא הוא קולע טוב ידענו אבל מה הקשר להארדן? אתה באמת משווה ביניהם? הארדן מנהל משחק. לקלוע בקאץ אן שוט בלי שומר יש לנו את ניאנג.
            קרי כל היום אכל בידודים עליו בפלייאוף

            1. אם נטול הבנה קורא לאחר נטול הבנה זה הופך אותו לבעל הבנה רבה כמדומני, אז אני רגוע

      1. משחק שדראמונד לקח רק 5 ריבאונדים הוא שכח לספור
        הוא גם לא ספר את המשחק הקודם של קרי שבו הוא סיים עם 0 נקודות

  9. תודה.
    "אחד מהמשחקים המרתקים ביותר של הזמן האחרון – הגריזליס הנפיצים מקבלים לידיהם את האלופה היוצאת למפגש אדיר ב-"פדאקס פורום" שבטנסי." – כל עוד לא הוכתרה אלופה חדשה הבאקס היא 'האלופה המכהנת' ולא 'האלופה היוצאת'.
    זה היה רגע של עברית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט