הצרעות עוקצות את נגני הג'אז, ההוקס מנצים את הוווריורס, הניקס מפתיעים את ההיט, הזאבים מפרקים את המאבס וגם שיא קריירה וניצחון לדני ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הצרעות עוקצות את נגני הג'אז, ההוקס מנצים את הוווריורס, הניקס מפתיעים את ההיט, הזאבים מפרקים את המאבס וגם שיא קריירה וניצחון לדני ביום שישי הגדול! / דור בלוך

שארלוט הורנטס 107 (36-38) – יוטה ג'אז 101 (29-45):

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, שארלוט מנצלת שליטה בריבאונדוערב קליעה מחריד של הספסל של יוטה על מנת לצאת עם ניצחון ביתי יוקרתי, שהצרעות יקוו שיתן להם מומנטום לסיום העונה הזאת והפלייאין.

הקבוצות עלו לרבע הרביעי ביתרון נקודה לג'אז, והיתרון עבר מיד ליד ממש עד לקראת הסיום. 1:32 לסיום רויס אוניל השווה בשלשה, טרי רוזייר ענה בשלשה משלו, ומיטשל צימק לנקודה, אבל כאן ההתקפה שליוטה נתקעה, רוזייר וברידג'ס שמרו על קור הרוח מהעונשין והבטיחו ניצחון מפתיע למארחים.

מיטשל קלע 26, אבל גובר היה פאסיבי מאוד עם 11 אם כי הוסיף 19 ריבאונדים, אבל הבעיה של יוטה בהתקפה הייתה הקליעה מהספסל כשרודי גיי עם 1 מ-8 מהשדה וקלארקסון עם 2 מ-9 משלוש מובילים ספסל שהתקשה לתרום כשמיטשל נח.

בצד השני ברידג'ס עם 26, רוזייר עם 25 ולאמלו עם 21הובילו את ההורנטס לניצחון גדול.

דטרויט פיסטונס 97 (54-20) – וושינגטון וויזארדס 100 (42-31):

הוויזארדס הובילו לאורך כל המשחק אבל הפיסטונס שקלעו ב-19% מחוץ לקשת במשחק עשו קמבאק ברבע הרביעי בהובלת מרווין באגלי שהיה מצוין, והאלי הופ שלו קבע יתרון 3 לדטרויט 3:49 שניות לסיום. אבל אז וושינגטון התעוררה, שלשה של קיספרט השוותה, נקודה של קולדוול פופ ועוד דאנק של פורזינגס, העבירו את היתרון צד. 4 רצופות של קייד וזאת שוב דטרויט שביתרון 46 שניות לסיום, אבל פורזינגס עם 2 משלו, ודני עם ריבאונד הגנה ו-2 מהעונשין נתנו לוויזארדס יתרון 3, ושלשה של רודני מגרוגר לא מצאה את הטבעת כדי לכפות הארכה.

קייד סייםע ם 22 9 ו-7, ובאגלי הוסיף 25 מהספסל באחוזים מצויינים, בעוד גרנט שיחק רק 8 דקות וביי היה מחריד.

בצד השני פורזינגס קלע 30 אבל מלבדו אף אחד מהחמישיה של וושינגטון לא הצליח לבוא לידי ביטוי, מי שכן הצליח לבוא לידי ביטוי הוא דני אבדיה ששיחק 32 דקות קלע 21 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים במה שהוא בלי שום ספק משחקו הטוב ביותר ב-NBA ונקווה להמשכיות.

אטלנטה הוקס 121 (37-37) – גולדן סטייט ווריורס 110 (26-48):

גולדן סטייט הצליחה להישאר קרוב בזכות משחק אדיר של קליי תומפסון שהראה ניצוצות קליי מהעבר אבל בסופו של דבר טריי יאנג וגלינרי היו יותר מדי עבור גולדן סטייט הפצועים שממשיכים לשקוע במערב.

הרבע הרביעי נפתח ביתרון 18 להוקס, אבל שלוש שלשות של תופסון ו-4 נקודות של גארי פייטון השלישי, צמצמו את הפער עד 5. ההוקס שמרו על יתרון קטן אבל גולדן סטייט לא וויתרה וגארי פייטון הוריד ל-3 3:45 לסיום, אבל זה הכי קרוב שגולדן סטייט הגיעה. מכאן והלאה היא פשוט לא הצליחה לקנות סל, ושלשות של הורטר וטריי יאנג סגרו עניין.

תומפסון היה ענק עם 37, וג'ורדן פול הוסיף 24, פייטון היה יעיל כהרגלו עם 14, אבל וויגינג קאמינגה ווויגינס לא הציחו לבוא לידי ביטוי בהתקפה ובהיעדרו של סטף זה היה יותר מדי עבור הווריורס.

בצד השני טריי יאנג עם 33 ו-15 אסיסטים באחוזים טובים היה נפלא. גלינרי הוסיף 25 למרות אחוזים רעים מחוץ לקשת, הורטר הוסיף 20 וקאפלה סיים עם 19 ו-13 למנצחים.

מיאמי היט 103 (27-47) – ניו יורק ניקס 111 (42-32):

ג'ימי באטלר בא עם הרבה מוטיבציה אחרי התקרית עם ספולסטרה והאסלם, אבל ההיט ממשיכים בקריסה, שהפעם קרתה ברבע הרביעי. ההיט כבר הובילו ב-17 עם סל של מוריס בתחילת הרבע הרביעי, אבל ריצת 0-11עם שתי שלשות של גרימס ו-5 נקודות של מקבריידהשוו את התוצאה. באטלר עוד ענה ב-2 אבל קוויקלי עם 2 וגרימס עם עוד שלשה הבהירו את הכיוון שסיום המשחק הזה הולך אליו. ההיט לא עשו סל שדה במשך 2 דקות עד שמקס שטרוס קלע 3 שצימק ל-5, אבל זה כבר היה מעט מדי ומאוחר מדי. קוויקלי שמר על קור רוח מהעונשין והבטיח את הניצחון לניקס.

באטלר כאמור היה מצוין עם 30 אבל גם 4 איבודים, אדביו ולאורי סי מו עם 17 כל אחד. בצד השני קוויקלי עלה מהספסל וקלע 23, בארט סיים עם 18, טופין הוסיף 15 וגרימס קלע 3 שלשות חשובות ברבע הרביעי וסיים עם 9 למנצחים.

מיניסוטה טימברוולבס 116 (32-43) – דאלאס מאבריקס 95 (29-45):

מיניסוטה לקחה את היתרון למין הרבע הראשון ועם 51% מהשדה, למול 39% של דאלאס שגם קלעה ב-23% בלבד מה-3 היא פשוט לא השאירה ליריבה יכוי ואחרי רבע שלישי בו המאבס קלעו רק 17 נקודות הרבע הרביעי כבר היה זמן זבל של ממש.

לוקה סיים עם 24 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אבל הוא היה ממש לבד הערב, כאשר פיני סמית' הולך ל-1 מ-8 מחוץ לקשת, בולוק ל-0 מ-6 ובראנסון ל-1 מ-6 לדאלאס לא היה שום סיכוי.

בצד השני טאונס סיים עם 20 ו-9 ריבאונדים, ראסל הוסיף 15, ומקלוכין עלה מהספסל וניצל את זמן הזבל כדי לקלוע 16 משלו.

פורטלנד טרייל בלייזרס 106 (46-27) – יוסטון רוקטס 125 (55-19):

פורטלנד עם אחד מהסגלים החלשים הזכורים מהשנים האחרונות אחרי שהעבירו את כל מי שיודע להקפיץ וללעוס מסטיק במקביל לרשימת הפצועים, מובסים על ידי יוסטון במשחק שלא היה תחרותי בשום שלב. הטרייל בלייזרס קלעו 15% מחוץ לקשת וזה אומר לכם הכל על היכולת שלהם הערב, וזה לא שבהגנה הם מאוד התאמצו.

וולפורד סיים עם 19 בלי ניסיון שלשה לבליייזרס ויובנקס הוסיף 18 גם הוא ללא ניסיון שלשה. מקלמור שאני עדיין נדהם שעוד משחק כדורסל קלע 15.

בצד השני גרין עם 23 היה וטב, טייט הוסיף 17 וכל הספסל של יוסטון חגג מול פורטלנד בניצחון.

לוס אנג'לס קליפרס 97 (39-36) – פילדלפיה 76'ס 122 (27-46):

כוחות זה לא היה, פילי ניצחה את הרבע הראשון 19-35, והקליפרס אפילו לא עשו קולות של קמבאק כשהשקיעה שלהם נמשכת, ועם מומנטום כזה קשה לראות אותם עושים משהו בפלייאין אלא אם הם יהנו מחזרה של פצועים.

קופי קלע 21 לקליפרס, הרטנשטיין הוסיף 16 ומאן קלע 12. הארדן הוציא עצבים עם 29 ו-15 ריבאונדים, ואמביד הוסיף 27 ו-10 ריבאונדים משלו למנצחים.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. ערב לא טוב לכוחותינו – יוטה, גולדן, מיאמי ודאלאס שמתחרות על מאזן מול בוסטון, הפסידו, שרלוט ואטלנטה שמתחרות על הפלייאוף מול טורונטו, ניצחו. פורטלנד, כמובן, הפסידו. בנצחון הניקס, וושינגטון ננוחם. תודה רבה דור על סיקור זריז להפליא.

          1. חייב לומר בשיא הרצינות שהיחס שלך לפופ ממש מעציב. לבעוט בכל מה שטוב כי לא הולך בדיוק כמו שציפית

            1. כן כי זו הייתה המטרה. אלוהים כמה שאתה מרוכז בעצמך

            2. ושוב עשית את זה… אני חייב לפתור את זה אצל פסיכולוג

            3. בדיוק. ואתה גם חייב להפסיק לחרבן במקומות ציבוריים. אין מי שיאסוף אחריך אתה יודע

            4. עד שהרגשתי טוב עם עצמי היום שוב הפלת אותי לתחתית.
              – אני תינוק בכיין שהורס הכל אם לא מקבל בדיוק מה שאני רוצה
              – אגואיסט ענק שמרוכז רק בעצמי
              – חסר שליטה על סוגרים וגם חסר אחריות
              אני חייב ללמוד להפסיק להיפגע מאנשים שאני לא מכיר באינטרנט, לא ייתכן להמשיך ככה… הגננת לא מבינה מדוע אני בוכה לכרית בלילות

            5. והכי גרוע זה שההומור המעולה שלך מרגיש פתאום כמו זה של רזי…

  2. תודה רבה דור.
    .
    יוצא מהחור שלי בכדי להטריל את מיסטר רובין. ברוך מה אומר על קליי על קאט קלוריות ריקות ועל טייטום? להתייחסותך אודה. (כן כן אני יודע האנטר מאכזב)

  3. המזרח ר ו ת ח!!! משחק אחד מפריד בין מקום 1ל 4, כשבכלל לא בטוח שהמקומות הראשונים וסיבוב ראשון מול דוראנט (או לחילופי טורונטו) זה מה שצריך להלחם עליו. מרתק.

    תודה דור על הסיקור המצויין.

    1. תודה דור על הסיקור המצוין. צודק לגמרי אברי , יש בעיניי 4 קבוצות שיכולות לצאת משם בכל יום נתון (באקס,פילי,נטס וסלטיקס שבפורמה הכי טובה בליגה כרגע אולי). יהיה פלייאוף אש.3

    2. + 11
      גם בהמשך לוהט הבולס עלולים למצוא את עצמם בפלייאין המזל שלהם ושל טורונטו וקליבלנד הוא שהנטס הפסידו המון הפסדים מיותרים ותקועים כנראה במאבק על מקום 8 קשה לי לראות אותם קופצים ל-7 ומעלה. עזוב פלייאוף – הולך להיות אש כבר בפלייאין

          1. דחפתם לנו את סימונס שתהיו בריאים יש לי חבר שהיה לו חבר רוסי בצבא – פעם דפקו אותו אמר בעברית-רוסית עצבנית:
            "מה זה? קניתי חתול בשקית!"

  4. תודה בלוך פינת ארלוזורוב.
    מיאמי במשבר, או שהם לא רוצים לפגוש את ברוקלין ישר בסיבוב הראשון?
    מחר הם דווקא כן יראו אותם. השאלה היא איזה קיירי יבוא למשחק הזה? זה שמדבר לחדר המדומיין וכורע על ארבע כמו חרדון או אחד ששם שלשות באטרף מול שמירות מכופלות?

  5. יש מאבק פוטנציאלי על מקום 3 במערב. וגולדן סטייט, יוטה ודאלאס התייצבו בגבורה לקרב – והפסידו.
    זה בכלל נחמה יוטה ודאלאס (וגם דנבר) החליטו לגלות הזדהות עם התקופה הגרועה שלנו ולהצטרף לדשדושים.
    *
    עם איך שהקליפרס נראים כרגע, הלייקרס עוד יהיה בפלייאוף.
    *
    במיאמי "אין משבר"
    *
    לגבי ג"ס – וייזמן לא יחזור העונה. בעונה הבאה כבר צריך לארגן את החוזים איתו והבחור שיחק 30 ומשהו משחקים בסך הכל. כבר הזכירו את גרג אודן בהקשר שלו…
    בכלל כל עניין תקרת השכר הולך להכות בקבוצה חזק בשנה הבאה. צריך גם לתת חוזה לג'ורדן פול (אאל"ט גם של לוני נפתח) ולהחליט מה עושים עם ויגינס שמשחק כאילו האולסטאר הגשים את כל שאיפותיו ומה שנשאר זה להעביר זמן עד הפרישה.

  6. יוטה בנפילה רצינית , לא ראיתי אותם הרבה העונה אבל במשחקים האחרונים נראה שהעסק מתפרק לגמרי, הנה ההזדמנות של לוקה לחגוג מעבר סיבוב בפלייאוף. תענוג לאחרונה לראות את אבדיה, היו לו גם 4 אס' , נהנה מאוד מהשבתת ביל ועזיבת דיוונדי , נותן לו הזדמנות לנהל משחק ולהשתפשף בזה.

  7. תודה על הסיקור איזה יופי דני בויי גם שיא קריירה גם הרבה דקות גם נקודות בקלאץ' וגם ניצחון
    יאללה שימשיך ככה המצב בוושינגטון מתאים לו עכשיו בול,
    16 זריקות זה הרבה מאוד! כל הכבוד

      1. "הלב והמנוע".. 😅
        צחוק צחוק אבל 4 נקודות ב-1/3 מהשדה זו בדיחה.
        .
        התעוררתי בחסות בתי למחצית השניה של הוויזארדס מול הפיסטונס – דני קלע 4 כולל 2 העונשין בסוף שכבר לא ראיתי, כי עברתי לסיום של הטווסים מול הבוילמייקרים.
        אם הוא יוסיף הטעיה מהשלוש ויחדור – זה יוסיף לו נקודות תרתי משמע.

        1. אני ממנה אותך "שומר דני בוי" נראה לי שאתה בין אלה שרואים אותו הכי הרבה השנה (יש כאן עוד כמה). יאללה תביא לו עוד כמה משחקים אלה זה ייתן לו פוש לשנה הבאה. גם פורזי היה טוב הפרידה מלוקה עשתה לשניהם טוב.
          .
          הלב והמנוע זה באמת בדיחה. האם יביים פציעה בקרוב? (יעשה שמעון…)

          1. דני היה טוב מאוד במחצית הראשונה כולל כמה אסיסטים יפים. חצי שני נחלש יחד עם כל הקבוצה.
            הנקודות הגיעו בעיקר בזריקות חופשיות, אבל היו לו משחקים עם הרבה זריקות בחדירות כולל פינגר רולים בשמאל. בסופו של דבר הוא שחקן מגוון שצריך לחזק את כל הצדדים במשחק שלו.

            1. אולי לא מעיזים לשמור עליך בעיר הבירה? נירטיב ווי אר אול וויטנס?

            2. זה ששמר עליי היה חדש לא ראה וידאו לא מכיר קלעתי 3 שלשות רצוף מאותה בלטה אחד אחרי השני והוא המשיך לעמוד מתחת לסל (הרביעי כבר היה בחוץ) החברה הרגילים צעקו עליו🤣🤣.
              אחכ הוא הלך הביתה התחילו לשמור אותי צמוד אילצו אותי כל הזמן לחדור קפצתי הרבה אתמול כואבות לי עד עכשיו הברכיים איזה זקן אני.
              גימי באטלר היה mvp אתמול הרצתי אותו עם איזה 15 אס אופן קורט כמו טריי לקאפלה כולל 1 מאחורי הגב ואחד לוב פולו שזה כמו הטבעה אצלנו 🤣🤣 היה שואו טיים הוא כיכב באופן קורט כמו השיקצה אפילו עשה שרירים אחרי הלוב.
              אחכ הוא ואמיר כץ הלכו טראש טוק ואחרי כמה מהלכים הוא דפק בלוק רצחני עליו מאחורה מתחת לסל וכל הקבוצה שהייתה מזמינה קמה מהספסל בשאגות 🤣🤣🤣
              היה צחוקים

            3. גם נותנים לך קליר פאת' וגם את הזריקה מהשלוש? זה אפילו ההוא שאסור לומר את שמו לא מקבל!!! נראה לי באמת יש שם נירטיב ווי אר אול וויטנס בעיר הבירה…
              .
              עגל כבוד מסתבר שיש לדני בוי גב חזק בעמק הירדן

  8. משחק הצגה בפילי
    דני אבדיה מככב
    רק היה חסר משחק גדול של טאקר להשלים את השמחה אצלנו בבית
    🤣
    תודה על הסיקור

  9. דני היה נוראי אתמול לצערי ראיתי בלייב. (איכשהוא יצא לילה נטול שינה אחרי יותר מידי האסל במקומות אחרים). בקיצור הוא היה גרוע כולמר הוא שיחק טוב במחצית הראשונה אבל אז התחילו הפלוצים הרגילים שלו נסיונות לייצר אסיסטים וכל הבולשיט הזה שיראו שהוא אול ארואנד פלייר. הבן אדם היה מסוגל לסגור אתמול עם 35 את המשחק אם רק היה רוצה. לא רצה לא יצא. יאחחה שבת שלום.
    יצא לי גם לראות שארלוט על הדרך הם היו טובים אבל אם הלייאפ הפשוט של דונובן היה נכנס התוצאה היתה אחרת. חרא של קבוצה שארלוט – מת עליהם בקיצור.

      1. זה נוראי אם לוקחים בחשבון שבמחצית הוא היה עם 17 ו 7. זה לא סתם נורא זה נורא ואיום. זה שחקן שמסרב להבין שהוא צריך להשאיר חותם אמיתי בליגה.

        1. היעטלת הכללית במשחק נמדדת לפי כלמהמשחק וסך הכל חא היה לו משחק נוראי כלל והיכולת של 21 נק' ועשרה כ"ח וארבעה אס' במשחק עם אחוזי הקליעה שהיו לו והיכולת ההגנתית, אינה נוראים כלל ואף טובה ומעלה עם יעולת נהדרת מהשלוש ובהגנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט