לוקה נגד הזאבים, ההיט נגד הניקס וההוקס נגד הווריורס וגם דני אבדיה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

לוקה נגד הזאבים, ההיט נגד הניקס וההוקס נגד הווריורס וגם דני אבדיה ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (36-37) – יוטה ג'אז (28-45):

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה פחות או יותר מהמקום שממנו הייתם מצפים שהם יגיעו אליו.

הג'אז שמציגים את דונובן מיטשל, מקום 9 בנקודות בליגה, בהתקפה ואת גובר בהגנה ועדיין חסרים את בוגדנוביץ', ממוקמים במקום ה-4 במערב בשוויון עם דאלאס, ובהנחה שהווריורס לא יקרסו לחלוטין הם ירצו מאוד לשמור על המקום הזה כדי להינות מיתרון הביתיות בסדרת סיבוב ראשון שצפויה להיות מרתקת מול לוקה והמאבריקס שלו עליהם נדבר מאוחר יותר.

כדי לעשות את זה הם יצטרכו להתאושש משני הפסדים רצופים מול ברוקלין ובוסטון שחיזקו את התחושה שמלווה את הג'אז בשנים האחרונות – שהקבוצה הזאת היא קבוצת עונה סדירה טובה, אפילו מצוינת, שתנצח את מי שהיא צריכה לנצח אבל ללא סיכוי אמיתי ללכת רחוק בפלייאוף.

ההורנטס לעומת זאת ממשיכים להחזיק מעמד במזרח גם ללא היוורד שאמור לחזור בזמן לפלייאין (אם כי איתו אף פעם אין לדעת) והם אף ניצחו 7 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם מה שביסס את מעמדם בפלייאין בו ישחקו בוודאות, קשה לראות אותם עוברים את ברוקלין לאור העובדה שקיירי יתחיל לשחק משחקי בית, אבל גם המקום ה-9 ומפגש עם אטלנטה הוא לא תוצאה כל כך גרועה עבורם.

יהיה מעניין לראות איך ההתקפה של ההורנטס שקולעת 120 למשחק ב-50% מהשדה, תסתדר עם ההגנה של הג'אז. השתיים נפגשו פעם אחת העונה ויוטה ניצלה שליטה בצבע וסיום חזק כדי לנצח בעשר.

הימור: יוטה ב-8

2:00 דטרויט פיסטונס (53-20) – וושינגטון וויזארדס (42-30):

שתי הקבוצות במומנטום מחריד כשהפיסטונס מפסידים 6 מ-10 האחרונים שלהם והוויזארדס עם 8 הפסדים בעשרה האחרונים כולל לא פחות מ-8 הפסדי חוץ רצופים.

דטרויט יכולה להתנחם בעיקר ביכולת של קייד קאנינגהאם ובפרויקט השיקום של מרווין באגלי שעוד עשוי להפוך אותו לשחק שיכול לתרום בליגה הזאת. אני מתרשם פחות, יש להודות, מגרנט וביי על אף משחקים של 40-50 נקודות, מרגיש לי כמו יכולת טובה בקבוצה רעה שלא תיתרגם, ומבחינת לוח הזמנים של הפיסטונס, היה והם יבחרו באחת מ-3 הבחירות הראשונות בדראפט הבא שגם הוא צפוי להיות חזק מאוד, הם כבר אמורים להיות בעונה הבאה קבוצה לפחות לגיטימית.

לוויזארדס יש אפילו פחות במה להתנחם, ההתאוששות המסויימת של אבדיה לאחרונה שחזר לקלוע בספרות כפולות ולקחת חלק יותר משמעותי בהתקפה של הוויזארדס הוא נחמה בעיקר לעם היושב בציון, עם פורזינגס הוויזארדס ממשיכים להיראות כקבוצה מפסידה, שגם אם תקבל בחזרה את ביל בעונה הבאה לא בדיוק ברור על איזה חלקים היא יכולה לבנות מסביב לביל ופורזינגס על מנת לפחות לשחזר את הישגי העונה שעברה.

זהו המפגש הרביעי והאחרון בין השתיים, העונה כאשר הוויזארדס ניצחו את שלושת המשחקים הראשונים שלהם במשחקים צמודים למדי, הלילה זאת ההזדמנות הטובה ביותר של וושינגטון לעצור את רצף הפסדי החוץ שלה ולקבל טיפה טעם טוב מעונה איומה.

הימור: וושינגטון ב-7

2:30 אטלנטה הוקס (37-36) – גולדן סטייט ווריורס (25-48):

באמת באמת באמת שקשה להבין מה לעשות עם אטלנטה הזאת. אחרי העונה שעברה וריצת פלייאוף דיי מרשימה, אם כי מאוד תלויית נסיבות, ההוקס פתחו את העונה הנוכחית פשוט בצורה מזעזעת ועל אף התאוששות מסויימת הם מוצאים עצמם תקועים בחלק התחתון של הפלייאין וגם זה בקושי, כאשר הם מתקשים לחבר שני נצחונות רצופים גם כשלוח המשחקים מזמן להם את ההורנטס, הפליקנס, הניקס והפיסטונס ב-5 משחקים.

עם זאת טריי יאנג ממשיך להיות שווה את מחיר הכניסה בעצמו ועם 28.1 נקודות למשחק, הוא מחזיק את הקבוצה הזאת עם הראש מעל המיים, בלי קשר לעובדה שהיא תצטרך לחשוב מחדש על הסגל שלה ובעיקר על מקרה קלינט קאפלה בקיץ.

מולה הלילה תתייצב הגולן סטייט ווריורס שאיבדה את סטף קארי ויחד איתו את התקוות שלה לעונה הזאת, עם זאת הם ממשיכים להיות קבוצה שאי אפשר לזלזל בו כפי שמיאמי למדה על בשרה. החצי הראשון של העונה נתן דחיפה אדירה לוויגינס, גארי פייטון השלישי, אוטו פורטר ובעיקר לקאמינגה וגו'רדן פול שעשויים להיות העתיד של הקבוצה הזאת, לכשהיא תמצא פתרון לבעיית שחקן הפנים החסר שלה, ובתקווה תקבל את גרין, קארי ותומפסון כשירים.

נצטרך לחכות לעונה הבאה כדי לגלות.

הימור: גולדן סטייט ב-5

3:00 מיאמי היט (26-47) – ניו יורק ניקס (42-31):

במפגש עם ניחוחות של שנות ה-90 הניקס שאיבדו סיכוי ממשי להגיע לפלייאין יגיעו למיאמי שנמצאת במאבקי צמרת מורכבים עם שיקולים שונים בצמרת המזרח.

ההיט עדיין ממוקמים במקום הראשון אבל הם מובילים במשחק על פני הבאקס ומשחק וחצי על פילי ובוסטון, אבל מה בעצם ההיט רוצים? כפי שזה נראה כרגע סיכוי גבוה שהנטס יסיימו במקום ה-7 והרפטורס ב-8, האם זה מפגש עדיף לעומת מפגש עם קליבלנד או שיקאגו הפגיעות? קשה לדעת.

מה שהעסיק את מיאמי השבוע לא היה מאבקי מיקום אלא העימות בין באטלר, ספולסטרה והאסלם. קואץ' ספו אמר לאחר המשחק שעימות כזה יכול להוביל לקריסה של קבוצה או לנסיקה, ושהוא לא חושב שהם מסוג הקבוצות שיקרסו בעקבות אירוע כזה. אני נוטה להסכים איתו גם אם אני נשאר חסר ביטחון ביכולת של הקבוצה הזאת להתמודד ברמות הגבוהות בסדרת פלייאוף.

אם רוצים להבין מה קורה עם הניקס מספיק להסתכל על נתון אחד – הקבוצה שמוסרת הכי מעט אסיסטים בליגה. משחקן סטגנטי ומשעמם עם רנדל שכבר לא מצליח לסחוב אותה כמו בעונה שעברה ובעוד העתיד של הקבוצה מאוד לא ברור, ההווה הוא בעיקר, מדכא.

הימור: מיאמי ב-20

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (32-42) – דאלאס מאבריקס (28-45):

מדהים לומר אבל זה המשחק הכי חזק של הערב, וצפו לאינטנסיביות ברמת פלייאוף כי הוא גם יהיה חשוב מאוד לשתי הקבוצות.

מיניסוטה בה צפיתי מול פיניקס, הפכה להיות קבוצה פשוט נהדרת, אדווארס פיתח מאוד את IQ הכדורסל שלו והיכולת האתלטית שהיא באמת בעילית של העילית תמיד הייתה שם. טאונס ממשיך להיות עוגן בקו הקדמי, וראסל לומד להיות פחות נטל על הקבוצה ויותר נכס, ומסביב לשלישייה הזאת שלל רול פליירס עם תפקידים מוגדרים שמצליחים להוביל את הקבוצה הזאת ל-7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, מומנטום שהיה נראה הרבה יותר מרשים לפני המפגש עם אותה דאלאס אותה יפגשו הערב.

למרות היכולת המרשימה הזאבים ממוקמים רק במקום ה-7, והפלייאין במערב צפוי להיות טריקי מאוד עם קבוצות כמו הלייקרס, הפליקנס והקליפרס שבהתאם למצבת הפצועים שלהם עלולות להיות מסוכנות מאוד במשחק 1.

לכן הזאבים ירצו מאוד לעבור את דנבר ולעלות למקום ה-6 שיכתיב סדרה עם גולדן סטייט הפצועה בסיבוב הראשון והזדמנות גדולה לזאבים לעשות הרבה יותר רעש משהיה צפוי בתחילת העונה.

דאלאס לעומת זאת נאבקת מול יוטה כפי שכבר ציינו על יתרון ביתיות בסדרה הצפויה בין השתיים, והם נותנים הרבה סיבות למיטשל ולחברים לחשוש מהסדרה הזאת. המאבס עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים כשלוקה מראה יכולת פשוט מזהירה, ובינתיים הקבוצה ניהנת מאוד מהיכולת של דינווידי בעיקר בקלאץ' והטרייד על פורזינגס נראה כהצלחה. עם זאת הערת אזהרה בטאבו. גם בברוקלין וגם בוושינגטון דינווידי התחיל כהבטחה גדולה ואהבה גדולה, שדעכה מאוד מהר, לא מין הנמנע שזה יקרה גם כאן בעיקר כשהוא משחק לצד מוביל כדור כל כך דומיננטי שמכתיב סגנון כל כך ספציפי כמו לוקה.

זהו המפגש הרביעי בין השתיים כאשר הזאבים ניצחו את הראשון, והמאבריקס גמלו להם עם שני נצחונות בשני המשחקים האחרונים, האחרון שבהם במשחק צמוד שהוכרע עם שלשות של פיני-סמית' ובולוק, אם גם הלילה השחקנים המשלימים של המאבק יצליחו להרשים במאני טיים כאשר ההגנה מתנפלת על לוקה, מיניסוטה תתקשה מאוד.

הימור: דאלאס ב-5

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (45-27) – יוסטון רוקטס (55-18):

שתי קבוצות ששואפות להפסיד הכי הרבה שאפשר, ובעוד ליוסטון זה בא טבעי פורטלנד ממש התקשתה במשימה עד שהפרונט אופיס הצליח להושיב או לשלוח מספיק שחקנים כדי להבטיח רצף הפסדים ראוי לשמו ופורטלנד סופרת כבר 8 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים.

הרוקטס שפחו תאו יותר הבטיחו את המאזן הגרוע בליגה לקראת עוד דראפט בלוטרי, הם הקבוצה שסופגת הכי הרבה נקודות למשחק בליגה מה שיכול לאפשר לשאריות של פורטלנד כמו ג'וש הארט וסימונס להעמיד מספרים במשחק הכי פחות מעניין של הערב.

הימור: פורטלנד ב-15

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (38-36) – פילדלפיה 76'ס (27-45):

הקליפרס הבטיחו את המקום ה-8 ויהיו להם שתי הזדמנויות לעלות לפלייאוף, אם כי קשה להגיד שזה מבטיח משהו, כשהם יצטרכו לנצח את דנבר או מיניסוטה במשחק הראשון ואת ניו אורלינס או הלייקרס בשני, משימה שעשויה להיות מורכבת עבור הקבוצה הזאת שמאז הטרייד שהביא להם את פול ג'ורג' לצד קוואי לא הצליחה לייצר ריצה משמעותית כאשר כל הסגל שלה בריא.

בהיבט זה לו עושה את אחת מעבודות האימון המרשימות בליגה כשהוא מונעם מהקבוצה שלו להתפרק עד כה. עם זאת הפסד הלילה יעמיד את רצף ההפסדים הרצופים שלהם על חמישה וייצר אווירה מאוד לא טובה לקראת המשחקים המכריעים של העונה.

בפילי המצב מורכב לא פחות. ההתפרקות מול ברוקלין והתחושה הכללית שהארדן לא ממש שש להתעמת עם קבוצות חזקות, וקצת מפקיר את אמביד יצרה פסימיות סביב הסיכוי שפילי תוכל ללכת עד הסוף. עם זאת ה-76' סופרים כבר 4 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלהם כאשר קבוצות כמו דאלאס ומיאמי מאוד מאוד מתקשות להתמודד עם ההגנה של פילדלפיה.

הקליפרס הדהימו את פילי בפילדלפיה במשחק הראשון בין השתיים כאשר אף אחד למעט אמביד לא הצליח להתחמם בפידלפיה בעוד 7 שחקנים של הקליפרס בהובלת ג'קסון קלעו בספרות כפולות וסידרו לקליפרס ניצחון, וזהו גם המתכון של הקליפרס, בהיעדר קוואי ופול ג'ורג' אין לה שחקן שיכול לקלוע 30 ולנצח בעצמו, הם יצטרכו תרומה מכולם. לפילי יש את אמביד.

הימור: פילי ב-15

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. וושינגטון כרגע הקבוצה הגרועה בליגה, או לפחות עם החמישיה הגרועה בליגה.
    תסמונת קולדוול-פופ על שמו של קנטביוס קולדוול-פופ היא תסמונת בה לוקה הצופה תוך כדי משחק ובה הוא חווה החטאה בכל פעם שהשחקן זורק, לא משנה אם החטיא או קלע.
    כך נראה משחקו של קולדוול-פופ – רצף החטאות בלתי נגמר, ובסיום המשחק מופיע בבוקס סקור 16 נקודות.

      1. אם כבר מדברים על פורטלנד ומישהו מחפש שחקן מעניין להכניס לקבוצת פנטזי שלו ככה לקראת הפליאוף המתקרב ובא ושסובלת מהעדרות של סטף קוואי ופול ג'ורג' אז יובנקס מפורטלנד מומלץ. עושה עבודה טובה הילד ונורקיץ לא יחזור בקרוב.

  2. אחלה פריוויו 🙂
    יוטה קבוצה מרגרינה שהמאזן שלה תמיד טוב יותר מסך היכולות שלה. מיטשל סקורר בחסד אבל גובר לא באמת שווה את ההייפ סביבו.
    אתה בטוח שסטף קארי גמר את העונה? מדברים על הערכה חוזרת של המצב ברגל שלו בעוד שבועיים ויש איזה אופיטימיות זהירה שהוא יחזור לפלייאוף ושנקבל את הספלאש הישן והטוב בחזרה בדיוק בזמן שזה משנה.

    1. שיבומי של טראווניאן זה הספר הכי טוב שקראתי פעם כשעוד הייתי קורא משהו (בגיל 18 בערך בשמירות ב 4 בלילה בצבא – חשוב לציין שיתכן והיום הייתי מגחך – לא בטוח- אבל אז זה נראה היה לי ספר מעולה). היום אני קורא רק פה. סחטיין על השם בקיצור – קראת את הספר?

            1. יפה… קצת קראתי גם אותם. לאחרונה (משהו כמו 10 שנים כשעוד התעקשתי לקרוא קראתי את הספרים של דן בראון אבל הסופר הכי מעניין זה קן פולט. יש לו כמה ספרים ממש טובים חוד המחט מעוף הצרעה עמודי תבל. אבך כבר שנים שלא קורא. מאז ב
              הסמארט פון.

      1. ספר נדיר ויוצא דופן שהייתי שמח לראות אותו הופך לסרט 🔥🔥🔥🔥🔥 חמש מדורות בסולם חתוליו 🙂

        דן בראון סופר אלוף, תמיד יהיה לי כוח לקרוא עוד ספר שלו 🙂 את מלאכים ושדים חיסלתי ב24 שעות, אין בספר הזה רגע אחד דל

  3. פריוויו מעולה כרגיל תודה דור.
    כמה עניינים:
    1. ברוח מאיר איינשטיין הענק ז"ל נראה לי שהגיע הזמן לנזוף בדני אבדיה ברייש גלי. הבחור כבר שנתיים בליגה אני לא חושב שאי פעם היה שחקן שקיבל כל כך הרבה מזל והזדמניות. בהתחלה היא ראס וביל. ראס הלך. ביל נפצע. אחר כך ברטנס נופה ודווינידי הוגלה. קוזמה? נפצע. מה נשאר מהוויזארדס? כלום. רק שחקן אחד דני אבדיה. הקבוצה גם כבר לא מעוניינת לנצח איבדה עניין לחלוטין בהכל ויש לו צ'ק פתוח להראות את הכשרון שלו והבחור נתן עד עכשיו מתחילת שנה משחק אחד שהצליח להגיע ל 19 נקודות אפילו לא עשרים. מזעזע והוא ראוי לנזיפה הייתי שמח לראות איזה שהוא דיון 5 על 1 עליו להבין מה עובר על הבן אדם הזה שהוא הכי מעניין בליגה את כולם פה (כולם פה = אני במקרה הזה).
    2. נמאסססססס מהפציעות. שנתיים וחצי חיכינו לראות את קליי ואז דריימונד נפצע וכשהוא החלים אחרי 5 דק סטף נפצע. אהההההההה איזה עצבים !!! אי אפשר לראות את השלישיה הזו יחד זה פשוט מתסכל. בשארלוט עד שהארל הגיע היווארד נפצע. בדנוור עד שמייקל פורטר הגיע מארי נפצע (קראתי דיווח שזהו הוא לא חוזר העונה היתה פעם תק⁹וה שזה יקרה במרץ אבל זה לא קרה ואחר כך פורטר נפצע).
    אוףףףףף.
    היחיד שלו נפצע זה השיקוץ הגדול. למה?
    האם צריך להשתקץ כדי לא להיפצע?
    3. כל ההימורים שלי על המשחקים היום הפוכים משלך ככה בשביל העניין.
    4. שבת שלום.

    1. 1. נכון לגבי דני, רוצים שיעלה את הממוצע ל 20 נק' עד סוף העונה whatever it takes
      2. פציעות? ההתרשמות שלי, ולא בדקתי, היא שבעונות קודמות היו יותר.
      3. תודה דור על עוד קדימון משכנע.

    2. הם מאומנים גרוע ומתאמנים גרוע ולכן הם ימשיכו להיפצע וגם הם משחקים עם נעליים וזה הגורם מספר אחת לפציעות שלהם

  4. תודה דור אחלה קדימון
    מילה לגבי עניין הפציעות שהטרול העלה – לא בדקתי לעומק אז אני מניח שיבואו אנשי הבדיקות ויפריכו את דברי – אבל לא זכור לי בעבר תקופות שבהן כל כך הרבה כוכבים מהשורה הראשונה הפסידו פלייאופים שלמים או חצאים.
    מה הכוונה?
    מייקל בשיאו נלחם ראש בראש בכל היריבים הגדולים שלו: דטרויט, מיאמי, אורלנדו, ובמערב פורטלנד, פיניקס, יוטה – כל הכוכבים הגדולים שיחקו.
    קובי ושאק נלחמו במערב בסאן אנטוניו וסקרמנטו למשל ואחר כך נגד אייברסון ובוסטון (עם גאסול). כל הכוכבים שיחקו. מיאמי נגד אינדי ובוסטון ואז דאלאס ס״א ואוק סיטי – כל הכוכבים שיחקו. בוש ישב קצת אבל לא פלייאוף שלם.
    מכאן התחילו פציעות ארוכות של כוכבים ששינו לחלוטין את פני הגמרים. נכון גם בעבר היו פצועים כרונים כמו טימאק והארדוויי אבל בשנים האחרונות שחקנים טופ 10 פלוס מינוס פשוט יושבים עונות שלמות או סדרות שלמות בחוץ וזה חורץ גורלות:
    דוראנט, קליי, קאוואי, דיוויס, הארדן, מארי, סטף, פול, קיירי…
    אולי זה תמיד היה ככה ואני פשוט לא זוכר טוב

  5. דני עם 17 נקודות במחצית. זה אומר שאפשר ללכת לישון כי מחצית שניה הוא יכול לשים מקסימום 2 נקודות. 6 מ 12 מהשדרה 3 מ 5 מהשלוש 7 ריבאונדים 2 אסיסטים וחסימה וכל זה ב 18 דק על המגרש.
    טוב זזתי לישון אין טעם להתבאס במחצית השניה.

    1. לא ראיתי דבר כזה. כצפוי כמובן. סיים עם 21 נק זרק לסל במחצית הזאת רק 4 פעמים ודטרויט כמעט ניצחו אחרי שווש הובילו ב 16 במחצית.מצד שני לקח את הריבאונד האחרון במשחק ועמד בלחץ זרק 2 זריקות מכריעות בסוף פנימה 2 הנק האחרונות במשחק ונתן כמה אסיסטים נחמדים כייף לראות אותו מוביל כדור.

  6. אני רוצה לקבל את הנטס בסיב ה1 טראסט זה יראה מאיזה חומר אנחנו עשוייים אלופים או זבלים. אם ניתן להם בראש,זה יביא לנו בטחון של אלופים כמו לבאקס ואז נדרוס את כולם לדעתי זה גם ישר יכניס אותנו להיות חדים מההתחלה ויש לנו נקמה חהחזיר על ה30 הפרש

  7. בוקר טוב
    באתי לעזור לפיחסלי לסיים בפיחס ראשונים.
    ממש קוצה שישחקו מול ברוקלין-טורונטו בסיבוב הראשון….
    יהיה מאד מצחיק, גועל-בגדדי מול דוראנט-קיירי.

    1. מטורף, להגיע לחרמון.
      כתבת רק את עלות ההגעה והסקי פאס.
      חזרו עכשיו מרומניה –
      טיסה +רכבת לסינייה ל-4 נפשות: 1200 (עם מזוודות)
      לינה (4 כוכבים, 3 לילות) ל-4 נפשות (2 חדרים) + ארוחת בוקר: 1800 שח
      סקי פאס למבוגר: 120 ליום.
      סקי פאס לנוער: 50 ליום.
      עלות המזון במסעדות: 50% בהשוואה לארץ, עוד פחות בהשוואה לחרמון.
      עצבים בגלל הפקקים הבלתי נתפסים בדרך לחרמון:
      0
      .
      (זו הסיבה שטסנו. רצינו ללכת עם הילדים לקצת שלג
      המחשבה על הפקקים והעצבים גרמה לנו להרים ידיים, אז החלטנו לבדוק עלות לצימר קרוב. לא מאפשרים רק לילה אחד, ועלות ל-2 לילות ל-4 נפשות יוצאת יקרה יותר מטיסה לחול)

      1. שמח שנהנית
        🙂
        אני עדיין חושש בגלל הקורונה ומה שכרוך בזה.
        עם ההתפרצות החדשה אני די שומר על עצמי.
        לדוגמה, בחמישי היה לנו מועדון בירה כרגיל, אני הייתי היחידי ששתה עם מסיכה על הפנים. לאף אחד זה לא מזיז היום. גם אבי מחפף ולא תמיד יורד עם המסיכה במעלית, אותי זה מרגיז אבל לך תשכנע פרד, יותר קל…
        לדעתי יש מצב שמי שטס יחזור לבידוד בקרוב ולא בא לי לבזבז זמן באוניברסיטה כי אני נהנה מאד בעבודה….
        🙂
        אז יש חרמון וכמובן יש ים.
        אגב, אני יוצא מאד מוקדם אז הפקקים מבחינתי זה בקטנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט