יוטה בבוסטון בראש 11 משחקים – פריוויו למשחקי רביעי / עמיחי קטן

11 משחקים מצפים לנו הלילה, וכמה מהם יכולים להיות מעניינים במיוחד, ובראשם כמה קרבות בין מזרח למערב.

1:00 שארלוט הורנטס (37- 35) – ניו-יורק ניקס (30- 42):

שארלוט עם 5 ניצחונות רצופים שומרים על המקום ה-9 עם יתרון של משחק מאטלנטה ופיגור של משחק מברוקלין. ההחתמה של אייזאה תומאס עד סוף העונה אולי מגדילה את הסיכוי להתערבות של קארמה שתסדר להם סדרת פלייאוף נגד בוסטון.

הניקס עם 2 הפסדים רצופים מאז הניצחון על וושינגטון והבטיחו עונה שמינית בתוך 9 האחרונות עם מאזן שלילי. הפער מהפליי-אין כבר עלה ל-6 משחקים עם עוד 10 בקופה, ומאוד לא סביר שהניקס יבקרו שם העונה.

הימור: שארלוט ב-11.

1:00 דטרויט פיסטונס (19- 53) – אטלנטה הוקס (36-36):

דטרויט עם 2 הפסדים רצופים ומנצלים את 2 הניצחונות הרצופים של אורלנדו כדי להתמקם במקום האחרון במזרח. הפיסטונס כבר מזמן יודעים שהם יסיימו בין 3 האחרונים במזרח, והמטרה היא להמשיך עם הסגל הצעיר מסביב לקייד קאנינגהאם שמראה ניצוצות.

אטלנטה במקום ה-10 במזרח, אבל עם יתרון מספיק גדול כדי להרגיש בטוחים בפליי-אין. לכאורה, יש להוקס הילוך נוסף שראינו בפלייאוף שעבר, ככה שאסור לזלזל בהם, אבל העונה הנוכחית מעלה הרבה סימני שאלה סביב היכולת שלהם להגיע לאותו הילוך.

הימור: אטלנטה ב-19.

1:00 אינדיאנה פייסרס (25- 47) – סקרמנטו קינגס (25- 48):

מפגש בין שתי קבוצות שאחראיות לאחד מהטריידים הגדולים של הדדליין האחרון. אינדיאנה הרוויחו בעיקר את האליברטון שנהנה עם הכדור ביד ומשתלב בסגל הצעיר שלא ממש שואף לניצחונות, והקו האחורי של האליברטון וברוגדון יכול להיות מאוד מעניין.

אצל סקרמנטו, הטרייד לא עשה את שלו בטווח הקצר כשהקינגס עדיין רחוקים מאוד מהפליי-אין גם עם סאבוניס, והם יקוו לתרחיש דומה לזה של שיקגו מהעונה שעברה, כשעם מהלכים נכונים בקיץ הם הצליחו לחזור לצמרת.

הימור: סקרמנטו ב-10.

1:30 בוסטון סלטיקס (45- 28) – יוטה ג'אז (45- 27):

הסלטיקס ממשיכים בריצה המרשימה שלהם ועוד רצף נוכחי של 4 ניצחונות כבר מקרב אותם מרחק נגיעה מפילדלפיה ומילווקי במקומות 2-3 במזרח. ההגנה הטובה בליגה תפגוש היום את שחקן ההגנה המכהן ותנסה להוכיח עליונות בתחום הזה.

יוטה אמנם מחזיקים בשחקן ההגנה של העונה, אבל במישור הקבוצתי הם חזקים בעיקר בהתקפה שמובילה את הליגה. למעשה, מדובר במפגש גם בין ההגנה הטובה בליגה ובין ההתקפה הטובה, ומשחק מאוד מעניין למאבקי הצמרת, הן של המדורגת 4 במזרח ובין של המדורגת 4 במערב.

הימור: ביתיות. בוסטון ב-4.

1:30 מיאמי היט (47- 25) – גולדן סטייט ווריורס (47- 25):

מיאמי אמנם הפסידו לפילדלפיה מחוסרת אמביד והארדן, אבל הם עדיין שומרים על יתרון של 2 משחקים במאבק על ראשות המזרח, וכעת, לראשונה מאז השבועיים הראשונים של העונה, קבוצה מזרחית מחזיקה במאזן זהה לזה של גולדן סטייט.

בצד של הווריורס, החיים בלי סטף קשים בהתקפה, וההגנה הטובה מושפעת מהיריבות מאז הפציעה של סטף – סאן-אנטוניו ואורלנדו. בתוך מסע משחקי חוץ במזרח, זה עלול להיות כואב מאוד עבור אוהדי גולדן סטייט, במיוחד כשדריימונד גרין כנראה לא יקלע יותר מדי שלשות.

הימור: בסגל הנוכחי זה לא כוחות. מיאמי ב-30.

1:30 ממפיס גריזליס (49- 23) – ברוקלין נטס (38- 34):

ממפיס מנצלים את הבעיות של גולדן סטייט כדי לפתוח פער של שני משחקים במקום השני במערב, ונכון לרגע זה מדובר בקבוצה היחידה עם סיכוי תיאורטי להדביק את פיניקס בראשות הליגה, אם כי ייתכן שכבר הלילה הסיכוי התיאורטי הזה ייגמר באופן רשמי.

ברוקלין עם 2 ניצחונות רצופים ו-6 מתוך ה-7 האחרונים, מה שהחזיר אותם למאזן חיובי ולמרכז טבלת הפליי-אין. נכון לרגע זה, רק פילדלפיה, טורונטו, סאן-אנטוניו ואוקלהומה חוברות לנטס כקבוצות עם מאזן טוב יותר במשחקי חוץ מאשר במשחקי בית, וכשיש סיכוי שברוקלין יפגשו בפליי-אין את טורונטו ובפלייאוף את פילדלפיה, ייתכן שיהיה מדובר בנתון משמעותי.

הימור: הנטס במשחק חוץ. ברוקלין ב-12.

2:00 מינסוטה טימברוולבס (42- 31) – פיניקס סאנס (58- 14):

מינסוטה ספגו הפסד דרמטי מדאלאס שקטע להם רצף ניצחונות והחזיר אותם למקום ה-7 במערב שמוביל לפליי-אין, והפעם הם יפגשו את הקבוצה היחידה שהבטיחה רשמית את מקומה בפלייאוף, כשאייטון יקבל מאצ'-אפ מאוד מעניין בדמותו של טאונס.

אצל פיניקס, הבטחת המקום הראשון תגיע בימים הקרובים, וקשה לראות מצב שהם לא יעברו את שיא המועדון של 62 ניצחונות בעונה סדירה. המטרה עכשיו היא לשבור את שיא המועדון בגמרים – 3 ביקורים שהסתיימו כולם בהפסד 4- 2.

הימור: פיניקס ב-7.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20- 52) – אורלנדו מג'יק (20- 53):

ביום ראשון הן נפגשו לראשונה העונה וזה היה הניצחון הראשון ברצף נוכחי של 2 עבור אורלנדו.

הימור: אורלנדו ב-10.

2:30 דאלאס מאבריקס (44- 28) – יוסטון רוקטס (18- 54):

דאלאס מצליחים לשמור על המקום החמישי במערב כשהם אורבים ליוטה וגולדן סטייט מעליהם ושומרים על מרחק קטן מדנבר ומינסוטה הדולקות אחריהם.

יוסטון חוגגים ניצחונות של אורלנדו שמקרבים אותם להבטחת המקום האחרון בליגה.

הימור: דאלאס ב-20.

4:00 לוס אנג'לס לייקרס (31- 41) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (44- 27):

הלייקרס ניצחו 2 מ-3 המשחקים האחרונים שלהם, כשלפחות התקפית ניכר שיפור באותם משחקים, ולא רק בגזרת לברון. הלייקרס זקוקים לניצחונות איפה שאפשר כדי להבטיח את המקום לפחות בפליי-אין, לפני ששתי הקבוצות במשחק הבא יתקרבו בטעות.

הסיקסרס מגיעים אחרי ניצחון חשוב על מיאמי בלי אמביד והארדן, אבל התקופה האחרונה העלתה קצת סימני שאלה סביבם. בכל מקרה, יש להם זמן לפענח את העסק בנחת, אבל הם יצטרכו לנצח מספיק כדי לא למצוא את עצמם פתאום במאבק על הפליי-אין.

הימור: הלייקרס ב-12.

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (27- 44) – סאן-אנטוניו ספרס (28- 44):

משחק בין 2 קבוצות שנמצאות קרוב מספיק כדי להיחשב חלק מהמאבק על הפליי-אין, על אף שהמטרה שלי שתיהן היא לבנות מחדש. זה יהיה המפגש השני מתוך 4 בין הקבוצות עד סוף העונה, ככה שאם אחד הצדדים יצבור דומיננטיות ביריבות הזאת הוא עשוי למצוא את עצמו חזק במאבק.

הימור: הספרס ב-10,

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 235 תגובות

  1. סיכומי העונה בטח כבר מתקרבים, ובספר שלי הציון של בוסטון טוב, בואכה טוב מאוד. התחלה קשה, שיכולה להיות מובנת לאור השתלת מאמן חדש וחסר ניסיון, אבל החצי השני טוב בהרבה מהציפיות שלי לפחות.
    מה זה אומר לפלייאוף? לא הרבה. מה זה אומר לעתיד הכללי? שיש סיבה להיות אופטימיים. בימינו אנו, זה לא מעט.
    תודה רבה על הפריוויו

  2. בסאנס היה דיבור להחזיר את כריס פול כבר הלילה – לשמחתי זה לא יקרה. שיתנו לו (יותר נכון יכריחו אותו) לשבת בצד עוד איזה חמישה משקים עד שנהיה בטוחים שהכל שם ביד שלו התחבר כמו שצריך.

    1. מזכיר לי שבאליפות השניה של יוסטון הם תמיד היו בלי יתרון הביתיות, וניצחו.
      קראנו לזה אז
      Home court disadvantage
      יש מצב שעם ברוקלין ההיסטוריה תחזור על עצמה (גם המאזן די דומה)

      1. באותו פלייאוף היה משחק של יוסטון בגמר המערב נגד סן אנטוניו שהיה כל כך גמור לטובת האלאמו, שהרשיתי לעצמי לוותר על רוב הרבע האחרון כדי להספיק לחברים לראות אצלם את תחילת המשחק בגמר המזרח. כשהגעתי ושמעתי את התוצאה במערב התפלצתי כמו מרקל.

        1. חחח לעולם אל תזלזל בלב של אלוף
          (יש מצב שאני הייתי האוהד המסור היחיד בעולם חוץ מהשחקנים שהאמין שהם עושים ריפיט)

      2. הקבוצה שאני אוהד בהוקי, LA Kings זכתה לפני עשור באליפות הראשונה לאחר שעלתה מהוויילד קארד ובכל אחת מ-4 הסדרות ניצחה את שני משחקי החוץ הראשונים ובסה"כ 8 נצחונות חוץ רצופים

    2. אני בספק אם היה עוד מקרה בתולדות הליגה, שהיה שחקן שהורשה לשחק רק במשחקי חוץ.גילרי יש מקרה דומה?
      מסקרן אם יהיה לחץ על המושל ככל שהפליאוף יתקרב, זה חוק שבלי קשר רתוי לו שלא יבוא לעולם.

  3. משהו לגבי הדיון על מלכות הסלים: איך זה נקבע בדיוק, מי שקולע בממוצע הגבוה ביותר עם מינימום משחקים, או שפשוט כמות הנקודות המצטברת, או משהו אחר?

  4. בעיה קטנה
    בפינה המסריחה מימין אבו מנדבושקס ובכלוב משמאל הבבון המוסלמי.
    שתי העגלות מצחינות,טוב נו אבו מנדב טיפה פחות מסריח
    גוווווווווווו פילי

  5. אחלה שעה לראות את פילי מנגבים. רק שריברס השפוט של השיקצה לא יתן לו לחגוג והשופטים לא ינטרלו את טטייבול על ההתחלה בשריקות אוויר ואז השיקצה ישאג על ניאנג.
    יאללה אמביד מול הצבע של הלייקרס צריך להיות מעניין

  6. שנים שלא הגבתי פה (הייתי פעם חתוליו) אבל השנאה ללברון (שאף פעם לא הייתי מאוהביו) כבר עוברת כל גבול. זה הפך לרעל שמציף כל שרשור תגובות לכל פריוויו או מעורב או סקירת בדמינגטון במין התעקשות ילדותית לשנוא לשנוא לשנוא את המיליארדר ושחקן הכדורסל המאוד מוכשר הזה שקרוב לסיומה של קריירה עתירת הישגים וגר מאוד רחוק מפה.
    יש מצב לשחרר קצת את העניין הזה, או לפחות למתן את ההשוואות לבעלי חיים ואיזכורים של הפרשות גוף שונות?
    באמת שהגענו למיצוי

        1. יש לנו עונה מדהימה עם כל כך הרבה כשרונות, דרמות, עליות והתרסקויות והיילייטס נדירים וחד פעמיים, וכן, גם שחקן היסטורי ושנוי במחלוקת שמתקרב לעונת הפרישה שלו. איך זה שבעונת נבא נהדרת כזאת עיקר השרשור באתר שמתיימר להיות האתר מס' 1 בארץ מתמקד בקקי, חיתולים, בבונים ושאר מילים דוחות שאף אחד לא רוצה לקרוא.
          אולי יש אפשרות לעבור לשנאה קצת יותר פרטית ומופנמת?

            1. עם התואר הזה באה אחריות כלפי הקוראים ומידה מסויימת של כבוד כלפי מושאי הסיקור.

            2. חתוליו, איפה בסיקור ראית הפרשות ובעלי חיים?
              בתגובות כל אחד עושה כראות עיניו. גם בכתבות מרתקות בהארץ יש טוקבקים שגורמים לך לזרוק את הפלאפון לאסלה ולחזור לקרוא רק בעיתון

            3. היי חילבה, ראשית כל הרשה לי להחמיא לך על סגנונך החביב אך עוקצני, אחד מהמגיבים הרבים שאני נהנה לקרוא כאן.
              שנית כל, אני לא מדבר על הסיקור אלא על התגובות שהן חלק מהותי ונשמת אפו של האתר
              ושלישית ג'- התעלמתי, שתקתי, הבלגתי, בלעתי מתוך מחשבה שמדובר בשלב שמתבגרים ממנו, אבל מסתבר שזה בינתיים הפך לספורט לאומי.
              וד' אחרונה- מגיע לנו יותר מלקוראים של הארץ!

        1. יש לי הצעת פשרה לחתוליו,תארגן לבבון המוסלמי תאונת רכבת,ברגע שהוא פורש,
          אני אפסיק עם קקי\פיפי\טיטולים

          1. "בבון מוסלמי" זה ללא ספק השפל הכי נמוך שראיתי פה וכתם הסטורי בתולדות האתר. אבל תמשיך זה בטח ממש משעשע אותך

            1. היו דברים יותר דוחים ועוד נגד מגיבים. אבל מסכים שזה צורם לקרוא את זה. אבל פשוט לא להתייחס.(ראה ערך גיא)

            2. זה רק בגלל שאתה לא קורא פה מספיק..

            3. 🫤

            4. חחחחח כן

            5. +1
              מודה שאני די הייטר של השיקצה, נהנה מכל רגע במפלה של הלייקרס ומכל הפסטיבל והאובססיה סביב זה.
              עדיין אם היו קוראים לשחקן 'היהודון המלוכלך' בגלל מאפיינים בהופעה החיצונית שלו שנתפסים כ'יהודים', או מכל סיבה בעצם, זה היה נראה לי מעבר ללא לעניין, בדיוק כמו במקרה הזה.

    1. דבר ראשון אחלה שם. ספר חזק ביותר.
      לגבי הסגנון – קון חפיף. מנצלים את זה שמדובר במיליארדר בצד השני של הכדור שלא קורא עברית, כדי להתחרע ניסוחית בכיף.

      1. יש "להתחרע ניסוחית בכיף" ויש סתם לזהם את האוויר בשפה דוחה. הראשון דורש יכולות שפתיות מתקדמות, הבנה מעמיקה בכדורסל וחוש הומור מפותח. בשביל השני כל מה שצריך זה שני אגודלים

    2. היי, חתוליו. אתה זכור לי דווקא כעריץ מלקק דם בעל רגלי קטיפה, וזה היה נעים לי על הצוואר. חבל שהלכת.
      מצד שני, אולי עדיף. האתר סבל בזמן הזה מכל מיני דברים ששמים את "בבון מוסלמי" בכיס הקטן. השנאה ללברון תופסת מקום נרחב באתר, אבל זה בקטנה יחסית. מתמיכות גלויות באונס, גזענות, תיאוריות קונספירציה (מרגילות ועד ניאו-נאציות, רק תבחר) ועד מניפסט בעד רצח עם. באמת שלא יודע מה כבר אפשר לעשות מלבד להעביר את האתר הזה למוד "Don't read the comments. don't feed the troll. And when the bright lights find you, they're gonna shine right through you" ולהמשיך הלאה. לא נראה שיש ניסיון להציל את המעט כבוד שעוד נשאר באיזור תגובות (הפוסטים עדיין מדהימים, כן? הצוות מעולה. טוב, ברובו המוחלט). וחבל, כי יש פה המון להציל, רק שהם טובעים.
      לפחות אפשר להתסכל על הכוס המלאה – עברה שעה ו-45 דקות מאז שפרסמת את התגובה, ועדיין אף אחד שלא יודע מה זה פאשיזם קרא לך פאשיסט שמנסה להשתיק אותו. הישג.

      1. היי ליג'וס! לונג טיים נו סי 🙂
        אני סובל מסינדרום נדיר ובלתי ניתן לריפוי שמאלץ אותי לקרוא הכל עד הסוף תמיד, אז לדלג על התגובות זו לא אופציה.
        והצוות באמת מדהים וגם באגף התגובות יש הרבה דיונים והתכתשויות ששווים את הדיו שהם לא נכתבים איתו.
        לא מפריע לי ששונאים את לברון, זה כנראה חלק מהמורשת של כל שחקן ענק- שיש אנשים שמגדירים את עצמם בכך שהם שונאים אותו.
        מפריע לי ששפת הביבים האלימה והנמוכה הזאת הפכה להיות הפנים של האתר. מגיע לכולנו יותר 🙂

    3. זה שמעון, הוא מעצבן את כולם
      אבל הוא מצחיק את מנחם וקיבל ממנו אישור רשמי.
      וכנראה פיספסת את הדיון הטרחני הרגיל על זכות הביטוי וכל זה.
      אז
      מחבקים את שמעון
      ומנסים במקביל להטביע אותו באהבה והומור קלוקל
      😎

      1. לשמעון יש הספק מקלדת שלדעתי לא היה כמותו בתולדות האתר, לפעמים זה נראה כאילו הוא כותב את אותם תכנים שוב ושוב בניסוחים שונים רק בשביל להזכר בתור גדול מגיבי הופס בכל הזמנים. הוא המקבילה הטוקבקיסטית ללברון 🙂

        לגבי חופש דיבור וטרחנות- הפנים של האתר מרוחות כרגע בקקי, ניגובים ובבון מוסלמי. וזה לא בקטע סאות' פארקי מגניב ושנון, זה ילדותי ודוחה ומעכיר את מה שהיה יכול להיות אתר נבא עברי מצויין. קרא לי פאשיסט, מיזוגן והקסה-דצימאלי גם יחד אבל הופס הופך לאט לאט לקקי של אתר בשם אותו חופש דיבור.
        כמו כן- היידה חולונייה!!

            1. פה הקאץ'
              כדי לצמצם את כמות הנק של שמעון למינימום (המינימום של שמעון כן?הוא בכל זאת סופרסטאר)צריך לתת לו מטר ושיזרוק מהשלוש סטייל ווסטברוק.
              תעשה עליו דאבל טים והוא ירבה ויפרוץ וישבור שיאים שלא ידענו על קיומם

            2. לא יאומן שאחרי כל כך הרבה מלל והתפלספויות של שנים מגיב אחד הבין סוף סוף את הפואנטה ועוד נתן אחלה מטאפורה.
              שאפו נתי.

  7. הווריורס והלייקרס מקפלות מפרשים להלילה.
    קליי ודריי מצטרפים לסטף ואיגי הפצועים וזורקים פנימה גם את אוטו פורטר בתפקיד בארנס כדי לעשות הרכב ליינאפ מוות על הספסל.
    לברון ינוח מול הסיקסרס

  8. אחלה פרוויו ללילה מעניין וגדוש.
    בדיוק חוזר מנצחון של חולוניה על קבוצה צרפתית עם שם של חרדל.
    הובילו עלינו איזה 22-6 בהתחלה אבל אט אט צמצמנו וניצחנו ניצחון גדול בדרך לרבע הגמר.
    רק מתאים שבערב כזה פילי תאכיל את הלייקרס נטולי לברון קצת מרורים, אחרי כל הקש שאכלנו מהם כל השנים
    🤣

  9. בעייני החופש שיש באיזור התגובות הוא מה שעושה את האתר הזה חי ומעניין בנוסף לזה שיש פה אחלה דמויות. מי שלפעמים מתכווץ לו הישבן, יותר מדי, מוזמן לקרוא את תגובה 10.6.1.1.1.1 של נתי ולשחרר.

    1. אתה מבין שלא אומרים בואו נגביל בכוח את כמות התגובות של שמעון אלא שהוא פשוט מגיב כמות אדירה של תגובות בכל פוסט שחוזרות על עצמן שוב ושוב ושוב ושוב? אז מה קרה אסור להגיד שזה מפריע לדיונים אחרים להתפתח? איפה חופש הביטוי שאתה כל כך נזעק להגן עליו בשם הספאמר? ואני בכלל לא מחרים את שמעון ומגיב לו לא מעט (כמעט לגמרי על דברים אחרים שלא קשורים ללברון וקליר פאת). אבל זו דעתי ואביע אותה כמה שבא לי וגם של רבים אחרים, גם ככה זה לא משנה כי אף אחד לא ימצא את מה שיש לנו להגיד בין כל תגובות הקליר פאת והדאבל טים

  10. Sources: Brooklyn Nets star Kyrie Irving will be cleared for home games as New York City will on Thursday change private sector vaccine mandate to allow exemption for athletes and entertainers in workplace. Unvaccinated Yankees and Mets players also now eligible for home games.

  11. חחחחחח שמעון אמר שבקרוב הלב והמנוע יפברק פציעה ויברח. זה קרה תוך יום. אוי אוי
    תודה עמיחי אחלה קדימון.

        1. קיירי נהנה עד עכשיו מלוד מנ'גמנט רציני
          שיחק פעם פעמיים בשבוע
          בוא נראה את האפקטיביות שלו כשהוא משחק לוח משחקים מלא
          חצי עונה הוא ודוראנט ישבו בבית והארדן קרע את התחת , לא פלא שנמאס להארדן משני הסוציומטים האלה והחבר הדמיוני שלהם בן סימונס

  12. פיניקס-ברוקלין הגמר

    פיניקס הקבוצה הכי טובה בליגה עם המשכיות משנה שעברה.
    במזרח יש הרבה יותר קבוצות טובות אבל לא מצויינות.
    החזרה של קיירי לפעילות מלאה פלוס השחקן הטוב בליגה דוראנט והצוות מסביב אמורים להפוך אותה לקבוצה מצויינת שתתחבר תוך כדי סיום העונה והפלייאוף.
    יהיה אחלה גמר וההימור שלי נכון להרגע הוא פיניקס(יכול להשתנות במקרה של פציעות)

    1. התכוונתי שבמזרח יש קבוצות B+כמו מילווקי מיאמי פילי ואפילו בוסטון אבל אין שום קבוצת A כמו פיניקס.החזרה המלאה של קיירי אמורה להפוך את ברוקלין לקבוצת A

    1. זה לא משנה כל כך כי גם בלי קיירי הנטס פייבוריטים מול טורונטו ובמקרה הכי גרוע יפסידו וינצחו את שארלוט/אטלאנטה בדרך למפגש עם מיאמי שאותם הם יעברו עם קיירי

      1. מבחינת ברוקלין אין הבדל בין מקום 7 ל 8.עם דוראנט וקיירי הם אמורים לעבור כל אחת במזרח בסדרה.אף אחת מהקבוצות במזרח לא הרשימה אותי לפחות השנה ואם יש צדק בכדורסל אז פיניקס תיקח אליפות כי לה הכי מגיע

  13. סלטיקס עם רבע ראשון כמעט מושלם.
    אם לא איבוד כדור מטומטם אחד של סמארט היה נגמר ב 36 מול 15 של יוטה אבל תיקן בחטיפת כדור חצי דקה אחרי כן.

  14. לגבי הדיון בתחילת הפוסט.
    אין לי מה לומר כי במילא זה לא ישנה כלום.
    ענייני הפאפי קיקי פה להשאר עד שלברון ילך לשחק בהפועל חברון.

  15. איך טייטום יבל עכשיו 3 קליעות
    כל מה שצריך לעשות זה להמשיך קליעת שלשה כדי להחפגע מהמגן וזה 3 זריקות.
    זה לא כדורסל!!!!
    הכדור היה צריך להיות למי שתפש את הריבאונד!

  16. פייתון פריצארד מראה את האייכויות שהראה במשחקי ההכנה.
    יש לו את זה, רק צריך היה להאמין בעצמו ןלקבל קצת יותר ביטחון מתחילת העונה.
    הביטחון העצמי שלו ושל גראנט וויליאמס יכולים להיות הגיים צ'יינג'רים של הסלטיקס ואולי למשוך אותם עד הסוף.

  17. שוב בראון עם איבוד מטומטם.
    היה צריך לזרוק לסל ולא לנסות איזו מסירה שברור שלא תגיע לשום מקום. המאמן צריך לעבוד איתו על זה.
    הסלתיקס פתחו פער של 30 על אחת מהקבוצות הטובות באן בי איי.
    מניח שהמחצית תסתיים בהפרש של כ 2 נקודות אולי קצת פחות. זה צריך להספיק לניצחון, הלוואי.

    1. אודוקה עם פסק זמן מתבקש אחרי שיוטה קיצצו 7 נקודות. הוא מבין שמשהו חורק בממלכה וחייבים שינוי לפני שהפער ירד לפחות מ 20.
      הבעייה של בראון היא שהוא תלוי בשטף המשחק, אין לו את היכולת להתבלט כשמשהו לא עובד. אצל טייטום יש יכולת להתבלט גם במצבים כאלה.

  18. הסלטיקס יורדים בייתרון 23, זה אמור להספיק.
    אסור להם לשמוט את הניצחון הזה.
    לעניין אחר, אני רואה מגוון קעקועים שקשורים בסלטיקס. הכי הזוי זה אחד שקיעקע על הכתף שהסלטיקס לוקחים טייטל ב 2022…..
    מי עושה דבר כזה?

  19. בראון ממשיך עם השטויות שלו בחצי השני.
    חבל, אבל יוטה עכשיו בשלב הקיצוצים, 2 פה שלוש שם והניצחון לא בכיס בכלל.

  20. ניקס ובוכנות אוטוטו עם עוד ניצחונות, אינדי סאק צמוד 30 שניות לסיום. נראה עם אינדי יצליחו לקחת עם ייתרון קטן של 3

  21. 25 פער בפתיחת הרבע השלישי צריכים להספיק פה לניצחון.
    הסלטיקס שומרים את יוטה על פחות מ 70 ב 3 רבעים. זה יפה מאד!
    שיר הלילה מיד

  22. שירה הלילה של פרפורמר אדיר
    האיש והלשון הענקית העבה עם תסמונת דאון גבולית לדעתי אבל בלי העיניים האופייניות.
    מר באסטר האחד והיחיד הענק והשמן הכי חביב בתעשיית המוסיקה.
    הלהקה נקרת נימוסים רעים והשיר?
    השיר הנבחר
    Lip up fattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttty
    /
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Listen to the music, shuffle up your feet
    Listen to the music of the fatty beat
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Moving with the rhythm, sweating with the heat
    Moving with the rhythm of the fatty beat
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Trumpet
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Listen to the music, shuffle up your feet
    Listen to the music of the fatty beat
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Trumpet
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Don't call me fat man
    Lip up fatty, ah lip up fatty, for the reggae
    Fat man don't like you

  23. הנה שוב איבוד כדור מטומטם של בראון, יש לו 3 כאלה, 4 עם מורידים אחת מרוב שפשוט לא קיבל כדור במקום ורשמו אותה עליו במקום על בראון.
    טוב שזה בא עם 5 אסיסטים. אבל האיבודים הבעייתיים הם מכדרור וכניסה פראית לכיוון הסל. הוא מתבלבל כי כדרור לא הצד הכי חזק שלו.

  24. המשחק הזה היתה הצהרת כוונות של בוסטון, אנחנו הולכים השנה עד הסוף.
    אם כולם בריאים אנחנו רוצים להגיע לגמר ולא ניתן לאף אחד להפריע!

  25. חחחחח סטיב קר עלאק מאמן טופ-15…. ניצח בהרכב חסר את ההיט (מקום 1 במזרח) בהרכב מלא.
    היה לו מזל שג'ימי והחברה חגגו במסיבות בלילה, הגיעו עם הנגאובר, אחרת היה מקבל 30…

  26. חחחחחחחח הזבל השיקצה האפסון ברח פעם שנייה מול פילי 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 לא רוצה להיות מושפל עי לחץ טייבול ואמביד מחכה ליוסטון לנפח סטט ולשאוג איזה זבל😁.
    גואט חחחחחח תדמיינו את מייקל או קובי בורחים ממפגשים חחח

    הזבל דריי לא שיחק גולדן דרסו אין מי ינגר ויפריע. כרגיל קרי לא משחק דריי פצוע שנה 3 ברצף…טפיל

    1. אני שולח לך עכשיו מלוד אנרגיות חיוביות.
      ככה שופנהאוור….
      חיוך, יש חיוך?
      מה, לא?
      תחייך בבקשה
      אנרגיות חיוביות.
      זה עובד או לא?

      1. לטעמי, ואני אוהב את שימון, הוא קצת מגזים עם האובססיה.
        הבעייה היא לא השנאה אלא המינון. לאנשים זה צורם שיש כל כך הרבה, אבל אנחנו שומרים פה על פרידום אוף ספיץ אז יש ביקורת אבל לא חוסמים וזה טוב.

    1. אני ילד צפונובון תל אביב שם גרתי עד גיל 30 פלוס.
      עזבתי כי אדם צריך דירה שלו.
      לגור בשכירות זה סיכון.
      אל תדאג, זה זמני וגם אני אחזור לעיר הגדולה מתישהו.

  27. הלייקרס בטוח יפסידו את המשחק אבל משחקים יפה מאד בנתיים.
    הסלטיקס מקום שלישי 1.5 משחקים ממיאמי עד שפילי ינצחו ויחזרו למקום השני או שלישי

  28. רזיאל et אתמול עלה לאימון עם חולצת טייטום לראשונה דפק סטפבקים בסיבוב על פרצוף של ילדים כיתה ה בלי הפסקה במשחוקני 1 על 1 שיש להם 6 שניות לזרוק לסל
    נראה לי יקבל יותר דקות עם החולצה שלו מעכשיו מאשר עם חולצות אחרות

  29. הסטנלי ג'ונסון הזה דפק לאמביד את הגב עם פאול מסריח .
    זה הפאולים שצריכים להיות פלגראנט, לא איזה מישהו שבטעות פוגע עם היד בפנים של שחקן אחר

  30. טאונס בזמן. האחרון התחיל לפתוח את הפה כאילו הוא עשה משהו בליגה
    מישהו צריך.לספר לו שהוא הלוזר הכי גדול בליגה בקבוצה הכי לוזרית

    1. לשמור על ראס זה טעות.
      פילי משחקים מחריד הגנה ב0 אחוז מאמץ. אמביד נראה כאילו הוא כל רגע מתעלף אבל זה המראה הרגיל כמו השריטות של יוקיץ על הזרוע.
      דוויט לא שיחק ככה מאז,2011 איזה מאמץ חח

  31. תמה הטקסית. בכללי מול הלייקרס הזאת טייבול היה מיותר לחלוטין בדק האחרונות אין ליריבה כוכב אין בו צורך סתם סותם את ההתקפה היה עדיף קלעי שירווח במקומו. ריברס אידיוט טופ 15
    פילי נראו כאילו עמדו ליפול מהרגליים שיחקו בהילוך איטי אמביד והארדן. אמביד זה היה המשחק הכי גרוע שלו שראיתי בהגנה פאקן דוויט שם עליו 24 נק🤣

      1. לא התבלבלתי. דעותינו חלוקות לגבי גרין. אבל ג"ס עם גרין וקרי שלטה בליגה בשליש הראשון של העונה. מאז שקלי חזר השחקנים שאינם קרי וגרין (שהיה פצוע) נחלשו כולם ורק בשבועות האחרונים פול התאושש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט