מג'יק מנצחים את הלוחמים ויאנג מפציץ בסיקור יום שלישי הקצר/ צוות הופס

ערב קצר עבר על כוחותינו, אורלנדו הפתיעה את ג"ס, מילווקי קרעה את שיקגו, יוקיץ' ניצח את קליפרס וטריי יאנג עשה טריי יאנג במדיסון סקוור גארדן.

היום בצוות: יונתן ושחר צ'קוטאי.

אורלנדו מג'יק (53-19) 94 – גולדן סטייט ווריירס (25-47) 90

המג'יק נראים לא רע לאחרונה. ייתכן וחזרתו של מרקל פולץ (שלא נתן משחק גדול) נפחה בהם חיים חדשים. זהו ניצחונם השני ברציפות והם עומדים על 50% בעשרת המשחקים האחרונים. לא נתון מלהיב – אבל שיפור עצום בהתחשב במאזן שאיתו הם פתחו את העונה.

הווריירס בלי סטף קרי נראים פחות או יותר כמו שהנטס נראו בלי דוראנט. וזה לא נראה טוב. זו הזדמנות טובה בשבילם להבין איך הם מצליחים להתנהל כמו קבוצה ולא רק כמו הכוכב ולהקתו.

וונדל קארטר ג'וניור קלע 19 ופרנץ ואגנר הוסיף 18 והטבעת ניצחון. שניהם נהנו מהעובדה שהשחקן הכי גבוה בווריירס נמוך מכל אחד מהם.

ג'ורדן פול קלע 26 לווריירס.


ניו יורק (42-30) 111 – אטלנטה (36-36) 117

משחק צמוד לכל אורכו מביא אותנו לרבע האחרון ביתרון 6 לניקס, קוויקלי תופר שלשה ומגדיל את הפער. בהמשך בוגדנוביץ תופר שלשה שנענית בהטבעה של רובינסון. מכאן יוצאים הניצים לרצף של 3 שלשות וקרסול שבור אחד בדרך לניצחון במדיסון סקוור גארדן.

יאנג תפר 45 (7-15 משלוש) לצד 8 אס' בוגדנוביץ עלה מהספסל וקלע 32, האנטר 14, הורטר וגאלינרי 10 כ"א, האחרון גם קטף 10 רב'.בניקס – בארט קלע 30 לצד 13 רב', ברקס 21, קווקלי 17 פורנייה 11 וטופין 10, רובינסון קלע 9, קטף 6 חסם 4 וחטף 3.


מילווקי (27-45) 126 – שיקגו (30-42) 98

נתחיל מהסוף, האיילים רמסו את השוורים. נסיים בהתחלה: שיקגו ומילווקי מחליפות סלים, אף קבוצה לא מצליחה ליצור יתרון עד לדקה 3.33. במצב של שיוויון מילווקי לוקחת פסק זמן שממנו היא יוצאת לריצת 13-0 עד לסיום הרבע. בהמשך עולה הקבוצה מויסקונסין לפער גדול מ-20 כל הדרך לניצחון.

הולידיי סיים עם 27 נק' לצד 7 אס', יאניס קלע 25 וקטף 17 אך גם עם 9 איבודים. קוניגטון 14, מתיוס ואיבקה 11 כ"א, אלן ולופז 10 כ"א.בשיקגו – ווצוביץ קלע 22, לוין ודרוזן עם 21 כ"א.

דנוור נאגטס (30-43) 127 – לוס אנג'לס קליפרס (38-36) 115

המשחק הזה היה חשוב הרבה יותר לנאגטס כשהמשמעות של הפסד הייתה להשתוות לזאבים ממינסוטה שנושפים בעורפם ולהיכנס לפלייאין שבו אפשר לאבד את כל העונה בשני הפסדים. הקליפרס לעומתם כבר נראים מבוצרים היטב במקום השמיני – כשללייקרס אין הרבה סיכוי לעקוף אותם.

הנאגטס עלו ליתרון במהלך הרבע הראשון ולא איבדו אותו עד הרגע האחרון במשחק. הקליפרס לא פראיירים (לרוב) ולא נתנו לנאגטס לברוח ליתרון מעל 14 לאורך כל המשחק, כאשר חמש דקות לסיום הם הצליחו לחתוך את ההפרש ל-3 נקודות בלבד. אבל יוקיץ' וחבורתו הצליחו להשתלט על המשחק ולהשיג נצחון חשוב.

ניקולה יוקיץ' נתן עוד משחק במספרים מדהימים: 30 נקודות (ב-60% מהשדה ו92.3% מהעונשין), 14 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חסימות.

טרנס מאן תרם 24 נקודות מהספסל אך זה לא עזר והקליפרס רשמו את הפסד הרביעי.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
74 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ירושלמי
ירושלמי
23/03/2022 9:26:36

תודה רבה
ניצחון חשוב לדנבר והפסד מבאס לווריורס.

https://www.nba.com/stats/events/?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=516&GameID=0022101080&Season=2021-22&flag=1&title=MISS%20Lee%2024%27%203PT%20Jump%20Shot&sct=plot

דריימונד מבצע את הסימונס

אור
אור
23/03/2022 9:30:01
הגב ל  ירושלמי

לא דומה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

חחח יותר גרוע דריי היה יותר קרוב לסל 🤣🤣

אור
אור
23/03/2022 10:04:16

נו באמת, גם לא נכון מה שרשמת וגם היה עם הגב לסל ושחקן מחכה לשלשה מהפינה, סימונס בא כבר בתנופה עם הפנים לסל בקפיצה להטביע והתחרט ברגע האחרון. יא הייטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

עם הגב לסל? היה מסתובב ימינה ולייאפ ישר היה לבד מול הסל

דה שוט
23/03/2022 10:07:08
הגב ל  אור

חחחח בטח דומה
הלב והמנוע את סימונס צלבו על זה

אור
אור
23/03/2022 10:17:47
הגב ל  דה שוט

ובצדק. ראה תגובתי השנייה

דה שוט
23/03/2022 10:42:32
הגב ל  אור

ראיתי ראיתי גרין היה לבד פנוי לקרש סל בכלל לא הסתכל על הסל העדיף זריקה של 35% על זריקה של 120% (אבל אולי אתה צודק כי אצל הלב והמנוע זאת זריקה של 34% 😀)

אור
אור
23/03/2022 10:59:13
הגב ל  דה שוט

זה שהוא נגר לא משנה את העובדות. אף פעם לא ראית מסירה כזו החוצה בנגיעה עם הגב לסל?

דה שוט
23/03/2022 11:10:37
הגב ל  דה שוט

בלי הגנה בין המוסר לסל? לא ממש. תביא דוגמה 🙂

אור
אור
23/03/2022 11:18:51
הגב ל  דה שוט

ממש אני אלך לחפש עכשיו. מן הסתם הוא מסר מהר מדי בשביל לבדוק מה קורה מאחוריו

דה שוט
23/03/2022 11:43:16
הגב ל  דה שוט

תבקש משמעון הוא יחפש בשבילך חחחח סתם האלגוריתם שלו (שנקרא 2.0) יודע למצוא רק קישורים להוא שאסור לומר את שמו

אור
אור
23/03/2022 11:58:26
הגב ל  דה שוט

יש לאלגוריתם שלו אפקטיבי מעל 100%…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

צודק דה שוט האלגוריתם שלי זה לlbj

אשך טמיר המקורי
23/03/2022 10:09:11
הגב ל  ירושלמי

לא הסתכל בכלל

דה שוט
23/03/2022 10:46:05
הגב ל  Jonathan

חחח אהבתי את המילה צלף 34.7% מהשלוש

דה שוט
23/03/2022 11:44:22
הגב ל  Jonathan

סכמת את בחירת הזריקות של ראס בשני משפטים
😂😂😂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/03/2022 11:10:02
הגב ל  ירושלמי

אין לא הרבה דמיון. לא בסוג הזריקה, לא בשלב של המשחק, לא בחשיבות של המשחק ובטח לא בשחקן (אם סימונס מושווה כעת ל'קלעים' כמו גרין כנראה שבאמת כלו כל הקיצין).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אר גיי בארט מתעצב להיות שחקן שחקן. אם אני קבוצה אני שואף לעקוץ אותו מהניקס לתת להם איזה כוכב יותר מבוגר. ניתן להם את קאפלה והאנטר😉

Smiley
23/03/2022 10:12:53

Bleacher Report
@BleacherReport
Trae told this heckler to "hold that L” 😂💀
https://twitter.com/BleacherReport/status/1506480487694446600?s=20&t=W0Wk1fXNc0ZDCahuiUwGWw

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/03/2022 11:11:35

תודה רבה על הסיקור

Berch
23/03/2022 11:47:59

תודה על הסיקור
מעניין לראות אם לברון יוכל להעביר להילוך פלייאוף….
🤣

עגל
23/03/2022 12:47:25
הגב ל  Berch

חחח שיקצה יעלה הילוך
פאפי קיקי קליר פאת' תאגיד.
ינגבו אותו
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

בפלייאוף בכלל מורידים את ההגנות עליו המגינים שלו הולכים לשבת על הספסל

דוקטור רזי הופמן
23/03/2022 13:47:57
הגב ל  עגל

יה אלה אתכם
אני צריך לקחת אחוזים….
🙂

עגל
23/03/2022 14:27:19

אתה לא קשור.
אתה מלך (בלוג) הלילה
🙂

עגל
23/03/2022 12:46:42

מה שיוקיץ' עושה הוא פשוט מדהים, משהו שלא נראה בליגה הזאת. שחקן כל כך פלגמט שהאייקיו מעל השמיים שלו מאפשר לו להגיע לטרו שוטינג מפלצתי (65% ממוצע עונתי).
מילווקי עם לופז חוזרים למעמד של קונטנדרית בכירה

ירושלמי
ירושלמי
23/03/2022 13:29:20
הגב ל  עגל

דווקא מבחינתי זה נתון לא ככ חיובי.
העונה הוא מאוד מפחד לקחת זריקות קשות ובקושי זורק מחצי מרחק למרות שלגמרי יש לו את היכולת,גם השלשות שהוא לוקח הן לרוב ממש פנויות.
אז יוצא שמצד אחד הוא מאוד יעיל וזה נורא חשוב לקבוצה שכל משחק קריטי בשבילה ושלא יכולה לנצח משחקים ללא יכולת שיא שלו אבל מצד שני לאט לאט הוא נהפך לשחקן שההתקפה שלו יותר צפויה ושיותר קל לשמור עליו.
מקווה שהחזרה של הפצועים תגרום לו להיות פחות אפקטיבי ותאפשר לו יותר לפהתרע במשחק שלו בלי לפחד יותר מדי.

דה שוט
23/03/2022 13:35:59
הגב ל  ירושלמי

+ 11
הערה יפה מאוד
בשנה שעברה עם אותו הסגל ובמערב הרבה (הרבה) יותר חזק – באותו מספר משחקים דנבר היו במאזן ובמיקום הרבה יותר טובים

עגל
23/03/2022 13:38:21
הגב ל  דה שוט

ציינת בעצמך – הם לא היו פצועים כמו השנה וגם המערב היה יותר חזק.

דוקטור רזי הופמן
23/03/2022 13:52:40
הגב ל  עגל

+100
מוריה, מה יהיה? מתי אתה בא לרמאללה?
שתי ציפורים במכה אחת, גם נשחרר את המערבל מאבו מחמוד ובניו וגם ניתן בך כמה מאות סיבובים.

דה שוט
23/03/2022 13:56:29
הגב ל  עגל

אתה אומר במשפט שלך דבר והיפוכו יש שם כשל לוגי תבדוק שוב
ורזיאל – מה אתה כותב +100
קודם תקרא מה כתוב
חחח

דוקטור רזי הופמן
23/03/2022 14:07:35
הגב ל  דה שוט

לא צריך
במילא מצטרך להתערבל
🙂

עגל
23/03/2022 13:37:41
הגב ל  ירושלמי

הוא זורק כשהוא פנוי – יופי, שחקן חכם. אתה לא אוהד קובי, נכון? 🙂
חזרת הפצועים רק תוריד ממנו את העומס של הסקורינג, אני לא רוצה לחשוב אל איזו יעילות הוא ידיע.
אתה צודק שהמבחן שלו יהיה בפלייאוף, כשיהיה לחץ ומישהו יצטרך לשים את הכדור בסל.
אבל יוקיץ' כבר הוכיח את עצמו בפלייאוף. בקיצור, בזמן הנוכחי הוא שחקן מושלם (בעיני).

דה שוט
23/03/2022 13:47:09
הגב ל  עגל

לא ממש הוכיח את עצמו בפלייאוף.
הפסיד כפייבוריט בחצי הגמר לפורטלנד
עבר איכשהו בנס את הקליפרס בזכות מארי והובס על ידי הלייקרס בבועה
הפסיד די בקלות בשנה שעברה לפיניקס (נכון, עם סגל פצוע)

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/03/2022 14:19:54
הגב ל  דה שוט

ניצח שלושה משחקי שבע..
בכל אופן, הוכיח עצמו הרבה יותר מאמביד למשל.
שכחת לציין שבבאבל מארי היה פצוע…

עידו גילרי
23/03/2022 14:27:19

"לא ממש הוכיח את עצמו" היא הגרסה המשודרגת והכאילו עמוקה של "קלוריות ריקות"

עגל
23/03/2022 14:31:07

עידו הוצאת לי את המילים מהפה עם "הקלוריות הריקות".
כששחקן קולע כמו מטורף ולוקח את הקבוצה שלו על הגב זה לא קלוריות ריקות. מה לעשות והסגל חסר וההישגים לא מזהירים.
זה קצת דומה למה שקורה עם לברון וה-30 פלוס נק' שלו, נכון שהוא לא משהו בהגנה ושהקבוצה בקושי בפלייאין, והוא המנהיג וכל זה, אבל מה עדיף שהוא יקלע 20 נק' וישתף יותר, העיקר ששמעון יהיה מרוצה?

דה שוט
23/03/2022 14:36:46

האבליצ'ק בבאבל מארי להט ניצח לבד את משחקי 7 נגד יוטה ונגד הקליפרס. תבדוק מספרים שם
.
גילרי – זו הייתה תגובה לעגל שכתב שיוקיץ' הוכיח את עצמו בפלייאוף – בבאבל כפי שאמרתי הוא נישא על כנפיו של מארי למרות שהיה טוב אבל דעתי על הבאבל (שמאבל) ידועה.
שנה שעברה הובס על ידיכם 0:4, תראה מה ג'ורג' עשה נגדכם ללא קאוואי
לפני הבאבל הפסיד משחק 7 בבית לפורטלנד שחטפה בהמשך מג"ס ללא דוראנט 0:4
אז מה זה לדעתך? "כן ממש הוכיח את עצמו"?

עידו גילרי
23/03/2022 14:38:33

כן.

דה שוט
23/03/2022 14:42:42

עגל רק דנבר פצועה?
הלייקרס היו ללא לברון ופעמיים ללא דיוויס
ג"ס כל העונה ללא קליי, עכשיו ללא קרי והרבה ללא כוכב-הופס הגדול מכולם הלב והמנוע
מילווקי בלי לופז והולידיי ואחרים
פילי ללא סימונס כל העונה
הבולס בלי לווין לא מעט ובלי כוכב-הטמיר הגדול מכולם קארוסו
הגריזליז שחקו בלי ג'ה
הג'אז בלי מיטשל
הקליפרס בלי כלום
הפליקנס בלי השמנצ'יק
והנטס בכלל שחקו בלי חמישייה – כמעט הורידו אותם טכנית לג'י ליג

עגל
23/03/2022 15:14:16

דה שוט לא הבנתי, מתי יוטה היו בלי מיצ'ל, בולס בלי לאווין? אתה עושה כאן סלט שלם.
הקליפרס? כאן זה המקרה ההפוך ששחקני המשנה סוחבים את הקבוצה.
לא ברור מה אתה רוצה לומר?
כוכב שסחב את הקבוצה שלו על הגב ראוי למחמאות. בעונה הרגילה ובטח ובטח שבפלייאןף.

דה שוט
23/03/2022 16:11:47

ראוי למחמאות ללא ספק ושחקן נהדר. אבל ״סוחב״ למקום 6 במערב חלש וכאן עשו ממנו מייקל ג׳יימס 🙂 בגדי המלך החדשים

עידו גילרי
23/03/2022 16:15:49

כן כן, המערב כל חלש שכל אחת מהקבוצות 1-7 בו במאזן טוב יותר מהמקבילה במזרח.
בוא – תגיד אני הייטר שלו וזהו.

דה שוט
23/03/2022 16:25:32

אני לא הייטר שלו אבל לא מת עליו כי הכדורסל שלו איטי כבד ולא מלהיב (מבחינתי), אני מאוד מעריך אותו ומכיר ביעילות שלו אבל נהייתה כאן אופנה להעריץ את "הגאונות" שלו – במה הסגלים של יוטה דאלאס ממפיס ו-ג"ס כל כך הרבה יותר חלשים מהסגל של דנבר? אהרון גורדון לא פראייר, גם לא הגרינים ומוריס.
אמביד סוחב קבוצה חסרה למקום 3/2 לבד, והמאזנים במערב זה גם בגלל שהקבוצות שם משחקות הרבה אחת נגד השנייה. אם אתה כבר רוצה להשוות – תשווה לשנה שעברה. עכשיו אנחנו באותו מספר משחקים – תבדוק את הארבע הראשונות.
התחלת גם אתה עם קטיף דובדבנים? נהייה רמת הגולן כאן חחחח

עידו גילרי
23/03/2022 16:35:06

תשים לב איך אתה מנסה לסווג את כל השאר כ"אופנה". תנסה לתת קרדיט לאנשים שהם נהנים פשוט כי זה יפה בעיניהם.
לא קטפתי כלום. המערב לא חלש – נקודה. ההבדל במאזנים של פילדלפיה ודנבר הוא ממש מינורי ואם כבר מדברים על קטיף אתה זה שהולך ובוחן מיקומים עלאק. בשנה שעברה הוא שיחק עם מורי ופורטר אז ברור שהמאזן שלהם היה טוב יותר.
אם היית מחליף את ראס ביוקיץ' פתאום כל הטיעונים שלך היו עושים 180 מעלות.

עגל
23/03/2022 16:54:23

דה שוט אתה לא הייטר אתה פשוט נוטה קצת לשנמך שחקנים קבוצתיים שלא משחקים הירו בול.
לא נכון?

דה שוט
23/03/2022 17:12:04

עגל יש צדק בדבריך – אני פשוט חושב שהוא מאט את המשחק וריכוזי מדי. לא מת על כדורסל כזה וגם כשראס שיחק ככה לא אהבתי ואמרתי את זה בזמן אמת (2017).
.
גילרי ראס היום זה שבר כלי. ראס בגיל של יוקיץ הגיע לאותם הישגים בעונה הרגילה אם לא יותר. בפלייאוף לא עבר סיבוב – נחכה ונראה אם יוקיץ יעבור השנה. אם כן – אוריד בפניו את הכובע וגם אטעם ממנו קצת.
נחכה עוד קצת – חודש – ונדע.

ירושלמי
ירושלמי
23/03/2022 14:22:41
הגב ל  דה שוט

אין עוד שחקן מוביל בליגה שעבר לפחות סיבוב אחד בשלושת העונות האחרונות.

דה שוט
23/03/2022 14:29:51
הגב ל  ירושלמי

הערה טובה, בהחלט מעניין
אז אולי הוא כן טוב בפלייאוף
השנה יגיע ללא יתרון ביתיות – יצטרך להתעלות. אם ישרוד במקום 6 – אולי שוב יעבור סיבוב.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/03/2022 16:49:13
הגב ל  ירושלמי

יאניס?
גמר מזרח, סיבוב שני, ואליפות בשלוש האחרונות..

דה שוט – אתה באמת הייטק. למה?
במשחק 7 נגד הקליפרס בבאבל מארי קלע 40 יהיה אדיר. יוקיץ׳ קלע רק 16, אבל עם 22 (!) ריבאונדים ו-13 אסיסטים… לא בדיוק נוכח-נפקד.
במשחק 7 מול יוטה, סיבוב קודם לכן, בבסדרת הטירוף המוחלט של מיטשל-מארי, מארי דווקא היה חלש יחסית, עם 17 נקודות. יוקיץ׳ קלע 30, במשחק שנגמר 80-78. כלומר, הוא קלע 37.5% מסך הנקודות של קבוצתו — אבל, כמו שכתבת –

"האבליצ'ק בבאבל מארי להט ניצח לבד את משחקי 7 נגד יוטה ונגד הקליפרס. תבדוק מספרים שם".

וזה בלי להתייחס שהוא העלה רמתו בשנתיים מאז, שהנאמבר 2 פצוע שנתיים ושהנאמבר 3 לא היה בריא מעולם.

נהיית קשקשן במקום להעריך משחק שונה (אולי) מכל מה שראינו קודם. לא רק זה, אתה שולח אחרים לבדוק פעולות קלות, במקום להביא ת׳מספרים בעצמך. לא רק זה, אתה טועה.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/03/2022 16:50:52
הגב ל  ירושלמי

"אתה באמת הייטק"= " אתה באמת קשקשן".
טעות מאוד לא ברורה, גם עם האוטו…

דה שוט
23/03/2022 17:05:15
הגב ל  ירושלמי

האוטו לא פראייר 🙂 יודע מה הוא עושה
לגבי משחק 7 נגד הקליפרס צדקתי באלף אחוז. מי אמר נוכח נפקד? האוטו?
טעיתי לגבי יוטה אבל זאת הייתה סדרה של מארי אז טעיתי רק לגבי משחק 7
מקום 6 זה גאונות? ראס הגיע ל-5 במערב קשוח פי שניים.
נחכה לפלייאוף – רק שלא תפשלו שלא יהיה עומס על האוטו 😉

ירושלמי
ירושלמי
23/03/2022 17:14:53
הגב ל  ירושלמי

נכון.היה לי בראש שהסדרה נגד מיאמי הייתי בסיבוב ראשון.
תכלס גם קוואי ברשימה

דה שוט
23/03/2022 17:15:01
הגב ל  ירושלמי

סליחה ראס מקום 6
(זה האוטו 😉)

דה שוט
23/03/2022 17:19:48
הגב ל  ירושלמי

ירושלמי לא יפה להונות את המאותגרים סטטיסטית כמוני…

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
23/03/2022 17:25:04
הגב ל  ירושלמי

"צדקתי באלף אחוז" – דה שוט, פורים נגמר, אתה לא צריך להתחפש לשמעון יותר…
.
טריפל דאבל עם מעל 20 ריבאונדים זה לא 'לנצח לבד'. המערב היה כ"כ קשוח ב-2017 שגולדן לא הפסידו בו משחק בפלייאוף..
.
חבל שאתה מעדיף לא להעריך.. זכותך, לא מבין למה..

דה שוט
23/03/2022 17:45:54
הגב ל  ירושלמי

נחכה לפלייאוף האבליצ׳ק
מעריך את יוקיץ – חושב שמגזימים כאן.
נ.ב. צודק באלף אחוז זה ביטוי אל תקח כלשונו מי שהתעלה בסיבובים הראשונים בבועה היה מארי. רואים לאן דנבר מגיעים בלעדיו

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
24/03/2022 1:07:49
הגב ל  ירושלמי

זה אכן ביטוי – אך לא ביטוי מתאים כשאתה לגמרי טועה…

דה שוט
24/03/2022 1:17:59
הגב ל  ירושלמי

😂😂😂

ירושלמי
ירושלמי
23/03/2022 15:43:21
הגב ל  דה שוט

הגארדים שלו בסדרה נגד פיניקס היו אוסטין ריברס שאק הריסון וקמפאזו,שחקנים ששום קבוצה בליגה לא לקחה אפילו בחינם ואין בכלל התחלה של מקום להשוות למה שהיה לקליפרס .
יש גבול לכמה אתה יכול לבקש ממנו לסחוב קבוצה רחוק ללא שחקנים מתאימים.

דה שוט
23/03/2022 16:31:45
הגב ל  ירושלמי

מוזר אני זוכר את פורטר ג'וניור אהרון גורדון מונטה מוריס ו-וויל בארטון
כנראה ראיתי סדרה אחרת…

ירושלמי
ירושלמי
23/03/2022 16:45:15
הגב ל  ירושלמי

באמת ראית סדרה אחרת..הגארדים הפותחים לרוב היו ריברס וקמפאזו,בארטון ומוריס בדיוק חזרו מפציעה ולא שיחקו יותר מדי.
גורדון ופורטר גוניור לא גארדים ואני בספק אם אתה מכניס אפילו אחד מהם לטופ 30 בליגה וגם זה בפרגון מאוד גדול.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

אייקיו…..גודל וכוח וקליעה בעיקר

דוקטור רזי הופמן
23/03/2022 13:48:42
הגב ל  עגל

+100 על הפלגמטיות אבל זה עושה את העבודה יופי יופי.

דוקטור רזי הופמן
23/03/2022 13:50:38

וזה בים שהשלשות לא נכנסו בכלל אז הוא לא מכריח.
אם לא נכנס אז יש מובים אחרים שעובדים מצוין. זה מה שאני אוהב בו, שהוא כל כך טוב שלא צריך להיות איסו.
אם היה רוצה, היה קולע יותר מהשקץ…

מנחם לס
23/03/2022 14:00:22

טריי יאנג תמיד מפציץ בניו יורק. הוא יודע היכן חשוב להיות כוכב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה יונתן ושחר, יוקיץ' ויאניס – מניה בטוחה

ירון, החלום
ירון, החלום
24/03/2022 6:54:35

בס"ד
תודה רבה.. בסוף טריי יעבור לניקס, הוא פשוט פורח בגארדן.