מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

מעורב הופס ליום ד' / מנחם לס

1.בקשר לפילדלפיה סיקסרס, ישנן יותר שאלות מתשובות

אין ספק כלל שלאחרונה כולנו – הגולשים, אנשי הצוות, ודוק לס – דיברנו, התדיינו, וניסינו למצוא תשובות למה יהיה בפלייאין, בפלייאוף, ואז ב-OFFSEASON עם כל השחקנים החופשיים והמצב הכספי של הקבוצות השונות.

כמובן שהעתיד תלוי בהרבה בהווה – או כך לפחות לימד אותנו המורה שלנו קווינט בחודש השני של כיתה ב'. אז לפני שאנחנו מדברים על העתיד, בואו נביט להווה בעיניים ונראה מה קורה עם אחת הקבוצות המעניינות בליגה, הפילדלפיה סיקסרס, וזה לא סוד שהעניין הגדול בה הוא בגלל הטרייד של ג'יימס הארדן, ומה הטרייד (ודברים אחרים) עשו לקבוצה. אני נעזר כאן מעט בפוסט של הולינג'ר באתלטיק, ובמיוחד בסרטונים שהוא הכניס.

חובה לדבר על הסיקסרס כי הם נמצאים, בשפה עדינה או גסה, ב-DEEP SHIT!

אז מה ניצב לפני עיננו עכשיו, בהווה (אוקיי. לפני יומיים כשהסיקסרס הפסידו 93-88 בבית לקבוצה קנדית פצועה בשם טורונטו רפטורס. אם ישנו קורא אחד כאן המבקש את תאור המשחק ב-6-7-8 מילים, אז הנה: "היה זה אחד ממשחקי העונה המכוערים והגרועים ביותר". המשחק הזה חייב היה לעורר הרבה שאלות צורבות של אנשים כמו TRUSTWORTHY ושימון.

שאלה אחת שכבר קופצת לראשי היא איך זה, כיצד בשם אלוהים, הסיקסרס קולעת רק 51 נקודות בשלושת רבעי המשחק האחרונים כשהיריבה מטורונטו מחליטה לתת מנוחה לפרד ואן-וליט ו-OG אנונובי?

עוד שאלה?

כיצד קבוצה הקולעת 7 מ-26 העיזה לתת לשחקן כמו סת' קרי – שהוא בעל % הדיוק מהטריי הגבוה בליגה! – ללכת?

שאלה נוספת?

כיצד פילדלפיה סיקסרס מרשה ליריבה נמוכה כטורונטו – אחת הקבוצות הנמוכות ביותר בליגה – לקחת 20 – סיפרו אותם, 20 ריבאונדים התקפיים? קבוצה שבמרכזה נמצא שחקן בשם ג'ואל אמביד?

TRUSTWORTHY יגיב בוודאי – "תראו את הדוקטור הזקן הסנילי הזה. רואה משחק אחד ובהסתמכות עליו שואל שאלות כאילו דברים כאלה קורים כל הזמן". אז אני אענה לו שנכון, זה ערב אחד, אבל זה ערב אחד מכמה שמראה על PATTERN בקבוצה. פילדלפיה הולכת בכיוון אחר מאשר קבוצות מזרחיות מובילות אחרות.

קחו את 25 המשחקים האחרונים. הסלטיקס הם 4-21 והם החליפו מקומות עם הסיקסרס עם נצחון על דנבר והסיקסרס הפסידו. מיאמי היא 4-12 מאז ה-DEADLINE של הטריידים כשהיא מחברת חלקים שהיו פצועים וחוזרים לאט-לאט כשויקטור אולפינו רק חזר לשחק. מילווקי היא 9-32 כששלושת כוכביה משחקים ועתה ברוק לופז חזר. הנטס לא יהנו מבן סימונס, אבל ברוס בראון ממלא מצויין את מקומו של קיירי אירוינג במשחקי בית, ובמשחקי חוץ הקומבו דוראנט-אירוינג הוא הצמד הטוב בנמצא ב-NBA.

הסיקסרס?

The Sixers? They traded for James Harden, turning a dead roster spot into an All-Star and theoretically galvanizing them for a deep run in spring. The reality has been more complicated and has Philly facing down what has historically been a coin flip in the first round’s 4-5 matchup.

המשחק הלילה נגד מיאמי הוא גורלי מבחינה זאת שהוא יספק תשובות להרבה, או כל, השאלות ששאלתי.

פילי היא רק 1.3+ בנט רייטינג מאז הדדליין למרות ששיחקה 10 משחקי בית והיא רק במקום 17 באופנסיב רייטינג מאד הדדליין והטרייד שהביא את הארדן. לסיקסרס היו כמה נצחונות על מילווקי במילווקי, ונצחון בהפרש על 'זאבים' טובים. אבל הם בוזו ע"י מיאמי, ברוקלין, והסלטיקס, ולא נזכיר מה קרה ביום ראשון. המשחקים נגד מיאמי, הנטס, והסלטיקס היו כמו משחקי פלייאוף: מאנו נגד מאנו. תירוצים בבית. והסיקסרס נוגבו.

At the center of this is the idea that Harden can still be the leading man on an elite offense, a concept for which the Sixers paid dearly. He shot 5-for-12 with six turnovers on Sunday, repeatedly struggling to finish at the rim against length. Harden averaged over 30 points a game for three straight seasons in Houston; as a Sixer, he doesn’t have a single 30-point game to his credit.

הנה שתי דוגמאות המראות שדהארדן איבד את ה-ZEST שלו:

1)מוקדם ברבע הרביעי הוא איטבד 3 כדורים רצופים, אחד כשמסר לראשו של דאנדרה ג'ורדן כשהוא עשה סקרין, ואז איבוד כדור בכדרור בשטח פתוח ע"י סקוטי בארנס (איבוד שני מ-6 שלו)

.

First, the rough stretch early in the fourth quarter where Harden turned it over three consecutive times: first by passing the ball off DeAndre Jordan’s head while the latter was setting a screen, then by having his dribble picked in the open floor by Scottie Barnes for a second pick-six turnover and finally by committing one of his three offensive fouls.

P2) Perhaps as telling was Philly’s play call in the final minute. Needing a 3 to tie with 37 seconds left, the go-to play in times of yore would have been to isolate Harden or let him run pick-and-roll; surely he would create a good look at a 3 that way.

Alas, with the Raptors lining up long wing defenders to throw at him and Harden unable to create the same separation, Philly’s play call was … a Spain action for Tobias Harris to shoot an above-the-break 3? A dribble handoff from Harris to Embiid? It was something, anyway, but what underlined its weirdness was what it wasn’t: a get-out-of-the-way call for Harden.

ראיתם כיצד האריס – משכורת השנה 36 מיליון, 77 מיליון בשנתיים הבאות – מוותר על שלושה OPEN LOOKS ומפחד לקחת אפילו אחד מהם?

דני גרין הוא בן 34 ומשחקו מראה זאת. סת' קרי מככב בשדות זרים. פורקן קורמץ עם 29% מה-3 ושייק מילטון (29.3% מה-3) לא טאובים מספיק. בזמן האחרון גם טייריס מקסי מראה את כל חולשותיו, שהגדולה שבהן היא הגנה שכול האחרות מנצלים. THYBULLE הוא, אני מודה, מגן פנטסטי, אבל איתו בהתקפה זה 4 נגד 5.

הסיפור ידוע: הדקות ללא ג'ואל אמביד נגד BLUEBLOODS אחרים במערב חייבות להיות מוגנות הכי טוב שאפשר. אנדרה דרמונד עשה זאת הכי טוב שאפשר ועתה גם הוא איננו. ג'ורדן היה פעם חיובי. היום הוא כבר לא יכול למלא את מקומו של אמביד.

בנוסף לשאלות ששאלתי למעלה, ישנן לי שאלות לעתיד:

א) האם היה זה חכם להבטיח לג'יימס הארדן בן ה-32 $50 מיליון לשנה לחמש השנים הבאות?
ב) האם החוזה של האריס MOVABLE? ניתן לטרייד בעל ערך מסויים?
ג) האם דוק ריברס הוא הקפטן הנכון לקבוצה?
ד) כיצד זה קרה ש-9 שנים אחרי ה-PROCESS לסיקסרס אין אף בחירת דראפט אחת לעשות איתה טרייד?

הזהרתי שישנן יותר שאלות מתשובות, וצדקתי.

2. HIGH SCHOOL TENNIS

מי שיודע מה רואים בתמונה שירים את ידו. אוקיי. כולם יודעים. מגרשי טניס.

אתם יודעים כמה? 4 שורות של 3 מגרשים, ס"ה 12 מגרשי טניס. למי הם שייכים?

לבית הספר 'גלאווי' בו לומדת הנכדה שירה.

לא לחינם שכר הלימוד הוא $39,000 לשנה. בשנה שעברה כשגם הנכדה טלי למדה בגאלוויי הבת אפרת ובעלה ג'ייסון שילמו $78,000 לשנה עבור שתי הבנות, הרבה יותר מהמשכורת האמצעית בארה"ב. אלה הם בתי הספר הפרטיים. עולים הון אבל מספקים המון. "בסדר", אומרת לי הבת אפרת, "IT IS WORTH IT".

טוב. היא וג'ייסון לא היו משלמים 78 אלף שכר לימוד אם לא היה להם.

הבוקר שלי מתחיל עם שעה בג'ים עם גייל ואז ארוחה קלה ושעת שיזוף ושחייה בבריכה:

ארוחת צהריים קלה (גייל עשבים למיניהם ויוגורט, אני פרות ים (בד"כ CLAMS וקלמארי) והעשבים שגייל מגישה לי), ותופסים שינה קלה. חצי שעה מספיק, אבל לא שמים שעון מעורר. או היא או אני תמיד מתעוררים בסביבות 30 דקות. קצת טיווי – אוקראינה וה-DRILLING של הסנטורים הרפובליקנים את מועמדת בית המשפט העליון ג'קסון המצויינת.

היום טניס של שירה. כתבתי כבר שהיא אלופת מכבי ארה"ב לנערות U16. שחקנית טובה מאד. אבל היום ראיתי שחקנית יריבה מבית הספר סיינט מרטין ששירה אמרה לי שהיא מדורגת מס' 16 ע"י ה-USATA לנערות U16 בארה"ב לגילאי. היא כמובן משחקת מספר 1 עבור סיינט מרטין. שירה היא מס' 1 של גלאוויי. שירה העדיפה שלא נהיה שם אבל היינו. שירה שיחקה טוב אבל יריבתה גברה עליה 4-8 (המאבק בין שני בתי הספר הוא 6 משחקי יחידים – 3 בנים ו-3 בנות, ו-4 משחקי זוגות, 2 בנים ו-2 בנות. כל המשחקים הם בני מערכה אחת עד 8).

שירה בשחור במגרש הקרוב. יריבתה מתכוננת להגשה (נמדדה לפני כמה ימים – 82 מייל לשעה). בתמונה 3 מגרשים. ישנם ארבע שורות כאלה של שלושה מגרשים, ס"ה 12 מגרשי טניס של בי"ס תיכון!

גייל, הבת אפרת, ובעלה ג'ייסון (אוהד סיקסרס מטורף ממש!) מסתכלים על הטניס מקומה גבוהה בצד המגרשים
הקומה ממנה גייל מסתכלת עכשיו על משחקה של שירה ואני מסתובב ומצלם
כל מפגש בין בתי הספר הוא תערובת של ספורט, אכילה, ובנים מכירים בנות. זהו השולחן של סיינט מרטין. מה הם לא הביאו לאכול? פיצות, בשרים, ירקות, והמון שתייה. כמובן שאלכוהול אסור. אבל ראיתי סטודנטים מגלאוויי בשולחן של סיינט מרטין וההיפך.

רמת כמה בנים הייתה מצויינת. אני שיחקתי טניס בכל שנותי עד לפני 6,7 שנים ואני יודע טניס. כמה מהבנים נראים ממש מקצוענים צעירים. אני שואל את עצמי: אני בקרתי היום בתחרות אחת בין שני בתי ספר תיכוניים. ישנם הרי עשרות אלפי כאלה בארה"ב (ה-PUBLIC SCHOOLS נהנים ממגרשי טניס שהעיר בונה לצד בתי הספר).

אז איפה, לעזאזל, הוא הטניס הגברי האמריקאי?

אחרי הטניס עוצרים במסעדה איטלקית לארוחת ערב, וב-20:00 אני מגיע הביתה לחזות בנצחון אטלנטה האוקס על הניקס, ואת רוב המשחק בין הקליפרס ודנבר, בזמן שאני כותב את 'המעורב' עם חצי עין על ה-LAPTOP וחצי עין על הטיווי.

3. קמבק העונה ו-SCORING SPREE של LIFETIME בנצחון יוסטון על וושינגטון ויזרדס!

רוקטס ניצחה את הויזרדס 97-115 בקמבק הסטורי, 8 שלשות של כריבטיאן ווד (בדרך ל-39 נק'), ו-SCORING SPREEE מעולם אחר.

הויזרדס הובילה ב-23 נק' בחצי. הפסידה את המשחק ב-18, הווה אומר שביקה של 41 נקודות בחצי המשחק השני.

ומי היא הרוקטס? הקבוצה האחרונה בליגה.

האם

4. האם שני סיבובי המשחקים של ה-NCAA שקבעו את ה-SWEET 16, קבעו גם את שלושת הראשונים בדראפט?

כך, לפחות, חושב ריק או'דונל, כתב המכללות המצויין של 'הנשיון'.

הוא יודע שזה כלל לא רגיל שמה'מרץ' מדנס' עולים שלושה שחקנים להיות 1,2,3. זה קרה עם שניים בעונה שעברה עם אנטוני אדוורדס וג'יימס וייסמן, אבל זה בוודאי לא רגיל. לדעתו צ'ט הולמגרן מגונזגה, פאולו בנצ'רו מדוק, וג'ברי סמית' – כל אחד עלול להיבחר ראשון, וכל השלושה עלולים להיבחר 1,2,3 בכל סדר שהוא. השלושה בנויים אחרת אחד מהשני ולכל אחד מהם סט של יכולות שונה, וכן, כל אחד מהם יכול לתרום – ולשנות משחק – ביכולתם השונה.

פאולו בנצ'רו

בנצ'רו הוא אחד המועמדים להיות בין שלושת הנבחרים הראשונים במוק דראפטים רבים. הוא היה, אולי, הפחות מרשים מהשלושה במשחקיו העונה כפרשמן, אבל צורת משחקו עושה ממנו המועמד מס' 1 לככב ב-NBA. יש לו קליעת מידריינג' מצויינת עם יכולת מסירה מעולה. עליו לשפר את זריקת ה-3 שלו (הוא היה העונה 30.6% ב-111 נסיונות). הוא לא האתלט הטוב מכולם, אבל חכמת המשחק שלו, מסירתו המצויינת, ומנהיגותו – הכל יחד עושה ממנו בחירת דראפט גבוהה ביותר.

צ'ט הולמגרן

צ'ט הוא איטריה בגובה 2.16 מ' השוקל רק 89 ק"ג. כולם SCRUTINIZED את מבנה גופו הרזה, כל הסרטונים עליו מראים שהוא אחד הסנטרים החזקים במכללות. יש לו מוטת זרועות של שחקן בגובה 2.22 מ', והוא בעל טיימינג יוצא מין הכלל בחסימות. הוא קלעי שלשות מעולה (41%), והוא מחפש את הסל, אבל אם ינסה לשחק תחת הסל עם גב לסל הסיכויים הם שסנטרים ופטור-פורוורדים יצליחו לדחוק אותו משם. אני די התאכזבתי ממנו במשחק הנצחון של גונזגה על UCLA שהעלה אותם לסוויט-16 אבל נאמר לי שזה היה OFF DAY שלו. דעתי היא שהוא יהיה סנטר מצויין בקבוצה טובה, אבל סנטר בינוני ומטה בקבוצה חלשה.

ג'ברי סמית

אומרים על ג'ברי סמית' שהוא הקלעי הטוב בנמצא בגובהו (10'6 – 2.09 מ'). יכולתו לקלוע בתנועה מהירה – ובגודלו והריינג' של זריקתו – עושים ממנו UNGUARDABLE מחוץ לקשת. הוא גם המגן החזק ביותר בפרימטר מכל האחרים. יש לו תנועה צדדית מעולה כשהוא שומר על שחקנים נמוכים וקלים ממנו. עליו לשפר את קליעתו מהמידריינג' העומדת היום על 44%. הוא יכול להפוך לכוכב ממש עם שחקן שהוא יוצר – FREATOR. קייד קנינגהאם מדטרויט אמרנו? אני רואה את הצמד הזה כאילו חובר לו יחדיו בגן העדן.

.

.

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
51 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
23/03/2022 5:19:02

ואז הסיקסרס ניצחו בלי אמביד והארדן את מיאמי (אז מיאמי עכשיו ב-Deep shit). ה-NBA בכל יום נתון כל קבוצה מסוגלת לנצח כל קבוצה.
הסיקסרס במקום השלישי במזרח, שהארדן רק מתחיל להתחבר לקבוצה, ואמביד לומד לשחק איתו. לסיקסרס עדיין יש מגבלות כמו מחסור בקלעים וספסל, אבל הם ילכו רחוק כמה שאמביד והארדן יקחו אותם, כי הם שניים שמסוגלים לנתח כל קבוצה.
ב-NBA רואים את חוזק הקבוצה לאורך זמן, ולא ביום נתון או שבוע כלשהו.
.
לדעתי בדרך כלל לקראת הדראפט יש איזו שלישייה מובילה (שרצה לאורך כל השנה), שמה שהם עושים בטורניר לא ממש מזיז אותם משם, אלא רק (אולי) מחליפים מקומות ביניהם.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
23/03/2022 5:22:31

אחלה מעורב
לפילי יש דו בעיות
1.מאמן דוחה לוזר שלא יודע לנהל או לאמן,עדיף עציץ עליו
2.מורי הגאון שכבר נתן לאבו מנדבושקס לעשות מה שבא לו ביוסטון(חחחח יחס מועדף כולל לפ דנס במקום אימונים)
בקיצר העסק יפול על ריקבון מבפנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ריברס בהחלט בעיה. כל דבר חוץ מאליפות יהיה כשלון

trusttheprocess
trusttheprocess
23/03/2022 5:56:42

כל שנה בכל קבוצה כל דבר חוץ מאליפות זה כשלון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור בשביל מה הביאו את אמביד והארדן שיחלקו כיפים וחיבוקים

אשך טמיר המקורי
23/03/2022 5:56:52

100+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט הזה לא ראיתי אותו משחק שנייה באמיתי וכבר נראה לי פלופ לא הייתי נוגע בו. התקרה שלו זה פורזי

אשך טמיר המקורי
23/03/2022 5:57:23

לא בושה להיות פורזי

דוקטור רזי הופמן
23/03/2022 7:16:06

לא בושה להיות רזי.

אשך טמיר המקורי
23/03/2022 10:08:10

לא בושה להיות בושה.

thejanitor
thejanitor
23/03/2022 7:55:29

אם היה שחור ולא לבן היית חושב שהוא הדוראנט הבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

חח לא. היה מת להיות דוראנט דוראנט בגיל שלו לא היה מחטיא גאמפים בסיבוב על שחקנים

סוסמעץ
סוסמעץ
23/03/2022 5:46:06

אחלה מעורב דוק, תודה רבה

trusttheprocess
trusttheprocess
23/03/2022 5:55:51

דוק ריברס גאון כדורסל
לוקח אפסים שאף קבוצה בליגה לא רצתה כמו דראמונד וקרי ועשה מהם סופרסטארס
מה פילי יעשו בלעדיהם? הרי עם בן סימונס בבית משחק COD , דראמונד משחק 6 דקות למשחק בפלייאוף וסת קרי מקבל 30 נקודות בראש מהקווין הורטרים של העולם בטוח היינו לוקחים אליפות

אשך טמיר המקורי
23/03/2022 6:06:20

תודה דוק, מצוין.
פילי בהחלט במגמה שלילית עם הארדן.
הוא כבר לא יכול לעשות מה שעשה פעם, גם בגלל השינוי הקל בחוקים שלא נותן לו לקפוץ על מגינים באיזור הקשת, ואז הוא לא יכול לייצר מרווח הפחדה ולחדור בקלות או לזרוק.
וגם בגלל שנראה שהוא מיצא את העניין מכדורסל, יותר מעניין אותו לקבל את הצ'ק וללכת למועדוני החשפנות, ולהתחכך בראפרים.
זה חתיכת חתול בשק לשנים רבות שמורי הגאון קבר את פילי איתו.
האמת לגבי הארדן היא שכמו שטענתי תמיד, יכולות הכדורסל שלו מוגבלות מאוד, אין לו משחק גב לסל, אין לו חצי מרחק, הקליעה שלו בינונית, והוא גם לא איזה פינישר מדהים בטבעת.
כל מה שהסתמך עליו היה השופטים.
לא יכלו להתקרב אליו בקשת, אז יכל לזרוק עם מרווח או לחדור, כשחדר אז תמיד יכל לשלוח ידיים קדימה וזקן אחורה וללכת לקו, פשוט הרתעה למגינים + המון נק' זבל מהעונשין.
זה דבר שאמרתי גם כאשר היה בשיאו, כשהתווכחתי כאן עם ברוך שטען שהוא הסקורר מס' 1 בהיסטוריה.
הבלוף נחשף, העונשין כבר לא מה שהיה, המוטיבציה נעלמה לחלוטין ומה שנותר זה שיקוץ ב-50 מיליון לעונה שתוקע את המשחק בדריבלים שלו, או מכריח זריקות קשות ולא קשורות לרצף המשחק, לא מתאים לשחק עם ביג-מן מסורתי כמו אמביד ולא מחמיא לו, לוזר בנשמה, בור בהגנה, שיחרב את חדר ההלבשה וישחק משחקים של שביתות איטלקיות כמו בכל מקום שהיה.
פילי בדיפ שיט, היה להם צ'אנס להשתקם אחרי סימונס והם חזרו חזרה לאותו בור.

trusttheprocess
trusttheprocess
23/03/2022 6:23:28

בתכלס זה הפוסט שמבטיח אליפות
אשך סימונס הוא ההפך ממנחם , כל מי שהוא קוטל זוכה באליפויות,,,MVP , קנטקי דרבי , ליגה א מחוז דרום
שמישהו יסביר לו את ההבדל בין g string ל string beans

אשך טמיר המקורי
23/03/2022 6:27:07

אפילו פוסט של מנחם לא יכול להבטיח אליפות לזקן הלוזר, בטח ובטח כשאתה משלב אותו עם ריברס… אפילו כוח משולב של הדוק + גיא + שמעון + שלי לא היה מצליח להביא לתוצאה המיוחלת

trusttheprocess
trusttheprocess
23/03/2022 6:34:28

אתה ילד באומנות הניחוס
יש לך הרבה מה ללמוד

asaf
23/03/2022 7:58:44

אשך אתה מקטין את כוחו המאגי של דוק לס , זה נגד חוקי הפורמט. מנחם תודה על המעורב ,שתעשה חיים עם המשפחה עוד שנים רבות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך הכרדן מנהל משחק בחסד נכון שבגלל הגיל והשיפוט היכולת ירדה אבל איפה זה ואיפה קרי והגופות של דראמונד וסימונס

דוקטור רזי הופמן
23/03/2022 7:54:03

אין שיקוץ, אין לינקים?
קבל תואר החיתול הייצוגי של הופס.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תראה איזה קליר פאת היה לעכברוש מול הני2ס 🤣🤣🤣🤣🤣 נותנים לו3 שעות לכוון מה3 והצבע פתוח לרווחה חבל דהעכברוש לא יכול להטביע הוא היה שואג כמו קינג קונג

אשך טמיר המקורי
23/03/2022 7:57:40

עם הגופות ועם המנהל משחק בחסד תגיעו לאותו מקום – סיבוב שני גג.
ההבדל שעם הגופות יכולתם להמשיך לבנות קדימה ולהשתפר, עם המנהל משחק בחסד אתם תקועים חזק שנים קדימה כמו שהייתם תקועים עם סימונס.
זה מה שאני חוזר ואומר כל הזמן.
ועם הגופות הייתה אווירה יותר טובה וכ"א נתן יותר.

אור
אור
23/03/2022 9:48:16

אמנם המזוקן היה באיזה רצף היסטורי של 30+ נקודות אבל זה היה מצחיק שברוך אמר את זה. לפחות הוא חזר בו אחרי איזה שבוע

MacLeod 1
MacLeod 1
23/03/2022 6:51:37

תודה דוק, נראה שהאביב מחייך אליכם 😀
טניס זה טוב, לגוף ולנשמה.
פילי נראים גמורים, הארדן חייב לשנות את המשחק שלו אחרת חבלז.
גיבורי סמית נראה שחקן

אשך טמיר המקורי
23/03/2022 7:11:14
Reply to  MacLeod 1

הארדן ישנה את המשחק לו כשראס ישנה את שלו… שניהם יודעים לשחק רק בצורה אחת

Berch
23/03/2022 7:23:54

אחלה מעורב
אחרי ניחוס כזה פילי בטוח לוקחת אליפות
🕺
יופי של סלפי בבריכה. הלוואי על כולנו
🙂

דוקטור רזי הופמן
23/03/2022 7:52:59
Reply to  Berch

איזה בריכה?
קרררררר, חווים פה את ההיתקררות הב-לא-בא-לית.
פאפי קיקי
לינק
חחח
לא יכול שלא להטריל אותך על הבוקר
חיתול שכמוך.

PhillySpecial
23/03/2022 7:25:28

אותה וושינגטון ששבקה מול הקבוצה הכי גרועה בליגה היא הקבוצה שניצחה לפני יומיים את הלייקרס, מה זה ניצחו, קרעו אותם….
כל מה ששמעו אחרי המשחק זה כמה לברון גדול כי הוא שוב קלע 30….
ליגה של חנפנים שסוגדים למלך הדושבגים שאגב גם הפסיד ליוסטון

ירון, החלום
ירון, החלום
23/03/2022 7:36:54

בס"ד
תודה רבה.
לפי לי יש פוטנציאל לאליפות, אבל גם סימני שאלה.
ועוד לא 'יברנו על הבריאות של אמביד.

shadow
shadow
23/03/2022 8:04:43

https://youtu.be/qVJMQro5MZU
.
זיון וויליאמסון בתגובה לזה שהןא לא חוזר העונה

אשך טמיר המקורי
23/03/2022 9:11:43
Reply to  shadow

הוא כמעט פצע את עצמו שוב בהטבעה הזאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

יחזור בעונה הבאה יתן 30 למשחק בקליר פאת עד שיפצע שוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אבל הלוואי יחזור יהיה מצחיק לראות אותו מול הצבע של הלייקרס אבל יהיה עצוב לראות אותו בהגנה

Pitzo
Pitzo
23/03/2022 8:26:33

תיקון לדוק:
המשחק הלא מרשים של צט היה בנצחון גונזגה על ממפיס (מול דורן) ולא ucla

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/03/2022 8:30:35

כיף לראות תמונות שלך ושל משפחתך, הרבה הצלחה לנכדה במשחקים.
תודה רבה על המעורב המעולה

NFS
NFS
23/03/2022 8:46:33

ובשולי החדשות –
.
Portland Trail Blazers' Jusuf Nurkic fined $40K for throwing Indiana Pacers fan's phone

Tamir
Tamir
23/03/2022 10:32:37
Reply to  NFS

יצא בזול האוהד. לא דבר של מה בכך לקלל בוסני ענק
ולצאת מזה בריא….

zivovivo
zivovivo
23/03/2022 9:22:12

לגבי הדראפט אני חושב שזה דראפט מעניין בטופ כשהשלושה הראשונים באמת מענינים. בנצארו מתגלה כשחקן התקפה טוב ממה שחשבתי והוא ממש מעניין. לדעתי הדראפט הזה הוא דראפט של טופ פייב לא טופ טרי שגיידן אי וי ודישון שרף גם במיקס. שרפ יעלה המון כשיעשה אימונים אישים ויגרום לגנרל מנגרס לחשוב שוב.

שחר אלוני
23/03/2022 10:32:13

תודה מנחם,
פילי לא יעשו הרבה בפלייאוף לדעתי. אין שם חוסן מנטאלי

Dor
Dor
23/03/2022 11:25:20

תודה דוק. יופי של בתי ספר יש לכם שם. הלוואי על אומת הסטארטאפ כאלה מגרשים…
אני חושב שאתה טועה לגבי בחירות הדראפט של פילי בשנים האחרונות כי דווקא את טייבול ומקסי פילי בחרו טוב והנפילה היתה הטרייד-דאון על זהיר סמית' (הפרחים לסאנס). כבר טחנו פה את פילי המון (הכי המצחיק זה האשך או מישהו אחר שכתב שסת' קרי יותר טוב מהארדן או משהו כזה), אבל השורה התחתונה היא שבפלייאוף אתה חייב סופרסטארים (רצוי לפחות שניים) ולפחות 7-8 שחקנים שתורמים ורצוי קלעים. אמביד והארדן יבואו לעבוד אבל לפילי כרגע פשוט אין מספיק שחקנים שתורמים + מאמן בינוני מאוד

יהלי אולמר
23/03/2022 11:33:46

מעולה דוק
בנים ובנות גידלת (יחד עם רינה ז"ל ומאז גייל) ורוממת ועכשיו אתה רואה את הפירות של החינוך שלכם בשילוב הנטייה המשפחתית לספורט.
בנוגע לפרוספקטים:
פאולו לא מתבייש בזריקה שלו מבחוץ ורואים שהוא לוקח אותו בווליום מכובד. יכול המסירה שלו התפתחה ממש יפה לאורך השנה, וגם כתבתי על זה לפני חודש במשחק שלו מול סירקיוז (וגם מול פלורידה סטייט מוקדם יותר השנה)
הולמגרן לא פלופ אבל יכול להיות שיצא משם אנדרו בוגוט מודרני עם קליעה משלוש ולא יוניקורן מיוחד, הכל תלוי ביכולת היצירה שלו באחד על אחד בליגה
אני הכי אוהב מהם את סמית' וגם הימרתי על אובורן לזכות בטורניר (ומיאמי חשבה אחרת), הוא קלעי באמת נפלא, אין לו את הכדרור והשליטה בגוף של קיידי אבל רשארד לואיס משופר ומגן טוב יותר זה הפוטנציאל הממוצע שלו בליגה, הוא יכול להיות יותר מזה וגם פחות מזה, אבל במקרה הממוצע זה מה שיהפוך אליו.

עגל
23/03/2022 13:35:03

תודה מנחם. נראה שאתה חי את החיים הטובים, תהנה עם המשפחה שבאה לבקר.
פילי בפלייאוף הקרוב זה צל"ש או טר"ש. אני מקווה לצל"ש.
האשך כזה הייטר של הארדן שהוא לא כתב מילה אחת על הבנות במגרש הטניס . . .
אפרופו מתקנים, למה הדשא כל כך צהוב?
אצלכם כולם בקצרים ואצלנו קופאים.

עגל
23/03/2022 14:25:18
Reply to  מנחם לס

השבועות האחרונים מאוד מוזרים כאן, ישנם הרבה ימים קרים ודי אפורים, כמו אירופה.
מזג אוויר מצוין לרצים ולרוכבי אופניים.
רק הטבע לא שוכח איפה הוא ופורח במלוא עוזו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב מעולה מנחם, תודה רבה, ומברוק לשירה. הטרייד של הארדן על סימונס ותוספות היה כפוי – לפילי לא הייתה ברירה, גם לנטס. נראה מה יצא מזה בסוף. לדעתי שתיהן לא יזכו, אבל זה עדיין לא יעיד על טעות.

NBA בדם
23/03/2022 19:08:20

מסכים

רן הנרגן
רן הנרגן
23/03/2022 20:21:02

מנחם, עד כמה מדברים ב US על המלחמה באירופה?