מילווקי מול שיקגו ודנבר מול הקליפרס בשלישי עם ריחות סיום עונה/ אינדיאני

Clippers 128-130 Nuggets: Fabulous 49-point triple-double by Nikola Jokic  carried the Nuggets to overtime win over the Clippers | Marca

מתקרבים לסוף העונה הרגילה בסימן ארבעה משחקים, בעיקר בין קבוצות שיש להן על מה לשחק לאחרות שכבר מתכוננות לשחק בפלייאוף או לצפות בו. נעשה זאת עם אחד האמנים המוזרים והמיוחדים שידע העולם והוא אחד האהובים עליי. קבלו את סקוט ווקר, שבתחילת דרכו היה משהו כמו פרנק סינטרה ובסופה – ובכן – תגלו בעצמכם.

01:00     אורלנדו מג'יק (53-19) – גולדן סטייט ווריירס (24-47)

קרב קצוות לא מאוד מעניין בין שתי קבוצות שכבר יודעות איפה הן יהיו בעוד שלושה שבועות כשתיגמר העונה. אורלנדו כבר מתחילה לארוז ועל הדרך צוברת פה ושם ניצחונות כשפניה לבחירות הלוטרי המתקרבות. אין הרבה דברים טובים לומר על הקבוצה שלמעט כמה שמות של צעירים עם פוטנציאל לא ממש יכולה לצאת מהעונה בתחושה שהביאה כדורסל לאוהדי דיסני. שאגס בחוץ הלילה.

מהצד השני עומדת לה השלישית בליגה שעדיין נושאת עיניה למקום השני אבל עסוקה בלכעוס על מרכוס סמארט. קרי הולך להיבדק שוב בעוד שבוע וחצי ואז יהיה אפשר אולי להעריך האם יחזור בזמן לפלייאוף (שצפוי להיות קשה). אלא שהאמת היא שגם בלעדיו ועם החזרה של דריימונד גולדן סטייט קבוצה מצוינת ועמוקה כך שאת המשימה העיקרית והיא לא ליפול למקום הרביעי היא בהחלט יכולה לקחת על עצמה בסגל הנתון. החיסרון של קרי יוכל להחזיר את ג'ורדן פול למרכז העניינים ולעלות בחמישייה שביחד עם וויגינס (בספק למשחק), קליי ודריימונד יכולה להיות טובה מאוד הגנתית. הלילה באורלנדו הלוחמים פשוט לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד.

הימור: אסור לווריירס להפסיד הלילה. לוחמים ב 15.

01:30     ניו יורק ניקס (41-30) – אטלנטה הוקס (36-35)

עוד קבוצה שככל הנראה סיימה את העונה שלה היא הניקס שאחרי עונת הפריצה של ג'וליוס רנדל דרכה במקום והמשמעות בליגה של היום היא התדרדרות לוואקום שבין בנייה מחדש לבין כניסה לפלייאוף. ההגנה החזקה שאפיינה את הקבוצה בשנה הקודמת החליפה את עצמה לא הייתה יציבה לאורך העונה (מקום 12) ולצד קליעה מזעזעת ונסיגה ביכולת האישית של רנדל לא היה לקבוצה הזאת מה להציע. אם בכל זאת באופן תאורטי היא רוצה להיכנס לפלייאין היא חייבת לנצח את אטלנטה שמדורגת באופן בטוח במקום העשירי. האם היא רוצה? רנדל, נואל, רוז, רדיש וקמבה בחוץ. תענו לבד.

אטלנטה מגיעה לניו יורק בתקופה חצויה עם שישה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים ושמירה על מרחק בטוח מהדחה מוקדמת. מצד שני הפסד לשארלוט לפני שני מחזורים הרחיק אותה מהמקום התשיעי וגם מברוקלין שבמקום השמיני כך שספק רב האם הקבוצה של טריי תוכל לשפר עמדות לפני הפלייאוף. היכולת בפלייאוף של הקבוצה תלויה בהגנה, שנמצאת במקום ה 26 בליגה ולא מצליחה למנוע מקבוצות אחרות לקלוע בכמויות. גם נקודות החוזקה של הקבוצה ובראשם היכולת לקלוע מחוץ לקשת יורדת קצת לקראת סוף העונה והיא תהיה חשובה מאוד עם ההגנות הצפופות בפלייאוף. בוגדנוביץ', לו וויל וקולינס בחוץ הלילה.

הימור: היה יכול להיות מסקרן אם היו לניקס שחקנים, או על מה לשחק. הוקס ב 10 במשחק צמוד מהצפוי.

02:00     מילווקי באקס (27-44) – שיקגו בולס (29-42)

המשחק המרכזי מפגיש אותנו עם הקבוצה שנבחרה להיות הפייבוריטית של המזרח על ידי שלושה מתוך חמשת אנשי הצוות שנדרשו לשאלה ובאמת מדובר בנוסחה מנצחת שהוכיחה שהיא ראויה לאליפות כבר בשנה שעברה. אין הרבה שוני אצל הקבוצה של קואוץ' באד ששלושת עמודי התווך של ההתקפה שלו – יאניס, שלשות והגנה – עובדים נפלא גם השנה. בהינתן תרחיש סביר שנקבל גם השנה התמודדות בין פיניקס לבאקס בגמר נשאלת השאלה האם השיטה הזאת תוכל להיות אפקטיבית ממש עד הסוף. ההגנה של מילווקי חורקת השנה והיא תלויה גם בפציעות השונות כך שרק בעוד חודש נתחיל לדעת האם מילווקי תעשה את קפיצת המדרגה המיוחלת. בינתיים היא צריכה לא למעוד כדי להיות כמה שיותר גבוה בדבוקה של מקומות 2-4 שכוללות אותה, את פילי ואת בוסטון כך שבהחלט יש לה על מה לשחק הלילה. למרות זאת, המאמן החליט שמקומו של יאניס הלילה על הספסל יחד עם מידלטון כך שלא בטוח שהצבאים מאוד רוצים לנצח הלילה.

מהצד השני נראה את שיקגו נטולת הייווארד (דה) שממש לא רוצה להסתבך אחרי עונה בה היא עלתה על לא מעט ציפיות. אחרי הניצחון המאוד חשוב על טורנטו הקבוצה יכולה קצת להירגע אבל האמת היא שהבולס בתקופה לא טובה בכלל. שלושה ניצחונות בודדים מתוך 12 המשחקים האחרונים הם לא משהו ללכת איתו לאבא מייקל ועם כמה מוקשים לא מבוטלים בישורת האחרונה אפשר לומר בזהירות ששיקגו היא אחת הפוטנציאליות לרדת לפלייאין או לחילופין לתת הצגה ולהתברג בצמרת. ההגנה תמיד הייתה נקודת התורפה של הקבוצה אבל במהלך 12 המשחקים האלה גם ההתקפה לא הצליחה להתחבר והיא ירדה למקום ה 25 יחד עם ירידה דרסטית באחוזים לשלוש שם הקבוצה שבדרך כלל שנייה בתחום בכל הליגה קולעת ב 34.7%, מקום 22. העייפות של סוף העונה נותנת את אותותיה אבל הקבוצה בעלת שני האולסטרים לא יכולה לשקוד על השמרים, והלילה מול מילווקי חסרה היא בהחלט יכולה לעשות את זה. לונזו בחוץ.

הימור: מבחן עם הקלות לשיקגו שבו הם יעמדו בכבוד. שוורים ב 4.

04:00     דנבר נאגטס (30-42) – לוס אנג'לס קליפרס (37-36)

קרב לוהט בין שתי קבוצות שעלולות למצוא את עצמן אחת מול השנייה במשחק הראשון של הפלייאין. הביתית היא דנבר  שהנתון הבא אומר עליה הכל: בתשעת המשחקים האחרונים, בהם היא ניצחה חמישה משחקים והפסידה ארבעה, רק שם אחד היה על הלוח: ניקולה יוקיץ'. הבחור הוביל את הקבוצה בנקודות, באסיסטים ובריבאונדים בכל תשעת המשחקים האלה וסחב את קבוצתו לניצחונות על גולדן סטייט ופילדלפיה. אחרי המשחק הבא שיהיה מול פיניקס (בו היא יכולה לנצח אם הכוכבים ינוחו) העסק קצת נרגע והקבוצה הטובה היחידה שהנאגטס הולכים לפגוש היא מינסוטה שנלחמת איתם על המקום השישי במערב. עם התקפה טובה והגנה לא רעה כשהנט רייטינג במקום ה 11 שייך לה (מעל פילי, מישהו אמר MVP?) אסור לקבוצה שמתבססת על משחק קבוצתי להוריד הילוך לקראת הסוף. אם זה מעודד הדיווחים מדברים על הצטרפות של מייקל פורטר ג'וניור בתחילת השבוע הבא. מארי עדיין על הספסל בלי צפי קרוב לחזרה.

מול הנאגטס יעלו הקליפרס שלהם יש קבוצה אבל אין כוכב באופן כשג'ורג' וקוואי עוד מתחממים להם על הספסל. בינתיים שאר הקבוצה מוציאה מעצמה את המקסימום כשהתוצאה היא מקום שמיני ומכובד שבעולם מתוקן היה שולח אותה ישר לפלייאוף. אלא שהפלייאין השנה לא עשה חסד עם המערב וגרם לכך ששתי קבוצות עם מאזן מזעזע עוד יכולות להיות בפלייאוף. מה שאומר שהקליפרס צריכה לשמור על המקום היחסית בטוח שלה ולהתכונן למשחק הראשון של הפלייאין שיהיה קשוח ושהפסד בו יכול לשלוח אותה למשחק מול לברון ברולטה רוסית. הלילה טיירון לו החליט לעלות עם כל מי שיש לו בתקווה לעצור רצף של שלושה הפסדים רצופים. במקרה של הקליפרס לא בטוח שניצחון משתלם במחיר של פציעות כי כאלה יש להם כבר מספיק. חוץ מהנעדרים הרגילים כולם יתייצבו הלילה בהרים של דנבר.

הימור: יוקיץ' יבוא חם. כי במשחקים הקודמים… נאגטס ב 7 עם קצת וושיפול ת'ינקינג.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. לא מכיר את הבחור המזמר לצערי, אבל כל מי ששר ברל מקבל אישור ממני.
    שמתי לב למגמה לפיה כל שבוע אני לומד מהטורים שלך משהו חדש על עולם המוזיקה, תוך כדי הכנה למשחקים. אחלה מגמה, אם דעתי על הנושא לא ברורה

  2. תודה אינדיאני אחלה פריוויו ללילה מוזר
    לא הכרתי את המוזיקה – נייס
    מקווה שהגאון מווילנה לא יפשל היום הבטן של החבר'ה קצת כואבת מכובעים באחרונה
    🙂

  3. תודה רבה על הפריוויו. בגזרת המכללות – אני בור בכל הקשור לכדורסל מכללות ועדיין נראה לי שיש סיכוי לא רע להפתעה קלה מצד המיאמי הוריקנס. קודם כל, יש להם המון וטרנס, וטרנס ברמה של עברנו מכללה באמצע וזו שנה חמישית שלנו. דבר שני – יש להם הגרלה יחסית "קלה" אל הטופ 8, מול קבוצה שלא יכולה לעבור את ה-60 נקודות. זה כנראה יגמר מול קנזס, ועדיין זו ריצה יפה

  4. Shams Charania
    @ShamsCharania
    Sources: Free agent guard Darren Collison is joining the Los Angeles Lakers’ G League affiliate – South Bay Lakers (17-9) – in hopes of helping lead the No. 2 seed to a G League title as well as earning a call-up to an NBA team.

  5. אטלנטה דופקים תניקס.
    לא ייאמן שהם היו פעם בפלייאוף לפני שהדרדרו
    גם במשחק הזה זרקו הפרש מבטיח עבור החולד…

    1. פורים, איך עצוב.
      ולא לשכוח קר.
      יואל, באת לחזק את כוחותנו במלחמה בקור.
      אתה לא יודע מה הולך פה.
      זה מרץ מדנס של הקיפאון

  6. טוב, יש דרישה ולא היו פה הרבה שירים בזמן האחרון
    אז שיר הלילה מוקדש לשימון הגאון
    נקרא Obsession של סוזי והבאנשיז
    /
    Do you hear this breath it's an obsessive breath
    Can you feel this beat it's an obsessive heart beat
    Waiting to be joined with its obsession
    /
    I close my eyes but I can't sleep
    The thin membrane can't veil
    The branded picture of you
    /
    The signs and signals show, the traffic lights say go
    Again you baffle me pretending not to see, me
    /
    I broke into your room, I broke down in my room
    Touched your belongings there, and left a lock of my hair
    Another sign for you
    /
    You screamed into my face get the hell out of my place
    Another sign for me? can you forgive me?
    For not understanding your ways
    You know sometimes you take it all too far
    Then I remember it's a game between you and me
    A divine test for us two
    /
    It's all in my imagination
    Yes they even say that our mission, is only
    My obsession
    /
    Do you hear this breath it's an oppressive breath
    Suffocating in the poison of your obsession
    Can you feel this beat it's a possessive beat
    Your pulse stops in the claws of your obsession

  7. עמיחי מה המאזן של גולדן עם דריי אחרי הספירה? 😉
    הכוכב מוביל את הלוחמים חבלז 2 נק ב29 דק.
    אם דני רוצה להיות בולט בליגה שילמד קורסים בתקשורת מדריי ובברלי. בברלי השנה לפחות משחק אש וחזר לעצמו ללפני כמה שנים
    בלי דריי לא היה קיים סטף אמר הזבוב לפיל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט