פילי נגד מיאמי, לברון חוזר לקליבלנד ועוד שבעה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

פילי נגד מיאמי, לברון חוזר לקליבלנד ועוד שבעה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

שארלוט הורנטס (35-36) – ניו אורלינס פליקנס (41-30) 1:00

טרי רוזיר ממשיך להוביל את ההתקפה של הצרעות, בשמונה משחקים בחודש מרץ (שישה ניצחונות) הוא רושם יותר זריקות למשחק מברידג'ס ולאמלו ועומד כבר על 24.1 נקודות וחמש אסיסטים על 51/48/95(!) מהשדה. שארלוט נמצאת במרכז טורניר הפליי אין במזרח במקום התשיעי, משחק אחד מתחת לנטס ורק חצי משחק מעל אטלנטה, במידה והיא תפסיד היום היא תמצא את עצמה בחזרה במקום העשירי. שארלוט החלה את הרצף של ארבעת הניצחונות הרצופים בו היא מחזיקה כרגע נגד ניו אורלינס, באותו משחק רוזיר וברידג'ס סיימו עם 51 נקודות משתפות ו17 אסיסטים.

הפליקנס הצליחו לתפוס את המקום התשיעי גם בלי ברנדון אינגרם בזכות הניצחון האחרון על אטלנטה, סי ג'יי מקולום ו וולנצ'יוניס קלעו 51 נקודות משותפות בזמן שההגנה של הפליקנס הצליחה לעצור את טריי יאנג על 21 נקודות בלבד. דבונטה גרהאם (אגן) שהפסיד גם את המשחק האחרון יוכל לשבת בצד גם במפגש הערב ולתת יותר מקום להרברט ג'ונס שפותח בעמדה 2 ולחוזה אלווארדו, הרוקי הצעיר, שרשם אתמול 15 נקודות, ארבעה אסיסטים לארבעה חטיפות וממשיך להראות שהוא גיבוי מצוין לחמישייה הפותחת. עם מיילס פלאמלי ומונטרז הארל בעמדת הסנטר וולנצ'יוניס ינסה לחגוג בצבע ולסיים עם משחק גדול. הפליקנס יקוו לנצח הערב ולראות את הלייקרס מפסידה ובכך להגדיל את הפער מהם במקום התשיעי ולהבטיח את מקומם בטורניר.

הימור: אתה חייב להיות מסוגל לקלוע בקצב של שארלוט בשביל להישאר במשחק ובלי אינגרם אני לא חושב שהפליקנס יעמדו במשימה. ההורנטס מנצחים.

קליבלנד קאבאלירס (30-41) – לוס אנג'לס לייקרס (41-30) 1:00

קליבלנד רושמת כבר שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם ונראה שהיא מצליחה להתאושש מהתקופה הרעה שהיא חוותה לאחר פגרת האולסטאר ומההיעדרות הממושכת של ג'ארט אלן. גארלנד כיכב בניצחון האחרון של הקבוצה נגד הפיסטונס עם 24 נקודות ו12 אסיסטים למרות ערב לא יעיל מהשדה, הכוכב הצעיר קלע או מסר את האסיסט בכל אחד מסלי השדה של קליבלנד בשבע הדקות האחרונות של המשחק. עם ראס ולברון תוכנית המשחק ההתקפית של הלייקרס מתמקדת לעיתים רבות בצבע ובניסיון להגיע כמה שיותר קרוב לטבעת, בלי ג'ארט אלן במרכז ההגנה כל האחריות תיפול על הכתפיים הרחבות של מובלי שמאייש את תפקיד הסנטר במשחקים האחרונים. במידה וקליבלנד תפסיד הערב וטורונטו תנצח היא תהיה רק חצי מקום מעליה ותוכל ליפול במשחקים הבאים לטורניר הפליי אין

בצד השני לברון חוזר לאוהיו. בשני המשחקים היחידים שלברון שיחק באיצטדיון הביתי של קליבלנד הוא קלע בממוצע 39 נקודות למשחק, כולל הרבע הרביעי האדיר בעונה הקודמת. הלייקרס מגיעים למשחק הערב אחרי הפסד בעייתי לוושינגטון אחרי שהובילו בנוחות לאורך כל המשחק ושמטו אותו בדקות האחרונות למרות 38 נקודות של לברון שלא חיכה עד לחזרה הביתית לעבור את קארל מאלון בטבלת הנקודות של כל הזמנים. ניו אורלינס דולקת מאחורי הלייקרס, המקום התשיעי בטבלה ויתרון הביתיות בפליי אין והיא נמצאת רק חצי משחק מאחוריה, למי שחושב שזה לא משנה רק תדמיינו איך האיצטדיון יראה כשאנתוני דיוויס יגיע לניו אורלינס למשחק על הפלייאוף.

הימור: גם בלי ג'ארט אלן ההגנה של קליבלנד מסוגלת לגרום ללייקרס לזרוק מרחוק ולנצח אותם בצבע. קליבלנד מנצחים (אם לא נראה תצוגת ענק של לברון).

Lakers vs. Cavs Preview, Starting Time, TV Schedule, Injury Report - Silver  Screen and Roll
חוזר לקליבלנד.

דטרויט פיסטונס (52-19) – פורטלנד טריילבלייזרס (44-26) 1:00

הפיסטונס מגיעים למשחק הזה כשהם הצליחו לנצח רק משחק אחד מתוך ששת המפגשים האחרונים שלהם, למרות ששיחקו כדורסל לא רע מאז פגרת האולסטאר. בזמן שג'וש הארט ישמור את קייד לאורך רוב המשחק זה יוכל להיות הערב של סדיק ביי, אין לפורטלנד מגני כנף ברמה גבוהה, שרק לפני כמה ימים התפוצץ עם שיא קריירה של 51 נקודות על אורלנדו. האמידו דיאלו (אצבע), גראנט (ברך), שסיים עם 40 נקודות בהפסד האחרון לקליבלנד, פרנק ג'קסון (עמוד שדרה), לא יוכלו לשחק הערב בזמן שקיליאן הייז (זעזוע מוח), קורי ג'וזף (מנוחה) וקלי אוליניק (קרסול) עדיין נמצאים בספק. קייד רושם 21.6 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו6.4 אסיסטים מאז פגרת האולסטאר ונראה שהוא מחפש להדביק את הפער מסקוטי ומובלי בתחרות רוקי העונה.

פורטלנד מתקשה להציג כדורסל תחרותי החודש, עם רק ניצחון אחד מתוך תשעה משחקים היא מחזיקה (באותו רצף משחקים) בהגנה הגרועה בליגה ובהתקפה השנייה הגרועה ביותר, היא הובסה ב31 נקודות על הפייסרס במשחק האחרון. נורקיץ' (כף רגל) ולילארד (כאבים) יחמיצו גם את המשחק הערב פורטלנד תוכל לקבל את בלדסו (אכילס), ווינסלואו (אכילס) וסימונס (שריר הארבע ראשי) שמוגדרים עדיין בתור סימן שאלה. ג'וש הארט רושם 24.5 נקודות ו4.5 אסיסטים בששת המשחקים האחרונים שלו בתור האופציה ההתקפית הראשונה בפורטלנד, אני מאמין שבקבוצה לא ירצו לסכן את הבריאות של אף אחד מהשחקנים בסגל מה שאומר שהארט ישאר לבד בהתקפה של הקבוצה גם הערב.

הימור: בלי אף אחד מהשחקנים המובילים ברוטציה אני לא יכול להמר על פורטלנד. דטרויט מנצחים.

פילדלפיה 76' (27-43) – מיאמי היט (24-47) 1:30

פילדלפיה עולה למבחן רציני היום. למרות הניצחון הגדול על דאלאס הם עדיין לא הצליחו לשכנע מול שאר קבוצות הפלייאוף במזרח, רק אתמול טורונטו הצליחה לעצור אותם על 88 נקודות (רק 6 נקודות בשש הדקות האחרונות של המשחק) בדרך להפסד נוסף. הארדן לא שותף במשחק האחרון נגד מיאמי וההגנה של ספוסלטרה ניצלה את זה לשלוח מגנים נוספים על אמביד בכל הזדמנות, ההצלחה של פילדלפיה תלויה ברמת האגרסיביות שהארדן יבוא איתה. הסיקסרס נמצאים ביחד עם מילווקי ובוסטון בקרב על המקום השני, אבל ניצחון היום יצמצם את הפער ממיאמי במקום הראשון לשני משחקים וישאיר גם אותו בהישג יד. פילי מתחילה היום מסע משחקים קשה שימשיך לשני הקבוצות של LA, פיניקס ואחריו תפגוש את מילווקי.

מיאמי מצליחה לשמור על המקום הראשון במזרח גם בלי סגל מלא ברוב המשחקים שלה, הערב היא תהיה בלי גייב וינסנט (בוהן) ו ויקטור אולדיפו (גב), שרשם חזרה מעודדת בחזרה למגרשים, בזמן שג'ימי באטלר (קרסול) וקיילב מרטין (ברך) עדיין נמצאים בספק. גם בלי באטלר למיאמי יש מספיק כח הגנתי להתמודד עם פילדלפיה, לאורי, באם ופי ג'יי טאקר, שלושה מגנים מצוינים, ינסו להכיל את הפיק אנד רול של הארדן ואמביד בזמן שבצד השני של המגרש טיילר הירו שקולע כמעט 26 נקודות למשחק החודש על אחוזי יעילות של 51/48/93 מהספסל. לא משנה אם ג'ימי משחק או לא מיאמי, בהובלת באם, מחזיקה בהגנה הטובה בליגה מאז פגרת האולסטאר ואחרי ששיתקה את אמביד כששיחק בלי הארדן היא תרצה להראות הערב שגם המזוקן הוא לא פקטור.

הימור: במידה ובאטלר משחק הכח ההגנתי של מיאמי יהיה גדול על פילי, אם לא אני חושב שיהיה לנו משחק. מיאמי מנצחים.

ברוקלין נטס (34-37) – יוטה ג'אז (26-45) 1:30

ברוקלין מגיעה למשחק השלישי ברציפות אותו תשחק בבית, מה שאומר שגם הערב היא תצטרך להסתדר ללא קיירי על הפרקט. אחרי ההפסד הכואב לדאלאס, שהגיעה עם באזר ביטר של דינדווידי, הטריילבלייזרס לא הקלו על דוראנט שסיים עם 38 נקודות ושישה אסיסטים לצד שמונה איבודי כדור אבל הצליח לחלץ את הניצחון. יוטה תתקשה לעצור את דוראנט הערב, רויס אוניל ודנואל האוס ג'וניור הם שני מגני הכנף הטובים ביותר של הג'אז. העיניים של ברוקלין נטועות לעבר המקום השישי ממנו היא רחוקה רק ארבעה משחקים, אבל הפסד הערב והיא תוכל למצוא את עצמה במקום התשיעי במרחק חצי משחק מהמקום העשירי.

יוטה יוצאת לשני משחקים כפולים נגד כמה מהקבוצות החזקות במזרח הערב היא תפגוש את ברוקלין ובמשחק הבא את בוסטון. עם ארבעה ניצחונות מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה יוטה רחוקה רק שני משחקים מגולדן סטייט במקום השלישי, הניצחון האחרון הגיע נגד הקבוצה השנייה מניו יורק בו דונובן מיטשל להט עם 36 נקודות ו7/12 מחוץ לקשת. בזמן שדוראנט מנצל את המיסמצ' בצד אחד דונובן מיטשל, שקולע 30.2 נקודות ומוסר 6.2 אסיסטים לערב, חייב לנצל כל דקה על המגרש בה סת' קרי ופאטי מילס מאיישים את הקו האחורי של ברוקלין ולתקוף אותם. יוטה עומדת לפגוש את דאלאס בעוד כמה משחקים ובמידה ותפיל שתיים משלושת המשחקים הבאים שלה, זה יוכל להיות המשחק שיוריד אותה למקום החמישי.

הימור: דוראנט מבין שכל המשחק של ברוקלין יושב עליו כשקיירי לא משחק והוא יכול לגמור את המשחק הזה עם שורה סטטיסטית גדולה. ברוקלין מנצחים.

שיקגו בולס (29-41) – טורונטו ראפטורס (31-40) 2:00

שיקגו מגיעה למשחק הזה כשהיא מצליחה לנצח רק שני משחקים עד כה החודש (מתוך שמונה) ורושמת כבר שלושה הפסדים רצופים בהן דרוזן קולע רק 21.7 נקודות בממוצע. נקודת האור היחידה של שיקגו מהחודש הזה היא שהיא קיבלה את קארוסו בזרה למגרשים, הגארד האהוב אמנם יצטרך עוד כמה משחקים כדי לחזור לכושר משחק אבל כבר בחצי כח הוא רושם חטיפה וחצי לערב לאורך ארבעת המשחקים בהם לקח חלק והערב יקבל את פטריק וויליאמס שיחזור למגרשים לראשונה מאז תחילת העונה. סקוטי בארנס וסיאקם הם צמד הגנתי שיוכל להתמודד עם דרוזן ביעילות, לכן בילי דונובן יצטרך לקבל הרבה הערב מלווין ווצ'ביץ' שיצטרכו לתרום את חלקם בהתקפה.

טורונטו מגיעים למשחק הזה אחרי ניצחון גדול על כל קבוצת צמרת במזרח, בה הצליחו לעצור את אמביד והארדן ולהראות למה הפוטנציאל ההגנתי שלהם נחשב כל כך גבוה. סיאקם, ת'אד יאנג, אוצ'וואה וסקוטי בארנס הולכים להיות צמודים לדרוזן ולווין לכל אורך המשחק. וואן ווליט  שלא שיחק נגד הסיקסרס עדיין מוגדר בסימן שאלה לגבי המשחק הערב. טורונטו נמצאים רק משחק אחד מאחורי קליבלנד במקום השישי והם יודעים כמה חשוב יהיה המקום הישיר לפלייאוף.

הימור: עם הדרך שפסקל סיאקם נראה כרגע וההתאמה של ההגנה של טורונטו לשיקגו אני הולך איתם. טורונטו מנצחים.

Bulls vs. Raptors final score: Chicago suffers tough 127-120 OT loss - Blog  a Bull
דרוזן נגד טורונטו

יוסטון רוקטס (54-17) – וושינגטון וויזארדס (40-30) 2:00

יוסטון מסתכלת על הליגה מלמטה עם המאזן הנמוך ביותר והיא מתמקדת כרגע בפיתוח השחקנים הצעירים שלה ובמטרה להשיג בחירת סיבוב גבוהה בדראפט. ג'יילן גרין מתחיל למצוא את הקצב שלו מאז פגרת האולסטאר, עם 19.4 נקודות ו3.6 אסיסטים על אחוזי יעילות משתפרים הוא מתחיל להיראות לאוהדי הרוקטס כמו הבחירה השנייה שהם דמיינו שהם מקבלים בדראפט. אריק גורדון (מחלה) שלא שותף בהפסד האחרון לגריזליס יוכל להישאר על הקווים גם הערב ולפנות מקום בקו האחורי לדאיישן ניקס, הרוקי שלא נבחר בדראפט מטים איגנייט, שקיבל 15 דקות במשחק האחרון.

השאלה הגדולה של וושינגטון הערב היא האם הם יוכלו לקבל את קייל קוזמה בחזרה לסגל, הפורוורד הצעיר שרושם שיאי קריירה ורושם 21.2 נקודות ביחד עם 7.1 ריבאונדים ו5.7 אסיסטים ב11 משחקים מאז פגרת האולסטאר ונמצא בספק למשחק הערב בשל כאבים בברך. וושינגטון הצליחו להסתדר בלי קוזמה נגד הלייקרס, קבוצתו הקודמת, ורשמו ניצחון גדול הודות ל25 נקודות של פורזינגיס והופעה אדירה ברבע האחרון. יוסטון מדורגת במקום האחרון בליגה בנקודות בצבע ואם וושינגטון רוצה לנצח היא צריכה לוודא שפורזינגיס לא בורח מחוץ לקשת אלא מקבל את הכדור קרוב לטבעת. וושינגטון נמצאת במרחק ארבעה וחצי משחקים מהמקום העשירי שמוביל לפליי אין והיא תצטרך ריצה גדולה בשביל לחזור למירוץ ולהשאיר סיכוי קטן לפלייאוף העונה.

בזירה המקומית – אחרי רצף המשחקים החלש ביותר בקריירה הקצרה שלו אבדיה החל לשחק כדורסל יותר אגרסיבי, הוא לוקח כמעט 10 זריקות למשחק בארבעת המשחקים האחרונים ורושם 13.3 נקודות, 4.8 ריבאונדים וחטיפה וחצי לערב.

הימור: בתקווה שנקבל עוד ערב דו ספרתי מדני נגד ההגנה החלשה של יוסטון. וויזארדס מנצחים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (51-20) – בוסטון סלטיקס (28-44) 2:00

באוקלהומה עדיין לא קיבלו החלטות על הסגל שיקח חלק הערב, דורט (כתף), פייבורס (גב), גידי (אגן), שג"א (קרסול), טיי ג'רום (הרניה?), מוסקלה (קרסול), ג'רמייה רובינסון ארל (כף רגל), קנריך וויליאמס (ברך) לא שיחקו במשחק האחרון ובקבוצה עוד לא שלחו עידכון לגבי מצב הכשירות למשחק הנוכחי. אוקלהומה עומדת כבר על תשעה הפסדים רצופים בסגל חסר מאוד, כולל הפסד לאורלנדו בו לא הצליחה לקלוע יותר מ85 נקודות במשחקה האחרון. שחקנים צעירים כמו פוקושבסקי וטרה מאן מקבלים את המושכות לידיים ומתקשים להוות תחרות אמיתית כשאף אחד משחקני הרוטציה לא נמצא בסגל.

מהמונטום השלישי ביותר לליגה לחיובי ביותר. בוסטון הפסידה רק משחק אחד מתוך תשעת המשחקים האחרונים שלה והיא עושה את זה בצורה משכנעת למדי. אתמול בלילה זה היה יוקיץ' שהיה צריך לעלות מול הגנת הסלטיקס והוא סיים עם 23 נקודות על 23 זריקות כשבצד השני מתחברים ל60 נקודות משותפות וזורקים מעל 60% מהשדה. בוסטון צימצמה את הפער מצמרת המזרח והיא רחוקה רק חצי משחק ממילווקי שבמקום השלישי. טייטום רושם חצי שני אדיר לעונה, ב12 המשחקים האחרונים שלו (רק שני הפסדים) הוא רושם 32.3 נקודות על כמעט 50% מהשדה ו42% משלוש ומוסיף לזה גם כמעט חמישה אסיסטים לערב. מול הסגל החסר של הת'אנדר הוא יכול לרשום לעצמו עוד ערב גדול.

הימור: גם בסגל מלא יותר של אוקלהומה אני לא חושב שהיא מסוגלת לעצור את בוסטון בריצה הזאת. הסלטיקס מנצחים.

דאלאס מאבריקס (28-43) – מינסוטה טימברוולבס (30-42) 2:30

דאלאס תנסה להתאושש משני ההפסדים האחרונים הערב מול מינסוטה. אחרי ההפסד לפילדלפיה היא לא הצליחה לנצח גם את שארלוט, למרות 37 נקודות של לוקה (ו30- בפלוס מינוס). לוקה עומד על 30.5 נקודות ביחד עם 9.1 ריבאונדים ו6.7 אסיסטים (וכמעט חמישה איבודים) למשחק מאז הפגרת האולסטאר. לוקה יפגוש הערב את פטריק בברלי לראשונה מאז הסיבוב הראשון בפלייאוף האחרון בו לוקה סיים עם מעל 35 נקודות ועשר אסיסטים בזמן שבברלי נשלח לספסל אחרי שלא הצליח לעצור אותו. דאלאס נמצאת במקום החמישי בטבלה ורק משחק וחצי מעל מינסוטה, יתרון קטן אותו היא תשמח להגדיל הערב.

בצד השני הטימברוולבס הם אחת הקבוצות הלוהטות בליגה כרגע. הם ניצחו 11 מ 13 המשחקים האחרונים שלהם והם עברו את הנאגטס וכרגע נמצאים במקום השישי במערב, ישירות לפלייאוף. באותם 13 משחקים טאונס מוביל את הקבוצה עם כמעט 27 נקודות לערב ביחד עם 10.5 ריבאונדים, 55% מהשדה ו43% משלוש והיכולת ההתקפית העילאית שלו מציבה את ההתקפה של מינסוטה במקום הראשון באותה ריצה. למרות שדאלאס היא אחת הקבוצות ההגנתיות הטובות בליגה טאונס יוכל לנצל את החולשה ההגנתית היחידה שלהם, הטרייד על פורזינגיס השאיר את קיד עם קליבר, פאוול ודוריאן פיני סמית' ברוטציית הסנטר ולמרות שזאת דרך נהדרת לשמור את הפיק אנד רול, במידה וקאט יחליט ללכת לסל בכל פעם (כמו שהוא עשה הרבה בסן אנטוניו) קשה לי לראות איך שחקן אחד יעצור אותו בדרך לשם.

הימור: למרות שאין אף אחד שיעצור את טאונס בסגל של דאלאס, בברלי הוא גם לא הפתרון האמיתי ללוקה דונצ'יץ'. דאלאס מנצחים.

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. אני בהלם שלברון לא תיזמן את עקיפת קארל מלון למשחק בקליבלנד. פאקינג משחק אחד.
    מישהו בתאגיד בוודאות קיבל הודעת שימוע לפני פיטורים.

    1. קשה לשמן ולמתנשף לילה אחרי לילה ועוד מול ההיט הקשוחה.
      בינתיים הmvp תלוי באוויר, מעניין מי יחטוף אותו?

  2. הלילה אני זוחל לתוך העגלה המרווחת של קליבלנד,נשכב באלכסונית ומעודד בשאגות את וידוי ההריגה של הבבון השאגן

  3. משגע אותי שלא רואים את אודוקה מגיב על ריצות מקבוצות נגדן הסלטיקס משחקים.
    הוא כאילו לא קיים….
    זה לא מבשר טובות כי הוא נראה ממש תואם של סטיבנס. אותה צורת עבודה במגרש.
    זה לא מבשר טובות לפלייאוף.

  4. הורפורד הזה, לא שם הרבה נקודות אבל איזו חכמת משחק.
    אני מאד מקווה שהשנה סוף סוף יגיע לטייטל שכל כך מגיע לו.
    היה שחקן על באינדיאנה. מוזר שאף אחד מאותה שלישיית טאלנטים לא הצליח לקחת אליפות אן בי איי, לא הוא לא פווק ולא מילסאפ

  5. אם הכדורים לא יעברו דרך הירו להיט אין מה למכור בעתיד הקרוב. הירו יעבור לקבוצת אחרת אם לא יהיה שחקן חמישייה

    1. הירו זה זבל כימי
      ברבע האחרון פילי שיחקו אחד על אחד מול הירו ולא משנה מי מילטון,האריס ומקסי וקלעו עליו 7-8 פעמים רצוף וזה מה שבעצם הביא להם את הנצחון

    1. זה בגלל שקווין פורטר מחזיק בכדור 🤣🤣🤣 וגרין גם די טיפש במקום להיות אלפא ולבקש שיעיפו אותו הוא מריץ איתו צחוקים.
      לגרין יש את הכשרון הכי גדול בדראפט הזה. נוטף ממנו הסופרסטאריזם אבל האופי שלו נראה חלש ורכרוכי וזה בשילוב עם נטולי ההבנה בצוות האימון של יוסטון בראשות המאמן עלול להוביל לדברים לא יפים.
      מקווה שפורטר גוניור יעדר מכל העונה הבאה וישימו לגיילן את הכדור ביד

  6. בראון הזה הלוואי ואפשר היה להשיג עליו טרייד טוב.
    זו אבן הנגף של הסלטיקס בדרך לטייטל. טייטום אף פעם לא ישיג אליפות כשבראון לידו. יהיו קרובים מאד אבל לא ישתו ביחד מהבאר.
    פשוט אין לו את זה בקלאץ'

  7. The Charlotte Hornets have been rolling with Isaiah Thomas coming off the bench, and they don't plan on changing that anytime in the near future.

    According to Shams Charania of The Athletic and Stadium, the Hornets signed him to a contract that will last for the rest of the 2021-22 campaign. The Washington product has played on 10-day deals for the Hornets, Los Angeles Lakers and Dallas Mavericks this season but seems to have found a landing spot.

  8. לוקה קיבל לחץ ודאבל טימס וסיים עם 3 מ17 מהשדה כמו מול.פילי עם הגנה דומה. ב4 דק אחרונות היה עליו דאבל טים קבוע חוץ מפעם אחת ובאותה פעם הוא עבר את קאט כמו אוויר ולייאפ. אחכ היה התקפה שאדוארדס חיסל אותן ב1 על 1 אבל ההחטאה נפלה לידי המאבס ולןקה עבר אותו כמו אוויר על החצי בצורה ביזיונית והוציא לשלשה לפיני סמית שסגרה את המשחק. 2 טעויות ושילמו ביוקר אחרי המהלך הזה המאמן הוריד את אדוארדס מההגנה על לוקה חח

      1. מה עם דאבל טימס על לוקה שלא היו סלים? כמה כאלה היו במשחק? 🤣🤣
        אז קלעו1 או 2 מישהו אמר זה 100 אחוז? מה שבטוח שזה עדיף על לתת ללוקה לחגוג עם 45 ולהיות מושפל 🤣🤣🤣
        אתה חושב לוקה יהנה ויסכים להיות שחקן של 15 נק ב3 מ15 מהשדה באופן קבוע? 😂😂😂

        אגב לוקה קיבל לחץ ודאבל טים וסיים עם 15 ומול פילי עם 17 באחוזי קוטג. טז לוקה שחקן סביב 15 נק בהגנה נורמלית? תחשוב כמה יקלע השיקצה….משהו בכיוון ה10 12? או יגיע ל15?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט