בוסטון בדנבר במרכז 9 משחקים – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

9 משחקים יש לנו הערב, כשבראשם הקרב המסקרן בין דנבר לבוסטון, כמו גם פילדלפיה נגד טורונטו ועוד כמה משחקים מעניינים. 3 שבועות לפני סיום העונה הסדירה, ויש לנו כבר קבוצות שיודעות בדיוק איפה הן נמצאות, כמו פיניקס שהבטיחו מקום בטופ 3 של המערב ומיאמי שהבטיחו את ראשות הבית הדרום-מזרחי (אבל עוד לא את המקום בפלייאוף).

21:30 יוסטון רוקטס (17- 53) – ממפיס גריזליס (48- 23):

יוסטון לא יהיו בפלייאוף או בפליי-אין השנה, ואחרי שידענו את זה לאורך כל העונה הגיעה החותמת הרשמית בשבוע שעבר. בינתיים, הם מחזיקים במאזן הגרוע ביותר בליגה, כשרק אורלנדו, דטרויט ואוקלהומה במרחק סביר, על אף שבאופן תיאורטי יש עוד קבוצות שיכולות להתקרב לרוקטס מהצד השלילי של הטבלה.

ממפיס הבטיחו מקום בין 7 הראשונות במערב, כשהם נמצאים ביתרון של 6.5 משחקים על מינסוטה השביעית וקרובים להבטחת המקום בפלייאוף, אם כי המטרה הריאלית עכשיו היא המקום השני במערב, שיאפשר יתרון ביתיות ל-2 סיבובי פלייאוף. הגריזליס מחזיקים במאזן הביתי החמישי בטיבו בליגה (פיניקס, גולדן סטייט, מיאמי ושיקגו עדיפות) והשלישי במשחקי חוץ (פיניקס ופילדלפיה), ויש כבר מקום לשאול כמה רחוק הם יכולים להגיע.

המפתח של המשחק הוא הגארדים – רוב השחקנים הטובים של יוסטון שם ולממפיס יש כלים הגנתיים מתאימים.

רמת עניין של משחק: C – קרב קצוות קלאסי.

הימור: ממפיס ב-20.

21:30 אינדיאנה פייסרס (24- 47) – פורטלנד טרייל בלייזרס (26- 43):

הפייסרס לא יהיו בפלייאוף או פליי-אין באופן רשמי, ויכולים להמשיך בפיתוח הסגל הצעיר שלהם בלי שום לחץ, כשיש להם מרחק בריא מוושינגטון והניקס שעוד לא התייאשו מהפליי-אין מצד אחד ומדטרויט ואורלנדו בתחתית המזרח בצד השני. אני עדיין חושב שהאליברטון מוערך יתר על המידה, אבל אין לאינדיאנה אפשרויות טובות יותר מאשר לתת לו את ההזדמנות.

הבלייזרס עדיין נמצאים במאבק הרשמי של הפליי-אין, ויש להם עוד הרבה קרבות ישירים עד סוף העונה, אבל הם עכשיו בפיגור של 2.5 משחקים מהמקום ה-10 במערב ויצטרך לקרות משהו יוצא דופן כדי שהם יתקרבו יותר מזה. גם ככה עדיף להם להתמקד בתוכניות לקיץ הקרוב.

המפתח של המשחק הוא איזו קבוצה תכיר יותר מהשחקנים האלמוניים של היריבה ומה הסיכוי שמישהו מהם יהיה בפולטל של היום או מחר.

רמת עניין של משחק: C- – טוב למבחן היכרות עם שחקנים לא מוכרים.

הימור: ביתיות. אינדיאנה ב-12.

00:00 אורלנדו מג'יק (18- 53) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20- 50):

אורלנדו במרחק של חצי משחק בלבד מיוסטון האחרונה בליגה, והיא תפגוש את השנייה ליוסטון מהסוף במערב. שתי הקבוצות ממוקדות בדראפט ובפיתוח צעירים מאז תחילת העונה ועוד קודם לכן, ושתיהן יכולות להיות מרוצות מפרנץ ואגנר וג'וש גידי בהתאמה, שנותנים עונת רוקי טובה. מדובר בצמד הקבוצות היחיד עד כה העונה שלא נפגשו בכלל, וזה יהיה המפגש הראשון מתוך שניים השבוע.

המפתח של המשחק הוא בצד ההתקפי, כי מדובר ב-2 ההתקפות הגרועות בליגה – אורלנדו פחות רעים – ואילו בהגנות די ממוצעות – אוקלהומה מדורגים 16 ואורלנדו 20.

רמת עניין של משחק: DBAHIDS – נרדמתי ונלחץ לי על המקלדת…

הימור: כדי שיהיה מעניין – אורלנדו בנקודה אחרי 3 הארכות.

00:00 סקרמנטו קינגס (25- 47) – פיניקס סאנס (57- 14):

סקרמנטו נמצאים בפיגור של 5 משחקים מהמקום האחרון לפליי-אין וביתרון של 4 משחקים על הבאה אחריהם אוקלהומה. לכן, מדובר אולי בהזדמנות האחרונה שלהם להיות חלק מהמרוץ עוד קצת, גם אם כנראה שזה לא יספיק בסוף. על כל פנים, הטרייד שהביא את סאבוניס לקליפורניה הביא את פוקס בכושר טוב יותר, ויש לצמד הזה הרבה פוטנציאל עתידי, אבל העונה זה עוד לא שם.

הסאנס הם היחידים בינתיים שהבטיחו מקום רשמי בפלייאוף, והם הבטיחו כבר מקום בין 3 הראשונות במערב ובמרחק נגיעה להבטיח גם את הפסגה של העונה הסדירה. מצד שני, מאז 2001 היו רק 5 מקרים בהם האלופה גם סיימה עם המאזן הכי טוב בעונה הסדירה – גולדן סטייט ב-2015 ו-2017, הספרס ב-2014 ו-2003 ובוסטון ב-2008, אבל הפער הגדול אמור לאפשר לפיניקס להוריד הילוך ולהגיע לפלייאוף בנחת.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין סאבוניס לאייטון. שני סנטרים שיודעים לקלוע הרבה מהצבע, אבל תלויים בכדורים שהם יקבלו בפנים.

רמת עניין של משחק: C+ – סוג של קרב קצוות, אבל שתי קבוצות שעדיין יש להן על מה לשחק.

הימור: פיניקס ב-10.

00:00 אטלנטה הוקס (35- 35) – ניו-אורלינס פליקנס (29- 41):

הקרב בין המקום ה-10 במזרח ובין המקום ה-10 במערב, כששתיהן יודעות שיש להן כרגע פער מסוים, אבל זה יהיה מסוכן להיכנס עכשיו לרצף בעייתי ולהסתכן באיבוד הפער. אטלנטה הצליחו להגיע למאזן חצוי אחרי חלק ראשון רע מאוד של העונה, אבל הפעם המזרח חזק יותר מאשר בעונה שעברה, והם עדיין יכולים תיאורטית להגיע למקום השני במזרח, אבל הסבירות שהם יהיו בפליי-אין מאוד גבוהה, וכנראה בין אלו שצריכים לנצח פעמיים כדי להעפיל לפלייאוף.

הפליקנס לא בונים על הרבה מעבר למקום בפליי-אין העונה, ואולי גם ניצחון על הלייקרס המקרטעים שכנראה יהיו יחד איתם במשחק של 9-10. גם מקום בפליי-אין זה שיפור עבור הפליקנס, ועשוי להחזיר את התקווה שאם זאיון ישחק עבורם ביום מן הימים הם יהיו טובים, וגם אם לא, ולנצ'יונאס ומקולום זה צמד שאפשר לפחות לאיים על הפלייאוף איתו, ויש להם המון בחירות דראפט.

המפתח של המשחק הוא ולנצ'יונאס וההתמודדות ההגנתית של אטלנטה איתו כסנטר שיכול לקלוע גם מבפנים וגם מבחוץ.

רמת עניין של משחק: B – משחק חשוב מאוד עבור הקבוצות, מה שגם הופך אותו ליותר מעניין.

הימור: שתי קבוצות לא יציבות, אז הפעם ההימור הוא דווקא על קבוצת החוץ. הפליקנס ב-5.

1:30 ניו-יורק ניקס (30- 40) – יוטה ג'אז (44- 26):

הניקס עדיין מחזיקים בסיכוי להגיע לפליי-אין, כשהם נמצאים במרחק של 5 משחקים מאחורי אטלנטה, והמתמטיקה מספרת שיש להם סיכוי תיאורטי גם להגיע ישירות לפלייאוף, אבל כמובן שמדובר בסיכוי נמוך מאוד. הניקס כבר עם 2 ניצחונות רצופים שדאגו להרחיק אותם מהאיזור שבו חושבים על הדראפט, מה שאומר שהם צריכים להמשיך לנצח כדי לחכות להזדמנות שאולי תבוא.

יוטה החזיקו במקום גבוה בצמרת המערבית כמעט לאורך כל העונה, אבל הם מקרטעים כבר הרבה זמן וירדו למקום הרביעי וליתרון מינימלי על דאלאס, דנבר ומינסוטה המתדפקות. לכן, שני הניצחונות האחרונים חשובים מאוד עבור יוטב, גם כדי לשמור על יתרון ביתיות בסיבוב הראשון וגם כדי לא להסתבך עם הדבר הזה שנקרא פליי-אין.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ של גובר עם מיטשל רובינסון. שני שחקנים די דומים בסגנון, כשגובר כמובן טוב יותר משמעותית, אבל כשרובינסון טוב אז כך גם ההגנה של הניקס כמכלול.

רמת עניין של משחק: B- – משחק שהפתעה בו בהחלט אפשרית, בעיקר לאור מאזן החוץ של יוטה שעומד על 18- 15 בלבד לעומת 26- 11 בבית.

הימור: אמרנו הפתעה, אז עד הסוף הפתעה – הניקס ב-8.

2:00 דנבר נאגטס (42- 29) – בוסטון סלטיקס (43- 28):

עפ"י המתמטיקאים, מדובר בדרבי קונטנדריות מהשורה הראשונה. אם נסתכל באתר הסטטיסטיקות 538, נוכל לראות שדנבר מקבלים 23% לעלות לגמר ו-11% להביא את הטבעת, מקום רביעי בליגה ב-2 הנתונים, ואילו בוסטון מובילים את הליגה כולה שם עם 37% לעלות לגמר ו-23% לזכות. על אף השיפור המשמעותי של בוסטון בחצי השני של העונה, נדמה לי שמשהו כאן קצת מוזר.

אצל דנבר, מקור האופטימיות זה הדיבורים על חזרה אפשרית של ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור לקראת הפלייאוף, אבל עדיין יש כמה קבוצות אחרות בליגה בעמדה טובה יותר, ולא רק פיניקס ומילווקי שתופסות בהתאמה את מקומות 2-3 בדירוג שם. כרגע דנבר בכלל צריכים לשמור בשיניים על היתרון שיש להם על מינסוטה השביעית במערב – חצי משחק בלבד.

המפתח של המשחק הוא ההתמודדות של ההגנה המצוינת של בוסטון עם שאלת יוקיץ'. זה יכול גם לתת רעיונות למאמני המערב לקראת הפלייאוף.

רמת עניין של משחק: A – לא מדובר ב-2 מ-4 המועמדות המובילות לאליפות, ויסלחו לי הסטטיסטיקאים, אבל בהחלט מדובר בקרב מעניין מאוד בין 2 קבוצות מצוינות.

הימור: נלך עם הסלטיקס. בוסטון ב-4.

2:30 פילדלפיה סבנטי סיקסרס (43- 26) – טורונטו ראפטורס (39- 31):

נכון לעכשיו, מדובר במפגש פלייאוף של מקומות 2-7 במזרח. הסיקסרס פתחו טוב את התקופה של הארדן בפילדלפיה, אבל הפער ממיאמי שמוליכה את המזרח גדל כבר ל-3 משחקים, והמאבק הצמוד במזרח כרגע הוא של מקומות 2 ומטה. פילי כרגע מובילים במאבק הזה, אבל יש להם עכשיו רצף של משחקים לא פשוטים בכלל שיהווה מבחן רציני לרמת המוכנות שלהם לפלייאוף.

אצל טורונטו, יש יתרון של 2.5 משחקים על ברוקלין שבמקום השמיני, והראפטורס מקווים למחוק את הפער מקליבלנד השישית, פער שעומד על משחק וחצי כרגע. 5 מתוך 12 המשחקים שנותרו לקנדים הם נגד יריבות מהטופ 5 במזרח, אבל נגד המערב יש להם רק משחקי בית נגד מינסוטה ויוסטון, ככה שהלו"ז שלהם לא מאוד מורכב.

המפתח של המשחק הוא אמביד וההיערכות ההגנתית של טורונטו נגדו. בדומה למשחק הקודם, יש כאן סנטר מועמד ל-MVP וממול קבוצה שיכולה לתת רעיונות הגנתיים מעניינים מולו לקראת הפלייאוף.

רמת עניין של משחק: B+ – משחק חשוב לשתיהן במאבקי המיקום המאוד צמודים במזרח.

הימור: הפעם נלך עם הביתית. פילדלפיה ב-11.

2:30 גולדן סטייט ווריורס (47- 23) – סאן-אנטוניו ספרס (27- 44):

לפני פחות משבוע דריימונד גרין חזר מהפציעה שלו וראינו לראשונה מאז 2019 את הטריו בפעולה. אבל, משחק אחד בלבד אחרי זה סטף נפצע כשמרכוס סמארט החליט ללכת על שני הספלאש בראדרס במכה, ובהחלט ייתכן שהעונה של גולדן סטייט נגמרה ברגע הזה שבו סטף בספק לתחילת הפלייאוף. בכל מקרה, בינתיים הווריורס צריכים לבנות על הכושר הטוב של ג'ורדן פול ולשמור על מקום בצמרת המערב, כי בלי זה גם עם סטף בריא זה יהיה קשה מדי.

אצל הספרס העונה הסתיימה בהצלחה כשגרג פופוביץ' שבר את שיא הניצחונות למאמן. מאז, שום דבר לא מעניין כשהם רחוקים מדי מבחירה גבוהה בדראפט, ככה שהצעירים מרוויחים זמן פרקט. השאלות המעניינות שם מחכות לסוף העונה – גם בפינת גרג פופוביץ' שיכול לאמן לנצח אם ירצה, אבל לא ברור מה הוא רוצה, וגם בשאלות שקשורות לשחקנים כאלה ואחרים.

המפתח של המשחק הוא ההגנה של הספרס על הצבע, ובעיקר פולטל כדמות המרכזית שם. גולדן סטייט לרוב מגיעים הרבה לצבע, אבל בלי סטף זה יהיה להם קשה הרבה יותר.

רמת עניין של משחק: C+ – משחק קריטי לגולדן סטייט, אבל יש ספק כמה הרמה של המשחק תהיה גבוהה.

הימור: גולדן סטייט יצאו מפוקוס נגד בוסטון. הספרס יהממו וינצחו ב-20 הפרש.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 89 תגובות

  1. יאללה אולי נראה מחצית מגה נגד גרין נראה איך יתקדם😎.
    עמיחי את מי הספרס יהממו אתם בלי קרי 🤣🤣🤣
    אם כבר נצחון שלכם יהמם. ולדעתי אתם תהממו ותנצחו את פסחי הספרס. פופ כבר התחיל ללכת לים

  2. יאללה נרס הזבל היום יבוא עם טריפלים על אמביד מקווה ננגב אותם במהרה למרות שאנחנו אף פעם לא שומרים חצי ראשון ותמיד נקלעים לפיגורים מוקדמים ורדיפה אחרי האויב.
    בא לי לדרוס אותם. מסוג המשחקים שמתאים לנו להפסיד ומניח שננצח בצמודה.
    מקום 2 מבטיח כמעט בטוח מפגש מול דה שוט yp והנטס בפלייאוף (הם ינגבו את הפליי אין ויסיימו 7).

  3. מסכים איתך לגבי הסלטיקס. עם כל השיפור שלהם, קשה לי לראות כאחת מהמועמדות הבכירות. יוקיץ' נווה משוכה גבוהה, אבל אני קודם חושש מסיבוב ראשון מול קליבלנד והגבוהים שלה, מה שאמור להיות נקודה חלשה אצלנו.
    תודה רבה על הפריוויו

    1. היה פה דיון לא מזמן על השאלה הזו בדיוק. חלק הסכימו איתך שבוסטון ממש לא קונטנדרית, והשאר הראו שהם רפי הבנה.

  4. מאז האולסטאר ממפיס עם הראש בפלייאוף וקצת הורידו את הרגל מהגז עם הפסדים לא אופיניים לקבוצות חלשות יותר על הנייר. הם גם הספיקו להפסיד ליוסטון לפני שבוע, אז המשחק היום הוא לא כזה משחק קצוות כמו שאפשר לחשוב.
    חלק מזה נובע מהעובדה שהם קבוצה צעירה שעדיין לא יודעת מתי צריך לשייט ומתי צריך לשים את הרגל על הגז (כמו שפיניקס ומילווקי יודעות לעשות), אבל גם העניין של לשלב את ברוקס בהיררכיה הוא מהותי מאוד לקראת הפלייאוף.

    כרגע נראה שהציפיות של האוהדים מהם נעות בין להפסיד ב-7 משחקים בסיבוב ראשון תחרותי (תרחיש פסימי), ללהפסיד באופן תחרותי בסיבוב השני (ריאלי) או בגמר המערב (אופטימי). אני באמת שלא יודע איפה למקם אותם.

      1. אם ברוקס משתלב במערכת ונותן 16-17 נק למשחק, זה בין ממפיס לפיניקס.
        מוראנט,טריפל ג'יי, ביין כולם על אמת ובמידה שברוקס משתלב עם החבר'ה אני על העגלה שלהם.

  5. אני לא בטוח שעוברים את הנסיון של הלוחמים בהרכב בריא,
    מעבר סיבוב זה הישג מצוין עבורם,גמר אזורי זה טירוף מוחלט ביחס לציפיות בתחילת העונה. אבל הם לגמרי העתיד.

    1. יש הארכה וכמובן שהוא לא זרק אפילו פעם אחת ב4 הדקות האחרונות.
      אולי בהארכה הוא יתפוצץ עם 2 זריקות.🤦‍♂️

  6. פריצארד סוף סוף עושה את העבודה. מקווה שמהמשחק הקודם, אז הוא להט, ולהבא, השלשות האלה ייכנסו באחוזים הגבוהיםץ בעיקר אלה הפנויות ויש לו המון כאלה.

    1. חכה חכה דוקי רז,
      נא לחזק את העגלה לקראת המפגש מול הבבון והזקנים,
      אני עולה ללילה
      מה עם שיר לילה לחיזוק

      1. שיר הלילה עבר טרנספורמצייה. לא שמת לב שרבים פה התחילו לכתוב שירים בחרוזים?
        שיר הלילה צריך לבוא היום מיואל.
        חבר נא חמשיר
        על הבבון המנדריל,
        מר לברון גיימס
        שאת כולם דוחף ודורס.
        השקץ המבחיל
        שאת כל ה LLL מטריל.
        🙂

    1. אודוקה גם חייב להתחיל ללחוץ על השופטוטים
      לא יכול להיות שהסלטיקס רק 7 זריקות מהעונשין ולדנוור 21…
      זה לא נכון לשפוט כך

  7. לא ייאמן איך עצירה במשחק בגלל עבירה של גורדן נתנה לסלטיקס מיני טיימאאוט שמביא לריצה של הסלטיקס וחזרה למחוזות העשרים.
    למה אודוקה מתקמצן על העבירות?
    מלון כמובן מזעיק מייד פס"ז

  8. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    דנוור עם 25זריקות מהקו, בוסטון עדיין עם 7….
    זה לא הגיוני. פשוט לא שורקים עבירות לדנוור

  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עכשיו אודוקה לוקח טיימאאוט.
    בשביל מה? הוא מוביל ב 23, ההתקפה שלו.
    טיימאאוט לוקחים כשצריך.

  10. הנה הוא מוציא שני טיימאאוטים סתמיים חסרי משמעות כשהניצחון כבר מזמן בכיס.
    בשביל מה?
    שיכניס את הקצה של הספסל כמו מלון שזרק מגבת לבנה מזמן וזהו. שהשעון ייגמר.

  11. מי זו השדרית הנעל הזו? טרנט קופץ לליי-אפ במתפרצת, שרקו עבירת אוויר על הארדן שחטף יפה.
    הרגל הקדמית של טרנט משפשפת קלות את הארדן שחולף.
    השדרית: "האם זו שליחת רגל לא נורמלית של טרנט ותוקף לפי החוקים החדשים?"

  12. מאז שהארדן הגיע טוביאס נעלם לגמרי.
    אין קארי, אין דראמונד, אין טוביאס.
    יש הארדן דריבל דריבל דריבל ואמביד.
    ויש שריקות בוז באולם.
    אגב שמתי לב שהארדן ממשיך לעבור תהליכי ווסטברוק, הוא כבר לא פוגע וכרגע הדרך היחידה שלו להגיע לסל זה לדחוף בכל הכוח את השחקן שלו ביד הנגדית עד הטבעת כמו השיקוץ ואז להחטיא ליי-אפ.

  13. העונה הזו של הספרס, שנפתחה עבורי בכ"כ הרבה ציפייה לראות את החבר'ה הצעירים שלנו, מסתיימת במיאוס כה עמוק שפשוט לא בא לי אפילו לפתוח בוקס סקור, שלא לדבר על לראות משחק שלהם.
    פופ השביז אותי לגמרי השנה.

    1. בדיוק סוג המשחקים שמושיבים את גה לנוח קבוצות כמו יוסטון מגיק וכו. שיתנו לו לנוח נגד הסאנס נראה כמה ינצחו😎.

      מה עם הדאבל טים על אמביד? היה דאבל או טריפל או נתנו בק דורס קליר פאתס או קוסט טו קוסט שכולם בורחים לצדדים? נרס קיבל את הממו מהתאגיד שלברון יהיה מלך הסלים?

        1. אגב בליגה שלי השיקצה לא היה מגיע לחצי ממה שעשה בwwe. המסכן היה בוכה כל ערב.
          בליגה שלי הוא היה חווה שמירת לחץ דאבל טימס טראש טוקס ובלי שריקות אוויר ותוקף לדחיפות עם היד מגיל 18 ועד היום אה וגם לא היה מערב מזרח אלא ליגה אחת. בליגה כזאת המלך לא היה אפילו נסיכה. לא היה עושה שום גמר כנראה גם (אולי אולי עם ההיט היה מתגנב לאיזה גמר)

          1. שמעון אובססיה זה דבר לא בריא!!! אני רציני חברי, אתה צריך להבין שאי אפשר לעשות לחץ על שחקן בלי כדור, לברון חווה הרבה דאבל טים ונפרק אותה זה שראית שאיבד פעם אחת והסקת מסקנה לא נכונה לא אומר שזה בפועל. כן על כולם עושים הגנה רק על לברון לא.
            .
            אמרתי לך הביקורת על השיקוץ השנה צריכה להיות בהגנה לא בהתקפה ששם הוא עדיין מהשחקנים הטובים בליגה.

            1. ברוך אתה הרבה זמן לא עברת השתלמות בכדורסל. שכחת שהמלך העיף את הכדור ליציע הכבוד 🤣

            2. ברוך מרוב שנרס ככ רצה לנצח אותו ראית שהוא נתן לו הזדמנות להשוות ב1 על 1 מה3? ונתן לו לקבל כדור בכיף? רצה לראות ווי אר אול וויטנס
              אבל היי המאמנים ככ רוצים לנצח אותו שהם עושים הכל 🤣🤣🤣

          2. דרך אגב ״החמצת״ את כל הפעמים שלברון קיבל דאבל ושחרר למסירה פנוייה על ה3 לשלושה חופשית, לא נורה קורה

            1. אני חושב שהיו הרבה יותר פעמים שהלייקרס החטיאו איבדו כדור מה אומר?

            2. ברוך אתה בצנטרישוט עמוק בתקופה האחרונה פתחו לך שם בגז כבוד.
              מה אומר איך השיקצה בורח פעם אחר פעם מהשומר הוא פיתח תנועה לחא כדור כי הוא מהיר וחזק או שהשומר רדום?

            3. כן השומר רדום… שמעון להפסיק עם השטויות, חיתוכים של לברון מזכירים את אלו במיאמי שחקן אדיר הוא.

            4. חח ברוך טוב אתה. אין ספק שהשומר מתאמץ מול לברון והתנועה של לברון מדהימה חחחחחחחחחח

  14. טוב לא הפתעה הצלחנו להפסיד לזבל כמו נרס והראפס אין מנוס חייבים לפטר את ריברס לפני הפלייאוף הבן אדם אידיוט מוחלט וזה מאמן טופ 15 בכל הזמנים. מצליח להפסיד לזבל נגרים של טורנטו לפסחים של דנבר ולזבל כמו ההיט אין כבר מילים

    1. אכן אין מילים, הם כולן בזבל, אם להיט אתה קורא זבל באמת שאין מילים, יאללה שנה צד בתקליט, מקווה שהפטיפון בחלק העליון של הראש שלך עדיין עובד

      1. זבל של קבוצה מתבלטים בעונה הסדירה שאף אחד לא שומר אז היא בין הבודדות ששומרת. מקווה יקבלו את הנטס בסיב ה1.
        יש מצב דפיחי והבאקס בורחות ממפגש אפשרי עם הנטס ואף אחת לא רוצה לסיים 2? 🤣🤣

      2. הפסידו למקום 1 במזרח!!! מיאמי גם פירקה את הסאנס בהרכב מלא לפני חודש בערך ויש להם הגנה פנטסטית.
        .
        לגבי הסיקרס האריס זה שודד בסניקרס הארדן השמן שונה לגמרי מהשחקן שלפני שנתיים הוא כמעט ולא מצליח ליצור הפרדה מהשומרים

  15. עוד לילה, עוד ניצחון.
    .
    קל, זה לא היה.
    הפעם מסדר החיבורים כלל את פול, פיין וג'ונסון מה שהשאיר את הקבוצה עם אלפריד פייטון והולידיי כרכזים למשחק.
    בנוסף, צבירת עבירות של אייטון הגבילה אותו ל-24 דקות בלבד (יצא לקראת סיום הרבע הרביעי עם עבירה שישית).
    .
    איך זה הספיק?
    קודם כל, בוקר. הוא היה המנוע מאחורי הפיכת פיגור 13 באמצע הרבע השלישי למשחק צמוד בתחילת הרבע האחרון.
    אבל מה שניצל את המשחק זה מנטליות ה-
    Next man up
    אחרי שבוקר כמעט וניצח את המשחק בסיום הזמן החוקי (הקינגס כפו הארכה),
    ואחרי שבוקר יצא בעבירה שישית לקראת סיום ההארכה בזמן שהסאנס בפיגור,
    אלו היו קרייג (שוב. החתמה אדירה! הבחור על חוזה מינימום) ושאמט שניצחו עבורנו את המשחק.
    שוב רואים עד כמה עומק הוא מרכיב קריטי להצלחה.
    .
    בוקר טוב!

            1. מה קרה לך הרצנו את המניה כל הדרך כדי לממש רווחים.

            2. בניכוי ההארחה,
              זה היה מהלך קלאסי של
              Cut your losses

      1. דרך אגב,
        זה עוד פרט קטן שנלמד שג'ונס הוא אחד מהמצטיינים העונה בשורות הסאנס. שורה של החלטות של פרטים קטנים לכאורה המרכיבות יחדיו תמונה מרשימה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט