מעורב הופס ליום א' / מנחם לס

מעורב הופס ליום א' / מנחם לס

הבת סיגל מהוד השרון אתנו באטלנטה

הנה ההוכחה שלא סתם נעלמתי מהאתר לכמה ימים. אשתי האהובה גייל חגגה אתמול את יום הולדתה ה-86. עם הבנות סיגל מהוד השרון ואפרת – קילומטר מאיתנו – חגגנו במסעדה ישראלית חדשה ומעולה ביותר בדאונטאון אטלנטה בשם 'רינה'. רינה ז"ל היא האם הביולוגית של סיגל ואפרת שניפטרה בגיל צעיר כל כך – 36 – כשסיגל הייתה בת 6.5 ואפרת בת 3.5. למזלי – ולמזלן של סיגל ואפרת – פגשתי את גייל בארגון הנקרא "הורים ללא פרטנרים" חצי שנה אחרי פטירתה של רינה'לה, נשאנו, היא אימצא את הבנות רשמית, התגיירה, (והפכה ליהודיה מסורתית יותר ממני), והעיקר – בעדינותה, באהבתה מכל לב, ובחכמתה – היא הצליחה לגדל את בנותי (שהיו כה קשורות לאמא רינה) לגדול ולהתבגר ללא כל בעיות נפשיות, והיום שתיהן אמהות נהדרות לחמש נכדות שאנחנו כה אוהבים, ושתיהן – סיגל ואפרת – גם נשים מצליחות ביותר במקצוען, אפרת כטרפיסטית, ובעלת מרכז טיפול נפשי גדול בשם ATLANTA WELLNESS CENTER, וסיגל מנהלת חברת פרסום בת"א ובעלת כמה חשבונות אמריקאים מהידועים ביותר!

ארבעתנו, בכניסה למסעדה ישראלית מצויינת בדאונטאון אטלנטה בשם 'רינה'

ומי שמעוניין לדעת כיצד נראה שקד יעקבי, כתבנו בניו יורק הלומד עתה פיזיקה ותורת המחשב במילגת כדורמים באוניברסיטה יקרתית בניו יורק, אז הנה:

  1. "מרץ' מדנס" ב-NBA: שמונה משחקי 50 נק' ב-12 יום בחודש מרץ
CEDDICK BEY, DETROIT PISTONE

ב-NCAA התקיימו אתמול (שלשום) והיום (אתמול) 32 המשחקים הראשונים של הסיבוב הראשון במכללות. הפתעות מרעישות כבר ביום הראשון: אלופת הביג-12 איובה הפסידה לריצ'מונד, וקנטקי – שרבים וטובים שלחו לפיינל-פור, הפסידה אף היא. הטרוף של מרץ' מדנס החל כבר ביום הראשון.

ב-NBA קיים טרוף אחר, טרוף חדש: "BRING ME ANOTHER 50 MY SON" – בני, הביא לי יוד משחק של 50 נק' פלוס. זה קרה 8 פעמים ב-14 ימים בחודש מרץ, ועודי גילרי יכול לתקן אותי אם אני טועה כשאני אומר שלא היו אף-פעם – NEVER! – שבועיים בהם 8 שחקני NBA קלעו לפחות 50 נקודות. זה טרוף מרץ של ה-NBA.

הנה 8 משחקי ה-50 ו-50-פלוס

1)לברון ג'יימס קולע 56 נגד הווריורס – 5 למרץ, 2022

56 נק' ב-19 מ-31, 6 מ-11 מה-3, 12 מ-13 מהקו, 10 קרשנים, 3 בונבונים, גג אחד

עם משחק ה-50 הזה הוא הפך לשחקן הרביעי בגילו לקלוע 50+. המבוגר ביותר לקלוע 50 עם 10 ריב'. לברון קלע רק פעמיים בקריירה שלו מעל 56, והמשחק ה-13 שלו עם לפחות 60.

2) ג"סון טאטום קולע 54 נגד הנטס – 6 למרץ, 2022

טאטום עשה את ה-54 ב-16 מ-30, 8 מ-15 מהטריי, 14 מ-17 מהקו, 5 קרשים, 3 חלוקות, ב-41 דקות משחק. הוא השתווה ללארי בירד עם מספר הפעמים של משחקי 50+

3) קיירי אירוינג קולע 50 נגד יוסטון, 8 למרץ, 2022

הוא עשה את ה-50 ב-13 מ-19, כולל 8 מ-12 מה-3, ו-11 מ-13 מהקו. הוסיף 8 קרשים, בונבון אחד, וגגון אחד.

לראשונה מאז ינואר 2020 אירוינג נגע ב-50, משחק ה-50 השלישי שלו כשחקן הנטס, ומשחקו ה-5 עם לפחות 50, הישג שמכניס אותו לקהילת ה-"חמש פעמים 50" המונה עכשיו 22 שחשנים.

4) לברון ג'יימס קולע 50 נגד הויזרדס ב-13 למרץ, 2022

לברון עשה זאת עם 18 מ-25, כולל 6 מ-9 מהוריי, 8 מ-8 מהקו, 7 קרשים, 6 אסיסטים, חסימה אחת, ב-36 דקות משחק. היה זה משחק ה-'50 לפחות' ה-14 שלו בקריירה – כמו ריק בארי ועוד 5 שחקנים, והיחיד יחד עם קובי בריאנט לקלוע בק-טו-בק 50 בלייקרס.

.5) קווין דוראנט קובר 53 נגד הניקס ב-13 למרץ, 2022

קווין עשה זאת ב-19 מ-37, 4 מ-13 מהטריי, 11 מ-12 מהקו, 6 קרשים, 2 בונבונים, ושתי גניבות. היה זה המשחק ה-14 העונה עם לפחות 50, מה שעושה מעונה זאת העונה הרביעית עם לפחות 50 נק' 14 פעם. לדוראנט היה זה המשחק ה-8 בקריירה עם לפחות 50.

6) קרל אנטוני מפתיע עם 60 חיצים ב-14 למרץ, 2022

19 מ-31 כולל 7 קבירות מה-3, ו-15 מ-16 מהקו עשו זאת. החתול קטף גם 17 עם 3 בונבונים, וגניבה אחת. ה-60 זה גם 'פרנצד'ייז היי' וגם 'קרייר היי'. הוא הצטרף לחבורה יקרתית מאד של קרל מלון, שקיל או'ניל, מייקל ג'ורדן, ג'יימס הארדן, וווילט צ'מברליין של "60 + 15" – לפחות 60 נק' ולפחות 15 ריבאונדים.

7) קיירי אירוינג 60 נק' נגד המג'יק ב-15 למרץ, 2022

קיירי אירוינג קלע את ה-60 עם 20 מ-31, כולל יום נפלא של 8 מ-12 מהטריי. הוסיפו לכך 6 קרשים, 4 אסיסטים, 4 גניבות, וחסימה. חשוב לציין שהיו לו 41 נקודות כבר ב-22 דקות מה שגורם לי לחשדוב שייתכן ושיא 100 הנקודות של צ'מברליין יישבר ביום מין הימים. קיירי שבר עם ה-60 את שיא הנקודות של הנטס למשחק אחד שהוחזק בידי דרון ויליאמס מ-2012

8) סדיק – צדיק? – ביי שם 51 נגד המג'יק ב-17 למרץ, 2022

סדיק – מאונ' וילנובה -חשב שהוא במרץ' מדנס כשתקע 51 חיצים ב-17 מ-27, כולל יום נפלא מהטריי (10 מ-14), 7 מ-10 מהקו, 9 קרשים, 4 מתנות, ו-3 גניבות. ה-51 הוא שיא קריירה לסדיק.

(כדי להרגיע את כל אלה החושבים מאין, לעזאזל, הדוק הפך לאינציקלופדית כדורסל כזאת, אז נא להירגע: כל האינפורמציה נילקחה מ-AP)

2. סטיב בלמר מודה שהוא היה מעוניין לקנות קבוצה אחרת, ולא הקליפרס, כבחירה ראשונה

סטיב בלמר הודה שהבחירה הראשונה שלו לקניית קבוצת NBA הייתה דטרויט פיניקס ב-2006. "הקנייה אז הייתה בלתי אפשרית", הוא אמר אתמול. "היום הכל השתנה" אומר סטיב בלמר יליד דטרויט שגדל בה עד לימודיו בהרווארד יוניברסיטי. שוויו היום נאמד ב-96.5 מיליארד דולארים. הוא בין חמשת האנשים האמידים ביותר בארה"ב.

3. קואליציה שלמה של ארגונים ובעלי שם דורשים מה-NBA להיפטר מרוברט סרבר, בעל פיניקס סאנס

רוברט סרבס בעל הפיניקס סאנס הוא גזען. ישנם מאות תלונות על התנהגות גזענית, הרבה מהן שנים לפני שהפך בעל פיניקס סאנס. הייתה כבר קריאה ל-NBA "להוציא אותו מה-NBA" אבל כיצד אתה 'מוציא' בעל קבוצה ששווייה נאמר השבוע ב-1.8 ביליון (מיליארד) דולארים.

מאחורי הקריאה למצוא דרך להוציאו מה-NBA עומדים האנשים והארגונים הבאים, כל אחד עם רשימת מקרים ואינצידנטים בהם גזענותו של סרבר עומדת מעל כל ספק:

Here’s a list of the ASAP letter’s signatories, with four being members of civil rights leader Rev. Al Sharpton’s National Action Network.© Mickey Welsh / AdvertiserAl Sharpton waves as he arrives during the 57th anniversary of the Bloody Sunday March in Selma, Ala., on Sunday March 6, 2022.

Rev. Dr. W Franklyn Richardson, Chairman of the Board of Trustees, Conference of National Black Churches; Chairman of National Action Network.

Melanie Campbell, President/CEO, National Coalition on Black Civic Participation & Convener, Black Women’s Roundtable.

Rev. Jonathan E.D. Moseley, Sr., Western Regional Director, National Action Network.

Rev. Dr. Johnnie Green, President & CEO, Mobilizing Preachers and Communities.

Jennifer Jones Austin, Vice Chair Board member, National Action Network; Chair, NYC Racial Justice Commission.

Hector Sanchez Barba, Executive Director & CEO, Mi Familia Vota.

David Hernandez, State Director, League of United Latin American Citizens of Arizona.

Rep. Dave Rodriguez, Arizona State House (ret.).

Rev. Dr. Steffie Bartley, Northeast Regional Director, National Action Network.

Erica Ford, CEO, LIFE Camp, Inc. and activist around Women’s issues

.אדם סילבר הודיע שהחקירה על רוברט סרבר 'נמשכת'.

מעניין מה השחקנים חושבים!

4. קמבה וולקר חוזר לשרלוט?

לפי מרק ברמן מהניו יורק פוסט (https://larrybrownsports.com/wp-content/uploads/2022/03/kemba-walker-1600-605×340.jpg), קמבה וולקר נראה מתאמן בזמן האחרון בשרלוט (שם גרה אמו) ונראה כאילו ישנם קשרים בינו לבין ההורנטס על חיבור מחדש. נא זיכרו שקמבה שיחק בשרלוט תשע עונות.

לקמבה ישנו חוזה על 9.1 מיליון לעונה הבאה, ומאחר והקבוצה מחפשת מחליף ללמלו בול בפוינט, קמבה נראה כפתרון מצויין.

5. הטראש טוק נגד ווסטברוק מגיע עד רחובות טורונטו

5. פופ ניזרק מהפארקט ע"י הזיברות, עושה הצגה של עומד להתקיף שופט, ויורד בקריצת עין

6. לוקה דונצ'יק החליט לשנות את משחקו (לפחות כך הוא אמר לג'ייג'יי רדיק בפודקסט שלו)

כבר הזכרתי זאת כאן. לוקה דונצ'יק נראה כהופך דף בעונתו הרביעית כאן ב-NBA.

הוא הופיע שלשום בפודקסט של ג'יי ג'יי רדיק "האיש הזקן והשלשה" (“The Old Man and the Three” podcas) ואמר ברורות שהוא החליט לא להתווכח יותר עם שופטים על ציפצופים שלא נשמעים לו נכונים.

"אני יודע שברוב המקרים אני טועה והם צוגדקים, ואני גם יודע עכשיו שאם במקום לעצור ולהתווכח על שופט, אני ארוץ ל-TRANSITION, אני יכול להוסיף 6 עד 10 נקודות לטוטאל שלי".

הוא עוד אמר:

I had a little talk with myself,” said Doncic. “It was unacceptable, the way I was acting … I had a talk with myself and I just said, ‘This can’t keep going.’ It’s a really bad look. I knew I was doing this, but I kept going. It’s over. I had to tell myself: ‘No more, man.'”

7. התפקיד החשוב ביותר של ברוס בראון הוא להיות קיירי אירוינג במשחקי בית

מי הוא אחד השחקנים החשובים ביותר של הנטס?

צדקתם! ברוס בראון. גם אחד החשובים ביותר וגם אחד האלמונים ביותר.

ב-15 המשחקים האחרונים ברוס קולע 13.7 נק' ב-52% דיוק, קוטף 5.9 ריב', מחלק 3.5 אסיסטים, וגונב 1.6 כדורים. הוא חזר לקלוע שלשות ב-REASONABLE RATE של 2.3 ב-36 דקות משחק לעומת ה-1.3 שבעבר.

ניתן לומר – ואני אומר זאת – שלא היה שחקן אחר בנטס שהעלה את משחקו בדרגה שברוס בראון העלה את שלו מאז הטרייד שהעביר את ג'יימס הארדן לפילדלפיה. אולי לראשונה מאז שהיה שחקן תיכון ב- Vermont Academy in Saxtons River, Vermont – ונחשב ל-FIVE STAR RECRUIT ולאחד הקלעים הטובים בתיכונים, ברוס בראון חזר להיות הצלף שפעם האמינו שהוא יהיה. אם תורידו שני משחקים מה-14 המשחקים שלו, אז הוא קולע ב-53.5% דיוק, עם 44.4% מדהימים מהטריי.

זה לא היה כך בתחילת העונה. הוא קלע תחת 6 נק' למשחק ב-46 המשחקים הראשונים של העונמה. אחוז הדיוק בזריקותיו ירד מ-30%. זו הייתה אכזבה איומה לברוס ולנטס, אחרי ה-BREAKOUT SEASON שהייתה לו העונה שעברה.

אז הוא פנה לעוזר המאמן של הנטס רויאל 'SMOKE' אייבי ואמר לו: '"BRUH, I LOST MY SHOT. I MUST FIND IT AGAIN"

'SMOKE' אמר לו: "SO WE MUST FIND SOMETHING DIFFERENT"

העבודה עם SMOKE הפכה אותו משחקן שאיבד את זה לשחקן שלא רק 'מצא את זה' אלא הוא מצא דבר אפילו טוב יותר. בינתיים ג'ו האריס נפצע וג'ף גרין חתם בדנבר. לנטס היו שני SLASHERS – ג'יימס ג'ונסון וד'אננדרה במברי (בינתיים הנטס WAVED במברי). זה היה הזמן שברוס בראון גילה את ה-FLOATER. כמובן שבטרייד על הארדן הגיע סת' קרי שלקח את תפקיד ג'ו האריס. הנטס הביאו גם את גורן דראג'יק – קלעי שלוש של 30%, וכמובן שבמשחקי חוץ יש את קלעי השלוש דוראנט, אירוינג, ופאטי מילס. במשחקי בית קיירי יושב.

אז מה קורה עם ברוס בראון? הוא מצא את השלשה שלו בעזרת 'SMOKE' שתיקן שגיאה ביומכנית בתנועה של ברוס, אבל התרומה הגדולה אפילו יותר היה ה-FLOATER שהוא אימץ למשחקו. הוא לא גבוה (4'6) אבל 1.93 מ' שבנוי חזק, והדבר החשוב ביותר – הוא אחד ממגיני הנטס הטובים ביותר.

סטיב נאש אומר היום:

Bruce has been great, locked in defensively. We’ve pushed him to find his identity down there,” said head coach Steve Nash. “It’s just winning basketball plays he makes over and over. Love his competitiveness, his spirit, and defensively he’s really locked in.”

משחק הנצחון נגד הניקס הראה את חשיבותו של בראון. כמובן שדוראנט קלע 53. אבל במשחק שגם סת' קרי (בנוסף לקיירי) לא שיחק, בראון שיחק 41 דקות, קלע 15 ב-7 מ-14 עם 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים, ושתי גניבות.

השחקן שהיה בעיקר 'SCREENER' ו-'ROLLER TO THE RIM', הוא העונה ALL-AROUND PLAYER: שומר מצויין. קולע שלשות. מגיע לטבעת. קוטף ריבאונדים. ואולי הדבר החשוב ביותר הוא שהוא משחק כשחקן חמישייה לכל דבר, מלא בטחון, ושחקן היודע שאם ערב אחד הטריי לא ניכנס, יש לו את ה-FLOATER, וכלי נשק התקפיים אחרים. דוראנט אמר: "והוא משחק עם ULTIMATE CONFIDENCE".

8. ראסל ווסטברוק – הגדול מכולם!

*גנב כדור עם טיקים לבאזר…

*קבר שלשה לשוויון נגד טורונטו עם 0:09 שנ' בשעון…

*סיים עם 22 נקודות…

*סיים עם 10 ריבאונדים…

*סיים עם 19 אסיסטים…

*גיבור המשחק. גיבור הנצחון...

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
76 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
20/03/2022 4:01:31

תודה דוק, אין ספק שהפוקס הזה מחה לחלוטין את העונה המזעזעת של ראס.
המעבר המהיר בהיסטוריה מ-scape goat ל-goat.
.
סרבר. ציד המכשפות המטורף בארה"ב נמשך.
מה המעשים הנוראיים המיוחסים לו ומה ההוכחות נגדו?
בעצם, זה לא משנה.
כבר העיפו בעלים על שיחת טלפון פרטית עם זוגתו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק כל הארגונים שנגד סרבר הם הארגונים הכי גזעניים וזבל שקיימים.
ההוא אומר זה אומר כל אחד אומר אוי אוי אני פגוע יאללה שילכו לחפש כל הפסיכים האלה.

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 6:49:25

PC צרה צרורה
עושים מכל עכבר פיל….

אשך טמיר המקורי
20/03/2022 6:54:53

ומכל עכברוש ממותה…

אלכס דוקורסקי
20/03/2022 8:48:29

בהחלט.

עגל
20/03/2022 13:12:49

זה ממש משפט שדה מה שהם עושים, לינץ' תקשורתי.
לא אומר שהוא לא גזען, רק דרך השיפוט, ככה במדיה, היא לא סבירה.
.
אולי זה בכלל "המרשתת השחורה" של אוהדי פיניקס באתר שכבר היו מתים להיפטר מסארבר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

לא קשה לעשות לינץ תקשורתי. פונים לתאגיד כלשהו משלמים והוא דואג לזה. בכל זאת CP זה אותיות PC והוא חבר תאגיד וחלק מחבורת הבננה הדוגלת בעליונות הגזע השחור

מומי החציל
20/03/2022 13:15:42

זה הכל בהתאם לטרנד העולמי
עוברים מסרבר לענן
השטרלינג בירידה מאז הברקזיט, עברו ליורו/דולר

אשך טמיר המקורי
20/03/2022 13:23:00

את השטרלינג כבר העיפו

מומי החציל
20/03/2022 13:25:49

בגלל שהוא נימול עשו לו הפוך על הפוך

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 14:08:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ולי יש נימלול

אשך טמיר המקורי
20/03/2022 14:30:06

בנימול?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחח אחלה כינוי

birdman
birdman
20/03/2022 14:28:01

לא צריך ישר לשלוח לגיליוטינה, יש גם דרגות ביניים כמו עונש של קנס או שלילת בחירת דראפט וכו׳.

אשך טמיר המקורי
20/03/2022 14:30:44

גיליוטינה? אולי רק לחציל של מומי

birdman
birdman
20/03/2022 16:30:21

+1

trusttheprocess
trusttheprocess
20/03/2022 5:08:36

היו ימים שה ACLU נלחם על זכותם של הנאצים לצעוד בסקוקי אילינוי , היום מנסים להעלים אנשים כי דיברו לא יפה לעובדים שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ 🤣🤣🤣
כל אחד נהיה לי רגשי חחח. נראה לי שיש תאגיד המעוניין להיפטר ממנו

Guy d
Guy d
20/03/2022 7:00:15

היו ימים שמדינות הדרום נלחמו במדינות הצפון על הזכות שלהם להחזיק עבדים

trusttheprocess
trusttheprocess
20/03/2022 8:17:14
Reply to  Guy d

פעם אחרונה שבדקתי פרידום אוף ספיץ' לא קשור לשום עבדים

Guy d
Guy d
20/03/2022 8:20:55

אבל זה קשור לפרידום

trusttheprocess
trusttheprocess
20/03/2022 8:23:39
Reply to  Guy d

השיר של ג'ורג' מייקל?

Guy d
Guy d
20/03/2022 8:49:14

ממש לא! של פרידום של ריצ'י הייבנס זה מוודסטוק
https://youtu.be/rynxqdNMry4

captain beefheart
captain beefheart
20/03/2022 14:11:47

i hate illinois nazis

gogo
gogo
20/03/2022 5:16:29

תודה דוק
אפשר לאהוב או לא לאהוב את המשחק של ווסטברוק אבל השנאה והטראש טוק אליו לאחרונה במגרש ומחוץ למגרש הם רוע לב

shadow
shadow
20/03/2022 5:21:30
Reply to  gogo

לגמרי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/03/2022 5:23:44
Reply to  gogo

לא יפה שמו בשפה רהוטה ווסטבריק
אנחנו ב-ללל אוהבי אדם וגם בבונים GOGO

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  gogo

תשמע הוא בעצמו מטטרש. אין מה לעשות זה חלק מחייו של ספורטאי. הוא מייחס לזה יותר מידי חשיבות לך ותן בראש.

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 6:50:45
Reply to  gogo

+100
לא אוהב את זה בכלל
לא משנה מה הוא עושה לא מגיע לו יחס כזה.

אשך טמיר המקורי
20/03/2022 7:00:10
Reply to  gogo

קודם כל אני אישית ירדתי עליו תמיד באותה מידה, זה לא בזמן האחרון.
דבר שני כל הקריירה הוא מטטרש בצורה מכוערת ומשפילה יריבים.
דבר שלישי הוא גם טרח להיות תמיד חור-תחת לעיתונאים, ולהשפילם השכם וערב כשהכוח היה בידיו.
דבר אחרון המשחק שלו מתחת לכל ביקורת, דבר כזה לא ראינו בליגה, ולא רק מכוכב – מכולם – האיבודים, האיירבולים, חוסר המאמץ בהגנה וחוסר התנועה בהתקפה… זה פשוט לא לרמת הכדורסל המקצועני, והבנאדם מקבל פאקינג 40 ומשהו מיליון על זה…

דה שוט
20/03/2022 9:45:15

טמיר – אני חושש שאני מסכים איתך עקרונית גם אם לא מבחינת הווליום.
ראס תמיד התנהג לא יפה לסביבה שלו (בעולם הכדורסל – לא יודע בחיים האישיים) – די קרוב למה שציינת. השפיל יריבים, לא תמיד הלך בטוב עם התקשורת, רב עם הקהל וכיוב'
אני מאמין שמה שקורה לו עכשיו זה קצת מה שאנו קוראים במחוזותינו – קארמה היא חוף
מציע לו לעשות מה ששמעון יעץ – להוריד פרופיל, לא להגיב לדברים האלה, ולנסות לדבר במגרש. עדיין לא מאוחר, ראינו בטורונטו שיש לו עוד מה לתת. אני מאמין ומקווה שאיידי יחזור והדברים ייראו יותר טוב מבחינה מקצועית בלייקרס.
לקראת סופו של יום זה נראה כמו טרייד נוראי – לשתי הקבוצות. אבל יש עוד זמן, אולי יהיה נס פח-כד השמן
🙂
תודה מנחם תהנה מהמשפחה זה הכי כיף

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 10:30:02
Reply to  דה שוט

התרחיש שלך זה חלום הבלהות של שי את יואל והחלום הרטוב של שימון שיאמר לכולנו, אמרתי לכם?
זה התאגיד… אני אמרתי, אניייי….

דה שוט
20/03/2022 11:26:01

סיכויי התרחשות בין חמישה לעשרה… (ביום טוב)

אשך טמיר המקורי
20/03/2022 13:37:23
Reply to  דה שוט

ראיתי חזיר עף

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 14:08:48

בטח רוג'ר ווטרס….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🙂 מה נזכרת בו? הרבה זמן לא שמענו אותו

דה שוט
20/03/2022 9:58:25
Reply to  gogo

צודק גוגו כל מילה

עגל
20/03/2022 13:14:21
Reply to  gogo

בהחלט מגזימים, הוא שחקן די גרוע אבל הוא כנראה אדם בסדר גמור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  gogo

מסכים לגמרי. ממש לא לעניין להיטפל לשחקן, או סתם אדם, ככה באמצע הרחוב, ובאמצע החיים. יש לו מזל שראסל לא הרביץ לו.

shadow
shadow
20/03/2022 5:22:15

אמריקה אומה חולה הייתי אומר אפילו גוססת

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 6:55:04
Reply to  shadow

לא יודע אם גוססת אבל בהחלט חולה.
מה שקורה היום באוקראינה וההסכם עם אירן תעודת עניות לממשל ביידן.
הורסים הכל כמו פיל משוגע בחנות חרסינה. הסינים יעברו את אמריקה בתור המעצמה העולמית תוך כמה שנים.
אימפריות סופן ליפול, זה מה שלימדה אותנו ההיסטוריה. גם פה נעשו המון שגיאות עוד מלפני קום המדינה והיום לא ניתן לתקן אותן. אלו כנראה יהיו הבעיות של הילדים והנכדים כשאנחנו נהייה כבר מזון לתולעים.

MacLeod 1
MacLeod 1
20/03/2022 7:21:25

כבר 20 שנה אומרים את זה… כל מה שפוטין עשה זה לחזק את ביידן שכבר היה גמור ולהחיות את נאט"ו.

trusttheprocess
trusttheprocess
20/03/2022 8:20:21
Reply to  MacLeod 1

אני מניח שאם ביידן היה פותח במלחמה נגד רוסיה שהייתה מתגלגלת כמובן למלחמה גרעינית וכולנו היינו מתים הכל היה יותר טוב.
דוקטור סרטני בוכה על ביידן כאילו הוא היה עושה משהו יותר טוב או שיש לו אפילו קצה של רעיון מה היה צריך לעשות.
ואני בכלל לא מחובבי ביידן , הוא פרווה , אין בו שום דבר טוב ושום דבר רע, לא עושה כלום לכאן או לכאן

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 8:31:51

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני נהנה לראות אותך ממשיך להתפתל עם כינויים ושמות כמו ילד קטן…. להבדיל מהכינויים שאני ממציא ברוח הקרב (בספורט), כן? זה מצחיק.
בדרך כלל לא הייתי מגיב אבל אם היה קצת שכל אצל האמריקאים היו ממליצים לזלנסקי לוותר על נאטו ולהיות קצת פחות אנטי פוטין. מה בער לו לשים אצבע בעין של הדב הרוסי? נתן לו תואנה לכבוש את אוקראינה באדיבות הנשיא הליימך ואנשי הפיצי סביבו (יועצי אחיתו-זרובבל).

trusttheprocess
trusttheprocess
20/03/2022 9:11:09

בוודאי ומייד אחרי שממליצים לזלנסקי מה לעשות האמריקאים צריכים להמליץ לישראל להחזיר את ירושלים לערבים , מה בוער לישראל לשים אצבע בעין של 20 מדינות ערביות?
למה ליטא ולטביה יכולים להיות בנאטו ואוקריאנה לא? לשלושת המדינות יש גבול עם רוסיה

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 9:38:31

ההבדל הוא בטיימינג, יש מבין?
אמריקה של ביידן מוכיחה לעולם שאי אפשר לסמוך עליה. גם מייעצת וגם לא מראה מיהי מה-היא.
פוטין וכל העולם רואים ומבינים… מה הם מבינים? אתה מספיק אינטליגנטי להבין לבד.
זלנסקי לא היה צריך להקשיב לביידן שמוזן ע"י יועצים שעדיין לא קולטים שצריך להיות קצת יותר זהירים ופחות נפוחים מחשיבות!
דבר אחד מאד ברור, האינצידנט באוקראינה מחליש עוד יותר את המדיניות האמריקנית בעולם. זה נראה כמו עוד חלק בקריסת האימפרייה.

trusttheprocess
trusttheprocess
20/03/2022 9:48:46

כתבת כמה משפטים ולא אמרת שום דבר מעשי.
אין לך מושג מה האמריקאים אמרו לזלנסקי, ואתה גם לא יודע מה הוא בחר לעשות, וגם אם הוא היה אומר שהוא לא רוצה להצטרף לנאטו זה בכלל לא משנה לפוטין , הוא היה מתחיל את המלחמה בדיוק כמו שעשה.
אם האימפרייה קורסת מה תעשה מדינת החסות שלה ישראל שלא מסוגלת לנצח את חמאס ומפחדת צאת למלחמה נגד אירן כי בתכלס זה הדבר היחיד שימנע מאירן פצצה אטומית.

kob
kob
20/03/2022 10:09:21

זו תכונה כל כך ישראלית, להתעקש עד מוות על זכותינו לכל גבעת טרשים- גם אם לא בשטח מדינת ישראל, להתפאר באתוס של יחידים מול רבים, לפאר מתאבדים במלחמות אבודות (ע"ע מצדה, ביתר) ובו זמנית ליעץ לעם אחר לוותר על הריבונות שלו.

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 10:34:34

אם התכוונת אלי.
לא צריך לוותר על ריבונות רק להפעיל הגיון ישר.
אתה גובל במעצמת על עם צבא חזק מאד. יש מספיק דרכים דיפלומטיות לפעול כדי שלא תהיה מלחמה והריבונות לא תיפגע כפי שנפגעה באיבוד קרים.
עכשיו נזכרו לצעוק שלא יחברו לנאטו?
האינטרס של זלנסקי היה להרגיע את הרוחות ולא לשלהב אותן.

דה שוט
20/03/2022 11:26:44

מסכים רזיאל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צודק יא רזיאל וצודקים דה שוט. מה אכפת לביידן לך זלינסקי לך תילחם חחחחחחח, ביידן כמו לברון בהגנה רוצה שידרסו אחרים חח. הסנילי בבית הלבן טמבל מוחלט כפי שהיה ידוע ופוטין פסיכי אז שפסיכי וטמבל נפגשים זה לא נגמר טוב לזה שבאמצע 🙂 שנקרא לו נטול הבנה

אלכס דוקורסקי
20/03/2022 8:50:21

רזי, הם היו עסוקים בהורדת פסלים של קולומבוס וכיו"ב.

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 9:39:17

🙂

דה שוט
20/03/2022 9:48:20
Reply to  shadow

ביידן מנגב, לצער האוקראינים, זרק את הבובה-ללא-ידיעתו ז'לינסקי מתחת לגלגלים של האוטובוס וחשף באמצעותו את הקלפים של פוטין. עכשיו פוטין בצרות וכדי לא לאבד את כיסאו חייב לעלות מדרגה באלימות. הכל מאוד ציני. ביידן מחמש את ז'לינסקי ומעודד אותו להחריב לעצמו ולעמו את הארץ. מסכנים הפליטים והמתים. (עוד) מלחמה מיותרת. ז'לינסקי לא היה צריך להגיע לעימות צבאי. זה לא מתאים לתקופה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ברור גם ככה יחזירו לפוטין מה שהיה לפני הסקציות בסוף זה יהיה חלק מההסכם

דה שוט
20/03/2022 13:10:25

לא יודע אל תקל ראש בביידן הוא לא צפוי

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 14:10:56
Reply to  דה שוט

צפוי רק שיירדם בשידור חרא, שידור חיייי……

סוסמעץ
סוסמעץ
20/03/2022 6:39:49

תודה רבה דוק
==
איזו משפחה יפה הקמת, וכל הכבוד שקמת מחדש
אחרי מותה של רינה זכרה לברכה.

MacLeod 1
MacLeod 1
20/03/2022 7:22:27

בראבו דוק, יפה מאוד.
ותודה על המעורב!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/03/2022 8:20:03

תודה רבה מנחם, הרבה הנאה עם המשפחה ומזל טוב לגייל!

Jonathan
20/03/2022 8:38:55

תודה רבה מנחם.
כיף לשמוע שאתה נהנה עם המשפחה ונחמד שהתפנית אלינו.
*
ראסל ווסטברוק נתן שני משחקים טובים (לפחות במונחים שלו). איכשהו פספסתי התייחסות לזה בהופס אבל זה יהיה אחלה חומר למעורב שלך: במשחק מול מינסוטה היה לעג של פטריק בברלי וגם של טאונס לראסל ווסטברוק (וגם קצת ללברון). זה גרר תגובות זועמות מטעם שדרנים, סוכנים (הסוכן של ג'ימי באטלר קרא להם ליצנים), ועדיין ממשיך בתקשורת כשראסל ווסטברוק אמר עליהם "שקודם יגיעו לאנשהו". לי אין הרבה מה להגיד על זה אבל יש כאן אחלה חומרים להכנת מעורב ירושלמי.
*
והקטע שבוורלי עשה ללברון זה פשוט זהב:
https://youtu.be/cagOYXw0W5Y?t=22

Berch
20/03/2022 8:48:06

תענוג של מעורב על הקורה בליגה
אחלה שבוע מנחם
🙂

אלכס דוקורסקי
20/03/2022 8:51:17

מנחם, תודה רבה, הרבה מזל טוב לגייל ותיהנו עם המשפחה.

אור
אור
20/03/2022 9:13:50

תודה מנחם. גם אם אני מבקר אותו לא מעט העליהום על ווסטברוק מחוץ למגרש עובר כל גבול

golan
golan
20/03/2022 9:23:14

תודה דוק….
תהנה עם המשפחה. הרבה בריאות

דוקטור רזי הופמן
20/03/2022 9:40:18

בהצלחה רבה שקד
אולי תהיה מנחםX2

יהלי אולמר
20/03/2022 10:38:55

תודה דוק
מה שבטוח, אתה אנציקלופדית כדורסל עוד מהתקופה שלביל ראסל לא היו רבע מהטבעות שיש לו (טבעת נישואין זה נחשב?)
אני אדמיין שלא קראתי את האייטם האחרון…

Dor
Dor
20/03/2022 11:37:09

תודה מנחם. תהנה עם הבנות ומזל טוב לגייל

פאקו
20/03/2022 12:12:41

אחלה מעורב דוק. מזל טוב לגייל, וטוב לשייך פרצוף לשקד.

מומי החציל
20/03/2022 13:24:23

תודה רבה דוקטור
מומי חושב שהבעיה של ראסל בראס
הוא עובר דיכאון קליני, לא בא למסיבה של הטופ 75, הפסיק לצייץ באינסטרגם, כבר לא מגיע לפארטיות של חילופי זוגות באל איי. ובנוסף לכל הצרות הוא משחק לצד לפלופ שרואה לנגד עיניו רק את השיא של קארים.
ווסטברוק צריך ביקור אצל מומי והחברים לצאת מהבאסה ומשם לדרך חדשה. לארגן לו משתה פורים ונשף תחפושות עם חילופיי זוגות, לשים אותו עם ז׳קלין וברידג׳יטה שיעשה טריפל דאבל כמו שהוא אוהב.
חייבים לסדר לו את הראס. זה יאזן אותו ויביא את הלייקרס מהבית שימוש לפנטהאוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבעיה זה לפלופ הוא בדיכאון בגללו וכנראה גם לקח לו את זקלין וברידגיטה

Jonathan
20/03/2022 15:11:44

אני עם טריי לינקים מחשידים ליוטיוב.
ראס נתן משחק סביר במונחים שלו והוא ממש לא הסיבה ששחקן שגבוה ממנו ב30 ס"מ התפוצץ על הלייקרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חחח אהבתי את הכינוי סחתיין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעורב מצוין מנחם תודה רבה. מזל טוב לגייל ולכל המשפחה.