ה-76'ס נ' המאבריקס, טריי ינגד ג'ה, קליבלנד נ' הנאגטס, הג'אז נ' הקליפרס והסאנס נ' הבולס בערב של משחקי צמרת ביום שישי הגדול! / דור בלוך

ה-76'ס נ' המאבריקס, טריי ינגד ג'ה, קליבלנד נ' הנאגטס, הג'אז נ' הקליפרס והסאנס נ' הבולס בערב של משחקי צמרת ביום שישי הגדול! / דור בלוך

1:00 פילדלפיה 76'ס (26-42) – דאלאס מאבריקס (26-43):

אחרי פתיחה חלומית לתקופה שאחרי הטרייד על הארדן, סימני השאלה מתחילים להצטבר לגבי מצב הצבירה של פילדלפיה הנוכחית.

זה לא ההפסדים לברוקלין ודנבר כמו התחושה, שמצטברת על גבי עדויות לא מעטות ממשחקי פלייאוף בעבר, שכשהטמפרטורה עולה, כשהיריבה מאתגרת אותו כשהכסף על השולחן, להארדן פשוט הרבה הרבה יותר קשה.

ועם זאת, קשה להתווכח עם העובדה שלחמשיה של טייבול, הארדן, מקסי, אמביד והאריס יש כל כך הרבה אפשרויות בשני צידי המגרש, שאי אפשר להספיד אותם בשום מגרש, ויעידו הנצחונות על קליבלנד בחוץ ושיקאגו בבית.

מי שלא מציבה שום סימני שאלה אלא רק סימני קריאה מהדהדים הא דאלאס, שעם הפציעה של קארי, בוודאי צריכה ויכולה לראות את עצמה כמועמדת אמיתית להגיע לגמר.

השאלה הגדולה בעניינה היא האם ההתלהבות מספנסר דינווידי תימשך או שכמו בווישנגטון אחרי ההתלהבות הראשונית תבוא הבנה של החסרונות והקושי להשתלב בסכמה הקבוצתית, שבמקרה של דאלאס היא מאוד ספציפית ומאוד ממוקדת באדם אחד.

הלילה שאלת המצ'אפ המעניינת ביותר היא איך דאלאס תתמודד עם אמביד, והאם פאוול שעשה עבודה לא רעה במשחק הראשון בין הקבוצות בו ניצחה דאלאס ב-9 יצליח יצליח באות ההמידה גם הערב.

הימור: דאלאס ב-3

1:30 ניו יורק ניקס (40-29) – וושינגטון וויזארדס (39-29):

פורזינגס מגיע למפגש עם הקבוצה שבחרה אותו בדראפט, ואוהדיה שרקו לו בוז באותו הדראפט לפני שהתאהבו בו ולבסוף חזרו לנקודת המוצא.

וושינגטון הפסידה את חמשת משחקיה האחרונים והניקס הפסידו 6 מה-10 האחרונים כדי להוציא את שתיהן אפקטיבית מהמאבק על הפלייאין כך שהמשק היום הוא דיי לפרוטוקול ולדירוג מה שמאפשר לנו להתמקד באבדיה.

אחרי משבר לא פשוט, הישראלי עשה שני משחקים טובים כשניתן לטעון שהמשחק האחרון שלו בו קלע 19 נקודות, היה הטוב ביותר שלו בליגה הטובה בעולם גם אם לא היווה שיא קריירה. הלילה מול הניקס, עם הגנה קשוחה למדי (מקום 5 במזרח), הוא יצטרך לא להירתע ולהמשיך באסרטיביות בהתקפה משני המשחקים האחרונים כשבתקווה הערב יכולת טובה תתלכד עם ניצחון עבורו לראשונה זה מי זוכר כמה זמן.

הימור: הניקס ב-5

1:30 טורונטו רפטורס (30-39) – לוס אנג'לס לייקרס (40-29):

הקריסה של הלייקרס היא הרבה יותר מ-3 הפסדים רצופים, ו-8 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים. היא שפת הגוף של השחקנים, הזלזול שלהם זה בזה במאמן ובמשחק, הוויתור העצמי, היעדר החיבור והכימיה, במשחקים האחרונים של הלייקרס מעניין יותר להסתכל על שפת הגוף של השחקנים על הספסל ועל המגרש כשהם מרוחקים מהכדור מאשר על המהלכים עצמם וזה אומר הכל.

האם יכול להיות שעם חזרתו של דיוויס יתרחש מהפך והלייקרס יחזרו לנצח? אולי. האם הם יהיו בכל מקרה בפלייאין? כנראה שכן כי לספרס ולטרייל בלייזרס אין שום עניין מצידן להיות שם. האם העונה הזאת היא כתם על הקריירה של לברון? חד משמעית.

מולם תגיע הלילה קבוצה שיש לה הרבה מאוד על מה להילחם, הרפטורס נמצאת בתיקו עם קליבלנד המתדרדרת על המקום ה-6 במזרח שמבטיח מקום בפלייאוף, למרות שכרגע לא ברור מי ירצה להיות מדורג איפה במזרח המסובך והעמוס בכישרון, להימנע ממשחק פלייאין מול ברוקלין ואטלנטה צריכה להיות שאיפה של קבוצה, והקנדים סופרים כבר 5 נצחונות רצופים ועם סיכוי אמיתי להגיע לשם.

הימור: טורנטו ב-15

1:30 אטלנטה הוקס (34-35) – ממפיס גריזליס (22-48):

אם מישהו יסמס לי תוך כדי משחק שהקרב בין טריי לג'ה מתחמם, אני עוזב את כל יתר המשחקים ועובר למשחק הזה. אטלנטה עדיין לא מספיק טובה כדי שהקרב הזה יתפוס את הנפח שהוא ראוי לו, אבל תנו לו שנה שנתיים, ובלי פציעות מיותרות או קריסה של מי מהקבוצות והקרב בין השניים יתפוס מימדים של קרב 1 על 1 בשכונה.

האם הם ישמרו אחד על השני? אני לא יודע ויהיה מעניין לראות. כנראה שלא, אבל מדובר על שני הגארדים הצעירים הכי מלהיבים בליגה כרגע. 28 נקודות למשחק יש ליאנג, 27.5 ואת התואר הלא רשמי של השחקן הכי מלהיב בליגה למוראנט, ואני כבר לא יכול לחכות לראות אותם על אותו הפרקט.

אטלנטה ממוקמת חצי משחק אחרי שארלוט ומשחק וחצי אחרי ברוקלין, ומאבקי המיקום יהיו חשובים עבורה מאוד. ממפיס מצידה תרצה מאוד לשמור על המקום ה-2, והיא קיבלה דחיפה משמעותית לסיכוי שזה יקרה מהפציעה של קארי, כדי להימנע ממפגש עם פיניקס לפני גמר המערב.

הימור: פיניקס ב-8

1:30 ברוקלין נטס (34-36) – פורטלנד טרייל בלייזרס (42-26):

הקצב שבו התפיסה על הטרייד בין ברוקלין לפילי משתנה הוא פשוט בלתי נתפס.

אם מייד אחרי התחושה הייתה שפילדלפיה הרוויחה כשנפרדה מסימונס וקיבלה את הארדן, ובהמשך התחושה התחזקה כשחזרתו של סימונס התעכבה ופילי נראתה פנטסטי התפיסה הזאת התהפכה על פניה כשברוקלין, עדיין ללא סימונס, פשוט פירקה את פילדלפיה וספציפית התעללה בהארדן באחד המשחקים הזכירים מהעונה הנוכחית.

ברוקלין סופרת 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים ומי שנראה טוב זה לא מילה זה קיירי. הוא סיים עם 60 את המשחק מול אורלנדו אבל מי שראה את המשחק עצמו (ואני ראיתי, תודות לבב"ש), יודע שאם זה היה הדבר החשוב ביותר לו ולקבוצה הוא היה יכול לעבור את קובי מול טורונטו ואפילו לדגדג את ה-100 של וילט.

הלילה הוא כמובן לא יהיה נוכח במשחק, אבל ההתנגדות לשיתופו במשחקי הבית הולכת וקורסת, וסיכוי טוב שנראה אותו בפלייאוף משחק בכל המשחקים, בהנחה כמובן שיהיה בריא, וברוקלין נמצאת בדרכה להיות המדורגת 7-8 החזקה בהיסטוריה של הליגה.

מולה הלילה תתייצב פורטלנד שלאחר שנאבקה נגד הפרונט אופיס שלה על הזכות לנצח, נראה שסוף סוף קרסה לתוך עצמה עם 4 הפסדים ב-5 האחרונים לאחר שגם נרקיץ' הושב לנוח, והיא כעת תשייט לה לעבר מיקום נוח בתחתית הטבלה.

הימור: ברוקלין ב-20

1:30 קליבלנד קאבלירס (30-39) – דנבר נאגטס (28-42):

עוד משחק חזק מחכה לנו הערב בקליבלנד, כאשר יוקיץ' ימשיך את מירוץ ה-MVP שלו, מול קליבלנד שמתקשה למצוא יציבות לאחרונה ומפסידה 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלה כשהיא מנסה בכל כוחה להיאחז באחד מ-6 המקומות המובילים לפלייאוף במזרח.

הקאבס ניצחו במשחק הראשון כשלא אפשרו שום דבר להתקפה של הנאגטס שקלעה רק 87 בעוד קווין לאב הצטין עם 22 לקאבילרס. יהיה מעניין לראות האם הפעם יוקיץ' יתמודד טוב יותר עם משחק הגבוהים הלא שגרתי של קליבלנד כאשר ג'ארט אלן צפוי להיעדר עם פציעה באצבע.

דנבר היא עוד קבוצה שהפציעה של קארי צריכה לתת לה תחושה של הזדמנות, אבל לא נוכל לדעת באמת מה הסיכויים של הקבוצה הזאת עד שנגלה מה מצב הפצועים שלה לקראת הגמר ובעיקר של ג'מאל מארי.

הימור: דנבר ב-5

2:00 מיאמי היט (24-46) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (49-20):

מיאמי ממשיכה להוביל את המזרח, כעת ביתרון של 2 משחקים וזה יכול להיות משמעותי מאוד אם ברוקלין, כפי שניתן לצפות תתפוס את המקום ה-7 לאחר הפלייאין, בעוד אטלנטה למשל תתפוס את ה-8.

ההיט מתקשים בהתקפה לאחרונה, מה שהוביל להפסד לגיטימי לפיניס ופחות לגיטימי למיניסוטה. בהיעדרו של באטלר שמרבה להחמיץ משחקים, ההיט היו צריכים משחק קליעה טוב של כל 4 הקלעים המשניים שלה – וינסנט, רובינסון, שטרוס והירו, וקיבלה כזה רק מ-2 מהם, דווקא ה-2 שלא פתחו בחמישיה, וזאת בעיית הבעיות של הקבוצה הזאת, כפי שמי שקורא באופן קבוע את המדור הזה קרא אותי כותב מספר רב של פעמים.

יכול להיות שבפלייאוף הקצב יואט ותצטרך פחות נקודות, אבל בסוף אין בקבוצה הזאת ג'אגרנאט התקפי מהסוג שיכול להכריע משחקים ולכן היא צריכה תרומה מגוונת, במקרה שלה תרומה מגוונת זה אומר אדביו ובאטלר, אבל גם קליעה מבחוץ של לפחות 3 מבין הקלעים המשניים, אני אישית מרגיש פחות בטוח לגבי היכולת שלהם לעשות את זה באופן קבוע בפלייאוף מאחרים.

הלילה הם יפגשו את ההתקפה החלשה בליגה, כך שהיא אמורה להיות מסוגלת לנצח גם בלי שרובינסון והחברים יתפסו יד חמה אם כי זה בהחלט לא יזיק.

הימור: מיאמי ב-15

2:00 יוסטון רוקטס (52-17) – אינדיאנה פייסרס (47-23):

שתי הקבוצות עושות את מה שהן אמורות לעשות – להפסיד, והרבה.

במי מעניין לצפות בכל זאת?

באינדיאנה – הליברטון, תמיד, מרתק לעקוב אחרי השחקן הזה שלא נבחר בצמרת הדראפט אבל נראה כמו גניבה של אינדיאנה מהטרייד של סאבוניס ובהחלט עשוי להפוך לגארד פותח לקבוצה עם שאיפות פלייאוף. ג'יילן סמית' נמצא בכושר מצוין ונראה כמו שחקן שיכול להתפתח ל-15 ו-10 מדי ערב.

ברוקטס ג'יילן גרין ממשיך לקבל את המושכות ועדיין מתקשה להרשים, אבל שווה לעקוב אחריו ואני אשמח לראות קצת יותר שנגון וקצת פחות ווד, כי לדעתי יש לראשון יותר פוטנציאל ארוך טווח לפחות עבור הרוקטס מהשני.

הימור: אינדיאנה ב-8

2:30 סן אנטוניו ספרס (43-27) – ניו אורלינס פליקנס (41-28):

בדיוק כשהיה נראה שהפליקנס עושים ריצה ועוברים בסערה את הלייקרס, בדיוק בזמן לחזרה של ציון, טורניר פלייאין טוב וריצת פלייאוף מכובדת, הכל קרס להם שוב עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים והגנה לא פחות ממחרידה.

הלילה הם מקבלים הזדמנות לחזור למוטב עם משחק מול הספרס שניצחו אותם כבר פעמיים העונה.

הספרס לעומת זאת ישאלו את עצמם מה בעצם הם מנסים להשיג. עם 2 נצחונות ב-4 האחרונים והקריסה של הלייקרס, נצחון הלילה והפסד של הלייקרס, ישים אותם במאבק משולש רציני על הכניסה לפלייאין, מה שהופך את המשחק הלילה למשמעותי באופן מוזר.

הימור: הפליקנס ב-8

3:00 יוטה ג'אז (26-43) – לוס אנג'לס קליפרס (36-36):

הקליפרס סגורים ונעולים במקום ה-8 במערב ושם הם יסיימו, יוטה נמצאת בבלגאן הכללי של מקומות 4 עד 7 במערב כאשר גם גולדן סטייט אחרי הפציעה של קארי עשויה להיגרר לתוך המאבק הזה.

הג'אז עם ריבוי פציעות איכשהו מחזיקים את הראש מעל המיים והנצחון על שיקאגו לפני 2 לילות עם התפוצצות של מיטשל שקלע 37 היו עידוד חשוב מאוד, לקבוצה שבה הרננגומז פותח בחמישיה, ורוטציה שכוללת אוסף אקלקטי של שחקני וותיקים וצעירים כרודי גיי, האסאן וייטסייד, ואלכסנדר-ווקר הולכת ונראית מוזרה יותר ויותר.

זה המפגש השני מבין שלושה בין השתיים בעונה הסדירה הזאת, כאשר הג'אז ניצחו בעשרים במשחק הראשון, אין סיבה לחשוב שהם לא יכולים לעשות זאת שוב כשהקליפרס עסוקים יותר בשאלה מי מכוכביה יחזור ומתי לפלייאוף, מאשר במשחק הספציפי, וזה באמת מרשים בהינתן מצבם שהם מצליחים לשמור על מאזן של 50%.

הימור: יוטה ב-15

4:00 סקרמנטו קינגס (46-25) – בוסטון סלטיקס (28-42):

איזה כיף לאוהדי בוסטון שאחרי שליש עונה ועוד שתי עונות קודם לכן, מסוייטות הם סוף סוף רואים קבוצה מנצחת.

ג'ייסון טייטום עשה את הקפיצה המקווה, השינוי ההגנתי שהביא אודוקה תופס, דריק וייט נראה סופר מתאים למה שבוסטון מנסה לעשות, ומרקוס סמארט, לפחות נכון לעכשיו, נראה כמבין את מקומו ותפקידו בהיררכיה ההתקפית.

אם כל זה טוב אז מה בכל זאת רע?

כשקבוצות עושות הכל כדי להוציא את טייטום מהמשחק, וזה מה שהן יעשו כל משחק בכל סדרה בפלייאוף, לא ברור שיש לבוסטון פיתרון. ג'יילן בראון עם כל 20 נקודותיו לערב עוד לא הוכיח שהוא השחקן הזה, שהוא הפיפן לג'ורדן של טייטום, וככל שהעונה מתקרבת המידה שבה אפשר להאמין שהוא יהיה הדבר הזה כבר בפלייאוף הקרוב צונחת.

אז ההגנה של בוסטון נהדרת אבל בלי קפיצת מדרגה התקפית של בראון כאינדיבדואל או של הקבוצה כולה כקולקטיב זה לא שווה יותר מסיבוב שני במזרח הרצחני.

על סקרמנטו שהפסידה 4 מ-5 האחרונים שלה באמת חבל להחביר מילים, בנוגע לפרנצ'ייז שמנוהל אולי הכי גרוע בליגה.

הימור: בוסטון ב-10

4:00 פיניקס סאנס (14-56) – שיקאגו בולס (28-41):

האם הקריסה של שיקאגו תיעצר דווקא מול פיניקס?

הבולס שפתחו את העונה נהדר עם דיבורי MVP על דרוזן, נמצאי םבשקיעה לאחרונה כאשר הפציעות שליוו אותם לאורך כל העונה סוף סוף מתחילות להכריע אותם, ומובילות ל-7 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים כאשר היריבות קולעות עליהם 114.1 נקודות למשחק.

את היכולת ההגנתית הלא מלהיבה הזאת, פיניקס, שלמדה לשחק באופן מדהים ללא כריס פול וסופרת 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים עם 119.6 נקודות למשחק אמורה להיות מסוגלת לנצל.

אם המשחק הקודם בין השתיים מלמעל משהו אז צפוי לנו משחק נהדר הערב. פיניקס ניצחה אחרי קמבאק גדול של שיקאגו 127-124 הודות לתצוגת ענק של בוקר שקלע 38, בדיוק אותו מספר של דרוזן, ונקווה שבוקר יהיה כשיר ונקבל דו קרב נוסף בין שניהם הלילה באריזונה.

הימור: פיניקס ב-12

לפוסט הזה יש 256 תגובות

  1. לא מחובביו הגדולים של לברון, אבל אני לא רואה איך העונה הזו תהווה כתם על הקריירה שלו. הוא השיג יותר מדי בכדי שעונה אחת תשפיע. מקסימום היא תזכר כזו שבה הוא השיג x מהשיאים שלו (סך הנק', 56 הנק' וכו וגו). מה שכן, לכישוריו כמנג'ר היא אכן לא תעשה פלאים.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  2. בגיל 37, עונה 19 בליגה, לברון "משחק עם הכסף של הקזינו".
    או במילים אחרות –
    אין לו מה להפסיד.
    עצם העובדה שבגיל הזה הוא מתחרה על תואר מלך הסלים עם עילויים כמו דוראנט, אמביד ויאניס כאשר הוא מציג נתונים התקפיים שלא נופלים מאלו של הצמד מסבירה מדוע הוא במצב בקריירה בו הוא רק משפר עמדה.
    לצורך פרספקטיבה –
    כמה שחקנים שחצו את גיל 36 הציגו עונה עם ממוצעים קרובים לאלו של לברון?
    (אני אעזור. לא היו כאלו)

  3. פול כאמור לא ישחק הלילה. גם קמרון ג'ונסון וקראודר.
    המשמעות היא ששוב הסאנס ללא 3 שחקנים מ-6 השחקנים המובילים (פול וקראודר שהם שחקני חמישייה, וקמרון ג'ונסון שהוא השחקן השישי המובהק של הקבוצה).
    .
    אני מקווה שהם "יקשיבו" לעצתו של עידו, ולא יגררו לעומס דקות על בוקר וחבריו שיחקו הלילה.
    .
    תודה, דור.

  4. לא ברור לי מה הבעיה עם בראון.
    23 נק' למשחק עם 52 וקצת אחוז אפקטיבי סבירים בהחלט למרות עונה בה השלשות שלו פשוט לא נכנסות (לאחרונה ממש לא נכנסות). בהתחשב בעובדה שבמהלך הקריירה אחוזים מ-3 סבירים לגמרי (גם בפלייאוף), אני לא חושב שצריך לדאוג לגביו.

    1. אני חושב שזו לא הסטטיסטיקה שלו כמו העובדה שיש הרגשה שהוא לא קורא את המשחק נכון ברגעים קריטיים. הוא שחקן מצויין אבל עדיין אין לו את זה

      ביל סימונס שהוא אוהד סלטיקס ידוע שאל באחד הפודקאסטים שלו. נניח וטיטום נמצא בערב רע? האם אני מסוגל לסמוך על בראון מספיק כדי שישתלט על הדברים וייקח אחריות והתשובה שלו הייתה לא חד משמעית. אני מסכים איתו. לפחות נכון לרגע זה.

  5. תודה רבה דור, אחלה פריוויו.
    .
    אם הכל ילך כמו שצריך הלילה טורונטו תחלוף על פני קליבלנד למקום השישי ולפלייאוף המובטח, נקווה, ונאמין, שתצליח לשמור עליו עד סוף העונה.
    .
    אם הכל ילך כמו שצריך ממפיס תגבר על אטלנטה, אינדי תנצח, ואם, במקרה, השקנאים ינצחו ואנחנו נפסיד מצבנו יהיה לא רע בכלל. לפיכך – ננצח הלילה…

  6. איזה כייף הלילה,
    אני עולה על העגלה הריקה של טורונטו ,נשכב באלכסון(שי אחראי לתנוחה)
    ומחכה בכיליון עיניים לבעיטה בגוויה המצחינה של הבבון , ולאחריו חגיגות מזון ואורגיה רומנית בכפר
    גווווווווו טורונטו

  7. תודה דור על עוד קדימון מושקע במיוחד. מוטה קליפרס יהיה משחק טוב וחזק. דנבר קאבס משחקות כל יומיים זו מול זו?!
    לא מסכים לגבי כתם ללברון, זו עוד עונה, מחורבנת למדי, עד שדיוויס יחזור הוא צריך לאסוף קצת סטט, ואחרי שהוא יחזור הם צריכים לקוות לנס.
    אני לא מסכים גם לגבי פסק הדין עם הארדן – זה שברוקלין עם קיירי ודוראנט בריאים קורעת יריבות לא קשור להארדן, עם שני סופרסטארים כאלה זה מה שאתה מצפה. אם הארדן בה נשאר הם היו בתחרות על הקבוצה החזקה בהיסטוריה. זה שהארדן פחות טוב מפעם יכול להיות.
    אבל הבעיה של פילי היא הספסל שהוא חלש מאוד.
    כמו כולם גם אני שמח שבוסטון חזרה לעצמה רק מפציר מרזי שיהיה סבלן כי ברור שבפלייאוף הבידוקים יחגגו.

  8. תודה דור על עוד קדימון מושקע במיוחד. מוטה קליפרס יהיה משחק טוב וחזק. דנבר קאבס משחקות כל יומיים זו מול זו?!
    לא מסכים לגבי כתם ללברון, זו עוד עונה, מחורבנת למדי, עד שדיוויס יחזור הוא צריך לאסוף קצת סטט, ואחרי שהוא יחזור הם צריכים לקוות לנס.
    אני לא מסכים גם לגבי פסק הדין עם הארדן – זה שברוקלין עם קיירי ודוראנט בריאים קורעת יריבות לא קשור להארדן, עם שני סופרסטארים כאלה זה מה שאתה מצפה. אם הארדן בה נשאר הם היו בתחרות על הקבוצה החזקה בהיסטוריה. זה שהארדן פחות טוב מפעם יכול להיות.
    אבל הבעיה של פילי היא הספסל שהוא חלש מאוד.
    כמו כולם גם אני שמח שבוסטון חזרה לעצמה רק מפציר מרזי שיהיה סבלן כי ברור שבפלייאוף הבידודים יחגגו.

  9. תודה דור
    ניצחון היום ואולי יש סיכוי לארגן פלייאוף לפופ בעונת הפרידה הפוטנציאלית שלו. יהיה טוב, וגם אם לא נעפיל אנחנו תמיד מוציאים יותר מהכישרון שלנו

  10. תודה רבה על הפריוויו. הפציעות של פול וקמרון מעלות את הסיכויים שהדני הראשון (אפשר להגיד שהוא גם הדני השני) יערוך בכורה בנ.ב.א.

  11. דאלאס בגמר זו חתיכת הלצה! אני חושב שהם במקסימום אולי עוברים סיבוב ראשון מול יוטה, אפילו שהם בHot Streak כרגע.

    יהיה מעניין לראות אם במשחק של ממפיס-אטלנטה תהיה חלוקה שיוויונית בהתקפה של ממפיס כדי להכניס את ברוקס לקצב, או שזה יהפוך לדו-קרב בין ג'ה לטריי.

  12. מפה לשם יש מצב שהסלטיקס נדבקים לפילי בסוף הערב הזה, מרחק יריקה מהמקום השלישי במזרח. ההבדל בין מקומות 4 ו3 חשוב. בעוד שמקום 3 ילך לסדרה מול קליבלנד הצעירה והקורסת, מקום 4 יקיז דם מול שיקגו. בוסטון השנה מפשלת במשחקים מיותרים מול נמושות. נקווה שזה לא יקרה הלילה.

  13. ברונסון עם ניגוב 7 0 לברונסון. ההתקפה של פילי בדיחה דאבל טים כל התקפה על אמביד השאר לא יודעים מה חעשות. במקום לשחק עם מקסי הוא עומד בפינה. הארדן הזה בקושי זז וטוביאס מנגר. שחקו כבר על מקסי בידודים מפגרים

  14. אמביד והארדן מייצרים כל כך הרבה שלשות.חופשיות לקלעים, אבל הקלעים של פילי לא פוגעים בכלום כבר 4-5 משחקים .
    ואז אמביד מתחיל ללכת יותר לבד ועושה שטויות
    כמה חופשיים אפשר להיות ולהחטיא מקסי גרין ניאנג האריס לא מסוגלים לקלוע סל

  15. הארדן ואמביד יעשו בפלייאוף את העבודה ויקבלו דאבל טים וטריפל טייס
    הכל יקום ויפול על הקלעים שיקבלו זריקות חופשיות לגמרי

  16. שימון – מחר כשאתה כותב על כמה הדאבל טים לא יעיל נגד לברון, אל תשכח לציין שבשיוויון 99 הוא ניצל את הדאבל טים לאסיסט קל לשלשה.

    1. ראית לפני זה כמה קליר פאתס קיבל או לא אל תשכח לציין מחר ? חביבי דאבל טים צריך להיות קבוע לאורך משחק לא פעם במשחק חחח
      כאילו אמרתי שזה 100 אחוז יחטיאו חחח אם היה עליו דאבל טים היינו ב20 הפרש לראפס לא?

      1. איזה קבוצת יורוליג או נ.ב.א אתה מכיר שעושים דאבל טים באופן קבוע על הכוכב של הקבוצה השניה באמצע העונה?

    1. אני לא נגד דאבל טים באופן גורף. רק שעובדתית קבוצות כדורסל משתמשות בזה בצורה מדוייקת ולא בתור פתרון להכל, כמו לגבי שמירת לחץ. זה לא רק בנ.ב.א, גם ביורוליג ובליגה הישראלית (ובטח גם בליגות אחרות).

      1. מי אמר שזה פתרון להכל? אני רק מגיב לשטויות שמדברים פה. אבל זה לא מוזר שלברון ככ לבד? ראית את 2 הדאנקים שלו בלי שומר באזור?
        למה אמביד כל המשחק הורגים אותו לוחצים אותו ועל לברון אין אפילו לחץ עזוב דאבל טים.
        למה ניק נרס מביא על אמביד טריפל טים על טריי טריפל טים ועל לברון לא מה הוא פחות טוב? ז ה לא הגואט? איפה היחס לגואט?

  17. טוב סופית. אני שונא את דילון ברוקס. גועל נפש של שחקן סוציופת ברמות הכי גבוהות מחרב את ממפיס. כלומר הוא שחקן טוב אבל אני לא סובל אותו ומשחקים כאלה מסבירים לי למה.

  18. טורנטו ביתרון 3 דיש 25 שניות לסיום. מה אומרים נרס יעשה עבירה או יתן ללברון להדוות משלשה ב1 על 1? חחחחח
    התשובה ידועה ווי אר אול וויטנס…..
    ברוך אמרתי לך אם יש על לברון דאבל טים הוא מעיף כדור ליציע חחחח מסר ישר לאהדים

  19. דה שוט איפה אתה אשך רזיאל חחחחחח טורנטו ביתרון 3 עם 25 שניות לסיום נרס נותן ללברון לקבל כדור ולהשוות ב3 לברון זורק ב1 על 1 ומחטיא טורנטו לוקחים ריב. 10 שניות לסיום מאבדים כדור. ראס עושה קוסט טו קוסט אף אחד לא עושה עליו עבירה ומשווה בשלשה חחחחחחחח

    הארכה מי יכול פה לומר לי שזה לא wwe 🤣🤣🤣🤣🤣

    ניק נרס הזבל הזה מביא דאבל טים וטריפל טים קבוע על כל כוכב אבל על לברון לא 🤣🤣🤣🤣

  20. לברון היום ברח לאציווה 20 פעם בלי כדור לליאפ חחחח ברוך ראית את המשחק או שאתה צריך היילייטס? זה רמת ההגנה בnba חחח מה אומר למה לברון ברח לו ללייאפ ככ הרבה פעמים?
    למה נרס לא עשה עבירה?
    למה נרס לא שומר על לברון כמו שהוא שומר על יתר הכוכבים?

    חוץ מזה היו 2 היילייטס לאשך במשחק הזה…
    1 ריבס נתקע בדוויט ושורקים עבירה לתאד יאנג
    2 לברון מחליק ונופל ומדביקים עבירה לאציווה חחחח

    כמובן שנרס לא לוקח צאלנג על אף אחד מהם😂😂

    1. לפחות לא זורק את עצמו לדעת מהשלוש
      בשבועות האחרונים הוא עושה לי את המוות.
      שיזרוק רק מבפנים ויעשה 30 נקודות מהצבע ולא מהשלוש!

    1. הוא קולע 30 נקודות למשחק , מאז שאק ב 2001 לא הוביל סנטר את הליגה בנקודות
      מאז מוזס מלון אי שם בתחילת שנות השמונים לא קלע סנטר 30 נקודות למשחק

  21. לא חוזה מקס מבהיר הלילה היטב למה עתיד של הסאנס המשלב אותו ואת בוקר זה מרשם להצלחה ארוכת טווח.
    2 שחקנים שמשלימים אחד את השני עם מנעד יכולות התקפיות שלפרקים נראה בלתי עציר.

  22. ג'נטרי נראה כמו מרוקאי עצבני, מזכיר לי חבר שלי ז"ל שהיה מתלונן על כל העולם ואחותו.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, היינו נפגשים אצלו ביאכטה והוא היה מתחיל להתלונן על אחותו של העולם על כריכוני אנשובי ובקבוק עראק זחלאווי או אוזו או סתם בקבוק יין. לא היה סטותם תפה…
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, זכרונות מוטי.

  23. סלטיקס מקום 4, מתבססים שם עם אפשרות לתפוש גם מקום שלישי בסוף העונה.
    מעדיף לקבל בפלייאוף את הקבס או שיקאגו מאשר את ברוקלין או טורונטו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט