תכנית הבראה ללייקרס / גור גולן

תוכנית ההבראה של לייקרס

אחרי שהעליתי את חלק מהבעיות של הקבוצה אז הנה התשובות מהעיניים שלי לבעיות ותוכנית ההבראה שלי לקבוצה .הנה העתיד האפשרי לקבוצה שבעל האתר כל כך שונא ואני כל כך אוהב .

דוח מצב לקראת העונה הבא  :

לייקרס השנה נמצאים בשנה הגרועה אי פעם שלהם ככל הנראה אבל המצב לעתיד לא כזה גרוע כמו שכולם חושבים ואני הוכיח :

שנה הבאה חתומים לליקרס [בסכום של 36.3 מיליון ] :

 ניק יאנג [1.3 מיליון ,לבחירה שלו אם לחתום ] .

 רוברט סכר [ 0.9 מיליון ,מובטח]

 קנדל מרשל [0.9 מיליון, לבחירת לייקרס ]

 סטיב נאש [9.7 מיליון , מובטח עם אופציה לפרוס ל3 עונות ]

 וכמובן קובי [23.5 מיליון , מובטח ]

 מאמן מייק דאנטוני .

לרשותם בחירת דראפט ראשונה – בחמישה הראשונים ו25 מיליון בערך לקניית שחקנים.

לרשות לייקרס בקיץ הקרוב עומדים אפשריות רבות מהשחקנים החופשיים :

בלדסו, דנג , מונרו ,כרמלו , בוש , לאורי,טאקר , ביזלי , גריינגר ,האוס , לברון , וויד ,לוינגסטון , היווארד ועוד.

כלומר שחקנים מכל הרמות , לדעתי המיוחד בקיץ הוא השחקנים מה"דרג השני "כמו בלדסו , מונרו , דנג,רודי גיי , היווארד ועוד  שלא צריכים חוזים שמנים אלה בין 6 ל10 מיליון [ צעירים שאפשר לבנות איתם קבוצה לזמן רחוק].

וכמובן הדראפט המפורסם שצפוי להביא לנו כוכבים רבים לליגה .

התוכנית שלי ! :

1 . לבחור בדראפט כוכב צעיר – תלוי במספר הבחירה ההמלצה שלי היא אחד משלושת הבאים :אקסום , פארקר , אמביד בגלל שהם לדעתי השחקנים עם הפוטינצאל הגבוה ביותר .

2 . לפטר את דאנטוני – דאנטוני מאמן לא מספיק טוב ובטח לא יכול להיות בקבוצה בבניה עם צעירים .

לדעתי צרך להביא מאמן בעל שיטה הגנתית – אני למדתי בעקבות דאנטוני שההגנה זה דבר שצריך שיטה בשבילו ומאמן בשבילו , התקפה מגיעה עם השחקנים ועם האימונים .

3 . לשוחח עם קובי – ההנהלה צריכה להרגיע את קובי ולהגיד לו שהם מתחילים בבניה שמטרתה היא להיות עם קבוצה לאליפות לאחר הקיץ הבא . צריך להסביר לו שזה לא ויתור מראש אלה לבנות קבוצה עם פוטינציאל לסיים במקומות 6-8 שיכולה להלחיץ את הגדולות בפליאוף .

4. הבאת שחקנים בקיץ הקרוב – המטרה של לייקרס תיהיה להביא 2 שחקנים מה"דרג השני" בסכום בערך של 15 מיליון ולהביא ספסל משאר הכסף עם שחקנים כמו טאקר, לוינגסטון ,גונסון, גריינגר ועוד .

לאחר ארבעת הפעולות האלה לראשות לייקרס תיהיה קבוצה שתיהיה שווה מקום 6-9 שיכולה להפחיד את כולם בפליאוף.

לאחר מכן שתסתיים העונה לייקרס יצטרכו להחתים את לאב מהכסף של נאש [ ולעבור במעט את תקרת הסחר ] – בנושא הזה כולם אומרים : מי הבטיח שהוא יבוא והאם הוא מספיק טוב לאליפות ?

לגבי זה הדעה שלי אומרת שלאב שחקן מצוין ששווה אליפות , הוא צריך רכז טוב לידו ש"ישרת אותו " ועוד כוכב שיקח ממנו טיפה את הלחץ בהתחלה . לגבי זה שלא בטוח שהוא יחתום – נראה שכן ושלייקרס תוכל להציע לו קבוצה טובה וכסף כך שכנראה שהוא ירצה לחזור "לעיר שלו ".

לסיכום אני מקווה ששכנעתי אותכם שלייקרס אף פעם לא גמורה ותמיד תוכל לחזור לגדולות !!!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. הייתה פשלה בעריכה, באמצע מתחיל להופיע המאמר שלי..בסך הכל מאמר טוב, אני מסכים איתך בקשר לרוב. ללייקרס יהיה קשה לצאת מהביצה בגלל החוזה של קובי.

  2. שוב פעם, שחקנים כמו הייווארד, מונרו, בלדסו ודומיהם לא רלוונטים כי הם שחקנים חופשיים מוגבלים – הקבוצות שלהם יכולות להשוות כל הצעה שהם יקבלו. בלדסו הוא העתיד של הסאנס, הייווארד של הג'אז ובדטרויט רוצים להעיף את מונרו בטרייד כי יש לו ערך דיי גבוה בליגה והם חייבים להחזיר את סמית' לעמדת הPF. אני מסכים שצריך לפטר את דאנטוני. גם אם הלייקרס יביאו תותחים כבדים בפרי אייג'נסי, הוא ממש לו המאמן בשבילם.

  3. קודם כל בבניית קבוצה צריך להגדיר מטרות, באיזו שנה רוצים שהקבוצה תפרוץ ותהיה קונטנדרית, ומהי האסטרטגיה. בגדול אפשר לנסות להחתים כוכבים ושחקנים משלימים או לבנות מטריידים ובחירות דראפט. לפחות לשנתיים הקרובות, הלייקרס מתנהגים ככאלו שיש להם כוכבים חתומים והם רק צריכים שחקנים משלימים כדי להיות בצמרת עם המשכורות (והאגו) של נאש וקובי. אז אולי לטווח יותר ארוך?

  4. בסך הכל נראה לי ריאלי וזה כנראה מה שיקרה.
    לא חושב שמינסוטה יתנו ללאב ככה ללכת בלי לעשות עליו טרייד אבל גם איתו, כשהוא הכוכב המוביל של הקבוצה, הלייקרס לא יגיעו למטרה שהיא אליפות.
    הבעייה הכי גדולה של הקבוצה היא הבלאגן בהנהלה וזה יכול להפחיד כוכבים מלהגיע

  5. אף אחד מהשמות הריאלים בפרי אייג'נט השנה לא נשמע מפתה בטח לא בשביל לזרוק לו הצעאה גבוה.

    היחיד מהשמות שאולי שווה את ההימור(אם לא ניקח PG בדראפט) זה בלדסו, אבל ראלית זה לא הולך לקרות כי פיניקס תשווה כל הצעה גבוה אנושית עבורו ואם לא אני מאמין שיש מספיק קבוצות בליגה שיכולות להתאבד עליו.

    בוש? לא תודה.

    לברון? לא באמת זמין.

    דנג? גם כן לא תודה.

      1. סורי שם נוסף שדווקא יכול להיות נחמד ומציאותי זה מונרו.
        אין לו מה להשאר בדטרויט ואני לא חושב שהם יחפשו להשאיר אותו.

        בכל זאת מדובר בשחקן צעיר לא רע לעמדה שלו ואם אפשר להנחית אותו במחיר אנושי, זו אופציה שבהרבה אתרים מסמנים ללייקרס אבל לא הייתי מהמר שנתאבד עליו, בטח אם יש כוונה ברורה להביא את לאב כבר בקיץ הזה או במהלך העונה הבאה.

  6. אגב לא מסכים בכלל עם הסעיף הזה:

    "
    הבאת שחקנים בקיץ הקרוב – המטרה של לייקרס תיהיה להביא 2 שחקנים מה"דרג השני" בסכום בערך של 15 מיליון ולהביא ספסל משאר הכסף עם שחקנים כמו טאקר, לוינגסטון ,גונסון, גריינגר ועוד ."

    המטרה של הלייקרס היא אחת- לבנות קבוצה לאליפות.
    ואתה בטח לא מתחיל אותה בהתאבדות על שחקנים שאתה מגדיר בדרג השני ואני מגדיר כשחקנים בינוניים שכבר לא שווים את מחיר השוק שלהם ובטח שלא יהיו מטרה עיקרית ללייקרס בעונה הזאת, לא לפני שאתה יודע מי המטרות הראשיות שלך.

  7. מסכים עם קיי לייקרס יש רק מטרה אחת וזה לקחת אליפות ההרגשה שלי שאם הלייקרס לא מצליחים להביא מישהו שהם רוצים מהדראפט הם יבצעו על השחקן מהדראפט טרייד

  8. הלייקרס לא יכולה אפילו לחשוב על המילה אליפות כל עוד קובי שם , אלא אם כן לברון יחליט לחתום שם , הם צריכים לבנות ממש הכל מחדש כי פשוט אין להם כלום אפילו לא צעיר אחד, הקיץ אין מה להחתים וצריך לחכןת לקיץ הבא שיהיה יותר אופציות בפרי איגנט
    לפי דעתי מונרו ממש לא מה שהם צריכים אלא אם כן להביא אותו במקס 8 ,וגם כל זה היית חושב פעמיים..

  9. תודה על הפוסט
    הבעיה של הלייקרס זה ה 48 מיליון של קובי וחוסר הוודאות בקשר אליו
    גם בחירת הדראפט הגבוהה מאוד מתרחקת
    יקח כמה שנים טובות להתרומם מעיי החרבות שקיים עכשיו

  10. מה יעזור ״לשוחח עם קובי״ אחרי שכבר הבטיחו לו ארגזים של כסף ודפקו את עתיד המועדון. גם המשפט ״לבחור בדרפאט כוכב צעיר״ הוא כללי מדי.
    בקיצור, מקווה שהכותב לא ייעלב, אבל המאמר לא רציני. הלייקרס והעולם כולו עדיין מחכים לתכנית של דדי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט