טריי אול דה ויי – סיקור הוקס – בלייזרס חי מהאולם / רועי שושן

אחד הדברים הקשים בליגה שכל שחקן תמיד מדבר עליו זה לשחק יום אחרי יום, מה שנקרא בשפה המקצועית בק טו בק, אז יש לי חדשות בשבילכם, גם לסקר שני משחקים בק טו בק זה לא קל! אבל אני לא מתלונן! הלוואי עלי תמיד לצפות בשני משחקים כאלה טובים ערב אחרי ערב ולתת לכם סיקור ראוי!

אז אחרי ההצגה אתמול נגד אינדיאנה, ההוקס הגיעו מעודדים למשחק נגד עוד קבוצה שקצת איבדה עניין בליגה וסיכוי להגיע לפלייאוף אבל יכולה איכשהוא להגיע לטורניר הפליי אין, פורטלנד בתחילת השנה הייתה מועמדת להיות קבוצה ממש טובה, עם דמיאן לילארד שנתן עונת אם וי פי שנה שעברה, סי ג'יי מקולום ויוסוף נרקיץ בריאים, עם חיזוק של נורמן פאואל ומאמן חדש בדמות צ'אונסי בילפס הייתה תחושה שיש משהו מיוחד שנבנה בפורטלנד, אבל כמובן שהכל קרס, לילארד פצוע בשרירי הבטן והחשק, מקולום הלך לניו אורלינס, נרקיץ' שוב פצוע ופאואל נשלח לקליפרס ומתוך כל הבלגן הזה נקודת האור היחידה היא אנפרני סימונס, הרכז של פורטלנד שמזכיר קצת דמיאן לילארד של שנים עברו, 17 נקודות למשחק עם 40 אחוז משלוש והילד רק בן 22.

אנפרני סימונס מתחמם

אבל כמובן שגם סימונס פצוע ופורטלנד מגיעים למשחק הזה עם רק עשרה שחקנים פעילים ושבעה הפסדים משמונת המשחקים האחרונים.

מי שעוקב אחרי הסיקורים שלי יודע שאני תמיד אוהב לצפות בחימום ולתת תובנות, לצערי החימום היום היה הרבה פחות מעניין לעומת מה שקרה מסביב לפרקט, נתחיל מתואר המתלבש הגרוע של הערב אתם תחליטו אם הלוק של יוסוף נרקיץ' הוא שיק או שוק אבל בעיני הוא מקבל את התואר הזה בקלות ואפילו המבט המאיים של עוזר המאמן של הבלייזרס, סקוט סקיילס לא יעזור פה.

יוסוף האיום

את תואר המתלבש האלגנטי של הערב לקח בעיני לא אחר מאשר דומיניק וילקינס שמשדר את משחקי ההוקס לערוץ המקומי ושיחק אותה עם חליפה והרבה קלאס.

דומיניק והשיק

לפני פתיחת המשחק, רגע מרגש שלהקה של בית ספר יהודי שרה פה את ההמנון, עשו עבודה יפה הילדודס והביאו הרבה כבוד ליהודים, משנכנס אדר מרבים בשמחה לא?

שנייה לפני פתיחת המשחק הילד של לו ויליאמס הסתנן לפרקט, שהאבא הגאה ניסה לקרוא לו היה די ברור שהילד יותר מעוניין כבר עכשיו לרשת את האבא ולעלות לשחק, רגע חמוד ממש.

לו יהי, לו ובני

מהלך המשחק:

פתיחה חזקה של שתי הקבוצות, מצד אחד טריי עם 6 נקודות זריזות ומצד שני הארט עם 6 נקודות עוד יותר זריזות, שתי הקבוצות קולעות באחוזים טובים מהשדה, צעירי פורטלנד בהובלת הארט קלעו ב-58 אחוז מהשדה, הארט עם 14 נקודות ברבע הראשון, טריי יאנג מהצד השני ממשיך בכושר הקליעה המטורף שלו מליל אמש וסיים עם 15 נקודות ברבע, פורטלנד מובילה 34-29.

רבע שני: אטלנטה לא מצליחה למצוא את הטבעת משלוש, רק 5 מ-23 מחוץ לקשת ופורטלנד רצה בכל הזדמנות, הארט במחצית אדירה מוביל את כל הקלעים עם 24 נקודות ופורטלנד מובילה על אטלנטה במחצית 67-58.

שיא הערב מבחינתי הגיע במחצית כאשר הלכתי לחפש נשנוש קל ומצאתי את הצרפתי הכי גדול ששיחק כדורסל, מיסטר טוני פארקר בעמדת הנקניקיות כאחד האדם, לא התביישתי, סיפרתי לו שאני מישראל ואפילו הוצאתי ממנו "יש לכם מדינה יפה" דוז פואה לטוני!!

טוני פארקר ועבדכם הנאמן

הרבע השלישי שייך לטריי יאנג, הצגת קליעה נדירה עם 21 מ-31 הנקודות של אטלנטה ברבע הזה שייכות לו, במו ידיו מחזיר יאנג את אטלנטה מפיגור 15 נקודות. לפורטלנד לא הייתה תשובה וההוקס מובילים 89-84 בסיום הרבע השלישי.

ברבע הרביעי הצוות המסייע של יאנג נכנס לתמונה, האנטר, הויטר וקפלה נהנו מהשמירה הכפולה שיאנג קיבל מהגנת פורטלנד והצליחו לשמר את היתרון של ההוקס עד לסיום הדי צמוד ערב שני ברציפות.

תוצאת הסיום 122-113 לאטלנטה.

קלעו לאטלנטה – יאנג 46 נקודות ו-12 אסיסטים, האנטר 20 נקודות, הויטר 14 נקודות וקפלה 8 נקודות ו-14 ריבאונדים

קלעו לפורטלנד – הארט 31 נקודות ו-7 ריבאונדים, ווטפורד 22 נקודות ו-9 ריבאונדים ויובנקס 16 נקודות ו-10 ריבאונדים.

נסיים עם נתון מיוחד, הערב התקיים משחק בין מאמן אטלנטה, נייט מקמילין שבנו עובד כעוזר מאמן בהוקס וצ'אונסי בילאפס שבנו עובד כעוזר מאמן בבלייזרס, ועל זה נאמר התפוח לא נופל רחוק מהעץ.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. אדיר רועי, לראות את פארקר, לסקר בק טו בק ולשים לב להרבה תלבושות זה חתיכת הספק כשאתה עייף בערב שני של בק טו בק. שאפו!

  2. לי ישנה תמונה דומה מאד עם טוני פרקר אבל בישיבה…
    נכנסתי מאוחר לפוסט שלך אז אני לא יודע אם הדבקת אותו ואחד העורכים הוריד את ההדבקה. אם תלך לעוד משחקים עתידיים תמיד תדביק אותם. אם אתה לא בטוח איך, רק תשאל או אני אעשה זאת.
    טריי יאנג משגע אותי, . הוא נפלא רגע אחד ועושה שגיאות של טירון רגע שני. אני יודע שבלעדיו ההאוקס הם כלום, אבל אילו היה נמנע מכמה מהשגיאות שלו הם יכולים היו להיות הרבה יותר טובים. אני גם מעדיף את הוארטר על בוגדנוביץ' ולפעמים מקמילן מעדיף את בוגדנוביץ' ברגעי הכרעה. הוארטר אמין הרבה יותר.
    תודה רועי

  3. סיקור נהדר, המפגש עם טוני בתור לנקניקיה זה הדובדבן על הקצפת. והממזר הקטן עם השיער הנסוג, הוא קצת כמו סקס – גם כשזה רע, זה טוב, ובתקופה האחרונה הוא טוב אז זה פיצוץ.
    בנוגע לאנקדוטה בסיום – מקמילן אימן את הבלייזרס הרבה שנים (בכללי הוא אחד הותיקים בליגה, יותר מריברס אפילו לדעתי), כולל את מי שהייתה אמורה להיות הקבוצה הגדולה של פורטלנד של ברנדון רוי, גרג אודן ולמרקוס הצעיר, קבוצה שהתנפצה כמו הבריאות של שני הראשונים (עד שעלה רעיון לעשות טרייד בין הצוות הרפואי של פורטלנד לצוות הרפואי של פיניקס אחרי הניסים הגלויים שעשו שם עם גרנט היל)
    תודה רבה שוב על הסיקור, כן ירבו (וכן ירבו מפגשים עם אגדות עבר, הבאים זה ג'ו ג'ונסון במשתנה ליד וקירק היינריך בחנות המזכרות)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט