המשבצת של המכללות 23/3 (היום) ועד הגמר / מנחם לס

 

מה מייחד את המרץ' מדנס הזה מכל האחרים?

(הפריוויו להיום ניכתב זב עתה וניכנס בסוף הפוסט; משחקים שמיימיים!!!)

 

לפני שאני מתחיל, ברצוני להודיע ל-K-700 ושאר הגולשים שהחלו לחגוג שכוכב נצחון ויסקונסין על אורגון, פרנק קמינסקי הוא היהודי הגבוה ביותר בכדורסל (2.15 מ') והסנטר הבא של נבחרת ישראל (קלע הבוקר 21 נק'  במשחק הנצחון על אורגון 77-85) שהוא…קתולי!

1. הכי הרבה הארכות

 

(USA TODAY Sports Images)

 בסיבוב הראשון והשני (32 משחקים) היו 6 הארכות. לשם השוואה, בכל טורניר 2013 היתה הארכה אחת. בכל ההסטוריה של הטורניר של ה-NCAA השיא הוא 7 הארכות,  וכאן העסק רק התחיל. בהארכות האלה ראינו הכל: התמוטטות מחלטת של VCU ו-N.C.STATE. כמעט BUZZER BEATER )יוקון), ו-BLOWOUTS (טנסי ואיובה). בהארכות ראינו שחקנים קופאים על הקו (5), ושחקנים קולעים בשניות האחרונות 4 מטרים מאחורי הקשת (3).

 

2. ההפסד של דוק למרסר

 

(USA TODAY Sports Images)

כל פעם שדוק מפסידה זאת חגיגה לכל אמריקה, מלבד, כעמובן, אוהדי דוק. הקריאה "DING DONG – DUKE IS GONE" התחילה כשג'יי ג'יי רדיק שיחק ודוק הפכה לקבוצה שכולם אוהבים לשנוא. זה התחיל שנים לפני זה אבל הגיע לשיא עם רדיק, כי הוא היה הלבן היפה ממשפחה עשירה, בן טובים בנזונה שקרעי לכל השחורים בקבוצות האחרות את התחת. אז כשהם הפסידו למרסר הקטנה ממייקון, ג'ורג'יה, כל ארה"ב כמעט חגגה. זה עשה את הטורניר להרבה אנשים. בכל ההסטוריה של דוק היא הפסידה רק שלוש פעמים בטורניר לקבוצה המדורגת בספרות כפולות, ואתמול זה קרה למדורגת 14.
אין מכללה כמעט שלא מוכנה להתחלף עם הישגיה של דוק בטורניר ה-NCAA בעבר.
מאמנה מייק ששבסקי לא נראה שבור. הוא אמר עוד באמצע העונה שאין לו הפעם פרונט-ליין גדול וחזסק מספיק, ושם היא הפסידה: בצבע, ובריבאונדים הגנתיים והתקפיים.
אז ששבסקי אולי לא היה יותר מדי מיואש, אבל זה הפר את השמחה בכל ארה"ב ש-"דינג דונג, דוק איז גון!".

 

3. הפתעות, הפתעות, הפתעות

 

(USA TODAY Sports Images)

אולי אין העונה "פלורידה גולדן קוסט" אבל יש דייטון, מרסר, נורת' דקוטה סטייט, וסטפן אוסטין. פיצפוניות שהורסות ענקים. זה היופי בטורניר! (ולפני כמה דקות דייטון הקטנה ניצחה את סירקיוז  ועלתה לסוויט 16!!!)
ההפתעה האחרונה באה בלילה – אצלכם בבוקר – גשדייטון הקטנה, מדורגת 11, הראתה שנצחונה על אוהיו סטייט לא היה פלא שמימי. היא ניצחה את סירקיוז שמשך שלושת רבעי עונה היתה בלתי מנוצחת במכללות. היה 53-55.מ טיילר אניס – הפוינט גארד של סירקיוז שהיה נפלא עד 7 משחקים לפני סוף העונה עם סכוי להיבחר 5-7 – ירה שלשה עם הבאזר שהחטיאה. דייטון היתה בברור טובה יותר בכל מהלך המשחק, וקפצתי לאוויר עם החמצת השלשה כי הנצחון היה ביד של דייטון, ורק בסוף היו כמה מקרים של פאולים בהוצאות חוץ של דייטון שהשופטים הירשו, והיא כמעט הפסידה.
אבל היא בסוויט 16. סירקיוז הולכת הביתה. עוד נצחון של מס' 11 על מס' 3.

 

  

4. 0-1 לפני שהמשחק החל; לראשונה בתולדות הטורניר!

 

844846494

על מה שאתם רואים קנזס סטייט חטפה פאול טכני על עבירת על החוק:

a walk-on dunked during warmups.

(USA TODAY Sports Images)

5. התמונה של ארון קראפט מאוהיו סטייט אחרי החמצת סל הנצחון עם הבאזר

(ועוד תמונות נצחון והפסד)

לצערי איני יכול להראותה כי היא תמונה של "GETTY IMAGE" שאסורה לפרסום, אבל זוהי אחת מתמונות הספורט הנהדרות/עצובות ביותר של צעיר שוכב על הפארקט מובס, בעוד המנצחים עושים ערימת נצחון. תמונה לפנתאון.

אבל היו עוד:

 

(USA TODAY Sports)

(USA TODAY Sports)

(USA TODAY Sports)

6.  ריקודי נצחון – ה-IN החדש בכדורסל מכללות

 

mercer-dance

 

GIF via @CjZero

7. הסכין והמזלג של דון ג'ונסון

 

(USA TODAY Sports Images)

 8. כותרת העתון

אוהיו סטייט הגאוותנית לא קוראת לעצמה "אוהיו סיייט" אלא "THE OHIO STATE". אתמול הכותרת הראשית של העתון בדייטון יצא עם כותרת ענק:

  "THE UNIVERSITY OF DAYTON UPSETS OHIO STATE UNIVERSITY"

9. המעודדות של הטורניר

(אחת שמורה למומי ואחת ל-K-700)

את זאת אני שומר למומי. ובסוף אחת ל-K-700!

זאת שמורה ל-K-700!

 

פריויו למשחקי הענק היום

 

 6:15 בארץ:  קנזס (2) – סטנפורד (10)

 קנזס איבדה את "OMG ג'ואל אימביד" (OH MY GOD!), אבל ההיסטריה מתחילה לדאוך כשקנזס מצאה את הצעד בלעדו והחלה לתפקד עם אחד הפאור-פורוורדים הכי אנדגרייטד במכללות. כשאמביד הלך – פרי אליס הגיע. במשחק נגד TCU באמצע פברואר הוא פרץ עם 32 נק', 8 ריב', ו-5 אסיסטים. בחמשת המשחקים במרץ בעעדיו הוא קלע 16.9 עם 7.6 קרשים. כן, הם איבדו את הכוכב אבל זה לא כאילו הם נשארו עם "ג'ו-שמו" במקומו ובלעדיו.ג'מארי טיילור הוא אחד נוסף שנהנה מאיבודו של אמבידג כשהוא מקבל דקות נוספות וקולע מאז בממוצע 8.5 נק' עם 6.8 ריב', כולל 'הצלת העונה' ביום ששי כשקלע 17 עם 14 ריב' והיה כוכב קנזס שהציל אותם ממפלה נגד איסטרן קנטקי.קנזס תבוא מוכנה היום. זאת גם ההזדמנות של אנדרו וויגינס להראות אטם הוא באמת אמיתי ושווה בחירת דראפט 1-3 (אני לא חושב, אבל נראה!).הקרדינלס של סטנפורד הם מין "קמלון" שאתה לא יודע מהיום למחר איזו קבוצה תופיע. כל משחק שלהם הוא הכי שונה שאפשר מהמשחק הקודם: אחד בשיא המהירות; השני בשיא ההליכה. אחד באישית לוחצת; השני כולו אזורית. זוהי קבוצה חכמה עם שחקנים חכמים הנענים למאמנם (שלדעתי יהיה המאמן הבא של דוק כשששבסקי יסיים!) כמו בובות בתיאטרון בובות. במשחק אחד הם נתנו ל-BYU לקלוע נגדם 112 נק', ובשני (נגד יוקון) הם הירשו רק 51!השחקן שאני מציע לשים לב אליו הוא צ'סון רנדל. קנון.נבואתי? קנזס.

8:25: קנטקי (8) – ויצ'יטה סטייט (1)

זהו מצ'אפ בין קבוצה שהיא 0-35 לבין קבוצה שהדפיסה T-שירטים עם "קנטקי 0-35" לפני שהעונה החלה, ומאז נפלו כמעט לתחתית הבאר. אך לאטו-לאט טיפסו חזרה. הפרשמנים התבגרו בכמה חודשים, השתפרו, וקנטקי הפכה מגן ילדים לקבוצת כדורסל.

זהו מצ'אפ שאני מאד ציפיתי שיקרה. וויצ'יטה (לפי KENPOM METRICS) היא כמעט מושלמת מכל זווית, מכל כיוון, ומכל צד שתסתכל עליה. בעיקר בהגנה ובריבאונדים. קנטקי מגורגת שנייה במכללות בהתקפה (כולל אופנסיב ריבאונד כשהיא מלק'טת 43% מהחטאותיה). וויצ'יטה היא חמישית במכללות בהתקפה, מצמצמת את היריד ל-26% מהכדורים החוזרים. SOMETHING HAS TO GIVE!. אולי כאן תיקבע המנצחת.

הדבר השני שיקבע את גודל המשחק היא ההגנה. קנטקי מדורגת קרוב לתחתית הבאר בהגנתה. וויצ'יטה תוכל להכות אותה כאן ללא רחמים.

קנטקי מצויינת בפאסט ברייקים אך חלשה מאד במשחק 'חצי מגרש'. זה מה שוויצ'יטה תכריח אותה לעשות.

וויצ'יטה תנצח!

 

11:15: איובה סטייט (3) – צפון קרולינה (6)

 

 

לפי כל מה שאני רואה, ולפי כל מה שאני זוכר, זה חייב להיות משחק של איובה סטייט. אבל אני שונא תמיד להתערב נגד מאמן הטאר-הילס ויליאמס, שועל וותיק וערמומי.

הקולונלס מאיובה הראו במשחקים האחרונים כאילו הם משחקים ללא הגנה נגדם כשהם הגיעו לדיוקים של 57%, 64%, ו-71.8%!!!

אבל הערב הם משחקים נגד אחת ההגנות החזקות במכללות המורידה ליריביה את אחוז הדיוק ל-43.4%.

אז איך אמרנו קודם?

SOMETHING HAS GOT TO GIVE!

אבל פתאום משהו לא טוב קרה לטאר-הילס: ההגנה פסקה לתפקד. בשלושת משחקיה  נגד דוק, פיטסבורג, ופרובידנס היא הירשתה 1.2 נק' לפוזשיון. זהו אחד המספרים הגרועים ביותר שאתה יכול לחשוב עליהם. מצד שני איובה סטייט קלעה 1.23 בפוזשיון אחד בטורניר ה-"ביג-12". מרכוס פייג' חייב לתת את משחק חייו, וגם זה עלול לא להספיק!

איובה סטייט מנצחת.

 

12:10: טנסי (11) – מרסר (14)

רבותי, זה מה שנשאר לנו מ-"בית המוות": שתי קבוצות – 11 ו-14 – נלחמות על הזכות להיות בסוויט 16. 

דוק ניסתה את הדבר היחיד שחיה לה – שלשות – נגד ההגנה של מרסר, ולמרות שדהיא השחילה 13 מהן, היא הפסידה בבושת פנים. אבל לטנסי הגנה יותר טובה – הרבה, הרבה יותר טובה – מאשר לדוקים, ואני חושש שהיא תהיה יותר מדי עבור הסינדרלה ממייקון, ג'ורג'יה. יש לה שני MONSTERS בצבע – ג'רנל סטוקס וג'רון מיימון. לכל אחד מהם היה דאבל-דאבל נגד מסצ'וסטס כשהם מצמצמים את  קיידי לליין הגדול ל-8 חיצים בלבד.

לדוק לא היתה תשובה לג'קוב גלון ודניאל קורסי שלפתע התגלו ככוכבים למרסר. אני מאמין שטנסי תמצא תשובה!

טנסי!

1:10:  סטפן אוסטין יוניברסיטי (12) – UCLA (רביעית)

 

 

 

אתם צוחקים משם האוניברסיטה?

אז אולי תצחקו יותר אם תדעו מהיכן  היא: מנקוגדוצ'ס, טכסס!

אבל זוהי אוניברסיטה של 12,000 סטודנטים שישנם בה 112 שטחי לימוד שונים, ובהרבה מהם עד לתואר דוקטור.

אבל בואו נדבר הופס.

לסטפן אוסטין היה נצחון עצום, אדיר, על VCU ביום שבת, והם שברו ברקט שהיה כבר שבור לפניהם. הביליוןם דולארים נשארים בכיסו של באפט ולא הולכים לשום מקום.

היי, אני לא יודע הרבה עליהם, אבל יודע מספיק על UCLA שתנצח ללא ספק.

UCLA!

 

1:45: קרייטון (3) – ביילור (6)

אני מת שקרייטון תנצח, אבל אני חושש מאד מביילור.

מה קורה כששתי קבוצות עם "יעילות הגנה" מהגבובות במכללות, ו-"יעילות התקפה" עוד יותר גבוהה, נפגשות?

אני לא יודע. מה שאני כן יודע הוא שאחת חייבת בסוף לנצח ואחת להפסיד. אולי אחרי 3 הארכות?

מאמן ביילור הצעיר אוהב לשחק 'זון' – אזורית – כמו בינהיים מסירקיוז, אבל האם דאג מקדרמוט יכריח אותו לעבור לאישית שהוא לא אוהב? על מקדרמוט אי אפשר להגן אזורית או אישית, אבל אולי להחליף כל הזמן בין  קורי ג'פרסון ורויס או'ניל יצמצמו לפחות מ-27 נק', הממוצע שלו עד עתה.

בהתקפה, ג'פרסון ואו'ניל יצטרכו לעשות התקפות קמיקזים על מקדרמוט ולשים עליו שלושה פאולים כבר במחצית!

אני צופה לצערי הפתעה.

ביילור

2:40: וירג'יניה (1) – ממפיס (8)

 

 

לוירג'יניה אין את ה-PEDIGREE ('יוחסין') לשבת ב-"1", אבל מה לעשות שהיא כה טובה?גם היא וגם ממפיס שיחקו מה זה כדורסל מכוער ביום ששי, אבל הנה הן, מתחרות על עלייה ל-16.שתיהן  נולדו להגנה. במילים נאות -"DEFENSE ORIENTED". ממפיס אוהבת לגרום מהומות בהגנה עם סוויצ'ים ונסיונות גניבה המובילות למשחק טרנזישיון. וירג'ינה משחקת הגנה כמו פעם: מלחמה, כוח, ציפייה לשגיאות היריב, שרירים, ושמירה על כל אינטש, כמו הקרן הקיימת לישראל שפעם שמרה על כל דונאם.ממפיס תנסה למהר את המשחק ווירג'ינה תנסה להאט אותו. אין כאן הרבה מקום לטעויות: משחק מהיר ופרוע נגד איטי וזהיר. מי ינצח?

הלב אומר וירג'יניה, והמוח מסכים.

וירג'יניה

 

3:40: אריזונה (1) – גונזגה (8)

 


 

אני לא מבין כיצד אריזונה הסתבכה כל כך נגד וובר סטייט ביום ששי, אבל אני מאמין שהיא הקבוצה לנצח במערב, ולגונזגה אין מספיק כלי נשק עבור כך.

בווסט קוסט קונפרנס אריזונה החזיקה את יריבותיה למספר בלתי יאומן של 0.71 נק' לפוזשיון.

איך?

עם ההגנה מס' 1 בכל המכללות!

גם גונזגה משחקת הגנה מצויין, אבל היא בליגה אחרת. קלב טרצ'סקי וארון גורדון ימצאו דרך לנצח.

אריזונה

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. חחחח מנחם אתה לא מתבייש.

    זה מה שאתה מאחל לי????

    אגב בUCLA מסתובבות גם היהודיות והישראליות הכי יפות באמריקה(כיאה לבחורה שנהנית מהשמש של LA), מי שנמצא שם באיזור ושוקל איפה ללמוד רפואה או עיצוב פנים ואדריכלות אז זה המקום.

    סטנפורד זו אחת מ-3 מכללות הטכנולוגיה הטובות באמריקה(אולי אפילו הטובה ביותר בזכות קירבתה לסיליקון וואלי), שחקניה חכמים וערמומיים, יחד עם זאת אני מאמין שהחבר'ה של סלף יגיעו מוכנים ויעברו שלב.

    קנטאקי תבעט היום החוצה, אמרתי את זה אתמול, וויצ'יטה לא פראיירים!

    בסה"כ מסכים עם רוב ההימורים פה, יהיה מעניין.

      1. צחקתי אתמול וכתבתי לך שמכל המקורות שלי ראיתי שהוא גרמני.

        אבל תמיד אפשר לעבוד על כל העולם לא? הרי קמינסקי זה שם של עו"ד גרמני מוילנה, הוא לבד וחיוור ואפילו יש לו אף חצי יהודי, לפי תורת הגזע הוא יהודי שלם.

        האם זה יספיק כדי להכניס אותו לנבחרת???

  2. אני גמרתי עם הבראקט. זהו קפוט. לילה אחד ויצאתי חומוס מקופסת שימורים.
    עכשיו הדבר היחידי שנשאר לי זה לקוות שביילור תיתן בראש ותגיע לפיינל פור. קדימה דובים תפתיעו את כולם

  3. אני רואה את קנזס עכשיו, מה אומר ומה אדבר? חתיכת שיעמום. זה מזכיר בעיקר כדורסל נשים. יש לו שם בקנזס את וויגינס והכדור תקוע אצל הרכז 20 שניות וכלום…

  4. קנזס מאבדים כדור אחרי כדור ואחרי שהיו בפלוס 7 הם כעת במינוס שש, וויגינס? לא מקבל כדורים וכשהוא מקבל הוא מוסר מיד, לא מנסה אפילו טיפה לקחת על עצמו משהו אבל זה נראה יותר כמו הוראה של המאמן.

  5. וויגינס? ובדיוק כמו שאלי כתב למעלה, מסר בלי סוף במקום לנצל את הצעד הראשון המהיר שלו ולנסות לחדור.
    סטנפורד עם ניצחון מוקדם, וקנזס תלך הביתה מאוד מאוכזבת.

  6. הספיק לי
    אני מעדיף משחק תחתית של אורלנדו לייקרס שיהיה הערב מעשרה משחקי מכללות. ההמתנה לוויגינס שיעשה משהו מעניין השאירה אותי עירני באנטי כדורסל הזה. כמויות אינסופיות של איבודים והחטאות.

  7. זה הזמן של ג'וליוס רנדל לפרוח ולעקוף את כולם בסיבוב.
    אם הוא יצליח להוביל את קנטאקי לניצחון על ויצ'יטה סטייט הבלתי מנוצחת,המניות שלו יעלו דרמטית.

  8. זה מחזיר אותי לדיון על בחירות הדראפט.
    אין הבדל משמעותי בין בחירה 1-8.
    כולם שחקנים טובים עם אפסייד גבוה, אף אחד לא הפיל אותי מהכיסא.

    בינתיים הפייבוריטים שלי הם סמארט ואקסום.

  9. אז מי היה לנו שם:
    וויגינס, פארקר, אמביד, אקסום, סמארט ורנדל: כולם בחוץ מלבד רנדל שיעוף מאוחר יותר היום. באסה. (אני יודע שאקסום ואמביד לא משחקים, תחסכו את התגובה).

  10. נו ו???

    אתם באמת חושבים שהטורניר הזה ועוד כפרשמנים אמור להשפיע על המיקום של 1 עד 3 כשברור שהפוטנציאל של שלושת אלה הוא גבוה משל השאר??

    לא ישפיע, אלא אם כן תתגלה הפציעה של אמביד כמשהו שהיסכון גדול מדי ואז יהיה שינוי קיצוני במיקומים.

    רנדל? אם כבר הוא צריך מאוד לחשוש שפיין למשל לא יעקוף אותו בסיבוב.
    פיין פשוט נראה מטורף וגם פוטנציאל הגנתי לא קטן ובמימדים של סנטר.

    הבעיטה של קנזס החוצה היא מצוינת עבור הבראקט שלי, כי זה אומר שבערך 6-7 שעקפו אותי עד היום הולכים לצנוח למטה.

    סלף היום בניהול משחק מזעזע.
    שם הרכבים נמוכים כשלא היה טיפת הגיון והרכבים גבוהים כשהיה צריך יותר לרוץ.
    נדמה היה שתוך כדי המשחק הוא יותר מנסה לנחש מלנהל את העניינים.
    השימוש שלו בוויגינס לאורך כל השנה הוא פשוט שערוריה אחת גדולה ובזבוז של שנה, בשבילו ובשביל וויגינס.

    ועכשיו לקנטאקי- וויצ'יטה סטייט.

  11. אחלה שיש פוטנציאל מה עם קצת ביצים?
    6 זריקות במשחק??
    איפה רוח לחימה ותחושה למשחק?

    ראיתי את קנזס רק פעמיים העונה אבל זה נדמה שסלף הוא מסוג המאמנים שלא יתנו לשחקן לעשות אותו גדול אלא שהוא יעשה את הקבוצה גדולה

  12. 5 דקות לחצות, והגיע הזמן לסכם ערב ספורטיבי מהגדולים ביותר שחוויתי.

    אמנם קנזס איכזבו אותי קשות, אבל…

    הפועל י-ם בתצוגה מדהימה במלחה
    קנטקי גוברת עם ויצ'יטה סטייט באחד ממשחקי המכללות הכי טובים העונה
    ברצלונה מנצחת את ריאל מדריד 3-4 בחוץ.

    מה שמעיב קצת על החגיגה הוא הפסדו של נועד להט בנוק אאוט בסיבוב הראשון, אבל לא נורא, הוא אמור לקבל עוד הזדמנות.

    1. מסכים לחלוטין
      ההפסד הגבוהה בתולדות מכבי תל אביב בליגה ביד אליהו
      קנזס נראו רע בסיבוב הראשון וניצחו בזכות יתרון 43-19 בריבאונד ולמרות שלא קלעה אף שלשה
      הטורניר השנה מטורף
      כל הבחירות הגבוהות העתידיות בחוץ
      אני לא כל כך מסכים שאין קשר עתיד
      ג׳ורדן , מגיק , בירד , ראסל , קארים , האקים , יואינג הצליחו פחות או יותר במכללות
      שהראש בדראפט הידים רועדות ? ברור לי שלא תהיה שום השפעה על הבחירות אבל מעיב קצת ששחקנים שאולי יהיו מאוד גדולים ישאירו זכרונות בינוניים על טורניר ה ncaa

      1. אתה מודע לזה שאתה כותב פה שטות עם הקטע על הצלחה במכללות.

        אני יכול באותה מידה לתת לך פה רשימה של שחקנים ענקיים שאפילו לא נכנסו לטורניר המכללות.

        ראסל ווסטברוק היה מחליף של דארן קוליסון בUCLA של לאב שלא עשתה כמעט כלום.

        זה העיב על הקריירה שלהם?
        אתה בכלל ידעת את זה?

        פול ג'ורג' אפילו לא נכנס לטורניר עם פרזנו ב2009, זה העיב על הקריירה שלו? ידעת את זה בכלל?

        חוץ מזה שאם כבר אתה מנסה לבנות תיאוריה אז הבאת פה את הדוגמאות הגרועות ביותר.
        כמעט כל אחד מהשמות שנתת פה שיחק עם אול אוף פיימרים במכללות ובתקופה שזה ממש לא היה נפוץ כמו היום.

        1. הול אוף פיימרים ?
          ריססת את עצמך שוב
          בירד משך את אינדיאנה סטייט לפינל לבדו איזה הול הוף פיימרים שיחקו עם מג׳יק במישגן סטייט ?
          אתה לא כזה חכם כמו שאתה חושב נהפוך הוא
          תקשיב , ותפנים רשמתי שזה לא ישפיע על הבחירה שלהם אבל בחייאת ראבק
          פארקר עף בסיבוב הראשון , וויגנס בשני , סמארט הפסיד לפאקינג גונזגה.
          נראה לך שמישהו מהשמות שמניתי היה חי עצמו בשלום ?
          אתה לוקה הבנת הנקרא וכנראה בדברים נוספים
          באותה מידה יכולת לתת רשימה של שחקנים אדירים שלא דרכו בקולג׳ מוזס מלון , קובי , קמפ , לה ברון

          1. אגב אם ווסטברוק , פול ג׳ורג אלו השמות שלך בארסנל מול מג׳יק , בירד , מייקל ואתה טוען שנאש טוב יותר מסטוקטון
            תחשוב שוב מי כותב שטויות מבין שנינו

          2. אמרתי רובם לא כל השמות שנתת.

            האקים- שיחק באוניברסיטת יוסטון עם דרקסלר.
            ג'ורדן עם וורטי וסם פרקינס.

            אלה ימים שגיוס שחקנים כאלה לאותה מכללה לא היה נהוג.

            מצחיק אבל אפילו הדוגמא של ביל ראסל שהבאת עקומה לאללה.

            הוא שיחק במכללה שבצורה מהפכנית שמה 3 שחקנים שחורים בחמישייה בימים של אמריקה הגזענית.

            שיחקו איתו שם קיי סי ג'ונס(8 פעמים אלוף עם ראסל בבוסטון, מס' 25 אצל הסלטיקס שהופרש לתקרה).

            הדוגמאות האלה עקומות מתכתחילה.

            לא הבאתי לך את קווין לאב, ווסטברוק(ואם תרצה גם כריס פול) במקום להשוואה. ובכלל איך אפשר להשווות כשרוב השמות האלה בתחילת הקריירה??

            השורה התחתונה היא שלא לעשות כלום במכללות ממש לא מעיב על שום קריירה וזה לא יותר מפסיק קטן בטח בימים שהפרשמנים האיכותיים נחטפים לNBA אחרי עונה 1 במכללה.

          3. מידן,אני אמנם לא מבין במכללות אבל הנקודה שאתה מציין היא נכונה יותר לעבר שבו שחקן שלא משחק במכללות נחשב לנדיר ובדרך כלל גם הכוכבים הגדולים ביותר נשארו שנתיים-שלוש,מאז שהתחיל הטרנד של שחקנים לצאת לדראפט ישר אחרי התיכון,המכללות איבדו את זה וגם החוק החדש של גיל 19 לא עזר במיוחד,הכוכבים באים דופקים כרטיס של שנה מקווים בעיקר לא להיפצע בכדי שזה לא יפגע להם בדראפט וממשיכים לNBA,זאת הבעיה,היום לא תמצא שחקן בקליבר של דאנקן שסיים 4 שנות לימוד בקולג' וזה מראה גם על המחויבות שלהם

  13. מפתיע מאוד, וויצ'יטה מגיע עם מאזן 35-0 מהעונה הרגילה.

    קבוצה שקולעת כל כך טוב.
    לא הבנתי למה אחרי ההחטאה של אנדרו הם לא לקחו ישר טיימ אאוט.
    ב-3 שניות קשה מאוד למצוא את בייקר לזריקה נוחה(ובסוף לקח אותה השחקן האחרון שהיה צריך לקחת אותה).

    ניצחון גדול מאוד לקנטאקי ואם לאמר את האמת אני מפחד מאוד מהמפגש שלהם מול לואיוויל.

    הרגשתי הרבה יותר בטוח אם לויאוויל היו מקבלים את ויצ'יטה. קנטאקי מגיעים כמכללה שכולם לא סופרים בגלל העונה הרגילה והם משחקים בלי לראות בעיניים.

    לויאוויל עד כה בטורניר שומרת טוב אבל נראית לא טוב בהתקפה.

    יהיה מעניין מאוד.

    1. אתה יודע האם האחים האריסון הולכים לצאת לדראפט?

      אגב רון בייקר, האם הוא ייצא לדראפט?

      תהיה מלחמת עולם בין לואיוויל לקנטאקי.

  14. כל אחרי הצהרים הייתי בפאב אנגלי בגרינוויל לחזות בקלסיקו, ואז נשארתי לחזות בנצחון איובה סטייט על צפון קרולינה, ורק חזרתי. אולי לא אכתוב מאומה הערב.

  15. תובנות קטנות לגבי שחקנים עד עכשיו.
    מי שלא תקח את גוליוס רנדל מהבחירה הרביעית פשוט תפספס.
    החברה של מישיגן סטייט, אני ממש גבוהה גם על האריס וגם על אדריאן פיין. במידה וסאק טאון זוכה בבחירה גבוהה הייתי עושה טרייד דאון להשיג את שניהם.
    אדריאן פיין הולך להיות סליפר סליפר לא ברור לי איך הוא לא עולה במוקים מסוף הסבוב הראשון לאור השנה האחרונה שלו.

    1. כתבתי לפני כמה ימים, אם תמשיך ההצלחה של מישיגן סטייט ואדריאן פיין בפרט יראה מה שהוא מראה בטורניר הזה וזה עליונות הגנתית מדהימה וחוש התקפי טוב מאוד, הוא זה שצפוי לזנק למעלה אפילו מעל לג'וליוס רנדל.

      קשה לי להסכים לגבי רנדל.
      הוא שחקן התקפי טוב מאוד לתפקיד שלו, המשחק ההתקפי של אמין מאוד גם לרמות של הNBA אבל קשה להתעלם מהמימדים שלו, מהעובדה שהוא מיס מאץ' הגנתי ובגלל זה אף אחד לא צריך להצטער לא לקחת אותו בטופ 4(והוא לא יהיה אחת מ-4 הבחירות הגבוהות וגם אם קאנטקי לוקחת אליפות).

      מי שממש מפתיע עד כה זה אנדרו האריסון.
      האחים האריסון ממש הפכו לסוג של בדיחה קבועה השנה.
      מצמד הגארדים שהודיעו לכל האומה בפריים טיים סטייל לברון ג'יימס שהם לוקחים את הכישרון שלהם לקנטאקי(אפילו יותר פתטי אם אוהדים ומשפחה מאחוריהם באולם הפרטים של התיכון שלהם), כאלה שצפו שיכנסו בקלות לטופ 10 של הפרשמנים העונה הם נתנו עונה חלשה מאוד, לא יציבה, קליעה לא יציבה.

      אנדרו עד כה בטורניר הוא האקס פאקטור של קנטאקי. גם התקפית, גם הגנתית, גם הולך לקו וכמו גדול לא מחטיא.
      מעניין מאוד, לא נתנו הרבה סיכויים לקאליפרי בטח באיזור החזק מאוד שנפלו אליו.

      דיוק וויצ'יטה סטייט כבר לא שם ועדיין יש להם לואיוויל על הראש ואז כנראה מישיגן בגמר האיזורי… לא קל, אם הם עוברים את האיזור הזה הם פייבוריטים רציניים לפיינל פור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט