מעורב הופס על יום ראשון בבוקר: דוק לבד חיסלה ל-82% סכוי לביליון$/ מנחם לס

0.00000000001% להרוויח ביליון דולארים

לקח משחק  א-ח-ד   – ההפסד של דוק למרסר, לזרוק 82% מלמעלה מ-120 מיליון משתתפים להפסיד ביליון דולאר מבאפט. לקח עוד הפסד – זה של אוהיו סטייט לדייטון  – להוציא עוד 11% מהסיפור. ז"א ששני משחקים בלבד השאירו 7% ממלאי בראקט בחיים. פרופסור למתמטיקה מפלורידה סטייט יוניברסיטי חישב שהסיכוי לנחש את כל הבראקט נכון הוא 1 ל-0.000000000000000001% (17 אפסים; אני חושב שכתבתי נבון)

 

סטיב נאש התקבל באהבה

הוא כבר לא כזה, TRUST ME!

 

 

רק שבוע אחרי שנדמה היה שסטיב נאש תולה את נעליו הוא חזר בקול תרועה לסטנדינג אוביישיון של קהל לייקרי מטומטם שאין לו מושג בכדורסל. במדיסון סקוור גארדן, ואפילו בבוסטון, היו זורקים על הזקן בקבוקי בירה. מה זה פה, קיבוץ? מסיבת נוסטלגיה לקשישים?
הבנאדם זורק עוד לבנה על גופת המת השוכבת בתוך צואה בבאר עמוק, ו-18,500 חסרי מושג עומדים וצורחים 'הידד'. לא 'הידד' אבל את הכווונה אתם קולטים.
מה הוא חוזר? מי צריך אותו?
מה שהוא היה כולם יודעים. אז מהי בדיוק מטרתו עתה? להוכיח שהוא יכול לחזור מפציעה, לזרוק מסירה לעלי-הופ, ולקלוע 5 נקודות?
בסדר. אבל בעשייתו זו הוא מעכב את הלייקרס בעוד שנה. ג'יני  באס אמש עיקבה את ה-'בנייה מחדש' בארבע שנים. אמש הוא הוסיף עוד שנה.
אז, רבותי, אנחנו כבר ב-2023. אני מוציא את הקלקולטור לראות אם יש לי איזה שדהוא סכוי להיות עדיין בסביבה.
אולי עם אוכל נכון ותרגול יומי במכון, אדפוק את חברות הביטוח הרפואי שלי.
אז בסטייפל סנטר היתה אמש חגיגה. לא נחזור על כך שהם הפסידו באיזה עשר לוושינגטון ויזרדס. העיקר שסטיב נאש חזר חודש לפני סיום העונה לתקוע יתד בחדר ההלבשה ולהצהיר "אני כאן, לטוב או לרע".  בשבוע שעבר הוא עשה סרט דוקומנטרי על חייו בגרטלנד. חשבנו שזהו זה. אני לא אכתוב ספר על חיי עד שאמות. סרט דוקומנטרי אומר "זהו. חיי הכדורסלנים הסתיימו. עתה אתם יכולים לעשות עלי סרט". אתה לא עושה סרט קריירה, ואז ממשיך את הקריירה. וואללה רחמנות על סטיב נאש, הלייקרס, האוהדים, ובמיוחד דדי. אני כואב את כאבו…אני מרגיש את כאב ראשו…יש לי פלגין עבורו, או אם הוא רוצה TYLENOL אמריקאיח.
הוא לא פראייר הנאש הזה. הוא לא התבייש לומר שה-9.7 מיליון דולארים נתנו לו 9.7 מיליון סיבות לחזור. תראו, בדקות ששיחק הוא קטף 4 ריב' וחילק 11 אסיסטים. ל-36 דקות זה היה הופך למספר גדול מאד. כל הכבוד לזקן. אבל מי שחזה במשחק (אני בהיילייט; כבר שנתיים שלא השפלתי את עצמי לחזות במשחק שלם שלהם) ראה שאיש לא נילחם בריבאונדים, ואיש לא ניסה להפריע למסירות באופן מיוחד. להיפך. אם אני מאמן אוייב, אני דואג שהוא יקטוף 20 ריבאונדים ואולי הלייקרס יחתימו אותץו לעוד 5 שנים. עם ג'יני באס אתה לעולם לא יכול לדעת.

הניקס עשתה הסטוריה

נצחון הניקס על פילדלפיה 92-93 עשה מהניקס את הקבוצה הראשונה בהסטוריה שמתחלקת 7 הפסדים רצופים, וחוזרת עם 8 נצחונות רצופים. יוסטון של 1992-3 עשתה שבע ושבע, לא שבע ושמונה.

לא אשקר אתכם, ואני גם לא רוצה שדובי יתחיל לצאת במחולות: 8 הנצחונות באו בסקדואל רך יותר מטוסיק של תינוק. מלבד אינדיאנה בחוץ ומינסוטה בחוץ, הם ניצחו את יוטה, קאבס, סיקסרס, סלטיקס, ומילווקי, ואז ההסיקסרס פעם שנייה. 

אבל לגלות לכם סוד?  הפרט הזה לא יופיע בספר השיאים.

 

אנטוני דייויס עוד יגיע לרמתו של ביל ראסל

אם אתם לא זוכרים שכתבתי ביום הדראפט שהוא יהיה "ביל ראסל שני" אז אין לי מה לדבר אתכם.

כי כתבתי זאת.

הוא עשה את הטרנספורמציה הקלה ביותר ל-NBA מכל בני כיתתו. הוא מיד הרגיש שייך, ומיד התקבל ע"י הוותיקים כחבר קיבוץ לכל דבר. ומה שעוד חשוב ביותר היא העובדה שמאמנו מונטי אליס אוהב אותו כדור צעיר.

תראו מה הבנאדם עושה: מוביל את הליגה בבלוקים (2.9 למשחק), מס' 12 בקליעה (21.6 נק'), רביעי ביעילות (EFR=27.1) – הווה אומר השחקן הרביעי ביעילותו בליגה ,  ושמיני ב-WINNING SHARE  – 9.8 לפי BASKETBALL REFERENCE.

והוא רק בראשית דרכו!

 

 הפוינט גארד שהפך לסנטר/פאור-פורוורד שבקרוב ישלוט בליגה!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. לא מבין אותך: במקום להגיד תודה על שאנו זוכים לראות שוב את אחד מגדולי הרכזים (בטח ההתקפיים) על המגרש, אתה מתעסק במועדון הלא מעניין הזה שוב? הקהל שם מבין עניין בהחלט, לראות את נאש משחק זאת זכות לא נורמלית.

    1. 11 אסיסטים ב 19 דקות לנאש.

      כריס פול מוביל את הליגה עם 11 אסיסטים ב 35 דקות.

      לפעמים עדיף לשתוק במקום לדבר שטויות.

  2. מנחם אני אוהב את הניקס אבל לא מטומטם, פרדוקסלי ככל שזה יישמע. אנחנו במירוץ חסר סיכוי לפלייאוף שלכולם ברור שיסתיים באוף דווקא ניסינו יאללה בואו לים לפוצץ את העשרים מיליון שעשינו השנה על בירות…

  3. דיוויס הולך לקרוע את הליגה אך בהחלט הבניה סביבו לא הכי נכונה ..
    גורדון תקוע ממש לא נותן תמורה לחוזה שלו .. קשה לראות שמישהו יקח אותו טייריק מתחיל לפרוע שטרות הולדי ואנדרסון רק שיהיו בריאים… לעונה הבאה צריך בעיקר בריאות ועוד סנטר כמו האוס או לופס שויתרו עליו עוד שומר טוב בעמדות 2-3 וקלעי או שגורדון יתעורר על עצמו

  4. מרסר הרסו ליותר אנשים.

    אני חושב שהרוב המוחלט גם ככה לא הלך על סיריקיוז שתנצח את האיזור שלה.

    לעומת זאת דיוק תמיד מגיעים עם הייפ מטורף וג'בארי הפרשמן הטרי של העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט