אמביד נגד יוקיץ', מילווקי נגד יוטה, לברון נגד טורונטו ועוד שישה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

אמביד נגד יוקיץ', מילווקי נגד יוטה, לברון נגד טורונטו ועוד שישה משחקים בליל שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

קליבלנד קאבאלירס (29-38) – לוס אנג'לס קליפרס (36-34) 1:00

עם שמונה הפסדים ב11 המשחקים האחרונים שלה קליבלנד יצאה מהמירוץ על המקומות המובילים במזרח וכרגע רק משוועת להישאר במקום מוביל ישירות לפלייאוף ולא לרדת מתחת למקום השישי. בשלושת המשחקים האחרונים בלי ג'ארט אלן גארלנד מבין שההתקפה תלויה בו והוא עונה לקריאה, הוא עומד על 30 נקודות ועשרה אסיסטים (ביחד עם 5.7 איבודי כדור) לערב בנוסף דין ווייד (שנמצא בספק) הוקפץ להרכב הפותח ומובלי הוסט לעמדת הסנטר והוא כרגע עומד על 36.5 דקות למשחק. הרוסטר שעומד לרשות ג'יי בי ביקרסטאף הערב עדיין לא לגמרי ברור לצד דין ווייד (ברך) גם מרקנאן ורונדו (קרסול) ביחד עם לווארט (כף רגל) נמצאים בספק לגבי המשחק. רוב הסיכויים שנראה את קווין לאב חוזר להרכב הפותח הערב.

הקליפרס מגיעים למשחק השלישי שלהם בארבעת הימים האחרונים אחרי שרג'י ג'קסון, 15 נקודות ותשע אסיסטים ומרקוס מוריס שסיים עם31 נקודות, הובילו את הקליפרס שכבר פיגרו ב18 נקודות לדטרויט, לא הפעם הראשונה שהקבוצה של טיי לו מצליחה לחזור מפיגור כזה. קיים הסיכוי שקליבלנד תישאר רק עם קווין לאב,אוון מובלי ואד דייוויס ברוטציה שלה בקו הקדמי והקליפרס יהיו חייבים לנצל כל יתרון אפשרי מתחת לסלים עם זובאצ' והארטנשטיין. הקליפרס נמצאים במרכז הטבלה (מקום שמיני) במרחק ארבע וחצי משחקים ממינסוטה במקום השביעי וחמש וחצי משחקים מהלייקרס שבמקום התשיעי.

הימור: למרות חוסר העקביות של קליבלנד בתקופה האחרונה המשחק הזה הוא הזדמנות מצוינת לחזור לכושר. הקאבס מנצחים.

אטלנטה הוקס (34-33) – פורטלנד טרייבלייזרס (26-40) 1:30

למרות חוסר העקביות של אטלנטה כקבוצה, טרה יאנג ממשיך להראות שהוא אחד הגארדים הטובים בליגה. עם 31.4 נקודות ו9.6 אסיסטים על אחוזים מצוינים בעשרת המשחקים האחרונים שלו הוא ינסה למשוך את אטלנטה (שעלתה למקום התשיעי) לעבר טורונטו וברוקלין שנמצאים רק במרחק של כמה משחקים. במשחק האחרון מול אינדיאנה הוא סיים עם 47 נקודות ועם הניצחון והערב ג'וש הארט יהיה המגן העיקרי עליו לדקות שבו הוא על המגרש. המשחק הבא של ההוקס יהיה נגד שארלוט שנמצאת רק חצי משחק מאחוריהם בטבלה. ג'ון קולינס (אצבע) שנעדר מהמגרשים לכמה שבועות יוכל לחזור כבר הערב ולסייע להגנה של אטלנטה שלא מצליחה להתרומם בלעדיו.

בצד השני פורטלנד הצליחה לחלץ ניצחון מוושינגטון למרות שנראה שאף אחד מהנהלת הקבוצה לא רוצה שזה יקרה. בלי בלדסו (אכילס), לילארד (התאוששות), נאזיר ליטל (כתף), נורקיץ' (כף רגל), אנפרני סימונס (ברך) ו ווינסלואו (אכילס), כולם לא יוכלו לשחק גם הערב, ג'וש הארט רשם שיא קריירה וסיים עם 44 נקודות, שישה אסיסטים, ארבעה חטיפות ופלוס מינוס של 22. העול על הארט יהיה אפילו גדול יותר הערב שכן הוא יצטרך לעשות הכל בשני צידי המגרש. ברנדון וויליאמס הצעיר, רוקי מאריזונה שלא נבחר בדראפט, מקבל את המקום בהרכב הפותח במקום סימונס ומחזיר עם 15.3 נקודות אבל באחוזים רעים מכל מקום במגרש.

הימור: קבוצה אחת שרוצה לנצח ואחת שממש לא. אטלנטה מנצחים.

פילדלפיה 76' (25-41) – דנבר נאגטס (28-40) 1:30

המצ'אפ שכולנו חיכינו לו. שני המועמדים המובילים לMVP, ביחד עם יאניס, שהם במקרה גם שני הסנטרים הטובים ביותר בליגה ייפגשו הערב לקרב שיכול להשפיע גם על כמה הצבעות לפרס השחקן הטוב ביותר בסוף העונה. יוקיץ' יוכל להופיע למשחק הערב בלי אארון גורדון לצידו (כף רגל), במשחק האחרון יוקיץ' לא הצליח לנצח את טורונטו עם דאבון ריד בהרכב הפותח במקומו של גורדון. מי שכן נמצא לצידו של יוקיץ' הוא מונטה מוריס שבחמשת המשחקים האחרונים עומד על 16.8 נקודות על 58.9% מהשדה לצד 5.2 אסיסטים. דוק ריברס שידוע כמאמן שלא מפחד לזרוק את הדאבל טים על כל כוכב שהוא פוגש, הולך להכריח את הסגל המשלים של דנבר לנצח אותו הערב וינסה להוציא את יוקיץ' מהמשחק.

בצד השני פילדלפיה מגיעה למשחק הזה בכושר לא כל כך טוב. הארדן עומד על 8/36 מהשדה בשני המשחקים האחרונים שלו ונראה שאוהדי פילי כבר הספיקו לקבל גם את הצדדים הפחות יפים של המזוקן. מאז הטרייד שהביא אותו לקבוצה הארדן ואמביד זורקים בממוצע 25.1 פעמים מהקו במשחק, מספר זריקות גבוה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה אם מסתכלים על כל העונה. היא הצליחה לברוח מהפסד בעייתי לאורלנדו במשחק האחרון, כשהצליחה לנצח בהארכה אחרי שכבר פיגרה ב17 נקודות. אמביד רושם 30.8 נקודות למשך עשרת המשחקים האחרונים שלו ויקווה להמשיך לקלוע גם הערב במצ'אפ הישיר מול יוקיץ' בשביל להישאר בתחרות על הסקורינג טייטל.

הימור: בלי גורדון העזרה שיוקיץ' יוכל לקבל היא דלילה מדי, בהתחשב בכך שאמביד יעשה את כל מה שיוכל בשביל לנסות לעצור אותו, אל מול הסוללה של פילדלפיה. הסיקסרס מנצחים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (47-20) – שארלוט הורנטס (35-33) 2:00

קרב מסקרן בין שני רכזים צעירים עם עתיד מבטיח בליגה. בלי ניצחונות ובלי צוות מסייע, שג"א ממשיך להראות כמה כישרון טמון בו, בשמונת המשחקים האחרונים הוא רושם 30 נקודות, שמונה אסיסטים ו2.3 חטיפות למשחק. הת'אנדר ניצחו רק שלושה משחקים מ15 המפגשים האחרונים שלהם וימשיכו לשחק בלי חלק גדול מהרוטציה, ג'רמייה רובינסון ארל (כף רגל), גידי (אגן), קנריך וויליאמס (ברך) ופייבורס (גב) יצטרפו לטיי ג'רום, דורט ומוסקלה שעברו ניתוחים ולא יחזרו לשחק העונה. משחק גדול של דאריוס ביזלי, 29 נקודות ועשרה ריבאונדים, לא עזר לאוקלהומה בהפסד האחרון לממפיס.

בצד השני שארלוט מגיעים למשחק כשהם יודעים שכל הפסד יגרום לוושינגטון להתקרב אליהם ולנסות להיכנס במקומם לטורניר הפליי אין. טרי רוזיר השתלט על ההתקפה של הקבוצה בתקופה האחרונה, בשמונת המשחקים האחרונים מאז פגרת האולסטאר הוא מוביל את הקבוצה בנקודות ובאסיסטים (0.1 יותר מלאמלו) עם 25 נקודות על 50/48.6/95.8 מהשדה, 5.9 אסיסטים למשחק ו2.3 חטיפות לעומתו לאמלו קולע רק 17 נקודות למשחק ומדייק רק ב33% מהזריקות שלו מחוץ לקשת. שארלוט צריכה לנצח היום בשביל להגיע למשחק הבא מול אטלנטה במצב בו ניצחון מעלה אותה בטבלה. הערב רוזיר ככל הנראה יהיה גם המגן העיקרי על שג"א וינסה לעצור אותו מלסחוב את אוקלהומה לניצחון מפתיע. היווארד (קרסול), בוקנייט (צוואר) יעדרו גם הערב לצרעות.

הימור: שארלוט מושכת את היריבות שלה למשחק מהיר שיכלול הרבה שלשות ואוקלהומה זורקת רק 32.1% מחוץ לקשת מאז פגרת האולסטאר. שארלוט מנצחת.

Charlotte Hornets vs Oklahoma City Thunder Prediction & Match Preview -  October 4th, 2021 | NBA Preseason 2021-22
רוזיר ינסה לעצור את שג"א הערב.

סן אנטוניו ספרס (42-26) – מינסוטה טימברוולבס (30-39) 2:30

אז אחרי שפופ שבר את השיא של דון נלסון והתמקם בראש הטבלה אפשר להתחיל להגדיל את הפער. ג'ונטה מארי חוזר לסגל של פופ הערב אחרי שנעדר מההפסד במשחק האחרון נגד הפייסרס, ג'וק לנדייל סיים עם 26 נקודות (12/12 מ2) מהספסל. מארי יקווה להמשיך את הקצב הנהדר שהוא שיחק איתו, 25.5 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו8.2 אסיסטים ביחד עם שלוש חטיפות בששת המשחקים האחרונים שלו. וואסל ומארי, קו אחורי הגנתי מצוין, ינסו להכין את אדוורדס (במידה וישחק) ואת דיאנג'לו ראסל הערב. קייטה בייטס דיופ (גב) ומקדרמוט (קרסול) לא יהיו זמינים לרשות פופ הערב. מי שאייש את מקום הסנטר במקום פואלטל, שיחזור הערב, הוא זאק קולינס שיקווה להמשיך לרשום יותר דקות עכשיו כשיעלה מהספסל במקום קייטה בייטס דיופ.

מנגד הטימברוולבס מגיעים למפגש הזה אחרי ניצחון גדול על מיאמי בו שמונה שחקנים קלעו בספרות כפולות, ג'יילן נואל הוביל את כל הקלעים עם 16. מינסוטה נמצאת רק משחק וחצי מאחורי דנבר במקום השישי ובכושר שהיא נמצאת בו כרגע, שמונה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה, היא בהחלט מכוונת אל המקום השישי. פטריק בברלי (אוזן), אדוורדס (ברך), ג'ורדן מקלפלין ונאז ריד (גב) נמצאים בספק לקראת הערב בזמן שג'ארד ונדרבליט (שריר הארבע ראשי) יהיה בחוץ. דיאנג'לו ראסל לוקח צעד אחורה במשחקים האחרונים מבחינה התקפית ונותן את הבמה למאליק ביזלי, במידה ומארי יחליט לשמור את ראסל היום ביזלי יצטרך לייצר הרבה מההתקפה לעצמו.

הימור: ערב גדול של טאונס שיחגוג על הראש פואלטל. מינסוטה מנצחים.

גולדן סטייט ווריורס (22-46) – וושינגטון וויזארדס (37-29) 4:00

הפעם האחרונה שסטף קלע 8 נקודות או פחות ב30 דקות משחק הייתה ב2014, אבל כשקליי נמצא בזון כמו שהוא היה בניצחון האחרון של גולדן סטייט על מילווקי גם סטף ידע רק לעמוד ולהסתכל. ג'ורדן פול שלא הצליח למצוא את המקום ברוטציה מאז החזרה של קליי מוביל את הקבוצה בקליעה בארבעת המשחקים האחרונים עם 25.8 נקודות בזמן שהוא זורק 59% מהשדה ו60% מהשלוש. וויגינס, שסיים עם 21 בערב סולידי נגד מילווקי, קולע רק 14.1 נקודות על 40% מהשדה ו33% מהקו(!) מאז שפתח במשחק האולסטאר. הערב גולדן סטייט להשתוות למאזן של ממפיס ולא ליצור פער מהמקום השני שיכול להתברר כחשוב במיוחד במידה ושני הקבוצות ייפגשו בפלייאוף. דריימונד גרין חוזר הערב לסגל של הלוחמים אחרי היעדרות ממושכת ויערוך את משחק הבכורה שלו עם קליי וסטף בהרכב.

בצד השני וושינגטון מגיעה למשחק הזה במומנטום שלילי מאוד. מאז ניצחון הבכורה עם פורזינגיס, שרושם 19.3 נקודות ו6.7 ריבאונדים במדי המכשפים, הם סופגים 122 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם ורושמים כבר שלושה הפסדים רצופים. קלדוול פופ ודני ככל הנראה יתופקדו על קליי בצד ההגנתי מה שאומר שנראה הערב יותר את סטורנסקי על חשבון איש סמית' וראול נטו שלא יוכלו לשמור על סטף. וושינגטון נמצאת במרחק שלושה משחקים מאטלנטה והמקום העשירי וצריכה להתחיל לנצח כל משחק במטרה להישאר במירוץ לפליי אין.

בזווית המקומית: אבדיה בשלושת המשחקים האחרונים (ביחד): 44 דקות, 0/10 מהשדה, 0/2 מהשלוש ורק חטיפה אחת וחסימה אחת. אבדיה לא מצליח למצוא את עצמו במשחקים האחרונים והוא רואה איך דקות המשחק יורדות בהתאם. אבדיה צריך להחזיר את עצמו לרוטציה דרך ההגנה על וויגינס וקליי הערב ועל הדרך גם לצבור ביטחון.

הימור: הארסנל ההגנתי של וושינגטון לשחקנים בקו האחורי לא יוכל לעמוד מול הכח ההתקפי של גולדן סטייט. הלוחמים מנצחים.

סקרמנטו קינגס (45-24) – שיקגו בולס (26-41) 4:00

סקרמנטו ינסו לעצור הערב רצף של 4 הפסדים רצופים שהגיעה למרות אחת הריצות ההתקפיות המרשימות בקריירה הצעירה של פוקס. הגארד רשם 35.3 נקודות על 52.9% מהשדה ו52% מהשלוש לצד 8.5 נקודות אבל כשסאבוניס עומד על 17 נקודות למשחק והדירוג ההגנתי של הקבוצה עומד על 122.2 קשה לנצח משחקי כדורסל. סקרמנטו תתחיל הערב מסע משחקי בית קשה במיוחד שימשיך עם מילווקי, בוסטון ופיניקס ישר למפגש חוץ עם האליבורטן ואינדיאנה, במידה והיא לא תצליח להפתיע אף אחת מהקבוצות שהיא תפגוש במשחקים הבאים היא תהיה עם רגל וחצי מחוץ לתמונת הפליי אין.

שיקגו השיגה ניצחון חשוב בפסגת המזרח על קליבלנד במשחקה האחרון בזכות 25 נקודות ושש אסיסטים של דרוזן, קארוסו הוסיף 11 נקודות, ארבעה אסיסטים וארבעה חטיפות מהספסל במשחקו הראשון מאז שחזר מהפציעה שגרמה לו לפספס כמעט חודשיים של כדורסל. שיקגו צריכה להשיג פה ניצחון לקראת המשחקים הבאים בהם תפגוש את יוטה, פיניקס, טורונטו ואז מילווקי לקרב ישיר על המקום השני במזרח. זאק לווין (ברך) נמצא בספק לגבי המשחק, אין לסקרמנטו הרבה ארסנל הגנתי שיוכל להתמודד עם דרוזן אבל הנוכחות של לווין על המגרש תמיד תעזור לאולסטאר הוותיק.

הימור: עם קארוסו בהרכב ההגנה של שיקגו אמורה להשתפר בן רגע ואני מאמין שדרוזן יוכל להסתדר גם בלי לווין בהרכב. שיקגו מנצחים.

יוטה ג'אז (25-45) – מילווקי באקס (26-42) 4:00

בתחילת העונה חשבנו שהשלישייה של המערב נראית סגורה. פיניקס, גולדן סטייט ויוטה נראו כקבוצות הטובות ביותר בקונפרנס והדרך הייתה סלולה רק שמאז ממפיס הספיקה לעקוף את גולדן סטייט ואת יוטה ולשלוח את האחרונה למקום הרביעי, שנהיה צמוד מאוד למקום השישי אחרי הריצה האחרונה של דנבר ודאלאס (מרחק (להשלים הערב) מדאלאס ומשחק וחצי מדנבר). יוטה מגיעה למפגש נגד כמה מהקבוצות החזקות במזרח, מלווקי ואז שיקגו, עם מאזן של 3-3 בששת משחקיה האחרונים. ג'ורדן קלרקסון שחב את הג'אז לניצחון במשחק האחרון של הקבוצה עם 45 נקודות, המשחק הטוב ביותר שלו העונה, נגד סקרמנטו. גוברט (כף רגל) צפוי להחמיץ גם את המשחק הערב, מה שיקשה על ההגנה של יוטה להתמודד עם הנוכחות של יאניס בצבע. מייק קונלי צפוי לחזור להרכב.

ההפסד של מילווקי לגולדן סטייט במשחקה האחרון עצר רצף של שישה ניצחונות רצופים לאלופה המכהנת שתקווה להתחיל רצף חדש הערב. יוטה תתקשה מאוד לעצור את יאניס בלי שחקן ההגנה של העונה, הגריק פריק נמצא בתקופה מצוינת והוא רושם 32.1 נקודות על 59.3% מהשדה ו40% משלוש (3.6 זריקות לערב) ביחד עם 12 ריבאונדים ו5.9 אסיסטים ביחד עם הגנה מצוינת בצד השני ב14 המשחקים האחרונים שלו. ג'רו הולידיי, 2.8 חטיפות לערב בארבעת המשחקים האחרונים, צפוי להיות המגן העיקרי של דונובן מיטשל הערב ולנסות למנוע ממנו להניע את ההתקפה של יוטה. מילווקי יכולה לרדת עד למקום הרביעי במזרח אם תפיל את המשחק הערב. ברוק לופז (גב) יוכל לחזור הערב להרכב מילווקי בפעם הראשונה מאז משחק פתיחת העונה.

הימור: בלי גוברט ההגנה של יוטה תקרוס בתוך הצבע (סליחה וואייטסייד) בניסיון לעצור את יאניס מלחדור פנימה  (אין להם שומר מספיק שינסה להכיל אותו לפני החדירה). מילווקי מנצחים.

Milwaukee Bucks vs. Utah Jazz Preview: Wide Open Spaces - Brew Hoop
יאניס מטביע על הג'אז

לוס אנג'לס לייקרס (38-29) – טורונטו ראפטורס (30-37) 4:30

בק טו בק ללברון וללייקרס. הם יפגשו את טורונטו הערב אחרי תבוסה רצינית לפיניקס במשחק שלא היה צמוד מתחילת הרבע הראשון. לברון יקווה להמשיך בכושר הקליעה המטורף שהוא נמצא בו, כמעט 35 נקודות לערב לאורך שבעת המשחקים האחרונים שלו שכללו שני משחקים גדולים עם 50 נקודות. הבעיה של הלייקרס היא השחקנים שמסביבו, ווסטברוק ממשיך לחוות ירידה רצינית בכושר הקליעה שלו, קולע רק 16.4 נקודות על 40% מהשדה ומחלק רק 4.4 אסיסטים. לאור ההרכב האתלטי שטורונטו יכולה להעמיד ווגל יצטרך לקבל הרבה מטיילן הורטון טאקר שקולה רק 9.6 נקודות למשחק על 41.3% מהשדה ומאליק מונק בשביל להישאר במשחק.

בצד השני טורונטו מגיעה למשחק אחרי ניצחון גדול על דנבר בו סיאקם הוביל את הדרך עם 33 נקודות וסקוטי בארנס הוסיף 25 משלו לצד שמונה ריבאונדים ועשרה אסיסטים. סימן השאלה הגדול ביותר של טורונטו הערב הוא פרדי אולסטאר (ברך) שיוכל להצטרף לפלין (האמסטרינג) ואו ג'י אננובי (יד) על הקווים. אחרי שניק נרס ניסה לשחק עם גארי טרנט בתור הרכז הפותח ארמני ברוקס, ששוחרר מיוסטון והוחתם על ידי טורונטו, פתח במשחק האחרון כשדלאנו בנטון עלה מהספסל. היתרון הגדול של טורונטו הערב הוא כמות השחקנים שהיא יכולה לזרוק על לברון במטרה למנוע ממנו מלצבור נקודות קלות ולגרום לשאר הסגל לנסות לקלוע זריקות, סיאקם, בארנס, ת'אד יאנג ואפילו בנטון אתלטיים וארוכים מספיק לאייש את התפקיד.

הימור: במידה ופרדי משחק לטורונטו יש מספיק כלים לעשות ללייקרס צרות בשני צידי המגרש, בלעדיו הם עדיין צעירים מדי מכדי להופיע באופן עקבי. טורונטו מנצחים.

לפוסט הזה יש 104 תגובות

  1. תודה עומר,
    הסטט' של ווסטברוק זה עניין למחקר מתקדם. יש לו יותר איבודים מאסיסטים והאחוזים שלו מתחרים לא רעים על תואר הנמוכים בליגה.

  2. (ראיתי ברדיט)
    מישהו עשה סרטון חביב של איך הרפטורס שומרים על יוקיץ ברבע האחרון("קלע" אפס נקודות).
    https://streamable.com/cnzaba
    נראה שיטה נחמדה, לא חושב שתצליח לאורך זמן, ובלי קשר מראה כמה נרס מאמן מצויין ולא מקובע.

    1. נראה לי שטורונטו עשו ברבע ברביעי בוקס אנד וואן.
      מאלון לא ידע להתאים לעצמו לנרס ולמשחק,טורונטו שיחקו בהרכב סופר גבוה ולא הפסיקו לקחת ריבאונדים בהתקפה ומאלון בשלו עם הרכב של שלושה גארדים ,מה גם שהוציא את השחקנים החמים במאני טיים והכניס את יוקיץ מאוחר..

  3. תודה רבה
    מזל שפילי בb2b כי בלעדיו אין באמת כוחות,מקווה שהארדן ואמביד לא יכניסו את יוקיץ לבעיית עבירות ושיהיה משחק הוגן.
    טורונטו ינצחו את הלייקרס גם בלי ואנבליט ואפילו חושב שלברון יקלע באחוזים גרועים ולא יעבור את השלושים נק אם ישחק בכלל.

  4. יופי של קדימון עומר. דנבר – פילי משחק טוב למרות שפילי b2b. אולי ריברס למד קצת מנרס וישים את טייבול (שאולי יקלע היום קצת לשם שינוי) להידחף ליוקיץ לפרצוף ושאמביד יחכה למטה. בכלל פילי קצת בסלאמפ והספסל חלש מאוד. הגיע הזמן למשחק טוב של האריס מלטון וקורקמאז

        1. המבחן של פילי יהיה בפלייאוף כמו כל שנה. שם נראה מה הארדן הביא ויביא כרגע אם נסייםמ2 יש מצב לסיב 1 מול הנטס כי הנטס יקחו את הפליי אין וזה אומר מקום 7😎

          יהיה אחלה סידרה לסיב ה1 אלא אם הקאבס יקרסו לחלוטין

          1. אנחנו במשפחה אוהדי הארדן הבן שלי כופר קם כל לילה לראות את פילי צרה צרורה רק לא פילי נטס סיב ראשון זה כל מה שאנחנו מבקשים

            1. חחחחחח

  5. אפשר לקראות שהעונה נשברו כמה שיאים חדשים שנכנסו להיסטוריה של הליגה:
    סטף קרי שעלה לראש טבלת קלעי השלשות של כל הזמים.
    ראסל שעלה לראש טבלת הטריפל-דאבל של כל הזמנים.
    ועכשיו השיא של לברון שהפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה עם(לפחות) 10 אלף נקודות/ריבאונדים/אסיסטים.

  6. אהההה
    בוגי וונדרלנד, אהה אהה אהה
    2 שלשות רצוף לקאזינס…
    מאלון מאמן גדול שיודע לסחות לימונדה מלימון עבש.

  7. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בוגי ואיל בגדדי זקן מול שערות באף
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  8. שריקות אוויר לטובת אמביד זה ספורט אבל האמת היה מגיע לו קליעה אחת בהתקפה לפני הקודמת. יוקיץ דחף והשופטים לא ראו. אז תיקנו עכשיו והדביקו לגרין עבירה שלא היתה.

  9. טוב לצערי אני נאלץ להודות שפילי זבל אורגני וקונטיינרית כמו שהאשך אמר. הפסדים לזבל של יוקיץ של ההיט ובלואו אאוט מהנטס מעידים שאנחנו חוגגים על נמושות ולא ברמה של החזקות.
    לצערי זה יחזור על עצמו בפלייאוף. ריברס לא יעשה שום דבר שונה.
    אין אופי ואינטנסיביות.

    איזה כיף לראות שהראפס כבר ב20 הפרש חחח שהמשחק עוד לא התחיל.

    קאט!!!! ניסני באורגזמה החתלתול עשה מהספרס שמנת 60 ליקוקים

      1. אין קבוצה שם. גון קולינס יכול לשים חצאית ולעודד הבן אדם עם חשק של ראס. רואה איך ראס מטייל בהתקפות עם הראש למטה חחחח אפילו חצי כבר לא נותנים לו להעביר ריבס העביר חצי וראס חתך בתנועה🤣🤣

  10. ראיתי עכשיו את ה60 של החתלתול כל הסלים על פולטל וקולינס ב1 על 1 חח אין אפילו דאבל טים או כל ניסיון אחר של פופ הסנילי לעצור אותו חח. פעם כוכבים היו סובלים מול םופ היום כל כוכב שובר עליו שיאים

  11. נראה שקאר מצא פיתרון לסוגיה קליי או פול (הוא לא באמת יכול להעלות את קליי מהספסל), ועולה עם שלושתם – פול ב-3.
    ואז כבר משחק עם הדקות לפי הצורך.
    זה נקרא דיפלומטיה והוא הדיפלומט הכי גדול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט