נכנסים לקצב – סיקור הוקס – פייסרס חי מהאולם / רועי שושן

אז אחרי שעברנו את מועד סיום הטריידים, ואת האול סטאר, ואפילו את הגל החמישי של הקורונה שכבר לא מפחידה פה אף אחד, ועם 15 משחקים שנשארו בישורת האחרונה של העונה, החלטתי להגיע לאולם של ההוקס בקור של מינוס 7 מעלות כדי לראות האם אטלנטה יכולים לחבר כמה נצחונות ביחד ואיכשהוא להגיע לפלייאוף.

טיפ אוף

כרגע ההוקס יושבים על המקום העשירי שאמנם מבטיח השתתפות בטורניר הפליי אין אבל וושינגטון נושפת בעורפה ומנסה אחרי השינויים שעשתה גם להשתחל לפלייאוף ולכן כל משחק שנשאר לאטלנטה יהיה די קריטי.

היריבה שלה הערב היא האינדיאנה פייסרס, על פניו משחק נוח, אבל בליגה הזאת אין משחקים קלים והמץ' אפ הכי מעניין בעיני הוא קרב הרכזים, מצד אחד טריי יאנג, שנותן עונה פנטסטית מבחינה אישית עם כמעט 28 נקודות ו-9.5 אסיסטים למשחק אבל לא מצליח להוביל את אטלנטה כמו בשנה שעברה, ומהצד השני טייריס האליברטן, הרכז הצעיר והמצוין שהגיע בטרייד על סבוניס, גם הוא נותן עונה מעולה עם 19 נקודות ו-9.5  אסיסטים למשחק ומראה למה לסקרמנטו היה ממש קשה לוותר עליו.

יאנג והאליברטן

העונה של אינדיאנה די גמורה, את סבוניס שלחו בטרייד, מיילס טרנר פצוע כבר תקופה ארוכה ומלקולם ברוגדון בילה יותר זמן במרפאה מאשר על הפרקט השנה, אמנם לפייסרס יש כמה שחקנים צעירים לא רעים וגם באדי הילד לא נראה שנפגע בסגנון המשחק של אינדיאנה ועדיין ממשיך להיות קלעי יעיל אבל התחושה היא שבקיץ הקרוב אינדיאנה תעבור מתיחת פנים משמעותית.

נתחיל בכמה תובנות מהחימום של שתי הקבוצות:

נתחיל מהמארחת, את החימום פתח דיאנדרה האנטר, הפורוורד של אטלנטה שלא היה בקו הבריאות יותר מדי העונה היה הראשון שיצא להתחמם והאמינו לי בקור שיש פה היום הוא היה צריך להתחמם הרבה זמן, את רוב החימום שלו הוא בילה בזריקות מחוץ לקשת אבל גם בהרבה תרגילי יציאה מפיק אנד רול וזריקה מחצי מרחק או ליי אפ קליל, האחרון שיצא תאמינו או לא היה טריי יאנג, טריי עלה עם האוזניות האלחוטיות ואת כל החימום שלו העביר לו לא אחר מאשר שחקן העבר של הלייקרס, ניק ואן אקסל, שהיום משמש כעוזר מאמן באטלנטה, דבר אחד ששמתי לב אצל הרבה עוזרי מאמנים שהיו שחקנים מובילים זה שממש רואים עליהם כמה מגרד להם לעלות על הפרקט.

ניק ואן אקסל

טריי עבד על הזריקות בחדירה בקשת גבוהה מה שנקרא פלוטרז וכמובן שלשות וזריקות עונשין, את החימום הוא תמיד מסיים עם ניסיון קליעה של שלשה תוך כדי ישיבה על הספסל, הפעם הוא קלע אחרי הניסיון השלישי.

טריי יאנג מתחמם

אצל אינדיאנה להגיד לכם את האמת רק החימום של האליברטן היה מעניין, הוא יצא די בהתחלה להתחמם והשקיע את רוב הזמן בתרגול של חדירות לסל ואיך לא… שלשות, הזריקה שלו עדיין לא נראית הכי טבעית אבל נראה שעוזרי המאמנים באינדיאנה עובדים איתו על זה ממש.

מהלך המשחק:

המשחק נפתח בסערה, אטלנטה עלו ליתרון 13-5 מהיר כשטריי יאנג מפגיז 2 שלשות, אינדיאנה הצליחה לחזור עם באדי הילד שהוביל אותה עם 7 נקודות, אבל אטלנטה מסיימת את הרבע הראשון ביתרון 37-28 ו-62 אחוז מהשדה, יאנג עם 14 ברבע הזה.

באדי הילד

ברבע השני ראינו בעיקר את המחליפים של שתי הקבוצות, אטלנטה ניצלה טוב את האיבודים של אינדיאנה ועשתה 13 נקודות מהזדמנות שנייה, טריי יאנג חזר לפרקט 7 דקות לסיום הרבע וקלע עוד 19 נקודות ו-31 סך הכל ואטלנטה מובילה במחצית  77-59.

ברבע השלישי אינדיאנה הצליחה קצת לצמצם, בעיקר בגלל דומיננטיות של הגבוהים שלה על אטלנטה, יתרון בריבאונד ההתקפה נתן לה 15 נקודות מהזדמנות שנייה אבל זה הספיק רק לצמצום חלקי של הפער מהמחצית הראשונה והרבע השלישי נגמר ביתרון 105-92להוקס, טריי קלע "רק" 10 נקודות ברבע הזה.

לרבע האחרון נזכר להגיע החצי השני מקרב הרכזים, טייריס האליברטן, שהיה די שקט במשך שלושת הרבעים הראשונים, התעורר, קלע 14 נקודות ברבע והוביל את אינדיאנה בחזרה למשחק עד מרחק 2 נקודות מההוקס כשנשארה דקה וחצי לסיום, אבל טריי יאנג סגר עניין מהקו, סיים עם 47 נקודות והכי חשוב עם הניצחון ביד שמשאיר את חלום הפלייאוף חי.

טייריס האליברטן

קלעו לאינדיאנה – האליברטן 25 נקודות ו-10 אסיסטים, באדי הילד 25 נקודות.

קלעו לאטלנטה – יאנג 47 נקודות ו-5 אסיסטים, גלינארי והאנטר עם 15 נקודות כל אחד.

נתראה מחר כאשר פורטלנד מגיעה לעיר.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

    1. +1
      ראיתי עכשיו את הלינק ששמת.
      לא ייאמן ועדיין מניאק ב"ז ועכברוש מכונם כי אי אפשר לשמור עליו בחוקי ה אן בי איי המטומטמים.
      אם אתה נותן לו רוור של שני מטר או קליר תקבל שלשה על הראש. אם תלחץ עליו הוא ייכנס בך ותהייה עבירה לטובתו…
      זה catch 22 ובגלל זה אני לא סובל לא אותו ולא את ציפי. זה אנטי כדורסל מבחינתי. הזנייה של המשחק….
      מה אתה כל כך מתלהב מהממזרים חסרי הכבוד האלה? אני לא מבין.

      1. העכברוש הוא פלייר. נכון עושה קצת הצגות אבל הוא רק למד מהטובים ביותר נותנים לך תיקח לא?
        אבל בלי קשר להצגות הוא שחקן אדיר.
        לצערי השיפוט בnba לא ישתנה אלא רק יחמיר עם השנים שיבואו הכל למען הסטט

      2. מסכים רזי, המשחק של יאנג בלתי ניתן לצפייה, יש לו כדורסל דוחה ובנוסף הוא כנראה גדול הבכיינים אי פעם. פשוט שחקן עלוב וקבוצה עלובה שהשנה חזרה למימדיה הטבעיים, כלום ושום דבר.

        1. הוא שחקן מדהים ועדיין קקר שמוציא את החשק לראות כדורסל.
          רוצים לראות רק מה שטוב בו אבל המקולקל מתגבר על הכל….
          שימון על העגלה שלו משום מה.

          1. גם הנמסיס שלו – לוקה – הוא בדרך כלל בכיין לא קטן. למרות שדווקא אתמול בבוסטון הוא דווקא התנהג בסדר גמור.

  1. לא אוהב להפסיד ליאנג השיקוץ הקטן, אבל כל הפסד כזה בשאיפה הוא אבן דרך לבחירה במיקום חד ספרתי בדראפט הקרוב, לראשונה זה 30 שנה…
    שמח שבינתיים באדי הילד מתחזק ואולי אף משפר את מחיר המניה שלו לקראת הטרייד בקיץ, וכן על הניצוצות שאייזיאה ג'קסון מראה. הבסיס הזה של האלי דוארטה ג'קסון רק מחכה לאיזה ווינג כוכב שיגיע בשאיפה בדראפט לבנות את הקבוצה הגדולה הבאה של הפייסרס ולחזור להיות תחרותיים.
    תודה על הסיקור, נפלת דווקא על הפייסרס, לא יודע אם לקנא בך או לא 😉

    1. שמע ממש נהנתי לראות את החבורה הצעירה ודי אלמונית הזאת חוזרת ברבע הרביעי, עם טייריס, טרנר ועוד כמה החתמות ובחירות יש שם אחלה שלד, כמו שאומרים They are two years away

      1. אגב רועי ממש מוערך שאתה עברת תגובה תגובה והגבת, לא מובן מאליו, ישר כוח וסחתיין עליך, מקווה שתלך לכמה שיותר משחקים ותביא לנו עוד סיקורים נהדרים כאלה – גם בפלייאוף.

  2. וואללה רועי כמה שמחתי לראות את שמך.
    איזה שחקן מוזר ומשונה הוא טריי יאנג. רגע אתה רוצה לתת לו סטירה ורגע אחרי לנשק אותו. מה שבטוח הוא – שהוא מחסל לאטלנטה כל משחק קבוצתי!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט