קליי קולע שיא עונתי ומנצח את הבאקס, מינסוטה מנצחת במיאמי ועוד בסיקור מוצ"ש/צ'יקו

קליי תומפסון אלוף ה-3 , זאק לווין באק טו באק בדאנק / MBK – Hoops

שיקגו (26-41) – קליבלנד (29-38): 91-101

רבע ראשון צמוד במיוחד, נגמר ביתרון 2 למקומיים. במהלך הרבע הייתה נקודת אור עבור אוהדי האדומים – אלכס קארוסו חזר אחרי חודשיים בהם היה פצוע והתקבל בתשואות רמות. במהלך הרבע השני שיקגו יוצאת לריצה שבסיומה קובי וויט תופר שלשה ומעלה את הבולס ליתרון 13. 12 שניות לסיום רונדו קולע סל אך דרוזן קולע על שני שחקנים ומוריד את שיקגו למחצית ביתרון 11. במחצית השנייה שיקגו שמרה על יתרון דו ספרתי לאורך המחצית השניה ומסיימת עם ניצחון חשוב מול יריבה ישירה.

דרוזן קלע 25 לצד שישה אס', ווצ'ביץ עם 20 נק' 14 רב', איו דוסומו 17, גרין 12 קארוסו קלע 11 במשחק החזרה, לצד 4 חט'.
גארלנד 25, מובלי 17 14 לאוסמן ועשר ללאב.

מיאמי (24-45) – מינסוטה (30-39): 113-104

ללא האקס שמקבל מנוחה, ג'ימי באטלר, מינסוטה מנסה להראות להיט מי האלפא בלהקה. הם מתחילים בשלשה של קא"ט וחטיפה של אדוארדס. לאחר מכן היתרון גדל ליתרון דו-ספרתי אך מיאמי יוצאת לריצת 9-2. במהלך הרבע עולה לאחר 4 חודשים מרקיף מוריס שנפצע מהתנגשות רכבת בגב. בסיום הרבע 5 לכחולים.
ברבע השני טיילר הירו ומקס סטרוס מוציאים את מיאמי לריצת 30-5 ומעלים את ההפרש ל-17 אך רבע שלישי מצוין של מינסוטה מסתיים בשלשה על הבאזר של טוריאן פרינס שנותן להם את היתרון.
ברבע האחרון האדומים קולעים ומשווים את התוצאה אך הזאבים עולים ליתרון 4. מוריס והירו מחזירים את מיאמי ליתרון 3 אך אדוארדס משווה. מכאן יוצאים הזאבים לריצת 13-4 עד לסיום.
זהו ניצחונם השישי מול מיאמי בשלוש השנים האחרונות, יותר מכל אחת אחרת בליגה.

שמונה שחקנים בכחול קלעו בספרות כפולות: נוורל 16, קאט (10 רב') ואדוארדס (8 רב' 5 אס' 3 חט') 15 כ"א, מקדניאלס וראסל (9 אס') 14 כ"א. ביסלי 12, פרינס וריאד 11 לראש.
הירו קלע 30, אדביו (12 רב') וסטרוס עם 19 כ"א, לאורי 14.

סאן אנטוניו (42-26) – אינדיאנה (45-23): 119-108

ריצה של האורחים במהלך הרבע הראשון מעניק להם יתרון דו ספרתי בסיום הרבע. ברבע השני הפער ממשיך לגדול ובמחצית השניה הפער מגיע ל-20. מכאן האורחים שטים אל עבר ניצחון חסר משמעות.

הליבארטון קלע 19 ומסר 10, וושינגטון גם קלע 19, הילד 17, דוארטה וג'קסון 15 כ"א. ביטזדה 10.
לאנדל 26 נק' ווקר 20 ואסל 19 ריצ'רדסון 16 וטרי ג'ונס עם 12 אס', 10 רב' ו-9 נק'.

גולדן סטייט (22-46) – מילווקי (26-42): 109-122

האלופה המכהנת פוגשת את האלופה במיל' למפגש נהדר. ג'ורדן פול פותח עם 7 נק' ויתרון 7 אחרי חצי רבע. מילווקי יוצאת לפסק זמן וחוזרת עם 5 נק' מהירות כדי לסגור את הפער. מילווקי משווה אך קרי צולף שלשה שנענית בשלשה נגדית. סל של קומינגה נענה בשלשה של הולידיי שמעלה את הירוקים ליתרון ראשון במשחק. 4 רצופות של קליי נענות בשלשה של איבקה ושיוויון בתום הרבע הראשון.
תומפסון עולה לרבע השני עם אש בעיניים וקולע 17 כדי להוביל את הלוחמים ליתרון 9 במחצית.
המחצית השנייה נפתחת בריצת 0-11 בראשות פול והפער עולה ל-20. מילווקי עוד מנסה לצמצם אך קליי נמצא בכל מקום ומשאיר את הפער גדול, בדרך לניצחון על האלופה ושיא עונתי אישי.

קליי קלע 38 (8-14 משלוש) פול 30, וויגנס 21, קמינגה 14 נק' 11 רב' מהספסל וסטף בשיא שלילי עונתי של 8 נק', אך עם 8 אס'.
במילווקי – יאניס 31 נק' לצד 8 רב', מידלטון 18, איבקה 15, הולידיי 13, אלן 12.

דנבר (28-40) – טורונטו (30-37): 127-115

3 רבעים צמודים אך בשליטה של הקנדים מביאים רבע רביעי שנפתח ביתרון של הנאגטס. 104-96.
מכאן הראפס יוצאים לריצת 19-3 שהופך את התוצאה והניצחון הולך לאורחים.

סיאקם קלע 33סקוטי בארנס 25 לצד 10 אס' ו-8 רב'. בושיי 21 נק' 13 רב' ואציווה 15.
יוקיץ קלע 26 נק' , קטף 10 ומסר 7. היילנד 17,ברטון 16 גרין 13.

יוטה (25-42) – סקרמנטו (45-24) : 125-134

רבע ראשון מלא נק' בשליטה של המלכים ממשיכה לרבע שני בניצוחם של הנגנים. במחצית השנייה יוטה שולטת אך סקרמנטו נצמדת. קלארקסון בשיא קריירה של 45 נק' קולע 15 מהם ברבע האחרון כדי להוביל לניצחון של הג'אז.

קלארקסון קלע 45, בוגדנוביץ 26, מיטשל 25, וויטסייד 12 נק' ו-21 רב'.
פוקס קלע 41 מנגד, לצד 11 אס'. בארנס 18, מיטשל 14 ליילס 13 ומטו 12.

פורטלנד (40-26) – וושינגטון (37-29): 118-127

רבע ראשון מתחיל צמוד אך במחצית הרבע פורטלנד בורחת ועולה בסיום הרבע ליתרון 12, במחצית זה כבר 18. המכשפים לא מצליחים לצמצמם במחצית השנייה וזה נגמר בניצחון של הבלייזרס.

הארט קלע שיא קריירה של 44 נק' (6-9 משלוש) לצד 8 רב' 6 אס' וארבע חטיפות.. ווטפורד 27, יובנקס 20 נק' 12 רב'. ווילאמס ואלבי 10 כ"א.
קק"פ קלע 26, קוזמה 22, קריספט 15 גאפורד 14, הצ'ימורה 12 סמית 10 ודני לא קלע בכלל.

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. תודה על הסיקור המהיר
    ותודה לכל אלה שלא הסכימו להטריד פה את בארטון,בזכותם דנבר עוד תגיע לפלייאין..
    אין גבול לכמה נזק בשני הצדדים הוא היה הלילה:(

  2. תודה על הסיקור המהיר.
    שמח שקארוזו חוזר לשחק.
    *
    איזה כיף שקליי תומפסון מסוגל לתת משחקים כאלה. גם לעומת קליי של לפני הפציעה – הוא עושה תפקידים בהתקפה שהם לא רק להיות פינישר. יפה איך סטף פינה לו ולפול את המקום. חשבתי שאולי גם מנסים לשמור עליו מהתנקשות של גרייסון אלן.

    1. קליי ימדד כשהוא יגיב נכון למשחקים בהם כלום לא נכנס. האם הוא מסוגל לתת למשחק לבוא אליו וליצור יותר לאחרים. כשהוא לוהט הוא לא מסוגל לטעות. היו לו הלילה כמה שחרורים כשהכדור בכלל לא ירד לחזה אלה שוגרו במהירות ישירות מהמסירה. סטף הלילה באחד המשחקים הכי מרשימים שלו. מי שיביט בסטטיסטיקה לא יבין… החזירו אותו לימי דיוידסון. הוא פשוט חיכה בפינה והוא קיבל צל לפעמים כפול ונתן לחברים שלו לדרוס ברחבה. כשהיה צריך להוביל כדור חתך בעיקר לפינה ותמיד חיכה קלעי קטלני לידו. סטיב קר שיש לי עליו הרבה ביקורת לקח סיכון הלילה כשפתח עם פול, קליי וסטף מול אחת הקבוצות הכי פיזיות וגדולות. הוא צפה את הטיפול שסטף יקבל ויצר תמיד זוויות של מסירה עמו כאשר וויגינס היה אופציה משנית כשמעבירים כדור מצד לצד. בשבוע הקרוב הוא הולך לקבל חזרה 5 שחקנים. דריי, וויסמן, פורטר, GP2 ואיגי. כנראה שהווריורס יוכלו לאפסן את בייליצה בבוידם יחד עם לי וטוסקנו-אנדרסון. אבל הכי יהיה חבל לי על מודי וקומינגה שיאבדו מומנטום של דקות.

      1. לא מתלהב מקליי עדיין למרות המשחק אתמול, היה ביום שהסל נראה כמו אוקיינוס הוא עדיין לוקח הרבה יותר מדי על עצמו ומחרב את המשחק. ההגנה של מילווקי הייתה פשוט נוראית לקחו את העצה של שמעון לדאבל טים קבוע

      2. לקליי היו תמיד תקופות רעות. גם ב-5 שנות ה"אימפריה". היה צריך גם כמה משחקים של ללחוץ עד שייראה אם הוא יכול לחזור למשחקים כאלה. עם כל הפצועים כרגע גם אין לו ברירה… נראה לי שהוא כידרר יותר במשחקים מאז שחזר מאשר בכל הקריירה.
        עוד דבר זה שהוא חזר לעצמו בגנה לגמרי. בדנבר ממש שכחו מזה ואחרי פסופס שלשת קלאץ' הוא העניש אותם עם גג גדול…
        *
        קר החליט ללכת על קטן ומהיר מול מילווקי שיהיו יותר גדולים בכל מקרה. זה היה הימור שהשתלם. יכל להיות גם פיאסקו מוחלט. כשכול ייחזרו נראה איך הוא ייאזן את כולם. לא הייתי מספיק את הדקות של ביאליצה וחואן טוסקנט אנדרסון בדיוק מהסיבה הזו. הראשון מביא גובה והשני מביא פיזיות וזה יהיה חשוב כשהרכבים קטנים לא יעצרו קבוצות מגודלות יותר בפלייאוף. פשוט לא יעבוד לנסות לרוץ משחק שלם יותר מהר מהגריזליס למשל.
        לא יודע איך קר ייאזן זמן משחק בקבוצה עם יותר מידי עומק (ובינינו, לא בטוח שעם מספיק "טופ" סביב קרי).

  3. ערב נחמד של תצוגות גדולות- 4 שחקנים עם 38 פלוס.
    ירידת מתח באלאמו כצפוי, טריי ג'ונס עם כמעט טריפל דאבל אבל בטח פופ לא הרשה לו לנפח סטטיסטיקה או עשה לו קטע בכוונה. בצ'ט הולמגרן ננוחם.
    הרגשת האקסטזה באוויר במשחק של גולדן סטייט שבו קליי מתפוצץ היא פרייסלס. יש קשר כנה בין הקהל לשחקנים.
    ג'וש הארט התחרפן על הוויזארדס. במשחק היו שתי קבוצות מפורקות לגמרי שרק מחכות לקיץ.

  4. פיצוי מסוים על הופעות הנפל של אבדיה במשחקים האחרונים, אפשר למצוא בהיעלמם של שני הפרשנים המופלאים שלנו: שמחה ריגר ועידו גור, (שוב השעיה בגלל מין קבוצתי באולפן?) . כך ניתן לשמוע את השידור המקומי עם השדרים והפרשנים האמריקאים, + עזרה קלה של עודד הלפרין למשל, שאינו משתלט על השידור, ומעיר מעט ובחכמה. בתור קהל ישראלי, שנגזר עליו לצפות ב 82 שידורים של משחקי הוויזרדס בעונה, זו יכולה להחשב כהקלה.

  5. לדעתי קליי תומפסון הוא השחקן עם הכי הרבה נקודות בהכי מעט כדרורים אי פעם.
    היכולת שלו להרים זריקה ב-Catch & Shoot בכל מצב כמעט היא יוצאת דופן

    1. היו כל מיני סנטרים כמו שאק שהיה עדיף שלא ייכדררו.
      ביחס לגארדים – קליי בהחלט שם בלמעלה. אולי גם רג'י מילר.

  6. מצוין צ'יקו תודה רבה. לילה מצוין לכוחותינו – הצלחנו להפסיד לאינדי (26 נקודות ללאנדייל!!!), פורטלנד ניצחו (תודה לאל ולדרו יובנקס המלך), והצלחנו לשמור על הבחירה ה-7. טורונטו ניצחו משחק שלא אמורים היו לנצח בו, והקאבס הפסידו. רק הקינגס עשו קינגס אבל חוץ מזה ערב מושלם.
    .
    מברוק לקארוסו המלך ולקליי המופלא.

  7. תודה צ'יקו.
    ישנן שמועות, מטור שכן, שברוק לופז הולך לחזור בקרוב. אני ממש מקווה שזה נכון כי נראה לי שלמילווקי בלעדיו אין סיכוי לשחזר את ההצלחה ואולי אפילו לא להגיע לגמר.

    1. אני עדין חושב שקלי היה צריך לחזור מהספסל. יחד עם זאת אני מכיר בעובדה שהוא לא בנוי מנטלית לצעד כזה ושצוות האימון והשחקנים הותיקים מכירים בזה.כתב פה מישהו (מצטער שאיני זוכר כדי לתת קרדיט) שהמבחן שלו יהיה במשחקים שהקליעה לא עובדת. דרך אגב גם וויגינס הציג שיפור לעומת התקופה האחרונה. אני נתחיל להתעודד.

      1. אם ימשיכו לשחק ככה על קרי, זה יגמר רע עבור היריבות. זה נראה שהם מעדיפים אותו מחוץ לתמונה, אבל רחבות פתוחות עבור וויגינס ופול זה מתנה. ברגע שדריימונד וויסמן שם השיטה תפשוט רגל סופית. קרי צריך שמירה רגילה לחלוטין עם שמירה צמודה ביציאה מחסימות. ה-4 מול 5 לקבוצה שמוסרת מתוך שינה זה טפשות. זה גם גרם להפסד של הבאקס בריבאונד מול קבוצת הננסים שהווריורס העלתה הלילה כאשר כל פעם שחקן אחר מתגנב והודף ריב' התקפה חזרה לידיים שלהם.

  8. סקוטי בארנס יגרום לי לאכול הרבה כובעים. אם יוכל לייצב את הקליעה וימשיך את האגרסיביות הזו, יהיה מדובר על האולסטאר הראשון בדראפט הזה.
    בחצי הראשון נע בין משחקים של 10 נקודות ל-25 נקודות. מפאסיביות לאגרסיביות. נרס העלה הילוך ושם אותו בתפקיד פוינט פורורד. הוא מוסר מצויין, נע ללא כדור, מגן ושחקן האסל. אך השליטה שלו בכדור עוזרת בעיקר כשהזריקה שלו מכובדת. כשהיא נכנסת והעונשין נכנסים הוא אולי השחקן השני הכי חשוב בראפטורס. נרס נכנס לפיגור ופשוט אמר "פאק איט". הוא הכניס חמישייה גבוהה מאוד כולם בין 7'6 – ל-10'6 כולם עם ידיים ארוכות ודנבר פשוט הלכה לאיבוד. סדרה של הסלטיקס מול הראפטורס יכולה לארגן לנו חמישיות עם מוטות ידיים לא הגיוניות שכל מסירה היא סכנה לdeflection

    1. יגרום לך? בלשון עתיד? אי אפשר כבר להסכים שהכובע כבר מונח במרינדה וכרגע רק מחכים שהקבבים יגמרו את הסיבוב בשביל לבשל אותו טוב טוב? אגב כובעים, אני עדיין מחכה להתפוצצות של נסמית – הבטחת לי שהוא שחקן!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט