משחקים מוקדמים במיוחד – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

עם המעבר לשעון קיץ בארה"ב, כשבוע וחצי לפני שאותה פעולה מתבצעת גם בישראל, אנחנו מרוויחים את משחקי ראשון המוקדמים אפילו שעה אחת מוקדמת מהרגיל. 8 משחקים יש לנו היום, 3 מהם בשעות מוקדמות ונוחות לציבור הישראלי, ובעיקר כמה משחקים שאמורים להיות חד-צדדיים, לפחות על הנייר.

19:00 ברוקלין נטס (34- 33) – ניו-יורק ניקס (28- 39):

ברוקלין קיבלו 2 משחקים נהדרים של קיירי שהחזירו אותם למסלול הניצחונות ולמאזן חיובי, אבל בדרבי הם יצטרכו שוב להתמודד בלעדיו. דוראנט יקווה שהצוות המסייע שלו ישמור על היכולת מ-2 המשחקים האחרונים בשארלוט ופילדלפיה גם בדרבי העירוני, והוא עצמו יצטרך כנראה לקלוע קצת יותר בלי קיירי.

הניקס איבדו רצף של 3 ניצחונות עם הפסד דרמטי לממפיס, אבל לאור היכולת של הדובים גם זה הישג משמעותי שיכול אולי להעיד על המשך התקופה החיובית שלהם. מפיגור של 4.5 משחקים מהמקום שמוביל לפליי-אין קצת קשה לחזור, אבל הניקס צריכים להמשיך לשאוף לניצחונות ולנסות למצוא כמה שיותר נקודות חיוביות לקראת העונה הבאה.

המפתח של המשחק הוא הקליעה של שתי הקבוצות מחוץ לקשת. מרבית הצוות המסייע אצל שתי הקבוצות תלוי ביכולת לנצל מצבים מבחוץ.

רמת עניין של משחק: B+ – משחק לא רע בכלל עם יריבות עירונית. הזדמנות טובה לבדוק האם צפייה ב-NBA במהלך שיעור אנגלית נחשבת חלק מתכנית הלימודים.

הימור: משחק בית של הקבוצה היחידה שזה עובד נגדה. הניקס ב-8.

21:00 דטרויט פיסטונס (18- 49) – לוס אנג'לס קליפרס (35- 34):

קייד קאנינגהאם בכושר טוב ומשפר עמדות במרוץ פוטנציאלי על רוקי העונה. לדעתי, מובלי ובארנס ביתרון משמעותי עליו, אבל הוא אורב להזדמנות שלו, ובעיקר מפתח את הדמיון של הצופים והפרשנים על הפוטנציאל העתידי. בינתיים, מחלקת שיקום הגופות מעסיקה בימינו בעיקר את מרווין באגלי שלפרקים אפילו נראה כמו שחקן NBA.

הקליפרס הפסידו לאטלנטה בפתיחת מסע מזרחי, והפעם הם יקוו שמול יריבה נוחה יותר הם יוכלו לשפר עמדות, על אף שנדמה לכאורה שהמקום ה-8 במערב כבר רשום על שמם. בפיגור של 4 משחקים ממינסוטה שבמקום ה-7 וביתרון של 4.5 משחקים על הלייקרס שבמקום ה-9, צריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שהקליפרס לא יסיימו במקום ה-8, אבל הם ירצו להגיע בכושר טוב ככל האפשר כדי להצליח בפליי-אין.

המפתח של המשחק הוא קייד וההתמודדות שלו עם ההגנה הטובה של הקליפרס. על אף הכושר הטוב שלו, הקליפרס יכולים להקשות עליו ולגרום לו לקבל החלטות רעות, מה שקרה לא אחת העונה.

רמת עניין של משחק: C – קבוצה אחת לא רוצה לנצח והאחרת בפער גדול משני הכיוונים.

הימור: הקליפרס ב-17.

21:30 בוסטון סלטיקס (41- 27) – דאלאס מאבריקס (41- 26):

בוסטון ניצחו 16 מתוך 18 המשחקים האחרונים ונמצאים במקום החמישי במזרח, עם עמדה טובה להשתפר אפילו יותר. ההגנה הטובה בליגה העונה, עם יתרון קל על פיניקס וגולדן סטייט כרגע, מקווה להמשיך במומנטום שלה, ולשפר עמדות, כאמור, גם כדי לפתוח פער מהפליי-אין וגם כדי לנסות להשיג יתרון ביתיות. רק נזכיר שבוסטון הפסידו 2 סדרות עם ביתיות לקליבלנד של לברון, ואלו היו היחידות שהם הפסידו עם ביתיות מאז 2009.

קבוצה אחרת שמדורגת חמישית בקונפרנס שלה, ונמצאת במומנטום מצוין אחרי פתיחת עונה לא טובה, זו דאלאס. גם הם מונהגים על ידי הגנה שמדורגת שישית בליגה לעומת התקפה ממוצעת בסך הכל, וגם הם נמצאים בעמדה טובה למאבק על יתרון הביתיות, אבל עם פער לא מספיק גדול מהמקום בפליי-אין. אם הזכרנו את נושא הביתיות, אז בפעם האחרונה שהיה למאבס יתרון ביתיות בסדרת סיבוב ראשון זה הסתיים עם אליפות.

המפתח של המשחק הוא ההתמודדות ההגנתית של הקבוצות עם טייטום מצד אחד ודונצ'יץ' מצד שני. בלעדיהם, ההתקפות מתקשות.

רמת עניין של משחק: A- משחק מעניין בין 2 קבוצות טובות מאוד בכושר טוב.

הימור: במצבים כאלה, ביתיות זה ההימור הכי בטוח. בוסטון ב-6.

00:00 אורלנדו מג'יק (18- 50) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (40- 25):

הקבוצה הראשונה שהבטיחה רשמית מקום בפלייאוף מול מסכי הטלוויזיה ולא על הפרקט מנסה להמשיך לפתח את השחקנים הצעירים שלה – אנתוני וסאגס, וקצת פולץ, בקו האחורי, במבה וקרטר בקו הקדמי ופרנץ ואגנר הרוקי בעמדה 3. בסך הכל, הם עושים עבודה לא רעה בתחום, ויחד עם בחירת דראפט גבוהה יהיה להם לאן לשאוף.

הסיקסרס כבר מזמן שכחו משלבים כאלה של תהליכי בנייה מחדש, ועכשיו הם נמצאים בשלב שכל דבר שלא כולל הליכה עד הסוף יהיה אכזבה או כישלון. השילוב של אמביד והארדן התחיל טוב, אבל התבוסה נגד ברוקלין העלתה אי אלו סימני שאלה, בעיקר סביב הארדן, אבל יום רע כזה או אחר של הארדן בעונה הסדירה לא אמור להשפיע יותר מדי, בטח כשיש אורלנדו כדי להתאושש.

המפתח של המשחק הוא אמביד. כנראה שההגנה של אורלנדו לא תצליח לעצור אותו.

רמת עניין של משחק: C – אפשר פשוט לסמן 2 בטופס.

הימור: פילי ב-22.

1:00 אטלנטה הוקס (32- 34) – אינדיאנה פייסרס (23- 45):

ההוקס מנצלים את התקופה הרעה של וושינגטון כדי לשמור על המקום ה-10 במזרח גם כשהם עצמם לא בתקופה טובה במיוחד, וסגנית אלופת המזרח כנראה בדרך לשמור על המקום האחרון בפליי-אין, למרות הגנה שמדורגת 27 בליגה. למרות זאת, העונה הנוכחית היא צעד אחורה עבור ההוקס, ונדמה שהם יצטרכו לחשב מסלול מחדש סביב טריי יאנג.

קבוצה שכבר מזמן מחשבת את המסלול שלה מחדש זו אינדיאנה, והפייסרס נהנים מהחלק הקל של בנייה מחדש – להפסיד בכיף ועם כדורסל יפה של שחקנים צעירים ורעבים. האליברטון מקבל כדורים ומראה מה קורה כשבאמת מאמינים בפרוספקט בכיר של דראפט 2020 ובאמת נותנים לו את הכדור, והיתר נהנים מניהול המשחק שלו.

המפתח של המשחק הוא ההתקפות. מדובר בהגנות שמדורגת 26 ו-27 בליגה, כשההתקפה של אטלנטה מחזיקה את ההוקס בעמדה שממנה עוד אפשר להתקדם.

רמת עניין של משחק: C+ – משחק חשוב עבור ההוקס.

הימור: אטלנטה ב-14.

1:00 ניו-אורלינס פליקנס (27- 40) – יוסטון רוקטס (17- 50):

לפני שבוע, הפליקנס היו במומנטום נהדר ובמרחק מינימלי מהמקום ה-9 במערב. מאז, הם סבלו מהיעדרות של אינגרם, הפסידו 4 משחקים רצופים וקרובים יותר למקום ה-12 מאשר למקום ה-9. בניגוד לפורטלנד והספרס שהלכו לריבילד באופן כזה או אחר, הפליקנס שואפים להגיע לפליי-אין, מה שיגדיל את הסיכוי שלהם להצליח, אבל זה יהיה מרוץ קשה מהצפוי.

הרוקטס כבר מזמן נטשו את המרוץ הזה וממתינים לרגע שזה יהיה רשמי בעוד שבוע או שבועיים. בינתיים, ג'יילן גרין נראה מצוין לאחרונה אחרי פתיחת עונה מזעזעת, והצעירים האחרים נראים טוב לאורך כל העונה בערך. עם עונה אחת בלבד לחוזה הנוח של כריסטיאן ווד, הרוקטס יצטרכו לשאול את עצמם מה לעשות עם ההוא שיש לו שם של נגר, אבל הוא בכלל לא נגר, ובינתיים הם יכולים לשמוח על המחיר הנוח בו הם השיגו אותו.

המפתח של המשחק הוא ניהול המשחק של מקולום, שעושה עבודה טובה בתחום מאז הטרייד שלו, מה שמעניק להם יתרון על פני הרוקטס שמעדיפים בלאגן.

רמת עניין של משחק: C+ – עוד מקרה שבו הקבוצה הביתית זקוקה לניצחון וקיבלה הזדמנות טובה לזה.

הימור: הפליקנס ב-10.

1:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20- 46) – ממפיס גריזליס (46- 22):

אוקלהומה היא עוד קבוצה שכבר מזמן מפתחת צעירים ולא מחפשת ניצחון, מגמה שאפילו התחזקה עוד מעט אחרי שלו דורט נפצע וגמר את העונה. שג"א נותן מספרים, אחרים נותנים כל מיני ניצוצות ופרסטי מריח עוד בחירת דראפט גבוהה בקרוב.

ממפיס בינתיים שומרים על השוויון עם גולדן סטייט במקומות 2-3 במערב, ובונים על הלו"ז הקשה יותר של הלוחמים שיאפשר להם להשיג את היתרון בקרב הזה בסופו של דבר, כשסדרה פוטנציאלית ביניהן מבטיחה הרבה כבר עכשיו.

המפתח של המשחק הוא מוראנט וההתמודדות ההגנתית מולו. מסיבות שלא ברורות לי, לא מתייחסים מספיק למוראנט כמועמד ל-MVP, וזו עוד הזדמנות שלו לחזק את המועמדות נגד יריבה שזה לא יפריע לה במיוחד.

רמת עניין של משחק: B- – ממפיס נמצאת גבוה מאוד ברשימת הצפייה, אפילו נגד יריבה כזאת.

הימור: ממפיס ב-18.

3:00 פיניקס סאנס (53- 14) – לוס אנג'לס לייקרס (29- 37):

פיניקס כבר כמעט חודש בלי כריס פול, אבל כל עוד פיין משחק הסאנס מסתדרים, למרות שפיין פחות יעיל. ב-6 המשחקים מאז שהרכז המחליף חזר מפציעה הוא קולע 16 נקודות ב-47.2% אפקטיבי ומחלק 9.7 אסיסטים על 2.8 איבודים, לעומת הממוצעים העונתיים של פול שעומדים על 14.9 נקודות ב-53.2% אפקטיבי ו-10.7 אסיסטים על 2.4 איבודים. בקיצור – פיין שוב מכין את עצמו להחליף את פול בכל פעם שצריך.

הפעם האחרונה שהלייקרס ניצחו משחק בו לברון קלע פחות מ-50 נקודות הייתה לפני האולסטאר, והוא לא יעשה את זה לאורך כל העונה, מה שאומר שהם זקוקים לפתרונות אחרים. ווסטברוק עם 2/20 לשלוש מאז האולסטאר והורטון-טאקר עם 4/15, אבל האחרים, ובעיקר כרמלו ומונק, דווקא קולעים באחוזים די טובים לאחרונה.

המפתח של המשחק הוא ההגנה על לברון. בלי שהוא יקלע הרבה יהיה מאוד קשה ללייקרס.

רמת עניין של משחק: B – בעיקר מעניין לראות מה מונטי וויליאמס מתכנן בהגנה על לברון.

הימור: לברון יקלע 45, אבל פיניקס ינצחו ב-10.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 337 תגובות

  1. נראה לי שבוסטון העבירו להילוך פלייאוף מוקדם מדי. הם קיצרו את הרוטציה ל- 7 שחקנים שמקבלים זמן משמעותי (החמישיה + המחליפים גראנט וויליאמס ודרק ווייט). שני שחקנים נוספים – דניאל תייס ופייטון פריצ׳ארד לא מקבלים דקות משמעותיות. הם עשויים להגיע לפלייאוף לא מספיק רעננים ואולי פצועים.

  2. הבעייה הגדולה של הסלטיקס זה האיסו של טייטום ובעיקר של בראון.
    צוות האימון צריך לעשות סטופ לביזיון הזה. אם לא הולך צריך להפסיק לזרוק שלשות. ם מ 8 או 2 מ 9 לא בא בחשבון. שיעשו נקודות בדרכים אחרות.

    1. קובי ברייאנט שיחק ב-1,346 משחקים בעונה הרגילה. ב-142 קלע בפחות מ-30% מהשדה. כלומר אחד לעשר (פלוס-מינוס) התפלק לו משחק כזה. שמונה פעמים בעונה פחות או יותר. לא חושב שזה 'לא בא בחשבון' – עונה רגילה זה גם זמן להתנסויות ולפעמים אף לפורקן. העיקר שיוציא את כל השטויות ממנו בעונה הרגילה ויבוא נקי מהן לפלייאוף.

      1. כן מסכים איתך שזה שיש לטייטום כבר 40 כאלה בקריירה – רק חמש פחות מלג'ורדן!! – זה מוגזם ולא צריך להיות לקלעי ברמתו.

  3. תודה רבה עמיחי אחלה פריוויו.
    .
    אשכרה הימרת על הניקס? הלוואי ויתברר שצדקת, אבל קשה לי להאמין.
    .
    הפליקנס ינצחו וטוב שכך, ואם אינדי יפתיעו את אטלנטה נקבל שתי ציפורים במכה אחת, אבל זה לא יקרה.
    .
    בעניין בוסטון, אני מצטרף להמלצה של בירדמן – הם כבר הבטיחו מקום בפלייאוף ועכשיו המטרה היא להיכנס אליו ממקום נמוך ככל האפשר כדי שהבחירה שלהם שעוברת אלינו תהיה גבוהה ככל האפשר, יתכבדו נא ויפסידו ללוקה.

    1. כבר היה שם אתמול במשחק מכללות. החוק מאפשר לו לשבת בלי מסיכה בקהל – אבל לא לשחק.
      מכיר את המלך פרדיננד פדיצור? זה בערך ברמה הזאת

    2. מסתבר שיש שם דבילים יותר מפה, לפי החוק מותר ללא מחוסנים לבקר באיזור ציבורי, אבל מי שעובד צריך להיות מחוסן. (בגדול)
      היגיון מבריק של הכופים.

            1. חחחחח זה לא העגלה לברון חבריקו 😃

            2. דווקא הדאבל אפים שעושים עליו לא רעים. הנטס הולכים פנימה(בעיקר בראון) שזה קורה, בעיקר בהיעדר קליעה מבחוץ.

            3. צודק, זו לא העגלה.
              היה עליה בגולדן ולקח 2 טבעות.
              ירד בשביל לשפר את התגובות בחשבון בטוויטר שלו. בדיחה.

            4. איתי,
              סתם ניסיון שלי קצת להטריל את דה שוט.
              לפעמים מבט קצר לעבר המראה עושה לנשמה רק טוב.

            5. אתה מבלבל פה אנשים עלולים לחשוב שאתה רציני (גם בדיון הקודם 😉)

            6. רציני. בטח שרציני. הרי ברור לכל שהנעליים של נאש אנטישמיות.

            7. דאבל טים יש רק על דוראנט, זה ידוע.
              זו הוראה של התאגיד.
              רשעים,
              הם גם המציאו את "האחוז האפקטיבי".

            8. 😂😂😂
              אנטי ישראליות

  4. מישהו מבין איפה כל הסגל של הנטס? קיירי, סימונס,קרי,למרקוס, הסוס טרויאני. אפשר לבנות אחלה קבוצה מהפצועים.

        1. בגלל התאגיד, ברור.
          הרי זה ידוע ששחקנים בליגה, כאשר הם מנצחים את הלייקרס, זה בגלל שהם לא יודעים לקרוא ותכתוב, אז הם לא הבינו את הנחיות התאגיד. בושה.

  5. מדהים שיריחו סימס משחק בnba. אם אני מביא אותו לרעננה הוא חא מצליח לקלוע שם 6 נק. הדבר הזה מטייל במגרש עם האפרו שלו לא הגנה חא התקפה זה כבר משחק 3 שלו שאני רואה ולעניות דעתי המקצועית מדובר בשחקן הכי גרוע בnba. דמיון גונס נראה לידו אגדה

      1. מה שאין על השיקצה זה דאבל טים לעומת מה שהראית מקודם 🤣🤣 2.5 דאבל טים דוראנט מקבל בהתקפה אחת.
        יש לך הסבר למה יש דאבל טים על דוראנט? ועל יאניס ועל אמביד ועל טריי ועל לוקה ועל כל כוכב חוץ מלברון?

            1. אתה באמת כל כך נאיבי?
              ילדון.

    1. אם רק דוראנט היה חותם בתאגיד.
      רגע, לא כתבת שקיירי בתאגיד?
      אז איך זה שאומרים על החבר הכי טוב בשמירה כפולה?
      או שאולי זו בכלל לא שמירה כפולה ושוב אתה מנסה לעבוד על כולם, ילדון.

    1. מי נגרים בנטס? מילס דראגיץ צלפים כולם הרבה יותר מהחברים ליד לברון 🤣🤣🤣

      ראיתם איך יריחו סימס רץ כמו פסיכי הולך וחוזר לדאבל טים כמה מאמץ ואנרגיה משקיע הבחור עושה ספרינטים.
      תיבס מאמן גאון חבל שאין לו התקפה
      מי משקיע ככה במשחקים שחקנים ליד לברון מטיילים

  6. איזה משחק תענוג היה טנש נשפך עליהם סנו פוליש מיכל מלא ונוגב איתם הםרקט ונשטף האסלה עד עכשיו מסתןבבים שם תיבס הראה לרפי ההבנה איך עושים דאבל טים.
    לא אשמתו שברקס האהבל נרדם בשלשה של דוראנט ושאין לו התקפה

      1. קלע את כולם על דאבל טים לכן הוא עילוי. משהו שלברון לא יכול להיות או לעשות בחיים. ככה שומרים כוכבים ואם הם קולעים שאפו.
        רוצה לנחש כמה לברון יקלע על הגנה כזאת?
        וכמה דוראנט יקלע אם ישמרו עליו כמו על לברון?

  7. מעניין לראות איך יהיו הרוטציות שסימונס יחזור, מצד אחד הוא ובראון ממש מוגבלים התקפית, מצד שני קיירי ודוראנט מספיק מוכשרים כדי ליצור לעצמם שיש לחץ. מבחינת הגנה זה יהיה שילוב לא רע.

  8. ניהול לא טוב של נאש בסוף המשחק. דוראנט צריך לקבל כדור בלואו. אני מבין את העניין שאם דוראנט בלואו, ואין קלעים אז זה ייצור בונקר בצבע, אבל מה האלטרנטיבה? שדראמונד יקבל כדור בהייפוסט אחרי הדאבל טים על דוראנט וינהל התקפה? מה הוא דריימונד?

  9. אני רואה ששוב הורפורד עבר גירוז, שימון, החלפת פילטרים ותדלוק.
    ברטאנס נשאר ברטאנס. רק לחשוב אם אבדיה היה משתחל לטרייד הזה, איך היה מתפוצץ עם 7.3 נקודות למשחק בדאלאס.

  10. נטשתי חברים אני עייף מהנטס הייתי מעורב רגשית כל המשחק רק הסתכלתי על האכילס כל השאר לא מעניין
    שמעון תרגיע עם הדאבלים אני חושב שהבהרת את הנקודה
    😂😂😂
    בלי קשר אם קיידי לא היה נכנס למשחק של החבר'ה "החטא מהשלוש כמה שיותר" אז אולי היה קולע 60
    מקום ראשון – מילס
    מקום שני – דראגיץ (נתן 3 איירבולים אבל קילף את רנדל)
    מקום שלישי – דוראנט (ירד בדירוג אחרי שלשת הקלאץ' שהרסה לו הכל)

  11. יאללה אני נכנס לרבע הרביעי בעד מי צריך להיות? מצד אחס רזיאל ואברי אבל מצד שני דינווידי זה אקס ברוקלין ו-ווש דילמה

  12. לןקה הפסיק לקבל דאבל טים וחוגג רצח על הורפורד טייטום מצד שני מקבל דאבל טים קבוע ולא מצליח לזרוק לסל.
    אידיוטקה לא מבין שלוקה כל התקפה הולך לחפש את הורםורד? 5 התקפות רצוף והדביל לא מגיב נותן לו לעשות אותו תרגיל שוב ושוב ועכשיו סמארט עם פלופ אוויר מהתכנית לימודים של כריס פול ולאורי

  13. דינווידי מחטיא חושב שהוא ב-ווש
    דרק ווייט זורק ראש בכל כניסה הרגל רע מאוד
    הטיימלורד הביא גרביים בשני צבעים תפס אותי לא מוכן

  14. חחח טנש לא מאמינים שגם לוקה וגם טייטום מקבלים כל התקפה דאבל טים בסיום והמאמנים נותנים לאחרים שינצחו אותם….. איזה פתיחת שבוע לטנש 🤣🤣

    האם נראה אם הסאנס ידאגו לפאר ולרומם את המלך או ימשיכו במגמה של מה שראינו היום

  15. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עבירת ברך על פריצארד ודינווידי עושה סל + עבירה.
    יש משהו יותר מטומטם מזה? אולי G?

        1. התקנה ראשונה מול טיים לורד הוא מסר בשניה האחרונה והחטיאו
          התקפה שניה מול טיים לורד הוא ניסה למסור מתחת לסל ואיבד כדור
          התקפה שלישית הוא קלע שלשה
          התקפה רביעית עדו דאבל טים והוא מסר לשלשה
          תגיד לי אתה מה עדיף.לעשות

  16. עכשיו אידיוטקה לוקח טיימאאוט?
    עכשיו זה אבוד כי הוא צריך שלשה או סל ועבירה לקליעה בשביל הארכה
    גם אין מספיק זמן

      1. זו הכוחמה של קיד-דונקיץ, לקחת צאלאנג ולהצליח בו.
        אתה חושב שאידיוטקה היה לוקח את הצאלאנג הזה?

  17. קיד נשאר עם דאבל על טייטום אידיוטקה לא והשלשה שלמדונציק ההיא ששכחו לדאבל ניצחה את המשחק….
    נראה אם קראודר וברידגס יטרידו את המלך היום או יעמדו ויסתכלו שיצבור עוד מסםרים לקראת קארים

  18. מדהים איך לוקה הפך את המשחק ל-1-1 בצורה הכי קיצונית שיש
    גם הארדן מת על זה, אבל פה זה נראה ברמה גבוהה שמשאירה הרבה זמן ללוקה לבחור מבין האופציות

  19. לוקה מזכיר את הארדן ביכולת שלו לכופף משחקים הוא פשוט כמעט לא טועה הקצב האיטי מאפשר לו בקרה מלאה על מה שהוא עושה

  20. בוקר טוב עברתי על הבלוג שהיה תוסס במיוחד
    שמעון ניגב היום חזק עם הוכחת הדאבל טים.
    ראיתי רק את ברוקלין וקיידי היה על-אנושי למרות החוסרים ולמרות הדאבל כל התקפה בסוף.
    הוא נהנה לאללה שיש לו קבוצה משלו והוא בלי ראס. (לא, הוא לא מתגעגע…)
    מהבוקס סקור:
    ראיתי שפילי שרדה בהארכה מול אורלנדו? קונטיינרית מס' 1 לחירייה אחרי הטרייד.
    מקסי מזכיר לי את קלרקסון שפרח בקליבלנד שהוחלפה שני משחקים ליד השיקוץ ואז נעלם.
    הארדן היה עייף אחרי שחגג מול ברוקלין כנראה (הכוונה במועדון, אחרי ההשפלה).
    שיי ניגב את ג'ה במפגש האישי אבל לרוע מזלו אין לו קבוצה סביבו.
    והכי חשוב – הבבון המצווח נדרס כבר במחצית, מחצית שנייה יעלו עליו ברוורס.

  21. כל בלואו אאוט זו חגיגה בשבילו, הזדמנות לזרוק בלי חשבון עד דלא ידע.
    אחרי הלייקרס הוא יבחר את הקבוצה הכי חלשה שימצא כדי שתבחר את ברוני וכל משחק שלה יוכל לנפח בצורה מקסימלית בלי להתחשב בתוצאות או שחקנים סביבו.
    הוא ינסה לוודא שאף אחד לא יעבור אותו לעולם, goat

  22. Adrian Wojnarowski
    @wojespn
    ESPN Sources: Three months after back surgery, Milwaukee Bucks center Brook Lopez will return to lineup vs. the Utah Jazz on Monday (ESPN, 10 PM ET). Lopez, out since opening night, should make an impact for a defense outside of top 10 for first time under coach Mike Budenholzer.

    1. בטח. היה צריך למסור כמה אסיסטים כדי לעבור את ה10k בקריירה אז סידרו ששחקן של הלייקרס יהיה פנוי.
      דאבל טים עאלק, בקט סל בשכונה מלמדים ילדים איך לשמור דאבל טים נכון בNBA דאבל טים זה פשוט לבוא שניים ליד לברון ולנהל שיחה על איפה מבלים אחרי המשחק.

  23. גון קולינס הפך משחקן כדורסל לתנור כל היום עושה תנועות של קר לו או חימום לטריי איזה חמור (עד היום לא הבנתי מה התנועה של טריי אומרת שקר לו או שהוא מתכסה מהקור? סביר להניח שזה האופציה ה1. בכל אופן תנועת הבישול שהארדן היה עושה פעם אהבתי יותר מעניין למה זה נפסק)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט