פופוביץ' עולה למקום ה-1 בנצחונות למאמן בהיסטוריה! הרפטורס גוברים על הסאנס וההיט על הקאבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

פופוביץ' עולה למקום ה-1 בנצחונות למאמן בהיסטוריה! הרפטורס גוברים על הסאנס וההיט על הקאבס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אורלנדו מג'יק 118 (50-18) – מיניסוטה טימברוולבס 110 (30-38):

מיניסוטה פתחה את המשחק היטב בהובלת אנתוני אדווארדס והובילה 24-36 בסוף הרבע הראשון, אורלנדו צימקה ברבע השני וברבע השלישי עלתה ליתרון קטן.

מיניסוטה לא וויתרה וכמעט 4 דקות ללא סל של אורלנדו אפשרו למקדניאלס עם 4 וראסל עם 2 משלו לצמק לנקודה 3 דקות לסיום, אבל אז מו במבה התעורר ו-5 רצופות שלו הבטיחו את הנצחון של המג'יק.

אדווארדס סיים עם 25, טאונס הוסיף 21 ו-13, אבל ראסל היה חלש עם 13 ב-4 מ-12 מהשדה, ובאופן כללי מיניסוטה התקשתה למצוא את ההתקפה שלה בשלושת הרבעים האחרונים של המשחק.

בצד השני במבה באחד ממשחקיו הטובים העונה עם 27 נקודות ו-12 ריבאונדים כולל 5 מ-8 מחוץ לקשת.

אטלנטה הוקס 112 (34-32) – לוס אנג'לס קליפרס 106 (34-35):

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, אטלנטה הצליחה לשמור על קור רוח ולהיאחז בנצחון בדקות האחרונות. זובאץ' עם 4 רצופות צימק ל-4 להוקס 2:23 לסיום. קאפלה ענה בדאנק מאסיסט נהדר של טריי יאנג, רג'י ג'קסון וזובאץ' עוד הורידו ל-2 57 שניות לסיום, אבל האנטר מאסיסט נוסף של יאנג, והחטאת שלשה של ג'קסון סגרו עניין.

זובאץ' וג'קסוןקלעו 24 כל אחד באחוזים טובים לקליפרס, שממשיכים להחזיק מעמד באופן מרשים בלי שני הכוכבים שלהם, מה שהוא בהחלט תעודת כבוד לטיירון לו, אבל הלילה זה לא עזר לו או להם.

טריי יאנג עם 27 ו-11 אסיסטים הוביל את ההוקס, הורטר הוסיף 14, וקאפלה היה יעיל עם 14 ו-11. גלינרי ובוגדנוביץ' הוסיפו 13 ו-11 מהספסל והתרומה שלהם בעיקר בקליעה תהיה מאוד חשובה קדימה עבור ההוקס.

בוסטון סלטיקס 114 (27-41) – דטרויט פיסטונס 103 (49-18):

במשך שלושה רבעים הפיסטונס החזיקו את בוסטון קרובים בעיקר בזכות ערב קליעה מחריד של בוסטון שזרקה ב-18.8% מחוץ לקשת, אבל ברבע הרביעי הפיסטונס קלעו רק 13 נקודות והסלטיקס סגרו עניין.

קייד הוביל את הפיסטונס עם 27 אם כי ב-10 מ-27 מהשדה. גראנט ובאגלי הוסיפו 20 כל אחד, ויהיה מעניין לראות האם כשהפיסטונס יעמידו קבוצה תחרותית מסביב לקייד, באגלי יכול להיות חלק משמעותי מזה.

בצד השנטייטום שהיה חלש מהשלוש כמו כל קבוצתו סיים עם 31, בראון היה מחריד עם 1 מ-8 מחוץ לקשת אבל רם 22, ודווקא סמארט ממשיך להיות המבוגר האחראי עם 20 ו-6 מ-10 מהשדה. דריק וייט הוסיף 11 מהספסל הקצר של הסלטיקס.

מיאמי היט 117 (23-45) – קליבלנד קאבלירס 105 (28-38):

נצחון מצוין להיט במה שבהחלט עשויה להיות סדרת פלייאוף, הקאבס לעומת זאת שוב מראים שבכל הנוגע להתקפה מסודרת יש להם בעיה מול הקבוצות החזקות בליגה.

הקאבס לא שיחקו רע, אבל בשני רבעים שונים הם נתקעו על פחות מ-20 מה שאפשר למיאמי לברוח ברבע השלישי ומשם לקאבס שאיבדו 18 כדורים לעומת 9 בלבד של ההיט לא היו כלים לחזור.

גארלנד קלע 24 15 מתוכן מהעונשין בערב מחריד מהשדה של 4 מ-17. מובלי הוסיף 19 ו-12, ומארקנן קלע 15 למפסידים.

עבור ההיט אדביו היה בשיאו עם 30 ו-17, לאורי עם משחק לאורי קלאסי קלע 3 אבל תרם 10 אסיסטים, באטלר סיים עם 24, טיילר הירו ושטרוס הוסיפו 22 ו-17 מהספסל ואני חוזר לכך שמיאמי תהיה מאוד תלויה בפלייאוף ביכולת של השחקנים הללו לקלוע היטב ובאופן יציב מבחוץ.

יוסטון רוקטס 100 (50-17) – דאלאס מאבריקס 113 (26-41):

אם ברבע הראשון יוסטון עוד הצליחה להישאר במרחק חד שספרתי מהמאבס הלוהטים, רבע שני של 21-36 למאבריקס סגר כאן עניין, ודאלאס רק אפשרה ליוסטון טו סמולר דה השפלה.

פורטר וכריסטופר קלעו 17 כל אחד, בעוד גרין ושנגון סבלו מערבים חלשים בהתקפה של 11 ו-6 בהתאמה, איך נאמר בעדינות, העתיד של יוסטון לא נראה הערב מזהיר.

בצד השני לוקה קלע 30 והוסיף 14 ריבאונדים ולא ברור לי למה היה צריך לשחק איתו 36 דקות במשחק כזה. פאוול הוסיף 26 בערב שיא קריירה עבורו. ברטנס למי שמתעניין היה מחריד עם 2 מ-10 מהשדה ו-1 מ-7 מהשלוש.

ממפיס גריזליס 118 (22-49) – ניו יורק ניקס 114 (39-28):

רבע שלישי של 26-40 לניקס אפשר לה לפתוח פער אבל מהרגע הזה הניקס נתקעו לגמרי בהתקפה, קלעו 18 בלבד ברבע השלישי ומוראנט וממפיס השתלטו על המשחק והבטיחו את המהפך, עם 4 רצופות של מוראנט דקה לסיום.

ג'וליוס רנדל הזכיר את רנדל של השנה שעברה וסיים עם 36, כאשר RJ בארט הוסיף 23 אבל זרק 9 מ-25 מזעזע עבור הניקס.

בצד השני מוראנט היה כל ההתקפה של ממפיס הערב עם 37. JJJ וזאיר וויליאמס הוסיפו 13 כל אחד.

ניו אורלינס פליקנס 120 (40-27) – שארלוט הורנטס 142 (35-33):

התפוצצות התקפית של ההורנטס במחצית השניה בה קלעו 81 נקודות הבטיחה להם ניצחון גדול על הפליקנס שיצטרכו למצוא את המומנטום שלהם מחדש בהמשך עם סגל מלא יותר.

עבור הפליקנס שחסרו אתשני הכוכבים שלהם שלא נדבר על ציון שחזר להתאמן עם הקבוצה אבל עדיין לא שיחק, טרוי מרפי השלישי עלה מהספסל והפציץ 32 וגרהאם הוסיף 19.

בצד השני ברידג'ס עם 26 רוזייר עם 25 והארל עם 16 מהספסל הבטיחו את הנצחון. לאמלו הסיף 17 ו-9 אסיסטים.

סן אנטוניו ספרס 104 (41-26) – יוטה ג'אז 102 (25-41):

ערב הסטורי בסן אנטוניו, כאשר סיומת חזקה על הספרס עם רבע רביעי שבו קלעו כמעט 40% מסך הנקודות שלהם במשחק כולו, הבטיח ניצחון למארחת, ומקום ראשון בטבלת הנצחונות בכל הזמנים בעונה הסדירה לגרגר פופוביץ'. הריעו לו.

סן אנטוניו עשתה זאת למרות ערב קליעה מחריד של 21% מחוץ לקשת ובעיקר בזכות העובדה שלשם שינוי ההגנה של הספרס שיחקה כפי שפופוביץ' מצפה ממה לשחק.

מיטשל קלע 24 לאוחים וקלארקסון הוסיף 17, אבל ערב שבו קונלי קולע ב-2 מ-14 מהשדה אין פלא שהג'אז קפאו בהתקפה במחצית השניה.

מארי קלע 27 למנצחים, קולינס ופולטל הוסיפו 15 כל אחד כאשר מארי מוסיף גם 5 חטיפות ופולטל 2 חסימות.

פיניקס סאנס 112 (14-53) – טורונטו רפטורס 117 (30-36):

בסופו של דבר פיניקס פשוט הייתה קצרה מדי, ללא פול וג'ונסון, ולמרות ניסיון קמבאק ברבע הרביעי אותו ניצחה 21-30 הרפטורס יוצאים כאן עם הנצחון.

דווין בוקר עם שלשה הוריד לנקודה, אבל 24 שניות לסיום אחרי חסימה של ברידג'ס, בוקר החטיא שלשה שיכלה להעלות את המארחים לניצחון, ברידג'ס לקח את הריבאונד אבל הרוקי סוקטי בארנס חטף לו. גארי טרנט במשחק אדיר דייק פעמיים מהקו, ובוקר החטיא שלשה שיכלה לשלוח את המשחק להארכה ו-2 נוספו של טרנט סגרו עניין.

פייט קלע 24 למארחים, בוקר הוסיף 22, ברידג'ס קלע 18 ואיטון 16 אבל מעט מדי תרומה מהספסל פגעה מאוד בסאנס שיורדים מנוצחים בערב הזה.

בצד השני טרנט התפוצץ עם 42 נקודות ב-8 מ-11 מטורף מחוץ לקשת. סיאקאם הוסיף 25 עם 10 אסיסטים, בארנס קלע 15 והוסיף לא פחות מ-5 חטיפות.

לוס אנג'לס לייקרס 122 (37-29) – וושינגטון וויזארדס 109 (36-29):

אחרי מחצית ראשונה צמודה אליה ירדו הוויזארדס ביתרון ביתרון 7 הלייקרס עלו למחצית השניה נחושים לא להפסיד משחק ביתי נטסף מול קבוצה שאני חושב שרשמית אפשר להכריז עליה כנמושה. למעשה הנחישות הייתה של איש אחד – לברון ג'יימס שחגג על ההגנה העלובה של הוויזארדס, ורבע של 23-37 סגר למעשה עניין כשוושינגטון אפילו לא עשתה קולות של קמבאק וההפרש רק המשיך לצמוח.

קוזמה סיים עם 23, קספרט הוסיף 21, פורזינגס תרם 14 ו-14. ומילה על דני, אפשר לבוא בטענות לאנסלד שנתן לו רק 10 דקות וברצפים שלא אפשרו לבנות ביטחון, אבל אני אומר כבר שנה וחצי שאם אבדיה לא יפתח כלים נתקפיים כלשהם שלא יהפכו אותו לנטל התקפי אין לו סיכוי להיות שחקן ליגה משמעותי וחבל.

בצד השני לברון היה כאמור בלתי עציר עם 50, מונק הוסיף 21, וטאקר סיים עם 15 למנצחים.

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. תודה על הסיקור דור.
    מזל טוב לפופוביץ'. מזמן חיכיתי שיעבור את נלסון.
    .
    יש לי תחושה שמי שעושה את ההבדל באורלנדו – זה מרקל פולץ. זה היה ככה בתחילת העונה הקודמת עד שנפצע ומאז שחזר הם נראים יותר טוב. גם אם המספרים שלו לא עצומים (סיפק 14 נק' ו7 אסיסטים מהספסל הלילה, שזה ממש לא רע).

  2. חחח בוקר לאשך איזה עבודה נתת בבלוג נכנס צמוד למירוץ הmvp כמו יוקיץ.
    השיקצה כצפוי כמו שאמרתי לפני יומיים יקבל קליר פאת מוחלט. תגיד אשך היה עליו דאבל טים? או פחדו מסטנלי גונסון 😂😂😂😂😂
    דני בוי שלנו גמור ראה שיקצה נמלט לספסל 0 נק!!
    ככה אי אפשר להצליח בליגה הזאת. קיספרט לקח לו את המקום

        1. מזמין אותך להסתכל על האסיסט לריבס מתחילת המשחק מה קורה כשעושים על לברון דאבל טים בתחילת ההתקפה.
          לא סתם נותנים לו מטר, ובאים לעזור כשהוא מחויב לחדירה ובשאיםה לא יכול למצוא את השחקן הפנוי

            1. לברון פשוט היה מסיים עם כפול אסיסטים, והיה קולע כמעט אותו מספר נקודות, כי היה מקבל כדור מאוחר יותר בהתקפה

        1. אמביד לא מסוגל למסור ברמה של השיקצה אפילו לא קרוב יש סיבה למה על אמביד מקבל דאבל טימס ולברון ויוקיץ לא .יש סיבה למה ההתקפה של הלייקרס קטלנית להחריד שלברון מקבל דאבל טימס. שמעון צריך לפרגן שמגיע משפה שלברון עושה זה בלתי נתפס

          1. יוקיץ מקבל המון דאבל טימס. הלוואי לברון היה מקבל חצי מזה.
            אמביד לא מוסר ברמה של לברון חחחחחחחחחחחחחחחחחח באיזה רמה לברון מוסר בדיוק? הוא מוציא כדור ל-3….גם כן מוסר גאון… עוד ניפוח תאגידי

            1. יש לו שבעה אס' למשחק בקריירה!!!

  3. משחק מעפן של הסאנס הלילה.
    לא הצליחו להתמודד עם האנרגיות של טורונטו,
    רק פיין היה אגרסיבי לאורך כל המשחק.
    צריך לקחת בחשבון שהיה ניהול דקות שמטרתו לנהל עומסים.

  4. הלייקרס לא הולכים לשום מקום העונה,
    המטרה החדשה היא מלכות סלים ללברון.
    הלילה הוא טיפס למקום הראשון (29.7 , כמו יאניס ואמביד).
    במשחק עצמו הכל נכנס ללברון. קלע סלים ברמת קושי פסיכית, כולל פייד על שמירות כפולות, שלשות ומשחק הכוח הרגיל.
    לניצחון הלילה, זה הספיק.
    הלייקרס נותרו "לא משהו…'

        1. ברוך נהיית רפה הבנה מוחלט במקסיקו תראה משחקים במקום בוקס סקור חחח ראיתי מלא לייקאס חברון לא מקבל אפילו 3 דאבל טימס במשחקים. זה נדיר מאד. דאבל טים שם מוגדר בטח אם הוא חודר קוסט טו קוסט מהאמצע ו2 שחקנים בורחים לצדדים הם מחשיבים לדאבל טים על לברון

    1. יש מצב, לי נראה שמנסים להחזיק את הסירה מעל המים לקראת שובו המקווה של הפריך…בתקווה לנס..
      הלילה ראינו מלברון גם האסל בהגנה (לא אחיד, אבל היו מאמצים מרשימים בשני הצדדים של המגרש).
      היום גם ווסטברוק עבד בצדדים האפורים של המגרש וזה סימן מרגש…
      לסיכום: לא משו, אבל אופטימיים

    2. מסכים גיא, לגבי לברון, מה שמפריע לי שהוא שם את הסטטיסטיקה האישית על חשבון ההגנה, הןא משקיע הרבה יותר מדי בהתקפה ופשוט מזייף בהגנה ומחסיר רוטציות.
      .
      לגבי הסאנס למרות משחק לא וואו של אייטון הוא פשוט נפלא בתקופה האחרונה במיוחד בצד ההתקפי, אני מחכה שילמד להוריד כדור לרצפה (מה שמבדיל בינו לבין היוקצים ואמביד עם של הליגה) אבל הוא כמעט בלתי עציר ברגע שהוא מקבל את הכדור בנקודות שלו, יד רכה אתלטיות ואורך בלתי נגמרים תנועה סופר חכמה

      1. אני מחזיק אצבעות שהסאנס יבינו שמשתלם לשחק על אייטון –
        באותם רגעים בהם הפיק אנד רול לא עובד,
        זה טוב שיש שחקן נוסף שיודע לתת תפוקה שכזו מהמיד ריינג' (קל בהרבה למסור לגבוה 2 – 3 מטר מהסל).

  5. מזל טוב לגואט!
    עכשיו אפשר להפסיד בכבוד ובשקט, והכי חשוב לשנות פאזה וסוף סוף באיחור של 4 שנים, לעשות טאנקינג ולהביא עוד סופרסטאר בדראפט. נסמוך על המערכת.

  6. השנים שבהן פופוביץ היה משאיר את מאנו, פארקר ודאנקן על הספסל ובכל זאת הספארס היו בועטים לג"ס בישבן. אוף.

  7. תודה דור.
    .
    מיני נראים סבבה העונה דווקא על הרקע הזה ההפסד היום מבאס כי הם כבר הובילו בקרוב ל20 נקודות ופתאום שבקו.

  8. תודה דור. לברון היה מעולה, לקח גם זריקות קשות וזה נכנס. עם האדים של האדרנלין הוא השקיע לא מעט גם בהגנה. לא היה קליר פאת׳ אבל אין פה סיכוי לשכנע.
    דני היה חושך, כמה חבל. ווסטברוק ממשיך לנגר, לא מפתיע.
    ברכות לפופוביץ.
    היה pop1 מתקופת פרה-דאנקן, התקדם ל pop2 עם דאנקן, פארקר וגינובילי, עבר ל pop3 אחרי פרישתם, ועכשיו הגיע סוף סוף לדרגת imap!
    (רק פאקו יבין ? 😀)

  9. תודה על הסיקור
    בשנה שעברה היו לוושינגטון 34 נצחונות בעונה של 72 משחקים, מקום 8 ופלייאוף, אחרי פתיחת עונה חסרת מזל.
    השנה לא בטוח שיגיעו למספר הנצחונות הזה, בעונה של 82 משחקים (כדי להגיע למאזן דומה הם יצטרכו 39 נצחונות).
    מישהו עוד חושב שהטרייד על ווסטברוק עשה להם טוב?

    1. ברור שהוא עשה להם טוב.
      אתה חושב שגם הלייקרס חושבים שהזכייה במציאה הגדולה עשתה להם טוב?
      אגב, אתה מתעלם באלגנטיות מכך שלא רק שהמזרח התחזק, אלא גם שביל לא משחק בחצי עונה השני.
      איפה הם היו מסיימים עונה שעברה עם ביל על הספסל חצי עונה שני?

      1. לגבי הלייקרס – כנראה הטרייד לא היה טוב – אבל יש שם עדיין סיכוי אז מציע שנחכה.
        לגבי הוויזארדס – הם הפכו לקבוצה לא תחרותית, קבוצת טנקינג – זאת בוודאי לא הייתה כוונת המשוררים במשרדים הגבוהים שם. ביל הלך לניתוח מבחירה, כשראה לאן הקבוצה הולכת. המזרח התחזק נכון, ועדיין, המאזן פתטי, ועוד אחרי פתיחה סוערת כאשר אף אחד עדיין לא ספר אותם.
        הקבוצה של השנה שעברה הייתה הרבה יותר חזקה והוציאה מעצמה יותר מסך חלקיה. שחקנים צעירים פרחו שם, הייתה מחוייבות שיא. אם לברון לא היה מפריע – ראס היה עושה את זה גם בלייקרס.

    2. טענתי כבר מראש (מראש, כן? הולך להוציא את עצמי נביא או אחד שמבין) שהטרייד לא טוב לאף קבוצה.
      לוושינגטון מעולם לא חסרו פורוורדים וללייקרס לא היה צורך בשום דבר ממה שראס כן מביא והמון צורך בדברים שהוא לא מביא (כמו 3&D). אני די מופתע מכמה שהטרייד הזה היה הרסני ללייקרס.

  10. וושינגטון קבוצה מביכה. קשה מאוד לצפות בה – שום מחויבות הגנתית, התקפה כל אחד עושה מה שבא לו. נראית בדיוק כמו קבוצת טנקינג טיפוסית אבל כביכול לא אמורה להיות כזו. ועל זה לברון חוגג ומשתולל כאילו ניצח איזה משחק חצי גמר איזורי בפלייאוף. אבדיה מקרה עצוב מאוד, עומד בפינה ומחכה לפירורים, פעם אחת זרק בסוף הרבע ואז אולי כעונש נשאר על הספסל חצי שעה, לא יודע לאן הרוח נושבת כי לצד משחקים של רבע שהוא משחק יש משחקים של שלושים דקות, אבל לנוכח מצב הקבוצה יותר מדי משחקים לאחרונה שהוא לא נותן תפוקה בכלל וזה בעייתי .

  11. דור, הסקירה שלך על ניצחון אטלנטה על הקליפרס היא מדויקת להפליא. כאילו חזית במשחק (אני חזיתי בכולו). הווה אומר שהסקירות שלך מדויקות לחלוטין. מגיע לך כוכב.
    אני מברך את פופ שאני פעם שנאתי אותו והיום אני אוהב אותו.

  12. פליקנס כרגיל עם מזל רע, עד שמתחילים לראות את האור אז אינגרם נפצע ומקולם בפרוטוקול קורונה.
    סגל הקבוצה מאוד כישרוני מעבר לכוכבים, שתי הרוקיס בחירות מצויינות, הרברט גונס שכבר מוכיח ומקבל מקום בחמישייה וטריי מרפי שהיה אמור להיות זה שיפרוץ ראשון אך כרגע לא מקבל מספיק הזדמנויות להוכיח.
    אישית אני חושב שכל עוד זאיון בחוץ ומקולם משחק כרכז אז צריכים לפתוח עם חמישייה של.
    מקולם, טריי מרפי, אינגרם, הרברט גונס, יונאס
    ככה מקבלים 2 שומרים מצויינים ומרפי נותן יותר גמישות ויכולת קליעה מחוץ לקשת מהייז.
    זאיון באמת טיפש אם רוצה לעבור לקבוצה אחרת.
    הסגל הקיים מספיק כישרוני ומגוון ובעיקר מותאם לסגנון המשחק שלו.

  13. יוקיץ מקבל המון דאבל טימס. הלוואי לברון היה מקבל חצי מזה.
    אמביד לא מוסר ברמה של לברון חחחחחחחחחחחחחחחחחח באיזה רמה לברון מוסר בדיוק? הוא מוציא כדור ל-3….גם כן מוסר גאון… עוד ניפוח תאגידי

  14. בלתי נתפס.
    .
    הוא בן 37, בעונתו ה-19,ויש לו בשבוע האחרון 2 משחקים של 50+ נקודות.
    אין שחקן אחר בתולדות הליגה עם 2 משחקים של 50+ נקודות אחרי גיל 34.
    .
    יש לו 36,793 נקודות בקריירה -9,998 אס'.
    הוא צובר את הנקודות כאשר הוא כרגע בראש רשימת הקלעים בליגה עם 29.7 נק' למשחק.
    הוא בן 37.
    לצורך השוואה,
    קובי קלע 17.6 נק' למשחק בגיל 37 (עונתו האחרונה בליגה).
    קארים קלע 22 נק' למשחק בגיל 37.
    קרל מאלון קלע 23.2 נק' למשחק בגיל 37.
    ג'ורדן בגיל 34 (בגיל 37 היה אחרי הפרישה ה-2) קלע 28.7 נק' למשחק.
    .
    את הנקודות שלו הוא קולע ב-58.8% אפקטיבי.
    אחוז עליו קובי, מאלון וג'ורדן מעולם לא השיגו,
    אחוז שקארים חצה רק פעם אחת בקריירה (עונת 80 האדירה, אז זכה ב-mvp).
    .
    אז, כן. העונה של הלייקרס מסריחה. ממש.
    ואין בכלל שאלה של לברון חלק לא קטן באשמה.
    אבל זה לא משנה בכלל את העובדה שמה שאנחנו רואים לא התרחש לפני כן על הפרקט.
    לא היה שחקן בגיל הזה,
    עם קילומטראז' שכזה,
    שהציג יכולת התקפית ברמה של השחקנים הטובים בליגה.
    .
    בלתי נתפס.

    1. דיי
      לא שומרים עליו…
      נרקיסיסט ברמה הגבוהה ביותר,
      אני מכיר לא מעט אנשים (ואני בתוכם) שלא יכולים לצפות בלייקרס, כבר שנתיים.

      1. נו באמת. גם אתה התחלת עם הנרטיב המטופש?
        מה בין ההנאה שבצפייה במשחק הכדורסל לבין המרקסיזם של שחקן כזה או אחר?
        אפשר לחשוב שדוראנט מייצג אישיות "בריאה יותר",
        זה לא הופך אותו לסקורר פחות מדהים לצפייה.

        1. חחחחח צודק! כי אף פעם לא שמרו עליו
          גיא – הבן אדם עובר את החמי וזורק רק כדי לשבור את השיא של כארים מה בין זה לכדורסל או לספורט תחרותי? תהנה 🙂

            1. ראיתי את התקציר אכן רמת קושי גבוהה מאוד. מסכים. זה לא משנה את הנירטיב – תראה איך טאקר הלך עם דוראנט לשירותים בסדרה בשנה שעברה – לברון לא קיבל הגנה כזאת מאז הקט סל

            2. אני ממליץ על צפייה במשחקים מלאים.
              עזוב את התקציר,
              תראה את המשחק המלא (לפחות רבעים 3 ו-4).
              תבין טוב יותר את מה שג'ון כתב על בחירת השמירה על לברון.

            3. הוא באמת קלע סלים ״מעצבנים״. אז מה?
              כשהוא לא שיחק ווש ניצחו את הלייקרס, כשהוא עלה הם טסו להפרש שוב. פשוט תצפה במשחק ותראה, קצת כמו גדול שמשחק עם ילדים.

            4. אי אפשר לצפות בלברון זה לא כדורסל זה על גבול המבויים. אצפה בפלייאוף (בלית ברירה). תהנו, רק דעו שאתם משחקים תפקיד בביוגרפיה הנרקיסיסטית שלו
              🙂

            5. צודק,
              פט ריילי וההיט הפסידו לו בפיינלס בכוונה…
              יחי הנרטיב!

            6. חחחח באבל שמאבל ריילי וההיט כבר קנו כרטיסים הבייתה (באוטובוס) לאחרי הסדרה מול מילווקי אבל ג׳ורג׳ היל סידר להם גמר אז הם באו 🙂

            7. אין כמו קצת שכתוב היסטוריה בשביל לחזק את הנרטיב –
              לפני הבועה הלייקרס החזיקו במאזן הטוב במערב ושני בליגה (אחרי מילווקי) עם יתרון של 6 משחקים על הקליפרס שבמקום השני.
              הם היו הפייבוריטית לזכייה באליפות.
              הבועה?
              היא גזלה מהם יתרון ביתיות שהיה שלהם בזכות.
              .
              יחי הנרטיב!

            8. כן לא שומרים על לברון בשביל להאדיר אותו ועל קרי דוראנט ואחרים שומרים…
              לייקרס מאבדת את ייתרון הביתיות זה טוב לליקרס…
              .
              הסלים שלברון קלע אתמול הם ברמת קושי הזוייה פידאווי עם שומר על הראש שלושות מטווח קרי בתנועה… הוא כמו יוקיץ מפרק דאבל טים לארוחת בוקר (ההתקפה של הלייקרס היעילה בליגה בפושיזונים שעושים על לברון דאבל טים), בלתי נתפס.
              .
              הביקורת על לברון השנה צריכה לא להיות בצד ההתקפי אלא בצד ההגנתי הוא שם את עצמו לפני הקבוצה ופשוט מסריח בצד האפור של המשחק.

            9. מרתק.
              ״שמעוניזציה״ – התהליך בו דה שוט הולך ונהפך לשמעון #2.

            10. עגל – אמרתי כאן כבר לפני כמה שנים שמבחינת כדורסל שמעון מייצג את דעותי בערך ב-95%
              אם כבר 95% – זאת בערך מידת הפספוס בדברים של ברוך גם לגבי לברון וגם לגבי יוקיץ' – הכוכבים האדירים שהקבוצות שלהן מדשדשות בירכתי המערב החלשלוש של העונה.
              ברוך יקר – שומרים לא מפריעים בפיידאוואיי – אם כבר הם עוזרים כי הם משמשים סוג של "כוונת". תשאל כל שחקן גם בליגות הכי נמוכות.
              מה כן מפריע? לחץ על הכדור, לחץ על כל המגרש, דאבל טים, פאול כל כניסה לסל, דחיפה במעבר בחסימה. אל תשאל את לברון – כי הוא לא שמע על כל זה
              🙂
              גיא – בלי הבאבל שמאבל מיאמי לא הייתה עוברת את המפגינים של ג'ורג' היל והם היו מנצלים את הביתיות כדי להשיג את האליפות שלהם שנה אחת קודם.

            11. כן שומר בפנים עוזר לשחקן לקלוע… וכבר חשבתי ששמעתי הכל ממך, לפי התאוריה שלך טאקר בעצם עזר לדוראנט לקלוע…
              .
              כאשר עושים על לברון דאבל טים הלייקרס קולעת 1.21 פושיזון משמע ההתקפה הטובה בליגה, דרך אגב לברון מקבל יותר דאבל טימס מקרי
              https://nbacourtoptix.nba.com/
              .
              פאול בכל כניסה ולברון הולך לקו ונח יותר גם זה מצויין לליקרס.
              ,אני לא מדבר על הבעיית עבירות של קבוצה היריבה.
              .
              לחץ על כל המגרש דורש תיאום הגנתי שלמעט קבוצות יש אני לא מדבר על העובדה הפשוטה שלברון יכול למסור לראס שיעביר כדור לחצי.כן על חברון לא שומרים כי רוצים להאדיר אותו ועל השאר כן, פט ריילי נתן ללברון את האליפות.

            12. אין בעיה להעביר ביקרות על לברון כמו שעל כל שחקן, אבל ההזיות של שמעון שלברון הוא נגר ושחקן של 15 נקודות ו8 איבודים בערב אם שמירה נכונה הם לא יותר מהזיות קשות, לברון עילוי כשחקן ואחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה גם בגילו שזה בלתי נתפס.
              .
              כמו שכתבתי מקודם הביקורת השנה צריכה להיות בצד ההגנתי ששם הוא בוחר לזייף על חשבון הקבוצה, המטרה של כל קבוצה צריכה להיות לנצח ולא להאדיר שחקן X Y Z

            13. וואלה דה שוט אני הייתי מוותר, כל תגובה ברוך רק מנגב אותך יותר 😉

            14. חחחחח אור תגובות כמו שלך רק משלות את ברוך ומעודדות אותו – מציע להפסיק עם זה
              😂😂😂
              ברוך – כמה איירבולים אוי אוי אגיב בהמשך.

            15. 🙂

    2. תודה גיא והיישור לגיל 37 עוד מטה את ההשוואה למטה, כי הוא עד גיל 22 נאבק באריות הליגה, והאחרים חלק מהשנים היו במכללות ששם פחות נשחקים.
      *
      כנראה שלא נראה עוד משהו כזה בעתיד
      *
      מה שכן הבנייה בקיץ לא היתה טובה בלייקרס. נראה מי יוזז משם בקיץ הקרוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט