מעורב הופס לשבת: כמה טוב הוא ברוני ג'יימס? / מנחם לס

1.שקיל וצ'ארלס בארקלי: אם הסיקסרס לא לוקחים אליפות, הטרייד שהביא את הארדן ייחשב לגרוע בהיסטוריה

לא ששאקיל והאציל הם המילה האחרונה בכדורסל, בכ"ז – בגלל המוניטין שלהם כשחקנים ועתה כשדרים ב-NBA ON TNT – כשהם מדברים אנשים מקשיבים.. הפעם הם גם רואויינו (https://fadeawayworld.net/nba-media/shaquille-oneal-and-charles-barkley-blast-james-hardens-performance-against-the-nets-the-sixers-have-to-win-a-championship-in-the-next-two-years-or-else-thatll-go-down-as-one-of-the-worst-trades-ever) ואמרו כאילו במקהלה

© "The Sixers Have To Win A Championship In The Next Two Years Or Else That'll Go Down As One Of The Worst Trades Ever.

איש עדיין לא יודע איזה מין בן סימונס יופיה בנטס (אם בכלל יופיע), אבל ג'יימס הארדן היה אמש יותר גרוע מגרוע. הוא קלע 11 נקודות בלילה של 3 מ-17. שניהם אמרו ששחקן ברמתו, ובמשכורת שמשלמים לו, לא יכול שיהיה לו לילה עד כדי כך גרוע.

שקיל:

שקיל:

Shaq: “As a superstar you gotta step up. As the great Charles Barkley said, this is what we pay you for. $40 million. Everybody has been waiting for this game. This game has playoff implications. You’re going to have to beat them to win the championship. You wanted to be away from them you wanted to be traded somewhere where you have the chance to win a championship. You have to show Philly, show your team you’re ready. Im going to be trying to play my a** off during the big games. This is a big game. KD knows this is a big game because they won… If Philly want to go to that next step, James is going to have to step up. Can’t have games off.”

בארקלי

Barkley: "James Harden, when you get that reputation. It’s gonna be the same way about Ben Simmons. He has got a reputation, he won’t shoot the ball, he can’t make free throws. Until he does, he’s going to have that reputation. James has got a reputation. He has struggled in all big games. If you go back and look, even in Houston, when they should have beaten the Golden State Warriors, they were up until Chris Paul got hurt. And Chris was the leader of that team. But James is developing a reputation, and it’s fair, James is a terrific player. But when lights are the brightest, he has played awful. The thing about being a great player, you don’t have to play great. You just can’t stink up the joint. And he stunk up the joint. The 76ers have to win a championship in the next two years or that’s going to go down as one of the worst trades ever because the reason I wasn’t crazy about the trade – The Nets are going to have KD, Kyrie, and Ben Simmons, probably for the next 10 years. I think the 76ers have to win this year or next year.”


2. וולט 'קלייד' פרייזר: "לוקה הוא ה-CRYBABY מס' 1 ב-NBA

במשחק של יום רביעי בערב בעו הניקס לבין דאלאס מבריקס, האנליסט של המשחק מטעם הניקס הגדיר את לוקה דונצ'יק "ה-CRYBABY מס' 1 בכל ה-NBA". הוא אמר שהוא "עייף מלראות ולשמוע את הטענות והמענות של לוקה כמעט בכל מהלך.

He’s always crying,” Frazier said on MSG’s broadcast. “He’s always crying. “He’s got to be one of the biggest crybabies in the league.

לוקה: "אני מבטיח לא להגיב לאף CALL של שופטים כל עוד אני ב-NBA!" (נראה כמה זמן זה יחזיק מעמד!)

3. כמה טוב הוא ברוני ג'יימס כשחקן כדורסל?

לא קל להיות בנו של לברון ג'יימס כשאתה בן 18, 1.90 מ' (ולא תגדל יותר) ואתה שחקן טוב, אך לא מצויין.

כמה טוב?

הוא מדורג היום מס' 34-38 (תלוי היכן אתה מסתכל) בין כל שחקני התיכון בארה"ב. זה כלל לא רע להיות מס' 34 – אפילו 38 – בין אלפי שחקני הכדורסל המשחקים כדורסל תיכונים בארה"ב.

לברון אמר לא מזמן:

My last year will be played with my son,” James told The Athletic. “Wherever Bronny is at, that’s where I’ll be. I would do whatever it takes to play with my son for one year. It’s not about the money at that point.”

דעתי?

אם הוא לא היה בנו של לברון הסיכויים הם שהוא לא היה מדורג כלל. כמוהו ישנם בוודאי עשרות אם לא מאות. רק המצויינים ביותר שאתה לא יכול להחמיץ – הייתי אומר 15 עד 25 – מדורגים כ-5-STAR. הווה אומר שברוני הוא 4-STAR גבוה. האחרים הם בעלי מזל ששם-דבר או פרוטקציה הביאו אותם לתשומת הלב של המדרגים. אבל ברוני מדורג, הוא שם דבר, וייתכן שהוא ייבחר בדראפט.

למה קבוצות תהיינה מעוניינות לבחור בו? לך תדע. אולי האמונה שהוא יביא קהל, יביא איתו מוניטין, ואולי אפילו מיביא איתו את אביו. אף קבוצה לא תבחר בו אם הוא לא שחקן NBA, אבל ייתכן שאם שמו לא היה ברוני ג'יימס הוא לא היה נבחר. אולי כן. הוא לא היה מדורג 34-38 אם הוא לא היה שחקן כדורסל טוב מאד. הוא זה עתה סיים תיכון SIERRA CANYON , ויבלה את השנה הבאה כשחקן ב-Nike’s EYBL circuit.

דבר אחד שאין להיפטר ממנו לטוב או לרע היא העובדה שאתב בן של שחקן שהדיעה הרווחת היא שהוא שני רק למייקל כשמדובר ב-G.O.A.T., ושחקנים שהם בנים של שחקני NBA תמיד זוכים למבט שונה: מבט המנסה לנחש את הצעיר ירש כמה מתכונות האב.

.

Bronny James scouting report

נעזרתי בחומר הבא במאמרו של ריקי או'דונל מהנשיון (https://www.sbnation.com/nba/2022/3/9/22956487/bronny-james-nba-draft-scouting-report

Right now, James is at his best defending opposing point guards while playing in an off-ball role offensively. He’s shown promising flashes as a shooter, making shots from NBA range off spot-ups and even displaying the ability to hit three-pointers off movement.

While he’s the size of a point guard, he doesn’t play the position in a traditional sense. Instead of initiating offense with the ball in his hands, Bronny excels at spacing the floor, making quick decisions as a passer, and helping his team get out in transition by turning defense into offense.

He is a point of attack defender who can scale on- and off-ball,” Web said. “He is a smart passer but doesn’t need to have the ball in his hands to make it happen. He has shooting versatility and he’s also a defensive playmaker who can get out in transition. It’s the perfect scalable small wing or guard.

I think Bronny will end up being taller than whatever he’s listed at now. But that’s essentially describing a player closer to Danny Green than LeBron James. I think that’s where a lot of the misunderstanding of his game comes from.”

Bronny James has a promising shooting projection

While his dad has played with the ball in his hands his entire life, Bronny is most comfortable spotting up from three right now. His outside jumper initially looked shaky on the EYBL as he returned from the meniscus tear, but he proved he’s a dependable shooter as a junior at Sierra Canyon.

Bronny will bring legitimate valuable as a floor spacer. He’s a confident shooter with deep range who doesn’t hesitate to fire in the face of a closeout. Here’s a spot-up shooting compilation from his junior year.https://www.youtube.com/embed/yZgUC-EPoTM?rel=0

One of the first things you’ll notice about the shot is his release is pretty slow. He’ll have to work on speeding it up in the coming years, but he shoots a soft ball with nice touch. His ability to spread the floor and fire threes at volume will be a big part of his game.

Bronny isn’t just a stationary shooter, either. He’s shown the ability to come off pindowns, get his feet set, and hit shots. Here are a couple examples of Bronny’s movement shooting ability.https://www.youtube.com/embed/FKijMV7ywHs?rel=0

Sierra Canyon will occasionally run actions to get Bronny darting around screens to get open from three. From there, he’s at his best as a threat to shoot or move the ball quickly with a pass.

There are signs of a developing pull-up game, too. No, Bronny isn’t going to launch threes off the dribble the moment the opposing defense goes under a screen just yet. But he’s shown a comfort level getting into his one dribble pull-up when the defense tries to run him off the line.https://www.youtube.com/embed/lumrRZ1zMl8?rel=0

This is a nice foundation for a 17-year-old, and certainly something he can build off from here. Bronny’s floor spacing ability is going to be a critical part of his game moving forward, and he showed enough as a junior at Sierra Canyon to believe it will be a dependable asset for him.

Bronny James is a smart passer

Bronny James’ defense should be his calling card

מוזר לחשוב על בנו של לברון כשחקן שהמצויינות הראשית שלו היא הגנה. אבל זהו הדבר שהוא מצוטיין בו יותר ממדורגים גבוהים בהרבה, והדבר שמאמנים רבים אמרו עליו.

שימו לב כיצד הוא 'מתחלק' עם רגליו, משנה כיוון, ונמנע מעשיית פאול:

Watch Bronny slide his feet, change directions, and avoid fouling in this clip.

ברור לחלוטין שישנה לו תנועה לטרלית – צדדית – מעולה. היא מהירה ומדוייקת. הוא מצליח לשמור על שיווי משקל כשהוא משנה כיוון. הוא גם בעל טיימינג טוב מאד לחסימת זריקות:

הדבר שעל ברוני לשפר הוא ה-DRIVE שלו לסל. פריצה…חדירה…הדבר שאביו עושה טוב יותר מכמעט כל שחקן אחר שאי-פעם שיחק כדורסל. עליו להיות יותר 'אקספלוסיבי' ונועז. אבל הוא השתפר מאד השנה. הנה דוגמא לדרייב טוב של ברוני לצד שמאל שלו אם כי הוא לא הצליח לסיים:

הנה דרייר שהוא כן סיים. הוא SPLITS THE PICK-AND-ROLL וטורף את הסל:

אתם יודעים מה המסקנה שלי מכל מה שלמדתי עכשיו על ברוני? שהוא יכול להיות אחלה שחקן ליד אביו. TO FEED HIM כדורים, כדי לפתוח לו רווחים, לחסום לו נהדר, ותמיד להיות מוכן לקבל מסירה מהאבא כשהאב בצרה בדאבל-טים!


4. סיפור מהסרטים

סטף קרי שבר את ליבה של אוהדת אמיתית ביום שלישי, אבל ביום חמישי הוא כיפר על מה שקרה.

בדנבר חיה ילדה בת 10 ששמה פיג'יי (PJ) והוא מה זה אוהדת של סטף. הוריה שאלו אותה מה היא רוצה ליום ההולדת שלה והיא אמרה "לראות את סטף קרי משחק". הוריה קנו כרטיסים למשחק של הווריורס בדצמבר. הילדה הייתה כה נרגשת!

אבל, אבוי, המשחק נדחה בגלל יותר מדי שחקנים 'חיוביים' ב-COVID 19. המשחק נדחה. הוא נדחה ליום שהי שעבר והילדה הייתה מוכנה עם דגלון שהיא צבעה בצבעי הווריורס וכתבה את שמו של סטפן על הדגל כדי שתוכל לנפנף בו!

מה גכדולה הייתה אכזבתה כשהמאמן סטיב קאר החליט לתת לסטף מנוחה באותו משחק. PJ הייתה כה מאוכזבת ופרצה בבכי מר. כל האפיזודה צולמה ביוטיוב והלכה VIRAL. היא הגיעה גם לתשומת לב מנהלי המדיה של הווריורס ששלחו כרטיסים לכל המשפחה למשחק הבא של הווריורס בדנבר שנערך יומיים אחרי.

הנה הטוויטר של מה שקרה לפני המשחק:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
56 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
thetroll
thetroll
12/03/2022 5:20:28

מעורב מעולה תודה דוק. הטרייד הזה לעולם לא יחשב הגרוע בהיסטוריה של פילי כי האציל סיכם את זה מדויק :
James Harden, when you get that reputation. It’s gonna be the same way about Ben Simmons. He has got a reputation, he won’t shoot the ball, he can’t make free throws. Until he does, he’s going to have that reputation. James has got a reputation. He has struggled in all big games. If you go back and look, even in Houston, when they should have beaten the Golden State Warriors, they were up until Chris Paul got hurt. And Chris was the leader of that team. But James is developing a reputation, and it’s fair, James is a terrific player. But when lights are the brightest, he has played awful. The thing about being a great player, you don’t have to play great. You just can’t stink up the joint. And he stunk up the joint.
ברגע שעשית טרייד שהחלפת שחקן שיש לו מוניטין של שחקן שהוא teriffic כמו שיש להארדן – למרות שיש לו גם מוניטין של שחקן שנחנק ברגעים הקשים (ולכן יש לצידו בנטס את דוראנט וקיירי שלא נחנקים בשום רגע ולכן זו קבוצה כזאת קטלנית) – ברגע שעשית עליו טרייד על שחקן שהמוניטין שלו הם מלכתכילה גרועים – הוא לא קולע את הכדור הוא לא מסוגל לזרוק מקו העונשין הוא לא קולע שלשות – ברגע שעשית את זה בהגדרה עשית טרייד גרוע וזה טרייד גרוע במיוחד כי נתת שחקן שיש לו מוניטין של שחקן טוב על חוזה יקר אך קצר על שחקן שיש לו מוניטין גרוע על חוזה יקר וארוך אז עשית טרייד גרוע בהגדרה גם אם איכשהוא , מאיזה סיבה בלתי נראית לעין פתאום סימונס יהפוך לשחקן טוב שקולע שלשות קולע מהקו והארדן לשחקן גרוע. כי כשאתה לוקח עליך חוזה מקס ארוך של שחקן גרוע אתה לא יותר מטיפש במיוחד שאתה נותן עליו מקס קצר של שחקן טוב. שון מארקס לא היה צריך להיכנע לגחמות של הארדן.
הנטס גם אחרי הטרייד הזה עדיפים מבחינתי על פילי כי יש להם את קיידי ואת קיירי ואנימאהיה בסדרה לטובתם אבל אם לפני כן הייתי אומר שלפילי אין סיכוי נגדם היום אני כבר לא יכול להגיד את זה. אם קודם הייתי מוכן להמר על סדרה בין הנטס עם הארדן לפילי ביחס של 5:1 ועכשיו אני מוכן רק ביחס של 2:1 זה אומר שפילי מאוד התחזקה מהטרייד ולכן בהגדרה – ללא כל קשר למה שיקרה במציאות – זה טרייד גרוע מאוד מבחינת הנטס. חילצת קבוצה יריבה ממצב מסובך מאוד שבה יש לה חוזה מקס גרוע ועוד מושבת על הספסל בכך שלקחת על עצמך את החוזה הגרוע הזה בתקוה שסימונס יהפוך משחקן גרוע לטוב (למה שזה יקרה וממתי מהמרים ככה על חוזה מקס??) ונתת לה בתמורה שחקן טוב שאמנם ניסה לעשות לך בלאגאן אבל לא היית צריך לוותר לו.
הטרייד הזה בהגדרה הוא טרייד גרוע ולא: – דראמונד וסת פלוס בחירה (שלל הפיצויים שהנטס קיבלו על כך שהסכימו לקחת על עצמם את החוזה הגרוע הזה) לא מהווים פיצוי מספיק.
הטרייד הזה לנצח יהיה טרייד גרוע של הנטס טרייד שמי שעשה אותו צריך להיכנס לבור הצואה של הליגה ולהישאר שם לנצח גם אם הנטס יקחו אליפות וגם אם פילי תשווק חיים בסיבוב הראשון של הפליאוף. זה לא מעניין בכלל. כי אם הנטס יקחו אליםות זה יהיה למרות הטרייד הנורא הזה ולא בזכותו ואם פילי תיקח אליפות זה יהיה בזכות הטרייד המעולה הזה מבחינתם ולא בזכותו.
וכל מי שלא מבין את הלוגיקה הפנימית של הטיעון הזה זבשו לחלוטין אני לא מתכונן לבלות פה את כל היום ואת שארית העונה בויכוחים שמסבירים למה זה ככה ואני לא אתחיל לצפות בשקיקה לנצחונות של פילי (קבוצה נחמדה אין לי שום דבר בעדה או נגדה) ושל ג'יימס הארדן (לא סובל אותו איכס שיתגלח כבר ) רק כדי להגיד שצדקתי. אני מרגע זה מצפה ומחכה רק לנצחונות של הנטס כי אני רוצה שקיידי יקח אליפות שמגיעה לו והטרייד הזה מבחינתי סוכם כגרוע בהיסטוריה של הליגה ללא שום קשר למה שיקרה במציאות גם אם במקרה ההסתברות תיפול בצד שהסיכויים הם נמוכים יותר שיקרה. זה כבר לא מעניין.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/03/2022 5:56:17
Reply to  thetroll

שמו בישראל\ללל
אבו מנדבושקס

אשך טמיר המקורי
12/03/2022 11:41:21
Reply to  thetroll

טועה בענק, זה טרייד עצום לנטס שתיקן את הטעות על הארדן והחזיר אותם להיות קונטנדרית מס' 1.
פילי יתחרטו עליו בגדול.

Pistons
Pistons
12/03/2022 14:09:04
Reply to  thetroll

+1
סימונס אחד הנגרים + נחנק לחלוטין בפלייאוף האחרון. לא הייתי לוקח אותו בחינם אז בטח שלא הייתי נותן עליו משהו.
נוסיף לזה שהוא לא חלק מהותי מתקרת השכר.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/03/2022 5:50:05

תודה לס על מעורב מפואר,
ברוני ג'יימס,בייבי בבון,
פאק עוד לא זרקנו את הבבון מה-WWE תיכף מגיע העוזר שלו
החיים קשים.
הגיוני שהבייבי רקוב כמו האבא,נקווה שלא ואם כן ה-ללל יעשה בו שפטים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/03/2022 5:54:35

סטף קרי מתוק
ככה אני אוהב את הWWE

trusttheprocess
trusttheprocess
12/03/2022 6:04:36

בארקלי ושאק אף פעם לא מדברים שטויות
כל מילה שלהם זה תמיד זהב טהור,הם אף פעם לא טועים במיוחד בארקלי

סוסמעץ
סוסמעץ
12/03/2022 6:12:55

לפעמים המציאות מסנוורת
https://youtu.be/8XzEyuVAKWA

trusttheprocess
trusttheprocess
12/03/2022 6:15:04
Reply to  סוסמעץ

שאני אתן לך 754 לינקים של טעויות שהוא עשה?
בו נזכור רק מה הוא אמר על גולדן סטייט , שהיא בחיים לא תיקח אליפות כי היא קבוצה של ג'אמפ שוטרס

סוסמעץ
סוסמעץ
12/03/2022 6:33:59

עוד לא הבנת?
==
פרשנים נותנים תחזית, לא צודקים תמיד ומאידך, גם לא טועים..
==
תנוח

ברוך רובין
ברוך רובין
12/03/2022 7:42:50

בארקלי ושק צמד אהבלים, הם הביאו על הארדן (שירד ברמה ) שחקן שלא שיחק על חוזה מקס ושני שחקנים משלימים

סוסמעץ
סוסמעץ
12/03/2022 6:14:19

תודה רבה דוק
==
ברוני שיקוצון וזה עוד קצת בידור כאקורד סיום
==
סטף פשוט אדם מקסים, רק שיחזור כבר להפציץ

Smiley
12/03/2022 6:18:34

Bleacher Report
@BleacherReport
History in San Antonio 👏

Gregg Popovich passes Don Nelson (1,335) for most regular-season wins in NBA history

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/03/2022 6:37:15
Reply to  Smiley

גווו פופ לפרישה

etayef
etayef
12/03/2022 7:34:39

הארדן איבד מהאתלטיות שלו.
הוא מסיים בלייאפ מה שפעם היה מסיים בדדאנק.
עדיין מוכשר וחזק, אבל נפגע מהפציעה.
יותר קל לשמור עליו, ולא הכל בא לו בקלות כמו פעם.
להערכתי לא יחזור לרמה שהיה בה ביוסטון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

להיות מוכן לקבל מסירה מהאבא כשהאב בצרה בדאבל-טים
מנחם מתי האבא בדאבל טים? 🤣🤣🤣

MBK
MBK
12/03/2022 9:38:19

כשהוא בדאבל טים אסור שהאשה או הילד ידעו על כך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

🤣🤣🤣🤣
הילד שלו כבר נראה לי בדאבל טימס משלו

Jonathan
12/03/2022 9:07:22

תודה על המעורב מנחם.
סטף בחור טוב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה מעורב מנחם. נראה מה יהיה בפילי, אבל הטרייד, בלי קשר להארדן, מצוין להם כי נפטרו מסימונס. כל הכבוד לסטף וללוחמים.

Berch
12/03/2022 9:36:57

יופי
מת על האציל ושאק
עכשיו הם נתנו להארדן זריקת מוטיבציה
🤣🤣

MBK
MBK
12/03/2022 9:42:54

איפה שהארדן דורך לא יכול לצמוח דשא, אולי כינים בזקן
הסוגיה של ברוני מזעזעת, לברון כבר אמר שישחק איפה שהבן שלי ישחק. הלייקרס המטוטמים יבזבזו בחירת דראפט של סיבוב ראשון רק להשאיר את לברון לעוד עונה …
קבוצה שתבחר בג׳יימס ג׳וניור תרוויח את לברון שכבר מפזר מחמאות ל OKC שמחזיקה בטונה של בחירות דרפאט
כל הכבוד לגולדן סטייט על ההתנהלות אבל יש עוד 19,500 צופים שהגיעו לראות את סטף …. (קארי מלך 😃)

אור
אור
12/03/2022 13:25:57
Reply to  MBK

הלייקרס לא יעשו את זה

יהלי אולמר
12/03/2022 10:41:23

תודה דוק
משחק אחד אומר בדיוק כלום, אולי הארדן אכל איזו חשפנית לפניו
ברוני נראה בדיוק להפך מאביו, דווקא שתי היכולות הפחות טובות של לברון הן שתי היכולות הטובות ביותר של ברוני
סטף פשוט בחור של קלאס, וגם הווריורס כארגון. הם למדו ממנו הרבה מאוד, אולי יותר מדי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/03/2022 10:48:12

הייתי בטוח שהבן של לברון יהיה גבוה יותר. כנראה הוא ירש את הגנים מהסבא, דלונטה ווסט…
תודה רבה על המעורב

אשך טמיר המקורי
12/03/2022 11:48:41

😎

אשך טמיר המקורי
12/03/2022 11:48:11

תודה דוק, ברוני לפי הדיווחים והסירטונים בכלל שחקן בסגנון של סטף.
אני בכלל לא בטוח שהוא ירצה לשחק עם אביו ולחסות בצילו, כל אחד רוצה ללכת בדרכו האישית.
מספיק שלברון לקח לו את תשומת הלב כשהגיע למשחק שלו והתחיל לעשות דאנקים במחצית.

דה שוט
12/03/2022 12:22:46

+ 11
ברור! איזה נער בן 19 ירצה את אבא שלו לידו בעבודה מהבוקר עד הערב?

Alex Rabino
12/03/2022 12:17:54

סטף קרי הוא קודם כל בן אדם ורק אחרי זה שחקן. מקסים.
לגבי ג'יימס הארדן. גם מבלי לחכות שנתיים אני כבר יכול להגיד את דעתי שהטרייד הזה היה גרוע. לפילי אסור היה לכלול את סת' קרי בטרייד כי בתור קלעי הוא היום ברמה של הארדן אם לא יותר.

Avri
Avri
12/03/2022 14:33:09
Reply to  Alex Rabino

ממש כך, סטף אחד המנטשים הכי גדולים בליגה, פשוט בחור מקסים. השטויות של בארקלי/שאקיל, או הקריירה המאוד בספק של ברוני ג'יימס – כל זה משני לרגע אנושי אחד שבחור כמו סטף מספק. דיס איז וואט איט איז אול אבאוט.

דה שוט
12/03/2022 12:20:12

תודה מנחם
בארקלי ושאק זוג אידיוטים רוב מה שהם אומרים אלה שטויות, גם הפעם.
הדמעות של הילדה הן אמיתיות – אבל ככה גם הקורט סייד סיט – ממש לרחם עלייה.
מעניין כמה ילדים ישבו למעלה בכרטיסים של 25$ במשחק שבו סטף לא שיחק…

אשך טמיר המקורי
12/03/2022 14:43:16
Reply to  דה שוט

הבדל עצום בין בארקלי ושאק.
שאק אין לו מושג ולרוב מדבר שטויות. בארקלי אחד הקולות האותנטיים והמרעננים ביותר במדיה. לא מפחד להגיד דבר ואין לו פרות קדושות.
לפעמים טועה, לרוב מדבר ממש לעניין.
אבל הכי דביל זה קני, שפשוט מברבר את עצמו לדעת.

דה שוט
12/03/2022 15:13:40

מקבל. בארקלי הכי פחות גרוע משלושתם. כאן הוא דיבר שטויות – ממתי טרייד הקבע בקיצוניות כזאת לפי אליפות?

אשך טמיר המקורי
12/03/2022 15:32:03
Reply to  דה שוט

ראיתי את השידור שלהם בחי. לדעתי אמר שיש לפילי חלון של שנתיים לקחת אליפות, כי אם לא יעשו זאת – ברוקלין על דוראנט-קיירי-סימונס תהיה שם לשנים ולפילי לא יהיו יותר צ'אנסים.
זה בטח לא הטרייד הגרוע בהיסטוריה (גם לא חושב שאמר זאת) אבל זה טרייד רע לפילי מהסיבות שציינתי פעמים רבות (עוד לפני שקרה).

Jonathan
12/03/2022 17:43:56
Reply to  דה שוט

הבנתי שזו הייתה מתנ יומולדת אז יש סיכוי שהשקיעו הון.
אבל חוצמזה, נראה לי שגם לילדע עשירים יש רגשות….

אור
אור
12/03/2022 13:27:08

משפחת ללל מתרחבת
.
להצטרפות צרו קשר בטלפון 2011*

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
12/03/2022 14:54:27
Reply to  אור

חופשי ,מתפשטת כמו סטריפר בקלב של אבו מנדבושקס
הבאנו שתי מזכירות לפוןז

אוהד ס"א
12/03/2022 14:45:59

אני רק שאלה. כמה בנים של HOF הצליחו בnba לפחות כמו של אביהם?

אני מנסה להיזכר ולא מצליח.

אור
אור
12/03/2022 14:52:22
Reply to  אוהד ס"א

אין כאלה

שחר אלוני
12/03/2022 15:15:31

תודה מנחם,
פילי לא תגיע לגמר לדעתי, גם גמר אזורי יהיה הישג.

אשך טמיר המקורי
12/03/2022 15:29:49

לצ'יקו התותח
רואה עכשיו את הסידרה על הלייקרס, גאונית וקורעת!
תודה על ההמלצה 👋

yaniv
yaniv
12/03/2022 18:04:23

לפחות לפי הפרק הראשון הדמות הכי גדולה זה גרי ווסט. פשוט נקרע מצחוק כל פעם שהוא מופיע

אשך טמיר המקורי
12/03/2022 18:10:32
Reply to  yaniv

1+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סידרה נהדרת צחקתי הרבה

trusttheprocess
trusttheprocess
12/03/2022 18:01:19

בוא נראה מה יקרה בפלייאוף כשקבוצות יעשו האק ה סימונס ויוציאו את הכדור מהידיים של קיירי ודוראנט
מה יעשה נאש ? יושיב את סימונס על הספסל? אם אתם חושבים שסימונס יהיה מוכן לזה אז LOL
ואז בדיוק נראה איך בטריד הכי גרוע בהיסטוריה קובר את ברוקלין

אשך טמיר המקורי
12/03/2022 18:12:05

מי שואל את סימונס בכלל?
שיישב או שיעוף. הוא לא חיוני לכלום, רק בונוס.
הוא רוצה להמשיך לקבור את הקריירה בבקשה.
יש את דראגיץ' וטרן ווינר מוכח. (וקיירי. וקארי. ומילס…)

trusttheprocess
trusttheprocess
12/03/2022 22:03:30

lol
אם אתה חושב שריץ' פול לא סגר עם הנטס שסימונס ישחק כאילו הוא מייקל ג'ורדן יש לי בית למכור לך בצד של הים

אשך טמיר המקורי
13/03/2022 5:08:33

הוא לא יכול לסגור איתם כלום. אמר תודה שחילצו אותו מחיסול טוטאלי של הקריירה. הוא על הקרשים עכשיו ואין לו זכות דיבור בכלל, רק להיות ילד טוב ולעשות מה שאומרים לו

אשך טמיר המקורי
12/03/2022 18:10:05

תהנה מהצעצוע החדש, טראסט
https://www.youtube.com/watch?v=sRD6zKUNi5I

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יעשה ישב ויבכה בבית? 🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
12/03/2022 22:04:01

אני בשוק שהארדן לא ישב שבעה אחרי ההפסד כמו כל שחקן נורמלי

אשך טמיר המקורי
13/03/2022 5:07:12

השחקן שהכי לא אכפת לו בקבוצה עם האוהדים שהכי אכפת להם… בהצלחה עם זה

Maoz Daskal
Maoz Daskal
12/03/2022 20:32:34

אולי ברוני יוכל למסור לאביו אבל לא בטוח שלברון יוכל לקלוע אז