פיניקס נ' טורונטו, מיאמי נ' קליבלנד וגם שתי הקבוצות של ל.א, דני ומוראנט ביום שישי הגדול בסימן מוזיקלי ותחזיות סוף עונה! / דור בלוך

פיניקס נ' טורונטו, מיאמי נ' קליבלנד וגם שתי הקבוצות של ל.א, דני ומוראנט ביום שישי הגדול בסימן מוזיקלי ותחזיות סוף עונה! / דור בלוך

2:00 אורלנדו מג'יק (50-17) – מיניסוטה טימברוולבס (29-38):

בחסות לוח משחקים נוח מיניסוטה כבר עם 6 נצחונות רצופים כשהיא מפגינה את משחק ההתקפה מהטובים בליגה (קולעת הכי הרבה נקודות למשחק עד כה, הייתי צריך לבדוק את זה פעמיים כדי להאמין), ומתקמת במקום ה-7, 2 משחקים מתחת לדנבר הממוקמת במקום ה-6 והזאבים קרובים לחזור לפלייאוף.

תחזית: 36-46, מקום 7, והפסדים שוברי לב לקליפרס ולפליקנס בדרך להדחה.

אורלנדו לעומת זאת, היא מועמדת רצינית מאוד לקבוצה עם יחס התחושה הטובה – הפסדים הכי קיצוני בהסטוריה. המג'יק מחזיקים במאזן הגרוע בליגה, משחקים עם הרכבים שהם לא פחות מהזויים ונותנים יותר מדי דקות ליותר מדי שחקנים שאם תשאלו אותי הם לא חלק מעתיד המועדון (טרנס רוס, גארי האריס, מו במבה, וונדל קארטר) ובונים הרים וגבהות על שחקנים שלא בטוח שעוד אפשר לשקם (מארקיל פולץ) ועם זאת נראה שפרנץ ווגנר הוא בול פגיעה, ג'יילן סאגס עשוי עוד להתפתח לשחקן יעיל ועוד בחירת דראפט גבוהה בדרך, ופרשנים שונים מדברים על תקווה לעתיד טוב יותר עבור המג'יק אז מה רע?

תחזית: יפסידו את המאבק על המקום האחרון מול יוסטון, ויסיימו במקום הלפני האחרון בתקווה למזל בלוטרי.

הימור: מיניסוטה ב-10

2:30 אטלנטה הוקס (34-31) – לוס אנג'לס קליפרס (33-35):

אטלנטה עוברת עונה סופר דופר מאכזבת, כשהיא נראית יותר כמו הקבוצה של החצי הראשון של העונה הקודמת מאשר זו של החצי השני, מגמה שהוגדשה בשני ההפסדים האחרונים לדטרויט ומילווקי, אבל אלו היו הפסדי חוץ ובבית, אטלנטה היא קבוצה איכותית הרבה יותר עם מאזן של 13-19 ורצף נצחונות בית מרשים. היא גם קבוצה שמציגה מאזן פלוס מינוס טוב בהרבה ממאזן הנצחונות הפסדים נצחונות שלה מה שמצביע על בעיות אימון וגם מפנה אצבע מאשימה כלפיי טריי יאנג שאמור לנהל את העסק, בעיקר בדקות ההכרעה. ההוקס ממוקמים כרגע במקום ה-10, משחק וחצי מעל וושינגטון צמודים צמודים להורנטס.

תחזית: שיפור מסוים בחלק האחרון של העונה שיביא אותם למאזן חיובי של 40-42, ולמקום ה-9 במזרח, נצחון על שארלוט יביא אותם למשחק על המקום בפלייאוף, אבל שם טורונטו תהיה יותר מדי עבורם.

הקליפרס הם אולי הקבוצה שהכי קשה לחזות מה יהיה איתה עד סיום העונה. הם מחזיקים במקום ה-8 במערב ללא ג'ורג' וקוואי כשהם עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, וכמעט מובטח שזה המקום שיסיימו בו כשהם 3.5 משחקים אחרי מיניסוטה , אבל איזה קליפרס תגיע לסוף העונה? האם ג'ורג' ישחק? קוואי? אין לדעת כרגע.

תחזית: הקליפרס דיי נעולים לדעתי על המקום ה-8, אני מהמר שלפחות אחד מבין השניים יחזור מה שיבטיח ניצחון על מיניסוטה בפלייאין, ומקום 7, שם אני רואה אותם מנצחים את ממפיס הצעירה, אבל שם זה ייעצר, וגולדן סטייט תעיף אותם בחצי גמר המערב.

הימור: ההוקס ב-12

2:30 בוסטון סלטיקס (27-40) – דטרויט פיסטונס (48-18):

בוסטון היא אחד מהסיפורים הנעימים של העונה. כל כך הרבה זמן דיברנו על השאלה האם טייטום ובראון יכולים להרכיב קבוצה מנצחת והתפלאנו איך בוסטון הזאת לא מצליחה להתחבר לקבוצה לפחות סבירה, שכבר איבדנו אמון.

תחילת העונה שכללה שינוי סכמה הגנתית על ידי המאמן החדש של הקבוצה, התאפיינה בכדורסל סטגנטי בהתקפה ובלתי אפקטיבי בהגנה, אבל איפשהו באיזור שליש העונה הכל התהפך. הקבוצה התרגלה לסכמה, וייט נתן זריקת עידוד, סמארט קיבל על עצמו את תפקיד המבוגר האחראי, טייטום עשה עוד קפיצונת ופתאום בוסטון סופרת 8 נצחונות ב-10 היא אחת הקבוצות הטובות במזרח, מאז אותה תקופה, והיא ממוקמת במקום ה-5, חצי משחק פחות משיקאגו ומשחק פחות מפילדלפיה כשמקומה בפלייאוף פחות או יותר מובטח, ואף קבוצה לא ממש רוצה לפגוש אותה שם.

תחזית: 32-50, מקום 4 במזרח, ניצחון על שיקאגו בסיבוב הראשון בקרב נפלא ב-6/7 משחקים, והפסד לפילי בסיבוב השני.

הפיסטונס מתחילים להראות סימני חיים באחרונה כשהם מנצחים 4 מעשרת המשחקים האחרונים שלהם ובעיקר קייד קאנינגהאם ממשיך להתפתח ולהשתפר משבוע לשבוע, שזאת הנקודה החשובה באמת עבור הקבוצה הזאת.

תחזית: 60-22 3 מהסוף.

הימור: בוסטון ב-15

3:00 מיאמי היט (23-44) – קליבלנד קאבלירס (27-38):

ההיט לא עוצרים והם כבר במקום ה-1 עם 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, והם מובילים ב-2 משחקים על מילווקי, ובמזרח שעדיין לא תפס צורה ברורה, למה בעצם שמיאמי עם 2 הוטרנים שמוסיפים קרדביליות לאיום האליפות שלה לא תראה את עצמה כמועמדת?

כי אם תשאלו אותי, מחוץ בועה, אי אפשר לסמוך על הקלעים שלה, כי הוטרנים שלה קצת וטרנים מדי וכי אני לא מאמין בג'ימי באטלר כסנטר פיס של קבוצה אלופה.

תתבעו אותי.

תחזית: ההיט יסיימו במקום ה-3 במזרח אחרי מילווקי ופילי, יעברו את קליבלנד בקלות יחסית בסיבוב הראשון ויעופו בסיבוב השני, ויהיו אסירי תודה שלא נאלצו להתמודד עם ברוקלין עוד קודם לכן.

המומנטום של קליבלנד האט משמעותית ועם התקפה שלא מצליחה לייצר המון (הכי מעט נקודות בין 11 הראשונות במזרח), הם יתקשו לעשות רעש בפלייאוף ואפילו בזמן שנותר עד סיום העונה.

אני חושב שקליבלנד צריכה להיות שמחה מההתפתחות הזאת כי היא מבהירה שחסר להם עוד מהלך כדי לבנות מסביב לגרלנד ורוקי השנה קבוצה שיכולה להתחרות באמת.

תחזית: כאמור לעיל, קליבלנד תסיים במקום ה-6 ותעוף בסיבוב הראשון בלי יותר מדי טקס בישבן.

3:00 יוסטון רוקטס (49-17) – דאלאס מאבריקס (26-40):

אם דיברנו על התחושה הטובה יחסית בקרב הקבוצות החלשות של הליגה – אוקלהומה, אורלנדו, דטרויט ובוודאי אינדיאנה, אז יוסטון נמצאת בצד השני של המשוואה הזאת, והתחושה מסביבם רעה מאוד. לא ברור עדיין אם ג'יילן גרין הוא שחקן שיכול בעתיד להוביל קבוצה, ולמעט שנגון שנראה כמו גניבה, אני מתקשה לראות מה מסביב הוא נכס שאפשר לבנות עליו או אפילו לקבל עליו משהו משמעותי אלא אם כריסטיאן ווד הוא הקטע שלכם.

תחזית: מקום אחרון בליגה, ופיטורי מאמן הכי בטוחים בליגה.

דאלאס קצת מזכירה את הסיפור של בוסטון בעיני, פתיחת עונה מתונה, רק כדי להשתפר בשליש השני והשלישי של העונה, אבל אם במקרה של בוסטון יש מספר מרכיבים הרי שבדאלאס יש מרכיב אחד והוא נקרא לוקה דונצ'יץ', שמראה יכולת MVP במשחקים האחרונים ומוביל את דאלאס ל-7 נצחונות בעשרת האחרונים ולמקום כמעט בטוח בפלייאוף כאשר הם ממוקמים במקום ה-5, משחק וחצי אחרי יוטה הרביעית ו-2.5 משחקים מעל מיניסוטה שבשביעי.

תחזית: מקום 5, לוקה מתפוצץ בסיבוב הראשון ושולח את יוטה הביתה, אבל בסיבוב השני, פיניקס הנהדרת תהיה יותר מדי עבורם.

הימור: דאלאס ב-15

3:00 ממפיס גריזליס (22-45) – שארלוט הורנטס (35-32):

ממפיס הם סיפור הפיל גוד של הליגה, עם מוראנט שהפך לסופרסטאר בואכה מועמד ל-MVP, הקפיצה של דזמונד ביין היכולת הטובה (סוף סוף) של JJJ והתחושה שהקבוצה הזאת פשוט התחברה נהדר, אוהבת לשחק כדורסל נטול אגו וכמובן עקיפת הציפיות בסדרי גודל בדרך למקום ה-2 במערב.

קל להיסחף עם הסיפור הזה, אבל שימו לב ל-4 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים כולל משחקים מאוד לא מרשימים מול פורטלנד, מיניסוטה ויוסטון. שימו לב להבדלים הידועים בקבוצות מהסוג הזה בין עונה סדירה לפלייאוף, ולעובדה שאין להם אף שחקן עם ניסיון פלייאוף משמעותי. את התחזית שלי כבר קראתם קודם.

תחזית: הדחה מאכזבת בסיבוב הראשון

שארלוט שארלוט מה נעשה איתך שארלוט. אנחנו באמת רוצים להאמין ולהתחבר לבול הנפלא, לגורדון היוורד שפעם אחר פעם מתאושש מהפציעות, באמת רוצים אבל איך אפשר, איך? כשאתם סופרים כבר 7 הפסדים בעשרת האחרונים ואפילו המקום בפלייאין נותר בטוח רק בגלל ההתפרקות של וושינגטון וניו יורק.

תחזית: הפסד לאטלנטה בפלייאין

הימור: ממפיס ב-5

3:30 סן אנטוניו ספרס (41-25) – יוטה ג'אז (24-41):

לכאורה הספרס נמצאים רק 2 משחקים ממקום 10 והם פשוט מסרבים להתפרק, עם 4 נצחונות בעשרת האחרונים. אבל בפועל אני לא מסוגל לדמיין אותם מצליחים להדביק את הפער עם איך שניו אורלינס נראים אלא אם כן הלייקרס באמת יתפרקו בצורה בלתי חוזרת מה שאני לא צופה. הספרס ימשיכו לספר לעצמם שהם מפתחים צעירים, אבל בפועל הם נראים הכי רחוקים מרלבנטיות שהם היו מאז שהם בחרו את רובינסון במקום ה-1 בדראפט.

תחזית: מקום 11, המקום הגרוע ביותר שאפשר להיות בו בליגה.

עוד קבוצה שקשה מאוד לדעת מה לחשוב עליה היא היוטה ג'אז. היא ממוקמת במקום ה-4 ולהערכתי שם היא גם תסיים, אבל האם אתם סומכים על גובר ומיטשל בפלייאוף מול דאלאס יותר ממה שסמכתם לפני שנה או לפני שנתיים? נורת האזהרה המהבהבת ביותר הייתה בתבוסה ב-34 לפליקנס שם ניו אורלינס הפגינו חוסר נימוס, בד"כ קבוצות מחכות לפלייאוף כדי להתעלל כך בגובר עם קלעים, אבל גם בלי המשחק הזה הבלו פרינט לנצח את יוטה ברור עד כאב, ולא נראה שיש לשניידר תשובות.

תחזית: מקום 4 והדחה בסיבוב הראשון

הימור: יוטה ב-12

4:00 פיניקס סאנס (13-53) – טורונטו רפטורס (30-35):

אם בשבוע שעבר עוד שאלנו שאלות לגבי פיניקס ללא פול הרי שהסאנס ענו לנו ובצורה מהדהדת עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים עם תועלת כפולה – אין כעת לחץ להחזיר את פול מוקדם מדי והוא יכול להגיע לפלייאוף בריא ורענן לחלוטין, וכן שחקנים כמו פיין וג'ונסון שקיבלו תפקיד מוגדל בהיעדרו של פול זכו לביטחון וניסיון חשוב לקראת הפלייאוף מה שיכול לשדרג את החמישה השניה והרוטציות של מונטי וויליאמס.

קשה לדמיין אותם לא יוצאים מהמערב.

תחזית: עלייה לגמר והפסד לפילי.

גם הרפטורס היא קבוצה שקצת קשה להבין מה היא רוצה מעצמינו ומעצמה. היא מממוקמת במקום ה-7, ואני לא רואה אותה סוגרת 3 משחקים מקליבלנד, ויותר מכך אני לא מדמיין אותה מנצחת את ברוקלין במידה וזה אכן יהיה קרב הפלייאין. מה שמשאיר את כל העונה שלה על מאבק במשחק אחד מול שארלוט ואטלנטה, ולא הייתי מהמר את הבית שלי על הקנדים במשחק כזה.

תחזית: נצחון קשה ועלייה לפלייאוף, הדחה מוחצת מול פילי בסיבוב הראשון

הימור: פיניקס ב-15

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (37-28) – וושינגטון וויזארדס (35-29):

בשבוע האחרון קיבלנו את חוויית לברון ג'יימס השלמה. זה התחיל עם 56 נקודות בנצחון על גולדן סטייט במשחק באמת ענק, אחד מהגדולים בהיסטוריה לשחקן בגילו. המשיך במנוחה בהפסד של השאריות העלובות של הלייקרס מול הספרס, והסתיים בהפסד בהארכה ליוסטון באחד ממשחקיו החלשים של לברון בקריירה, בלי להגזים.

איזה לברון נקבל היום ואיזה לייקרס? אין לדעת.

תחזית: ירידה למקום ה-10, הפסד לניו אורלינס בפלייאין והדחה מהמשפילות של לברון ושל המועדון.

הוויזארדס פתחו את העונה נהדר אבל נתקלו בקיר שהלחיץ אותם מספיק כדי לעשות את המהלך הדי מוזר של הבאת פורזינגס. וושינגטון שמפגרת במשחק וחצי אחרי אטלנטה ושארלוט ומחזיקות במקומות המובילים לפליייאין, נצחה 4 מעשרת המשחקים האחרונים שלה אבל לא מצליחה עד כה למצוא שום סוג של מומנטום והיא תצטרך כזה כדי לסגור את הפער.

תחזית: מקום 12 לאור השיפור המסוים של הניקס באחרונה והרבה חיבוטי נפש לגבי העתיד של בראדלי ביל והמועדון.

הימור: הלייקרס ב-7

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. תודה רבה על הפריוויו (המוזיקה ממני והלאה, אבל על טעם וריח אין להתווכח..).
    אגב הלייקרס, עוד מישהו ראה את ג'רי ווסט העצבני והממורמר ב-winning time?
    וג'ון סי. ריילי פשוט ענק בתור ג'רי ווסט.

            1. וואלה, נראה לי שזה בכל מקרה קצת לא נחשב כי זה לא שהוא שיחק משחקים אחרים ונמנע ספציפית מהמשחק הזה

            2. הוא לא שיחק משחקים אחרים כדי להימנע ספציפית מהמשחק הזה

            3. ואני מניח שאם הוא לא ישחק X משחקים נוספים הם כולם יהיו כדי להמנע מהמשחק הזה, וזה רק בשביל לספק מצג שווא שהוא לא התחמק מהמשחק, כאשר בעצם מדובר בחישוב קר של מה אנשים יחשיבו כמספיק משחקים חסרים כדי שלא יראה כאילו הוא לא ניסה להתחמק מהמשחק הזה?

            4. אני חושב שיש פה שילוב של התביעה העתידית שלו מול פילי, אי הרצון שלו לשחק כדורסל ואי הרצון שלו לשחק מול פילי

            5. סכין מוריד פצצות אמת, כמו שאומרים החברים שלי מטירה

            6. כלומר בולשיט מוחלט. לא משנה מה יהיה הכל חתום מראש אצלך בראש ותסובב את הדברים בכל צורה אפשרית כדי לעשות רציונליזציה למה שהחלטת שהאמת בלי קשר למה שקרה קורה ויקרה.

          1. התגובה שלך היא בולשיט מוחלט.
            ההיגיון נותן שברגע שלא התחיל לשחק מיידית בברוקלין ועם המשחק המתקרב בפילי הוא יחכה כמה משחקים אחריו כדי:
            1. להמציא אליבי לבעיות המומצאות בשביל הקייס מול פילי
            2. להימנע מלשחק מול האוהדים שם.
            כמו שאמרנו כל הזמן.
            אתה חי בפלנטה אחרת שבה אתה התושב היחיד.
            תמשיך לספר לעצמך סיפורים שאחרים מספרים לעצמם סיפורים.
            אבל תספר לעצמך, לא לי.
            הסיפורים שלך מן הפלנטה האחרת באמת לא מעניינים אותי.

            1. מתנצל ששוב נעלבת כל כך

  2. איזה ערב גדוש. אם אטלנטה לא מנצחת הלילה אני חושש שהיא לא תעשה את הפליי-אין. משהו מחסר לקבוצה הזאת. גם מיאמי במשברון והיא חייבת לנצח הלילה. הקשבתי לשני שירים עם הקפה. אחלה.
    תודה דור

  3. אהבתי את הקביעה על בוסטון, ש'אף קבוצה לא ממש רוצה לפגוש אותה שם'. זה מקום טוב להיות בו, התגעגעתי אליו.
    תודה רבה על הפריוויו המשובח וסופש נעים לכל

  4. גם הלילה פול וקמרון ג'ונסון לא משחקים –
    זה המשחק הרביעי ג'ונסון מחמיץ מאז נפצע (חבלה בארבע ראשי) במשחק הניצחון מול הניקס.
    הניחוש שלי הוא שקמרוו ג'ונסון יחזור בעוד שבועיים,
    לסאנס יש את הפריווילגיה לתת לו לנוח ולהחלים תוך נקיטת זהירות יתרה.
    .
    תודה, דור.

  5. קייד קאנינגהאם קולע 27 נק' ב-27 זריקות.
    אח"כ מספרים לי שהוא נהיה שחקן.
    שיחק 41 דק' וזורק המון לאחרונה.
    מנסה לגנוב את רוקי העונה בנפח זריקות גבוה.
    הבנאדם קולע ב-40% מהשדה, 32.4% מהשלוש העונה, 5.2 אסיסטים על 3.5 איבודים למשחק.
    חוסר יעילות משווע – פשוט זורק הרבה ומחזיק הרבה בכדור.

  6. בקרב חסרות ההגנה, ווש ניצחה.
    ברית קבוצות תואמות נטולות הגנה.
    ההבדל הוא בהתקפה היום – השיקוץ ביום שהכל נכנס, פייד אוואי מופרכים, שלשות, הכל.
    בנוסף טאקר עם משחק ענק ואגרסיבי.
    זה מספיק מול ווש האומללה.

  7. הלייקרס קיבלו בהזמנה קבוצה שלא צריך לשמור עליה חזק כדי שתפספס מכל טווח ושההגנה שלה מתפרקת מכל הטעיה.
    כואב בעיניים.
    אבל אחלה הטבעה עם סבסוב של THT.

    1. יש משהו ממש מוגזם בזה.
      יאללה, פירק קבוצה חלשה שלא הולכת לשום מקום, גם הקבוצה שחך לא באמת הולכת לשום מקום… משחק לפני הפסיד לקבוצה הגרועה בליגה… לאן הוא עף?

      1. כאילו, שיעוף על עצמו. בכיף. אם הייתי משחק בNBA הייתי עושה ריקוד ניצחון רק על זה שנתנו לי לעלות על המגרש.
        אבל לא יודע… רוקיז בני 19 שנותנים משחק שיא מגיבים עם יותר פאסון. קצת מוזר.

  8. העונה של הלייקרס נפטרה מזמן.
    עכשיו הקרב על הנרטיב שונה –
    לברון רוצה לסיים את העונה כמלך הסלים.
    אחרי המשחק הלילה הוא עם 29.7 נקודות למשחק,
    בדיוק כמו אמביד ויאניס שמובילים את הטבלה לצדו.

  9. אתה ממש לא אוהב את לברון, בסדר.

    אם אתה לא מסוגל להעריך את האיכות של משחק של 50 נק' 18/25 מהשדה 6/9 משלוש 8/8 מהקו 7 ריבאונדים 6 אסיסטים. אתה רק מתעסק באם החגיגות במקום או לא.

    אז מה זה אומר עליך? אתה אוהב כדורסל או אוהב יותר לשמוח לאיד?

      1. לא במיוחד אליך. אבל לא בדיוק רואה הערך פה בתגובות. תבקרו אותו על מגרעותיו תנו לו שמות גנאי אבל כשבנאדם נותן משחק קרוב לשלמות כדורסלנית מי שאוהב כדורסל צריך לדעתי להפיק מזה הנאה. אם לא הנאה לפחות לא להמציא ביקורות.

        אבל אולי אני טועה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט