סיקור יום חמישי – יום חג למשפחת קרי / המשגיח

2 משחקים בלבד התרחשו הלילה, כאשר במשחק הראשון ייתכן וקיבלנו הצהרת כוונות של ברוקלין, ובמשחק השנ קיבלנו משחק נהדר שחתם ערב נהדר למשפחת קרי.

פילדלפיה 100 (25-40) – ברוקלין 129 (33-34)

מהצד השני, האקס המאוד לא מיתולוגי של הנטס, ג'יימס הארדן, קיווה לשמור על מאזנו המושלם עם פילי על חשבון חבריו לשעבר.

על הנייר, זה היה אמור להיות משחק החזרה של בן סימונס לאולם שמלא באוהדים שלא מחבבים אותו בלשון המעטה, אבל סימונס עדיין פצוע ועוד לא ידוע מתי יחזור לשחק.

אלא שמבין כל השחקנים שעברו בטרייד המדובר בין שתי הקבוצות, מי שהצטיין היה דווקא סת' קרי הנפלא, שצלף 24 נק' באחוזים נהדרים (10 מ-14 מהשדה, 71%).

בנוסף לקרי, דוראנט המשיך את הקאמבק האישי המוצלח למגרשים עם 25 נק', 14 ריב' ו-7 אס', כשקיירי נרגע מההצגה האחרונה שלו והסתפק ב-22 נק'.

מלבדם, ג'יימס ג'ונסון קלע 16 וגם פאטי מילס הגיע לספרות כפולות עם 10 משלו, והסיבה שאין יותר מדי פרטים על המשחק היא ש… זה פשוט לא היה משחק תחרותי במיוחד.

ברוקלין סיפקה רבע ראשון מדהים עם 40 נק' לעומת 23 בלבד של המארחת, שסבלה מערב קליעה חלש מהשדה (32%).

אמביד (29%) עם 27 נק' ו-12 ריב' והארדן במשחק חלש ביותר (17%) של 11 נק', 5 אס' ו-6 ריב' היו רחוקים מלהושיע, כשגם 16 נק' של האריס לא עזרו יותר מדי.

האם אנחנו עוד נראה את שתי הקבוצות נפגשות לסדרת פלייאוף עצבנית? ימים יגידו

דנבר 102 (27-40) – גולדן סטייט 113 (22-45)

בשבוע שעבר דנבר התגברה על הרכב חסר מאוד של הלוחמים בדרך לניצחון יפה כאשר מי שהוביל אותה כמובן היה ניקולה יוקיץ', אולי שחקן הכדורסל הטוב בעולם כיום, שנמצא בדרכו לעונה היעילה ביותר בהיסטוריה.

גם היום יוקיץ' היה המוציא לפועל העיקרי עם 23 נק', 12 ריב' ו-9 אס', אך סבל מערב קליעה חלש במונחים שלו (9 מ-21 מהשדה, 0 מ-8 מחוץ לקשת), כשמונטה סייע עם 19 משלו.

דנבר הייתה בתמונה לאורך כל המשחק, ובדקות הסיום כבר היה נראה שהיא הולכת להשיג עוד ניצחון ביתי, אבל ב-2 הדקות האחרונות ההגנה של ג"ס הצליחה לסגור את יוקיץ' ולכפות על המארחת איבודי כדור, כאשר מהצד ג'ורדן פול התעלה לרגל המעמד וצלף שתי שלשות רצופות שסיימו את המשחק.

פול סיים ערב נפלא מהספסל עם 21 נק', כאשר מי שהוביל את המנצחת היה לא אחר מסטפן קרי.

בערב בו הגיע ל-20,000 נק' עם שלשה אופיינית מרחוק ועל הפנים של שומר, קרי קלע 34 נק' עם 9 ריב', כשחברו לקו האחורי קליי תומפסון קולע 18 משלו.

ח"י נקודות היו גם לקאמינגה האנרגטי, ועם החזרה הקרובה של דריימונד גרין למגרשים, יהיה מעניין לראות האם הקבוצה תוכל לחבר רצף ניצחונות ולהגיע בכושר שיא בדיוק בזמן לפלייאוף.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. אחלה סיקור.
    חג למשפחת, קרי חג לכולם
    🙂
    זה גם שני המועמדים לmvp של תחילת העונה שגוברים על המובילים כרגע…
    העבודה של לוני על יוקיץ' ברבע האחרון הייתה תצוגה הגנתית מרהיבה. הוסיף גם 5 מ5 מהשדה. גם קליי נתן תצוגה הגנתית שכיפרה על יום מאכזב יחסית בהתקפה.

  2. המשחק הראשון (שראיתי מחציתו השנייה) – מזפח בהתגלמותו. רמת עניין – מסכת פורים של הגד"ש בכפר מנחם.
    במשחק השני הג'וקר אכן היה פושר. אבל מי שהפסיד את המשחק זה מלון לקר. ודאי במחצית השניה. קאזינס נותן דלי אחד חלב ובועט בשניים.

          1. יש להם חמישייה טובה אבל חסר להם עומק. בסוף זה איקסים ועיגולים. קיבלו את הארדן על סימונס אבל נתנו את קרי אז מה עשו בזה? כולם ירדו על שון מרקס והיללו את מורי – אבל הסיעה שלנו אמרו "חכו ונראה". עכשיו פתאום כבר לא כל כך בטוח שמורי עשה בית ספר. הארדן כבר שנתיים משחק לא טוב – אי אפשר לעשות קסם ככה פתאום. או שאולי כן… נחכה ונראה (אני כמוך נוטה לחשוב שזה לא יעבוד). לגבי אמביד – תביאו עליו דאבל, שייקלע 50 נק' מהקו – ככה הם לא ינצחו לאורך זמן.

            1. למה לא שומרים על אמביד כמו על לברון? בא לי שומר 2 מטר ממנו ובלי סאבל טים ולחץ

            2. יש דרג ויש זרג 🙂

  3. תודה משגיח אחלה סיקור
    סטף וקיידי הראו לשני השמנים מי צריך באמת להיות בדיון על ה-MVP
    לא משנה, בסוף תהיה פאדיחה כמו בשנה שעברה, ה-MVP (יוקיץ' או אמביד) לא יגיע לגמר האיזורי.

      1. חחח +11 יהיה מסלול קשה השנה בשני הצדדים
        דבר אחד נראה בלתי נמנע – לייקרס סאנס שוב בסיב' ראשון
        😂😂😂
        (כתבת יפה על המועמדים בתגובה 1, ההערה שלי הייתה בעצם תגובה לתגובה שלך)

            1. בבקשה, תמיד שמח לעזור
              🙂

        1. יהיה פלייאוף לא צפוי. זה בטוח.
          הלייקרס עוברת את מינסוטה או הקליפרס בפלייאין הולכת להיות הפתעה בשלב הזה של העונה.

  4. סיכום מצוין! תודה
    חימום נהדר לפלייאוף קבלנו. התגעגתי לטראש טוק שקצת נעלם מהליגה… טוב שיש את KD ואמביד שממשיכים את המסורת
    פילי קיבלו סטירה וזה מצוין להם לקראת הפלייאוף המתקרב..
    .
    היכולת ההתקפית של פול תענוג לעיניים. ברור שאסור להוריד את קליי לספסל כי בלי היכולת המקורית שלו אין להם באמת סיכוי. האחוזים שלו נראים על הפנים עד כה
    מעניין אם הווריוס יוכלו להסתדר הגנתית במאני טיים עם קרי קליי ופול ביחד. מבחינה התקפית זה יכולה להיות מכונת ירייה בפלייאוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט